MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI
P A R T E A I
Anul 187 (XXXI) - Nr. 704 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI ŞI ALTE ACTE Marţi, 27 august 2019
SUMAR
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
622. - Hotărâre privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional „Drum Expres Craiova - Piteşti şi legăturile la drumurile existente”, tronsonul 2, aflate pe raza localităţii Robăneşti, din judeţul Dolj
DECIZII ALE PRIM-MINISTRULUI
212. - Decizie privind încetarea exercitării, cu caracter temporar, prin detaşare, a funcţiei publice temporar vacante din categoria înalţilor funcţionari publici de secretar general al Ministerului Tineretului şi Sportului de către domnul Alin-Iulian Voicescu
213. - Decizie privind reluarea activităţii domnului Ion Cristinel Rujan în funcţia publică de secretar general al Ministerului Tineretului şi Sportului
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE
1.290. - Ordin al ministrului sănătăţii privind modificarea şi completarea anexei nr. 1 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.468/2018 pentru aprobarea preţurilor maximale ale medicamentelor de uz uman, valabile în România, care pot fi utilizate/comercializate de către deţinătorii de autorizaţie de punere pe piaţă a medicamentelor sau reprezentanţii acestora, distribuitorii angro şi furnizorii de servicii medicale şi medicamente pentru acele medicamente care fac obiectul unei relaţii contractuale cu Ministerul Sănătăţii, casele de asigurări de sănătate şi/sau direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, cuprinse în Catalogul naţional al preţurilor medicamentelor autorizate de punere pe piaţă în România, a preţurilor de referinţă generice şi a preţurilor de referinţă inovative
2.362. - Ordin al viceprim-ministrului, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, pentru aprobarea Procedurii de îndreptare a erorilor din documentele de plată întocmite de debitori privind obligaţiile fiscale datorate bugetului local
4.532. - Ordin al ministrului educaţiei naţionale privind acordarea acreditării pentru unitatea de învăţământ preuniversitar particular Grădiniţa „Sfânta Ecaterina” din municipiul Braşov
4.533. - Ordin al ministrului educaţiei naţionale privind acordarea acreditării pentru unitatea de învăţământ preuniversitar particular Şcoala Primară „Conil” din municipiul Bucureşti
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional „Drum Expres Craiova - Piteşti şi legăturile la drumurile existente”, tronsonul 2, aflate pe raza localităţii Robăneşti, din judeţul Dolj
Având în vedere dispoziţiile Hotărârii Guvernului nr. 236/2008 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Drum Expres Craiova - Piteşti şi legăturile la drumurile existente”,
în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 5 alin. (1) din Legea nr. 255/2010 privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică, necesară realizării unor obiective de interes naţional, judeţean şi local, cu modificările şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă amplasamentul lucrării de utilitate publică de interes naţional „Drum Expres Craiova - Piteşti şi legăturile la drumurile existente”, tronsonul 2, potrivit planului de amplasament/hărţii topografice prevăzut în anexa nr. 1*) la prezenta hotărâre.
Art. 2. - (1) Se aprobă declanşarea procedurii de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional „Drum Expres Craiova - Piteşti şi legăturile la drumurile existente”, tronsonul 2, situat pe amplasamentul prevăzut la art. 1, aflate pe raza localităţii Robăneşti, din judeţul Dolj, expropriator fiind statul român, reprezentat de Ministerul Transporturilor, prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S A.
(2) Se aprobă lista cuprinzând imobilele proprietate privată supuse exproprierii, situate pe raza localităţii Robăneşti, din judeţul Dolj, proprietarii sau deţinătorii acestora, precum şi sumele individuale aferente despăgubirilor, prevăzută în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre.
Art. 3. - (1) Sumele individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată, aflate pe coridorul de expropriere, situat pe amplasamentul lucrării de utilitate publică de interes naţional „Drum Expres Craiova- Piteşti şi legăturile la drumurile existente”, tronsonul 2, prevăzut la art. 1, situate pe raza localităţii Robăneşti, din judeţul Dolj, sunt în cuantum total de 15,05 mii lei şi sunt alocate de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în conformitate cu Legea bugetului de stat pe anul 2019 nr. 50/2019, la capitolul 84.01 „Transporturi”, subcapitolul 03 „Transport rutier”, titlu 58 „Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile aferente cadrului financiar 2014- 2020”, articolul 58.01 - „Programe din Fondul European de Dezvoltare Regională” - FEDR.
(2) Sumele individuale prevăzute la alin. (1) se virează de către Ministerul Transporturilor, în termen de cel mult 30 de zile de la data solicitării acestora, într-un cont bancar deschis pe numele Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S A la dispoziţia proprietarilor de imobile proprietate privată care constituie coridorul de expropriere situat pe amplasamentul lucrării de utilitate publică de interes naţional, prevăzut la art. 1, în vederea efectuării despăgubirilor în cadrul procedurilor de expropriere, în condiţiile legii.
Art. 4. - Ministerul Transporturilor, prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - SA, răspunde de realitatea datelor înscrise în lista cuprinzând imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional, situat pe amplasamentul prevăzut la art. 1, de corectitudinea datelor înscrise în documentele care au stat la baza stabilirii acestora, precum şi de modul de utilizare, în conformitate cu dispoziţiile legale, a sumei alocate potrivit prevederilor prezentei hotărâri.
Art. 5. - Pianul de amplasament al lucrării de utilitate publică de interes naţional, prevăzut la art. (1), se aduce la cunoştinţă publică şi prin afişarea la sediile consiliilor locale implicate şi, respectiv, prin afişare pe pagina proprie de internet a expropriatorului.
Art. 6. - Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ
Contrasemnează:
p. Ministrul transporturilor,
Marius Humelnicu,
secretar de stat
Ministrul finanţelor publice,
Eugen Orlando Teodorovici
Bucureşti, 27 august 2019.
Nr. 622.
*) Anexa nr. 1 se comunică persoanelor fizice şi juridice interesate, la solicitarea acestora, de către Compania Naţională da Administrare a Infrastructurii Rutiere - SA., care este depozitarul acesteia, imposibilitatea publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, a hărţii topografice/planului de amplasament fiind determinată de impedimente de natură tehnico-redacţională.
ANEXA Nr. 2
LISTA
cuprinzând imobilele proprietate privată supuse exproprierii, care constituie coridorul de expropriere, situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică „Drum Expres Craiova - Piteşti şi legăturile la drumurile existente”, tronsonul 2, aflate pe raza localităţii Robăneşti, din judeţul Dolj, proprietarii sau deţinătorii acestora, precum şi sumele individuale aferente despăgubirilor
Nr. crt. |
Judeţul |
Unitatea administrativ- teritorială |
Numele şi prenumele proprietarului/ deţinătorului imobilului |
Tarlaua |
Parcela |
Numărul cadastral/ Nr. topo |
Nr. cărţii funciare |
Categoria de folosinţă |
Intravilan/ Extravilan |
Suprafaţa totală (mp) |
Suprafaţa de expropriat- teren (mp) |
Valoarea de despăgubire a terenului, conform Legii nr. 255/2010 (lei) |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
DOLJ |
ROBĂNEŞTI |
MURTAZA ANICA |
9 |
10 |
- |
32012 |
Arabil |
Extravilan |
16.200 |
326 |
187,45 |
2 |
DOLJ |
ROBĂNEŞTI |
NEDELCUT DUMITRU |
9 |
11 |
- |
- |
Arabil |
Extravilan |
22.500 |
1.241 |
1.284,44 |
3 |
DOLJ |
ROBĂNEŞTI |
CUCU MIHAELĂ ANCA, FINTINA COSTINEL- ADRIAN |
9 |
12 |
729 |
32640 |
Arabil |
Extravilan |
30.000 |
1.728 |
1.788,48 |
4 |
DOLJ |
ROBĂNEŞTI |
NEASCU MARIEAN |
9 |
13 |
419 |
32807 |
Arabil |
Extravilan |
56.900 |
11.384 |
11.782,44 |
TOTAL |
14.679 |
15.042,81 |
DECIZII ALE PRIM-MINISTRULUI
GUVERNUL ROMÂNIEI
PRIM-MINISTRUL
privind încetarea exercitării, cu caracter temporar, prin detaşare, a funcţiei publice temporar vacante din categoria înalţilor funcţionari publici de secretar general al Ministerului Tineretului şi Sportului de către domnul Alin-Iulian Voicescu
Având în vedere cererea domnului Ion Cristinel Rujan, secretar general în cadrul Ministerului Tineretului şi Sportului, înregistrată la Cabinetul prim-ministrului nr. 5/5.277 din 26.08.2019 şi comunicată Ministerului Tineretului şi Sportului prin Adresa nr. 20/14.528/T.G. din 26.08.2019, având ca obiect încetarea suspendării raportului de serviciu dispusă prin Decizia prim-ministrului nr. 41/2019 privind suspendarea, la cerere, a raportului de serviciu al domnului Ion Cristinel Rujan, secretar general în cadrul Ministerului Tineretului şi Sportului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 180 din 6 martie 2019,
în temeiul art. 29, art. 397 lit. b), art. 502 alin. (1) !it. f), art. 524 alin. (1) şi art. 530 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
prim-ministrul emite prezenta decizie.
Articol unic. - (1) La data intrării în vigoare a prezentei decizii, încetează exercitarea, cu caracter temporar, prin detaşare, a funcţiei publice temporar vacante din categoria înalţilor funcţionari publici de secretar general al Ministerului Tineretului şi Sportului de către domnul Alin-Iulian Voicescu.
(2) Domnul Alin-Iulian Voicescu predă lucrările şi bunurile care i-au fost încredinţate în vederea exercitării atribuţiilor de serviciu în termen de 3 zile de la data prevăzută la alin. (1).
PRIM-MINISTRU
VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ
Contrasemnează:
Secretarul general al Guvernului,
Toni Greblă
Bucureşti, 27 august 2019.
Nr. 212.
GUVERNUL ROMÂNIEI
PRIM-MINISTRUL
privind reluarea activităţii domnului Ion Cristinel Rujan în funcţia publică de secretar general al Ministerului Tineretului şi Sportului
Având în vedere cererea domnului Ion Cristinel Rujan, înregistrată la Cabinetul prim-ministrului nr. 5/5.277 din 26.08.2019 şi comunicată Ministerului Tineretului şi Sportului prin Adresa nr. 20/14.528/T.G. din 26.08.2019, având ca obiect încetarea suspendării raportului de serviciu dispusă prin Decizia prim-ministrului nr. 41/2019 privind suspendarea, la cerere, a raportului de serviciu al domnului Ion Cristinel Rujan, secretar general în cadrul Ministerului Tineretului şi Sportului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 180 din 6 martie 2019,
în temeiul art. 29, al art. 397 lit. b) şi al art. 515 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
prim-ministrul emite prezenta decizie.
Articol unic. - Începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Ion Cristinel Rujan îşi reia activitatea în funcţia publică de secretar general al Ministerului Tineretului şi Sportului.
PRIM-MINISTRU
VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ
Contrasemnează:
Secretarul general al Guvernului,
Toni Greblă
Bucureşti, 27 august 2019.
Nr. 213.
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL SĂNĂTĂŢII
privind modificarea şi completarea anexei nr. 1 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.468/2018 pentru aprobarea preţurilor maximale ale medicamentelor de uz uman, valabile în România, care pot fi utilizate/comercializate de către deţinătorii de autorizaţie de punere pe piaţă a medicamentelor sau reprezentanţii acestora, distribuitorii angro şi furnizorii de servicii medicale şi medicamente pentru acele medicamente care fac obiectul unei relaţii contractuale cu Ministerul Sănătăţii, casele de asigurări de sănătate şi/sau direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, cuprinse în Catalogul naţional al preţurilor medicamentelor autorizate de punere pe piaţă în România, a preţurilor de referinţă generice şi a preţurilor de referinţă inovative
Văzând Referatul de aprobare nr. SP 10.835/2019 al Direcţiei politica medicamentului şi a dispozitivelor medicale din cadrul Ministerului Sănătăţii,
având în vedere prevederile art. 890 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
ţinând cont de prevederile Ordinului ministrului sănătăţii nr. 368/2017 pentru aprobarea Normelor privind modul de calcul şi procedura de aprobare a preţurilor maximale ale medicamentelor de uz uman, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul sănătăţii emite următorul ordin:
Art. I. - Anexa nr. 1 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.468/2018 pentru aprobarea preţurilor maximale ale medicamentelor de uz uman, valabile în România, care pot fi utilizate/comercializate de către deţinătorii de autorizaţie de punere pe piaţă a medicamentelor sau reprezentanţii acestora, distribuitorii angro şi furnizorii de servicii medicale şi medicamente pentru acele medicamente care fac obiectul unei relaţii contractuale cu Ministerul Sănătăţii, casele de asigurări de sănătate şi/sau direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, cuprinse în Catalogul naţional al preţurilor medicamentelor autorizate de punere pe piaţă în România, a preţurilor de referinţă generice şi a preţurilor de referinţă inovative, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 989 şi 989 bis din 22 noiembrie 2018, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează conform anexei care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. II. - Prevederile prezentului ordin intră în vigoare începând cu data de 1 septembrie 2019.
Art. III. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul sănătăţii,
Sorina Pintea
Bucureşti, 26 august 2019.
Nr. 1.290.
ANEXĂ
MODIFICĂRI SI COMPLETĂRI
ale anexei nr. 1 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.468/2018 pentru aprobarea preţurilor maximale ale medicamentelor de uz uman, valabile în România, care pot fi utilizate/comercializăte de către deţinătorii de autorizaţie de punere pe piaţă a medicamentelor sau reprezentanţii acestora, distribuitorii angro şi furnizorii de servicii medicale şi medicamente pentru acele medicamente care fac obiectul unei relaţii contractuale cu Ministerul Sănătăţii, casele de asigurări de sănătate şi/sau direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, cuprinse în Catalogul naţional al preţurilor medicamentelor autorizate de punere pe piaţă în România, a preţurilor de referinţă generice şi a preţurilor de referinţă inovative
După poziţia nr. 6729 se introduc 4 poziţii noi, poziţiile nr. 6730, 6731, 6732 şi 6733, cu următorul cuprins:
Nr. crt. |
cod_ cim |
obs. |
Denumire produs |
Forma |
Concentraţie |
Firma/Ţara |
DCI |
Ambalaj |
grupa_ATC |
statut_frm |
statut_ anm |
Preţ producător (lei) |
Preţ ridicata maximal fără TVA (lei) |
Preţ amănuntul maximal cu TVA (lei) |
stare |
Observaţii |
Valabilitate preţ |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
„6730 |
W61753001 |
|
NANOSCAN 500 micrograme |
KIT (TRUSA) PT. PREP. RADIOFARMACEUTICE |
500 micrograme |
RADIOPHARMACY LABORATORY LTD. - UNGARIA |
ALBUMINĂ UMANĂ NANOCOLOIDALÂ |
Cutie cu o trusă a 6 flacoane multidoză din sticlă incoloră tip I. cu capacitatea de 8 ml cu dop de cauciuc clorobutilic şi capsă de plastic PP- AI |
V09DB01 |
MDS |
deriv, din sânge |
1815,57 |
1845,57 |
2049,82 |
|
|
Preţurile sunt valabila până la data de 1.01.2020. |
6731 |
W66203001 |
|
KOPARIN 25000 UI / 5 ml I.V. |
SOL. INJ. |
5000 UI/ml |
C.N. UNIFARM - S.A. - ROMÂNIA |
HEPARINUM |
Cutie cu 1 flacon din sticlă x 5 ml sol. inj. |
B01AB01 |
MI |
inovativ |
26 |
29,64 |
38,77 |
N |
Cant. 2370480 cutii |
Preţurile sunt valabile până la data de 13.08.2020. |
6732 |
W62899001 |
|
ADENOSINE LIFE MEDICAL 5 mg/ml |
SOL INJ./PERF. |
5 mg/ml |
TORUS PHARMA COMPANY- S.R.L - ROMÂNIA |
ADENOSINUM |
Cutie x 10 fiole a 2 ml soluţie injectabilă/ perfuzabilă |
C01EB10 |
MG |
generic |
430,1 |
460,1 |
539,66 |
N |
Cant. 25000 fiole |
Preţurile sunt valabile până la data de 9.06.2020. |
6733 |
W62899002 |
|
ADENOSINE LIFE MEDICAL 5 mg/ml |
SOL INJ./PERF. |
5 mg/ml |
TORUS PHARMA COMPANY - S.R.L.-ROMÂNIA |
ADENOSINUM |
Cutie x 10 flac. a 10 ml soluţie injectabilă/ perfuzabilă |
C01EB10 |
MG |
generic |
1583,11 |
1613,11 |
1796,44 |
N |
Cant. 10000 flacoane |
Preţurile sunt valabile până la data de 9.06.2020” |
2. Poziţiile nr. 1864, 2293, 4540, 5126, 5309, 5310, 5621, 6033 şi 6034 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
Nr. crt. |
cod_ cim |
obs. |
Denumire produs |
Forma |
Concentraţie |
Firma/Ţara |
DCI |
Ambalaj |
grupa_ATC |
statut_frm |
statut_ anm |
Preţ producător (lei) |
Preţ ridicata maximal fără TVA (lei) |
Preţ amănuntul maximal cu TVA (lei) |
stare |
Observaţii |
Valabilitate preţ |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
„1864 |
W61485001 |
! |
EXVIERA 250 mg |
COMPR. FILM. |
250 mg |
ABBVIE LTD . MAREA BRITANIE |
DASABUVIRUM |
Cutie x blistere PVC- PE-PCTFE/folie din aluminiu x 56 comprimate filmate (ambalaj multiplu care conţine 4 cutii interioare x 14 comprimate filmate) |
J05AP09 |
MI |
inovativ |
864 |
894 |
1012,61 |
MAJ/ DC |
|
Preţurile sunt valabile până la data de 1.01.2020. |
........................................................................................................................... |
|||||||||||||||||
2293 |
W62156001 |
|
HARVONI 90 mg/400 mg |
COMPR. FILM. |
90 mg/400 mg |
GILEAD SCIENCES INTERNATIONAL LIMITED-MAREA BRITANIE |
COMBINAŢII (LEDIPASVIRUM + SOFOSBUVISUM) |
Cutie x 1 flacon din polietilenă de înaltă densitate (PEID) prevăzute cu un sistem de închidere securizat pentru copii x 28 comprimate filmate, gel desicant de siliciu şi tampon de vată sintetică (poliester) |
NEALOCAT |
MI |
inovativ |
55863,2 |
55893,13 |
60961,74 |
DC |
|
Preţurile sunt valabile până la data de 1.01.2020. |
........................................................................................................................... |
|||||||||||||||||
4540 |
W53884001 |
|
STELARA 45 mg |
SOL. INJ. |
45 mg/0,5 ml |
JANSSEN-CILAG INTERNATIONAL NV- BELGIA |
USTEKINUMAB |
Cutie x 1 flacon x 0,5 ml soluţie injectabilă (12 luni) |
L04AC05 |
MI |
inovativ |
11487,4 |
11517,39 |
12592,12 |
|
|
Preţurile sunt valabile până la data de 30.09.2019. |
........................................................................................................................... |
|||||||||||||||||
5126 |
W61486001 |
! |
VIEKIRAX 12,5 mg/75 mg/ 50 mg |
COMPR. FILM. |
12,5 mg/ 75 mg/50 mg |
ABBVIE LTD - MAREA BRITANIE |
OMBITASVIRUM + PARITAPREVIRUM + RITONAVIRUM |
Cutie x blistere PVC- PE-PCTFE/folie din Al x 56 comprimate (ambalaj multiplu care conţine 4 cutii interioare x 14 comprimate) |
J05AP53 |
MI |
inovativ |
9936 |
9965,99 |
10901,09 |
MAJ/ DC |
|
Preţurile sunt valabile până la data de 1.01.2020. |
........................................................................................................................... |
|||||||||||||||||
5309 |
W62930001 |
! |
ZERATIER 50 mg/100 mg |
COMPR. FILM. |
50 mg/100 mg |
MERCK SHARP & DQHMELTD - MAREA BRITANIE |
COMBINAŢII (ELBASVIRUM + GRAZOPREVIRUM) |
Cutie x 2 carduri din carton x 2 blistere Al/Al x 7 comprimate filmate (28 comprimate filmate) |
J05AX68 |
MI |
inovativ |
29463,3 |
29513,26 |
32207,65 |
DC |
|
Preţurile sunt valabile până la data de 1.01.2020. |
5310 |
W64591001 |
|
ZEPATIER 50 mg/100 mg |
COMPR. FILM. |
50 mg/100 mg |
MERCK SHARP & DOBMEBV- OLANDA |
COMBINAŢII (ELBASVIRUM + GRAZOPREVIRUM) |
Cutie cu 2 cârduri din carton x 2 bl ist ere AI/AI x 7 comprimate filmate (28 comprimate filmate) (2 ani) |
J05AX68 |
MI |
inovativ |
29463,3 |
29513,26 |
32207,65 |
|
|
Preţurile sunt valabile până la data de 1.01.2020. |
........................................................................................................................... |
|||||||||||||||||
5621 |
W64756001 |
|
HARVONI 90 mg/400 mg |
COMPR. FILM. |
90 mg/400 mg |
GILEAD SCIENCES IRELAND UC- IRLANDA |
COMBINAŢII (LEDIPASVIRUM + SOFOSBUVIRUM) |
Cutie cu 1 flac. PEID prevăzut cu un sistem de închidere securizat pentru copii x 2&compr.film.(4 ani) |
J05AX65 |
MI |
inovativ |
55863,2 |
55893,13 |
60961,74 |
|
|
Preţurile sunt valabile până la data de 1.01.2020. |
........................................................................................................................... |
|||||||||||||||||
6033 |
W64675001 |
|
VIEKIRAX |
COMPR. FILM, |
12,5 mg + 75 mg + 50 mg |
ABBVIE DEUTSCHLAND GMBH&CO. KG - GERMANIA |
QMBITASVIRUM + PARITAPREVIRUM t RITONAVIRUM |
Cutie cu blist. PVC-PE- PCTFE/ folie din Al x 56 compr. film. (ambalaj multiplu care conţine 4 cutii interioare x 14 compr. fiecare) (3 ani) |
J05AP53 |
MI |
inovativ |
9936 |
9965,99 |
10901,09 |
MAJ |
|
Preţurile sunt valabile până la data de 1.01.2020. |
6034 |
W6467001 |
|
EXVIERA 250 mg |
COMPR. FILM. |
250 mg |
ABBVIE DEUTSCHLAND GMBH&CO. KG - GERMANIA |
DASABUVIRUM |
Cutie cu blist. PVC-PE* PCTFE/folie din Al x 56 compr. film. (ambalaj multiplu care conţine 4 cutii interioare x 14 comprimate filmate) (3 ani) |
J05AP09 |
MI |
inovativ |
864 |
894 |
1012,61 |
MAJ |
|
Preţurile sunt valabile până la data de 1.01/2020. |
MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE ŞI ADMINISTRAŢIEI PUBLICE
pentru aprobarea Procedurii de îndreptare a erorilor din documentele de plată întocmite de debitori privind obligaţiile fiscale datorate bugetului local
În temeiul prevederilor art. 164 alin. (6) lit. b) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, al prevederilor art. 12 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 51/2018 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, cu modificările ulterioare,
ţinând cont de Avizul Ministerului Finanţelor Publice nr. 804.750/2019,
viceprim-ministrul, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, emite următorul ordin:
Art. 1. - (1) Se aprobă Procedura de îndreptare a erorilor din documentele de plată întocmite de debitori privind obligaţiile fiscale datorate bugetului local, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
(2) Procedura prevăzută la alin. (1) reglementează modalitatea de îndreptare a erorilor privind plăţile efectuate în conturi bugetare aferente obligaţiilor fiscale datorate bugetelor locale.
Art. 2. - Autorităţile administraţiei publice locale şi organele fiscale locale vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p. Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice,
Sirma Caraman,
secretar de stat
Bucureşti, 14 august 2019.
Nr. 2.362.
ANEXĂ
PROCEDURĂ
de îndreptare a erorilor din documentele de plată întocmite de debitori privind obligaţiile fiscale datorate bugetului local
ARTICOLUL 1
Sfera de aplicare
Prezenta procedură de îndreptare a erorilor din documentele de plată întocmite de debitori privind obligaţiile fiscale datorate bugetului local se aplică în următoarele situaţii:
a) plata obligaţiilor fiscale datorate bugetului local s-a efectuat în alt cont bugetar decât cel corespunzător ori utilizând un cod de identificare fiscală eronat;
b) în contul bugetar au fost achitate şi alte obligaţii fiscale datorate bugetului local decât cele prevăzute a se achita în contul respectiv;
c) plata obligaţiilor fiscale datorate bugetului local s-a efectuat într-un cont bugetar corespunzător unui alt buget decât cel al cărui venit este obligaţia fiscală plătită.
ARTICOLUL 2
Cererea de îndreptare a erorilor din documentele de plată
(1) îndreptarea erorilor din documentele de plată se face pe baza unei cereri de îndreptare a erorilor, denumită în continuare cerere.
(2) Cererea se depune la organul fiscal local competent de către debitor, conform prevederilor art. 164 alin. (5) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.
(3) Cererea, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1 la prezenta procedură, cuprinde următoarele elemente:
a) datele de identificare ale debitorului;
b) indicarea erorii ce urmează a fi îndreptată;
c) numărul şi data documentelor prin care s-au stabilit ori s-au individualizat sumele de plată (titlurile de creanţă) pentru care se solicită corectarea erorii din documentul de plată;
d) numărul şi data documentului prin care s-a efectuat plata iniţială;
e) suma totală achitată prin documentul de plată iniţial;
f) data plăţii;
g) alte informaţii considerate relevante pentru soluţionarea cererii.
(4) La cererea prevăzută la alin. (2) se anexează, după caz, documentele certificate „conform cu originalul” de către debitor:
a) copia ordinului de plată;
b) copia extrasului de cont în care este înregistrată plata eronată;
c) copii de pe titlurile de creanţă care nu sunt emise de organul fiscal local;
d) orice alte documente care atestă eroarea produsă.
ARTICOLUL 3
Analizarea cererii
(1) Organul fiscal local competent verifică în evidenţele fiscale existenţa erorilor semnalate de debitori, îndeplinirea uneia sau mai multor condiţii prevăzute la art. 1, după caz, precum şi a următoarelor condiţii:
a) condiţia de creditare a contului bugetar şi de debitare a contului plătitorului;
b) condiţia privind administrarea obligaţiilor fiscale de acelaşi organ fiscal local;
c) plata să nu fi stins creanţele datorate bugetului în care s-a încasat suma plătită eronat. Sunt exceptate situaţiile în care în evidenţa fiscală debitorul înregistrează sume plătite în plus cel puţin la nivelul plăţii eronate.
(2) Rezultatul verificărilor se consemnează într-un referat, care va cuprinde şi propunerea de admitere a cererii debitorului şi de îndreptare a erorilor din documentul de plată sau, după caz, de respingere a cererii. Referatul se aprobă de către conducătorul organului fiscal local competent, potrivit legii.
(3) La întocmirea referatului prevăzut la alin. (2), organul fiscal local are în vedere şi prevederile art. 8 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare.
ARTICOLUL 4
Soluţionarea cererii
(1) în cazul în care nu sunt îndeplinite condiţiile pentru îndreptarea erorilor, organul fiscal local competent, după efectuarea audierii debitorului, potrivit art. 9 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare, emite şi comunică debitorului decizia de respingere a cererii de îndreptare a erorilor din documentele de plată, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta procedură.
(2) în cazul în care sunt îndeplinite condiţiile pentru îndreptarea erorilor, organul fiscal local competent emite decizia privind corecţia erorilor din documentele de plată întocmite de debitori prin care s-au achitat obligaţii fiscale datorate bugetului local, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta procedură. Decizia se întocmeşte în 3 exemplare.
(3) Decizia prevăzută la alin. (2) se aprobă de către conducătorul organului fiscal local competent şi se transmite compartimentului de specialitate cu atribuţii în domeniul contabilităţii, în vederea operării corecţiei în conturile bugetare corespunzătoare.
(4) După efectuarea operaţiunii de corecţie în evidenţa analitică pe plătitori, organul fiscal local competent va comunica debitorului decizia prevăzută la alin. (2).
(5) Decizia prevăzută la alin. (1) sau, după caz, la alin. (2) se comunică debitorului în termen de maximum 45 de zile de la data înregistrării cererii.
(6) Pe baza deciziei prevăzute la alin. (2), unităţile administrativ-teritoriale întocmesc şi depun la unităţile teritoriale ale Trezoreriei Statului ordine de plată pentru Trezoreria Statului (OPT) pentru efectuarea corecţiei erorilor din documentele de plată întocmite de debitori sau de către persoanele care au efectuat plata.
(7) Prin derogare de la prevederile art. 5 lit. s) din Normele metodologice privind utilizarea şi completarea ordinului de plată pentru Trezoreria Statului (OPT) şi a ordinului de plată multiplu electronic (OPME), aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 246/2005, cu modificările şi completările ulterioare, organul fiscal local la care s-a efectuat plata eronată va completa data efectuării plăţii înscrise în „Decizia privind corecţia erorilor din documentele de plată întocmite de debitori sau de către persoanele care au efectuat plata, după caz, prin care s-au achitat obligaţii fiscale datorate bugetului local” (anexa nr. 3 la prezenta procedură).
ARTICOLUL 5
Efectele îndreptării erorilor din documentele de plată
Modificarea sau desfiinţarea actelor administrative fiscale emise de organele fiscale locale ca urmare a îndreptărilor erorilor din documentele de plată se face potrivit dispoziţiilor art. 50 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
ARTICOLUL 6
Dispoziţii finale
(1) Răspunderea privind îndreptarea erorilor de plată întocmite de debitori sau de către persoanele care au efectuat plata privind obligaţiile fiscale datorate bugetului local revine organelor fiscale competente.
(2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1) şi alin. (2) al art. 2, în situaţia în care plata obligaţiilor fiscale datorate bugetului local s-a efectuat utilizând un cod de identificare fiscală eronat, cererea se depune la organul fiscal local competent de către cel care a efectuat plata.
(3) Organul fiscal local competent arhivează la dosarul fiscal următoarele documente:
a) cererea debitorului de îndreptare a erorilor din documentele de plată;
b) documentaţia care a stat la baza efectuării acestei operaţiuni;
c) copiile fişelor debitorului din evidenţa analitică pe plătitori, afectate de operaţiunea de corecţie;
d) referatul aprobat de conducătorul organului fiscal local;
e) decizia privind corecţia erorilor din documentele de plată întocmite de debitori prin care s-au achitat obligaţii fiscale datorate bugetului local sau, după caz, decizia de respingere a cererii de îndreptare a erorilor din documentele de plată.
(4) Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta procedură.
ANEXA Nr. 1
la procedură
|
Model 2019 ITL-076 |
|
|
Nr. înregistrare .................................................... din .................................................... |
|
CERERE
pentru aprobarea Procedurii de îndreptare a erorilor din documentele de plata întocmite de debitori privind obligaţiile fiscale datorate bugetului local
Domnule/Doamnă director,
Subsemnatul(a)/Subscrisa, ........................................................., cod de identificare fiscală/codul numeric personal/număr de înregistrare fiscal ........................................................., judeţul ........................................................., codul poştal ........................................................., municipiul/oraşul/comuna ........................................................., satul/sectorul ........................................................., str. ........................................................., nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., tel. ........................................................., fax ........................................................., adresă de e-mail ........................................................., înregistrat la registrul comerţului ........................................................., la nr. ......................................................... .
Reprezentată prin ........................................................., în calitate de acţionar unic/asociat/ administrator/împuternicit/mandatar/executor/lichidator domiciliat în: judeţul ........................................................., localitatea ........................................................., satul ........................................................., codul poştal ........................................................., sectorul ...., str. ........................................................., nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., tel. ........................................................., fax ........................................................., adresă de e-mail ........................................................., posesorul B.I./C.I./A.I./paşaport seria ............. nr. ........................................................., eliberat(ă) de ........................................................., la data de ........................................................., solicit îndreptarea erorilor din documentele de plată întocmite de debitori privind obligaţiile fiscale datorate bugetului local, în situaţiile următoare:
a) plata obligaţiilor fiscale s-a efectuat în alt cont bugetar decât cel corespunzător ori utilizând un cod de identificare fiscală eronat .........................................................;
b) în contul bugetar au fost achitate şi alte obligaţii fiscale decât cele prevăzute a se achita în contul respectiv .........................................................;
c) plata obligaţiilor fiscale s-a efectuat într-un cont bugetar corespunzător unui alt buget decât cel al cărui venit este obligaţia fiscală plătită ......................................................... .
La prezenta cerere se anexează următoarele documente „certificate de conformitate cu originalul”:
a) copia ordinului de plată;
b) copia extrasului de cont în care este înregistrată plata eronată;
c) copii de pe titlurile de creanţă care nu sunt emise de organul fiscal local;
d) orice alte documente care atestă eroarea produsă.
|
ANEXA Nr. 2
la procedură
Stema unităţii administrativ- teritoriale |
|
|
|
Model 2019 ITL- 077 |
|
|
|
|
|
|
|
ROMÂNIA |
|
|
................................................................. |
|
|
(comuna/oraşul/municipiul/sectorul) |
|
|
................................................................. |
|
|
(denumirea organului fiscal local) |
|
Codul de identificare fiscală: ................................................................. |
|
Nr. ..................................../data eliberării ..../20 ............. |
Adresă/Cont IBAN/tel./fax/e-mail ......................................................... |
|
|
|
Către 1 |
|
.........................................................................................................., |
|
CNP/CIF/NIF/CUI ..........................................................................., |
|
str. .............................................. nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., |
|
sectorul ......, localitatea ............................, satul .............................., |
|
Judeţul .........................................., codul poştal ..............................., |
DECIZIE
de respingere a cererii de îndreptare a erorilor din documentele de plată
În temeiul prevederilor art. 164 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordinului viceprim-ministrului, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, nr. 2.362/2019 pentru aprobarea Procedurii de îndreptare a erorilor din documentele de plată întocmite de debitori privind obligaţiile fiscale datorate bugetului local,
având în vedere Cererea dumneavoastră nr. .........................................., din data de .........................................., înregistrată la organul fiscal cu nr. .........................................., în data de ..........................................,
se respinge cererea de îndreptare a erorilor din documentele de plată.
Motivele de fapt pentru care se respinge cererea de îndreptare a erorilor din documentele de plată sunt:
..................................................................................................................................................................
Temeiul de drept: .....................................................................................................................................
Menţiuni privind audierea contribuabilului: ............................................................................................
Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestaţie la organul fiscal local emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268-270 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
Conducătorul organului fiscal local, |
Întocmit astăzi, data ............................. |
.............................................................. |
.............................................................. |
(prenumele, numele şi ştampila) |
(funcţia, prenumele şi numele) |
Am primit un exemplar al deciziei de respingere.
Prenumele şi numele .............................................................., CNP .............................................................., B.I./A.I./C.I. serie ......... nr. ..............................................................
Semnătură contribuabil ..............................................................
Data ...................................../...................................../..................................... sau
Nr. şi data confirmării de primire ..............................................................
1 Se menţionează numele şi prenumele/denumirea şi domiciliul fiscal, codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz; alte date de identificare a contribuabilului/împuternicitului.
ANEXA Nr. 3
la procedură
Stema unităţii administrativ- teritoriale |
|
|
|
Model 2019 ITL- 077 |
|
|
|
|
|
|
|
ROMÂNIA |
|
|
................................................................. |
|
|
(comuna/oraşul/municipiul/sectorul) |
|
|
................................................................. |
|
|
(denumirea organului fiscal local) |
|
Codul de identificare fiscală: ................................................................. |
|
Nr. ..................................../data eliberării ..../20 ............. |
Adresă/Cont IBAN/tel./fax/e-mail ......................................................... |
|
|
|
Către 1 |
|
.........................................................................................................., |
|
CNP/CIF/NIF/CUI ..........................................................................., |
|
str. .............................................. nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., |
|
sectorul ......, localitatea ............................, satul .............................., |
|
judeţul .........................................., codul poştal ..............................., |
DECIZIE
privind corecţia erorilor din documentele de plată întocmite de debitori sau de către persoanele care au efectuat plata, după caz, prin care s-au achitat obligaţii fiscale datorate bugetului local
În temeiul prevederilor art. 164 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, având în vedere Cererea dumneavoastră nr. .................................... din data de .................................... se corectează erorile din documentele de plată efectuate de către debitorul ........................................................ .
I. Bugetul şi contul bugetar din care se corectează erorile constatate în ordinele de plată prin care s-au achitat obligaţii fiscale:
Denumirea bugetului din care se stornează |
Denumirea contului bugetar din care se stornează |
Simbolul contului bugetar |
Documentul din care rezultă că suma a fost plătită |
Data efectuării plăţii 2 |
Codul fiscal al beneficiarului iniţial, eronat, conform documentului de plată iniţial |
Suma - lei - |
|
|
|
|
|
|
|
II. Obligaţiile fiscale care se sting prin corecţie:
Denumirea obligaţiei stinse prin corecţie |
Denumirea contului bugetar din care se stornează |
Denumirea contului bugetar |
Simbolul contului bugetar corespunzător |
Documentul prin care s-a stabilit sau s-a individualizat suma de plată |
Data efectuării plăţii2 |
Codul fiscal al beneficiarului, în urma corecţiei |
Suma - lei - |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III. În urma îndreptării erorii, la rolul nominal unic, situaţia creanţelor fiscale locale este următoarea:
a) rest de plată .........................................................;
b) suprasolvire ....................................................... .
Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestaţie la organul fiscal emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268-270 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
Conducătorul organului fiscal local, |
Întocmit astăzi, data ............................. |
.............................................................. |
.............................................................. |
(prenumele, numele şi ştampila) |
(funcţia, prenumele şi numele) |
Am primit un exemplar al deciziei de corecţie.
Prenumele şi numele .............................................................., CNP .............................................................., B.I./A.I./C.I. serie ......... nr. ..............................................................
Semnătură contribuabil ..............................................................
Data ...................................../...................................../..................................... sau
Nr. şi data confirmării de primire ..............................................................
1 Se menţionează numele şi prenumele/denumirea şi domiciliul fiscal, codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz; alte date de identificare a contribuabilului/împuternicitului.
2 Se completează data plăţii iniţiale.
MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE
privind acordarea acreditării pentru unitatea de învăţământ preuniversitar particular Grădiniţa „Sfânta Ecaterina” din municipiul Braşov
Având în vedere prevederile art. 24 alin. (3) lit. c) şi d) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 75/2005 privind asigurarea calităţii educaţiei, aprobată cu modificări prin Legea nr. 87/2006, cu modificările şi completările ulterioare,
ţinând cont de dispoziţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 48/2018 privind drepturile elevilor şcolarizaţi în unităţi de învăţământ înfiinţate în procesul de organizare a reţelei şcolare şi pentru modificarea şi completarea Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 75/2005 privind asigurarea calităţii educaţiei,
luând în considerare dispoziţiile Hotărârii Guvernului nr. 22/2007 pentru aprobarea Metodologiei de evaluare instituţională în vederea autorizării, acreditării şi evaluării periodice a organizaţiilor furnizoare de educaţie,
având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 21/2007 privind aprobarea Standardelor de autorizare de funcţionare provizorie a unităţilor de învăţământ preuniversitar, precum şi a Standardelor de acreditare şi de evaluare periodică a unităţilor de învăţământ preuniversitar,
ţinând cont de dispoziţiile Hotărârii Guvernului nr. 844/2002 privind aprobarea nomenclatoarelor calificărilor profesionale pentru care se asigură pregătirea prin învăţământul preuniversitar, precum şi durata de şcolarizare, cu modificările şi completările ulterioare,
având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 918/2013 privind aprobarea Cadrului naţional al calificărilor, cu modificările şi completările ulterioare,
ţinând cont de dispoziţiile Ordinului ministrului educaţiei naţionale nr. 4.959/2014*) privind acordarea autorizării de funcţionare provizorie Asociaţiei Pro Vita Christiana „Sfânta Ecaterina” din municipiul Braşov pentru unitatea de învăţământ preuniversitar Grădiniţa „Sfânta Ecaterina” din municipiul Braşov,
luând în considerare Hotărârea Consiliului Agenţiei Române de Asigurare a Calităţii în învăţământul Preuniversitar nr. 10 din 24.06.2019 privind propunerea de acordare a acreditării pentru unităţile de învăţământ preuniversitar de stat şi particular evaluate în perioada 18 aprilie-7 iunie 2019,
în temeiul art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 26/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei Naţionale, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul educaţiei naţionale emite prezentul ordin.
Art. 1. - Se acordă acreditarea pentru unitatea de învăţământ preuniversitar particular Grădiniţa „Sfânta Ecaterina”, cu sediul în municipiul Braşov, strada Avram Iancu nr. 41, judeţul Braşov, pentru nivelul de învăţământ „preşcolar”, cu program „normal” şi program „prelungit”, limba de predare „română”, începând cu anul şcolar 2019-2020, conform anexei care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - Unitatea de învăţământ preuniversitar particular Grădiniţa „Sfânta Ecaterina” din municipiul Braşov, acreditată potrivit dispoziţiilor art. 1, este persoană juridică de drept privat şi de interes public, parte a sistemului naţional de învăţământ, şi beneficiază de toate drepturile şi obligaţiile prevăzute de lege.
Art. 3. - Unitatea de învăţământ preuniversitar particular Grădiniţa „Sfânta Ecaterina” din municipiul Braşov are obligaţia de a solicita evaluarea externă periodică în termen de maximum 5 ani de la obţinerea acreditării, dar nu mai târziu de anul şcolar 2023-2024.
Art. 4. - Personalul didactic, didactic auxiliar şi personalul nedidactic din unitatea de învăţământ preuniversitar particular autorizată, angajat conform prevederilor legii, se preia la unitatea de învăţământ preuniversitar particular acreditată Grădiniţa „Sfânta Ecaterina” din municipiul Braşov,
Art. 5. - Unitatea de învăţământ preuniversitar particular Grădiniţa „Sfânta Ecaterina” din municipiul Braşov este monitorizată şi controlată periodic de către Ministerul Educaţiei Naţionale şi Agenţia Română de Asigurare a Calităţii în învăţământul Preuniversitar, în colaborare cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Braşov, în vederea verificării respectării standardelor care au stat la baza acreditării.
Art. 6. - Asociaţia Pro Vita Christiana „Sfânta Ecaterina” din municipiul Braşov, unitatea de învăţământ preuniversitar particular acreditată Grădiniţa „Sfânta Ecaterina” din municipiul Braşov, Direcţia generală învăţământ secundar superior şi educaţie permanentă, Direcţia generală educaţie timpurie, învăţământ primar şi gimnazial din Ministerul Educaţiei Naţionale, Agenţia Română de Asigurare a Calităţii în învăţământul Preuniversitar, respectiv Inspectoratul Şcolar Judeţean Braşov vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 7. - Prezentul ordin intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul educaţiei naţionale,
Ecaterina Andronescu
Bucureşti, 23 iulie 2019.
Nr. 4.532.
*) Ordinul ministrului educaţiei naţionale nr. 4.959/2014 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ANEXĂ
Judeţul Braşov
Nr. crt. |
Denumirea unităţii de învăţământ |
Hotărârea ARACIP de evaluare/data |
Denumirea persoanei juridice iniţiatoare |
Adresa unităţii de învăţământ, tel ./fax, e-mail |
Nivelul de învăţământ/ Nivelul de calificare |
Profilul/ Domeniul |
Domeniul pregătirii de bază |
Calificarea profesională/ Specializarea |
Limba de predare |
Forma de învăţământ |
1. |
Grădiniţa „Sfânta Ecaterina” |
14/22.05.2019 |
Asociaţia Pro Vita Christiana „Sfânta Ecaterina” |
Municipiul Braşov, str. Avram Iancu nr. 41, tel.: 0268/276176 |
Preşcolar |
|
|
|
Română |
PN/PP |
Capacitate maximă de şcolarizare*) - 2 formaţiuni de studiu/1 schimb |
*) Capacitatea de şcolarizare reprezintă numărul maxim de formaţiuni de studiu care pot fi şcolarizate în două schimburi în sălile de clasă şi cabinete (excluzând laboratoare, ateliere) la nivelul unităţii de învăţământ.
MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE
ORDIN
privind acordarea acreditării pentru unitatea de învăţământ preuniversitar particular Şcoala Primară „Conil” din municipiul Bucureşti
Având în vedere prevederile art. 24 alin. (3) lit. c) şi d) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 75/2005 privind asigurarea calităţii educaţiei, aprobată cu modificări prin Legea nr. 87/2006, cu modificările şi completările ulterioare,
ţinând cont de dispoziţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 48/2018 privind drepturile elevilor şcolarizaţi în unităţi de învăţământ înfiinţate în procesul de organizare a reţelei şcolare şi pentru modificarea şi completarea Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 75/2005 privind asigurarea calităţii educaţiei,
luând în considerare dispoziţiile Hotărârii Guvernului nr. 22/2007 pentru aprobarea Metodologiei de evaluare instituţională în vederea autorizării, acreditării şi evaluării periodice a organizaţiilor furnizoare de educaţie,
având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 21/2007 privind aprobarea Standardelor de autorizare de funcţionare provizorie a unităţilor de învăţământ preuniversitar, precum şi a Standardelor de acreditare şi de evaluare periodică a unităţilor de învăţământ preuniversitar,
ţinând cont de dispoziţiile Hotărârii Guvernului nr. 844/2002 privind aprobarea nomenclatoarelor calificărilor profesionale pentru care se asigură pregătirea prin învăţământul preuniversitar, precum şi durata de şcolarizare, cu modificările şi completările ulterioare,
având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 918/2013 privind aprobarea Cadrului naţional al calificărilor, cu modificările şi completările ulterioare,
ţinând cont de dispoziţiile Ordinului ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.855/2012*) privind acordarea autorizării de funcţionare provizorie Asociaţiei „Centrul de Performanţă Before şi After School Conil” din municipiul Bucureşti pentru unitatea de învăţământ preuniversitar Şcoala Primară „Conil” din municipiul Bucureşti,
luând în considerare Hotărârea Consiliului Agenţiei Române de Asigurare a Calităţii în învăţământul Preuniversitar nr. 10 din 24.06.2019 privind propunerea de acordare a acreditării pentru unităţile de învăţământ preuniversitar de stat şi particular evaluate în perioada 18 aprilie-7 iunie 2019,
în temeiul art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 26/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei Naţionale, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul educaţiei naţionale emite prezentul ordin.
Art. 1. - Se acordă acreditarea pentru unitatea de învăţământ preuniversitar particular Şcoala Primară „Conil”, cu sediul în municipiul Bucureşti, aleea Drumul Cooperativei nr. 55, sectorul 5, pentru nivelul de învăţământ „primar”, limba de predare „română”, forma de învăţământ „cu frecvenţă”, începând cu anul şcolar 2019-2020, conform anexei care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - Unitatea de învăţământ preuniversitar particular Şcoala Primară „Conil” din municipiul Bucureşti, acreditată potrivit dispoziţiilor art. 1, este persoană juridică de drept privat şi de interes public, parte a sistemului naţional de învăţământ, şi beneficiază de toate drepturile şi obligaţiile prevăzute de lege.
Art. 3. - Unitatea de învăţământ preuniversitar particular Şcoala Primară „Conil” din municipiul Bucureşti are obligaţia de a solicita evaluarea externă periodică în termen de maximum 5 ani de la obţinerea acreditării, dar nu mai târziu de anul şcolar 2023-2024
Art. 4. - Personalul didactic, didactic auxiliar şi personalul nedidactic din unitatea de învăţământ preuniversitar particular autorizată, angajat conform prevederilor legii, se preia la unitatea de învăţământ preuniversitar particular acreditată Şcoala Primară „Conil” din municipiul Bucureşti.
Art. 5. - Unitatea de învăţământ preuniversitar particular Şcoala Primară „Conil” din municipiul Bucureşti este monitorizată şi controlată periodic de către Ministerul Educaţiei Naţionale şi Agenţia Română de Asigurare a Calităţii în învăţământul Preuniversitar, în colaborare cu Inspectoratul Şcolar al municipiului Bucureşti, în vederea verificării respectării standardelor care au stat la baza acreditării.
Art. 6. - Asociaţia „Centrul de Performanţă Before & After School Conil” din municipiul Bucureşti, unitatea de învăţământ preuniversitar particular acreditată Şcoala Primară „Conil” din municipiul Bucureşti, Direcţia generală învăţământ secundar superior şi educaţie permanentă, Direcţia generală educaţie timpurie, învăţământ primar şi gimnazial din Ministerul Educaţiei Naţionale, Agenţia Română de Asigurare a Calităţii în învăţământul Preuniversitar, respectiv Inspectoratul Şcolar al municipiului Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 7. - Prezentul ordin intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul educaţiei naţionale,
Ecaterina Andronescu
Bucureşti, 23 iulie 2019.
Nr. 4.533.
*) Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.855/2012 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ANEXĂ
Municipiul Bucureşti
Nr. crt. |
Denumirea unităţii de învăţământ |
Hotărârea ARACIP de evaluare/data |
Denumirea persoanei juridice inițiatoare |
Adresa unităţii de învăţământ, tel./fax. e-mail |
Nivelul de învăţământ/ Nivelul de calificare |
Profilul/ Domeniul |
Domeniul pregătirii de bază |
Calificarea profesională/ Specializarea |
Limba de predare |
Forma de învăţământ |
1. |
Şcoala Primară „Conil” |
14/22.05.2019 |
Asociaţia „Centrul de Performanţă Before & After School Conil” |
Aleea Drumul Cooperativei nr. 55, sectorul 5, tel.: 0726/322302 |
Primar |
|
|
|
Română |
Cu frecvenţă |
Capacitate maximă de şcolarizare 1) - 8 formaţiuni de studiu/2 schimburi (maximum 4 formaţiuni de studiu/schimbul 1 şi maximum 4 formaţiuni de studiu/schimbul 2) |
1) Capacitatea de şcolarizare reprezintă numărul maxim de formaţiuni de studiu care pot fi şcolarizate în două schimburi în sălile de clasă şi cabinete (excluzând laboratoare, ateliere) la nivelul unităţii de învăţământ.