MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul XXIV - Nr. 94
LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Luni, 6 februarie 2012
SUMAR
HOTĂRÂRI ALE
GUVERNULUI ROMÂNIEI
46. -
Hotărâre privind transmiterea, pe perioada executării
lucrărilor de reabilitare, a unui sector de drum naţional aflat în
proprietatea publică a statului, din
administrarea Consiliului Local al Municipiului Giurgiu în administrarea
Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, prin Compania
Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din
România - SA, în vederea realizării proiectelor prioritare de interes
naţional şi european
61. -
Hotărâre pentru aprobarea scoaterii definitive din fondul forestier
naţional, cu compensare, a terenului forestier în suprafaţă de
37,3719 ha, proprietate publică a oraşului Cavnic, în vederea
realizării obiectivului „Amenajarea domeniului schiabil Gutâiul Doamnei”
62. -
Hotărâre privind transmiterea unei părţi dintr-un imobil din
domeniul public al statului si din administrarea Ministerului
Apărării Naţionale în domeniul public al municipiului
Braşov şi în administrarea Consiliului Local al Municipiului
Braşov, pentru actualizarea valorii de inventar a imobilului, precum
şi pentru actualizarea anexei nr. 4 la Hotărârea Guvernului nr.
1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul
public al statului
63. -
Hotărâre privind transmiterea unui imobil din domeniul public al
statului şi din administrarea Ministerului Apărării
Naţionale în domeniul public al judeţului Cluj şi în
administrarea Consiliului Judeţean Cluj, precum şi pentru
actualizarea anexei nr. 4 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru
aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului
66. -
Hotărâre privind schimbarea titularilor dreptului de proprietate
şi ai dreptului de administrare asupra unor bunuri aflate în domeniul
public al statului şi în administrarea Ministerului Culturii şi
Patrimoniului Naţional si a Muzeului Naţional al Satului „Dimitrie
Gusti”
67. - Hotărâre privind suplimentarea bugetului
Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional din Fondul de
rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului pe anul 2012,
prevăzut în bugetul de stat pe anul 2012
73. -
Hotărâre privind aprobarea Contractului de activitate a Companiei
Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.” - S.A. pentru perioada 2012-2015
74. - Hotărâre privind aprobarea contractelor
de servicii publice în transportul feroviar de călători pentru
perioada 2012-2015
76. -
Hotărâre privind alocarea unei sume din Fondul de rezervă
bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat
pe anul 2012, pentru oraşul Horezu, judeţul Vâlcea
DECIZII ALE
PRIMULUI-MINISTRU
22. - Decizie
pentru numirea domnului Cosmin Sabo în funcţia de vicepreşedinte, cu
rang de subsecretar de stat, al Institutului Naţional de Statistică
23. - Decizie
privind eliberarea, la cerere, a domnului Ştefan Găti din
funcţia de secretar general adjunct al Guvernului, cu rang de secretar de
stat
24. - Decizie
pentru eliberarea doamnei Ştefania Gabriella
Ferencz din funcţia de secretar de stat în cadrul aparatului propriu de
lucru al primului-ministru
25. - Decizie
privind numirea doamnei Ştefania Gabriella
Ferencz în funcţia de secretar general adjunct al Guvernului, cu rang de
secretar de stat
ACTE ALE ORGANELOR DE
SPECIALITATE ALE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE
110. - Ordin
al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală
pentru modificarea anexei nr. 1 la Ordinul preşedintelui Agenţiei
Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.294/2007 privind impozitele,
contribuţiile şi alte sume reprezentând creanţe fiscale, care se
plătesc de contribuabili într-un cont unic
ACTE ALE COMISIEI DE
SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR
60. - Decizie privind încetarea, la cerere, a
activităţii de broker de asigurare a Societăţii Comerciale
ERSTE BROKERS - BROKER DE ASIGURARE - S.R.L.
ACTE ALE COLEGIULUI
PSIHOLOGILOR DIN ROMÂNIA
1. -
Dispoziţie privind evidenţa profesională a psihologilor cu
drept de liberă practică
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI
ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind transmiterea, pe
perioada executării lucrărilor de reabilitare, a unui sector de drum
naţional aflat în proprietatea publică a statului, din administrarea
Consiliului Local al Municipiului Giurgiu în administrarea Ministerului
Transporturilor şi Infrastructurii, prin Compania Naţională de
Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A., în vederea
realizării proiectelor prioritare de interes naţional şi
european
În temeiul art. 108 din Constituţia
României, republicată, al art. 867 alin. (1) din Legea nr. 287/2009
privind Codul civil, republicată, al art. 221 din
Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
şi al art. 1 alin. (6) din Ordonanţa de urgenţă a
Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de
Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin
reorganizarea Regiei Autonome „Administraţia Naţională a
Drumurilor din România”, aprobată cu modificări şi
completări prin Legea nr. 47/2004, cu modificările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta
hotărâre:
Art. 1. - (1) Se aprobă transmiterea, pe perioada
executării lucrărilor de reabilitare, a unui sector de drum
naţional aflat în proprietatea publică a statului şi identificat
potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre din
administrarea Consiliului Local al Municipiului Giurgiu în administrarea
Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, prin Compania
Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din
România - S.A., în vederea realizării proiectelor prioritare de interes
naţional si european.
(2) După finalizarea
lucrărilor, sectorul de drum reabilitat se va retransmite în administrarea
Consiliului Local al Municipiului Giurgiu, potrivit legii.
Art. 2. - Predarea-preluarea drumului naţional transmis
potrivit art. 1 se face pe bază de protocol încheiat între
părţile interesate, în termen de 30 de zile de la data intrării
în vigoare a prezentei hotărâri.
Art. 3. - Sectorul de drum ce urmează a fi dat în
administrare, potrivit art. 1, îşi păstrează indicativul
existent la data preluării, conform anexei.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul transporturilor
şi infrastructurii,
Anca Daniela Boagiu
p. Ministrul
administraţiei si internelor,
Mihai Capră,
secretar de stat
Ministrul finanţelor
publice,
Gheorghe Ialomiţianu
Bucureşti, 25 ianuarie 2012.
Nr. 46.
ANEXĂ
DATELE DE IDENTIFICARE
a unui sector de drum naţional, aflat în
proprietatea publică a statului, care se transmite pe perioada
executării lucrărilor de reabilitare din administrarea Consiliului
Local al Municipiului Giurgiu în administrarea Ministerului Transporturilor
şi Infrastructurii, prin Compania Naţionala de Autostrăzi
şi Drumuri Naţionale din România - S.A., în vederea
realizării proiectelor prioritare de interes naţional şi
european
Indicativul şi poziţiile kilometrice ale
drumului care se transmite |
Persoana juridică de la care se transmite sectorul
de drum |
Persoana juridică la care se transmite sectorul de
drum |
Lungimea totală (km) |
Nr. MFP |
DN5 km 62+640-63+000 |
Consiliul Local al Municipiului Giurgiu |
Ministerul Transporturilor şi
Infrastructurii, prin Compania Naţională de Autostrăzi şi
Drumuri Naţionale din România - S.A. |
L = 0,360 |
12162 |
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru aprobarea
scoaterii definitive din fondul forestier naţional, cu compensare, a
terenului forestier în suprafaţa de 37,3719 ha, proprietate publică a
oraşului Cavnic, în vederea realizării obiectivului „Amenajarea
domeniului schiabil Gutâiul Doamnei”
În temeiul art. 108 din Constituţia
României, republicată, al art. 36-38 din Legea nr. 46/2008-Codul silvic,
cu modificările şi completările ulterioare, precum şi al
art. 3-6 din Legea nr. 526/2003 pentru aprobarea Programului naţional de
dezvoltare a turismului „Schi în România”, cu modificările şi
completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta
hotărâre.
Art. 1. - (1) Se aprobă scoaterea definitivă din
fondul forestier naţional, cu compensare, a terenului forestier în
suprafaţă de 37,3719 ha, proprietate publică a oraşului
Cavnic, în vederea realizării obiectivului „Amenajarea domeniului schiabil
Gutâiul Doamnei”.
(2) Terenul prevăzut la
alin. (1) este localizat pe raza Ocolului Silvic Baia Sprie în U.P. III Cavnic,
u.a. 84B% = 7,1385 ha, u.a. 91 E% = 0,9073 ha, u.a. 93L% = 0,0680 ha, u.a.90G%
= 1,7646 ha, u.a. 911% = 1,1870 ha, u.a. 91C% = 1,0887 ha, u.a. 91D% = 0,4296
ha, u.a. 92E% = 1,2687 ha, u.a. 93D% = 0,0431 ha, u.a. 93B% = 0,2633 ha, u.a,
93N6% = 0,2000 ha, u.a. 93C% = 0,4177 ha, u.a. 92H% = 0,1678 ha, u.a. 92D% =
3,2247 ha, u.a. 92N1% = 0,0830 ha, u.a. 921% = 0,2763 ha, u.a. 93A% = 0,3769
ha, u.a. 94A% = 0,2548 ha, u.a. 94B% = 1,4311 ha, u.a. 94F% = 0,4550 ha, u.a.
941% = 0,0783 ha, u.a. 94G% = 0,3240 ha, u.a. 93F% = 0,7930 ha, u.a. 93G% =
0,3421 ha, u.a. 93N2% = 0,3314 ha, u.a. 93H% = 2,0013 ha, u.a. 93J% = 0,0331
ha, u.a. 93V% = 1,1432 ha, u.a. 93N5% = 0,1297 ha, u.a. 93M% = 0,6970 ha, u.a.
93N% = 0,1732 ha, u.a. 93L% = 1,9463 ha, u.a. 93K% = 0,1972 ha, u.a. 93U% =
0,2036 ha, u.a. 930% = 0,2435 ha, u.a. 93S% = 0,6784 ha, u.a. 931% = 0,3068 ha,
u.a. 93R% = 0,0927 ha, u.a. 93P% = 0,6505 ha, u.a. 93N1% = 0,5894 ha, u.a. 93E%
= 0,3527 ha, u.a. 92G% = 0,6741 ha, u.a. 92F% = 0,2150 ha, u.a. 95H% = 2,5571
ha - traseu pârtie de schi şi u.a. 930% = 0,1465 ha, u.a. 91 E% = 0,1372
ha, u.a. 911% = 0,2870 ha,
u.a. 91 C% = 0,5334 ha, u.a. 92E% = 0,1904 ha, u.a. 92G% = 0,0602 ha, u.a. 92D%
= 0,2184 ha - traseu telegondolă.
(3) Beneficiarul scoaterii
definitive din fondul forestier naţional a terenului prevăzut la
alin. (1) este oraşul Cavnic.
(4) Scoaterea definitivă din
fondul forestier naţional a terenului
prevăzut la alin. (1) se face cu defrişarea
vegetaţiei forestiere pe suprafaţa de 36,0384 ha, astfel: u.a. 84B% =
7,1385 ha, u.a. 91 E% = 0,9073 ha, u.a. 93L% = 0,0660 ha, u.a. 90G% = 1,7646
ha, u.a. 911% = 1,1870 ha, u.a. 91 C% = 1,0887 ha, u.a. 91 D% = 0,4296 ha, u.a.
92E% = 1,2687 ha, u.a. 93D% = 0,0431 ha, u.a. 93B% = 0,2633 ha, u.a. 93C% =
0,4177 ha, u.a. 92H% = 0,1678 ha, u.a. 92D% = 3,2247 ha, u.a. 921% = 0,2763 ha,
u.a. 93A% = 0,3769 ha, u.a. 94A% = 0,2548 ha, u.a. 94B% = 1,4311 ha, u.a. 94F%
= 0,4550 ha, u.a. 941% = 0,0783 ha, u.a. 94G% = 0,3240 ha, u.a. 93F% = 0,7930
ha, u.a. 93G% = 0,3421 ha, u.a. 93H% = 2,0013 ha, u.a. 93J% = 0,0331 ha, u.a.
93V% = 1,1432 ha, u.a. 93M% = 0,6970 ha, u.a. 93N% = 0,1732 ha, u.a. 93L% =
1.9463 ha. u.a. 93K% = 0,1972 ha, u.a. 93U% = 0,2036 ha, u.a. 930% = 0,2435 ha,
u.a. 93S% = 0,6784 ha, u.a. 931% = 0,3068 ha, u.a. 93R% = 0,0927 ha, u.a. 93P%
= 0,6505 ha, u.a. 93E% = 0,3527 ha, u.a. 92G% = 0,6741 ha, u.a. 92F% = 0,2150
ha, u.a. 95H% = 2,5571 ha - traseu pârtie de schi şi u.a. 930% = 0,1465
ha, u.a. 91 E% = 0,1372 ha, u.a. 911% = 0,2870 ha, u.a. 91 C% = 0,5334 ha, u.a.
92E% = 0,1904 ha, u.a. 92G% = 0,0602 ha, u.a. 92D% = 0,2184 ha - traseu
telegondolă.
Art. 2. - (1) Oraşul Cavnic compensează cu terenul în
suprafaţă de 42,0986 ha, aflat în proprietatea privată a
oraşului Cavnic, înscris în cartea funciară nr. 50.304 a
oraşului Cavnic, având numărul cadastral 50.304.
(2) Terenul prevăzut la
alin. (1) este limitrof fondului forestier naţional, u.a. 8A, 8B, 11C,
12A, 12D din U.P. V Plopiş, Ocolul Silvic Târgu
Lăpuş.
(3) Consiliul Local al
Oraşului Cavnic are obligaţia întreprinderii demersurilor pentru
înscrierea în amenajamentul silvic, asigurarea administrării sau
serviciilor silvice în termen de 30 de zile de la data aprobării scoaterii
definitive din fondul forestier naţional, precum şi împădurirea
în maximum două sezoane de vegetaţie a terenului oferit în
compensare, potrivit art. 37 alin. (5) din Legea nr. 46/2008 - Codul silvic, cu
modificările şi completările ulterioare.
(4) Terenurile scoase definitiv
din fondul forestier şi terenurile primite în compensare, în
condiţiile prezentei hotărâri, dobândesc situaţia juridică
a terenurilor pe care le înlocuiesc, potrivit art. 37 alin. (8) din Legea nr. 46/2008,
cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 3. - Scoaterea definitivă din fondul forestier
naţional a terenului prevăzut la art. 1 alin. (1} se face cu
exceptarea de la plata obligaţiilor băneşti, conform art. 4 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 526/2003
pentru aprobarea Programului naţional de dezvoltare a turismului „Schi în
România”, cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 4. - Se interzice schimbarea destinaţiei obiectivului „Amenajarea
domeniului schiabil Gutâiul Doamnei” mai devreme de 5 ani de la data
intrării în vigoare a prezentei hotărâri, potrivit art. 38 alin. (3)
din Legea nr. 46/2008, cu modificările şi completările
ulterioare.
Art. 5. - Inspectoratul Teritorial de Regim Silvic şi de
Vânătoare Cluj-Napoca, Ocolul Silvic Baia Sprie şi Consiliul Local al
Oraşului Cavnic răspund de aplicarea prevederilor prezentei
hotărâri.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul mediului
şi pădurilor,
Lászlo Borbéely
Ministrul
dezvoltării regionale şi turismului,
Elena Gabriela Udrea
Ministrul finanţelor
publice,
Gheorghe Ialomiţianu
Bucureşti, 1 februarie 2012.
Nr. 61.
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind transmiterea unei
părţi dintr-un imobil din domeniul public al statului şi din
administrarea Ministerului Apărării Naţionale în domeniul public
al municipiului Braşov şi în administrarea Consiliului Local al
Municipiului Braşov, pentru actualizarea valorii de inventar a imobilului,
precum şi pentru actualizarea anexei nr. 4 la Hotărârea Guvernului
nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din
domeniul public al statului
În temeiul art. 108 din Constituţia
României, republicată, al art. 867 alin. (1) din Legea nr. 287/2009
privind Codul civil, republicată, cu modificările ulterioare, al art.
9 alin. (1) şi al art. 20 din Legea nr. 213/1998 privind bunurile
proprietate publică, cu modificările şi completările
ulterioare, şi al prevederilor Legii nr. 152/1998 privind înfiinţarea
Agenţiei Naţionale pentru Locuinţe, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare, precum şi în
conformitate cu prevederile art. 21 şi 22 din
Ordonanţa Guvernului nr. 81/2003 privind reevaluarea şi amortizarea
activelor fixe aflate în patrimoniul instituţiilor publice, aprobată
prin Legea nr. 493/2003, cu modificările şi completările
ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta
hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă actualizarea valorii de inventar a
imobilului aflat în domeniul public al statului şi în administrarea
Ministerului Apărării Naţionale, înregistrat la poziţia cu
nr. MFP 103.977, reevaluat în conformitate cu prevederile art. 21
şi 22 din Ordonanţa Guvernului nr. 81/2003 privind reevaluarea
şi amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituţiilor
publice, aprobată prin Legea nr. 493/2003, cu modificările şi
completările ulterioare, având datele de identificare prevăzute în
anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. - (1) Se aprobă transmiterea unei părţi
dintr-un imobil, având datele de identificare prevăzute în anexa nr. 2,
care face parte integrantă din prezenta hotărâre, din domeniul public
al statului şi din administrarea Ministerului Apărării
Naţionale în domeniul public al municipiului Braşov şi în
administrarea Consiliului Local al Municipiului Braşov, judeţul
Braşov.
(2) După preluare, imobilul
prevăzut la alin. (1) se utilizează în vederea sistematizării
zonei, respectiv construirea de locuinţe colective şi funcţiuni
complementare spaţiilor de locuit, prin programe derulate de către
Agenţia Naţională pentru Locuinţe.
Art. 3. - Consiliul Local al Municipiului Braşov
transferă în domeniul public al statului si în administrarea Ministerului Apărării
Naţionale, conform legii, 30% din numărul de locuinţe construite
pe terenul aferent părţii de imobil prevăzute la art. 2 alin.
(1), dar nu mai puţin de 30 de unităţi locative, împreună
cu terenul aferent acestora.
Art. 4. - În cazul în care nu se respectă destinaţia
imobilului prevăzută la art. 2 alin. (2) şi obligaţia
prevăzută la art. 3, acesta revine de drept în domeniul public al
statului şi în administrarea Ministerului Apărării
Naţionale, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
Art. 5. - Predarea-preluarea imobilului transmis potrivit
prevederilor art. 2 alin. (1) se face pe bază de protocol încheiat între
părţile interesate, în termen de 60 de zile de la data intrării
în vigoare a prezentei hotărâri.
Art. 6. - Ministerul Apărării Naţionale îşi
va actualiza în mod corespunzător datele din evidenţa
cantitativ-valorică şi împreună cu Ministerul Finanţelor
Publice va opera modificarea corespunzătoare a anexei nr. 4 la
Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului
centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, publicată în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 1.020 şi 1.020 bis
din 21 decembrie 2006, cu modificările şi completările
ulterioare.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul
apărării naţionale,
Gabriel Oprea
Ministrul
administraţiei şi internelor,
Constantin-Traian
Igaş
Ministrul
dezvoltării regionale şi turismului,
Elena Gabriela Udrea
Ministrul finanţelor
publice,
Gheorghe Ialomiţianu
Bucureşti, 1 februarie 2012.
Nr. 62.
ANEXA Nr. 1
DATELE DE IDENTIFICARE
ale Imobilului aflat în
domeniul public al statului şl în administrarea Ministerului
Apărării Naţionale la care se actualizează valoarea de
inventar în urma reevaluării acestuia conform art. 21 şi 22
din Ordonanţa Guvernului nr. 81/2003 privind reevaluarea şi
amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituţiilor publice,
aprobată prin Legea nr. 493/2003, cu modificările şi
completările ulterioare
Nr. MFP |
Codul de clasificare |
Denumirea bunului din domeniul public al statului |
Adresa |
Valoarea de inventar actualizată a bunului imobil (Iei) |
103.977 |
8.19.01 |
497 Braşov |
Judeţul
Braşov, municipiul Braşov, Str. Lungă nr. 233, CF veche
11362 (CF nouă 122986) |
1.915.847 |
ANEXA Nr. 2
DATELE DE IDENTIFICARE
ale părţii de imobil care se transmite din
domeniul public al statului şi din administrarea Ministerului
Apărării Naţionale în domeniul public al municipiului
Braşov şi în administrarea Consiliului Local al Municipiului
Braşov, judeţul Braşov
Locul unde este situat imobilul care se transmite |
Persoana juridică de la care se transmite imobilul/codul
unic de înregistrare fiscală |
Persoana juridică la care se transmite imobilul/codul
unic de înregistrare fiscală |
Codul de clasificare din inventarul bunurilor aflate în
administrarea Ministerului Apărării Naţionale care alcătuiesc
domeniul public al statului |
Caracteristicile tehnice ale imobilului |
Judeţul Braşov, municipiul Braşov, Str. Lungă nr. 233 |
Statul român, din administrarea Ministerului
Apărării Naţionale, CUI-4183229 |
Municipiul Braşov, în administrarea Consiliului
Local al Municipiului Braşov, CUI -4384206 |
- imobil
497 - parţial - cod -8.19.01 - nr. MFP-103.977 - valoarea de inventar - 126.384,72 lei - CF veche 11362 (CF nouă 122986) |
Suprafaţa totală a terenului = 3.222 m2 |
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind transmiterea unui
imobil din domeniul public al statului şi din administrarea Ministerului Apărării
Naţionale în domeniul public al judeţului Cluj şi în
administrarea Consiliului Judeţean Cluj, precum şi pentru
actualizarea anexei nr. 4 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru
aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului
În temeiul art. 108 din Constituţia
României, republicată, al art. 9 alin. (1) şi art. 20 din Legea nr.
213/1998 privind bunurile proprietate publică, cu modificările
şi completările ulterioare, şi al art. 867 alin. (1) din Legea
nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările
ulterioare,
îh conformitate cu prevederile
art. 21 şi 22 din Ordonanţa Guvernului nr.
81/2003 privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe aflate în
patrimoniul instituţiilor publice, aprobată prin Legea nr. 493/2003,
cu modificările şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta
hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă actualizarea valorii de inventar a
imobilului aflat în domeniul public al statului şi în administrarea
Ministerului Apărării Naţionale, înregistrat la poziţia cu
nr. MFP 106760, reevaluată
conform Ordonanţei Guvernului nr. 81/2003 privind reevaluarea şi
amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituţiilor publice,
aprobată prin Legea nr. 493/2003, cu modificările şi completările
ulterioare, având datele de identificare prevăzute în anexa nr. 1, care
face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. - Se aprobă transmiterea unui imobil, având datele de identificare prevăzute în
anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre, din
domeniul public al statului şi din administrarea Ministerului
Apărării Naţionale în domeniul public al judeţului Cluj
şi în administrarea Consiliului Judeţean Cluj, în vederea
dezvoltării Aeroportului Internaţional Cluj-Napoca, respectiv
realizarea pistei de decolare-aterizare de 3.500 m.
Art. 3. - Consiliul Judeţean Cluj asigură pentru
aeronavele militare care efectuează zboruri necomerciale gratuitatea
pentru serviciile de handling de bază - servicii
la sol obligatoriu a fi asigurate unei aeronave militare înaintea
decolării sau aterizării -, respectiv alimentarea la sol cu energie
electrică, utilizare starter, degivrare şi trădare
aeronavă, asistenţă P.S.I., îmbarcare/debarcare cargo, transport
bagaje, vidanjare, asigurare a scării de pasageri, curăţare a
suprafeţei de mişcare în urma contaminării cu uleiuri şi
carburanţi.
Art. 4.- În cazul în care nu se respectă destinaţia
imobilului prevăzută la art. 2, acesta revine de drept în domeniul
public al statului şi în administrarea Ministerului Apărării
Naţionale.
Art. 5. - Predarea-preluarea imobilului transmis potrivit
prevederilor art. 2 se face pe bază de protocol încheiat între părţile
interesate, în termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a
prezentei hotărâri.
Art. 6. - Ministerul Apărării Naţionale îşi
va actualiza în mod corespunzător datele din evidenţa
cantitativ-valorică şi, împreună cu Ministerul Finanţelor
Publice, va opera modificarea anexei nr. 4 la Hotărârea Guvernului nr.
1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul
public al statului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.020 şi 1.020 bis din 21 decembrie 2006, cu
modificările şi completările ulterioare.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul
apărării naţionale,
Gabriel Oprea
Ministrul
administraţiei şi internelor,
Constantin-Traian Igaş
Ministrul finanţelor
publice,
Gheorghe Ialomiţianu
Bucureşti, 1 februarie 2012.
Nr. 63.
ANEXA Nr. 1
DATELE DE IDENTIFICARE
ale unui bun imobil aflat în domeniul public al statului
şi în administrarea Ministerului Apărării Naţionale la care
se actualizează valoarea de inventar conform Ordonanţei Guvernului
nr. 81/2003 privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe aflate în
patrimoniul instituţiilor publice, aprobată prin Legea nr. 493/2003,
cu modificările şi completările ulterioare
Nr. MFP |
Codul de clasificare |
Denumirea bunului din domeniul public al statului |
Adresa |
Valoarea de inventar actualizată a bunului imobil (lei) |
106760 |
8.19.01 |
2626 Cluj-Napoca |
Judeţul Cluj, municipiul Cluj-Napoca |
565.960 lei |
ANEXA Nr. 2
DATELE DE IDENTIFICARE
ale unui imobil care se transmite din domeniul public al
statului şi din administrarea Ministerului Apărării
Naţionale în domeniul public al judeţului Cluj şi în
administrarea Consiliului Judeţean Cluj
Locul unde este situat imobilul care se transmite |
Persoana juridică de la care se transmite
imobilul/codul unic de înregistrare fiscală |
Persoana juridică la care se transmite imobilul/codul
unic de înregistrare fiscală |
Codul de clasificare din inventarul bunurilor aflate în
administrarea Ministerului Apărării Naţionale care
alcătuiesc domeniul pudic ai stătu fui |
Caracteristicile tehnice ale imobilului |
Judeţul Cluj, Municipiul Cluj-Napoca, str. Traian Vuia |
Statul român, din administrarea Ministerului Apărării Naţionale CUI-4183229 |
Judeţul Cluj, în administrarea Consiliului
Judeţean Cluj CUI-4288110 |
- imobil 2626 - cod 8.19.01 - nr. M.F.P 106760 - valoarea de inventar - 565.960 lei |
- suprafaţa construită = 466 mp - suprafaţa desfăşurată =
466 mp - suprafaţa totală a terenului,
inclusiv construcţiile = 3.520 mp |
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind schimbarea
titularilor dreptului de proprietate şi ai dreptului de administrare
asupra unor bunuri aflate în domeniul public al statului şi în administrarea
Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional şi a Muzeului
Naţional al Satului „Dimitrie Gusti”
În temeiul art. 108 din Constituţia
României, republicată, al art. 867 din Legea nr. 287/2009 privind Codul
civil, republicată, al art. 9 alin. (1) şi al art. 20 din Legea nr.
213/1998 privind bunurile proprietate publică, cu modificările
şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta
hotărâre.
Art. 1. - (1) Se aprobă modificarea codului de
clasificaţie a bunului imobil identificat cu numărul MFP 153198 din „8.26_”în
„8.21.01”.
(2) Bunul imobil prevăzut la
alin. (1) se transmite din domeniul public al statului şi din
administrarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional în
domeniul public al municipiului Câmpulung şi în administrarea Consiliului
Local al Municipiului Câmpulung, potrivit datelor cuprinse în anexa nr. 1.
Art. 2. - (1) Se aprobă modificarea codului de
clasificaţie a bunului mobil identificat cu numărul de identificare
MFP 155002, din „8.28_” în „8.24.07”.
(2) Bunul mobil prevăzut la
alin. (1) se transmite din domeniul public al statului şi din
administrarea Muzeului Naţional al Satului „Dimitrie Gusti” în domeniul
public al judeţului Ialomiţa şi în administrarea Muzeului
Agriculturii Slobozia, potrivit datelor cuprinse în anexa nr. 2.
Art. 3. - Predarea-preluarea bunurilor transmise potrivit art. 1
alin. (2) şi art. 2 alin. (2) se face pe bază de protocol încheiat
între părţile interesate, în termen de 30 de zile de la data
intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
Art. 4. - La data intrării în vigoare a prezentei
hotărâri, anexa nr. 6 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru
aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al
statului, cu modificările şi completările ulterioare, se
modifică şi se completează în mod corespunzător.
Art. 5. - Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din
prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul culturii
şi patrimoniului
naţional,
Kelemen Hunor
Ministrul
administraţiei şi internelor,
Constantin-Traian Igaş
Ministrul finanţelor
publice,
Gheorghe Ialomiţianu
Bucureşti, 1 februarie 2012.
Nr. 66.
ANEXA Nr. 1
DATELE DE IDENTIFICARE
ale bunului imobil care se transmite din domeniul public
al statului şi din administrarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional în
domeniul public al municipiului Câmpulung şi în administrarea Consiliului
Local al Municipiului Câmpulung
Denumirea bunului/Adresa |
Persoana juridică de la care se transmite bunul imobil |
Persoana juridică la care se transmite bunul Imobil |
Valoarea de inventar - lei - |
Caracteristicile tehnice |
Tipul bunului |
Anul dobândirii/ dării în folosinţă |
Codul de clasificare Nr. MFP |
Bust preot Răuţescu
Ioan |
Ministerul Culturii şi Patrimoniului
Naţional |
Consiliul Local al Municipiului Câmpulung |
10.000 |
Autor Daicu Nicolae, bronz,
bust H = 1,20 m, soclu H = 1,50 m |
Imobil |
2003 |
8.21.01 153198 |
ANEXA
Nr. 2
DATELE DE IDENTIFICARE
ale bunului care se
transmite din domeniul public al statului şi din administrarea Muzeului
Naţional al Satului „Dimitrie Gusti” în domeniul public al judeţului
Ialomiţa şi în administrarea Muzeului Naţional al Agriculturii Slobozia
Denumirea bunului/Adresa |
Persoana juridică de la care se transmite bunul imobil |
Persoana juridică la care se transmite bunul imobil |
Valoarea de inventar - lei - |
Caracteristicile tehnice |
Tipul bunului |
Anul dobândirii/ dării în folosinţă |
Codul de clasificare Nr. MFP |
Moară cu valţuri „Ganz” şi motor Diesel „D 110” Şos. Kiseleff nr. 28, sectorul 1, Bucureşti |
Muzeul Naţional al Satului „Dimitrie Gusti” |
Muzeul Naţional al Agriculturii Slobozia |
30.000 |
Vait tip FREDERICH TIMIŞOARA-SA -1935,
seria 1103 Măcinarea a II-a: valţ tip GANZ&C.PAT.
MECHWART - 1894, seria 2082T; valţ simplu tip „Ganz”,
fabricat în anul 1900 Zona de provenienţă: judeţul
Hunedoara |
Mobil |
2007 |
8.24.07 155002 |
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind suplimentarea
bugetului Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional din Fondul de
rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului pe anul 2012,
prevăzut în bugetul de stat pe anul 2012
În temeiul ari 108 din Constituţia României, republicată,
al art. 30 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu
modificările şi completările ulterioare, precum şi al Legii
bugetului de stat pe anul 2012 nr. 293/2011,
Guvernul României adoptă prezenta
hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă suplimentarea bugetului Ministerului
Culturii şi Patrimoniului Naţional, la capitolul 67.01 „Cultură,
recreare şi religie”, titlul 20 „Bunuri şi servicii”, din Fondul de
rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului pe anul 2012,
prevăzut în bugetul de stat pe anul 2012, cu suma de 2.000 mii lei, pentru
Festivalul Internaţional de Film Transilvania.
Art. 2. - Ministerul Finanţelor Publice este autorizat
să introducă, la propunerea ordonatorului principal de credite, modificările
corespunzătoare în structura bugetului de stat şi în volumul
şi structura bugetului Ministerului Culturii şi Patrimoniului
Naţional pe anul 2012.
Art. 3. - Ministerul Culturii şi Patrimoniului
Naţional şi alte organe abilitate de lege vor controla modul de
utilizare, în conformitate cu prevederile legale, a sumei alocate potrivit
prezentei hotărâri.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul culturii
şi patrimoniului naţional,
Kelemen Hunor
Ministrul finanţelor
publice,
Gheorghe Ialomiţianu
Bucureşti, 1 februarie 2012.
Nr. 67.
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind aprobarea
Contractului de activitate a Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.”
- S.A. pentru perioada 2012-2015
În temeiul art. 108 din Constituţia
României, republicată, al art. 37 şi 39 din Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile
ferate române şi reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor
Ferate Române, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta
hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă Contractul de activitate a Companiei
Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.” - SA. pentru perioada 2012-2015,
prevăzut în anexa*) care face parte integrantă din prezenta
hotărâre.
Art. 2. - Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
şi Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” - S.A. vor
actualiza anual, în condiţiile legii, contractul de activitate
prevăzut la art. 1, după adoptarea legii bugetului de stat.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul transporturilor
si infrastructurii,
Anca Daniela Boagiu
Ministrul finanţelor
publice,
Gheorghe Ialomiţianu
Bucureşti, 2 februarie 2012.
Nr. 73.
*) Anexa se publică în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 94 bis, care se poate
achiziţiona de la Centrul pentru relaţii cu publicul al Regiei
Autonome „Monitorul Oficial”, Bucureşti, sos. Panduri nr. 1.
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind aprobarea
contractelor de servicii publice în transportul feroviar de călători
pentru perioada 2012-2015
În temeiul art. 108 din Constituţia
României, republicată, şi al art. 38 şi 39 din Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile
ferate române şi reorganizarea Societăţii Naţionale a
Căilor Ferate Române, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta
hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă Contractul de servicii publice pentru
perioada 2012-2015 al Societăţii Naţionale de Transport Feroviar
de Călători „C.F.R. Călători” - SA., prevăzut
în anexa nr. I.
Art. 2. - Se aprobă Contractul de servicii publice pentru
perioada 2012-2015 al Societăţii Comerciale REGIOTRANS - S.R.L.,
prevăzut în anexa nr. II.
Art. 3. - Se aprobă Contractul de servicii publice pentru
perioada 2012-2015 al Societăţii Comerciale REGIONAL - S.R.L.,
prevăzut în anexa nr. III.
Art. 4. - Se aprobă Contractul de servicii publice pentru
perioada 2012-2015 al Societăţii Comerciale SERVTRANS INVEST- SA.,
prevăzut în anexa nr. IV.
Art. 5. - Se aprobă Contractul de servicii publice pentru
perioada 2012-2015 al Societăţii Comerciale TRANSFEROVIAR
CĂLĂTORI - S.R.L., prevăzut în anexa nr. V.
Art. 6. - Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
şi Societatea Naţională de Transport Feroviar de
Călători „C.F.R. Călători” - SA., Societatea
Comercială REGIOTRANS - SRL., Societatea Comercială REGIONAL- S.R.L.,
Societatea Comercială SERVTRANS INVEST - SA., Societatea Comercială
TRANSFEROVIAR CĂLĂTORI - SRL vor actualiza anual, în condiţiile
legii, contractele de servicii publice prevăzute la art. 1-5, după adoptarea
legii bugetului de stat.
Art. 7. - În termen de 6 luni de la data intrării în
vigoare a prezentei hotărâri, operatorii de transport feroviar de
călători cu capital privat se vor integra în sistemul de emitere
electronică a legitimaţiilor de călătorie utilizat în
prezent de Societatea Naţională de Transport Feroviar de
Călători „CFR Călători* - S.A.
Art. 8. - Anexele nr. I-V*) fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul transporturilor
şi infrastructurii,
Anca Daniela Boagiu
Ministrul finanţelor
publice,
Gheorghe Ialomiţianu
Bucureşti, 2 februarie 2012.
Nr. 74.
*) Anexele nr. I-V se publică în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 94 bis, care se poate
achiziţiona de la Centrul pentru relaţii cu publicul al Regiei
Autonome „Monitorul Oficial”, Bucureşti, şos. Panduri nr. 1.
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind alocarea unei sume din Fondul de rezervă
bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2012, pentru oraşul Horezu,
judeţul Vâlcea
În temeiul art. 108 din Constituţia
României, republicată, şi al art. 30 alin. (2) şi (3) din Legea
privind finanţele publice nr. 500/2002, cu modificările şi
completările ulterioare,
Guvernul României adoptă
prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă suplimentarea sumelor defalcate din
taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale pe
anul 2012 cu suma de 500 mii lei, din Fondul de rezervă bugetară la
dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2012,
şi alocarea acesteia bugetului local al oraşului Horezu, judeţul
Vâlcea, în vederea susţinerii sistemului de furnizare a energiei termice
pentru populaţie.
Art. 2. - Ordonatorul principal de credite răspunde de
modul de utilizare, în conformitate cu dispoziţiile legale, a sumei
alocate potrivit prevederilor art. 1.
Art. 3. - Ministerul Finanţelor Publice este autorizat
să introducă modificările corespunzătoare în volumul
şi în structura bugetului de stat pe anul 2012.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul
administraţiei şi internelor,
Constantin-Traian Igaş
Ministrul finanţelor
publice,
Gheorghe Ialomiţianu
Bucureşti, 6 februarie 2012.
Nr. 76.
DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU
GUVERNUL ROMÂNIEI
PRIMUL-MINISTRU
pentru numirea domnului Cosmin Sabo în funcţia de
vicepreşedinte, cu rang de subsecretar de stat, al Institutului
Naţional de Statistică
În temeiul art. 17 alin. (1) din Legea
organizării şi funcţionării statisticii oficiale în România
nr. 226/2009, cu modificările şi completările ulterioare,
şi al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi
funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu
modificările şi completările ulterioare,
primul-ministru emite prezenta decizie.
Articol unic. - La data intrării în vigoare a prezentei
decizii, domnul Cosmin Sabo se numeşte în funcţia de
vicepreşedinte, cu rang de subsecretar de stat, al Institutului
Naţional de Statistică.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Secretarul general al
Guvernului,
Dézsi Attila
Bucureşti, 6 februarie 2012.
Nr. 22.
GUVERNUL ROMÂNIEI
PRIMUL-MINISTRU
privind eliberarea, la cerere, a domnului Ştefan
Găti din funcţia de secretar general adjunct al Guvernului, cu rang
de secretar de stat
În temeiul art. 19 şi art. 22 alin. (1) din
Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului
României şi a ministerelor, cu modificările şi completările
ulterioare, şi al art. 1 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 25/2007 privind stabilirea unor măsuri
pentru reorganizarea aparatului de lucru al Guvernului, aprobată cu
modificări şi completări prin Legea nr. 99/2008, cu
modificările şi completările ulterioare,
primul-ministru interimar emite prezenta decizie.
Articol unic. - Pe data intrării
în vigoare a prezentei decizii,
domnul Ştefan Găti se eliberează, la cerere, din
funcţia de secretar general adjunct al Guvernului, cu rang de secretar de
stat.
PRIM-MINISTRU INTERIMAR
CĂTĂLIN MARIAN PREDOIU
Contrasemnează:
Secretarul general al
Guvernului,
Dézsi Attila
Bucureşti, 6 februarie 2012.
Nr. 23.
GUVERNUL ROMÂNIEI
PRIMUL-MINISTRU
pentru eliberarea doamnei
Ştefania Gabriella Ferencz din funcţia de
secretar de stat în cadrul aparatului propriu de lucru al primului-ministru
În temeiul art. 15 lit. c) şi al art. 19
din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului
României şi a ministerelor, cu modificările şi completările
ulterioare,
primul ministru interimar emite prezenta decizie.
Articol unic. - Pe data intrării în vigoare a prezentei
decizii, doamna Ştefania Gabriella Ferencz se
eliberează din funcţia de secretar de stat în cadrul aparatului
propriu de lucru al primului-ministru.
PRIM-MINISTRU INTERIMAR
CĂTĂLIN MARIAN PREDOIU
Contrasemnează:
Secretarul general al
Guvernului,
Dézsi Attila
Bucureşti, 6 februarie 2012.
Nr. 24.
GUVERNUL ROMÂNIEI
PRIMUL-MINISTRU
privind numirea doamnei Ştefania Gabriella
Ferencz în funcţia de secretar general adjunct al Guvernului, cu rang de
secretar de stat
În temeiul art. 19 şi art. 22 alin. (1) din
Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului
României şi a ministerelor, cu modificările şi completările
ulterioare, şi al art. 1 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 25/2007 privind stabilirea unor măsuri
pentru reorganizarea aparatului de lucru al Guvernului, aprobată cu
modificări şi completări prin Legea nr. 99/2008, cu
modificările şi completările ulterioare,
primul-ministru interimar emite prezenta decizie.
Articol unic. - Pe data intrării în vigoare a prezentei
decizii, doamna Ştefania Gabriella Ferencz se
numeşte în funcţia de secretar general adjunct al Guvernului, cu rang
de secretar de stat.
PRIM-MINISTRU INTERIMAR
CĂTĂLIN MARIAN PREDOIU
Contrasemnează:
Secretarul general al
Guvernului,
Dézsi Attila
Bucureşti, 6 februarie 2012.
Nr. 25.
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE
ALE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL
FINANŢELOR
PUBLICE
AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE
FISCALĂ
pentru modificarea anexei
nr. 1 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de
Administrare Fiscală nr. 1.294/2007 privind impozitele, contribuţiile
şi alte sume reprezentând creanţe fiscale, care se plătesc de
contribuabili într-un cont unic
În temeiul prevederilor art. 26 şi ale art. 114
alin. (21) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul
de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare, ale Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu
modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 12
alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea
şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare
Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,
preşedintele Agenţiei Naţionale de
Administrare Fiscală emite următorul ordin:
Art.
- Numerele curente 5 „Impozit pe
veniturile din activităţi desfăşurate în baza
contractelor/convenţiilor civile
încheiate potrivit Codului civil” şi 16 „Impozit pe veniturile
obţinute din vânzarea bunurilor în regim de consignaţie şi din
activităţi desfăşurate în baza contractelor de agent,
comision sau mandat comercial” vor avea următorul cuprins:
Nr. crt. |
Denumirea creanţei fiscale |
Temeiul legal |
„5. |
Impozit pe veniturile din activităţi
desfăşurate în baza contractelor/convenţiilor civile încheiate
potrivit Codului civil, precum şi a contractelor de agent |
Art. 52, 521 şi 93 din Legea nr.
571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările
ulterioare |
… |
…. |
…. |
16. |
Impozit pe veniturile din arendă |
Art. 62 alin. (24) şi 93 din Legea nr.
571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările
ulterioare” |
Art. II. - Direcţia generală de reglementare a
colectării creanţelor bugetare, Direcţia generală proceduri
pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală de tehnologia
informaţiei, Direcţia generală de administrare a marilor
contribuabili, Direcţia Generală a Finanţelor Publice a
Municipiului Bucureşti, administraţiile finanţelor publice
pentru contribuabilii mijlocii, administraţiile finanţelor publice ale
sectoarelor municipiului Bucureşti, direcţiile generale ale
finanţelor publice judeţene şi organele fiscale din subordine
vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. III. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial
al României, Partea I.
Preşedintele
Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,
Sorin Blejnar
Bucureşti, 2 februarie 2012.
Nr. 110.
ACTE ALE COMISIEI DE
SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR
COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR
privind încetarea, la
cerere, a activităţii de broker de asigurare a Societăţii
Comerciale ERSTE BROKERS - BROKER DE ASIGURARE - S.R.L.
Comisia de Supraveghere a
Asigurărilor, cu sediul în municipiul Bucureşti, str. Amiral
Constantin Bălescu nr. 18, sectorul 1, cod de înregistrare fiscală
14045240/01.07.2001, reprezentată legal prin preşedinte, în temeiul
art. 4 alin. (19) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare
şi supravegherea asigurărilor, cu modificările şi
completările ulterioare,
în baza Hotărârii
Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, consemnată în
extrasul procesului-verbal al şedinţei din data de 17 ianuarie 2012,
în cadrul căreia au fost analizate rezultatele controlului efectuat la
Societatea Comercială ERSTE BROKERS - BROKER DE ASIGURARE - S.R.L., cu
sediul în municipiul Piteşti, str. Ovid Densuşianu nr. 13,
judeţul Argeş, înmatriculată la oficiul registrului
comerţului cu numărul J03/598/25.10.2001, cod fiscal 14259529/2001,
şi înscrisă în Registrul brokerilor de asigurare sub nr. RBK-
010/10.04.2003, reprezentată de domnul Dudău Ionel, în calitate de
administrator/director general,
a constatat următoarele:
1. Societatea nu mai are personal
propriu (cu excepţia administratorului/director general) şi nici
colaboratori (asistenţi în brokeraj).
2. Societatea a reziliat
contractele de intermediere încheiate cu societăţile de asigurare.
3. Societatea nu are datorii
către societăţile de asigurare.
4. Societatea nu are înregistrate
pe rolul instanţelor de judecată litigii cu societăţi de
asigurare/reasigurare, intermediari în asigurări/reasigurări,
foşti asiguraţi/angajaţi/colaboratori sau alţi terţi.
5. Societatea nu figurează
cu datorii către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor în contul
taxei de funcţionare.
Faţă de motivele de
fapt şi de drept arătate, în scopul apărării dreptului
asiguraţilor şi al promovării stabilităţii
activităţii de asigurare în România, Consiliul Comisiei de
Supraveghere a Asigurărilor decide:
Art. 1. - În conformitate cu prevederile art. 5 lit. g} din
Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare şi supravegherea
asigurărilor, cu modificările şi completările ulterioare,
se aprobă, la cerere, încetarea activităţii de broker de asigurare
a Societăţii Comerciale ERSTE BROKERS - BROKER DE ASIGURARE - S.R.L.,
cu sediul în municipiul Piteşti, str. Ovid Densuşianu nr. 13,
judeţul Argeş, înmatriculată la oficiul registrului
comerţului cu numărul J03/598/25.10.2001, cod fiscal 14259529/2001,
şi înscrisă în Registrul Brokerilor de Asigurare sub nr.
RBK-010/10.04.2003, reprezentată de domnul Dudău Ionel, în calitate
de administrator/director general.
Art. 2. - După data retragerii autorizaţiei,
brokerului de asigurare i se interzic desfăşurarea
activităţilor de negociere şi încheierea de noi contracte de
asigurare pentru persoanele fizice sau juridice, acordarea de
asistenţă pe durata derulării contractelor în curs ori în
legătură cu regularizarea daunelor, precum şi
desfăşurarea oricăror operaţiuni specifice brokerilor de
asigurare, astfel cum sunt definite în Legea nr. 32/2000, cu modificările
si completările ulterioare.
Art. 3. - Societatea Comercială ERSTE BROKERS - BROKER DE
ASIGURARE - S.R.L. are obligaţia să îşi notifice clienţii,
în vederea efectuării plăţii ratelor scadente la contractele în
curs de derulare direct la asigurători, rămânând direct
răspunzătoare pentru îndeplinirea obligaţiilor asumate prin
contracte, anterior comunicării prezentei decizii.
Art. 4. - Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial
al României, Partea I, conform prevederilor art.
9 din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările
ulterioare.
Preşedintele
Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor,
Constantin Buzoianu
Bucureşti, 27 ianuarie 2012.
Nr. 60.
ACTE ALE COLEGIULUI PSIHOLOGILOR
DIN ROMÂNIA
COLEGIUL PSIHOLOGILOR DIN ROMÂNIA
privind evidenţa
profesională a psihologilor cu drept de liberă practică
Având în vedere dispoziţiile
art. 24 lit. b) din Legea nr. 213/2004 privind exercitarea profesiei de
psiholog cu drept de liberă practică, înfiinţarea, organizarea
şi funcţionarea Colegiului Psihologilor din România, raportate la
dispoziţiile art. 53 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr.
213/2004 privind exercitarea profesiei de psiholog cu drept de liberă
practică, înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea
Colegiului Psihologilor din România, aprobate prin Hotărârea Guvernului
nr. 788/2005,
în temeiul dispoziţiilor
art. 51 alin. (1) din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 213/2004
privind exercitarea profesiei de psiholog cu drept de liberă
practică, înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea
Colegiului Psihologilor din România, aprobate prin Hotărârea Guvernului
nr. 788/2005,
preşedintele
Comitetului director al Colegiului Psihologilor din România dispune:
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
Art. 1. - (1) Evidenţa profesională a psihologilor cu
drept de liberă practică, denumiţi în continuare psihologi, se
realizează prin utilizarea registrelor profesionale şi a etichetelor
de tip timbru, denumite în continuare timbre profesionale.
(2) Corespondenţa,
contractele şi actele profesionale ale psihologilor se semnează de
către aceştia şi se certifică prin utilizarea parafelor
profesionale şi a ştampilelor formelor de exercitare a profesiei de psiholog.
CAPITOLUL II
Registrele profesionale
Art. 2. - (1) Psihologii cu drept de liberă practică
care îşi exercită profesia prin formele de exercitare a profesiei
sunt obligaţi să realizeze şi să organizeze
următoarele:
a) registrul general de
evidenţă a corespondenţei, prezentat în anexa nr. 1 care face
parte integrantă din prezenta dispoziţie;
b) registrul de
evidenţă a contractelor de prestări servicii psihologice,
prezentat în anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezenta
dispoziţie;
c) registrul de
evidenţă a actelor profesionale, potrivit anexei nr. 3 care face parte integrantă din prezenta
dispoziţie;
d) registrul de
evidenţă electronică a actelor profesionale;
e) registrele de
evidenţă obligatorii potrivit legislaţiei financiar-fiscale;
f) alte forme de
evidenţă specifice structurilor de psihologie avizate.
(2) Documentele prezentate la
alin. (1) lit. a}-d) sunt obligatorii pentru toate
formele independente de exercitare a profesiei în termen de 15 zile de la data
începerii activităţii profesionale.
(3) Documentul prezentat la alin.
(1) lit. c) şi d) se realizează şi se organizează pentru
fiecare psiholog, zilnic, indiferent dacă acesta are statut de titular sau
de angajaţi în cadrul unei forme de exercitare a profesiei, pentru toate
specialităţile profesionale.
(4) La data finalizării
activităţii profesionale, documentele prevăzute la alin. (1)
lit. c) şi d) se închid şi se arhivează în cadrul formei de
exercitare a profesiei de psiholog unde a fost realizată activitatea profesională,
psihologul primind în mod obligatoriu o dovadă privind închiderea
registrelor, cu menţionarea numărului de înregistrări de la data
începerii şi până la data încetării activităţii
profesionale.
(5) Registrele se
păstrează de către psihologii titulari la sediile formelor de
exercitare a profesiei şi se prezintă în mod obligatoriu în vederea
controlului profesional, cu excepţia registrelor prevăzute la alin.
(1) lit. e) şi f).
(6) Registrele prevăzute la
alin. (1) lit. a)-c) se tipăresc în
unităţi specializate, carnetele fiind numerotate şi securiza;e
prin aplicarea ştampilei şi semnăturii pe ultimele file ale
acestora.
CAPITOLUL III
Timbrele profesionale
Art. 3. - (1) Documentele şi actele profesionale ale
psihologilor sunt înregistrate în registrele profesionale şi se
securizează prin aplicarea în mod obligatoriu a timbrelor profesionale.
(2) Prin acte profesionale se
înţelege toate actele emise de către psiholog ca rezultat al
activităţii sale profesionale, în următoarele forme: aviz
psihologic, raport de evaluare psihologică, raport de expertiză
psihologică, proces-verbal privind finalizarea activităţii
psihologice, precum şi orice altă formă prin care se atestă
concluziile unei intervenţii psihologice.
(3) Pentru valabilitate şi
securizare, pe un act profesional se lipeşte un timbru profesional, peste
care se aplică în mod obligatoriu parafa profesională a psihologului
examinator sau ştampila formei independente de exercitare a profesiei.
(4) Timbrul profesional care a
fost utilizat pentru un act profesional nu mai poate fi folosit pentru un alt
act profesional.
Art. 4. - (1) Numărul înscris pe timbrul profesional
aplicat pe actul profesional se înregistrează în mod obligatoriu, în
ordinea emiterii, în registrele prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. c)
şi d).
(2) Actele profesionale sunt
evidenţiate şi securizate numai prin aplicarea timbrelor
profesionale, conţinând marca Colegiului Psihologilor din România,
realizate potrivit anexei nr. 4 care face parte integrantă din prezenta
dispoziţie.
Art. 5. - (1) Timbrele profesionale care se aplică de
către psihologi pe actele profesionale emise sunt produse numai de
către Fabrica de Timbre şi se achiziţionează de către
psihologi de la oficiile poştale ale Companiei Naţionale „Poşta
Română” - S.A.
(2) Compania Naţională „Poşta
Română” - S.A. şi Colegiul Psihologilor din România vor indica
oficiile poştale unde psihologii sunt arondaţi în vederea
achiziţionării timbrelor profesionale.
(3) Timbrele profesionale se pot
achiziţiona cu cel puţin 15 zile înainte de începutul lunii în care
urmează să fie utilizate.
(4) Comercializarea în afara
oficiilor poştale şi utilizarea timbrelor profesionale în alte
scopuri decât pentru emiterea actelor profesionale sunt interzise.
Art. 6.
- (1) Timbrele profesionale se
achiziţionează numai de către titularii formelor independente de
exercitare a profesiei de psiholog sau ai structurilor de psihologie avizate de
către Colegiul Psihologilor din România, inclusiv de către toţi
psihologii angajaţi.
(2)
Achiziţionarea timbrelor profesionale se realizează numai după
prezentarea funcţionarului de la oficiul poştal repartizat a
următoarelor documente:
a) act
de identitate al titularului sau al persoanei mandatate prin procură
specială autentificată;
b)
atestatul de liberă practică al titularului, în original;
c) certificat
de înregistrare a formei independente de exercitare a profesiei de psiholog cu
drept de liberă practică şi anexa aferentă sau avizul de
funcţionare a structurii de psihologie, după caz, emise de către
Colegiul Psihologilor din România, şi certificatul de înregistrare
fiscală a entităţii, prezentate în original.
(3)
Achiziţionarea timbrelor profesionale se realizează potrivit
necesarului formei de exercitare a profesiei raportat la timpul de muncă.
(4) Numărul minim de
timbre profesionale ce poate fi achiziţionat se stabileşte de
către Compania Naţională „Poşta Română” - S.A. şi Colegiul Psihologilor din România,
(5) în funcţie de datele
obţinute de la Compania Naţională „Poşta Română” - S.A., Colegiul Psihologilor din România
va putea impune limite
cantitative în achiziţionarea timbrelor profesionale.
CAPITOLUL IV
Dispoziţii finale
şi tranzitorii
Art. 7.
- (1) în cazul neutilizării
timbrelor profesionale în luna curentă, acestea pot fi utilizate şi
în perioada următoare, cu respectarea condiţiilor de înregistrare
prevăzute în prezenta dispoziţie.
(2) Emiterea
de către psihologi a actelor profesionale fără aplicarea
timbrelor profesionale şi fără aplicarea parafei profesionale a
psihologului examinator constituie abatere disciplinară şi se
sancţionează în condiţiile Legii nr. 213/2004 privind
exercitarea profesiei de psiholog cu drept de liberă practică,
înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Colegiului Psihologilor
din România.
(3)
Neînregistrarea actelor profesionale şi a numărului înscris pe
timbrul profesional în registrele prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. c)
şi d) constituie abatere disciplinară şi se
sancţionează în condiţiile Legii nr. 213/2004.
Art. 8.
- (1) De la data intrării în vigoare a prezentei dispoziţii, evidenţa
actelor
profesionale se realizează potrivit procedurilor şi condiţiilor prevăzute în aceasta,
utilizarea timbrelor profesionale
fiind obligatorie începând cu data de 1 martie 2012.
(2) Colegiul Psihologilor din
România va informa instituţiile publice şi alte entităţi
interesate cu privire la noile condiţii privind evidenţa actelor profesionale.
(3) Prezenta dispoziţie este
emisă pentru detalierea şi punerea în aplicare a dispoziţiilor
Legii nr. 213/2004.
(4) Prezenta dispoziţie
intră în vigoare de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Preşedintele Colegiului
Psihologilor din România,
Mihai Aniţei
Bucureşti, 11 ianuarie 2012.
Nr. 1.
ANEXA Nr. 1
SIGLA |
REGISTRUL GENERAL de evidenţă a
corespondenţei (denumirea formei de exercitare a profesiei de psiholog cu drept de
liberă practică) ………………………………………………………………………………… |
Registrul general de
evidenţă a corespondenţei
Numărul şi data înregistrării (ziua, luna, anul) |
Denumirea entităţii care a expediat actul,
numărul şi data înregistrării |
Denumirea entităţii căreia i se
expediază actul, data actului |
Conţinutul sintetic al obiectului contractului
şi data încheierii contractului |
Observaţii |
|
|
|
|
|
ANEXA Nr. 2
SIGLA |
REGISTRUL GENERAL de evidenţa a
contractelor de prestări servicii psihologice (denumirea formei de exercitare a
profesiei de psiholog cu drept de liberă practică) ………………………………………………………………………………… |
Numărul şi data înregistrării (ziua, luna, anul) |
Denumirea beneficiarului |
Numărul
şi data înregistrării din evidenţa beneficiarului |
Conţinutul sintetic al obiectului contractului
şi data încheierii contractului |
Observaţii |
|
|
|
|
|
ANEXA Nr. 3
SIGLA |
REGISTRUL de evidenţă a
actelor profesionale* (denumirea formei de exercitare a profesiei de psiholog cu drept de
liberă practică) ………………………………………………………………………………… |
Numărul şi data înregistrării (ziua, luna, anul) |
Denumirea beneficiarului |
Specialitatea (de exemplu: psihologie clinică, psihologia muncii şi organizaţionala,
psihologia transporturilor etc.) |
Denumirea (aviz psihologic, raport de evaluare
psihologică etc.) şi concluziile sumare ale actului profesional |
Seria si numărul timbrului profesional aplicat pe
actul profesional |
|
|
|
|
|
*) Registrul de evidenţă a actelor
profesionale se realizează şi se arhivează inclusiv în forma
electronică, în vederea raportării periodice.
ANEXA Nr. 41)
TIMBRUL PROFESIONAL*
Seria A/2012 SIGLA Nr. 0000000 |
* Eticheta de tip timbru realizată de
către Fabrica de Timbre şi distribuită de către Compania
Naţională „Poşta Română” – SA
1) Anexa nr. 4 este reprodusă
în facsimil.
![]() |
![]() |
Copyright 1998-2024 DSC.NET All rights reserved. |