MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI
P A R T E A I
Anul XXIV - Nr. 856 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI ŞI ALTE ACTE Marţi, 18 decembrie 2012
SUMAR
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
1.202.- Hotărâre pentru aprobarea Acordului dintre Guvernul României şi Guvernul Statelor Unite ale Americii privind continuarea operării unei staţii de monitorizare seismică în România, semnat la Bucureşti la 23 februarie 2012
Acord între Guvernul României şi Guvernul Statelor Unite ale Americii privind continuarea operării unei staţii de monitorizare seismică în România
1.213. - Hotărâre pentru modificarea anexei la Hotărârea Guvernului nr. 99/2012 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 pentru Compania Naţională a Huilei - S.A. Petroşani
1.214. - Hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 pentru Societatea Naţională de închideri Mine Valea Jiului - S.A., aflată sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE
258. - Ordin al ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale pentru aprobarea cantităţilor de motorină aferente trimestrului III al anului 2012 ce beneficiază de ajutor de stat acordat sub formă de rambursare
1.697. - Ordin al viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, privind stabilirea nivelului comisioanelor de analiză şi/sau de gestiune în cadrul Programului „Prima casă”, Programului de sprijin pentru beneficiarii proiectelor în domenii prioritare pentru economia românească, finanţate din instrumentele structurale ale Uniunii Europene alocate României, Programului privind reabilitarea termică a clădirilor de locuit cu finanţare prin credite bancare cu garanţie guvernamentală şi al Programului privind creşterea calităţii arhitectural-ambientale a clădirilor
1.951. - Ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală pentru modificarea şi completarea anexei nr. 1 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.294/2007 privind impozitele, contribuţiile şi alte sume reprezentând creanţe fiscale, care se plătesc de contribuabili într-un cont unic
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru aprobarea Acordului dintre Guvernul României şi Guvernul Statelor Unite ale Americii privind continuarea operării unei staţii de monitorizare seismică în România, semnat la Bucureşti la 23 februarie 2012
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 20 din Legea nr. 590/2003 privind tratatele,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Se aprobă Acordul dintre Guvernul României şi Guvernul Statelor Unite ale Americii privind continuarea operării unei staţii de monitorizare seismică în România, semnat la Bucureşti la 23 februarie 2012.
PRIM-MINISTRU
VICTOR-VIOREL PONTA
Contrasemnează:
Ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi
sportului,
Ecaterina Andronescu
p. Ministrul afacerilor externe,
George Ceamba,
secretar de stat
Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,
Florin Georgescu
Bucureşti, 4 decembrie 2012.
Nr. 1.202.
ACORD
între Guvernul României şi Guvernul Statelor Unite ale Americii privind continuarea operării unei staţii de monitorizare seismică în România
Guvernul României (România) şi Guvernul Statelor Unite ale Americii (Statele Unite), denumite în continuare părţi contractante,
amintind de Acordul dintre Guvernul Statelor Unite ale Americii şi Guvernul României referitor la înfiinţarea şi operarea unei staţii de monitorizare seismică în România, semnat la Baza Patrick a Forţelor Aeriene la 28 septembrie 2000,
recunoscând aplicarea: Acordului dintre părţile la Tratatul Atlanticului de Nord privind statutul forţelor lor, încheiat la Londra la 19 iunie 1951 (denumit în continuare NATO SOFA), intrat în vigoare pentru România la 4 decembrie 2004; Acordului dintre Statele Unite ale Americii şi România referitor la Statutul forţelor Statelor Unite în România, semnat la Washington la 30 octombrie 2001 (denumit în continuare SOFA Suplimentar), şi Acordului dintre Statele Unite ale Americii şi România referitor la activităţile forţelor Statelor Unite situate pe teritoriul României, semnat la Bucureşti la 6 decembrie 2005 (denumit în continuare Acord de cooperare consolidată), pentru forţele Statelor Unite şi activităţile lor atunci când se află pe teritoriul României,
dorind să întreprindă împreună proiecte legate de operarea în continuare şi de întreţinerea staţiei seismice instalate în temeiul acordului menţionat anterior,
au convenit după cum urmează:
ARTICOLUL I
Scop
Părţile contractante vor exploata şi vor întreţine staţia de monitorizare seismică situată în Bucovina, România, în conformitate cu prevederile prezentului acord.
ARTICOLUL II
Agenţii executivi
Fiecare parte contractantă va desemna un agent executiv care va acţiona ca instituţie de cooperare pentru aplicarea prezentului acord. Pentru Statele Unite, agentul executiv va fi Centrul pentru Aplicaţii Tehnice al Forţelor Aeriene din cadrul Departamentului de Apărare al Statelor Unite, denumit în continuare AFTAC. Pentru România, agentul executiv va fi Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului, denumit în continuare INCDFP.
ARTICOLUL III
Punerea în aplicare prin agenţii executivi
1. Părţile contractante vor coopera prin agenţii lor executivi pentru aplicarea prezentului acord. Agenţii executivi vor înfiinţa o comisie ştiinţifică mixtă pentru realizarea acestui obiectiv.
După cum au convenit de comun acord agenţii executivi, Comisia ştiinţifică mixtă va realiza următoarele:
a) va pregăti şi va recomanda agenţilor executivi măsurile necesare pentru îndeplinirea şi aplicarea prevederilor tehnice şi a condiţiilor prezentului acord;
b) va recomanda agenţilor executivi orice modificări necesare la locul de amplasare al staţiei;
c) va examina şi va recomanda agenţilor executivi proceduri de exploatare şi întreţinere a staţiei şi modificări ulterioare referitoare la acestea;
d) periodic va analiza problemele tehnice ce pot apărea în exploatarea staţiei;
e) va elabora şi va recomanda agenţilor executivi soluţii pentru a asigura folosirea în comun, în mod continuu, a datelor obţinute din exploatarea staţiei.
2. Agenţii executivi îşi vor asuma responsabilitatea pentru activitatea Comisiei ştiinţifice mixte, precum şi pentru supravegherea acesteia şi pot face modificări în orice moment în componenţa, responsabilităţile şi procedurile ei, după cum s-a convenit de comun acord.
ARTICOLUL IV
Responsabilităţi specifice ale AFTAC
Pentru aplicarea prevederilor prezentului acord, AFTAC va realiza următoarele:
1. Împreună cu INCDFP, va realiza studii tehnice de amplasament, în funcţie de necesităţi, în sprijinul staţiei;
2. va furniza asistenţa tehnică necesară pentru a se asigura că staţia va continua să îndeplinească standardele de performanţă în funcţionare, inclusiv în ceea ce priveşte mijloacele de comunicaţii;
3. va furniza aparatura, programele de calcul şi finanţarea, conform înţelegerilor, pentru exploatarea şi întreţinerea staţiei;
4. va asigura, atunci când este necesar, înlocuirea echipamentului tehnic furnizat de AFTAC;
5. va realiza şi va finanţa transmisia datelor de la Centrul Naţional de Date din România către AFTAC, în sprijinul cerinţelor sale naţionale;
6. va asigura echipamentele de rezervă şi întreţinerea tehnică curentă a staţiei şi va acorda asistenţă pentru reparaţii capitale ale echipamentului tehnic furnizat de AFTAC;
7. În măsura în care se apreciază că acest lucru este necesar pentru satisfacerea cerinţelor SUA, AFTAC va asigura instruirea personalului INCDFP pentru exploatarea şi întreţinerea întregului echipament al SUA;
8. Îşi rezervă dreptul de proprietate asupra întregului echipament furnizat, inclusiv dreptul de a scoate acest echipament din România atunci când acesta nu mai este necesar pentru scopurile prezentului acord sau la încetarea acestuia.
ARTICOLUL V
Responsabilităţi specifice ale INCDFP
În scopul aplicării prezentului acord, INCDFP va îndeplini următoarele:
1. va pune la dispoziţie bunurile imobile necesare şi clădirile pentru staţia de monitorizare;
2. va pune la dispoziţie echipamentul şi utilităţile necesare pentru instalarea, exploatarea şi întreţinerea staţiei, conform celor convenite;
3. va exploata şi va întreţine staţia în conformitate cu prevederile prezentului acord şi cu alte proceduri şi înţelegeri convenite de comun acord;
4. va asigura securitatea fizică a tuturor instalaţiilor şi a echipamentului asociat staţiei;
5. va transmite toate datele înregistrate la staţie direct de la Centrul Naţional de Date din România la AFTAC;
6. va permite AFTAC să ia măsurile pe care le consideră necesare pentru a inspecta, a repara sau a înlocui echipamentul pe care AFTAC l-a furnizat INCDFP, inclusiv accesul la echipamente cu scopul de a lua astfel de măsuri;
7. atunci când este necesară instruirea personalului INCDFP de către AFTAC, va asigura personal care să aibă aptitudinile tehnice necesare. Dacă personalul INCDFP nu are cunoştinţe tehnice de limba engleză, INCDFP va pune la dispoziţie şi un translator care să asiste echipa de pregătire a AFTAC pe durata instructajului.
ARTICOLUL VI
Transferuri către terţe părţi
Fără acordul scris al Statelor Unite obţinut în prealabil, România nu va transfera niciun fel de material, cunoştinţe sau servicii obţinute în urma prezentului acord, nici acest titlu către alte persoane sau organisme, cu excepţia funcţionarilor, angajaţilor ori agenţilor din România, şi nu va permite folosirea unor asemenea materiale, cunoştinţe sau servicii pentru alte scopuri decât cele pentru care au fost furnizate.
ARTICOLUL VII
Disponibilitatea fondurilor
Activităţile părţilor contractante desfăşurate în baza prezentului acord depind de disponibilitatea fondurilor obţinute pentru aceste scopuri în conformitate cu legile şi reglementările în vigoare în statele lor. Fiecare agent executiv va notifica imediat celuilalt agent executiv dacă fondurile disponibile nu sunt adecvate pentru a-şi îndeplini obligaţiile conform prezentului acord. În acest caz, agenţii executivi se vor consulta imediat în vederea continuării operaţiunilor pe o bază modificată.
ARTICOLUL VIII
Securitatea documentelor
Scopul, activitatea staţiei şi datele privind staţia nu vor fi clasificate ca fiind secrete. Agenţii executivi pot folosi datele înregistrate de staţie fără restricţii. Staţia poate fi vizitată numai cu aprobarea INCDFP, după consultarea agenţilor executivi.
ARTICOLUL IX
Proceduri de soluţionare a litigiilor
Orice litigiu sau dispută legată de interpretarea, aplicarea sau executarea prezentului acord va fi rezolvată în conformitate cu SOFA Suplimentar şi Acordul de cooperare consolidată, prin consultări între agenţii executivi sau prin consultări între părţile contractante, şi nu va fi deferită unei terţe părţi sau unui tribunal internaţional.
ARTICOLUL X
Cerinţe lingvistice
Toată documentaţia furnizată de AFTAC către INCDFP în sprijinirea prezentului acord va fi întocmită în limba engleză. Orice cerinţă legată de traducere a acestei documentaţii într-o altă limbă va constitui responsabilitatea INCDFP.
ARTICOLUL XI
Examinări
Prin cerere scrisă, prezentată cu 30 de zile înainte, reprezentanţii Statelor Unite vor avea dreptul ca pe durata prezentului acord să examineze modul de folosire a oricărui echipament, precum şi pregătirea şi alte servicii furnizate în baza prezentului acord, la locul de folosire a acestora.
ARTICOLUL XII
Intrarea în vigoare, durata, amendarea, încetarea valabilităţii
Prezentul acord va intra în vigoare la data primirii ultimei notificări scrise prin care părţile contractante se informează
reciproc despre încheierea procedurilor interne necesare pentru intrarea sa în vigoare şi va rămâne în vigoare pentru o perioadă de 10 ani, după care acest acord se va prelungi automat pentru perioade de câte 10 ani, în afara cazului când oricare dintre părţi se opune acestei prelungiri, în scris, către cealaltă Parte cu cel puţin 6 luni înainte de expirarea perioadei iniţiale de 10 ani.
Oricare dintre părţile contractante poate denunţa prezentul acord, denunţarea intrând în vigoare după 6 luni de la data notificării scrise referitoare la o asemenea intenţie. După notificarea în scris cu privire la rezilierea SOFA Suplimentar sau a Acordului de cooperare consolidată, părţile se vor consulta. Dacă nu se ajunge la un acord ulterior cu privire la acest acord, prezentul acord va înceta, de asemenea, la data la care acordul SOFA Suplimentar sau Acordul de cooperare consolidată încetează.
Acest acord poate fi modificat sau prelungit prin acordul scris al părţilor. Chiar după încetarea valabilităţii acordului, obligaţiile României, prevăzute la art. VI (Transferuri către terţe părţi), vor exista în continuare, pe o durată nedeterminată, dacă nu s-a convenit altfel în scris de către părţile contractante.
Semnat la Bucureşti la 23 februarie 2012, în limbile engleză şi română. Versiunea în limba engleză a textului va fi considerată de ambele părţi ca textul de referinţă în caz de conflict între versiuni lingvistice diferite.
Pentru Guvernul României, Dragoş Mihael Ciuparu |
Pentru Guvernul Statelor Unite ale Americii Mark H. Gitenstein |
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru modificarea anexei la Hotărârea Guvernului nr. 99/2012 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 pentru Compania Naţională a Huilei - S.A. Petroşani
Având în vedere prevederile art. 15 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 6 alin. (8) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 203/2009, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 99/2012 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 pentru Compania Naţională a Huilei - S.A. Petroşani, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 146 din 5 martie 2012, cu modificările ulterioare, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa la prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
VICTOR-VIOREL PONTA
Contrasemnează:
Ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri,
Daniel Chiţoiu
Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,
Mariana Câmpeanu
Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,
Florin Georgescu
Bucureşti, 12 decembrie 2012.
Nr. 1.213.
ANEXĂ
(Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 99/2012)
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI
Operatorul economic: Compania Naţională a Huilei - S.A. Petroşani
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
pentru anul 2012
|
|
|
- mii lei - |
|||
|
INDICATORI |
Nr. rd. |
Propunere BVC CNH rectificat |
|||
0 |
1 |
2 |
3 |
6 |
||
I. |
|
|
VENITURI TOTALE (Rd.2+Rd.10+Rd.15) |
1 |
1.388.684 |
|
|
1 |
|
Venituri din exploatare, din care: |
2 |
1.388.637 |
|
|
|
a) |
din producţia vândută |
3 |
433.360 |
|
|
|
b) |
din vânzarea mărfurilor |
4 |
800 |
|
|
|
c) |
din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: |
5 |
|
|
|
|
|
c1 |
subvenţii, cf. prevederilor legale în vigoare |
6 |
|
|
|
|
c2 |
transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare |
7 |
|
|
|
d) |
producţia de imobilizări |
8 |
4.250 |
|
|
|
e) |
alte venituri din exploatare |
9 |
762.863 |
|
|
|
|
|
- venituri conform OUG 95/2002 |
9a |
|
|
|
f) |
venituri af. cap. ”combustibili si energie”- programe de conservare sau de închidere a minelor |
9b |
187.364 |
|
|
|
g) |
completare venituri cf. Decizia 787/201 O/UE |
9c |
|
|
|
2 |
|
Venituri financiare, din care: |
10 |
47 |
|
|
|
a) |
din imobilizări financiare |
11 |
|
|
|
|
b) |
din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate |
12 |
|
|
|
|
c) |
din dobânzi |
13 |
22 |
|
|
|
d) |
alte venituri financiare |
14 |
25 |
|
|
3 |
|
Venituri extraordinare |
15 |
|
|
II. |
|
|
CHELTUIELI TOTALE (rd.17+48+51) |
16 |
1.555.885 |
|
|
1 |
|
Cheltuieli de exploatare, din care: |
17 |
1.555.885 |
|
|
|
a) |
cheltuieli materiale |
18 |
64.307 |
|
|
|
b) |
alte cheltuieli externe (cu energie şi apă) |
19 |
69.183 |
|
|
|
c) |
cheltuieli privind mărfurile |
20 |
2.552 |
|
|
|
d) |
cheltuieli cu personalul , din care: |
21 |
400.154 |
|
|
|
|
d1 |
ch. cu salariile (Rd.22=Rd.94+Rd.95) |
22 |
274.706 |
|
|
|
d2 |
cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială şi alte obligaţii legale, din care: |
23 |
106.476 |
|
|
|
|
ch. privind contribuţia la asigurări sociale |
24 |
85.324 |
|
|
|
|
ch. privind contribuţia la asigurări pt. şomaj |
25 |
1.456 |
|
|
|
|
ch. privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate |
26 |
16.949 |
|
|
|
|
ch. privind contribuţiile la fondurile speciale aferente fondului de salarii |
27 |
2.747 |
|
|
|
d3 |
alte cheltuieli cu personalul,din care: |
28 |
18.972 |
|
|
|
|
d3.1).ch. sociale prevăzute prin art.21 Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, din care: |
29 |
|
|
|
|
|
- tichete de creşă, cf. Legii nr.193/2006, cu modificările şi completările ulterioare |
30 |
|
|
|
|
|
- tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare |
31 |
6.261 |
|
|
|
|
d3.2) tichete de masă |
32 |
|
|
|
|
|
d3.3) tichete de vacanţă |
33 |
|
|
|
|
|
d3.4)alte drepturi de personal conform prevederilor legale |
33a |
12.711 |
|
|
e) |
ch. cu plăţile compensatorii cf. CCM aferente disponibilizărilor potrivit programelor de disponibilizări |
34 |
7.500 |
|
|
|
f) |
ch. cu drepturile salariale cuvenite în baza unor hotărâri judecătoreşti |
35 |
28.244 |
|
|
|
|
tichete cadou acordate în compensarea drepturilor stabilite în baza unor hotărâri judecătoreşti |
35a |
6.399 |
|
|
|
g) |
ch. cu amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale |
36 |
24.200 |
|
|
|
h) |
ch. cu prestaţiile externe |
37 |
36.908 |
|
|
|
i) |
alte cheltuieli de exploatare, din care: |
38 |
916.438 |
|
|
|
|
i1) contract de mandat |
39 |
80 |
|
|
|
|
i2) ch. de protocol, din care: |
40 |
|
|
|
|
|
|
- tichete cadou potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările şi completările ulterioare |
41 |
|
|
|
|
i3) ch. de reclamă şi publicitate, din care: |
42 |
1 |
|
|
|
|
|
tichete cadou pt. cheltuieli de reclamă şi publicitate, potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările şi completările ulterioare |
43 |
|
|
|
|
|
tichete cadou pt. campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente sau noi, potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările şi completările ulterioare |
44 |
|
|
|
|
i4) ch. cu sponsorizarea |
45 |
|
|
|
|
|
i5) ch. cu taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale |
46 |
557 |
|
|
|
|
i6) ch. cu redevenţa pentru concesionarea bunurilor |
47 |
17.334 |
|
|
|
|
i7) cheltuieli conform OUG 95/2002 si/ sau cheltuieli şomaj tehnic |
47a |
|
|
|
|
|
i8) cheltuieli aferente restructurării, privatizării, administrator special,etc. |
47b |
76 |
|
|
2 |
|
Cheltuieli financiare, din care: |
48 |
0 |
|
|
|
a) |
cheltuieli privind dobânzile |
49 |
|
|
|
|
b) |
alte cheltuieli financiare |
50 |
|
|
|
3 |
|
Cheltuieli extraordinare |
51 |
|
|
III. |
|
|
REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) |
52 |
-167.201 |
IV. |
|
|
IMPOZIT PE PROFIT |
53 |
|
V. |
|
|
PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: |
54 |
|
|
1 |
|
Rezerve legale |
55 |
|
|
2 |
|
Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege |
56 |
|
|
3 |
|
Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi |
57 |
|
|
4 |
|
Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plaţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi |
58 |
|
|
5 |
|
Alte repartizări prevăzute de lege |
59 |
|
|
6 |
|
Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la rd.55, 56, 57, 58 şi 59. |
60 |
|
|
7 |
|
Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă |
61 |
|
|
8 |
|
Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat |
62 |
|
|
9 |
|
Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct.1-8 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare |
63 |
|
VI. |
|
|
VENITURI DIN FONDURI EUROPENE |
64 |
|
VII. |
|
|
CHELTUIELI DIN FONDURI EUROPENE din care: |
65 |
|
|
|
a) |
cheltuieli materiale |
66 |
|
|
|
b) |
cheltuieli salariale |
67 |
|
|
|
c) |
cheltuieli privind prestări servicii |
68 |
|
|
|
d) |
cheltuieli cu reclama si publicitate |
69 |
|
|
|
e) |
alte cheltuieli |
70 |
|
VIII. |
|
|
SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: |
71 |
24.200 |
|
1 |
|
Surse proprii |
36 |
24.200 |
|
2 |
|
Alocaţii de la buget |
73 |
|
|
3 |
|
Credite bancare |
74 |
|
|
|
a) |
- interne |
75 |
|
|
|
b) |
- externe |
76 |
|
|
4 |
|
Fonduri europene |
77 |
|
|
5 |
|
Alte surse |
78 |
|
IX. |
|
|
CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: |
79 |
24.200 |
|
1 |
|
Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele anului,din care: |
80 |
24.200 |
|
|
|
- cheltuieli de proiectare-cercetare |
80a |
135 |
|
2 |
|
Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii |
81 |
|
|
|
a) |
interne |
82 |
|
|
|
b) |
externe |
83 |
|
X. |
|
|
REZERVE, din care: |
84 |
|
XI. |
1 |
|
Rezerve legale |
85 |
|
|
2 |
|
Rezerve statutare |
86 |
|
|
3 |
|
Alte rezerve |
87 |
|
XII. |
|
|
DATE DE FUNDAMENTARE |
88 |
|
|
1 |
|
Venituri totale |
89 |
1.388.684 |
|
2 |
|
Cheltuieli aferente veniturilor totale |
90 |
1.555.885 |
|
3 |
|
Nr. prognozat de personal la finele anului |
91 |
4.995 |
|
4 |
|
Nr. mediu de salariaţi total |
92 |
7.354 |
|
5 |
|
Cheltuieli de natura salariala (a+b+c), din care: |
93 |
293.678 |
|
|
a) |
fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă |
94 |
274.694 |
|
|
b) |
alte cheltuieli cu personalul |
95 |
12 |
|
|
c) |
alte bonificaţii si bonusuri în bani si/sau natura |
96 |
18.972 |
|
6 |
a) |
Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) (Rd.94/Rd.92)/12*1000 |
97 |
3.113 |
|
|
b) |
Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoana) influenţat de bonificaţiile si bonusurile în lei si sau natura (Rd.93/Rd.92)/12*1000 |
98 |
3.328 |
|
7 |
|
Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri curente (lei/persoană)(Rd.89/92) |
99 |
189 |
|
8 |
|
Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri comparabile (lei/persoană)(Rd.89/92 x ICP) |
100 |
189 |
|
9 |
|
Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoana) |
101 |
|
|
10 |
|
Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale)x1000 =(Rd.16/rd.1)x1000 |
102 |
1.120 |
|
11 |
|
Plăţi restante |
103 |
|
|
|
a) |
preţuri curente |
104 |
5.849.983 |
|
|
b) |
preţuri comparabile |
105 |
5.849.983 |
|
12 |
|
Creanţe restante |
106 |
|
|
|
a) |
preţuri curente |
107 |
58.004 |
|
|
b) |
preţuri comparabile |
108 |
58.004 |
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 pentru Societatea Naţională de închideri Mine Valea Jiului - S.A., aflată sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului si Mediului de Afaceri
Având în vedere prevederile art. 15 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 6 alin. (8) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 203/2009, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 pentru Societatea Naţională de închideri Mine Valea Jiului - SA, aflată sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. - (1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli, precum şi nivelul cheltuielilor în structură reprezintă limită maximă şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate, cu aprobarea prealabilă a Guvernului, la propunerea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, cu avizul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi al Ministerului Finanţelor Publice, prin promovarea unei hotărâri de rectificare a bugetului de venituri şi cheltuieli.
(2) în cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Societatea Naţională de închideri Mine Valea Jiului - S.A. poate efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
PRIM-MINISTRU
VICTOR-VIOREL PONTA
Contrasemnează:
Ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri,
Daniel Chiţoiu
Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,
Mariana Câmpeanu
Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,
Florin Georgescu
Bucureşti, 12 decembrie 2012.
Nr. 1.214.
ANEXĂ
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI
Societatea Naţională de închideri Mine Valea Jiului - S.A.
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
pentru anul 2012
|
|
|
- mii lei - |
|||
|
INDICATORI |
Nr. rd. |
2012 BVC (o luna si 5 zile) |
|||
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
||
I. |
|
|
VENITURI TOTALE (Rd.2+Rd.10+Rd.15) |
1 |
34.690 |
|
|
1 |
|
Venituri din exploatare ,din care: |
2 |
34.690 |
|
|
|
a) |
din producţia vândută |
3 |
12.065 |
|
|
|
b) |
din vânzarea mărfurilor |
4 |
|
|
|
|
c) |
din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete din care: |
5 |
|
|
|
|
|
c1 |
subvenţii cf. prevederilor legale în vigoare |
6 |
|
|
|
|
c2 |
transferuri cf. prevederilor legale în vigoare |
7 |
|
|
|
d) |
producţia de imobilizări |
8 |
|
|
|
|
e) |
alte venituri din exploatare |
9 |
|
|
|
|
|
- venituri conform OUG 95/2002 |
9a |
|
|
|
|
f) |
venituri af. cap.”combustibili şi energie”- programe de conservare sau de închidere a minelor |
9b |
22.625 |
|
|
|
g) |
completare venituri cf. Decizia 787/201 O/UE |
9c |
|
|
|
2 |
|
Venituri financiare,din care: |
10 |
|
|
|
|
a) |
din imobilizări financiare |
11 |
|
|
|
|
b) |
din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate |
12 |
|
|
|
|
c) |
din dobânzi |
13 |
|
|
|
|
d) |
alte venituri financiare |
14 |
|
|
|
|
|
venituri extraordinare |
15 |
|
|
|
|
|
CHELTUIELI TOTALE |
16 |
34.690 |
|
|
1 |
|
Cheltuieli de exploatare ,din care: |
17 |
34.690 |
|
|
|
a) |
cheltuieli materiale |
18 |
3.498 |
|
|
|
b) |
alte cheltuieli externe (energie şi apă) |
19 |
3.308 |
|
|
|
c) |
cheltuieli privind mărfurile |
20 |
|
|
|
|
d) |
cheltuieli cu personalul,din care: |
21 |
15.359 |
|
|
|
|
d1 |
cheltuieli cu salariile (Rd.22=Rd.94+Rd.95) |
22 |
9.249 |
|
|
|
d2 |
cheltuielile cu asigurările şi protecţia socială şi alte obligaţii legale din care: |
23 |
3.802 |
|
|
|
|
chelt. privind contribuţia la asigurări sociale |
24 |
3.031 |
|
|
|
|
chelt. privind contribuţia la asigurări pentru şomaj |
25 |
50 |
|
|
|
|
chelt. privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate |
26 |
601 |
II. |
|
|
|
chelt. privind contribuţia la fondurile speciale aferente |
27 |
120 |
|
|
|
d3 |
alte cheltuieli cu personalul ,din care: |
28 |
2.308 |
|
|
|
|
d 3.1 chelt. sociale prevăzute prin art.21 Legea nr.571/2003,privind Codul Fiscal cu modificările şi completările ulterioare ,din care: |
29 |
|
|
|
|
|
- tichete de creşă,cf. Legii nr.193/2006 cu modificările şi completările ulterioare |
30 |
|
|
|
|
|
- tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006 cu modificările şi completările ulterioare |
31 |
1.608 |
|
|
|
|
d 3.2 tichete de masă |
32 |
|
|
|
|
|
d 3.3 tichete de vacanţă |
33 |
|
|
|
|
|
d 3.4 alte drepturi de personal conform prevederilor legale |
33a |
700 |
|
|
e) |
cheltuieli cu plăţile compensatorii cf. CCM aferente disponibilizărilor potrivit programelor de disponibilizări |
34 |
|
|
|
|
f) |
cheltuieli cu drepturi salariale cuvenite în baza unor hotărâri judecătoreşti |
35 |
1.004 |
|
|
|
g) |
cheltuieli cu amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale |
36 |
880 |
|
|
|
h) |
cheltuieli cu prestaţiile externe |
37 |
1.431 |
|
|
|
i) |
alte cheltuieli de exploatare ,din care: |
38 |
9.210 |
|
|
|
|
i1 contract de mandat |
39 |
18 |
|
|
|
|
i2 chelt. de protocol, din care: |
40 |
0 |
|
|
|
|
|
- tichete cadou potrivit Legii nr.193/2006 cu modificările şi completările ulterioare |
41 |
|
|
|
|
chelt. de reclamă şi publicitate, din i3 care: |
42 |
1 |
|
|
|
|
|
- tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă şi publicitate potrivit Legii nr.193/2006 cu modificările şi completările ulterioare |
43 |
|
|
|
|
|
- tichete cadou pentru campanii de marketing,studiul pieţi,promovarea pe pieţe existente sau noi, potrivit Legii nr.193/2006 cu modificările şi completările ulterioare |
44 |
|
|
|
|
i4 |
chelt. cu sponsorizarea |
45 |
|
|
|
|
i5 |
chelt. cu taxa pentru activitatea de exploatare a resurselor minerale |
46 |
431 |
|
|
|
i6 |
chelt. cu redevenţa pentru concesionarea bunurilor |
47 |
483 |
|
|
|
i7 |
chelt. conform OUG 95/2002 şi /sau cheltuieli şomaj tehnic |
47 a |
|
|
|
|
i8 |
chelt. Aferente restructurării, privatizării, administrator special,etc. |
47 b |
|
|
2 |
|
Cheltuieli financiare, din care |
48 |
|
|
|
|
a) cheltuieli privind dobânzile |
49 |
|
||
|
|
b) alte cheltuieli financiare |
50 |
|
||
|
3 |
|
Cheltuieli extraordinare |
51 |
|
|
III. |
|
|
REZULTATUL BRUT |
52 |
0 |
IV. |
|
|
IMPOZITUL PE PROFIT |
53 |
|
V. |
|
|
PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT,din care: |
54 |
|
|
1 |
|
Rezerve legale |
55 |
|
|
2 |
|
Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege |
56 |
|
|
3 |
|
Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi |
57 |
|
|
4 |
|
Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe ,precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital,plăţii dobânzilor,comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi |
58 |
|
|
5 |
|
Alte repartizări prevăzute de lege |
59 |
|
|
6 |
|
Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 55,56,57,58 şi 59 |
60 |
|
|
7 |
|
Participarea salariaţilor la profit în limita de 10%,din profitul net,dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă |
61 |
|
|
8 |
|
Minim 50%,vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome,ori dividende în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat |
62 |
|
|
9 |
|
Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct.1-8,se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare |
63 |
|
VI. |
|
|
VENITURI DIN FONDURI EUROPENE |
64 |
|
VII. |
|
|
CHELTUIELI DIN FONDURI EUROPENE din care: |
65 |
|
|
|
a) |
cheltuieli materiale |
66 |
|
|
|
b) |
cheltuieli cu salariile |
67 |
|
|
|
c) |
cheltuieli pentru prestări servicii |
68 |
|
|
|
d) |
cheltuieli cu reclamă şi publicitate |
69 |
|
|
|
e) |
alte cheltuieli |
70 |
|
VIII. |
|
SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: |
71 |
880 |
|
|
1 |
|
Surse proprii |
72 |
880 |
|
2 |
|
Alocaţii de la buget |
73 |
|
|
3 |
|
Credite bancare |
74 |
|
|
|
a) - interne |
75 |
|
|
|
|
b) - externe |
76 |
|
|
|
4 |
Fonduri europene |
77 |
|
|
|
5 |
Alte surse |
78 |
|
|
IX. |
|
|
CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: |
79 |
880 |
|
1 |
|
Cheltuieli aferente investiţilor inclusiv cele aferente investiţilor în curs la finele anului,din care: |
80 |
880 |
|
|
|
- cheltuieli de proiectare - cercetare |
80 a |
|
|
2 |
|
Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii |
81 |
|
|
|
a) |
- interne |
82 |
|
|
|
b) |
- externe |
83 |
|
X. |
|
|
REZERVE,din care: |
84 |
|
XI. |
1 |
|
Rezerve legale |
85 |
|
|
2 |
|
Rezerve statutare |
86 |
|
|
3 |
|
Alte rezerve |
87 |
|
XII. |
|
|
DATE DE FUNDAMENTARE |
88 |
|
|
1 |
|
Venituri totale |
89 |
34.690 |
|
2 |
|
Cheltuieli aferente veniturilor totale |
90 |
34.690 |
|
3 |
|
Nr. prognozat de personal la finele anului |
91 |
2.455 |
|
4 |
|
Nr. mediu de salariaţi |
92 |
2.455 |
|
5 |
|
Cheltuieli de natură salarială(a+b+c),din care: |
93 |
11.557 |
|
|
a) |
fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă |
94 |
9.201 |
|
|
b) |
alte cheltuieli cu personalul |
95 |
48 |
|
|
c) |
alte bonificaţii şi bonusuri în bani şi/sau în natură |
96 |
2.308 |
|
6 |
a) |
Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană)(Rd.94/Rd.92)/12*1000 |
97 |
3.149 |
|
|
b) |
Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană)influenţat de bonificaţiile şi bonusurile în lei si/sau natură(Rd.93/Rd.92)/12*1000 |
98 |
3.956 |
|
7 |
|
Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri curente (mii lei/persoană)(Rd.89/Rd.92) |
99 |
14 |
|
8 |
|
Productivitatea muncii pe total personal mediu în preţuri comparabile (mii lei/persoană)(Rd.89/Rd.92*ICP) |
100 |
14 |
|
9 |
|
Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană) |
101 |
|
|
10 |
|
Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale /venituri totale )*1000(Rd.16/Rd.1)*1000 |
102 |
1.000 |
|
11 |
|
Plăţi restante |
103 |
|
|
|
a) |
- preţuri curente |
104 |
5.325 |
|
|
b) |
- preţuri comparabile |
105 |
5.325 |
|
12 |
|
Creanţe restante |
106 |
|
|
|
a) |
- preţuri curente |
107 |
5.325 |
|
|
b) |
- preţuri comparabile |
108 |
5.325 |
NOTE:
- sumele vor fi utilizate numai după aprobarea de către Comisia Europeană a beneficiarului ajutorului de stat, respectiv Societatea Naţională de închideri Mine Valea Jiului - S.A.;
- în rd. 39, contract de mandat, sunt cuprinse şi toate contribuţiile aferente contractului de mandat al directorului general.
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
pentru aprobarea cantităţilor de motorină aferente trimestrului III al anului 2012 ce beneficiază de ajutor de stat acordat sub formă de rambursare
Având în vedere prevederile art. 5 alin. (8) din Hotărârea Guvernului nr. 408/2010 privind aprobarea acordării unui ajutor de stat pentru motorina utilizată în agricultură şi prevederile Hotărârii Guvernului nr. 975/2011 privind aprobarea ajutoarelor de stat care se acordă producătorilor agricoli pentru perioada 2011-2012 şi a sumei totale alocate acestor ajutoare de stat, cu modificările şi completările ulterioare,
văzând Referatul de aprobare nr. 69.875/132.814/2012 al Direcţiei generale buget-finanţe şi fonduri europene şi al Direcţiei generale politici agricole şi strategii,
în temeiul art. 7 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 725/2010 privind reorganizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, precum şi a unor structuri aflate în subordinea acestuia, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale emite următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă cantităţile de motorină aferente trimestrului III al anului 2012 ce beneficiază de ajutor de stat acordat sub formă de rambursare, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - Cantitatea totală de motorină prevăzută la art. 1 este de 33.140.981,664 litri, iar valoarea totală a ajutorului de stat aferent este de 42.042.582,80 lei.
Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,
Achim Irimescu,
secretar de stat
Bucureşti, 11 decembrie 2012.
Nr. 258.
ANEXĂ
CANTITĂŢILE
de motorină aferente trimestrului III al anului 2012 ce beneficiază de ajutor de stat acordat sub formă de rambursare
Nr. crt. |
Specificare |
Cantităţile de motorină (litri) |
Valoarea ajutorului de stat (lei) |
1 |
Sectorul vegetal - total, din care: |
30.396.890,863 |
38.561.443,98 |
|
- trimestrul III 2012 |
30.324.442,461 |
38.469.535,95 |
|
- regularizare trimestrul II 2012 |
72.448,402 |
91.908,03 |
2 |
Sectorul zootehnic - total, din care: |
2.364.657,555 |
2.999.789,94 |
|
- trimestrul III 2012 |
2.356.862,436 |
2.989.901,06 |
|
- regularizare trimestrul II 2012 |
7.795,119 |
9.888,88 |
3 |
Sectorul îmbunătăţiri funciare |
379.433,246 |
481.348,88 |
TOTAL: |
33.140.981,664 |
42.042.582,80 |
MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
privind stabilirea nivelului comisioanelor de analiză şi/sau de gestiune în cadrul Programului „Prima casă”, Programului de sprijin pentru beneficiarii proiectelor în domenii prioritare pentru economia românească, finanţate din instrumentele structurale ale Uniunii Europene alocate României, Programului privind reabilitarea termică a clădirilor de locuit cu finanţare prin credite bancare cu garanţie guvernamentală şi al Programului privind creşterea calităţii arhitectural-ambientale a clădirilor
Având în vedere prevederile:
- art. 2 lit. b) din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 717/2009 privind aprobarea normelor de implementare a programului „Prima casă”, cu modificările şi completările ulterioare;
- art. 5 alin. (2) şi (3) şi art. 10 alin. (1) şi (2) din Normele de implementare a Programului de sprijin pentru beneficiarii proiectelor în domenii prioritare pentru economia românească, finanţate din instrumentele structurale ale Uniunii Europene alocate României, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 175/2010, cu modificările şi completările ulterioare;
- art. 42 din Normele de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 69/2010 privind reabilitarea termică a clădirilor de locuit cu finanţare prin credite bancare cu garanţie guvernamentală, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 736/2010, cu modificările şi completările ulterioare;
- art. 35 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 153/2011 privind măsuri de creştere a calităţii arhitectural-ambientale a clădirilor, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 945/2011, cu completările ulterioare,
în temeiul art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,
viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, emite următorul ordin:
Art. 1. - Finanţatorii care solicită Fondului Naţional de Garantare a Creditelor pentru întreprinderi Mici şi Mijlocii - S.A. - IFN (FNGCIMM) emiterea unei promisiuni de garantare în cadrul Programului „Prima casă” vor face dovada achitării unui comision unic de analiză de 0,15%/an din valoarea promisiunii de garantare.
Art. 2. - Pentru semestrul I al anului 2013 se aprobă comisionul de gestiune a garanţiilor acordate de FNGCIMM, în numele şi contul statului român, în cadrul Programului „Prima casă”, la nivelul de 0,49% pe an, calculat la soldul garanţiei statului.
Art. 3. - Pentru analiza documentaţiei care însoţeşte solicitarea de obţinere a acordului de principiu privind emiterea garanţiei în cadrul Programului de sprijin conform art. 10 alin. (1) şi (2) din Normele de implementare a Programului de sprijin pentru beneficiarii proiectelor în domenii prioritare pentru economia românească, finanţate din instrumentele structurale ale Uniunii Europene alocate României, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 175/2010, cu modificările şi completările ulterioare, FNGCIMM percepe un comision unic de analiză în sumă de 500 lei.
Art. 4. - Pentru semestrul I al anului 2013 se aprobă comisionul de gestiune a garanţiilor acordate de FNGCIMM, în numele şi contul statului român, în cadrul Programului de sprijin prevăzut la art. 3, la nivelul de 0,49% pe an, calculat la soldul finanţării garantate.
Art. 5. - Pentru semestrul I al anului 2013 se aprobă comisionul de gestiune a garanţiilor acordate de FNGCIMM, în numele şi contul statului român, în cadrul Programului privind reabilitarea termică a clădirilor de locuit cu finanţare prin credite bancare cu garanţie guvernamentală, la nivelul de 0,75% pe an, calculat la soldul finanţării garantate.
Art. 6. - Pentru semestrul I al anului 2013 se aprobă comisionul de gestiune a garanţiilor acordate de FNGCIMM, în numele şi contul statului român, în cadrul Programului privind creşterea calităţii arhitectural-ambientale a clădirilor, la nivelul de 0,75% pe an, calculat la soldul finanţării garantate.
Art. 7. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,
Florin Georgescu
Bucureşti,12 decembrie 2012.
Nr. 1.697.
MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
pentru modificarea şi completarea anexei nr. 1 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.294/2007 privind impozitele, contribuţiile şi alte sume reprezentând creanţe fiscale, care se plătesc de contribuabili într-un cont unic
În temeiul prevederilor art. 114 alin. (21) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,
preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:
Art. I. - Anexa nr. 1 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.294/2007 privind impozitele, contribuţiile şi alte sume reprezentând creanţe fiscale, care se plătesc de contribuabili într-un cont unic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 658 din 26 septembrie 2007, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
1. Numerele curente 7, 9, 22 şi 28 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
Nr. crt. |
Denumirea creanţei fiscale |
Temeiul legal |
„7 |
Impozit pe profit/plăţi anticipate în contul impozitului pe profit anual datorat/datorate de persoane juridice române, altele decât cele prevăzute la pct. 6, precum şi de persoanele juridice cu sediul social în România, înfiinţate potrivit legislaţiei europene |
Art. 13 şi 34 din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare |
…………………………………… |
||
9 |
Impozit pe profit datorat de persoane juridice străine, altele decât cele prevăzute la pct. 6, sau plăţi anticipate în contul impozitului pe profit anual datorate de către persoanele juridice străine care desfăşoară activitate prin intermediul unui sediu permanent în România |
Art. 13 lit. b), c) şi d) şi art. 34 din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare |
…………………………………… |
||
22 |
Impozit pe veniturile din premii |
Art. 77 şi 93 din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare |
…………………………………… |
||
28 |
Vărsăminte din profitul net al regiilor autonome |
Ordonanţa Guvernului nr. 64/2001 privind repartizarea profitului la societăţile naţionale, companiile naţionale şi societăţile comerciale cu capital integral sau majoritar de stat, precum şi la regiile autonome, aprobată cu modificări prin Legea nr. 769/2001, cu modificările şi completările ulterioare” |
2. După numărul curent 28 se introduc două noi numere curente, numerele curente 29 şi 30, cu următorul cuprins:
Nr. crt. |
Denumirea creanţei fiscale |
Temeiul legal |
„29 |
Impozit pe veniturile din jocuri de noroc |
Art. 77 şi 93 din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare |
30 |
Dividende de virat de către societăţile şi companiile naţionale şi societăţile cu capital majoritar de stat |
Ordonanţa Guvernului nr. 64/2001, aprobată cu modificări prin Legea nr. 769/2001, cu modificările şi completările ulterioare” |
Art. II. - Direcţia generală de reglementare a colectării creanţelor bugetare, Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală de tehnologia informaţiei, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, administraţiile finanţelor publice pentru contribuabilii mijlocii, administraţiile finanţelor publice ale sectoarelor municipiului Bucureşti, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi organele fiscale din subordine vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. III. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,
Serban Pop
Bucureşti, 13 decembrie 2012.
Nr. 1.951.