MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul XXIV - Nr. 222 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Marţi, 3 aprilie 2012
SUMAR
LEGI ŞI DECRETE
58. - Lege privind înfiinţarea Universităţii „Sapientia” din municipiul Cluj-Napoca, judeţul Cluj
336. - Decret pentru promulgarea Legii privind înfiinţarea Universităţii „Sapientia” din municipiul Cluj-Napoca, judeţul Cluj
59. - Lege privind înfiinţarea Universităţii Agora din municipiul Oradea, judeţul Bihor
337. - Decret pentru promulgarea Legii privind înfiinţarea Universităţii Agora din municipiul Oradea, judeţul Bihor
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
249. - Hotărâre pentru aprobarea Programului de acţiuni pe anul 2012 privind proiectarea şi execuţia lucrărilor de intervenţie pentru reducerea riscului seismic la construcţiile cu destinaţia de locuinţă multietajate, încadrate prin raport de expertiză tehnica în clasa I de risc seismic şi care prezintă pericol public
250. - Hotărâre pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 725/2010 privind reorganizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, precum şi a unor structuri aflate in subordinea acestuia şi pentru modificarea altor acte normative
251. - Hotărâre pentru modificarea şi completarea unor acte normative privind organizarea şi funcţionarea unor instituţii publice din domeniul transporturilor
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE
15. - Ordin al secretarului de stat al Secretariatului de Stat pentru Culte privind procedura de acordare a avizului consultativ de către Secretariatul de Stat pentru Culte pentru înfiinţarea asociaţiilor religioase sau, după caz, pentru dobândirea statutului de asociaţie religioasă de către asociaţiile existente
Lista cuprinzând asociaţiile şi fundaţiile care primesc subvenţii de la bugetul local al municipiului Galaţi în anul 2012, în conformitate cu prevederile Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială
Lista cuprinzând asociaţiile şi fundaţiile cărora li s-au alocat subvenţii de la bugetul local al municipiului Târgu Mureş pentru anul 2012, în conformitate cu prevederile Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială
Lista cuprinzând asociaţiile şi fundaţiile române din municipiul Braşov care primesc subvenţii de la bugetul local în anul 2012, în conformitate cu prevederile Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială
Tabloul Naţional al Arhitecţilor
LEGI SI DECRETE
PARLAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTAŢILOR |
SENATUL |
privind înfiinţarea Universităţii „Sapientia” din municipiul Cluj-Napoca, judeţul Cluj
Parlamentul României adoptă prezenta lege.
Art. 1. - Se înfiinţează Universitatea „Sapientia” din municipiul Cluj-Napoca, judeţul Cluj, ca instituţie de învăţământ superior, persoană juridică de drept privat şi de utilitate publică, parte a sistemului naţional de învăţământ, cu sediul în municipiul Cluj-Napoca, str. Matei Corvin nr. 4, judeţul Cluj, cod poştal 400112.
Art. 2. - Universitatea „Sapientia” din municipiul Cluj-Napoca, judeţul Cluj, se înfiinţează cu următoarele facultăţi şi specializări acreditate: Facultatea de Ştiinţe şi Arte, cu specializarea Cinematografie, fotografie, media, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Umaniste din Miercurea-Ciuc, cu specializările Contabilitate şi informatică de gestiune, Economie agroalimentară, Economie generală, Limba şi literatura română - Limba şi literatura engleză, Facultatea de Ştiinţe din Miercurea-Ciuc, cu specializările Sociologie, Comunicare şi relaţii publice, Ingineria produselor alimentare, Ingineria şi protecţia mediului în industrie, şi Facultatea de Ştiinţe Tehnice şi Umaniste din Târgu Mureş, cu specializările Informatică, Comunicare şi relaţii publice, Automatică şi informatică aplicată, Mecatronică şi Calculatoare, toate cu predarea în limba maghiară, cu excepţia programului de studiu Limba şi literatura română - Limba şi literatura engleză, şi, după caz, limba română, limba engleză şi alte limbi.
Art. 3. - După intrarea în vigoare a prezentei legi, în structura Universităţii „Sapientia” din municipiul Cluj-Napoca, judeţul Cluj, intră şi facultăţile şi specializările, altele decât cele menţionate la art. 2, acreditate sau autorizate să funcţioneze provizoriu prin hotărâre a Guvernului, conform legii.
Art. 4. - Personalul didactic şi nedidactic din instituţia care a fost autorizată să funcţioneze provizoriu se preia, în condiţiile legii, la instituţia nou-înfiinţată, începând cu data intrării în vigoare a prezentei legi.
Art. 5. - (1) Universitatea „Sapientia” din municipiul Cluj-Napoca, judeţul Cluj, dispune de patrimoniul propriu, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta lege. Patrimoniul universităţii constă din patrimoniul iniţial al fondatorilor, la care se adaugă patrimoniul dobândit ulterior. Acesta este compus din bunuri mobile şi imobile şi din creanţe.
{2) Patrimoniul prevăzut în anexă este proprietatea privată a Universităţii „Sapientia” din municipiul Cluj-Napoca, judeţul Cluj, de care dispune în mod liber. În cazul înstrăinării unor bunuri din patrimoniul universităţii, contravaloarea lor revine universităţii.
(3) în caz de desfiinţare, dizolvare sau lichidare, patrimoniul Universităţii „Sapientia” din municipiul Cluj-Napoca, judeţul Cluj, înfiinţată prin prezenta lege, revine fondatorilor.
Art. 6. - Cheltuielile privind funcţionarea universităţii prevăzute la art. 1 se suportă din veniturile proprii dobândite în condiţiile legii, precum şi din alte surse legale.
Art. 7. - Pentru a se asigura respectarea standardelor legale de calitate specifice învăţământului superior, Universitatea „Sapientia” din municipiul Cluj-Napoca, judeţul Cluj, este special monitorizată pe o perioadă de 3 ani, conform metodologiei elaborate de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei legi.
Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 şi ale art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.
p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR, IOAN OLTEAN |
PREŞEDINTELE SENATULUI VASILE BLAGA |
Bucureşti, 29 martie 2012.
Nr. 58.
ANEXĂ
PATRIMONIUL
Universităţii „Sapientia” din municipiul Cluj-Napoca, judeţul Cluj
Denumirea |
Adresa |
Valoarea contabilă |
Titlul în baza căruia este deţinut, documente justificative |
Bunuri imobile |
38.369.771 lei |
|
|
A. Clădiri, construcţii |
36.041.118 lei |
|
|
Clădire Rectorat şi Facultatea de Ştiinţe şi Arte din Cluj-Napoca (cota de 1/2 parte) |
Municipiul Cluj-Napoca, str. Matei Corvin nr. 4 |
1.644.428 lei |
Încheierea nr. 24010/24.10.2007 a judecătorului delegat la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj, Extras de carte funciară nr. 273082 Cluj-Napoca (provenită din conversia de pe hârtie a c.f. nr. 102378 Cluj-Napoca), nr. top. 240/1, nr. cad. 240/1-C1, proprietate indiviză cu Fundaţia Sapientia |
Clădire - Facultatea de Ştiinţe şi Facultatea de Ştiinţe Economice şi Umaniste din Miercurea-Ciuc |
Municipiul Miercurea-Ciuc, Piaţa Libertăţii nr. 1
|
9.111.090 lei |
Contract de vânzare-cumpărare nr. 857/25.07.2007, Extras de carte funciară nr. 556/N/C din Miercurea-Ciuc, nr. cad. 5847/C |
Clădire - Facultatea de Ştiinţe Tehnice şi Umaniste din Târgu Mureş |
Municipiul Târgu Mureş, Str. Sighişoarei nr. 1/c, satul Corunca |
25.258.248 lei |
Autorizaţie de construire nr. 135/18.07.2003, Extras de carte funciară nr. 51086 Corunca, nr. cad. 51086, 51086-C1 |
Sere pentru activitatea didactică - Facultatea de Ştiinţe Tehnice şi Umaniste din Târgu Mureş |
Municipiul Târgu Mureş, Str. Sighişoarei nr. 1/c, satul Corunca |
27.352 lei |
Facturi de achiziţie/Liste de inventar |
B. Terenuri |
1.477.000 lei |
|
|
Teren - Rectorat şi Facultatea de Ştiinţe şi Arte din Cluj-Napoca (cota de 1/4 parte) |
Municipiul Cluj-Napoca, str. Sextil Puşcariu (fosta str, Topliţa) nr. 2 |
|
Încheierea nr. 24010/24.10.2007 a judecătorului delegat la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj, Extras de carte funciară nr. 273739 Cluj-Napoca (provenită din conversia de pe hârtie a c.f. nr. 306 Cluj-Napoca), proprietate indiviză cu Fundaţia Sapientia, nr. top. 240/3; valoarea inclusă în valoarea clădirii Rectorat |
Teren pentru construcţii - Facultatea de Ştiinţe şi Arte din Cluj-Napoca |
Municipiul Cluj-Napoca, Calea Turzii nr. 2-14 |
1.054.584 lei |
Contract de vânzare-cumpărare nr. 604/03.05.2006, Extras de carte funciară nr. 263021 Cluj-Napoca (provenită din conversia de pe hârtie a c.f. nr. 155892N Cluj-Napoca), nr. cad. 8228/1, nr. top. 1397/1 |
Teren sub clădire şi curte - Facultatea de Ştiinţe Tehnice şi Umaniste din Târgu Mureş |
Municipiul Târgu Mureş, Str. Sighişoarei nr. 1/c, satul Corunca |
104.218 lei |
încheierea nr. 24010/24.10.2007 a judecătorului delegat la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj, Extras de carte funciară nr. 51086 Corunca, nr. cad. 51086 |
Teren pentru construirea unui cămin studenţesc lângă Facultatea de Ştiinţe Tehnice şi Umaniste din Târgu Mureş |
Municipiul Târgu Mureş, Str. Sighişoarei nr. 1/c, satul Corunca |
36.571 lei |
încheierea nr. 24010/24,10.2007 a judecătorului delegat la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj, Extras de carte funciară 3825/N Corunca, nr. cad. 1654 |
Teren pentru activităţi didactice - Facultatea de Ştiinţe Tehnice şi Umaniste din Târgu Mureş |
Municipiul Târgu Mureş, Str. Sighişoarei nr. 1/c, satul Corunca |
281.627 lei |
încheierea nr. 24010/24,10.2007 a judecătorului delegat la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj, nr. cad. 51297 (în curs de dezmembrare) |
C. Altele {proiect clădire şi imobilizări în curs) |
851.653 lei |
|
|
Proiect clădire 2S+D+P+6E - Facultatea de Ştiinţe şi Arte din Cluj-Napoca şi lucrări în curs |
Municipiul Cluj-Napoca, Calea Turzii nr. 2-14 |
647.738 lei |
Contract de proiectare nr. 470/30.11,2006, Autorizaţie de construire nr. 35/15.01.2009 |
Proiect clădire cămin studenţesc P+3E - Facultatea de Ştiinţe Tehnice şi Umaniste din Târgu Mureş şi lucrări in curs |
Municipiul Târgu Mureş, Str. Sighişoarei nr. 1/c, satul Corunca |
203.915 lei |
Contract de proiectare nr. 305/16.10.2007, facturi de achiziţie |
Bunuri mobile |
|
5.564.281 lei |
|
Programe informatice |
|
80.466 lei |
Liste-inventar |
Echipamente tehnologice |
|
691.078 lei |
Liste-inventar |
Aparate şi instalaţii |
|
201.033 lei |
Liste-inventar |
Mijloace de transport |
|
144.428 lei |
Liste-inventar |
Mobilier, aparatură birotică |
|
129.850 lei |
Liste-inventar |
Avans imobilizări necorporale |
|
10.580 lei |
Liste-inventar |
Fond de carte |
|
1.846.628 lei |
Liste-inventar |
Diverse (inventar gospodăresc) |
|
2.460.218 lei |
Liste-inventar |
Active circulante |
|
6.187.555 lei |
|
Disponibilităţi |
|
5.939.323 lei |
Extrase de cont, registre de casă |
Stocuri |
|
18.657 lei |
Balanţa analitică |
Creanţe |
|
229.575 lei |
Balanţa analitică |
Total patrimoniu la data de 31.08.2010: |
|
50.121.607 lei |
|
NOTA:
Prezenta anexă are la bază protocolul de predare-preluare a patrimoniului dintre Fundaţia Sapientia din Cluj-Napoca şi Universitatea „Sapientia” din Cluj-Napoca.
PREŞEDINTELE ROMÂNIEI
pentru promulgarea Legii privind înfiinţarea Universităţii „Sapientia” din municipiul Cluj-Napoca, judeţul Cluj
În temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) şi ale art. 100 alin. (1) din Constituţia României, republicată,
Preşedintele României decretează:
Articol unic. - Se promulgă Legea privind înfiinţarea Universităţii „Sapientia” din municipiul Cluj-Napoca, judeţul Cluj, şi se dispune publicarea acestei legi în Monitorul Oficial al României, Partea I.
PREŞEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucureşti, 28 martie 2012,
Nr. 336.
PARLAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTAŢILOR |
SENATUL |
privind înfiinţarea Universităţii Agora din municipiul Oradea, judeţul Bihor
Parlamentul României adoptă prezenta lege
Art. 1. - Se înfiinţează Universitatea Agora din municipiul Oradea, ca instituţie de învăţământ superior, persoană juridică de drept privat şi de utilitate publică, parte a sistemului naţional de învăţământ, cu sediul în municipiul Oradea, Piaţa Tineretului nr. 8, judeţul Bihor, cod poştal 410526.
Art. 2. - Universitatea Agora din municipiul Oradea se înfiinţează cu următoarea facultate şi următoarele specializări acreditate: Facultatea de Drept şi Ştiinţe Economice, cu specializările Management, Contabilitate şi informatică de gestiune, Drept, toate cu predarea în limba română.
Art. 3. - În structura Universităţii Agora din municipiul Oradea intră şi facultăţile şi specializările, altele decât cele prevăzute la art. 2, acreditate sau autorizate să funcţioneze provizoriu prin hotărâre a Guvernului, în condiţiile prevăzute de lege.
Art. 4. - Personalul didactic şi nedidactic din instituţia care a fost autorizată să funcţioneze provizoriu se preia, în condiţiile legii, de instituţia nou-înfiinţată, începând cu data intrării în vigoare a prezentei legi.
Art. 5. - (1) Universitatea Agora din municipiul Oradea dispune de patrimoniu propriu, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta lege. Patrimoniul universităţii constă din patrimoniul iniţial al fondatorilor, la care se adaugă patrimoniul dobândit ulterior. Acesta este compus din bunuri mobile şi imobile şi din creanţe.
(2) Patrimoniul prevăzut în anexă este proprietatea privată a Universităţii Agora din municipiul Oradea, de care dispune în mod liber. În cazul înstrăinării unor bunuri din patrimoniul universităţii, contravaloarea lor revine universităţii.
(3) În caz de desfiinţare, dizolvare sau lichidare, patrimoniul Universităţii Agora din municipiul Oradea, înfiinţată prin lege, revine fondatorilor.
Art. 6. - Cheltuielile privind funcţionarea universităţii prevăzute la art. 1 se asigură din veniturile proprii dobândite în condiţiile legii, precum şi din alte surse legale.
Art. 7. - Pentru a se asigura respectarea standardelor legale de calitate specifice învăţământului superior, Universitatea Agora din municipiul Oradea este special monitorizată pe o perioadă de 3 ani, conform metodologiei elaborate de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei legi.
Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 şi ale art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.
p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR, IOAN OLTEAN |
PREŞEDINTELE SENATULUI VASILE BLAGA |
Bucureşti, 29 martie 2012.
Nr. 59.
ANEXĂ
PATRIMONIUL
Universităţii Agora din municipiul Oradea
Patrimoniul Universităţii Agora din municipiul Oradea este constituit din:
Denumirea |
Adresa |
Valoarea - lei - |
Titlul in baza căruia este deţinut |
I. Bunuri imobile |
1.253.287,5 |
|
|
A. Clădiri campus universitar şi teren aferent |
Municipiul Oradea. Piaţa Tineretului nr. 8, CP 410526, judeţul Bihor |
1.253.287.5 |
Contract de vânzare-cumpărare, extras de carte funciară |
II. Bunuri mobile |
199.341,54 |
|
|
A. Tehnică de calcul |
Municipiul Oradea, Piaţa Tineretului nr. 8, CP 410526, judeţul Bihor |
33.709.00 |
Facturi de achiziţie |
B. Programe informatice şi licenţe |
Municipiul Oradea, Piaţa Tineretului nr. 8, CP 410526, judeţul Bihor |
19.468,67 |
Facturi de achiziţie |
C. Mobilier |
Municipiul Oradea, Piaţa Tineretului nr. 8, CP 410526, judeţul Bihor |
81.820.02 |
Facturi de achiziţie |
D. Fond de carte-bibliotecă |
Municipiul Oradea, Piaţa Tineretului nr. 8, CP 410526, judeţul Bihor |
36.950,00 |
Facturi de achiziţie |
E. Birotică |
|
12.670,00 |
Facturi de achiziţie |
F. Aparatură de laborator |
|
783.00 |
Facturi de achiziţie |
G. Mijloace de transport |
Municipiul Oradea, Piaţa Tineretului nr. 8, CP 410526, judeţul Bihor |
13.940,85 |
Facturi de achiziţie |
III. Active circulante |
336.088,65 |
|
|
A. Disponibilităţi |
|
323.120,65 |
Extrase de cont |
B. Alte valori (obiecte de inventar) |
|
12.968,00 |
Facturi de achiziţie |
NOTĂ:
Prezenta anexă are la bază protocolul de predare-preluare a patrimoniului dintre Fundaţia Agora din municipiul Oradea şi Universitatea Agora din municipiul Oradea.
PREŞEDINTELE ROMÂNIEI
pentru promulgarea Legii privind înfiinţarea Universităţii Agora din municipiul Oradea, judeţul Bihor
În temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) şi ale art. 100 alin. (1) din Constituţia României, republicată,
Preşedintele României decretează:
Articol unic. - Se promulgă Legea privind înfiinţarea Universităţii Agora din municipiul Oradea, judeţul Bihor, şi se dispune publicarea acestei legi în Monitorul Oficial al României, Partea I.
PREŞEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucureşti, 28 martie 2012.
Nr. 337.
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru aprobarea Programului de acţiuni pe anul 2012 privind proiectarea şi execuţia lucrărilor de intervenţie pentru reducerea riscului seismic la construcţiile cu destinaţia de locuinţă multietajate, încadrate prin raport de expertiză tehnică în clasa I de risc seismic şi care prezintă pericol public
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 7 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 20/1994 privind măsuri pentru reducerea riscului seismic al construcţiilor existente, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Se aprobă Programul de acţiuni pe anul 2012 privind proiectarea şi execuţia lucrărilor de intervenţie pentru reducerea riscului seismic la construcţiile cu destinaţia de locuinţă multietajate, încadrate prin raport de expertiză tehnică în clasa I de risc seismic şi care prezintă pericol public, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
MIHAI-RĂZVAN UNGUREANU
Contrasemnează:
Ministrul dezvoltării regionale
şi turismului,
Cristian Petrescu
p. Ministrul administraţiei şi internelor,
Minai Capra,
secretar de stat
Ministrul finanţelor publice,
Bogdan Alexandru Drăgoi
Bucureşti, 27 martie 2012.
Nr. 249.
ANEXĂ
PROGRAMUL DE ACŢIUNI PE ANUL 2012
privind proiectarea şi execuţia lucrărilor de intervenţie pentru reducerea riscului seismic la construcţiile cu destinaţia de locuinţă multietajate, încadrate prin raport de expertiză tehnică în clasa I de risc seismic şi care prezintă pericol public
EXECUŢIA LUCRĂRILOR DE INTERVENŢIE
1. Municipiul Bucureşti Caracteristici macroseismice ale amplasamentului - ag = 0,24 g*)
Nr. crt. |
Adresa imobilului |
Anul construiri |
Regimul de înălţime |
Nr. de apartamente |
Aria desfăşurată (mp) |
1. |
Bd. I. C. Brătianu nr. 5, sectorul 3 |
1936 |
S + P + 8E |
26 |
2.235 |
2. |
Str. Maria Rosetti nr. 55, sectorul 2 |
1934 |
S + P + 8E + M |
20 |
2.105 |
3. |
Bd. Schitu Măgureanu nr. 19, sectorul 1 |
1930 |
S + P + 6E + M |
14 |
3.637 |
4. |
Bd. Dacia nr. 85, sectorul 2 |
1935 |
S + P +. 5E |
11 |
1.945 |
5. |
Str. Pictor Luchian nr. 12, corp C, sectorul 2 |
1933 |
D + P + 4E + M |
8 |
1.410 |
6. |
Str. Nicolae îorga nr. 31. sectorul 1 |
1936 |
S + P + 5E |
19 |
1.720 |
7. |
Calea Moşilor nr. 96, sectorul 2 |
1900 |
S + P+5E+M |
11 |
2.500 |
8. |
Str. Ion Brezoianu nr. 38, sectorul 1 |
1934 |
S + P + 5E |
9 |
1.542 |
9. |
Str. Ion Câmpineanu nr. 9, sectorul 1 |
1915 |
S + P + 6E+M |
25 |
3.155 |
10. |
Str. Boteanu nr. 3A-3B, sectorul 1 |
1935 |
S + P + 8E+M |
90 |
10.593 |
|
|
1936 |
S + P + 7E |
|
|
2. Municipiul Roman, judeţul Neamţ
Caracteristici macroseismice ale amplasamentului - ag = 0,24 g*)
Adresa imobilului |
Anul construiri |
Regimul de înălţime |
Nr. de apartamente |
Aria desfăşurată (mp) |
Str. N. Titulescu nr. 3 |
1963 |
S + P + 4E |
45 |
2.960 |
3. Municipiul Tulcea, judeţul Tuicea
Caracteristici macroseismice ale amplasamentului - ag = 0,16 g*)
Nr. crt. |
Adresa imobilului |
Anul construiri |
Regimul de înălţime |
Nr. de apartamente |
Aria desfăşurată (mp) |
1. |
Str. Isaccei, bloc I 3 |
1962 |
P + 4E |
30 |
2.905 |
2. |
Str. Isaccei, bloc I 4 |
1962 |
P + 4E |
30 |
2.905 |
4. Municipiul Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna
Caracteristici macroseismice ale amplasamentului - ag = 0,20 g*)
Adresa imobilului |
Anul construiri |
Regimul de înălţime |
Nr. de apartamente |
Aria desfăşurată (mp) |
Str. Dealului nr. 11, bloc 25 |
1976 |
P+10E |
69 |
5.952 |
5. Oraşul Hârşova, judeţul Constanţa
Caracteristici macroseismice ale amplasamentului - ag = 0,16 g*)
Adresa imobilului |
Anul construiri |
Regimul de înălţime |
Nr. de apartamente |
Aria desfăşurată (mp) |
Str. Plantelor nr. 33, bloc P1 |
1968 |
S + P+4E |
60 |
3.390 |
*) Valori de calcul cuprinse în harta de zonare a teritoriului României din Codul de proiectare seismică P100-1/2006, în care:
ag - acceleraţia orizontală a pământului pentru IMR = 100 de ani (intervalul mediu de recurenţă de referinţă al acţiunii seismice).
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 725/2010 privind reorganizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, precum şi a unor structuri aflate în subordinea acestuia şi pentru modificarea altor acte normative
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. I. - Hotărârea Guvernului nr. 725/2010 privind reorganizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, precum şi a unor structuri aflate în subordinea acestuia, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 548 din 4 august 2010, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
1. La articolul 9, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 9. - (1) Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale este ajutat în activitatea de conducere a ministerului de 3 secretari de stat.”
2. La articolul 12, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(2) Numărul de posturi stabilit pentru DGDR AM-PNDR este de 300, inclusiv structurile judeţene de dezvoltare rurală.”
3. Articolul 16 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 16. - Numărul maxim de posturi din aparatul propriu al Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale este de 707, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetului ministrului,”
4. Anexa nr. 1 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
5. La anexa nr. 2 punctul I, numerele curente 1 şi 5 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
Nr. crt. |
Denumirea structurii |
„1. |
Direcţiile pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti - servicii publice deconcentrate - 1.238 de posturi |
… |
………………………………………. |
5. |
Agenţia Domeniilor Statului - 226 de posturi” |
6. La anexa nr. 2 punctul II, după numărul curent 6 se Introduce un nou număr curent, numărul curent 7, cu următorul cuprins:
Nr. crt. |
Denumirea structurii |
„7. |
Agenţia Naţională de îmbunătăţiri Funciare - 1.500 de posturi” |
7. La anexa nr. 2 punctul II, nota se modifică şi va avea următorul cuprins:
„NOTĂ:
Numărul maxim de posturi pentru instituţiile prevăzute fa pct. II este de 3.737.”
8. Anexa nr. 3 se abrogă.
9. La anexa nr. 4, textul primului asterisc se modifică şi va avea următorul cuprins:
„*) Consumul lunar de carburanţi pentru autoturismele pentru activităţi speciale şi autospeciale din cadrul direcţiilor pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti este de 200 litri/luna/autoturism respectiv 300 litri/lună/autospecială.
Direcţia pentru Agricultură Tulcea - unitatea fitosanitară utilizează o şalupă fluvială pentru monitorizarea formării stolurilor de lăcuste din Delta Dunării şi a stării fitosanitare a ecosistemului din Delta Dunării. Consumul de carburanţi al şalupei este de 15 litri/oră pentru 55 de ore pe lună.”
Art. II. - La articolul 2 din Hotărârea Guvernului nr. 751/2010 privind măsurile de reorganizare a direcţiilor pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi stabilirea numărului de posturi, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 552 din 5 august 2010, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 2. - (1) Numărul maxim de posturi prevăzut pentru direcţiile pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti este de 1.238.”
Art. III. - La articolul 2 din Hotărârea Guvernului nr. 752/2010 privind măsurile de reorganizare a Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură şi a Agenţiei Domeniilor Statului, precum şi stabilirea numărului de posturi pentru acestea, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 539 din 3 august 2010, cu modificările ulterioare, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 2. - (1) Numărul maxim de posturi prevăzut pentru Agenţia Domeniilor Statului este de 226.”
Art. IV. - Aplicarea procedurilor legale prevăzute de Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru reorganizarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale se realizează în termen de maximum 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
Art. V. - Încadrarea personalului în numărul de posturi aprobat şi pe noile funcţii din cadrul aparatului central al Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, Agenţiei Domeniilor Statului şi direcţiilor pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi stabilirea drepturilor salariale aferente se realizează cu respectarea termenelor şi a procedurii stabilite de legea aplicabilă fiecărei categorii de funcţii.
PRIM-MINISTRU
MIHAI-RĂZVAN UNGUREANU
Contrasemnează:
Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,
Stelian Fula
p. Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,
Nicolae Ivăşchescu,
secretar de stat
Ministrul finanţelor publice,
Bogdan Alexandru Drăgoi
Bucureşti, 27 martie 2012.
Nr. 250.
ANEXAV
(Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 725/2010),
Numărul maxim de posturi = 707, exclusiv demnitarii şi cabinetul ministrului
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale
|
|
|
|
MINISTRU |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Secretar de stat |
|
|
|
|
|
|
Secretar de stat |
|
Secretar de stat |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
Cabinet ministru |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Cabinet secretar de stat |
|
Secretar general |
|
|
|
|
Cabinet secretar de stat |
|
Cabinet secretar de stat |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
Secretar general adjunct |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Serviciul audit |
|
|
|
|
|
|
Direcţia generală afaceri europene şi relaţii internaţionale |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
Autoritatea competenta pentru acreditarea agenţilor |
|
|
|
|
|
|
|
Serviciul de presă şi relaţii publice |
|
|||||||||||
|
de plăţi şi a Organismului coordonator** |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
Direcţia generală politici in sectorul vegetal |
|
|
|
|
Direcţia management resurse umane |
|
Direcţia generală buget finanţe şi fonduri europene |
|
|
||||||||||
|
|
|
|
Agenţia Naţională Fitosanitară* |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
Direcţia generata politici în zootehnie şi |
|
|
|
|
Direcţia juridică |
|
Direcţia generala dezvoltare rurală - |
|
|
||||||||||
|
|
industria alimentară |
|
Centrul operativ pentru situaţii de |
|
|
|
|
Autoritatea de management pentru PNDR |
|
|
||||||||||
|
|
|
|
urgenţa*** |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
Direcţia generala control şi inspecţii |
|
|
|
|
Unitatea pentru politici publice*” |
|
Direcţia generală pescuit - |
|
|
||||||||||
|
|
|
|
Probleme speciale*** |
|
|
|
|
Autoritatea de management pentru POP |
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
* se organizează la nivel de direcţie
** se organizează la nivel de serviciu
** se organizează la nivel de compartiment
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru modificarea şi completarea unor acte normative privind organizarea şi funcţionarea unor instituţii publice din domeniul transporturilor
Având în vedere Memorandumul cu tema: ocuparea a 10 posturi vacante din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, pentru structurile implicate în gestionarea instrumentelor structurale, aprobat de primul-ministru al Guvernului României,
în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 84/2011 privind reglementarea unor măsuri financiar-fiscale şi de plată a unor contribuţii la organisme internaţionale, ale Ordonanţei Guvernului nr. 21/2011 privind înfiinţarea Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 8/2012, precum şi ale Ordonanţei Guvernului nr. 26/2011 privind înfiinţarea Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 18/2012,
în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. I. - La articolul I din Hotărârea Guvernului nr. 1.399/2009 privind reorganizarea unor unităţi aflate în subordinea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în conformitate cu prevederile Legii nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autorităţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeană şi Fondul Monetar Internaţional, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 820 din 21 noiembrie 2009, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(3) Numărul maxim de posturi al CENAFER este de 190. Art. II. - Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 89 din 13 februarie 2009, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
1. La articolul 8, alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(5) Numărul maxim de posturi este de 526, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetului ministrului.”
2. Anexa nr. 1 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
3. La anexa nr. 2 litera F, numărul curent 24 se abrogă.
4. La anexa nr. 2 litera F, după numărul curent 24 se introduc două noi numere curente, numerele curente 25 şi 26, cu următorul cuprins:
Nr. crt. |
Denumirea unităţii |
Localitatea |
.,25. |
Societatea Comercială «Telecomunicaţii C.F.R» - SA, |
Bucureşti |
26. |
Societatea Comercială «Grup Exploatare şi întreţinere Palat C.F.R.» -S.A. |
Bucureşti” |
PRIM-MINISTRU
MIHAI-RĂZVAN UNGUREANU
Contrasemnează:
Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
Alexandru Nazare
p. Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,
Nicolae Ivăşchescu,
secretar de stat
Ministrul finanţelor publice,
Bogdan Alexandru Drăgoi
Bucureşti, 27 martie 2012.
Nr. 251.
ANEXA
(Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 76/2009)
Numărul maxim de posturi = 526. exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetului ministrului
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii
|
Colegiul Ministerului |
|
MINISTRU |
|
Cabinetul Ministrului |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
||||
|
Direcţia Informare Publică şi Comunicare |
|
|
Direcţia Generală de Control |
|
||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
Serviciul Audit |
|
|
Serviciul Probleme Speciale |
|
||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
Corpul Consilierilor Pentru Afaceri Europene |
|
|
Secretariatul Naţional Traceca |
|
||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
Secretar De Stat |
|
|
Secretariatul Tehnic pentru Regiunea Dunării* |
|
||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
Cabinetul Secretarului De Stat |
|
|
Secretar de Stat |
|
||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
Secretar General Adjunct |
|
|
Cabinetul Secretarului de Stat |
|
||||
|
|
|
SECRETAR GENERAL |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Secretar General Adjunct |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Direcţia Generală Infrastructură, Transport Multimodal şi Participarea Sectorului Privat |
|
Direcţia Generală Reglementări în Transporturi |
|
Direcţia Generală Aviaţie Civilă |
|
Direcţia Management, Strategie şi Mediu |
|
Direcţia Generală Juridica şi Resurse Umane |
|
Direcţia Generală Afaceri Europene şi Relaţii Internaţionale |
|
Direcţia Generală Relaţii Financiare Externe |
|
Direcţia Generală Economica |
|
Direcţia Generală Investiţii Domeniu Public, Achiziţii Publice şi Privatizare |
|
Direcţia Administrativa şi Protocol |
|
Serviciul Relaţii cu Parlamentul Sindicatele, Patronatele şi Organizaţii Neguvernamentale |
|
* se organizează la nivel de serviciu
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE
GUVERNUL ROMÂNIEI SECRETARIATUL DE STAT PENTRU CULTE
privind procedura de acordare a avizului consultativ de către Secretariatul de Stat pentru Culte pentru înfiinţarea asociaţiilor religioase sau, după caz, pentru dobândirea statutului de asociaţie religioasă de către asociaţiile existente
În conformitate cu prevederile art. 41 alin. (2) şi ale art. 47 alin. (1) din Legea nr. 489/2006 privind libertatea religioasă şi regimul general al cultelor,
în temeiul prevederilor art. 6 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 22/2010 privind organizarea şi funcţionarea Secretariatului de Stat pentru Culte,
secretarul de stat al Secretariatului de Stat pentru Culte emite următorul ordin:
Art. 1. - (1) Avizul consultativ se acordă de către Secretariatul de Stat pentru Culte pentru înfiinţarea asociaţiilor religioase şi înregistrarea acestora în Registrul asociaţiilor religioase sau, după caz, pentru dobândirea statutului de asociaţie religioasă de către asociaţiile constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările şi completările ulterioare, al căror obiect principal de activitate îi reprezintă exercitarea unei credinţe religioase.
(2) Pentru obţinerea avizului, asociaţia interesată adresează o cerere Secretariatului de Stat pentru Culte, care va fi însoţită de documentele prevăzute la art. 41 alin. (2) lit. a)-c) din Legea nr. 489/2006 privind libertatea religioasă şi regimul general al cultelor.
(3) Asociaţiile constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările şi completările ulterioare, pentru obţinerea avizului adresează o cerere Secretariatului de Stat pentru Culte, care va fi însoţită de documentele prevăzute la alin. (2), precum şi de următoarele documente:
a) copie de pe actul constitutiv şi statutul asociaţiei constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi de pe actele/documentele prin care s-au aprobat toate modificările intervenite în actul constitutiv şi în statut;
b) copie de pe dovada dobândirii personalităţii juridice.
(4) în cazul asociaţiilor prevăzute la alin. (3), hotărârea de modificare a actului constitutiv privind transformarea asociaţiei în asociaţie religioasă se va comunica în formă autentică şi va cuprinde cel puţin următoarele elemente:
a) semnăturile şi elementele de identificare ale cel puţin 300 de membri asociaţi, cetăţeni români sau rezidenţi, care nu fac parte din alte asociaţii religioase sau culte recunoscute;
b) enunţarea clară a hotărârii membrilor prevăzuţi la lit. a) de a transforma asociaţia în asociaţie religioasă, cu scopul expres al exercitării unei credinţe religioase specifice;
c) denumirea asociaţiei, care nu poate să fie identică sau asemănătoare cu cea a unui cult sau a unei alte asociaţii religioase recunoscute;
d) sediul, patrimoniul, primele organe de conducere ale asociaţiei religioase;
e) persoana împuternicită să facă demersurile în vederea transformării în asociaţie religioasă.
(5) Membrii asociaţi prevăzuţi la alin. (4) trebuie să îşi însuşească şi mărturisirea de credinţă şi statutul asociaţiei religioase, care trebuie să cuprindă: structura sa de organizare centrală şi locală, modul de conducere, administrare şi control, modul de înfiinţare şi desfiinţare a unităţilor locale, drepturile şi obligaţiile membrilor, principalele activităţi pe care asociaţia religioasă înţelege să le desfăşoare în vederea atingerii scopurilor sale spirituale; alte prevederi specifice asociaţiei religioase respective.
(6) Asociaţiile prevăzute la alin. (3) pot proba faptul că aveau ca obiect principal de activitate exercitarea unei credinţe religioase la data intrării în vigoare a Legii nr. 489/2006, prin conţinutul statutului, prin raportul de activitate depus anual la Secretariatul de Stat pentru Culte sau prin alte mijloace de probă.
Art. 2. - (1) Cererile şi documentaţia se depun la Serviciul asistenţă, învăţământ care verifică conţinutul documentaţiei depuse de către asociaţie şi solicită, după caz, completarea acesteia. Completarea se solicită în maximum 10 zile de la depunerea documentaţiei, prelungindu-se în mod corespunzător termenul de răspuns.
(2) în termen de 10 zile calendaristice de la depunerea solicitărilor sau de la completarea documentaţiei, Serviciul asistenţă, învăţământ are obligaţia să întocmească referatele de oportunitate în vederea eliberării avizului, sau, după caz, de respingere, în condiţiile legii.
(3) Referatele de oportunitate şi documentaţia în baza cărora au fost elaborate se prezintă pentru avizul de legalitate Serviciului economic, administrativ, resurse umane şi juridic, care, în termen de 10 zile calendaristice, va aviza sau va respinge motivat acordarea avizului solicitat.
Art. 3. - (1) Se aprobă formularele avizelor eliberate de Secretariatul de Stat pentru Culte pentru asociaţiile religioase, în conformitate cu prevederile art. 1, prevăzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezentul ordin.
{2) în cazul respingerii solicitării de aviz, răspunsul va trebui să conţină, detaliat, motivele care au stat la baza acestei decizii.
Art. 4. - (1) Se aprobă instituirea registrului asociaţiilor religioase care au primit avizul consultativ al Secretariatului de Stat pentru Culte, gestionat de Serviciul asistenţă, învăţământ.
(2) Registrul asociaţiilor religioase are următorul conţinut:
Nr. de înregistrare a cererii |
Denumirea asociaţiei religioase |
Numele şi prenumele preşedintelui |
Sediul asociaţiei religioase |
Nr. avizului/Data eliberării |
Observaţi |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Art. 5. - (1) Se aprobă modelul de tabel care conţine datele de identificare şi semnăturile asociaţilor, prevăzut în anexa nr. 3, care face parte integrantă din prezentul ordin.
(2) Tabelul cuprinzând datele de identificare şi semnăturile de adeziune ale asociaţilor este parte a actului constitutiv.
Art. 6. - Serviciul asistenţă, învăţământ şi Serviciul economic, administrativ, resurse umane şi juridic vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 7. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului culturii şi cultelor nr. 2.274/2007 privind aprobarea procedurii de acordare a avizului consultativ de către Ministerul Culturii şi Cultelor pentru înfiinţarea asociaţiilor religioase sau, după caz, pentru dobândirea statutului de asociaţie religioasă de către asociaţiile existente, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 362 din 28 mai 2007, se abrogă.
Art. 8. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Secretarul de stat al Secretariatului de Stat pentru Culte,
Nicolae Adrian Lemeni
Bucureşti, 12 martie 2012.
Nr. 15.
ANEXA Nr. 1
ROMÂNIA
GUVERNUL ROMÂNIEI
SECRETARIATUL DE STAT PENTRU CULTE
AVIZ
Nr. ......../................
În conformitate cu prevederile art. 41 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 489/2006 privind libertatea religioasă şi regimul genera al cultelor văzând Cererea înregistrată cu nr. ......./...................formulată de......................................... prin care se solicită avizul consultativ al Secretariatului de Stat pentru Culte în vederea dobândirii personalităţii juridice şi înregistrării ca asociaţie religioasă având în vedere referatul de oportunitate şi avizul de legalitate privind înfiinţarea acesteia,
ţinând seama că prevederile actului constitutiv şi ale statutului stabilesc drept scop al asocierii manifestarea unei credinţe religioase,
Secretariatul de Stat pentru Culte avizează înfiinţarea asociaţiei religioase............................................, cu sediul în localitatea............................, str. ...................nr. .............judeţul/sectorul.....................conform actului constitutiv, autentificatei nr. ......../................., şi statutului asociaţiei, autentificat cu nr. ........./...............de către...................................................
Orice modificare a actului constitutiv sau a statutului asociaţiei va trebui declarată.
Secretar de stat, ……………………………….. (semnătura şi ştampila) |
|
Serviciul economic, administrativ, resurse umane şi juridic, (semnătura) |
ANEXA Nr. 2
ROMÂNIA
GUVERNUL ROMÂNIEI
SECRETARIATUL DE STAT PENTRU CULTE
AVIZ
Nr.. ....../.........................
În conformitate cu prevederile art. 41 alin. (2) lit. d) şi ale art. 47 alin. (1) din Legea nr. 489/2006 privind libertatea religioasă şi regimul general al cultelor,
văzând Cererea înregistrată cu nr. ......./.................., formulată de....................................prin care se solicită avizul consultativ al Secretariatului de Stat pentru Culte în vederea dobândirii statutului de asociaţie religioasă,
având în vedere referatul de oportunitate şi avizul de legalitate privind dobândirea statutului şi înregistrării ca asociaţie religioasă,
ţinând seama că prevederile actului constitutiv şi ale statutului stabilesc drept scop al asocierii manifestarea unei credinţe religioase,
Secretariatul de Stat pentru Culte avizează dobândirea statutului de asociaţie religioasă de către...................................... cu sediul în localitatea.............................str.. .......................nr. .......judeţul/sectorul................., consemnate în Hotărârea adunării generale autentificate cu numărul..........................de către......................................
Orice modificare a statutului privind scopul asociaţiei va trebui declarată, potrivit legii.
Secretar de stat, ……………………………….. (semnătura şi ştampila) |
|
Serviciul economic, administrativ, resurse umane şi juridic, (semnătura) |
ANEXA Nr. 3
Tabel privind datele de identificare şi semnăturile de adeziune ale asociaţilor
„Noi, membrii asociaţi, declarăm că ne-am însuşit statutul Asociaţiei (denumirea asociaţiei), nu facem parte din alte culte sau asociaţii religioase şi hotărâm să constituim/transformăm Asociaţia (denumirea asociaţiei) în asociaţia religioasă (denumirea asociaţiei), conform prevederilor Legii nr. 489/2006 privind libertatea religioasă şi regimul general al cultelor în scopul expres declarat al exercitării credinţei formulate în Mărturisirea de credinţă...”*
Nr. crt. |
Numele şi prenumele |
Adresa |
CNP (codul numeric personal) |
Semnătura |
Data |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
* Acest text trebuie să se regăsească pe fiecare pagină a Tabelului privind datele de identificare şi semnăturile de adeziune ale asociaţilor.
ROMÂNIA
JUDEŢUL GALAŢI
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI GALAŢI
cuprinzând asociaţiile şi fundaţiile care primesc subvenţii de la bugetul local al municipiului Galaţi în anul 2012, în conformitate cu prevederile Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială
Nr. crt. |
Denumirea asociaţiei/fundaţiei Titlul proiectului |
Judeţul/Municipiul |
Nr. de beneficiari |
Cuantumul sumelor acordate pentru anul 2012 |
1. |
Asociaţia filantropică creşti n-ortodoxă „Sf. Vasile cel Mare”, Centrul rezidenţial de fete „Sf. Vasile cel Mare” |
Municipiul Galaţi |
30 de persoane |
200.000 lei |
2. |
Asociaţia filantropică creşti n-ortodoxă „Sf. Vasile cel Mare”, Centru! Multifuncţional de servicii sociale „Speranţa” |
Municipiul Galaţi |
60 de persoane |
250.000 lei |
3. |
Fundaţia „Familia” Galaţi - centru de zi pentru copii din familii în dificultate |
Municipiul Galaţi |
50 de persoane |
62.500 lei |
4. |
Fundaţia „Familia” Galaţi - centru comunitar pentru victime ale violenţei în familie |
Municipiul Galaţi |
10 persoane |
75.000 lei |
5. |
Fundaţia „Inimă de copil” - centru de zi pentru copii din familii în dificultate |
Municipiul Galaţi |
35 de persoane |
50.000 lei |
6. |
Fundaţia „Cuvântul întrupat”, Centrul de zi pentru copii aflaţi în dificultate „La Vale” |
Municipiul Galaţi |
40 de persoane |
65.000 lei |
7. |
Fundaţia „împreună”, Centrul de zi „împreună” pentru copii defavorizaţi |
Municipiul Galaţi |
50 de persoane |
66.500 lei |
8. |
Fundaţia „împreună”, Clubul seniorilor |
Municipiul Galaţi |
25 de persoane |
30.000 lei |
9. |
Asociaţia persoanelor cu handicap „Sporting Club”, Centrul de zi şi sănătate „Acces pentru toţi” – centru de recuperare, reabilitare, incluziune socială pentru persoanele cu handicap fizic şi asocia din municipiul Galaţi |
Municipiul Galaţi |
100 de persoane |
72.000 lei |
10. |
Asociaţia „Nova” 2002 - centru maternal |
Municipiul Galaţi |
15 persoane |
79.000 lei |
11. |
Alianţa Romilor din Judeţul Galaţi - centrul de sprijin social pentru romi |
Municipiul Galaţi |
40 de persoane |
24.000 lei |
12. |
Asociaţia „Antonie cel Mare” |
Municipiul Galaţi |
50 de persoane |
160.000 lei |
13. |
Fundaţia de sprijin a vârstnicilor, Centrul de zi ”Speranţa” pentru persoane vârstnice |
Municipiul Galaţi |
20 de persoane |
30.000 lei |
|
Total |
|
|
1.164.000 lei |
ROMÂNIA
JUDEŢUL MUREŞ
MUNICIPIUL TÂRGU MUREŞ
DIRECŢIA ACTIVITĂŢI SOCIAL-CULTURALE ŞI PATRIMONIALE
Serviciul activităţi culturale, sportive, de tineret şi locativ
cuprinzând asociaţiile şi fundaţiile cărora li s-au alocat subvenţii de la bugetul local al municipiului Târgu Mureş pentru anul 2012, în conformitate cu prevederile Legii nr. 3471998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială
Nr. crt. |
Denumirea asociaţie/fundaţiei |
Judeţul/Municipiul |
Cuantumul sumelor alocate pentru anul 2012 - lei - |
„1. |
Fundaţia UnitarCoop |
Municipiul Târgu Mureş |
29.786,40 |
2. |
Asociaţia Caritas Greco-Catolic - Târgu Mureş |
Municipiul Târgu Mureş |
25.531,20 |
3. |
Fundaţia Culturală Cezara Codruţa Marica |
Municipiul Târgu Mureş |
7.476,00 |
4. |
Fundaţia Curcubeu-Szivârvâny-Rainbow |
Municipiul Târgu Mureş |
44.193,60 |
5. |
Asociaţia Familiilor şi Familiilor Mari Marianum |
Municipiul Târgu Mureş |
12.765,50 |
6. |
Fundaţia Talenturn |
Municipiul Târgu Mureş |
42.720,00 |
7. |
Fundaţia Creştină Rhema - Centrul de zi „Ioana” |
Municipiul Târgu Mureş |
29.904,00 |
8. |
Fundaţia Creştină Rhema - Casa „Iona” |
Municipiul Târgu Mureş |
13.884,00 |
9. |
Asociaţia Hifa - România Ajutor pentru Toţi |
Municipiul Târgu Mureş |
18.478,80 |
10. |
Fundaţia Creştină Diakonia Târgu Mureş |
Municipiul Târgu Mureş |
42.552,00 |
11. |
Fundaţia Buckner |
Municipiul Târgu Mureş |
3.204 |
|
|
TOTAL: |
270.495,5 |
ROMÂNIA
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI BRAŞOV
DIRECŢIA DE SERVICII SOCIALE
cuprinzând asociaţiile şi fundaţiile române din municipiul Braşov care primesc subvenţii de la bugetul local în anul 2012, în conformitate cu prevederile Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială
Nr. crt. |
Denumirea asociaţiei/fundaţiei |
Unitatea de asistenta socială pentru care se acorda subvenţia |
Cuantumul subvenţiei aprobate (lei) |
1. |
Fundaţia Hospice „Casa Speranţei” |
Centrul de zi |
suma de 82.250 lei pentru un număr mediu lunar de 47 de beneficiari, nivelul mediu lunar al subvenţiei fiind de 175 lei/beneficiar |
2. |
Fundaţia Hospice „Casa Speranţei” |
Unitate de îngrijiri la domiciliu |
suma de 126.000 lei pentru un număr mediu lunar de 105 beneficiari, nivelul mediu lunar al subvenţiei fiind de 120 lei/beneficiar |
3. |
Asociaţia de Servicii Sociale SCUT |
Centrul de zi |
suma de 33.250 lei pentru un număr mediu lunar de 19 beneficiari, nivelul mediu lunar al subvenţiei fiind de 175 lei/beneficiar |
TABLOUL NATIONAL AL ARHITECŢILOR*)
Numere de înregistrare radiate din TNA
Secţiunea 1: Arhitecţi cu drept de semnătură
Secţiunea 2: Conductori arhitecţi cu drept de semnătură
Arhitecţi cu drept de semnătură suspendat
Conductori arhitecţi cu drept de semnătură suspendat
Anexa I: filialele teritoriale ale Ordinului Arhitecţilor din România
NOTĂ:
Tabloul Naţional al Arhitecţilor cuprinde arhitecţii şi conductorii arhitecţi înscrişi în Ordinul Arhitecţilor din România până la data de 29 februarie 2012.
Tabloul Naţional al Arhitecţilor se utilizează de către filialele teritoriale ale Ordinului Arhitecţilor din România în administrarea dreptului de semnătură şi de către autorităţile administraţiei publice pentru promovarea şi autorizarea lucrărilor de construcţii.
Tabloul teritorial al arhitecţilor este evidenţa gestionata de către filialele teritoriale ale OAR. Lista filialelor este inclusă în anexa I.
Conform art. 36 din Legea nr. 184/2001 privind organizarea şi exercitarea profesiei de arhitect, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, înregistrarea într-un tablou teritorial al arhitecţilor permite exercitarea profesiei în toată tara.
*) Tabloul Naţional al Arhitecţilor se publica în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 222 bis, care se poate achiziţiona de la Centrul pentru relaţii cu publicul al Regiei Au Io nome „Monitorul Oficial”. Bucureşti, şos. Panduri nr. 1,
![]() |
![]() |
Copyright 1998-2024 DSC.NET All rights reserved. |