MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul XXIII - Nr. 690 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE
ACTE Joi, 29 septembrie 2011
SUMAR
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
898. - Hotărâre privind stabilirea formei si
continutului permiselor de sedere, ale documentelor de călătorie,
precum si ale altor documente care se eliberează străinilor
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
205. - Ordin al ministrului agriculturii si dezvoltării
rurale pentru modificarea Procedurii privind stabilirea si plata impozitului pe
veniturile bănesti din agricultură realizate prin valorificarea
produselor vândute către unităti specializate pentru colectare,
unităti de procesare industrială sau către alte unităti,
pentru utilizare ca atare, aprobată prin Ordinul ministrului agriculturii,
pădurilor si dezvoltării rurale nr. 190/2009
222. - Ordin al ministrului agriculturii si dezvoltării
rurale privind completarea anexei la Ordinul ministrului agriculturii,
pădurilor si dezvoltării rurale nr. 149/2005 pentru aprobarea Listei
cuprinzând agentiile autorizate de clasificare a carcaselor de porcine, bovine
si ovine
5.338. - Ordin al ministrului educatiei, cercetării,
tineretului si sportului privind acordarea acreditării pentru unitatea de
învătământ preuniversitar particular Grădinita “Micul Print” din
municipiul Suceava
5.341. - Ordin al ministrului educatiei, cercetării,
tineretului si sportului privind acordarea acreditării pentru unitatea de
învătământ preuniversitar particular Grădinita cu program normal
“Prichindeii” de pe lângă UM 01788 din localitatea Lunca de Sus
5.342. - Ordin al ministrului educatiei, cercetării,
tineretului si sportului privind acordarea acreditării pentru unitatea de
învătământ preuniversitar particular Grădinita “La Nouvelle
Generation” din municipiul Constanta
5.392. - Ordin al ministrului educatiei, cercetării,
tineretului si sportului privind acordarea acreditării pentru unitatea de
învătământ preuniversitar particular Grădinita “Mica Academie de
Arte” din municipiul Bucuresti
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind stabilirea formei si continutului permiselor de sedere, ale
documentelor de călătorie, precum si ale altor documente care se
eliberează străinilor
Pentru
asigurarea cadrului juridic necesar aplicării directe a Regulamentului (CE)
nr. 1.030/2002 al Consiliului din 13 iunie 2002 de instituire a unui model
uniform de permis de sedere pentru resortisantii tărilor terte, cu
modificările si completările ulterioare,
în
temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată, al art. 113 si 125
din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 194/2002 privind regimul
străinilor în România, republicată, cu modificările si
completările ulterioare, al art. VII alin. (1) lit. a) si f) din Ordonanta
de urgentă a Guvernului nr. 94/2008 pentru stabilirea unor măsuri
privind punerea în circulatie a pasapoartelor electronice, precum si producerea
altor documente de călătorie, aprobată prin Legea nr. 249/2009,
Guvernul României adoptă prezenta
hotărâre.
Art. 1. - Prin prezenta hotărâre se stabilesc forma si continutul
următoarelor documente:
a) permis
de sedere - documentul prevăzut în anexa nr. 1, care se
eliberează:
(i)
străinului căruia i s-a acordat sau i s-a prelungit dreptul de sedere
temporară sau pe termen lung în România, în conditiile Ordonantei de
urgentă a Guvernului nr. 194/2002 privind regimul străinilor în
România, republicată, cu modificările si completările
ulterioare;
(ii)
străinului căruia i s-a acordat sau i s-a prelungit dreptul de sedere
si dreptul de muncă în România, în conditiile Ordonantei de urgentă a
Guvernului nr. 194/2002, republicată, cu modificările si
completările ulterioare;
(iii)
străinului care a obtinut o formă de protectie în România, în
conditiile Legii nr. 122/2006 privind azilul în România, cu modificările
si completările ulterioare;
b) Carte
albastră a UE - documentul care se eliberează străinului
căruia i s-a acordat sau i s-a prelungit dreptul de sedere si de
muncă pe teritoriul României în calitate de angajat pe un loc de
muncă înalt calificat, în conditiile Ordonantei de urgentă a
Guvernului nr. 194/2002, republicată, cu modificările si
completările ulterioare, prevăzut în anexa nr. 2;
c) document
temporar de identitate pentru solicitantii de azil- documentul care se
eliberează străinului ce solicită acordarea unei forme de
protectie, în conditiile Legii nr. 122/2006, cu modificările si
completările ulterioare, prevăzut în anexa nr. 3;
d) document
temporar de sedere pentru străinii care solicită acces la o nouă
procedură de azil - documentul care se eliberează străinului
ce are permisiunea de a rămâne pe teritoriul României ca urmare a
depunerii unei cereri de acces la o nouă procedură de azil, în
conditiile Legii nr. 122/2006, cu modificările si completările
ulterioare, prevăzut în anexa nr. 4;
e) document
de tolerat - documentul care se eliberează străinului căruia
i s-a acordat tolerarea rămânerii pe teritoriul României în conditiile
Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 194/2002, republicată, cu
modificările si completările ulterioare, prevăzut în anexa nr.
5;
f) autorizatie
de muncă - documentul care se eliberează străinului
căruia i s-a acordat dreptul de a fi încadrat în muncă sau detasat pe
teritoriul României în conditiile Ordonantei de urgentă a Guvernului nr.
56/2007 privind încadrarea în muncă si detasarea străinilor pe
teritoriul României, aprobată cu modificări si completări prin
Legea nr. 134/2008, cu modificările si completările ulterioare,
prevăzut în anexa nr. 6;
g) documente
de călătorie:
(i) titlu
de călătorie - documentul care se eliberează în temeiul art.
118 alin. (1) lit. a) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 194/2002,
republicată, cu modificările si completările ulterioare, sau în
temeiul art. 18 alin. (3) din Normele metodologice de aplicare a Ordonantei de
urgentă a Guvernului nr. 102/2005 privind libera circulatie pe teritoriul
României a cetătenilor statelor membre ale Uniunii Europene, Spatiului
Economic European si a cetătenilor Confederatiei Elvetiene si pentru
stabilirea formei si continutului documentelor care se eliberează
cetătenilor statelor membre ale Uniunii Europene, Spatiului Economic
European si cetătenilor Confederatiei Elvetiene si membrilor lor de
familie, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.864/2006, prevăzut
în anexa nr. 7 lit. a);
(ii) laissez-passer
- documentul care se eliberează în temeiul art. 125 alin. (3) din
Legea nr. 122/2006, cu modificările si completările ulterioare,
prevăzut în anexa nr. 7 lit. b);
(iii) legitimatie
de acces - documentul care se eliberează în temeiul art. 140 alin. (7)
din Legea nr. 122/2006, cu modificările si completările ulterioare,
prevăzut în anexa nr. 7 lit. c);
(iv) titlu
de călătorie - document care se eliberează persoanelor
prevăzute la art. 3 alin. (5) din Legea nr. 122/2006, cu modificările
si completările ulterioare, prevăzut în anexa nr. 7 lit. d).
Art. 2. - (1) Documentele prevăzute la art. 1 lit. a) si b) contin elementele
biometrice de identificare a titularului corespunzător categoriilor
prevăzute la art. 4b din Regulamentul (CE) nr. 1.030/2002 al Consiliului
din 13 iunie 2002 de instituire a unui model uniform de permis de sedere pentru
resortisantii tărilor terte, cu modificările si completările
ulterioare, si respectă specificatiile tehnice prevăzute în Decizia
Comisiei C (2009) 3.770 din 20 mai 2009 de modificare a specificatiilor tehnice
pentru modelul uniform de permis de sedere pentru resortisantii tărilor
terte.
(2)
Elementele biometrice de identificare prevăzute la alin. (1) sunt
prelevate, la depunerea cererii pentru eliberarea documentelor prevăzute
la art. 1 lit. a) si b), de către personalul anume desemnat din cadrul
Oficiului Român pentru Imigrări si sunt folosite numai în scopurile
prevăzute la art. 4 din Regulamentul (CE) nr. 1.030/2002 al Consiliului,
cu modificările si completările ulterioare.
(3)
Impresiunile digitale sunt prelevate sub forma unei amprente plane a degetului
arătător de la ambele mâini. În cazul în care calitatea impresiunilor
digitale este necorespunzătoare si/sau degetele arătătoare
prezintă răni, se preia amprenta plană, de bună calitate, a
degetelor mijlocii, inelare sau mari ale solicitantului, după caz.
Prelevarea amprentelor digitale este obligatorie începând cu vârsta
prevăzută la art. 4b alin. (5) din Regulamentul (CE) nr. 1.030/2002
al Consiliului, cu modificările si completările ulterioare. Sunt
exceptate de la obligatia de furnizare a impresiunilor digitale persoanele din
categoria prevăzută la art. 4b alin. (6) din Regulamentul (CE) nr.
1.030/2002 al Consiliului, cu modificările si completările
ulterioare.
(4) La
prelevarea imaginii faciale solicitantul nu trebuie să aibă capul
acoperit sau ochii închisi, iar expresia fetei acestuia trebuie să
reprezinte o stare comună. Prin exceptie, preluarea imaginii faciale se
poate realiza cu capul acoperit, pentru motive religioase, sau cu ochelari,
când din motive medicale este imperios necesar, cu conditia ca fata
titularului, de la baza bărbiei si până la frunte, să fie
vizibilă în mod clar si fără umbre de lumină. Ochelarii
sunt acceptati în fotografii numai dacă lentilele nu sunt colorate, nu
reflectă lumina, nu provoacă umbre si nu au portiuni care să
ascundă ochii. Fundalul utilizat pentru preluarea imaginii faciale trebuie
să fie neutru, deschis la culoare, astfel încât fotografia preluată
să reprezinte cât mai fidel trăsăturile si fizionomia celui în
cauză.
(5)
Elementele biometrice de identificare prelevate în conditiile alin. (2)-(4) se
stochează în mediul de stocare electronică al documentelor
prevăzute la art. 1 lit. a) si b), în baza de date a Sistemului National
de Evidentă a Străinilor si în bazele de date de productie gestionate
potrivit art. 4 lit. c) din Hotărârea Guvernului nr. 1.319/2008 privind
organizarea si functionarea Centrului National Unic de Personalizare a
Pasapoartelor Electronice.
(6)
După personalizarea documentelor prevăzute la art. 1 lit. a) si b) si
transmiterea acestora la autoritatea competentă să le elibereze,
elementele biometrice de identificare si orice alte date cu caracter personal
stocate în bazele de date de productie se sterg prin procedură
automată.
(7)
Impresiunile digitale stocate în baza de date a Sistemului National de
Evidentă a Străinilor se sterg prin procedură automată
imediat după ridicarea documentelor prevăzute la art. 1 lit. a) si
b), iar dacă nu au fost ridicate la data programată pentru eliberarea
acestora, cel târziu la împlinirea unui termen de 3 luni de la această
dată.
(8) La
ridicarea documentelor prevăzute la art. 1 lit. a) si b), titularul poate
solicita verificarea datelor din mediul de stocare electronică, sens în
care i se asigură conditiile corespunzătoare de securitate si
confidentialitate.
Art. 3. - (1) Drepturile persoanei vizate în contextul prelucrării datelor cu
caracter personal necesare eliberării documentelor prevăzute la art.
1 se exercită potrivit prevederilor Legii nr. 677/2001 pentru protectia
persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera
circulatie a acestor date, cu modificările si completările
ulterioare.
(2)
Personalul din cadrul Oficiului Român pentru Imigrări, Companiei Nationale
“Imprimeria Natională” - S.A. si Centrului Unic de Personalizare a
Pasapoartelor Electronice care functionează în structura Directiei
generale de pasapoarte din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor,
care prelucrează date cu caracter personal necesare producerii,
personalizării si eliberării documentelor prevăzute la art. 1,
are obligatia de a respecta confidentialitatea si securitatea datelor cu
caracter personal prelucrate, în conditiile prevăzute de Legea nr.
677/2001, cu modificările si completările ulterioare.
Art. 4. - (1) Producerea documentelor prevăzute la art. 1 lit. a) si b) se
realizează de Compania Natională “Imprimeria Natională” - S.A.,
potrivit Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 94/2008 pentru stabilirea
unor măsuri privind punerea în circulatie a pasapoartelor electronice,
precum si producerea altor documente de călătorie, aprobată prin
Legea nr. 249/2009.
(2)
Personalizarea documentelor prevăzute la art. 1 lit. a) si b) se
realizează de Centrul National Unic de Personalizare a Pasapoartelor
Electronice, care functionează în structura Directiei generale de
pasapoarte din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor, potrivit
Ordonantei de urgentă a Guvernuluinr. 94/2008, aprobată prin Legea
nr. 249/2009.
(3)
Documentele prevăzute la art. 1 lit. c)-g) se produc si se
personalizează prin grija Oficiului Român pentru Imigrări.
Art. 5. - (1) Documentele prevăzute la art. 1 se eliberează titularilor
după achitarea costului acestora, a costurilor operatiunilor de emitere,
precum si a taxelor consulare si tarifelor stabilite potrivit
reglementărilor legale, dacă legea nu prevede altfel.
(2)
Contravaloarea documentelor prevăzute la art. 1 lit. a), eliberate
străinilor care au obtinut o formă de protectie în România, se
suportă din venituri proprii de către Compania Natională
“Imprimeria Natională - S.A.”, în calitate de producător.
Art. 6. - (1) Până la punerea în circulatie a documentelor prevăzute la
art. 1 lit. a), străinilor li se eliberează în continuare permise de
sedere potrivit modelelor stabilite în anexele nr. 1 si 2 la Hotărârea
Guvernului nr. 1.016/2003 privind stabilirea formei si continutului permiselor
de sedere si ale documentelor de călătorie care se eliberează
străinilor, cu modificările si completările ulterioare, respectiv
documentul de identitate potrivit modelului stabilit în anexa nr. 3 la Normele
metodologice de aplicare a Legii nr. 122/2006 privind azilul în România,
aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.251/2006, cu modificările
ulterioare.
(2)
Documentele aflate asupra titularilor îsi păstrează valabilitatea si
se retrag treptat din circulatie, la expirarea valabilitătii sau la
solicitarea expresă a titularilor.
Art. 7. - Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 122/2006 privind azilul în
România, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.251/2006, publicată
în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 805 din 25 septembrie 2006,
cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:
1. La articolul 40, alineatul (3) va avea următorul cuprins: “(3) în cazul prevăzut
la art. 89 alin. (1) din lege, străinului i
se
eliberează un document temporar de sedere potrivit modelului prevăzut
în anexa nr. 4 la Hotărârea Guvernului nr. 898/2011 privind stabilirea
formei si continutului permiselor de sedere, ale documentelor de
călătorie, precum si ale altor documente care se eliberează
străinilor.”
2. Articolul 50 va avea următorul cuprins:
“Art.
50. - Documentul temporar de identitate pentru solicitantii de azil
(1) în cazul prevăzut la art.
17 alin. (1) lit. h) din lege, străinului i se eliberează un document
temporar de identitate pentru solicitantii de azil, al cărui model este
prevăzut în anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 898/2011.
(2)
Prelungirea valabilitătii documentului temporar de identitate pentru solicitantii
de azil se face în mod succesiv pe toată perioada procedurii de azil si
până la expirarea termenului de 15 zile de la finalizarea procedurii de
azil, în cazul cererilor de azil care au fost respinse, respectiv până la
finalizarea procedurii de azil, în cazul cererilor respinse ca evident
nefondate în urma solutionării în cadrul procedurii accelerate.”
3. Articolul 51 va avea următorul cuprins:
“Art.
51. - Permisul de sedere
(1)
După acordarea uneia dintre formele de protectie prevăzute la art. 22
din lege, străinului i se eliberează gratuit un permis de sedere, al
cărui model este stabilit în anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr.
898/2011.
(2)
Permisul de sedere atestă identitatea, dreptul de sedere pe teritoriul
României si resedinta titularului.
(3)
Permisul de sedere se eliberează în baza actelor doveditoare privind
resedinta legală.
(4) în vederea atestării
resedintei, beneficiarul formei de protectie are obligatia de a depune unul
dintre următoarele documente: act de proprietate, contract de închiriere
înregistrat la administratia financiară, contract de comodat încheiat
conform art. 8 lit. b) din Legea notarilor publici si a activitătii
notariale nr. 36/1995, cu modificările si completările ulterioare,
sau orice alt act autentificat care face dovada existentei unor drepturi
locative dobândite de beneficiar.”
4. La articolul 53, alineatul (3) va avea următorul cuprins:
“(3)
Forma, continutul si elementele de sigurantă ale documentelor de
călătorie sunt prevăzute în anexele nr. 5 si 6 la Hotărârea
Guvernului nr. 557/2006 privind stabilirea datei de la care se pun în
circulatie pasapoartele electronice, precum si a formei si continutului
acestora, cu modificările si completările ulterioare.”
5. La articolul 53, după alineatul (3) se introduce un nou alineat,
alineatul (4), cu următorul cuprins:
“(4)
Forma si continutul documentului de identitate pentru refugiati si persoanele
cărora li s-a acordat protectie subsidiară sunt prevăzute în
anexa nr. 3.”
6. La articolul 70, alineatul (3) va avea următorul cuprins:
“(3) în cazul prevăzut la art. 140
alin. (7) din lege, străinului i se eliberează un document al
cărui model este stabilit în anexa nr. 7 lit. c) la Hotărârea
Guvernului nr. 898/2011.”
7. Anexele nr. 2, 6 si 11 la normele metodologice se abrogă.
Art. 8. - Hotărârea Guvernului nr.
1.596/2008 privind relocarea refugiatilor în România, publicată în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 831 din 10 decembrie 2008,
se modifică după cum urmează:
1. La articolul 9 alineatul (3), litera c) va avea următorul cuprins:
,,c)
documentul de călătorie eliberat de ORI, potrivit modelului
prevăzut în anexa nr. 7 lit. d) la Hotărârea Guvernului nr. 898/2011
privind stabilirea formei si continutului permiselor de sedere, ale
documentelor de călătorie, precum si ale altor documente care se
eliberează străinilor.”
2. Anexa se abrogă.
Art. 9. - La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se
abrogă:
a)
Anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1.016/2003 privind stabilirea
formei si continutului permiselor de sedere si ale documentelor de
călătorie care se eliberează străinilor, publicată în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 637 din 8 septembrie 2003,
cu modificările si completările ulterioare;
b)
Hotărârea Guvernului nr. 1.157/2007 privind abilitarea Regiei Autonome
“Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat” de a realiza documentele de
identitate pentru străinii care au obtinut o formă de protectie în
România, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 671
din 1 octombrie 2007.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
p. Ministrul administratiei si internelor,
Gheorghe Emacu,
secretar de stat
Ministrul afacerilor externe,
Teodor Baconschi
Presedintele Autoritătii Nationale pentru Supravegherea
Prelucrării Datelor cu Caracter Personal,
Georgeta Basarabescu
Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Ialomitianu
Bucuresti,
7 septembrie 2011.
Nr. 898.
ANEXA Nr. 1
Forma
si mărimea documentului sunt în conformitate cu caracteristicile pentru
cartela tip ID-1 [document al Organizatiei Internationale a Aviatiei Civile
(ICAO) 9303 partea a 3-a]
Rubrici
fata I:
Titlul
documentului: “PERMIS DE SEDERE”, personalizat prin gravare laser
Numărul
documentului: personalizat prin gravare laser, în elemente grafice speciale de
sigurantă, precedat de mentiunea RO
Numele:
numele si prenumele titularului, în această ordine, pe două rânduri
Valabil
până la data de: data până la care documentul este valabil
Locul
eliberării si data de început a valabilitătii: formatiunea
emitentă (judetul) si data eliberării permisului
Tipul
de permis:
1.
pentru art. 1 lit. a) pct. (i) din hotărâre - permis de sedere
temporară sau, după caz, mentiunea “rezident pe termen lung - CE”
(potrivit prevederilor Directivei 2003/109/CE a Consiliului din 25 noiembrie
2003 privind statutul resortisantilor tărilor terte care sunt rezidenti pe
termen lung);
2.
pentru art. 1 lit. a) pct. (ii) din hotărâre - permis de sedere
temporară;
3.
pentru art. 1 lit. a) pct. (iii) din hotărâre - permis de sedere
temporară.
Observatii:
1.
pentru art. 1 lit. a) pct. (i) din hotărâre - scopul sederii sau,
după caz, mentiunea “Fost posesor de Carte albastră a UE” (potrivit
prevederilor Directivei 2009/50/CE a Consiliului din 25 mai 2009 privind
conditiile de intrare si de sedere a resortisantilor din tările terte
pentru ocuparea unor locuri de muncă înalt calificate) si codul numeric
personal atribuit de Oficiul Român pentru Imigrări;
2.
pentru art. 1 lit. a) pct. (ii) din hotărâre - scopul sederii si codul
numeric personal atribuit de Oficiul Român pentru Imigrări;
3.
pentru art. 1 lit. a) pct. (iii) din hotărâre - forma de protectie
acordată si codul numeric personal atribuit de Oficiul Român pentru
Imigrări.
Fotografia
Semnătura
titularului
Rubrici
fata a II-a:
Data si
locul nasterii (tara)
Cetătenia
(tara)
Sexul:
simbolizat prin litera F sau M
Observatii:
adresa din România
Zona
citibilă optic (MRZ), în conformitate cu standardul ICAO
NOTE:
Documentul
contine un mediu de stocare electronică fără contact în care
sunt incluse elementele biometrice de identificare a titularului.
Documentul
este protejat printr-un film special multistrat laminabil.
Denumirile
rubricilor se scriu în limba română.
Pe
fundalul fetei I,
stema României în partea dreaptă
Pe fata
I, element de securitate holografic optic variabil
Culoare:
variabilă roz-albastru-roz
Material:
policarbonat
Tehnici
de securizare utilizate: guilloches în două culori, culoare irizată
fluorescentă, tipărire cu cerneală vizibilă în spectru UV,
microtext, numerotare cu caractere specifice, personalizată prin gravare
laser
Personalizarea
se face prin gravare laser.
Documentul
contine simbolul grafic al documentelor de identitate electronice care contin
date biometrice, tipărit cu cerneală variabilă optic.
Caracteristicile,
rubricatia, numărul si tipul elementelor de sigurantă sunt în
conformitate cu prevederile Regulamentului (CE) nr. 1.030/2002 al Consiliului
din 13 iunie 2002 de instituire a unui model uniform de permis de sedere pentru
resortisantii tărilor terte, cu modificările si completările
ulterioare. Acestea vor putea fi adaptate în functie de dinamica
reglementărilor Uniunii Europene în domeniu.
Forma
si mărimea documentului sunt în conformitate cu caracteristicile pentru
cartela tip ID-1 [document al Organizatiei Internationale a Aviatiei Civile
(ICAO) 9303 partea a 3-a]
Rubrici
fata I:
Titlul
documentului: “CARTE ALBASTRĂ A UE”, personalizat prin gravare laser
Numărul documentului: personalizat prin gravare laser, în elemente
grafice speciale de sigurantă, precedat de mentiunea RO
Numele:
numele si prenumele titularului, în această ordine, pe două rânduri
Valabil
până la data de: data până la care documentul este valabil
Locul
eliberării si data de început a valabilitătii: formatiunea
emitentă (judetul) si data eliberării permisului
Tipul
de permis: carte albastră a UE (potrivit prevederilor Directivei
2009/50/CE a Consiliului din 25 mai 2009 privind conditiile de intrare si de
sedere a resortisantilor din tările terte pentru ocuparea unor locuri de
muncă înalt calificate)
Observatii:
codul numeric personal atribuit de Oficiul Român pentru Imigrări
Fotografia
Semnătura
titularului
Rubrici
fata a II-a:
Data si
locul nasterii (tara)
Cetătenia
(tara)
Sexul:
simbolizat prin litera F sau M
Observatii:
adresa din România
Zona
citibilă optic (MRZ), în conformitate cu standardul ICAO
NOTE:
Documentul
contine un mediu de stocare electronică fără contact, în care
sunt incluse elementele biometrice de identificare a titularului.
Documentul
este protejat printr-un film special multistrat laminabil.
Denumirile
rubricilor se scriu în limba română.
Pe
fundalul fetei I,
stema României în partea dreaptă
Pe fata
I, element de securitate holografic optic variabil
Culoare:
variabilă roz-albastru-roz
Material:
policarbonat
Tehnici
de securizare utilizate: guilloches în două culori, culoare irizată
fluorescentă, tipărire cu cerneală vizibilă în spectru UV,
microtext, numerotare cu caractere specifice, personalizată prin gravare
laser
Personalizarea
se face prin gravare laser.
Documentul
contine simbolul grafic al documentelor de identitate electronice care contin
date biometrice, tipărit cu cerneală variabilă optic.
Caracteristicile,
rubricatia, numărul si tipul elementelor de sigurantă sunt în
conformitate cu prevederile Regulamentului (CE) nr. 1.030/2002 al Consiliului
din 13 iunie 2002 de instituire a unui model uniform de permis de sedere pentru
resortisantii tărilor terte, cu modificările si completările
ulterioare. Acestea vor putea fi adaptate în functie de dinamica
reglementărilor Uniunii Europene în domeniu.
ANEXA
Nr. 3
DOCUMENT TEMPORAR DE IDENTITATE
pentru solicitantii de azil
Forma
si mărimea documentului sunt în conformitate cu caracteristicile pentru
cartela tip ID-2 Rubrici fata I:
1.
Autoritatea emitentă: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - OFICIUL
ROMÂN PENTRU IMIGRĂRI
2.
Titlul documentului: DOCUMENT TEMPORAR DE IDENTITATE PENTRU SOLICITANTII DE
AZIL
3.
Numărul documentului
4. CNP:
codul numeric personal atribuit străinului de Oficiul Român pentru
Imigrări
5.
Numele si prenumele: numele si prenumele titularului, în această ordine
6. Tara
de origine: tara al cărei cetătean este titularul sau tara de
domiciliu a acestuia
7. Data
nasterii: ziua, luna si anul nasterii titularului
8.
Sexul: simbolizat prin litera F sau M
9.
Resedinta în România: adresa completă la care titularul are resedinta în
România
10.
Locul/data eliberării: centrul de cazare si localitatea unde a fost emis
documentul, precum si data eliberării (ziua, luna si anul)
11.
Valabil până la: data până la care documentul este valabil Rubrici
fata a II-a:
1.
Valabil până la: data până la care se prelungeste valabilitatea
documentului
2. Alte
mentiuni: informatii relevante privind titularul
NOTE:
Denumirile
rubricilor se scriu în limbile română si engleză.
Documentul
contine elemente de securizare.
Dacă
identitatea solicitantului de azil nu a fost certificată, pe fata I a
documentului se înscrie mentiunea “Identitate declarată”.
Rubrica
CNP se completează numai în cazul prevăzut la art. 17 alin. (11)
din Legea nr. 122/2006 privind azilul în România, cu modificările si
completările ulterioare.
Documentul
cuprinde fotografia titularului, care contine elemente de securizare.
Forma
documentului va putea fi adaptată în functie de necesităti si de posibilitătile
tehnice, prin trecerea la formatul de cartelă tip ID-1, cu respectarea
prevederilor legale privind confectionarea si eliberarea acestuia.
Caracteristicile,
rubricatia, numărul si tipul elementelor de sigurantă vor putea fi
adaptate în functie de dinamica reglementărilor Uniunii Europene în
domeniu.
ANEXA
Nr. 4
DOCUMENT TEMPORAR DE SEDERE
pentru străinii care solicită acces la o nouă procedură
de azil
Forma
si mărimea documentului sunt în conformitate cu caracteristicile pentru
cartela tip ID-2 Rubrici fata I:
1.
Autoritatea emitentă: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - OFICIUL
ROMÂN PENTRU IMIGRĂRI
2.
Titlul documentului: DOCUMENT TEMPORAR DE SEDERE PENTRU STRĂINII CARE
SOLICITĂ ACCES LA O NOUĂ PROCEDURĂ DE AZIL
3.
Numărul documentului
4.
Numele si prenumele: numele si prenumele titularului, în această ordine
5. Tara
de origine: tara al cărei cetătean este titularul sau tara de
domiciliu a acestuia
6. Data
nasterii: ziua, luna si anul nasterii titularului
7.
Sexul: simbolizat prin litera F sau M
8.
Resedinta în România: adresa completă la care titularul are resedinta în
România
9.
Locul/data eliberării: centrul de cazare si localitatea unde a fost emis
documentul, precum si data eliberării (ziua, luna si anul)
10.
Valabil până la: data până la care documentul este valabil Rubrici
fata a II-a:
1.
Valabil până la: data până la care se prelungeste valabilitatea
documentului
2. Alte
mentiuni: informatii relevante privind titularul
NOTE:
Denumirile
rubricilor se scriu în limbile română si engleză.
Documentul
contine elemente de securizare.
Dacă
identitatea solicitantului de azil nu a fost certificată, pe fata I a
documentului se înscrie mentiunea “Identitate declarată”.
Documentul
cuprinde fotografia titularului, care contine elemente de securizare.
Forma
documentului va putea fi adaptată în functie de necesităti si de
posibilitătile tehnice, prin trecerea la formatul de cartelă tip
ID-1, cu respectarea prevederilor legale privind confectionarea si eliberarea
acestuia.
Caracteristicile, rubricatia, numărul si
tipul elementelor de sigurantă vor putea fi adaptate în functie de
dinamica reglementărilor Uniunii Europene în domeniu.
Forma
si mărimea documentului sunt în conformitate cu caracteristicile pentru
cartela tip ID-2 Rubrici fata I:
1.
Autoritatea emitentă: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - OFICIUL
ROMÂN PENTRU IMIGRĂRI
2.
Titlul documentului: DOCUMENT DE TOLERAT
3.
Numărul documentului
4. CNP:
codul numeric personal atribuit străinului de Oficiul Român pentru
Imigrări
5.
Numele si prenumele: numele si prenumele titularului, în această ordine
6.
Cetătenia: tara al cărei cetătean este străinul
7. Data
nasterii: ziua, luna si anul nasterii titularului
8.
Sexul: simbolizat prin litera F sau M
9.
Resedinta în România: adresa completă la care titularul are resedinta în
România
10.
Locul/data eliberării: formatiunea pentru imigrări care a eliberat
documentul, precum si data eliberării (ziua, luna si anul)
11.
Valabil până la: data până la care documentul este valabil (ziua,
luna si anul)
Rubrici
fata a II-a:
1.
Valabil până la: data până la care se prelungeste valabilitatea
documentului
2. Alte
mentiuni: precizări cu privire la valabilitatea teritorială a
documentului de tolerat
NOTE:
Denumirile
rubricilor se scriu în limbile română si engleză.
Documentul
contine elemente de securizare.
Dacă
identitatea solicitantului de azil nu a fost certificată, pe fata I a
documentului se înscrie mentiunea “Identitate declarată”.
Rubrica
CNP se completează numai în cazurile prevăzute la art. 1441
alin. (3) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 194/2002 privind
regimul străinilor în România, republicată, cu modificările si
completările ulterioare.
Documentul
cuprinde fotografia titularului, care contine elemente de securizare.
Forma
documentului va putea fi adaptată în functie de necesităti si de
posibilitătile tehnice, prin trecerea la formatul de cartelă tip
ID-1, cu respectarea prevederilor legale privind confectionarea si eliberarea
acestuia.
Caracteristicile,
rubricatia, numărul si tipul elementelor de sigurantă vor putea fi
adaptate în functie de dinamica reglementărilor Uniunii Europene în
domeniu.
Elemente generale:
Forma
si dimensiunile documentului: hârtie securizată de dimensiune A5,
personalizată prin imprimare laser sau cu jet de cerneală
Textul:
tipărit cu caracterele alfabetului latin în limba română
Se
eliberează următoarelor categorii de persoane:
a)
categoriile de cetăteni prevăzute la art. 4 alin. (3) lit. a), b) si
d) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 56/2007 privind încadrarea în
muncă si detasarea străinilor pe teritoriul României, aprobată
cu modificări si completări prin Legea nr. 134/2008, cu
modificările si completările ulterioare
Descrierea
autorizatiei de muncă:
...........................................................................
Elemente
de particularizare a autorizatiei de muncă:
- Fond
- imprimarea fundalului în curcubeu în nuante de bleu.
Rubricatie:
Fata I
Ministerul Administratiei si Internelor
OFICIUL ROMÂN PENTRU IMIGRĂRI
în baza
Cererii înregistrate cu numărul.....din..............si a documentatiei
depuse de......................., cu sediul/domiciliul în
............................., nr. de înmatriculare în registrul comertului
..........................., codul fiscal..................,
OFICIUL ROMÂN PENTRU IMIGRĂRI acordă
AUTORIZATIA DE MUNCĂ
nr.............din..................
necesară
obtinerii vizei de lungă sedere/permisului de sedere în scop de
muncă, în calitate de lucrător....................,
doamnei/domnului..................., născută/născut
la..................în..............., pasaport nr...............eliberat de
autoritătile.......................
Fata II (doar
pentru străinii căsătoriti cu cetăteni români)
Caroiaj
(4 linii, 3 coloane): 14 x 20 cm
b)
categoriilor de cetăteni prevăzute la art. 4 alin. (3) lit. c) din
Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 56/2007, aprobată cu
modificări si completări prin Legea nr. 134/2008, cu
modificările si completările ulterioare
Descrierea autorizatiei de muncă:
...........................................................................
Elemente
de particularizare a autorizatiei de muncă:
- Fond
- imprimarea fundalului în curcubeu în nuante de verde.
Rubricatie:
Fata I
Ministerul Administratiei si Internelor
OFICIUL ROMÂN PENTRU IMIGRĂRI
în baza Cererii înregistrate cu numărul.....din..............si a
documentatiei depuse de......................., cu sediul/domiciliul în
............................., nr. de înmatriculare în registrul comertului
..........................., codul fiscal..................,
OFICIUL ROMÂN PENTRU IMIGRĂRI acordă
AUTORIZATIA DE MUNCĂ
nr..............din...............
necesară
obtinerii vizei de lungă sedere/permisului de sedere în scop de
muncă, în calitate de lucrător....................,
doamnei/domnului..................., născută/născut
la..................în..............., pasaport nr...............eliberat de
autoritătile.......................
Fata II
Caroiaj
(4 linii, 3 coloane): 14 x 20 cm
ANEXA
Nr. 7
Caracteristici
generale ale documentelor de călătorie: Culoare: variabilă în
curcubeu, roz-galben-roz Mărime: format A4 Număr de pagini: una
Hârtia
A4 va contine filigran cu stema tării, iar denumirea documentului va fi subliniată
cu o linie cu microtext, codul ICAO al tării - ROU.
a)
TITLU DE CĂLĂTORIE
Rubricatie:
Fotografia titularului
Numărul documentului
România
Număr
de înregistrare
Valabil
pentru o singură călătorie -
de la
- până la
Numele
si prenumele
Data
nasterii
Cetătenia
Înăltimea
Semne
particulare
Adresa
din tara de origine (dacă se cunoaste)
Autoritatea
emitentă
Data
eliberării
Semnătura
titularului
Stampila
Observatii
NOTE:
Rubricile
se scriu în limbile română, engleză si franceză.
În partea
superioară, central, se tipăreste drapelul Uniunii Europene.
Caracteristicile,
rubricatia si elementele de sigurantă ale documentului trebuie să fie
în conformitate cu prevederile cuprinse în Recomandarea Consiliului din 30
noiembrie 1994 privind adoptarea unui model de document de călătorie
pentru expulzarea/returnarea cetătenilor din tările terte,
publicată în Jurnalul Oficial al Comunitătilor Europene nr. C274 din
19 octombrie 1996. Acestea vor putea fi adaptate în functie de dinamica
reglementărilor Uniunii Europene în domeniu.
b)
LAISSEZ-PASSER
Rubricatie:
Nr. de înregistrare
Reference No:
Fotografia titularului
NR.
DOCUMENT:
(DOC.
NO./NO. DOC.)
....................................
Issued
pursuant to Articles 19 and 20 of Council Regulation (EC) No 343/2003 of 18
February 2003 establishing the criteria and mechanisms for determining the
Member State responsible for examining an asylum application lodged in one of
the Member States by a third-country national.
Eliberat
conform art. 19 si 20 din Regulamentul (CE) nr. 343/2003 al Consiliului din 18
februarie 2003 de stabilire a criteriilor si mecanismelor de determinare a
statului membru responsabil de examinarea unei cereri de azil prezentate în
unul dintre statele membre de către un resortisant al unei tări
terte.
Valid
only for transfer from ........................ to ........................
with the asylum applicant required to present him/herself at
...................... by ..................
Valabil
pentru transfer doar de la...............................până
la................................, cu obligatia ca solicitantul/solicitanta de
azil să se prezinte la ................................. cu
...................
Issued
at: ROMANIAN OFFICE FOR IMMIGRATION
Eliberat
la: OFICIUL ROMÂN PENTRU IMIGRĂRI
SURNAME:
Nume:
FORENAMES:
Prenume:
PLACE
AND DATE OF BIRTH:
Locul
si data nasterii:
NATIONALITY:
Nationalitate:
Date of
issue:
Data
eliberării:
For the
Ministry of Administration and Interior .......................................
Pentru
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR .......................................
The
bearer of this laissez-passer has been identified by the authorities
...........................
Posesorul
acestui laissez-passer a fost identificat de autoritătile
..................................
This
document is issued pursuant to Articles 19 and 20 of Regulation (CE) No
343/2003 only and cannot under any circumstances be regarded as equivalent to
travel document permitting the externai frontier to be crossed or to a document
proving the individuals identity.
Acest
document este eliberat numai conform art. 19 si 20 din Regulamentul (CE) nr.
343/2003 si nu poate sub nicio formă să fie folosit ca echivalent al
unui document de călătorie pentru a permite trecerea frontierei
externe sau ca document care face dovada identitătii celui sus-mentionat.
NOTĂ:
Rubricile
se scriu în limbile engleză si română.
c)
LEGITIMATIE DE ACCES
Rubricatie:
Numele
statului membru emitent al legitimatiei de acces:
Numărul
de referintă *):
Emis în
temeiul art. 26 din Directiva 2001/55/CE din 20 iulie 2001 privind standardele
minime pentru acordarea protectiei temporare, în cazul unui flux masiv de
persoane strămutate, si măsurile de promovare a unui echilibru între
eforturile statelor membre pentru primirea acestor persoane si suportarea
consecintelor acestei primiri.
Valabil
numai pentru transferul din.........................................1)
către ............................................2), persoana
trebuind să se prezinte la
.............................................................3)
până la .........................4).
Emis
la:..................................................................................................................................................
NUMELE:.............................................................................................................................................
PRENUMELE:......................................................................................................................................
LOCUL
SI DATA
NASTERII:..............................................................................................................
Pentru
minori, numele adultului (adultilor) responsabil/responsabili:...........................................................
SEXUL:....................................................................
CETĂTENIA:........................................................................................................................................
Data
emiterii...........................................................................................................................................
Fotografia
STAMPILA
Semnătura
beneficiarului:...................................... Pentru autoritătile
competente:.......................
Titularul
prezentei legitimatii de acces a fost identificat de
autoritătile........................................5), 6)
Identitatea
titularului legitimatiei de acces nu a fost stabilită.................................................................
Prezentul
document este emis doar în temeiul art. 26 din Directiva 2001/55/CE si nu
reprezintă în niciun caz un document echivalent unui document de
călătorie care autorizează trecerea frontierei externe sau un
document doveditor al identitătii individului.
NOTĂ:
Rubricile
se scriu în limbile engleză si română.
*) Numărul de
referintă va fi atribuit de statul din care se face transferul către
alt stat membru.
1) Statul membru din care se efectuează transferul către alt stat
membru.
2) Statul membru spre care se efectuează transferul.
3) Locul unde persoana va trebui să se prezinte la sosirea sa în al
doilea stat membru.
4) Data-limită la care persoana va trebui să se prezinte la sosirea
sa în al doilea stat membru.
5) Pe baza următoarelor documente de călătorie sau de
identitate prezentate autoritătilor.
6) Pe baza altor documente decât documentele de călătorie sau de
identitate.
d)
TITLU DE CĂLĂTORIE
Rubricatie:
NR. DE
ÎNREGISTRARE
(REG. NO./NO.
REG.)
Fotografia
titularului
ROMÂNIA
TITLU
DE CĂLĂTORIE
TRAVEL
DOCUMENT/TITRE DE VOYAGE
NR.
DOCUMENT:
(DOC.
NO./NO. DOC.)
.....................................
Acest
document este eliberat în temeiul art. 3 alin. (5) din Legea nr.122/2006
privind azilul în România, cu modificările si completările
ulterioare, si în baza art. 9 alin. (3) lit. c) din Hotărârea Guvernului
nr. 1.596/2008 privind relocarea refugiatilor în România.
Titularul
documentului de călătorie a fost selectat de autoritătile române
în vederea relocării în România ca refugiat.
(This
document is issued pursuant to article 3(5) of Law no.122/2006 on the asylum in
România and article 9(3) of Government Decision no. 1596/2008 on the
resettlement of refugees in România.
The
bearer of this travel document has been selected by the Romanian authorities
for resettlement in România as refugee.)
Nume:
(Surname)
Prenume:
(Forename)
Locul
si data nasterii:
(Place
and date of birth)
Cetătenia:
(Citizenship)
Valabil
până la data de ............................. numai pentru transferul din
.......................... În
Valid
only by.....................for transfer
from........................to....................................
Eliberat
la..............................de Ministerul Administratiei si Internelor -
Oficiul Român pentru Imigrări.
Issued
at.........................by the Ministry of Administration and Interior -
Romanian Office for Immigration.
Pentru MINISTERULADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
OFICIUL ROMÂN PENTRU IMIGRĂRI
For MINISTRY OF ADMINISTRATION AND INTERIOR
ROMANIAN OFFICE FOR IMMIGRATION
..........................................................................................................................................................
Prezentul
document de călătorie nu certifică identitatea persoanei si nu
poate fi folosit pentru iesirea din România.
(This
travel document does not certify the individuals identity and cannot be used
for exiting România)
ACTE ALE ORGANELOR DE
SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL
AGRICULTURII SI DEZVOLTĂRII RURALE
pentru modificarea Procedurii privind stabilirea si plata impozitului pe
veniturile bănesti din agricultură realizate prin valorificarea
produselor vândute către unităti specializate pentru colectare, unităti
de procesare industrială sau către alte unităti, pentru
utilizare ca atare, aprobată prin Ordinul ministrului agriculturii,
pădurilor si dezvoltării rurale nr. 190/2009
Văzând
Referatul de aprobare nr. 109.045 din 31 august 2011 al Directiei generale buget
finante si fonduri europene, având în vedere prevederile art. 74 alin. (5) din
Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările si
completările ulterioare, în temeiul art. 7 alin. (5) din Hotărârea
Guvernului nr. 725/2010 privind reorganizarea si functionarea Ministerului
Agriculturii si Dezvoltării Rurale, precum si a unor structuri aflate în
subordinea acestuia, cu modificările si completările ulterioare,
ministrul
agriculturii si dezvoltării rurale emite
următorul ordin:
Art. I. - Punctul 6 din Procedura privind stabilirea si plata impozitului pe
veniturile bănesti din agricultură realizate prin valorificarea
produselor vândute către unităti specializate pentru colectare,
unităti de procesare industrială sau către alte unităti,
pentru utilizare ca atare, aprobată prin Ordinul ministrului agriculturii,
pădurilor si dezvoltării rurale nr. 190/2009, publicat în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 464 din 6 iulie 2009, se modifică si va
avea următorul cuprins:
“6.
Documentele contabile care stau la baza calculării impozitului de 2%
asupra valorii produselor livrate către unităti specializate pentru
colectare, unităti de procesare industrială sau către alte
unităti, pentru utilizare ca atare, sunt:
a)
borderoul de achizitie cod 14-4-13/c, prevăzut în anexa nr. 1 la Ordinul
ministrului finantelor publice nr. 1.027/2006 privind aplicarea prevederilor
art. 3 alin. (3) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 12/2006 pentru
stabilirea unor măsuri de reglementare a pietei pe filiera cerealelor si a
produselor procesate din cereale, pentru cereale si produse procesate din
cereale;
b)
borderoul de achizitie cod 14-4-13/b, prevăzut la pct. 39 din anexa nr. 2
la Ordinul ministrului economiei si finantelor nr. 3.512/2008 privind
documentele financiar-contabile, pentru produse agricole, altele decât
cerealele si produsele procesate din cereale.”
Art. II.
- Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al
României, Partea I.
Ministrul agriculturii si dezvoltării rurale,
Valeriu Tabără
Bucuresti,
5 septembrie 2011.
Nr. 205.
MINISTERUL AGRICULTURII
SI DEZVOLTĂRII RURALE
privind completarea anexei la Ordinul ministrului agriculturii,
pădurilor si dezvoltării rurale nr. 149/2005 pentru aprobarea Listei
cuprinzând agentiile autorizate de clasificare a carcaselor de porcine, bovine
si ovine
Văzând Procesul-verbal nr. 59/2011 cu
agentia autorizată de clasificare a carcaselor propusă de Comisia de
clasificare a carcaselor de porcine, bovine si ovine, precum si Referatul de
aprobare al Directiei generale control si inspectii nr. 209.225 din 16
septembrie 2011,
având
în vedere prevederile art. 9 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr.
267/2004 privind instituirea Sistemului de clasificare a carcaselor de porcine,
bovine si ovine, cu modificările si completările ulterioare,
în
temeiul art. 7 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 725/2010 privind
reorganizarea si functionarea Ministerului Agriculturii si Dezvoltării
Rurale, precum si a unor structuri aflate în subordinea acestuia, cu
modificările si completările ulterioare,
ministrul
agriculturii si dezvoltării rurale emite
următorul ordin:
Art. I. - Anexa la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor si
dezvoltării rurale nr. 149/2005 pentru aprobarea Listei cuprinzând
agentiile autorizate de clasificare a carcaselor de porcine, bovine si ovine,
publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 214
din 14 martie 2005, cu completările ulterioare, se completează
după cum urmează:
- După
pozitia 51 se introduce o nouă pozitie, pozitia 52, cu următorul cuprins:
Nr. crt. |
Denumirea persoanei juridice |
CUI |
Sediul social |
“52. |
Societatea comercială “NECFARM” - S.R.L. |
R025697559 |
Comuna Pechea, satul
Pechea, Str. Morii nr. 2A, judetul Galati” |
Art. II. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul agriculturii si dezvoltării rurale,
Valeriu Tabără
Bucuresti, 22 septembrie
2011.
Nr. 222.
MINISTERUL EDUCATIEI,
CERCETĂRII, TINERETULUI SI SPORTULUI
privind acordarea acreditării pentru unitatea de învătământ
preuniversitar particular Grădinita “Micul Print” din municipiul Suceava
Având
în vedere prevederile Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 75/2005
privind asigurarea calitătii educatiei, aprobată cu modificări
prin Legea nr. 87/2006, cu modificările si completările ulterioare,
tinând
cont de dispozitiile Hotărârii Guvernului nr. 1.258/2005 privind aprobarea
Regulamentului de organizare si functionare al Agentiei Române de Asigurare a
Calitătii în învătământul Preuniversitar (ARACIP), cu
modificările ulterioare,
luând
în considerare dispozitiile Hotărârii Guvernului nr. 22/2007 pentru
aprobarea Metodologiei de evaluare institutională în vederea
autorizării, acreditării si evaluării periodice a organizatiilor
furnizoare de educatie,
având
în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 21/2007 privind aprobarea
Standardelor de autorizare de functionare provizorie a unitătilor de
învătământ preuniversitar, precum si a Standardelor de acreditare si
de evaluare periodică a unitătilor de învătământ
preuniversitar,
luând în
considerare Hotărârea Consiliului ARACIP nr. 3 din 3 mai 2011 privind
propunerea de acordarea acreditării pentru unitătile de
învătământ preuniversitar particular evaluate în perioada 1-31 martie
2011,
în
temeiul Hotărârii Guvernului nr. 536/2011 privind organizarea si
functionarea Ministerului Educatiei, Cercetării, Tineretului si Sportului,
ministrul
educatiei, cercetării, tineretului si sportului emite
următorul ordin:
Art. 1. - Se acordă acreditarea pentru unitatea de învătământ
preuniversitar particular Grădinita “Micul Print”, cu sediul în municipiul
Suceava, str. Dragos Vodă nr. 4, judetul Suceava, pentru nivelul de
învătământ “prescolar”, limba de predare “română”, program
“normal/prelungit”.
Art. 2. - Unitatea de învătământ preuniversitar particular
Grădinita “Micul Print” din municipiul Suceava, acreditată potrivit
dispozitiilor art. 1, este persoană juridică de drept privat si de
interes public, parte a sistemului national de învătământ, si
beneficiază de toate drepturile si obligatiile prevăzute de lege,
începând cu anul scolar 2011-2012.
Art. 3. - (1) Unitatea de învătământ preuniversitar particular
Grădinita “Micul Print” din municipiul Suceava dispune de patrimoniu
propriu, care nu poate fi înstrăinat sau diminuat si va fi utilizat numai
în interesul învătământului.
(2) în cazul desfiintării,
dizolvării sau lichidării, patrimoniul unitătii de
învătământ preuniversitar particular Grădinita “Micul Print” din
municipiul Suceava revine fondatorilor.
Art. 4. - Personalul didactic, didactic auxiliar si personalul nedidactic din
unitatea de învătământ autorizată, angajat conform prevederilor
legii, se preia la unitatea de învătământ preuniversitar particular
acreditată Grădinita “Micul Print” din municipiul Suceava.
Art. 5. - Unitatea de învătământ preuniversitar particular
Grădinita “Micul Print” din municipiul Suceava este monitorizată si
controlată periodic de către Ministerul Educatiei, Cercetării,
Tineretului si Sportului, Agentia Română de Asigurare a Calitătii în
învătământul Preuniversitar, în colaborare cu Inspectoratul Scolar al
Judetului Suceava, în vederea verificării respectării standardelor
care au stat la baza acreditării.
Art. 6. - Asociatia “Ludice XXI” din municipiul Suceava, unitatea de
învătământ preuniversitar particular acreditată Grădinita
“Micul Print” din municipiul Suceava, Ministerul Educatiei, Cercetării,
Tineretului si Sportului, Agentia Română de Asigurare a Calitătii în
învătământul Preuniversitar, respectiv Inspectoratul Scolar al
Judetului Suceava vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 7. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea
I.
Ministrul educatiei, cercetării, tineretului si sportului,
Daniel Petru Funeriu
Bucuresti,
7 septembrie 2011.
Nr. 5.338.
MINISTERUL
EDUCATIEI, CERCETĂRII, TINERETULUI SI SPORTULUI
privind acordarea acreditării pentru unitatea de învătământ
preuniversitar particular Grădinita cu program normal “Prichindeii” de pe
lângă UM 01788 din localitatea Lunca de Sus
Având în vedere prevederile Ordonantei de
urgentă a Guvernului nr. 75/2005 privind asigurarea calitătii
educatiei, aprobată cu modificări prin Legea nr. 87/2006, cu
modificările si completările ulterioare,
tinând
cont de dispozitiile Hotărârii Guvernului nr. 1.258/2005 privind aprobarea
Regulamentului de organizare si functionare al Agentiei Române de Asigurare a
Calitătii în învătământul Preuniversitar (ARACIP), cu
modificările ulterioare,
luând
în considerare dispozitiile Hotărârii Guvernului nr. 22/2007 pentru
aprobarea Metodologiei de evaluare institutională în vederea
autorizării, acreditării si evaluării periodice a organizatiilor
furnizoare de educatie,
având
în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 21/2007 privind aprobarea
Standardelor de autorizare de functionare provizorie a unitătilor de
învătământ preuniversitar, precum si a Standardelor de acreditare si
de evaluare periodică a unitătilor de învătământ
preuniversitar,
luând
în considerare Hotărârea Consiliului ARACIPnr. 3 din 3 mai 2011 privind
propunerea de acordarea acreditării pentru unitătile de
învătământ preuniversitar particular evaluate în perioada 1-31 martie
2011,
în
temeiul Hotărârii Guvernului nr. 536/2011 privind organizarea si
functionarea Ministerului Educatiei, Cercetării, Tineretului si Sportului,
ministrul
educatiei, cercetării, tineretului si sportului emite
prezentul ordin.
Art. 1. - Se acorda acreditarea pentru unitatea de învătământ
preuniversitar particular Grădinita cu program normal “Prichindeii” de pe
lângă UM 01788, cu sediul în localitatea Lunca de Sus, Str.
Principală nr. 151, vila 1, judetul Harghita, pentru nivelul de
învătământ “prescolar”, limba de predare “română”, program
“normal”.
Art. 2. - Unitatea de învătământ preuniversitar particular
Grădinita cu program normal “Prichindeii” de pe lângă UM 01788 din
localitatea Lunca de Sus, acreditată potrivit dispozitiilor art. 1, este
persoană juridică de drept privat si de interes public, parte a
sistemului national de învătământ, si beneficiază de toate
drepturile si obligatiile prevăzute de lege, începând cu anul scolar
2011-2012.
Art. 3. - (1) Unitatea de învătământ preuniversitar particular
Grădinita cu program normal “Prichindeii” de pe lângă UM 01788 din
localitatea Lunca de Sus dispune de patrimoniu propriu, care nu poate fi
înstrăinat sau diminuat si va fi utilizat numai în interesul
învătământului.
(2) în cazul desfiintării,
dizolvării sau lichidării, patrimoniul unitătii de
învătământ preuniversitar particular Grădinita cu program normal
“Prichindeii” de pe lângă UM 01788 din localitatea Lunca de Sus revine
fondatorilor.
Art. 4. - Personalul didactic, didactic auxiliar si personalul nedidactic din
unitatea de învătământ autorizată, angajat conform prevederilor
legii, se preia la unitatea de învătământ preuniversitar particular
acreditată Grădinita cu program normal “Prichindeii” de pe lângă
UM 01788 din localitatea Lunca de Sus.
Art. 5. - Unitatea de învătământ preuniversitar particular
Grădinita cu program normal “Prichindeii” de pe lângă UM 01788 din
localitatea Lunca de Sus este monitorizată si controlată periodic de
către Ministerul Educatiei, Cercetării, Tineretului si Sportului,
Agentia Română de Asigurare a Calitătii în învătământul
Preuniversitar, în colaborare cu Inspectoratul Scolar al Judetului Harghita, în
vederea verificării respectării standardelor care au stat la baza
acreditării.
Art. 6. - UM 01788 din localitatea Lunca de Sus, unitatea de învătământ
preuniversitar particular acreditată Grădinita cu program normal
“Prichindeii” de pe lângă UM 01788 din localitatea Lunca de Sus,
Ministerul Educatiei, Cercetării, Tineretului si Sportului, Agentia
Română de Asigurare a Calitătii în învătământul
Preuniversitar, respectiv Inspectoratul Scolar al Judetului Harghita vor duce
la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 7. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea
I.
Ministrul educatiei, cercetării, tineretului si sportului,
Daniel Petru Funeriu
Bucuresti,
7 septembrie 2011.
Nr. 5.341.
MINISTERUL
EDUCATIEI, CERCETĂRII, TINERETULUI SI SPORTULUI
privind acordarea acreditării pentru unitatea de învătământ
preuniversitar particular Grădinita “La Nouvelle Generation” din
municipiul Constanta
Având în vedere prevederile Ordonantei de
urgentă a Guvernului nr. 75/2005 privind asigurarea calitătii educatiei,
aprobată cu modificări prin Legea nr. 87/2006, cu modificările
si completările ulterioare,
tinând
cont de dispozitiile Hotărârii Guvernului nr. 1.258/2005 privind aprobarea
Regulamentului de organizare si functionare al Agentiei Române de Asigurare a
Calitătii în învătământul Preuniversitar (ARACIP), cu
modificările ulterioare,
luând
în considerare dispozitiile Hotărârii Guvernului nr. 22/2007 pentru
aprobarea Metodologiei de evaluare institutională în vederea
autorizării, acreditării si evaluării periodice a organizatiilor
furnizoare de educatie,
având
în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 21/2007 privind aprobarea
Standardelor de autorizare de functionare provizorie a unitătilor de
învătământ preuniversitar, precum si a Standardelor de acreditare si
de evaluare periodică a unitătilor de învătământ
preuniversitar,
luând
în considerare Hotărârea Consiliului ARACIPnr. 3 din 3 mai 2011 privind
propunerea de acordarea acreditării pentru unitătile de
învătământ preuniversitar particular evaluate în perioada 1-31 martie
2011,
în
temeiul Hotărârii Guvernului nr. 536/2011 privind organizarea si
functionarea Ministerului Educatiei, Cercetării, Tineretului si Sportului,
ministrul
educatiei, cercetării, tineretului si sportului emite
prezentul ordin.
Art. 1. - Se acordă acreditarea pentru unitatea de învătământ
preuniversitar particular Grădinita “La Nouvelle Generation”, cu sediul în
municipiul Constanta, str. I.C. Brătianu nr. 172-174, judetul Constanta,
pentru nivelul de învătământ “prescolar”, limba de predare
“română”, program “normal/prelungit”.
Art. 2. - Unitatea de învătământ preuniversitar particular
Grădinita “La Nouvelle Generation” din municipiul Constanta,
acreditată potrivit dispozitiilor art. 1, este persoană juridică
de drept privat si de interes public, parte a sistemului national de
învătământ, si beneficiază de toate drepturile si obligatiile
prevăzute de lege, începând cu anul scolar 2011-2012.
Art. 3. - (1) Unitatea de învătământ preuniversitar particular
Grădinita “La Nouvelle Generation” din municipiul Constanta dispune de
patrimoniu propriu, care nu poate fi înstrăinat sau diminuat si va fi
utilizat numai în interesul învătământului.
(2) în cazul desfiintării,
dizolvării sau lichidării, patrimoniul unitătii de
învătământ preuniversitar particular Grădinita “La Nouvelle
Generation” din municipiul Constanta revine fondatorilor.
Art. 4. - Personalul didactic, didactic auxiliar si personalul nedidactic din
unitatea de învătământ autorizată, angajat conform prevederilor
legii, se preia la unitatea de învătământ preuniversitar particular
acreditată Grădinita “La Nouvelle Generation” din municipiul
Constanta.
Art. 5. - Unitatea de învătământ preuniversitar particular
Grădinita “La Nouvelle Generation” din municipiul Constanta este
monitorizată si controlată periodic de către Ministerul
Educatiei, Cercetării, Tineretului si Sportului, Agentia Română de
Asigurare a Calitătii în învătământul Preuniversitar, în
colaborare cu Inspectoratul Scolar al Judetului Constanta, în vederea
verificării respectării standardelor care au stat la baza
acreditării.
Art. 6. - Societatea Comercială “La Nouvelle Generation” - S.R.L., unitatea
de învătământ preuniversitar particular acreditată
Grădinita “La Nouvelle Generation” din municipiul Constanta, Ministerul
Educatiei, Cercetării, Tineretului si Sportului, Agentia Română de
Asigurare a Calitătii în învătământul Preuniversitar, respectiv
Inspectoratul Scolar al Judetului Constanta vor duce la îndeplinire prevederile
prezentului ordin.
Art. 7. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea
I.
Ministrul educatiei, cercetam, tineretului si sportului,
Daniel Petru Funeriu
Bucuresti,
7 septembrie 2011.
Nr. 5.342.
MINISTERUL
EDUCATIEI, CERCETĂRII, TINERETULUI SI SPORTULUI
privind acordarea acreditării pentru unitatea de învătământ
preuniversitar particular Grădinita “Mica Academie de Arte” din municipiul
Bucuresti
Având în vedere prevederile Ordonantei de
urgentă a Guvernului nr. 75/2005 privind asigurarea calitătii
educatiei, aprobată cu modificări prin Legea nr. 87/2006,cu
modificările si completările ulterioare,
tinând
cont de dispozitiile Hotărârii Guvernului nr. 1.258/2005 privind aprobarea
Regulamentului de organizare si functionare al Agentiei Române de Asigurare a
Calitătii în învătământul Preuniversitar (ARACIP), cu
modificările ulterioare,
luând
în considerare dispozitiile Hotărârii Guvernului nr. 22/2007 pentru
aprobarea Metodologiei de evaluare institutională în vederea
autorizării, acreditării si evaluării periodice a organizatiilor
furnizoare de educatie,
având
în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 21/2007 privind aprobarea
Standardelor de autorizare de functionare provizorie a unitătilor de
învătământ preuniversitar, precum si a Standardelor de acreditare si
de evaluare periodică a unitătilor de învătământ
preuniversitar,
luând
în considerare Hotărârea Consiliului ARACIP nr. 4 din 12 mai 2011 privind
propunerea de acordare a acreditării pentru unitătile de
învătământ preuniversitar particular evaluate în perioada 1-30 aprilie
2011,
în
temeiul Hotărârii Guvernului nr. 536/2011 privind organizarea si
functionarea Ministerului Educatiei, Cercetării, Tineretului si Sportului,
ministrul
educatiei, cercetării, tineretului si sportului emite
prezentul ordin.
Art. 1. - Se acordă acreditarea pentru unitatea de învătământ
preuniversitar particular Grădinita “Mica Academie de Arte”, cu sediul în
municipiul Bucuresti, Intrarea Ion Voicu nr. 4, sectorul 2, pentru nivelul de
învătământ “prescolar”, limba de predare “română”, program “normal/prelungit”.
Art. 2. - Unitatea de învătământ preuniversitar particular
Grădinita “Mica Academie de Arte” din municipiul Bucuresti,
acreditată potrivit dispozitiilor art. 1, este persoană juridică
de drept privat si de interes public, parte a sistemului national de
învătământ, si beneficiază de toate drepturile si obligatiile
prevăzute de lege, începând cu anul scolar 2011-2012.
Art. 3. - (1) Unitatea de învătământ preuniversitar particular
Grădinita “Mica Academie de Arte” din municipiul Bucuresti dispune de
patrimoniu propriu, care nu poate fi înstrăinat sau diminuat si va fi
utilizat numai în interesul învătământului.
(2) în cazul desfiintării,
dizolvării sau lichidării, patrimoniul unitătii de
învătământ preuniversitar particular Grădinita “Mica Academie de
Arte” din municipiul Bucuresti revine fondatorilor.
Art. 4. - Personalul didactic, didactic auxiliar si personalul nedidactic din
unitatea de învătământ autorizată, angajat conform prevederilor
legii, se preia la unitatea de învătământ preuniversitar particular
acreditată Grădinita “Mica Academie de Arte” din municipiul
Bucuresti.
Art. 5. - Unitatea de învătământ preuniversitar particular
Grădinita “Mica Academie de Arte” din municipiul Bucuresti este
monitorizată si controlată periodic de către Ministerul
Educatiei, Cercetării, Tineretului si Sportului, Agentia Română de
Asigurare a Calitătii în învătământul Preuniversitar, în
colaborare cu Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti, în vederea
verificării respectării standardelor care au stat la baza
acreditării.
Art. 6. - Fundatia “Raluca” din municipiul Bucuresti, unitatea de
învătământ preuniversitar particular acreditată Grădinita
“Mica Academie de Arte” din municipiul Bucuresti, Ministerul Educatiei,
Cercetării, Tineretului si Sportului, Agentia Română de Asigurare a
Calitătii în învătământul Preuniversitar, respectiv
Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti vor duce la îndeplinire
prevederile prezentului ordin.
Art. 7. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea
I.
Ministrul educatiei, cercetării, tineretului si sportului,
Daniel Petru Funeriu
Bucuresti,
12 septembrie 2011.
Nr. 5.392.
![]() |
![]() |
Copyright 1998-2024 DSC.NET All rights reserved. |