MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul XXIII - Nr. 620 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Joi, 1 septembrie 2011
SUMAR
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
773. - Hotărâre privind modificarea si completarea Procedurii de aplicare a metodelor indirecte pentru stabilirea bazei impozabile ajustate, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 248/2011
850. - Hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2011 al Societătii Comerciale INAR - S.A. Brasov, aflată în portofoliul Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului
851. - Hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2011 al Societătii Comerciale Orlatex - S.A. Orlat, judetul Sibiu, aflată în portofoliul Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului
854. - Hotărâre pentru completarea anexei nr. 15 la Hotărârea Guvernului nr. 1.347/2001 privind atestarea domeniului public al judetului Bacău, precum si al municipiilor, oraselor si comunelor din judetul Bacău
858. - Hotărâre privind aprobarea finantării din bugetul Fondului pentru mediu a Programului de dezvoltare si optimizare a Retelei Nationale de Monitorizare a Calitătii Aerului
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
164. - Ordin al presedintelui Autoritătii Nationale pentru Protectia Consumatorilor privind unele măsuri de informare a consumatorilor de către societătile financiare bancare si nebancare
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind modificarea si completarea Procedurii de aplicare a metodelor indirecte pentru stabilirea bazei impozabile ajustate, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 248/2011
În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Procedura de aplicare a metodelor indirecte pentru stabilirea bazei impozabile ajustate, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 248/2011, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 191 din 18 martie 2011, se modificasi se completează după cum urmează:
1. Articolul 15 se abrogă.
2. La capitolul III, după sectiunea 1 se introduce o nouă sectiune, sectiunea 11 “Procedura de analiză de risc” cuprinzând articolele 171-178, cu următorul cuprins:
“SECTIUNEA V
Art. 171. - Pentru selectarea persoanelor fizice supuse verificării fiscale prealabile documentare, organele fiscale procedează la identificarea, evaluarea si gestionarea riscurilor de nedeclarare a veniturilor impozabile ale persoanelor fizice.
Art. 172. - Activitatea de identificare a riscurilor constă în efectuarea următoarelor operatiuni:
a) stabilirea surselor de date;
b) culegerea datelor detinute de alte entităti;
c) formalizarea datelor în structura necesară analizei;
d) definirea caracteristicilor persoanelor fizice cu potential risc de nedeclarare.
Art. 173. - Stabilirea surselor de date se realizează prin:
a) evaluarea datelor detinute de organele fiscale cu privire la persoanele fizice si stabilirea necesarului de date care trebuie obtinute în vederea identificării diferentelor dintre situatia fiscală personală si veniturile declarate organelor fiscale;
b) identificarea surselor de date despre persoanele fizice, detinute de autorităti publice si alte entităti, necesare determinării riscului de nedeclarare a veniturilor impozabile.
Art. 174. - Culegerea datelor prevăzute la art. 173 lit. b) detinute de autorităti publice si alte entităti se realizează prin următoarele modalităti:
a) acces la bazele de date, în temeiul protocoalelor sau acordurilor de colaborare si schimb de informatii încheiate, în conditiile legii, între organele fiscale si entitătile detinătoare;
b) solicitarea datelor necesare pe baza unei cereri adresate de organul fiscal entitătii detinătoare;
c) informatii primite de la autorităti judiciare sau alte autorităti publice nationale ori internationale care detin informatii în legătură cu situatia fiscală personală a contribuabilului;
d) informatii obtinute de organele fiscale din surse deschise accesului public.
Art. 175. - Formalizarea datelor în structura necesară analizei se efectuează asupra:
a) grupurilor masive de date, existente în bazele de date proprii ale organelor fiscale sau descărcate din bazele de date
ale altor autorităti publice, interne si externe, la care Agentia Natională de Administrare Fiscală are acces;
b) datelor si informatiilor punctuale, obtinute prin modalitătile prevăzute la art. 174.
Art. 176. - (1) în scopul definirii caracteristicilor persoanelor fizice cu potential risc de nedeclarare se vor avea în vedere, în principal, următorii indicatori fiscali si patrimoniali privind persoanele fizice:
a) veniturile declarate de persoana fizică, precum si de plătitorii de venit;
b) cresterea valorii patrimoniului persoanei fizice;
c) cheltuielile personale efectuate;
d) fluxurile de trezorerie.
(2) Datele si informatiile utilizate pentru indicatorii fiscali si patrimoniali prevăzuti la alin. (1) sunt cele obtinute potrivit art. 174.
Art. 177. - Activitatea de evaluare a riscurilor pe care persoanele fizice le prezintă din punct de vedere fiscal se realizează prin:
a) compararea valorii veniturilor declarate cu fluxurile de trezorerie, precum si cu valoarea cresterii patrimoniale si a cheltuielilor personale efectuate;
b) evaluarea riscului de nedeclarare. Riscul de nedeclarare reprezintă diferenta dintre veniturile declarate de contribuabili sau de plătitorii de venit, pe de o parte, si, pe de altă parte, situatia fiscală personală;
c) stabilirea riscului minim acceptat de administratia fiscală prin verificarea încadrării diferentelor stabilite în limita prevăzută ia art. 1091 alin. (4) din Codul de procedură fiscală.
Art. 178. - Activitatea de gestionare a riscurilor pe care persoanele fizice le prezintă pentru administratia fiscală se realizează prin:
a) procesarea si elaborarea listei persoanelor care depăsesc riscul minim;
b) elaborarea propunerilor pentru efectuarea verificării fiscale prealabile documentare, având în vedere valoarea riscului de nedeclarare, în ordinea descrescătoare stabilită potrivit art. 177 lit. b), cu respectarea valorii riscului minim stabilit potrivit art. 177 lit. c). Dacă din informatiile detinute organul fiscal identifică existenta în lista prevăzută la lit. a) a unor persoane care au calitatea de sot/sotie, rude sau afini până la gradul al ll-lea inclusiv, elaborarea propunerilor se face concomitent pentru toate aceste persoane;
c) valorificarea rezultatelor verificărilor fiscale prealabile efectuate, prin actualizarea datelor si informatiilor detinute cu cele obtinute în cadrul verificărilor fiscale prealabile.”
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Ialomitianu
Bucuresti, 27 iulie 2011.
Nr. 773.
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2011 al Societătii Comerciale INAR - S.A. Brasov, aflată în portofoliul Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului
În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată, al art. 15 alin. (1) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările si completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - (1) Se aprobă bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2011 al Societătii Comerciale INAR - S.A. Brasov, aflată în portofoliul Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2) Defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuti în anexă se aprobă de Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului în termen de 60 de zile.
Art. 2. - (1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale si pe structură, prevăzute în bugetul de venituri si cheltuieli, reprezintă limite maxime si nu poate fi depăsit decât în cazuri justificate, cu aprobarea Guvernului, la propunerea Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului, cu avizul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si al Ministerului Finantelor Publice.
(2) în cazul în care în executie se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, operatorul economic poate efectua cheltuieli proportional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficientă aprobati.
(3) Cheltuielile cu salariile brute se fac numai cu respectarea corelatiei dintre cresterea câstigului mediu lunar brut si cea a productivitătii muncii.
Art. 3. - (1) Nerespectarea prevederilor art. 2 constituie contraventie si se sanctionează cu amendă de la 5.000 lei la 10.000 lei.
(2) Contraventia se constată de către organele de control financiar ale statului, împuternicite conform legii, iar amenda se aplică persoanelor vinovate de nerespectarea prevederilor prezentei hotărâri.
(3) Contraventiei prevăzute la alin. (1) i se aplică dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările si completările ulterioare.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Presedintele Autoritătii pentru
Valorificarea Activelor Statului,
Aurelian Popa
Ministrul muncii, familiei
si protectiei sociale,
Laurentiu Sebastian Lăzăroiu
Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Ialomitianu
Bucuresti, 24 august 2011.
Nr. 850.
ANEXĂ*)
AUTORITATEA PENTRU VALORIFICAREA ACTIVELOR STATULUI
Operatorul economic: Societatea Comercială INAR - S.A. Brasov
Sediul: municipiul Brasov, Str. Poienelor nr. 5, judetul Brasov
Cod unic de înregistrare: 1114208
|
INDICATORI |
Nr. rd. |
BVC2011 |
|||
0 |
1 |
2 |
3 |
5 |
||
I. |
|
|
VENITURI TOTALE (rd.2+10+15) |
1 |
750,00 |
|
|
1 |
|
Venituri din exploatare, din care: |
2 |
749,75 |
|
|
|
a) |
din productia vândută |
3 |
500,00 |
|
|
|
b) |
din vânzarea mărfurilor |
4 |
0,00 |
|
|
|
c) |
din subventii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: |
5 |
36,00 |
|
|
|
|
|
subventii, cf. prevederilor legale în vigoare |
6 |
36,00 |
|
|
|
|
transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare |
7 |
0,00 |
|
|
d) |
productia de imobilizări |
8 |
0,00 |
|
|
|
e) |
alte venituri din exploatare, din care: |
9 |
213,75 |
|
|
|
e1) |
venituri aferente programelor din fonduri structurale |
9a |
145,00 |
|
|
|
e2) |
venituri conform OUG 95/2002 |
9b |
|
|
|
2 |
|
Venituri financiare, din care: |
10 |
0,25 |
|
|
|
a) |
din imobilizări financiare |
11 |
0,00 |
|
|
|
b) |
din alte investitii si împrumuturi care fac parte din activele imobilizate |
12 |
0,00 |
|
|
|
c) |
din dobânzi |
13 |
0,10 |
|
|
|
d) |
alte venituri financiare |
14 |
0,15 |
|
|
3 |
|
Venituri extraordinare |
15 |
|
|
II. |
|
|
CHELTUIELI TOTALE (rd.17+48+51) |
16 |
740,00 |
|
|
1 |
|
Cheltuieli de exploatare, din care: |
17 |
739,95 |
|
|
|
a) |
cheltuieli materiale |
18 |
12,00 |
|
|
|
b) |
alte cheltuieli externe (cu energie si apă) |
19 |
55,00 |
|
|
|
c) |
cheltuieli privind mărfurile |
20 |
0,00 |
|
|
|
d) |
cheltuieli cu personalul, din care: |
21 |
390,00 |
|
|
|
|
d1 |
ch. cu salariile |
22 |
304,00 |
|
|
|
d2 |
cheltuieli cu asigurările si protectia socială si alte obligatii legale, din care: |
23 |
86,00 |
|
|
|
|
ch. privind contributia la asigurări sociale |
24 |
65,00 |
|
|
|
|
ch. privind contributia la asigurări pt. somaj |
25 |
2,00 |
|
|
|
|
ch. privind contributia la asigurări sociale de sănătate |
26 |
18,00 |
|
|
|
|
ch. privind contributiile la fondurile speciale aferente fondului de salarii |
27 |
1,00 |
|
|
|
03 |
alte cheltuieli cu personalul,din care: |
28 |
0,00 |
|
|
|
|
d3.1).ch. sociale prevăzute prin art.21 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările si completările ulterioare, din care: |
29 |
0,00 |
|
|
|
|
-tichete de cresă, cf. Legii nr.193/20Q6, cu modificările si completările ulterioare |
30 |
0,00 |
|
|
|
|
-tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările si completările ulterioare |
31 |
0,00 |
|
|
|
|
d3.2) tichete de masă |
32 |
0,00 |
|
|
|
|
d.3.3) tichete de vacantă |
33 |
0,00 |
|
|
|
|
d3.4)alte drepturi de personal conform prevederilor legale |
33a |
0,00 |
|
|
e) |
ch. cu plătile brute compensatorii cf. CCM aferente disponibilizărilor potrivit programelor de disponibilizări |
34 |
0,00 |
|
|
|
f) |
ch. cu drepturile salariale cuvenite în baza unor hotărâri judecătoresti |
35 |
0,00 |
|
|
|
g) |
ch. cu amortizarea imobilizărilor corporale si necorporale |
36 |
85,00 |
|
|
|
h) |
ch. cu prestatiile externe |
37 |
65,00 |
|
|
|
i) |
alte cheltuieli de exploatare, din care: |
38 |
132,95 |
|
|
|
|
i1) contract de mandat |
39 |
53,00 |
|
|
|
|
i2) ch. de protocol, din care: |
40 |
0,00 |
|
|
|
|
|
-tichete cadou potrivit Legii nr 193/2006, cu modificările si completările ulterioare |
41 |
0,00 |
|
|
|
i3) ch. de reclamă si publicitate, din care: |
42 |
0,00 |
|
|
|
|
|
tichete cadou ptr. cheltuieli de reclamă si publicitate, potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările si completările ulterioare |
43 |
0,00 |
|
|
|
|
tichete cadou ptr. campanii de marketing, studiul pietei, promovarea pe piete existente sau noi, potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările si completările ulterioare |
44 |
0,00 |
|
|
|
i4) ch. cu sponsorizarea |
45 |
0,00 |
|
|
|
|
i5) ch. cu taxa pt.activitatea de exploatare a resurselor minerale |
46 |
0,00 |
|
|
|
|
i6) ch. cu redeventa pentru concesionarea bunurilor |
47 |
0,00 |
|
|
|
|
i7) cheltuieli aferente programelor din fonduri structurale |
47a |
0,00 |
|
|
|
|
i8) cheltuieli conform OUG 95/2002 si/ sau cheltuieli somaj tehnic |
47b |
0,00 |
|
|
|
|
i9) cheltuieli aferente restructurării, privatizării, administrator special, etc. |
47c |
0,00 |
|
|
2 |
|
Cheltuieli financiare, din care: |
48 |
0,05 |
|
|
|
a) |
cheltuieli privind dobânzile |
49 |
0,00 |
|
|
|
b) |
alte cheltuieli financiare |
50 |
0,05| |
|
|
3 |
|
Cheltuieli extraordinare |
51 |
0,00 |
III. |
|
|
REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) |
52 |
10,00 |
|
IV. |
|
|
IMPOZIT PE PROFIT |
53 |
1,60 |
|
V. |
|
|
PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: |
54 |
8,40 |
|
|
1 |
|
Rezerve legale |
55 |
0,50 |
|
|
2 |
|
Alte rezerve reprezentând facilităti fiscale prevăzute de lege |
56 |
0,00 |
|
|
3 |
|
Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenti |
57 |
7,90 |
|
|
4 |
|
Constituirea surselor proprii de finantare pentru proiectele cofinantate din împrumuturi externe, precum si pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, platii dobânzilor, comisioanelor si altor costuri aferente acestor împrumuturi externe |
58 |
0,00 |
|
|
5 |
|
Alte repartizări prevăzute de lege |
59 |
0,00 |
|
|
6 |
|
Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la rd.55, 56, 57, 58 si 59. |
60 |
0,00 |
|
|
7 |
|
Participarea salariatilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exercitiul financiar de referintă |
61 |
0,00 |
|
|
8 |
|
Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societătilor/companiilor nationale si societătilor cu capital integral sau majoritar de stat |
62 |
0,00 |
|
|
9 |
|
Profitul nerepartizat pe destinatiile prevăzute la pct.1-8 se repartizează la alte rezerve si constituie sursă proprie de finantare |
63 |
0,00 |
|
VI. |
|
|
SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR, din care: |
64 |
85,00 |
|
|
1 |
|
Surse proprii |
65 |
85,00 |
|
|
2 |
|
Alocatii de la buget |
66 |
0,00 |
|
|
3 |
|
Credite bancare |
67 |
0,00 |
|
|
|
a) |
- interne |
68 |
0,00 |
|
|
|
b) |
- externe |
69 |
0,00 |
|
|
4 |
|
Alte surse |
70 |
0,00 |
|
VII. |
|
|
CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: |
71 |
85,00 |
|
|
1 |
|
Cheltuieli aferente investitiilor, inclusiv cele aferente investitiilor în curs la finele anului, din care: |
72 |
85,00 |
|
|
|
|
|
- cheltuieli de proiectare - cercetare |
72a |
85,00 |
|
2 |
|
Rambursări de rate aferente creditelor pentru investitii |
73 |
0,00 |
|
|
a) |
interne |
74 |
0,00 |
|
|
b) |
externe |
75 |
0,00 |
VIII. |
|
|
REZERVE, din care: |
76 |
1.333,20 |
|
1 |
|
Rezerve legale |
77 |
0,50 |
|
2 |
|
Rezerve statutare |
78 |
0,70 |
|
3 |
|
Alte rezerve |
79 |
1.332,00 |
IX. |
|
DATE DE FUNDAMENTARE |
80 |
|
|
|
1 |
|
Venituri totale |
81 |
750,00 |
|
2 |
|
Cheltuieli aferente veniturilor totale |
82 |
740,00 |
|
3 |
|
Nr. prognozat de personal la finele anului |
83 |
20,00 |
|
4 |
|
Nr.mediu de salariati total in activitate |
84 |
21,00 |
|
4a |
|
Nr. mediu salariati nucleu conform OUG 95/2002 /somaj tehnic |
84a |
0,00 |
|
5 |
|
Fond de salarii, din care: |
85 |
304,00 |
|
|
a) |
fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă |
86 |
300,00 |
|
|
b) |
alte cheltuieli cu personalul |
87 |
4,00 |
|
6 |
|
Câstigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) |
88 |
1.190,00 |
|
7 |
|
Productivitatea muncii pe total personal mediu în preturi curente (mii lei/persoană)(rd.81/84) |
89 |
36 |
|
8 |
|
Productivitatea muncii pe total personal mediu în preturi comparabile (mii lei/persoană) |
90 |
36 |
|
9 |
|
Productivitatea muncii în unităti fizice pe total personal mediu (unităti fizice/persoana) |
91 |
0,00 |
|
10 |
|
Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale)x1000 =(rd.16/rd.1)x1000 |
92 |
986,67 |
|
11 |
|
Plăti restante |
93 |
50,00 |
|
|
a) |
preturi curente |
94 |
50,00 |
|
|
b) |
preturi comparabile |
95 |
50,00 |
|
12 |
|
Creante restante |
96 |
57,00 |
|
|
a) |
preturi curente |
97 |
57,00 |
|
|
b) |
preturi comparabile |
98 |
57,00 |
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2011 al Societătii Comerciale Orlatex - S.A. Orlat, judetul Sibiu, aflată în portofoliul Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului
În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată, al art. 15 alin. (1) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările si completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - (1) Se aprobă bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2011 al Societătii Comerciale Orlatex - S.A. Orlat, judetul Sibiu, aflată în portofoliul Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2) Defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuti în anexă se aprobă de Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului în termen de 60 de zile.
Art. 2. - (1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale si pe structură, prevăzute în bugetul de venituri si cheltuieli, reprezintă limite maxime si nu poate fi depăsit decât în cazuri justificate, cu aprobarea Guvernului, la propunerea Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului, cu avizul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si al Ministerului Finantelor Publice.
(2) în cazul în care în executie se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, operatorul economic poate efectua cheltuieli proportional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficientă aprobati.
(3) Cheltuielile cu salariile brute se fac numai cu respectarea corelatiei dintre cresterea câstigului mediu lunar brut si cea a productivitătii muncii.
Art. 3. - (1) Nerespectarea prevederilor art. 2 constituie contraventie si se sanctionează cu amendă de la 5.000 lei la 10.000 lei.
(2) Contraventia se constată de către organele de control financiar ale statului, împuternicite conform legii, iar amenda se aplică persoanelor vinovate de nerespectarea prevederilor prezentei hotărâri.
(3) Contraventiei prevăzute la alin. (1) i se aplică dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările si completările ulterioare.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Presedintele Autoritătii pentru
Valorificarea Activelor Statului,
Aurelian Popa
Ministrul muncii, familiei
si protectiei sociale,
Laurentiu Sebastian Lăzăroiu
Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Ialomitianu
Bucuresti, 24 august 2011.
Nr. 851.
ANEXĂ*)
AUTORITATEA PENTRU VALORIFICAREA ACTIVELOR STATULUI
Operatorul economic: Societatea Comercială ORLATEX - S.A. Orlat
Sediul/Adresa: localitatea Orlat, str. Avram Iancu nr. 714, judetul Sibiu
Cod unic de înregistrare: RO 777580
|
INDICATORI |
Nr. rd. |
BVC2011 |
|||
0 |
1 |
2 |
3 |
5 |
||
I. |
|
|
VENITURI TOTALE (rd.2+10+15) |
1 |
365 |
|
|
1 |
|
Venituri din exploatare, din care: |
2 |
365 |
|
|
|
a) |
din productia vândută |
3 |
271 |
|
|
|
b) |
din vânzarea mărfurilor |
4 |
2 |
|
|
|
c) |
din subventii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: |
5 |
|
|
|
|
|
|
subventii, cf. prevederilor legale în vigoare |
6 |
|
|
|
|
|
transferuri, cf. prevederilor legale învigoare |
7 |
|
|
|
d} |
productia de imobilizări |
8 |
|
|
|
|
e) |
alte venituri din exploatare, din care: |
9 |
92 |
|
|
|
el) |
venituri aferente programelor din fonduri structurale |
9a |
|
|
|
|
e2) |
venituri conform OUG 95/2002 |
9b |
|
|
|
2 |
|
Venituri financiare, din care: |
10 |
0 |
|
|
|
a) |
din imobilizări financiare |
11 |
|
|
|
|
b) |
din alte investitii si împrumuturi care fac parte din activele imobilizate |
12 |
|
|
|
|
c) |
din dobânzi |
13 |
|
|
|
|
d) |
alte venituri financiare |
14 |
|
|
|
3 |
|
Venituri extraordinare |
15 |
|
|
II. |
|
|
CHELTUIELI TOTALE (rd.17+48+51) |
16 |
363 |
|
|
1 |
|
Cheltuieli de exploatare, din care: |
17 |
363 |
|
|
|
a) |
cheltuieli materiale |
18 |
62 |
|
|
|
b) |
alte cheltuieli externe (cu energie si apă) |
19 |
14 |
|
|
|
c) |
cheltuieli privind mărfurile |
20 |
2 |
|
|
|
d) |
cheltuieli cu personalul, din care: |
21 |
154 |
|
|
|
|
d1 |
ch. cu salariile |
22 |
105 |
|
|
|
d2 |
cheltuieli cu asigurările si protectia socială si alte obligatii legale, din care: |
23 |
49 |
|
|
|
|
ch. privind contributia la asigurări sociale |
24 |
37 |
|
|
|
|
ch. privind contributia la asigurări pt.somaj |
25 |
1 |
|
|
|
|
ch. privind contributia la asigurări sociale de sănătate |
26 |
10 |
|
|
|
|
ch. privind contributiile la fondurile speciale aferente fondului de salarii |
27 |
1 |
|
|
|
d3 |
alte cheltuieli eu personalul,din care: |
28 |
|
|
|
|
|
d3.1).ch. sociale prevăzute prin art 21 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările si completările ulterioare, din care: |
29 |
|
|
|
|
|
- tichete de cresă, cf. Legii nr. 193/2006, cu modificările si completărileulterioare |
30 |
|
|
|
|
|
- tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările si completările ulterioare |
31 |
|
|
|
|
|
d3.2) tichete de masă |
32 |
|
|
|
|
|
d3.3) tichete de vacantă |
33 |
|
|
|
|
|
d3.4)alte drepturi de personal conform prevederilor legale |
33a |
|
|
|
e) |
ch. cu plătile brute compensatorii cf. CCM aferente disponibilizărilor potrivit programelor de disponibilizări |
34 |
|
|
|
|
f) |
ch. cu drepturile salariate cuvenite în baza unor hotărâri judecătoresti |
35 |
|
|
|
|
g) |
ch. cu amortizarea imobilizărilor corporale si necorporale |
36 |
9 |
|
|
|
h) |
ch. cu prestatiile externe |
37 |
70 |
|
|
|
i) |
alte cheltuieli de exploatare, din care: |
38 |
52 |
|
|
|
|
11) contract de mandat |
39 |
52 |
|
|
|
|
i2) ch. de protocol, din care: |
40 |
|
|
|
|
|
|
-tichete cadou potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările si completările ulterioare |
41 |
|
|
|
|
i3) ch. de reclamă si publicitate, din care: |
42 |
|
|
|
|
|
|
tichete cadou ptr. cheltuieli de reclamă si publicitate, potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările si completările ulterioare |
43 |
|
|
|
|
|
tichete cadou ptr. campanii de marketing, studiul pietei, promovarea pe piete existente sau noi, potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările si completările ulterioare |
44 |
|
|
|
|
i4) ch. cu sponsorizarea |
45 |
|
|
|
|
|
i5) ch. cu taxa pt.activitatea de exploatare a resurselor minerale |
46 |
|
|
|
|
|
i6) ch. cu redeventa pentru concesionarea bunurilor |
47 |
|
|
|
|
|
i7) cheltuieli aferente programelor din fonduri structurale |
47a |
|
|
|
|
|
i8) cheltuieli conform OUG 95/2002 si/ sau cheltuieli somaj tehnic |
47b |
|
|
|
|
|
i9) cheltuieli aferente restructurării, privatizării, administrator special.etc. |
47c |
|
|
|
2 |
|
Cheltuieli financiare, din care: |
48 |
0 |
|
|
|
a) |
cheltuieli privind dobânzile |
49 |
|
|
|
|
b) |
alte cheltuieli financiare |
50 |
|
|
|
3 |
|
Cheltuieli extraordinare |
51 |
|
III. |
|
|
REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) |
52 |
2 |
IV. |
|
|
IMPOZIT PE PROFIT |
53 |
0,3 |
V. |
|
|
PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: |
54 |
1.7 |
|
1 |
|
Rezerve legale |
55 |
0 |
|
2 |
|
Alte rezerve reprezentând facilităti fiscale prevăzute de lege |
56 |
|
|
3 |
|
Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenti |
57 |
1,7 |
|
4 |
|
Constituirea surselor proprii de finantare pentru proiectele cofinantate din împrumuturi externe, precum si pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, platii dobânzilor, comisioanelor si altor costuri aferente acestor împrumuturi externe |
58 |
|
|
5 |
|
Alte repartizări prevăzute de lege |
59 |
|
|
6 |
|
Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la rd.55, 56, 57, 58 si 59. |
60 |
0 |
|
7 |
|
Participarea salariatilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exercitiul financiar de referintă |
61 |
0 |
|
8 |
|
Minimum 90% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societătilor/companiilor nationale si societătilor cu capital integral sau majoritar de stat |
62 |
0 |
|
9 |
|
Profitul nerepartizat pe destinatiile prevăzute la pct.1-8 se repartizează la alte rezerve si constituie sursă proprie de finantare |
63 |
0 |
VI. |
|
|
SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR, din care: |
64 |
0 |
|
1 |
|
Surse proprii |
65 |
|
|
2 |
|
Alocatii de la buget |
66 |
|
|
3 |
|
Credite bancare |
67 |
0 |
|
|
a) |
- interne |
68 |
|
|
|
b) |
- externe |
69 |
|
|
4 |
|
Alte surse |
70 |
|
VII. |
|
|
CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: |
71 |
0 |
|
1 |
|
Cheltuieli aferente investitiilor, inclusiv cele aferente investitiilor în curs la finele anului, din care: |
72 |
0 |
|
|
|
I - cheltuieli de proiectare - cercetare |
72a |
|
|
2 |
|
Rambursări de rate aferente creditelor pentru investitii |
73 |
0 |
|
|
a) |
interne |
74 |
|
|
|
b) |
externe |
75 |
|
VIII. |
|
|
REZERVE, din care: |
76 |
0 |
|
1 |
|
Rezerve legale |
77 |
0 |
|
2 |
|
Rezerve statutare |
78 |
|
|
3 |
|
Alte rezerve |
79 |
|
IX. |
|
DATE DE FUNDAMENTARE |
80 |
|
|
|
1 |
|
Venituri totale |
81 |
365 |
|
2 |
|
Cheltuieli aferente veniturilor totale |
82 |
363 |
|
3 |
|
Nr. prognozat de personal la finele anului |
83 |
11 |
|
4 |
|
Nr.mediu de salariati total in activitate |
84 |
11 |
|
4a |
|
Nr. mediu salariati nucleu conform OUG 95/2002 /somaj tehnic |
84a |
|
|
5 |
|
Fond de salarii, din care: |
85 |
105 |
|
|
a) |
fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă |
86 |
105 |
|
|
b) |
alte cheltuieli cu personalul |
87 |
0 |
|
6 |
|
Câstigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) |
88 |
795 |
|
7 |
|
Productivitatea muncii pe total personal mediu în preturi curente (mii lei/persoană)(rd.81/84) |
89 |
33 |
|
8 |
|
Productivitatea muncii pe total personal mediu în preturi comparabile (mii lei/persoană) |
90 |
33 |
|
9 |
|
Productivitatea muncii în unităti fizice pe total personal mediu (unităti fizice/persoana) |
91 |
|
|
10 |
|
Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale)x1000 =(rd.16/rd.1)x1000 |
92 |
995 |
|
11 |
|
Plăti restante |
93 |
|
|
|
a) |
preturi curente |
94 |
|
|
|
b) |
preturi comparabile |
95 |
0 |
|
12 |
|
Creante restante |
96 |
30 |
|
|
a) |
preturi curente |
97 |
30 |
|
|
b) |
preturi comparabile |
98 |
30 |
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru completarea anexei nr. 15 la Hotărârea Guvernului nr. 1.347/2001 privind atestarea domeniului public al judetului Bacău, precum si al municipiilor, oraselor si comunelor din judetul Bacău
În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată, si al art. 21 alin. (3) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică si regimul juridic al acesteia, cu modificările si completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - În anexa nr. 15 “Inventarul bunurilor care apartin domeniului public al comunei Beresti-Tazlău” la Hotărârea Guvernului nr. 1.347/2001 privind atestarea domeniului public al judetului Bacău, precum si al municipiilor, oraselor si comunelor din judetul Bacău, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 305 si 305 bis din 9 mai 2002, cu modificările si completările ulterioare, după pozitia nr. 220 se introduc douăzeci de noi pozitii, pozitiile nr. 221-240, potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul administratiei si internelor,
Constantin-Traian Igas
Bucuresti, 24 august 2011.
Nr. 854.
ANEXA
Completări la inventarul bunurilor care apartin domeniului public al comunei Beresti-Tazlău
Nr. crt. |
Codul de clasificare |
Denumirea bunului |
Elemente de identificare |
Anul dobândirii, sau, după caz, al dării în folosintă |
Valoarea de inventar - lei - |
Situatia juridică actuală/ Denumire act proprietate sau alte acte doveditoare |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
221 |
1.6.2. |
Teren scoală Turluianu - deal |
Tehnice: tarla 1; Suprafată = 2.685 mp Intravilan: sat Turluianu Vecini: N - mostenitor Iojă C. Vasile, S - drum comunal. E - mostenitor lojă C. Vasile, V- lojă Dorin |
2006 |
6000 |
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău, conform H.C.L. nr. 28/2006 |
|
222 |
1.6.2. |
Scoală Turluianu - deal |
Tehnice: suprafata = 136 mp Intravilan: sat Turluianu Vecini: N - mostenitor lojă C. Vasile, S - drum comunal, E - mostenitor lojă C. Vasile, V- lojă Dorin Construită din lemn, fundatie din beton si acoperisul din tablă |
2006 |
|
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău, conform H.C.L nr. 28/2006 |
|
223 |
1.6.2. |
Teren”Lunca” |
Tehnice: tarlaua 58, parcela 1461 Suprafată = 97.500 mp, din care 47.051 mp intravilan si 50.449 mp extravilan - sat Beresti-Tazlău Vecini: N - drum judetean 118 A S - Lunca Tazlăului E - Lunca Tazlăului V - S.C. Molidu Impex - S.R.L. si proprietăti particulare |
1991 |
|
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău, conform H.C.L nr. 33/2008 |
|
224 |
1.3.7.1. |
Drum exploatare agricolă 857/4 |
Drum de pământ în Enăchesti, face legătura între DJ 118 si coama dealului Moritz. L= 478 m, I = 6 m |
1991 |
|
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău, conform H.C.L.nr. 35/2010 |
|
225 |
1.3.7.1. |
Drum exploatare agricolă 857/2 |
Drum de pământ în Enăchesti, face legătura între coama dealului Moritz si Cruce Opinca. L= 1.223 m, l = 6m |
1951 |
|
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău, conform H.C.L.nr. 35/2010 |
|
226 |
1.3.7.1. |
Drum exploatare agricolă 857/5 |
Drum de pământ, sat Enăchesti, face legătura între Cruce Opinca si pârâul Fanat. L = 577m, l = 6m |
1975 |
|
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău, conform H.C.L.nr. 35/2010 |
|
227 |
1.3.7.1. |
Drum exploatare agricolă 817 |
Drum de pământ, sat Enăchesti, face legătura între pârâul Fanat si Ciusmeaua Grama. L = 409 m, I = 6 m |
1975 |
|
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău, conform H.C.L.nr. 35/2010 |
|
228 |
1.3.7.1. |
Drum exploatare agricolă 813 |
Drum de pământ, sat Enăchesti, face legătura între Ciusmeaua Grama si DC 200 Enăchesti-laz. L = 701 m, l = 6rn |
1975 |
|
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău, conform H.C.L.nr. 35/2010 |
|
229 |
1.3.7.1. |
Drum exploatare agricolă 1759 |
Drum de pământ, sat Enăchesti, face legătura între Fântâna Opinca Dumitru si Dealul Calinisului (Opinca Toma). L = 299 m, I = 6 m |
1975 |
|
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău, conform H.C.L.nr. 35/2010 |
|
230 |
1.3.7.1. |
Drum exploatare agricolă 1759/1 |
Drum de pământ, sat Enăchesti, face legătura între proprietatea Opinca Toma si DC 200 (Crucea Ghinuta). L = 661 m, 1 = 6 m |
1991 |
|
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău, conform H.C.L.nr. 35/2010 |
|
231 |
1.3.7.1. |
Drum exploatare agricolă 649 |
Drum de pământ, sat Enăchesti, face legătura între DJ 118 B (Vasiliu Guta) si DE 650 (Deal Bosoteni) (Vasilache Petrea). L = 760 m, I = 6 m |
1991 |
|
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău, conform H.C.L.nr. 35/2010 |
|
232 |
1.3.7.1. |
Drum exploatare agricolă 650 |
Drum de pământ, sat Botoseni, face legătura între proprietatea Vasilache Petrea si Biserica Botoseni. L = 23lm, l = 6m |
1951 |
|
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău, conform H.C.L.nr. 35/2010 |
|
233 |
1.3.7.1. |
Drum exploatare agricolă 981 |
Drum de pământ, sat Beresti-Tazlău, face legătura între DJ 118 Â (Checherita Costache) si Dealul Bradului (proprietatea Baciu Zota). L= 1.495 m, l = 6m |
1951 |
|
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău, conform H.C.L.nr. 35/2010 |
|
234 |
1.3.7.1. |
Drum exploatare agricolă 1048/4 |
Drum de pământ, sat Beresti-Tazlău face legătura între Baciu Zota si Coasta lui Grigoras (proprietate Grigoras Măria). L = 309m, l=&m |
1991 |
|
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău, conform H.C.L.nr. 35/2010 |
|
235 |
1.3.7.1. |
Drum exploatare agricolă 1437 |
Drum de pământ, sat Romanesti, face legătura între proprietatea lui Grigoras Măria si proprietatea lui Negrescu Constantin. L = 799 m, I = 6 m |
1951 |
|
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău, conform H.C.L.nr. 35/2010 |
|
236 |
1.3.7.1. |
Drum exploatare agricolă 1147 |
Drum de pământ, sat Romanesti, face legătura între proprietatea lui Negrescu Constantin si intersectia cu drumul care duce la “pârâul Teris”. L = 583 m, I = 6 m |
1951 |
|
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău conform H.C.L.nr. 35/2010 |
|
237 |
1.3.7.1. |
Drum exploatare agricolă 1072 |
Drum de pământ, sat Romanesti, face legătura cu drumul care duce la Pârâul lui Teris si proprietatea lui Munteanu Gh. Vasile. L = 295 m, I = 6m |
1951 |
|
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău conform H.C.L.nr. 35/2010 |
|
238 |
|
Teren Luncă Tescani |
Tehnice: tarlaua 4, parcela 56 Suprafata = 9.500 mp Extravilan sat Tescani Vecini: N - păsune comunală S - păsune comunală E - păsune comunală V - păsune comunală |
1991 |
|
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău, conform H.C.L.nr. 39/2010 |
|
239 |
|
Teren Luncă Tescani |
Tehnice: tarlaua 4, parcela 60 Suprafata = 3.300 mp Extravilan sat Tescani Vecini: N - păsune comunală S - păsune comunală E - păsune comunală V - păsune comunală |
1991 |
|
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău, conform H.C.L.nr. 39/2010 |
|
240 |
|
Teren fostul CAP Beresti-Tazlău (grajduri, magazie, fânărie, cantină) |
Tehnice: tarlaua 106, parcela 1296 Suprafata = 23.000 mp Intravilan sat Beresti-Tazlău Vecini: N - DJ 118 A S - teren proprietăti E - S.C. Molidul -S.A. V - teren proprietăti |
1991 |
|
Domeniul public al comunei Beresti-Tazlău, conform H.C.L.nr. 39/2010 |
|
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind aprobarea finantării din bugetul Fondului pentru mediu a Programului de dezvoltare si optimizare a Retelei Nationale de Monitorizare a Calitătii Aerului
În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată, si al art. 13 alin. (1) lit. v) si alin. (5) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 105/2006, cu modificările si completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă alocarea din bugetul Fondului pentru mediu a sumei de 50.000 mii lei, în perioada 2011-2013, sub formă de finantare nerambursabilă, pentru realizarea actiunilor multianuale pentru Programul de dezvoltare si
optimizare a Retelei Nationale de Monitorizare a Calitătii Aerului, după cum urmează:
a) în anul 2011 - 20.000 mii lei;
b) în anul 2012 - 15.000 mii lei;
c) în anul 2013 - 15.000 mii lei.
Art. 2. - (1) Suma prevăzută la art. 1 se acordă beneficiarului Ministerul Mediului si Pădurilor, care realizează
Programul de dezvoltare si optimizare a Retelei Nationale de Monitorizare a Calitătii Aerului.
(2) Ministerul Mediului si Pădurilor contractează achizitia de servicii si produse pentru realizarea Programului de dezvoltare si optimizare a Retelei Nationale de Monitorizare a Calitătii Aerului, cu respectarea prevederilor legislatiei în vigoare privind achizitiile publice.
Art. 3. - Suma alocată din bugetul Fondului pentru mediu potrivit art. 1 se gestionează în conformitate cu prevederile art. 2 si 3 din Hotărârea Guvernului nr. 185/2011 privind stabilirea unor măsuri în vederea finantării unor proiecte si programe din bugetul Fondului pentru mediu.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul mediului si pădurilor,
László Borbély
Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Ialomitianu
Bucuresti, 24 august 2011.
Nr. 858.
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
AUTORITATEA NATIONALĂ PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR
privind unele măsuri de informare a consumatorilor de către societătile financiare bancare si nebancare
Având în vedere:
- Referatul Directiei de control si supraveghere piată din cadrul Autoritătii Nationale pentru Protectia Consumatorilor nr. 1/878 din 3 iunie 2011;
- prevederile art. 8, art. 91 alin. (1) si art. 18 din Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicată, cu modificările si completările ulterioare, si ale art. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 882/2010 privind organizarea si functionarea Autoritătii Nationale pentru Protectia Consumatorilor;
în temeiul art. 5 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 882/2010,
presedintele Autoritătii Nationale pentru Protectia Consumatorilor emite prezentul ordin.
Art. 1. - (1) Pentru corecta informare a consumatorilor, prestatorii de servicii financiare sunt obligati să afiseze în interiorul unitătilor, la loc vizibil, pe un suport video - ecran TV - următoarele:
a) informatii privind drepturile si obligatiile consumatorilor, conform legislatiei în vigoare;
b) explicatii cu privire la terminologia specifică domeniului financiar-bancar;
c) informatii furnizate de Autoritatea Natională pentru Protectia Consumatorilor, la solicitarea acesteia.
(2) Informatiile prevăzute la alin. (1) trebuie să fie redactate în mod clar, concis, vizibil, usor de citit si cu caractere de aceeasi mărime. Informatiile sunt prezentate astfel încât să nu inducă în eroare consumatorii.
Art. 2. - Prezentarea informatiilor mentionate la art. 1 se va face pe întreaga suprafată a ecranului, cu exceptia benzii serali, la intervale de 45 de minute, cu durata de 15 minute.
Art. 3. - (1) Prestatorii de servicii financiare au obligatia să asigure, permanent, un spatiu sub formă de bandă scroll, pe care se vor derula informatii referitoare la pretul aferent produselor financiare oferite consumatorilor, în principal: comisionul de administrare a contului curent, comisioanele de retragere la ghiseu si ATM, comisionul de depunere, comisioanele aferente serviciului de Internet banking, valorile indicilor de referintă utilizati în contractele de credit, dobânzile acordate la depozite si alte produse de economisire.
(2) Informatiile mentionate la alin. (1) sunt în conformitate cu oferta prezentată pe website-ul oficial.
(3) Banda scroll va avea o dimensiune de minimum 10% din suprafata ecranului.
Art. 4. - (1) Suporturile de afisare vor fi instalate astfel încât să fie în câmpul vizual al consumatorilor aflati în interiorul unitătilor.
(2) Suportul de afisare va fi unul digital - ecran TV cu diagonala de minimum 65 cm - si va fi prevăzut cu un sistem de transmitere centralizată a continutului.
(3) Sistemul de transmitere va trebui să permită actualizarea zilnică a informatiilor difuzate.
Art. 5. - Sunt supuse prevederilor prezentului ordin societătile financiare bancare si societătile financiare nebancare, altele decât cele de tip case de ajutor reciproc si case de amanet.
Art. 6. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, si intră în vigoare la 1 ianuarie 2012.
Presedintele Autoritătii Nationale pentru Protectia Consumatorilor,
Constantin Cerbulescu
Bucuresti, 30 august 2011.
Nr. 164.
![]() |
![]() |
Copyright 1998-2024 DSC.NET All rights reserved. |