MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul XXIII - Nr. 166 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Marti, 8 martie 2011
SUMAR
251. - Decret privind conferirea Ordinului National Steaua
României în grad de Colan
252. - Decret privind conferirea Ordinului National Serviciul
Credincios în grad de Mare
Cruce
DECIZII ALE CURTII CONSTITUTIONALE
Decizia nr. 1.617 din 16 decembrie 2010 referitoare la
exceptia de neconstitutionalitate a prevederilor Legii nr. 146/1997 privind
taxele judiciare de timbru
Decizia nr. 1.633 din 16 decembrie 2010 referitoare la
exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 18 din Legea nr.
230/2007 privind înfiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de
proprietari
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
193. - Hotărâre pentru aprobarea amendamentului convenit
prin schimbul de scrisori semnate la Bucuresti la 21 mai 2010 si la 31 mai
2010, între Guvernul României si Banca Internatională pentru Reconstructie
si Dezvoltare, la Acordul de împrumut dintre România si Banca
Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare, semnat la Bucuresti la
28 ianuarie 2005, pentru finantarea Proiectului de restructurare a
transporturilor
194. - Hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri
si cheltuieli pe anul 2011 al Companiei Nationale “UNIFARM” - S.A. Bucuresti,
aflată sub autoritatea Ministerului Sănătătii
196. - Hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri
si cheltuieli pe anul 2011 al Regiei Autonome “Administratia Patrimoniului
Protocolului de Stat”, regie autonomă de interes national, aflată sub
autoritatea Secretariatului General al Guvernului
199. - Hotărâre pentru aprobarea bugetului de venituri
si cheltuieli pe anul 2011 al Administratiei Nationale a
îmbunătătirilor Funciare, aflată sub autoritatea Ministerului
Agriculturii si Dezvoltării Rurale
201. - Hotărâre privind revocarea si numirea unui membru
al Consiliului de supraveghere si îndrumare a activitătii Autoritătii
pentru Valorificarea Activelor Statului si pentru modificarea Hotărârii
Guvernului nr. 837/2004 privind organizarea si functionarea Autoritătii
pentru Valorificarea Activelor Statului
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
29/991. - Ordin al ministrului agriculturii si dezvoltării
rurale si al ministrului mediului si pădurilor privind prohibitia
pescuitului în anul 2011
1.004. - Ordin al ministrului mediului si pădurilor
pentru aprobarea modelului si continutului formularului “Decizie de impunere
privind aplicarea penalitătii prevăzute în cazul nerestituirii
certificatelor de emisii de gaze cu efect de seră”
Lista cuprinzând asociatiile si fundatiile cărora li
s-au alocat subventii de la bugetul local al municipiului Galati în anul 2011,
în conformitate cu prevederile Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subventii
asociatiilor si fundatiilor române cu personalitate juridică, care
înfiintează si administrează unităti de asistentă
socială, si ale Hotărârii Guvernului nr. 1.153/2001 pentru aprobarea
Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 privind
acordarea unor subventii asociatiilor si fundatiilor române cu personalitate
juridică, care înfiintează si administrează unităti de
asistentă socială
-
Ordinul ministrului justitiei nr. 2.815/C/2008
-
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
1.134/C/2009
-
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
1.405/C/2009
-
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
1.783/C/2009
-
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
1.785/C/2009
-
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
1.786/C/2009
-
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
1.788/C/2009
-
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
1.825/C/2009
-
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
2.857/C/2009
-
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
2.935/C/2009
-
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
2.936/C/2009
-
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
3.061/C/2009
-
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
3.133/C/2009
-
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
3.135/C/2009
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind conferirea Ordinului National Steaua României în grad de Colan
În temeiul prevederilor art. 94 lit. a)
si ale art. 100 din Constitutia României, republicată, ale art. 4 alin.
(1), ale art. 6 lit. Asi ale art. 11 din Legea nr. 29/2000 privind sistemul
national de decoratii al României, cu modificările si completările
ulterioare,
având
în vedere propunerea ministrului afacerilor externe, în semn de înaltă
apreciere pentru contributia personală la promovarea si dezvoltarea
relatiilor de prietenie si colaborare dintre România si Republica Letonia,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Se conferă Ordinul National Steaua României în grad de Colan
Excelentei Sale domnului Valdis Zatlers, presedintele Republicii Letonia.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
În temeiul art.
100 alin. (2) din Constitutia României,
republicată, contrasemnăm acest decret.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Bucuresti, 2 martie
2011.
Nr. 251.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind conferirea Ordinului National Serviciul Credincios în grad
de Mare Cruce
În temeiul prevederilor art. 94 lit. a)
si ale art. 100 din Constitutia României, republicată, ale art. 4 alin.
(1), ale art. 6 lit. A si ale art. 11 din Legea nr. 29/2000 privind sistemul
national de decoratii al României, cu modificările si completările
ulterioare,
având
în vedere propunerea ministrului afacerilor externe, în semn de înaltă
apreciere pentru contributia personală la sustinerea relatiilor de
prietenie si colaborare dintre România si Republica Letonia,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Se conferă Ordinul National Serviciul Credincios în grad de Mare
Cruce doamnei Lilita Zatlere.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
În temeiul art.
100 alin. (2) din Constitutia României,
republicată, contrasemnăm acest decret.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Bucuresti, 2 martie
2011.
Nr. 252.
DECIZII ALE CURTII CONSTITUTIONALE
CURTEA CONSTITUTIONALĂ
din 16 decembrie 2010
referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a
prevederilor Legii nr. 146/1997 privind taxele judiciare de timbru
Augustin Zegrean -
presedinte
Aspazia Cojocaru -
judecător
Acsinte Gaspar -
judecător
Mircea Stefan Minea -
judecător
Iulia Antoanella Motoc -
judecător
Ion Predescu -
judecător
Puskás Valentin Zoltán -
judecător
Tudorel Toader -
judecător
Fabian Niculae -
magistrat-asistent
Cu
participarea reprezentantului Ministerului Public, procuror Simona Ricu.
Pe rol
se află solutionarea exceptiei de neconstitutionalitate a dispozitiilor
Legii nr. 146/1997 privind taxele judiciare de timbru, exceptie ridicată
de Mihaela-Cristina-Cornelia Donciu în Dosarul nr. 9.614/3/2008 (2.039/2008) al
Curtii de Apel Bucuresti - Sectia a III-a civilă si pentru cauze cu minori
si familie si care formează obiect al Dosarului nr. 744D/2010 al Curtii
Constitutionale.
La
apelul nominal se prezintă personal părtile Sabina Ileana Popescu
Spineni si Justinian Popescu Spineni, lipsind celelalte părti, fată
de care procedura de citare este legal îndeplinită. Părtile prezente
au cerut respingerea exceptiei de neconstitutionalitate, arătând că
autorul exceptiei nu doreste, de fapt, decât tergiversarea procesului.
Magistratul-asistent
referă asupra faptului că autorul exceptiei de neconstitutionalitate
a depus la dosar o cerere prin care solicită admiterea acesteia.
Cauza fiind în stare de
judecată, presedintele acordă cuvântul reprezentantului Ministerului
Public, care pune concluzii de respingere a exceptiei de neconstitutionalitate.
CURTEA,
având
în vedere actele si lucrările dosarului, retine următoarele:
Prin
încheierea din 4 martie 2010, pronuntată în Dosarul nr. 9.614/3/2008
(2.039/2008), Curtea de Apel Bucuresti - Sectia a III-a civilă si pentru
cauze cu minori si familie a sesizat Curtea Constitutională pentru
solutionarea exceptiei de neconstitutionalitate a dispozitiilor Legii nr.
146/1997 privind taxele judiciare de timbru.
Exceptia
a fost ridicată de Mihaela-Cristina-Cornelia Donciu într-o cauză
având ca obiect o actiune în revendicare imobiliară.
În motivarea exceptiei de
neconstitutionalitate autorul acesteia sustine că Legea nr. 146/1997 îngrădeste dreptul
fundamental la justitie deoarece instituie un sistem de determinare a
cuantumului taxelor judiciare care nu tine seama de veniturile reale ale
majoritătii covârsitoare a justitiabililor persoane fizice. Totodată,
se arată că obligarea la plata anticipată a taxelor instituie un
impediment pentru instanta judecătorească să continue judecata
pe fond si să statueze asupra drepturilor si obligatiilor cu caracter
civil ale justitiabilului, în mod echitabil si în mod rezonabil.
De
asemenea, autorul exceptiei arată că redactarea interpretabilă a
art. 15 lit. r) din Legea nr. 146/1997 conduce la discriminări între
categoriile de titulari de actiuni în justitie având ca obiect restituire de
bunuri, unii fiind scutiti de taxe judiciare de timbru, iar altii nu, iar prin
timbrarea excesivă se încalcă dreptul de proprietate asupra bunurilor
revendicate.
Curtea
de Apel Bucuresti - Sectia a III-a civilă si pentru cauze
cu minori si familie nu si-a exprimat punctul de
vedere asupra exceptiei de neconstitutionalitate. Curtea a apreciat că
sunt îndeplinite cerintele de admisibilitate a exceptiei de
neconstitutionalitate si că, desi dispozitiile legale criticate nu
vizează fondul cauzei, datorită faptului că s-a pus problema
timbrării si având în vedere sanctiunea în cazul neachitării taxelor
judiciare, anularea căii de atac promovate însemnând practic refuzul
organului de jurisdictie de a cerceta fondul, Curtea consideră că se
impune transarea cu prioritate a aspectelor de neconstitutionalitate invocate,
dispozitiile legale criticate având legătură cu solutionarea cauzei.
Potrivit
prevederilor art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, încheierea de sesizare a
fost comunicată presedintilor celor două Camere ale Parlamentului,
Guvernului si Avocatului Poporului, pentru a-si exprima punctele de vedere
asupra exceptiei de neconstitutionalitate.
Presedintii
celor două Camere ale Parlamentului, Guvernul si Avocatul
Poporului nu au comunicat punctele lor de vedere asupra exceptiei de
neconstitutionalitate.
CURTEA,
examinând
încheierea de sesizare, raportul întocmit de judecătorul-raportor,
sustinerile părtilor prezente, notele scrise ale autorului exceptiei de
neconstitutionalitate, concluziile procurorului, dispozitiile de lege
criticate, raportate la prevederile Constitutiei, precum si Legea nr. 47/1992,
retine următoarele:
Curtea
Constitutională a fost legal sesizată si este competentă,
potrivit dispozitiilor art. 146 lit. d) din Constitutie, precum si ale art. 1
alin. (2), ale art. 2, 3, 10 si 29 din Legea nr. 47/1992, să solutioneze
exceptia de neconstitutionalitate.
Obiectul
exceptiei de neconstitutionalitate îl constituie dispozitiile Legii nr.
146/1997 privind taxele judiciare de timbru, publicată în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 173 din 29 iulie 1997, cu modificările si
completările ulterioare.
În
opinia autorului exceptiei de neconstitutionalitate, prevederile legale
criticate contravin dispozitiilor constitutionale ale art. 11 privind dreptul
international si dreptul intern, art. 20 referitor la tratatele internationale
privind drepturile omului, art. 16 alin. (1) privind egalitatea în fata legii,
art. 21 alin. (1) si (2) din Constitutie privind liberul acces la justitie,
art. 44 alin. (1) si (4) privind dreptul de proprietate, art. 148 alin. (1)si
(4) privind integrarea în Uniunea Europeană. Totodată, în sustinerea
exceptiei sunt invocate si dispozitiile art. 6 paragraful 1 din Conventia
europeană pentru apărarea drepturilor omului si a libertătilor
fundamentale, art. 1 privind interzicerea generală a discriminării
din Protocolul nr. 12 la Conventia pentru apărarea drepturilor omului si a
libertătilor fundamentale, precum si art. 7, 8 si 10 din Declaratia
Universală a Drepturilor Omului.
Examinând
exceptia, Curtea constată că s-a mai pronuntat asupra dispozitiilor
legale atacate, statuând, raportat la critici similare celor din prezentul
dosar, că acestea sunt constitutionale.
Astfel,
prin Decizia Curtii Constitutionale nr. 1.072 din 16 septembrie 2010,
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 679
din 7 octombrie 2010, prin Decizia nr. 494 din 6 mai 2008, publicată în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 378 din 19 mai 2008, sau
Decizia nr. 845 din 28 noiembrie 2006, publicată în Monitorul Oficial al
României, Partea I,
nr. 37 din 18 ianuarie 2007, Curtea a constatat, în
esentă, că accesul liber la justitie nu echivalează cu
gratuitatea serviciului prestat de instantele judecătoresti, legiuitorul
având deplina legitimitate constitutională de a impune taxe judiciare de
timbru fixe sau calculate la valoare în functie de obiectul litigiului.
De
asemenea, prin Decizia nr. 504 din 20 aprilie 2010, publicată în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 377 din 8 iunie 2010, Curtea a statuat că
accesul liber la justitie este asigurat si în conditiile stabilirii taxelor de
timbru în justitie, fiind justificat ca persoanele care se adresează
autoritătilor judecătoresti să contribuie la acoperirea
cheltuielilor prilejuite de realizarea actului de justitie. În virtutea
dispozitiilor constitutionale ale art. 56 alin. (1), potrivit cărora
“Cetătenii au obligatia să contribuie, prin impozite si prin taxe, la
cheltuielile publice”, plata taxelor si a impozitelor reprezintă o
obligatie constitutională a cetătenilor. Echivalentul taxelor judiciare
de timbru este integrat în valoarea cheltuielilor stabilite de instanta de
judecată prin hotărârea pe care o pronuntă în cauză, plata
acestora revenind părtii care cade în pretentii. În acelasi sens este, de
altfel, si jurisprudenta Curtii Europene a Drepturilor Omului, în care s-a statuat
că o caracteristică a principiului liberului acces la justitie este
aceea că nu este un drept absolut (Hotărârea din 28 mai 1985,
pronuntată în Cauza Ashingdane împotriva Regatului Unit al Marii
Britanii, 1985). Astfel, acest drept, care cere prin însăsi natura sa
o reglementare din partea statului, poate fi subiectul unor limitări, atât
timp cât nu este atinsă însăsi substanta sa.
Întrucât
nu au intervenit elemente noi, de natură a determina reconsiderarea
jurisprudentei Curtii, atât solutia, cât si considerentele cuprinse în aceste
decizii îsi păstrează valabilitatea si în prezenta cauză.
De
asemenea, pe baza celor expuse mai sus, Curtea retine că taxele de timbru
(considerate prea mari de către autorul exceptiei) sunt stabilite în
sarcina tuturor justitiabililor aflati în aceeasi situatie, astfel încât ele nu
sunt de natură a crea discriminări între cetăteni.
Pentru
motivele mai sus arătate, în temeiul art. 146 lit. d) si al art. 147 alin.
(4) din Constitutie, precum si al art. 1-3, al art. 11 alin. (1) lit.A.d) si al
art. 29 din Legea nr. 47/1992,
CURTEA CONSTITUTIONALĂ
În numele legii
DECIDE:
Respinge,
ca neîntemeiată, exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor Legii
nr. 146/1997 privind taxele judiciare de timbru, exceptie ridicată de
Mihaela-Cristina-Cornelia Donciu în Dosarul nr. 9.614/3/2008 (2.039/2008) al
Curtii de Apel Bucuresti - Sectia a III-a civilă si pentru cauze cu minori
si familie.
Definitivă
si general obligatorie.
Pronuntată
în sedinta publică din data de 16 decembrie 2010.
PRESEDINTELE CURTII CONSTITUTIONALE,
AUGUSTIN ZEGREAN
Magistrat-asistent,
Fabian Niculae
CURTEA CONSTITUTIONALĂ
din 16 decembrie 2010
referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 18
din Legea nr. 230/2007 privind înfiintarea, organizarea si functionarea
asociatiilor de proprietari
Augustin Zegrean -
presedinte
Aspazia Cojocaru -
judecător
Acsinte Gaspar -
judecător
Mircea Stefan Minea -
judecător
Iulia Antoanella Motoc -
judecător
Ion Predescu -
judecător
Puskás Valentin Zoltán -
judecător
Tudorel Toader -
judecător
Mihaela Senia Costinescu -
magistrat-asistent-sef
Cu
participarea reprezentantului Ministerului Public, procuror Simona Ricu.
Pe rol
se află solutionarea exceptiei de neconstitutionalitate a dispozitiilor
art. 18 din Legea nr. 230/2007 privind înfiintarea, organizarea si functionarea
asociatiilor de proprietari, exceptie ridicată de Elena Alexandru în
Dosarul nr. 6.748/303/2009 al Tribunalului Bucuresti - Sectia a IV-a
civilă.
La
apelul nominal lipsesc părtile, fată de care procedura de citare a
fost legal îndeplinită.
Cauza este în stare de judecată.
Reprezentantul
Ministerului Public pune concluzii de respingere a exceptiei de
neconstitutionalitate ca neîntemeiată, considerând că legea
sanctionează comportamentul abuziv al proprietarului.
CURTEA,
având
în vedere actele si lucrările dosarului, retine următoarele:
Prin
încheierea din 15 martie 2010, pronuntată în Dosarul nr. 6.748/303/2009, Tribunalul
Bucuresti - Sectia a IV-a civilă a sesizat Curtea Constitutională
pentru solutionarea exceptiei de neconstitutionalitate a prevederilor art. 18
din Legea nr. 230/2007 privind înfiintarea, organizarea si functionarea
asociatiilor de proprietari, exceptie ridicată de Elena Alexandru
într-o cauză având ca obiect obligatia de a face.
În motivarea exceptiei de
neconstitutionalitate autorul acesteia sustine că dispozitiile art. 18 din Legea nr.
230/2007 îi restrâng dreptul de proprietate, garantat de art. 44 din
Constitutie, întrucât, în temeiul acestor prevederi, asociatia poate solicita
în instantă accesul în apartamentul său în permanentă si al unui
număr nedeterminat de persoane, atât al reprezentantilor asociatiei, cât
si al unor persoane străine.
De
asemenea, autorul exceptiei consideră că prevederea legală
criticată contravine si art. 53 din Constitutie, care prevede în mod
expres situatiile în care operează restrângerea unor drepturi, inclusiv a
dreptului de proprietate.
Tribunalul
Bucuresti - Sectia a IV-a civilă apreciază
că prevederile art. 18 din Legea nr. 230/2007 respectă dispozitiile
constitutionale cuprinse în art. 44 si 53, deoarece, desi dreptul de
proprietate este un drept absolut, legiuitorul are posibilitatea limitării
lui în vederea respectării drepturilor altor persoane.
În
conformitate cu dispozitiile art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992,
încheierea de sesizare a fost comunicată presedintilor celor două
Camere ale Parlamentului, Guvernului, precum si Avocatului Poporului, pentru
a-si formula punctele de vedere cu privire la exceptia de neconstitutionalitate.
Avocatul
Poporului apreciază că exceptia de neconstitutionalitate
este neîntemeiată, textele de lege criticate fiind în deplină
concordantă cu prevederile constitutionale invocate.
Presedintii
celor două Camere ale Parlamentului si Guvernul
nu au comunicat punctele lor de vedere cu privire la exceptia de
neconstitutionalitate.
CURTEA,
examinând
încheierea de sesizare, punctul de vedere al Avocatului Poporului, raportul
întocmit de judecătorul-raportor, concluziile procurorului, dispozitiile
de lege criticate, raportate la prevederile Constitutiei, precum si Legea nr.
47/1992, retine următoarele:
Curtea
Constitutională a fost legal sesizată si este competentă,
potrivit dispozitiilor art. 146 lit. d) din Constitutie, ale art. 1 alin. (2), ale
art. 2,3, 10 si 29 din Legea nr. 47/1992, să solutioneze exceptia de
neconstitutionalitate.
Obiectul
exceptiei de neconstitutionalitate îl constituie prevederile art. 18 din Legea
nr. 230/2007, publicată în Monitorul
Oficial
al României, Partea I, nr. 490 din 23 iulie 2007, text de lege care are
următorul cuprins: “în cazurile în care în clădirile de locuinte
unul dintre proprietari sau chiriasi împiedică, cu bună-stiintă
si sub orice formă, folosirea normală a clădirii de locuit,
creând prejudicii celorlalti proprietari ori chiriasi, după caz,
proprietarii sau reprezentantul legal al acestora pot solicita instantei
să hotărască măsurile pentru folosirea normală a
clădirii, precum si plata daunelor.”
În
opinia autorului exceptiei de neconstitutionalitate prevederile legale
criticate contravin dispozitiilor constitutionale cuprinse în art. 44 care
consacră dreptul de proprietate si în art. 53 privind restrângerea
exercitiului unor drepturi sau al unor libertăti.
Examinând
exceptia de neconstitutionalitate, Curtea constată că prevederile
art. 18 din Legea nr. 230/2007 stabilesc conditiile în care proprietatea
comună poate fi utilizată de proprietari sau chiriasi, care nu
trebuie să împiedice cu bună-stiintă si sub nicio formă,
folosirea normală a clădirii de locuit. Cu alte cuvinte, în
cauză se pune problema stabilirii limitelor dreptului de proprietate în
cazul bunurilor aflate în coproprietate fortată si perpetuă (condominium
pro indiviso) în blocurile de locuinte cu mai multe locuinte, în care,
potrivit legii, se constituie asociatii de proprietari. Sub acest aspect Curtea
retine că dispozitiile art. 44 alin. (1) din Constitutie, care
consacră garantarea dreptului de proprietate privată, prevăd în
teza a doua că atât limitele, cât si continutul acestui drept “sunt
stabilite de lege”. Rezultă, în mod evident, că limitele aduse
prin lege dreptului de proprietate asupra părtilor destinate folosirii în
comun de către toti proprietarii dintr-o clădire cu mai multe
locuinte sau dreptului de proprietate asupra spatiului a cărui destinatie
se doreste a fi schimbată se justifică constitutional prin asigurarea
posibilitătii efective de administrare, folosire, întretinere si
exploatare a imobilului în interesul tuturor proprietarilor de locuinte din
acel imobil.
De dreptul
de proprietate garantat de Constitutie trebuie să se poată bucura -
în egală măsură - toti proprietarii detinători de spatii de
locuit în acelasi imobil, pentru că, altfel, s-ar încălca principiul
constitutional al egalitătii în drepturi.
Asa
fiind, posibilitatea acordată proprietarilor sau reprezentantului legal al
acestora de a solicita instantei să hotărască măsurile
pentru folosirea normală a clădirii, precum si plata daunelor pentru
prejudiciile create constituie mijlocul legal pus la dispozitia persoanelor
interesate în scopul valorificării drepturilor si intereselor legitime.
Prin
urmare, Curtea constată că dispozitiile legale supuse controlului de
constitutionalitate dau expresie dreptului de proprietate comună pe
cote-părti, stabilă si fortată, din clădirile cu mai multe
locuinte si conferă titularilor respectivului drept posibilitatea de a se
bucura de prerogativele care îi dau consistentă.
Pentru
considerentele expuse mai sus, în temeiul art. 146 lit. d) si al art. 147 alin.
(4) din Constitutie, precum si al art. 1-3, al art. 11 alin. (1) lit. A.d) si
al art. 29 din Legea nr. 47/1992,
CURTEA CONSTITUTIONALA
În numele legii
DECIDE:
Respinge,
ca neîntemeiată, exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 18
din Legea nr. 230/2007 privind înfiintarea, organizarea si functionarea
asociatiilor de proprietari, exceptie ridicată de Elena Alexandru în
Dosarul nr. 6.748/303/2009 al Tribunalului Bucuresti - Sectia a IV-a
civilă.
Definitivă
si general obligatorie.
Pronuntată
în sedinta publică din data de 16 decembrie 2010.
PRESEDINTELE CURTII CONSTITUTIONALE,
AUGUSTIN ZEGREAN
Magistrat-asistent-sef,
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru aprobarea amendamentului convenit prin schimbul de scrisori semnate
la Bucuresti la 21 mai 2010 si la 31 mai 2010, între Guvernul României si Banca
Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare, la Acordul de împrumut
dintre România si Banca Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare,
semnat la Bucuresti la 28 ianuarie 2005, pentru finantarea Proiectului de
restructurare a transporturilor
În temeiul art. 108 din Constitutia
României, republicată, si al art. 4 alin. (2) din Ordonanta de
urgentă a Guvernului nr. 52/2005 privind ratificarea Acordului de împrumut
dintre România si Banca Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare,
semnat la Bucuresti la 28 ianuarie 2005, pentru finantarea Proiectului de
restructurare a transporturilor, aprobată prin Legea nr. 274/2005, cu
modificările ulterioare,
Guvernul
României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Se aprobă amendamentul convenit prin schimbul de scrisori semnate
la Bucuresti la 21 mai 2010 si la 31 mai 2010, între Guvernul României si Banca
Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare, la Acordul de împrumut
dintre România si Banca Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare,
semnat la Bucuresti la 28 ianuarie 2005, pentru finantarea Proiectului de
restructurare a transporturilor, ratificat prin Ordonanta de urgentă a
Guvernului nr. 52/2005, aprobată prin Legea nr. 274/2005, cu
modificările ulterioare.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Ialomitianu
Ministrul transporturilor si infrastructurii,
Anca Daniela Boagiu
Bucuresti,
2 martie 2011.
Nr. 193.
BANCA
INTERNATIONALĂ PENTRU RECONSTRUCTIE SI DEZVOLTARE
Asociatia
Internatională pentru Dezvoltare
S-Park,
clădirea A2, et. 2, Str. Tipografilor nr. 11-15
Sectorul
1, 013174, Bucuresti, România
Tel: (+4) 021-201-0311 Fax: (+4)021-201-0338
21 mai
2010
Dlui Bogdan
Alexandru Drăgoi,
secretar
de stat Ministerul Finantelor Publice
Bucuresti,
România
Stimate domnule secretar de stat
Re: Proiectul
de restructurare a sectorului de transporturi România (împrumutul nr. 4.757-RO)
închiderea contului de împrumut
Avem în
vedere Acordul de împrumut nr. 4.757-RO, datat 28 ianuarie 2005, încheiat între
România si Banca Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare pentru
proiectul mentionat mai sus, dorim să vă informăm cu privire la
faptul că, odată cu anularea efectuată pe data de 10 mai 2010 în
valoare de 22.980.477,66 USD echivalent, contul împrumutului de mai sus a fost
închis.
Graficul
3, Graficul de rambursare, este în curs de revizuire de către Bancă,
în urma acestei anulări, iar cifrele revizuite vă vor fi transmise în
curând.
V-am fi
recunoscători pentru confirmarea primirii acestei scrisori.
Cu sinceritate,
Francois Rantrua,
director de tară Biroul Băncii Mondiale din România
ATASAMENT 1: Situatia finală a
tragerilor pe categorii
21 mai
2010
Dlui Bogdan
Alexandru Drăgoi
CC:
Excelentei Sale Radu Berceanu,
ministrul
transporturilor si infrastructurii Bucuresti, România
Dlui Constantin
Dascălu,
secretar
de stat
Ministerul
Transporturilor si Infrastructurii
Bucuresti, România
Dlui Alexandru
Serban Cucu,
director
general
Ministerul
Transporturilor si Infrastructurii
Bucuresti, România
Dlui Claudiu
Dumitrescu,
director
general, Directia căi ferate Ministerul Transporturilor si Infrastructurii
Bucuresti, România
Dnei Dorina
Tiron,
director
general
Compania
Natională pentru Autostrăzi si Drumuri Nationale România (CNADNR)
Bucuresti, România
Dlui Emil
Sabo,
manager
general
Compania
Natională de Infrastructură Căi Ferate România (CFR)
Bucuresti, România
Dnei Angela
Carabas,
director
general
Ministerul
Finantelor Publice
Dlui Ruud
Treffers,
director
executiv Banca Mondială
21 mai
2010
Dlui Bogdan
Alexandru Drăgoi
ATASAMENT
1: Situatia finală a tragerilor pe categorii (exprimate în dolari SUA)
Categoria |
Alocat |
Trageri |
(1) Lucrări în
contextul părtii A a Proiectului |
54.000.000,00 |
39.587.910,05 |
(2) Bunuri (a) în contextul
părtii A a Proiectului (b) în contextul
părtii B a Proiectului |
1.150.000,00 24.000.000,00 |
1.128.661,36 21.882.688,03 |
(3) Servicii de
consultantă, inclusiv audit (a) în contextul
părtii A a Proiectului (b) în contextul
părtii B a Proiectului (c) în contextul
părtii C a Proiectului |
18.775.000,00 5.775.000,00 1.000.000,00 |
14.227.554,67 3.913.319,28 989.685,00 |
(4) Cursuri de
pregătire (a) în contextul
părtii A a Proiectului (b) în contextul
părtii B a Proiectului |
75.000,00 225.000,00 |
66.048,40 223.620,76 |
(5) Nealocate (a) în contextul
părtii A a Proiectului (b) în contextul
părtii B a Proiectului |
0,00 0,00 |
0,00 0,00 |
Cont desemnat DA- A |
0,00 |
0,00 |
Cont desemnat DA-B* |
0,00 |
34,79 |
Cont desemnat DA-C |
0,00 |
0,00 |
SUBTOTAL |
105.000.000,00 |
82.019.522,34 |
Anulări, situatie
la data de 31 iulie 2009 |
120.000.000,00 |
|
TOTAL: |
225.000.000,00 |
82.019.522,34 |
* Vă rugăm
să aveti în vedere faptul că conturile desemnate au fost fundamentate
integral în valuta conturilor desemnate. Valoarea indicată mai sus în
dreptul DA-B reprezintă comisioanele de transfer ale băncii
intermediare deduse din fondurile contului desemnat neutilizate si rambursate
în contul Băncii Internationale pentru Reconstructie si Dezvoltare.
BIROUL
BĂNCII MONDIALE DIN ROMÂNIA
BANCA
INTERNATIONALĂ PENTRU RECONSTRUCTIE SI DEZVOLTARE
Asociatia
Internatională pentru Dezvoltare
S-Park,
clădirea A2, et. 2, Str. Tipografilor nr. 11-15 Sectorul 1, 013174,
Bucuresti,
România
Tel:
(+4) 021-201-0311 Fax: (+4)021-201-0338
31 mai
2010
Excelentei
Sale Sebastian Vlădescu,
ministrul
finantelor publice Bucuresti, România
Stimate
domnule ministru,
Re: Proiectul
de restructurare a sectorului de transporturi România (împrumutul nr. 4.757-RO)
Graficul de rambursare revizuit
Atasăm
în continuare un grafic de plăti revizuit, cuprinzând datele si sumele
care vor trebui plătite în contextul Acordului de împrumut pentru
împrumutul nr. 4.757-RO încheiat între România si Banca Internatională
pentru Reconstructie si Dezvoltare (Banca), datat 28 ianuarie 2005.
Acest grafic înlocuieste sumele continute în graficul 3 atasat Acordului de
împrumut mentionat si reflectă anularea sumei de 22.980.477,66 USD,
validă din data de 10 mai 2010, confirmată dumneavoastră prin
scrisoarea noastră datată 10 septembrie 2009.
În
conformitate cu prevederile aplicabile ale sectiunii 7.05 din Conditiile
generale, suma anulată a fost aplicată pro rata la cele câteva
rate ale principalului aceluiasi împrumut, scadente după data
anulării.
V-am fi
recunoscători dacă ne-ati confirma primirea graficului revizuit.
Cu sinceritate,
Richard Florescu,
director de tară temporar Biroul Băncii Mondiale din România
ATASAMENT: Graficul de rambursare revizuit
31 mai
2010
Excelentei
Sale Sebastian Vlădescu CC: Excelentei Sale Radu Berceanu,
ministrul
transporturilor si infrastructurii Bucuresti, România
Dlui Bogdan
Alexandru Drăgoi,
secretar
de stat
Ministerul
Finantelor Publice
Bucuresti, România
Dlui Constantin
Dascălu,
secretar
de stat
Ministerul
Transporturilor si Infrastructurii
Bucuresti, România
Dnei Angela
Carabas,
director
general
Ministerul
Finantelor Publice
Bucuresti, România
Dlui Alexandru
Serban Cucu,
director
general
Ministerul
Transporturilor si Infrastructurii
Bucuresti, România
Dlui Claudiu
Dumitrescu,
director
general, Directia căi ferate Ministerul Transporturilor si Infrastructurii
Bucuresti, România
Dnei Dorina
Tiron,
director
general
Compania
Natională pentru Autostrăzi si Drumuri Nationale România (CNADNR)
Bucuresti, România
Dlui Emil
Sabo,
manager
general
Compania
Natională de Infrastructură Căi Ferate România (CFR)
Bucuresti, România
Dlui Tiberiu
Angelescu,
director
general adjunct
Compania
Natională de Infrastructură Căi Ferate România (CFR)
Bucuresti, România
Dlui Ruud
Treffers,
director
executiv Banca Mondială
31 mai
2010
Excelentei
Sale Sebastian Vlădescu
PO
83620 Restructurarea sectorului de transporturi IBRD 47570-România
Grafic
revizuit de rambursare
(reflectând
anularea sumei de 22.980.477,66 USD, validă din 10 mai 2010)
Valuta |
Data scadentă |
Rata revizuită a principalului |
Rata initială a principalului |
Valoarea anulată |
USD |
15 aprilie 2010 |
4.375.000,00 |
9.375.000,00 |
(5.000.000,00) |
USD |
15 octombrie 2010 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 aprilie 2011 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 octombrie 2011 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 aprilie 2012 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 octombrie 2012 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 aprilie 2013 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 octombrie 2013 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 aprilie 2014 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 octombrie 2014 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 aprilie 2015 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 octombrie 2015 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 aprilie 2016 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 octombrie 2016 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 aprilie 2017 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 octombrie 2017 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 aprilie 2018 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 octombrie 2018 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 aprilie 2019 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 octombrie 2019 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 aprilie 2020 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 octombrie 2020 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 aprilie 2021 |
3.375.848,80 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,20) |
USD |
15 octombrie 2021 |
3.375.848,74 |
9.375.000,00 |
(5.999.151,26) |
USD |
TOTAL: |
82.019.522,34 |
225.000.000,00 |
(142.980.477,66) |
MINISTERUL
FINANTELOR PUBLICE
Cabinet secretar de stat
Nr. 599
971 din 31 mai 2010
Str.
Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucuresti
Tel:+021
319 97 39
Fax:+021 312 20 11
Biroul
Băncii Mondiale din România
Banca
Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare
Dlui Francois
Rantrua, director de tară
Ref: împrumutul
nr. 4.757-RO “Proiectul de restructurare a sectorului de transporturi” -
Închiderea contului de împrumut si graficul de rambursare revizuit
Stimate
domn
Dorim
să vă confirmăm primirea scrisorilor BIRD, datate 21 mai 2010 si
31 mai 2010, privind anularea sumei de 22.980.477,66 USD din proiectul
mentionat anterior, închiderea contului de împrumut si graficul de rambursare
revizuit în urma acestei anulări.
Cu sinceritate,
Bogdan Alexandru Drăgoi,
secretar de stat
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind aprobarea bugetului devenituri si cheltuieli pe anul 2011 al
Companiei Nationale “UNIFARM” - S.A. Bucuresti, aflată sub autoritatea
Ministerului Sănătătii
Avârtd
în vedere prevederile Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 79/2008
privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici,
aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 203/2009,
în
temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată, ai art. 15 alin.
(1) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 37/2008 privind
reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu
modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările si
completările ulterioare,
Guvernul
României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - (1)
Se aprobă bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2011 al Companiei
Nationale “UNIFARM” -S.A. Bucuresti, aflată sub autoritatea Ministerului
Sănătătii, prevăzut în anexa care face parte
integrantă din prezenta hotărâre.
(2) în termen de 30 de zile de la
data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se va face defalcarea
pe trimestre a indicatorilor prevăzuti în bugetul de venituri si
cheltuieli al Companiei Nationale “UNIFARM” - S.A., cu aprobarea Ministerului
Sănătătii.
Art. 2. - (1)
Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale prevăzut în
bugetul de venituri si cheltuieli al Companiei Nationale “UNIFARM” - S.A.
Bucuresti, mentionat la art. 1, reprezintă limita maximă, care nu
poate fi depăsită decât în cazuri justificate si numai cu aprobarea
Guvernului, la propunerea Ministerului Sănătătii, cu avizul
Ministerului Finantelor Publice si al Ministerului Muncii, Familiei si
Protectiei Sociale.
(2) în situatia în care, în cursul
executiei bugetare, se înregistrează depăsiri sau nerealizări
ale veniturilor aprobate, Compania Natională “UNIFARM” - S.A. Bucuresti va
putea efectua cheltuieli proportional cu gradul de realizare a veniturilor, cu
încadrarea în indicatorii de eficientă aprobati.
Art. 3. - (1)
Nerespectarea prevederilor art. 2 constituie contraventie si se
sanctionează cu amendă de 5.000 lei.
(2)
Contraventiei prevăzute la alin. (1) i se aplică prevederile
Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor,
aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 180/2002, cu
modificările si completările ulterioare.
(3)
Contraventia se constată de organele de control financiar ale statului,
împuternicite potrivit legii, iar amenda se aplică persoanelor vinovate de
nerespectarea prevederilor prezentei hotărâri.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul sănătătii,
Cseke Attila
p. Ministrul muncii, familiei si protectiei sociale,
Nicolae Ivăscnescu,
secretar de stat
Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Ialomitianu
Bucuresti,
2 martie 2011.
Nr. 194.
MINISTERUL
SĂNĂTĂTII
Compania Natională
“UNIFARM” - S.A. Bucuresti
str. Av.
Sănătescu nr. 48, sectorul 1, Bucuresti
CUI RO11653560
BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI pe anul 2011
- mii lei -
|
INDICATORI |
Nr. rd. |
BVC2011 Propuneri |
||||
0 |
|
|
2 |
3 |
4 |
||
I. |
|
|
VENITURI
TOTALE (rd.2+10+15) |
1 |
6.670,00 |
||
|
1 |
|
Venituri
din exploatare, din care: |
2 |
6.575,00 |
||
|
|
a) |
din
productia vândută |
3 |
1.200.00 |
||
|
|
b) |
din
vânzarea mărfurilor |
4 |
5.365.00 |
||
|
|
c) |
din
subventii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: |
5 |
|
||
|
|
|
|
subventii, cf.
prevederilor legale în vigoare |
6 |
|
|
|
|
|
|
transferuri, cf.
prevederilor legale în vigoare |
7 |
|
|
|
|
d) |
productia
de imobilizări |
8 |
|
||
|
|
e) |
alte
venituri din exploatare |
9 |
10,00 |
||
|
2 |
|
Venituri
financiare, din care: |
10 |
95,00 |
||
|
|
a) |
din
imobilizări financiare |
11 |
|
||
|
|
b) |
din
alte investitii si împrumuturi care fac parte din activele imobilizate |
12 |
|
||
|
|
c) |
din dobânzi |
13 |
10,00 |
||
|
|
d) |
alte
venituri financiare |
14 |
85,00 |
||
|
3 |
|
Venituri
extraordinare |
15 |
|
||
II |
|
|
CHELTUIELI
TOTALE (rd.17+48+51) |
16 |
6.555,00 |
||
|
1 |
|
Cheltuieli
de exploatare, din care: |
17 |
6.435,00 |
||
|
|
a) |
cheltuieli
materiale |
18 |
50.00 |
||
|
|
b) |
alte
cheltuieli externe (cu energie si apă) |
19 |
180.00 |
||
|
|
c) |
cheltuieli
privind mărfurile |
20 |
4.780.85 |
||
|
|
d) |
cheltuieli
cu personalul, din care: |
21 |
865.69 |
||
|
|
|
d1 |
ch. cu
salariile |
22 |
620,39 |
|
|
|
|
d2 |
cheltuieli
cu asigurările si protectia socială si alte obligatii legale, din
care: |
23 |
184.87 |
|
|
|
|
|
ch. privind
contributia la asigurări sociale |
24 |
130.28 |
|
|
|
|
|
ch. privind
contributia la asigurări ptsomaj |
25 |
4r65 |
|
|
|
|
|
Ch. privind
contributia la asigurări sociale de sănătate |
26 |
37.53 |
|
*) Anexa este
reprodusă în facsimil.
|
|
|
|
ch. privind contributiile
la fondurile speciale aferente fondului de salarii |
27 |
12.41 |
|
|
|
d3 |
alte
cheltuieli cu personalul,din care: |
28 |
60.43 |
|
|
|
|
d3.1).ch.
sociale prevăzute prin art.21 din Legea
nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările si completările
ulterioare, din care: |
29 |
|
|
|
|
|
- tichete de
cresă, cf. Legii nr. 193/2006, cu modificările si completările
ulterioare |
30 |
|
|
|
|
|
- tichete cadou pentru
cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările si
completările ulterioare |
31 |
|
|
|
|
|
d3.2)
tichete de masă |
32 |
60.43 |
|
|
|
|
d3.3)
tichete de vacantă |
33 |
|
|
|
e) |
ch. cu
plătile compensatorii cf. CCM aferente disponibilizărilor potrivit
programelor de disponibilizări |
34 |
|
|
|
|
f) |
ch. cu
drepturile salariale cuvenite în baza unor hotărâri judecătoresti |
35 |
|
|
|
|
g) |
ch. cu
amortizarea imobilizărilor corporale si necorporale |
36 |
50.00 |
|
|
|
h) |
ch. cu
prestatiile externe |
37 |
400.00 |
|
|
|
i) |
alte
cheltuieli de exploatare, din care: |
38 |
108.46 |
|
|
|
|
i1) contract de
mandat si accesorii (rd 40 la 46) din care: |
39 |
103.01 |
|
|
|
|
i
1.1) contract de mandat |
40 |
80,63 |
|
|
|
|
i1.2) |
premiu anual aferent
2008 cf.art.4(2) din OUG 79/2008 |
41 |
0.00 |
|
|
|
11.3} |
cheltuieli cu
asigurările si protectia socială si alte obligatii legale, din
care: |
42 |
22.38 |
|
|
|
|
ch. privind
contributia la asigurări sociale |
43 |
16.90 |
|
|
|
|
ch. privind
contributia la asigurări pt. somaj |
44 |
0,60 |
|
|
|
|
eh privind contributia
la asigurări sociale de sănătate |
45 |
4.88 |
|
|
|
|
ch. privind
contributiile la fondurile speciale aferente fondului de salarii |
46 |
0.00 |
|
|
|
i2) ch. de protocol,
din care: |
47 |
0.50 |
|
|
|
|
|
- tiehete cadou
potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările si completările
ulterioare |
48 |
|
|
|
|
i3) ch. de
reclamă si publicitate, din care: |
49 |
0.00 |
|
|
|
|
|
tiehete cadou ptr.
cheltuieli de reclamă si publicitate, potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările
si completările ulterioare |
50 |
|
|
|
|
|
tiehete cadou ptr.
campanii de marketing, studiul pietei, promovarea pe piete existente sau noi,
potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările si completările
ulterioare |
51 |
|
|
|
|
i4) ch. cu
sponsorizarea |
52 |
4,95 |
|
|
|
|
i5) ch. cu taxa
pt.activitatea de exploatare a resurselor minerale |
53 |
|
|
|
|
|
i6) ch. cu redeventa
pentru concesionarea bunurilor |
54 |
|
|
|
2 |
|
Cheltuieli financiare,
din care: |
55 |
120,00 |
|
|
|
a) |
cheltuieli privind
dobânzile |
56 |
|
|
|
|
b) |
alte cheltuieli
financiare |
57 |
120,00 |
|
|
3 |
|
Cheltuieli
extraordinare |
58 |
|
|
III |
|
|
REZULTATUL
BRUT (profit/pierdere) |
59 |
115,00 |
|
IV |
|
|
IMPOZIT
PE PROFIT |
60 |
18,40 |
|
|
|
|
Rezultat
reportat provenit din corectarea erorilor contabile (sold C al contului 1174) |
61 |
|
|
V |
|
|
PROFITUL
CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: |
62 |
96,60 |
|
|
1 |
|
Rezerve
legale |
63 |
|
|
|
2 |
|
Alte
rezerve reprezentând facilităti fiscale prevăzute de lege |
64 |
|
|
|
3 |
|
Acoperirea
pierderilor contabile din anii precedenti |
65 |
|
|
|
4 |
|
Constituirea
surselor proprii de finantare pentru proiectele cofinantate din împrumuturi
externe, precum si pentru constituirea surselor necesare rambursării
ratelor de capital, platii dobânzilor, comisioanelor si altor costuri
aferente acestor împrumuturi externe |
66 |
|
|
|
5 |
|
Alte
repartizări prevăzute de lege |
67 |
|
|
6 |
|
Profitul contabil
rămas după deducerea sumelor de la rd.63,64,65,66,67 |
68 |
96,60 |
|
7 |
|
Participarea
salariatilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de
nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul
operatorului economic în exercitiul financiar de referintă |
69 |
9,66 |
|
8 |
|
Minimum 90%
varsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori
dividende în cazul societătilor/companiilor nationale si
societătilor cu capital integral sau majoritar de stat |
70 |
86,94 |
|
9 |
|
Profitul nerepartizat
pe destinatiile prevăzute la pct.1-8 se repartizează la alte
rezerve si constituie sursă proprie de finantare |
71 |
0,00 |
VI |
|
|
SURSE DE FINANTARE A
INVESTITIILOR, din care: |
72 |
150,00 |
|
1 |
|
Surse proprii |
73 |
0,00 |
|
2 |
|
Alocatii de la buget |
74 |
|
|
3 |
|
Credite bancare |
75 |
150,00 |
|
|
a) |
- interne |
76 |
150,00 |
|
|
b) |
- externe |
77 |
|
|
4 |
|
Alte surse |
78 |
0,00 |
VII |
|
|
CHELTUIELI PENTRU
INVESTITII, din care: |
79 |
150.00 |
|
1 |
|
Cheltuieli aferente
investitiilor, inclusiv cele aferente investitiilor în curs la finele anului |
80 |
150,00 |
|
2 |
|
Rambursări de
rate aferente creditelor pentru investitii |
81 |
|
|
|
a) |
interne |
82 |
|
|
|
b) |
externe |
83 |
|
VIII |
|
REZERVE, din care: |
84 |
|
|
|
1 |
|
Rezerve legale |
85 |
|
|
2 |
|
Rezerve statutare |
86 |
|
|
3 |
|
Alte rezerve |
87 |
0.00 |
IX |
|
DATE DE FUNDAMENTARE |
88 |
|
|
|
1 |
|
Venituri totale |
89 |
6.670.00 |
|
2 |
|
Cheltuieli aferente
veniturilor totale |
90 |
6.555,00 |
|
3 |
|
Nr. prognozat de
personal la finele anului |
91 |
30 |
|
4 |
|
Nr.mediu de salariati
total |
92 |
30 |
|
5 |
|
Fond de salarii, din
care: |
93 |
620,39 |
|
|
a) |
fond de salarii
aferent personalului angajat pe bază de contract individual de
muncă |
94 |
614.34 |
|
|
b) |
alte cheltuieli cu
personalul |
95 |
6.05 |
|
6 |
|
Câstigul
mediu lunar pe salariat (lei/persoană) |
96 |
1.706.50 |
|
7 |
|
Productivitatea
muncii pe total personal mediu în preturi curente (lei/persoanăi)(rd. 88/91) |
97 |
222.333.00 |
|
8 |
|
Productivitatea
muncii pe total personal mediu în preturi comparabile
(lei/persoană)(rd.88/91 x ICP) |
98 |
222.333,00 |
|
9 |
|
Productivitatea
muncii m unităti fizice pe total personal mediu (unităti
fizice/persoana) |
99 |
|
|
10 |
|
Cheltuieli
totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale)x1000
=(rd.16/rd.1)x1000 |
100 |
982.76 |
|
11 |
|
Plăti
restante |
101 |
0,00 |
|
|
a) |
preturi curente |
102 |
0,00 |
|
|
b) |
preturi comparabile |
103 |
|
|
12 |
|
Creante
restante |
104 |
217,80 |
|
|
a) |
preturi curente |
105 |
217.80 |
|
|
b) |
preturi comparabile |
106 |
|
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2011 al
Regiei Autonome “Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat”, regie
autonomă de interes national, aflată sub autoritatea Secretariatului
General al Guvernului
În temeiul art. 108 din Constitutia
României, republicată, al art. 15 alin. (1) din Ordonanta de urgentă
a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în
domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu
modificările si completările ulterioare, al Ordonantei de
urgentă a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare
la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări si
completări prin Legea nr. 203/2009, si al art. 6 alin. (4) din
Hotărârea Guvernului nr. 405/2007 privind functionarea Secretariatului
General al Guvernului, cu modificările si completările ulterioare,
Guvernul
României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. -
(1)Se aprobă bugetul devenituri si cheltuieli pe anul 2011 al Regiei
Autonome “Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat”, regie
autonomă de interes national, aflată sub autoritatea Secretariatului
General al Guvernului, prevăzut în anexa care face parte integrantă
din prezenta hotărâre.
(2) în termen de 30 de zile de la
data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se va efectua
defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuti în bugetul de venituri
si cheltuieli al Regiei Autonome “Administratia Patrimoniului Protocolului de
Stat”, cu aprobarea secretarului general al Guvernului.
Art. 2. - (1)
Cheltuielile totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri
si cheltuieli al Regiei Autonome “Administratia Patrimoniului Protocolului de
Stat”, prevăzut la art. 1, reprezintă limite maxime, care nu pot fi
depăsite decât în cazuri justificate si numai cu aprobarea Guvernului, la
propunerea Secretariatului General al Guvernului si cu avizul Ministerului
Finantelor Publice si al Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale.
(2) în cazul în care în executie se
înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Regia
Autonomă “Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat” va putea
efectua cheltuieli totale aferente veniturilor totale proportional cu gradul de
realizare a veniturilor totale, cu exceptia cheltuielilor cu personalul, care
nu pot fi depăsite, cu încadrarea în indicatorii de eficientă
aprobati.
Art. 3. - (1)
Nerespectarea prevederilor art. 2 constituie contraventie si se
sanctionează cu amendă de 5.000 lei.
(2)
Contraventiei prevăzute la alin. (1) i se aplică prevederile
Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor,
aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 180/2002, cu
modificările si completările ulterioare.
(3)
Contraventia se constată de organele de control financiar ale statului,
împuternicite potrivit legii, iar amenda se aplică persoanelor vinovate de
nerespectarea prevederilor prezentei hotărâri.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Secretarul general al Guvernului,
Daniela Nicoleta Andreescu
Ministrul muncii, familiei si protectiei
sociale,
Ioan Nelu Botis
Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Ialomitianu
Bucuresti,
2 martie 2011.
Nr. 196.
ANEXĂ*)
REGIA AUTONOMA
“ADMINISTRATIA PATRIMONIULUI PROTOCOLULUI DE STAT”
Bucuresti,
sectorul 1, str. Moliere nr. 6-8
CUI RO 2351555
BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI PE ANUL 2
- mii lei -
|
INDICATORI |
Nr. Rd. |
BVC PROPUNERE 2011 |
|||
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
||
I |
|
|
VENITURI TOTALE
(rd.2+10+15) |
1 |
271.491,89 |
|
|
1 |
|
Venituri din exploatare,
din care: |
2 |
257.082,72 |
|
|
|
a) |
din productia
vândută |
3 |
207.260,22 |
|
|
|
b) |
din vânzarea
mărfurilor |
4 |
21.573,20 |
|
|
|
c) |
din subventii de
exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: |
5 |
0,00 |
|
|
|
|
|
subventii, cf.
prevederilor legale în vigoare |
6 |
0.00 |
|
|
|
|
transferuri, cf.
prevederilor legale în vigoare |
7 |
0,00 |
|
|
d) |
productia de
imobilizări |
3 |
0,00 |
|
|
|
e) |
alte venituri din
exploatare |
9 |
28.249,30 |
|
|
2 |
|
Venituri financiare,
din care: |
10 |
14.409,17 |
|
|
|
a) |
din imobilizări
financiare |
11 |
0.00 |
|
|
|
b) |
din alte investitii si
împrumuturi care fac parte din activele imobilizate |
12 |
0.00 |
|
|
|
c) |
din dobânzi |
13 |
6.942,17 |
|
|
|
d) |
alte venituri
financiare |
14 |
7.467,00 |
|
|
3 |
|
Venituri extraordinare |
15 |
0,00 |
|
II |
|
|
CHELTUIELI TOTALE
(rd.17+48+51) |
16 |
287.940,42 |
|
|
1 |
|
Cheltuieli de
exploatare, din care: |
17 |
282785,60 |
|
|
|
a) |
cheltuieli materiale |
18 |
44 505,05 |
|
|
|
b) |
alte cheltuieli externe
(cu energie si apă) |
19 |
8 668,84 |
|
|
|
c) |
cheltuieli privind
mărfurile |
20 |
10.996,64 |
|
|
|
d) |
cheltuieli cu
personalul, din care: |
21 |
70.863,85 |
|
|
|
|
d1 |
ch. cu salariile |
22 |
50.564.88 |
|
|
|
d2 |
cheltuieli cu
asigurările si protectia socială si alte obligatii legale, din
care: |
23 |
14.590.19 |
|
|
|
|
ch. privind contributia
la asigurări sociale |
24 |
10.716,04 |
|
|
|
|
ch. privind contributia
la asigurări pt.somaj |
25 |
254.32 |
|
|
|
|
Ch. privind contributia
la asigurări sociale de sanatate |
26 |
2.679,00 |
|
|
|
|
ch. privind
contributiile la fondurile speciale aferente fondului de salarii |
27 |
952.39 |
|
|
|
d3 |
alte cheltuieli cu
personalul,din care: |
28 |
5.708,78 |
|
|
|
|
d3.1).ch. sociale
prevăzute prin art.21 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu
modificările si completările ulterioare, din care: |
29 |
1.002.31 |
|
|
|
|
d3.2).ch. sociale
prevăzute prin art.21 din Legea nr.671/2003 privind Codul fiscal, cu
modificările si completările ulterioare |
291 |
0,00 |
|
|
|
|
-tichete de cresă. cf.
Legii nr 193/2006, cu modificările si completările ulterioare |
30 |
0,00 |
|
|
|
|
- tichete cadou pentru
cheltuieli sociale potrivit Legii nr.193/2006, cu cu modificările si completările ulterioare |
31 |
0.00 |
|
|
|
|
d3.3) tichete de
masă |
32 |
4.706.47 |
|
|
|
|
d3.4) tichete de
vacanta |
33 |
0.00 |
|
|
e) |
ch. cu plătile
compensatorii cf. CCM aferente disponibilizărilor potrivit programelor
de disponibilizări |
34 |
699,38 |
|
|
|
f) |
ch. cu drepturile
salariale cuvenite în baza unor hotărâri judecătoresti |
35 |
0,00 |
*) Anexa este
reprodusă în facsimil.
- mii lei -
|
INDICATORI |
Nr. rd. |
BVC PROPUNERE 2011 |
|||
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
||
|
|
g) |
ch. cu amortizarea
imobilizărilor corporale si necorporale |
36 |
32.415,37 |
|
|
|
h) |
ch. cu prestatiile
externe |
37 |
70.378.22 |
|
|
|
i) |
alte cheltuieli de
exploatare, din care; |
38 |
44.258,25 |
|
|
|
|
M) contract de mandat |
39 |
80.29 |
|
|
|
|
i2) ch. de protocol,
din care: |
40 |
119,00 |
|
|
|
|
|
- tichete cadou
potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările si completările
ulterioare |
41 |
0.00 |
|
|
|
i3) ch. de reclamă
si publicitate, din care: |
42 |
24.00 |
|
|
|
|
|
tichete cadou ptr.
cheltuieli de reclamă si publicitate, potrivit Legii nr. 193/2006, cu
modificările si completările ulterioare |
43 |
0,00 |
|
|
|
|
tichete cadou ptr.
campanii de marketing, studiul pietei, promovarea pe piete existente sau noi,
potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările si completările
ulterioare |
44 |
0.00 |
|
|
|
i4) ch cu sponsorizarea |
45 |
0.00 |
|
|
|
|
i5) ch. eu taxa pt.
activitate a de exploatare a resurselor minerale |
46 |
0,00 |
|
|
|
|
i6) ch. cu redeventa
pentru concesionarea bunurilor |
47 |
0,00 |
|
|
|
|
i7) |
OG28/2007 VÂNZĂRI
IMOBILE |
47.1 |
0,00 |
|
2 |
|
Cheltuieli financiare,
din care: |
48 |
5.154.82 |
|
|
|
a) |
cheltuieli privind
dobânzile |
49 |
30,00 |
|
|
|
b) |
alte cheltuieli
financiare |
50 |
5.124.82 |
|
|
3 |
|
Cheltuieli
extraordinare |
51 |
0.00 |
|
III |
|
|
REZULTATUL BRUT
(profit/pierdere) |
52 |
-16.448,53 |
|
IV |
|
|
IMPOZIT PE PROFIT |
53 |
0,00 |
|
V |
|
|
PROFITUL CONTABIL
RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: |
54 |
-16.448,53 |
|
|
1 |
|
Rezerve legale |
55 |
0.00 |
|
|
2 |
|
Alte rezerve
reprezentând facilităti fiscale prevăzute de lege |
56 |
0.00 |
|
|
3 |
|
Acoperirea pierderilor
contabile din anii precedenti |
57 |
0.00 |
|
|
4 |
|
Constituirea surselor
proprii de finantare pentru proiectele cofinantate din împrumuturi externe,
precum si pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de
capital, platii dobânzilor, comisioanelor si altor costuri aferente acestor
împrumuturi externe |
58 |
0,00 |
|
|
5 |
|
Alte repartizări
prevăzute de lege |
59 |
0,00 |
|
|
6 |
|
Profitul contabil
rămas după deducerea sumelor de la rd.55, 56, 57, 58 si 59. |
60 |
0.00 |
|
|
7 |
|
Participarea
salariatilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de
nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul
operatorului economic în exercitiul financiar de referintă |
61 |
0,00 |
|
|
|
|
50% pentru constituirea
surselor de finantare a lucr.de invest. moderniza re si dotări baza
mater.destinata activ.
de reprezentare si protocol pt institutiile reprezentative
ale statului cf OUG 126/2002 aprob Lg 36/2003 |
62 |
|
- mii lei -
|
INDICATORI |
Nr, rd. |
BVC PROPUNERE 2011 |
||
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
8 |
|
Profitul nerepartizat
pe destinatiile prevăzute la pct.1-8 se repartizează la alte
rezerve si constituie sursă proprie de finantare |
63 |
|
VI |
|
|
SURSE DE FINANTARE A
INVESTITIILOR, din care: |
64 |
67.040,37 |
|
1 |
|
Surse proprii |
65 |
32.415,37 |
|
2 |
|
Alocatii de la buget |
66 |
34.625,00 |
|
3 |
|
Credite bancare |
67 |
0,00 |
|
|
a) |
- interne |
68 |
0,00 |
|
|
b) |
- externe |
69 |
0.00 |
|
4 |
|
Alte surse |
70 |
0,00 |
|
|
|
Ineutilizatre in 2009 |
|
0,00 |
VII |
|
|
CHELTUIELI PENTRU
INVESTITII, din care: |
71 |
67.040,37 |
|
1 |
|
Cheltuieli aferente
investitiilor, inclusiv cele aferente investitiilor în curs la finele anului |
72 |
67.040,37 |
|
2 |
|
Rambursări de rate
aferente creditelor pentru investitii |
73 |
|
|
|
a) |
interne |
74 |
|
|
|
b) |
externe |
75 |
|
VIII |
|
REZERVE, din care: |
76 |
11.364,88 |
|
|
1 |
|
Rezerve legale |
77 |
11.364,88 |
|
2 |
|
Rezerve statutare |
78 |
|
|
3 |
|
Alte rezerve |
79 |
|
IX |
|
DATE DE FUNDAMENTARE |
80 |
|
|
|
1 |
|
Venituri totale |
81 |
271.491,89 |
|
2 |
|
Cheltuieli aferente
veniturilor totale |
82 |
287.940,42 |
|
3 |
|
Nr. prognozat de
personal la finele anului |
83 |
2.346,00 |
|
4 |
|
Nr.mediu de salariati
total |
84 |
2.260,00 |
|
5 |
|
Fond de salarii, din
care: |
85 |
50.564,88 |
|
|
a) |
fond de salarii aferent
personalului angajat pe bază de contract individual de muncă |
86 |
50.560,36 |
|
|
b) |
alte cheltuieli cu
personalul |
87 |
4,52 |
|
6 |
|
Câstigul mediu lunar pe
salariat (lei/persoană) |
88 |
1.864,32 |
|
7 |
|
Productivitatea muncii
pe total personal mediu în preturi curente (lei/persoană)(rd.81/84) |
89 |
120.129,15 |
|
8 |
|
Productivitatea muncii
pe total personal mediu în preturi comparabile (lei/persoană)(rd.81/84 x
ICP) |
90 |
120.129,15 |
|
9 |
|
Productivitatea muncii
în unităti fizice pe total personal mediu (unităti fizice/persoana) |
91 |
|
|
10 |
|
Cheltuieli totale la
1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale)x1000
=(rd.16/rd.1)x1000 |
92 |
1.060,59 |
|
11 |
|
Plăti restante |
93 |
|
|
|
a) |
preturi curente |
94 |
|
|
|
b) |
preturi comparabile |
95 |
|
|
12 |
|
Creante restante |
96 |
|
|
|
a) |
preturi curente |
37 |
43.263,00 |
|
|
b) |
preturi comparabile |
98 |
43.263.00 |
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2011 al
Administratiei Nationale a îmbunătătirilor Funciare, aflată sub
autoritatea Ministerului Agriculturii si Dezvoltării Rurale
În temeiul art. 108 din Constitutia
României, republicată, al art. 3 lit. e) din Hotărârea Guvernului nr.
725/2010 privind reorganizarea si functionarea Ministerului Agriculturii si
Dezvoltării Rurale, precum si a unor structuri aflate în subordinea acestuia,
cu modificările si completările ulterioare, al art. 74 lit. i) din
Legea îmbunătătirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu
modificările si completările ulterioare, si al art. 15 alin. (1) din
Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor
măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări
prin Legea nr. 275/2008, cu modificările si completările ulterioare,
Guvernul
României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1, - (1)
Se aprobă bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2011 al Administratiei
Nationale a îmbunătătirilor Funciare, aflată sub autoritatea
Ministerului Agriculturii si Dezvoltării Rurale, prevăzut în anexa*)
care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2)
Defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuti în bugetul de venituri
si cheltuieli prevăzut la alin. (1) se aprobă de Ministerul
Agriculturii si Dezvoltării Rurale, în termen de 30 de zile de la data
intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
Art. 2. - (1)
Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de
venituri si cheltuieli prevăzut la art. 1 alin. (1) reprezintă limite
maxime, care nu pot fi depăsite decât în cazuri justificate si numai cu
aprobarea Guvernului, la propunerea Ministerului Agriculturii si
Dezvoltării Rurale, cu avizul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei
Sociale si al Ministerului Finantelor Publice.
(2) în cazul în care în executie se
înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Administratia
Natională a îmbunătătirilor Funciare poate efectua cheltuieli
proportional cu gradul de realizare a veniturilor, cu încadrarea în indicatorii
de eficientă aprobati.
Art. 3. - (1)
Nerespectarea prevederilor art. 2 constituie contraventie si se sanctionează
cu amendă de 5.000 lei.
(2)
Contraventiei prevăzute la alin. (1) i se aplică dispozitiile
Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor,
aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 180/2002, cu
modificările si completările ulterioare.
Art. 4. -
Contraventia prevăzută la art. 3 se constată de către
organele de control financiar ale statului, împuternicite potrivit legii, iar
amenda se aplică persoanelor vinovate de nerespectarea prevederilor
prezentei hotărâri.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul agriculturii si dezvoltării rurale,
Valeriu Tabără
Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Ialomitianu
Ministrul muncii, familiei si protectiei sociale,
Ioan Nelu Botis
Bucuresti,
2 martie 2011.
Nr. 199.
*) Anexa este
reprodusă în facsimil.
MINISTERULAGRICULTURII
SI DEZVOLTĂRII RURALE
ADMINISTRATIA
NATIONALĂ A ÎMBUNĂTĂTIRI LOR FUNCIARE
Sediul/Adresa: Sos.
Oltenitei nr. 35-37, sectorul 4, Bucuresti
Codul fiscal: R 16787270
BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI PE ANUL 2011
- mii lei -
|
|
INDICATORI |
Nr. rd. |
BVC 2011 |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
I. |
|
VENITURI
TOTALE |
|
|
|
|
(rd.
02 + 10 + 15) |
1 |
268 901.00 |
|
1 |
Venituri
din exploatare-total, din care: |
2 |
268.831.00 |
|
|
a) productia vânduta |
3 |
118.938.00 |
|
|
b) venituri din
vânzarea mărfurilor |
4 |
0,00 |
|
|
c) venituri din
subventii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: |
5 |
136.393,00 |
|
|
- subventii, cf.preved.legale
în vigoare |
6 |
0,00 |
|
|
- transferuri, cf.preved
legale în vigoare inclusiv pt. TVA fara drept de deducere cf. alin. (4) si
(5) art, 147 din Legea 571/2003, actualizata |
7 |
136.893.00 |
|
|
d) productia de
imobilizări |
8 |
|
|
|
e) alte venituri din
exploatare |
9 |
13.000.00 |
|
2 |
Venituri
financiare-total, din care: |
10 |
70,00 |
|
|
a) venituri din
imobilizări financiare |
11 |
|
|
|
b) venituri din alte
investitii si imprumuturi care fac parte din activele imobilizate |
12 |
|
|
|
c) venituri din dobânzi |
13 |
70,00 |
|
|
d) alte venituri
financiare |
14 |
|
|
3 |
Venituri extraordinare |
15 |
|
II. |
|
CHELTUIELI
TOTALE (rd.17
+ 47 + 50) |
16 |
268 501,00 |
|
1 |
Cheltuieli de
exploatare-total, din care: |
17 |
268.487.00 |
|
|
a) cheltuieli materiale |
18 |
83 512.66 |
|
|
b) alte cheltuieli
externe (cu energia si apa) |
19 |
27.000.00 |
|
|
o) cheltuieli privind
mărfurile |
20 |
0,00 |
|
|
d) cheltuieli privind
personalul, din care: |
21 |
153.861,52 |
|
|
d1- salarii |
22 |
117,798,33 |
|
|
d2 - cheltuieli cu
asigurările si protectia sociala si alte obligatii legale, din care: |
23 |
33707,22 |
|
|
- cheltuieli privind
contributia la asigurări sociale |
24 |
24384,90 |
|
|
-cheltuieli privind
contributia de asigurări pt. somaj |
25 |
883.49 |
|
|
- cheltuieli privind
contributia la asigurări sociale de sănătate |
26 |
7.126,80 |
|
|
- cheltuieli privind
contributiile la fondurile speciale aferente fondului de salarii |
27 |
812,03 |
|
|
d3- alte cheltuieli cu
personalul, din care: |
28 |
2.355,97 |
|
|
d3.1.
- cheltuieli sociale prevăzute prin art. 21 Legea nr. 571/2003 privind
Codul fiscal, cu modif. si complet, ulterioare, din care: |
29 |
2.355,97 |
|
|
-tichete de cresa,
potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările si
completările ulterioare |
30 |
|
|
|
- tichete cadou pentru
cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările si
completările ulterioare |
31 |
|
|
|
d3.2.
- tichete de masa |
32 |
|
|
|
d3.3.
- tichete de vacanta |
33 |
|
|
|
e)
cheltuieli cu plătile compensatorii cf. CCM aferente disponibilizărilor
potrivit programelor de disponibilizări |
34 |
|
|
|
f)
cheltuieli cu drepturile salariate cuvenite in baza unor hotărâri
judecătoresti |
35 |
|
|
|
g) cheltuieli cu
amortizarea imobilizărilor corporale si necorporale |
36 |
4.000,00 |
|
|
h) cheltuieli cu
prestatiile externe |
37 |
|
|
|
i) alte cheltuieli de
exploatare, din care: |
38 |
112,82 |
|
|
1.1. -
contract de mandat, din care: |
39 |
104,32 |
|
|
- contract de mandat |
39.1 |
80,29 |
|
|
- cheltuieli privind
contributia la asigurări sociale |
39.2 |
16,96 |
|
|
-cheltuieli privind
contributia de asigurări pt somaj |