MONITORUL
OFICIAL AL ROMANIEI
P
A R T E A I
Anul
XXII - Nr. 769 LEGI, DECRETE,
HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Miercuri, 17 noiembrie 2010
SUMAR
LEGI SI DECRETE
209. - Lege pentru respingerea
Ordonantei Guvernului nr. 1/2010 privind modificarea termenului pentru
înfiintarea sectiilor de insolventă
1.089. - Decret privind promulgarea
Legii pentru respingerea Ordonantei Guvernului nr. 1/2010 privind modificarea
termenului pentru înfiintarea sectiilor de insolventă
216. - Lege privind darea în administrarea
Consiliului Local al Municipiului Roman a unui bun aflat în domeniul public al
statului si în administrarea Administratiei Nationale “Apele Române”, prin
Administratia Bazinală de Apă Siret, în vederea realizării
obiectivului de investitii “Microhidrocentrală pe râul Moldova, în
municipiul Roman, judetul Neamt”
1.096. - Decret pentru promulgarea
Legii privind darea în administrarea Consiliului Local al Municipiului Roman a
unui bun aflat în domeniul public al statului si în administrarea
Administratiei Nationale “Apele Române”, prin Administratia Bazinală de
Apă Siret, în vederea realizării obiectivului de investitii
“Microhidrocentrală pe râul Moldova, în municipiul Roman, judetul Neamt”
ORDONANTE SI HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
96. - Ordonantă de
urgentă pentru completarea art. 8 din Ordonanta de urgentă a
Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în
domeniul bugetar
1.042.
- Hotărâre privind transmiterea unor bunuri din domeniul privat al
statului si din administrarea Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de
Afaceri în domeniul public al comunei Schela si în administrarea Consiliului
Local al Comunei Schela, judetul Gorj
1.045. - Hotărâre privind
trecerea unor constructii aflate în administrarea Ministerului Administratiei
si Internelor din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia,
în vederea scoaterii din functiune si casării, si pentru actualizarea anexei
nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului
centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, precum si pentru
actualizarea valorilor de inventar ale unui imobil aflat în domeniul public al
statului si în administrarea Ministerului Administratiei si Internelor
1.046. - Hotărâre privind
schimbarea titularului dreptului de administrare asupra unui teren situat în
judetul Tulcea
1.077. - Hotărâre privind
înscrierea unui imobil în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul
publicai statului
1.114. - Hotărâre privind
încetarea exercitării temporare a functiei publice de subprefect al
judetului Dolj de către domnul Sovăilă Cristian Marian
ACTE ALE ORGANELOR DE
SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
1.408. - Ordin al ministrului
sănătătii privind aprobarea criteriilor de clasificare a
spitalelor în functie de competentă
ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR
910. - Decizie privind sanctionarea
Societătii Comerciale “Napoca Broker de Asigurare” - S.R.L. cu retragerea
autorizatiei
911. - Decizie privind sanctionarea
domnului Moldovan Călin Lucian, administrator/conducător executiv la
Societatea Comercială “Napoca Broker de Asigurare” - S.R.L., cu retragerea
aprobării
913. - Decizie privind sanctionarea
cu retragerea aprobării domnului Dinu Teodbreanu, director executiv la
Societatea Comercială “Nord Asig Broker de Asigurare” - S.R.L.
915. - Decizie privind sanctionarea
Societătii Comerciale “Nord Asig Broker de Asigurare” - S.R.L. cu
interzicerea temporară a activitătii
LEGI SI DECRETE
PARLAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
pentru respingerea Ordonantei Guvernului nr. 1/2010 privind modificarea
termenului pentru înfiintarea sectiilor de insolventă
Parlamentul României adoptă prezenta lege.
Articol
unic. - Se respinge Ordonanta
Guvernului nr. 1 din 20 ianuarie 2010 privind modificarea termenului pentru
înfiintarea sectiilor de insolventă, adoptată în temeiul art. 1 pct. VI
din Legea nr. 9/2010
privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante, publicată în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 54 din 25 ianuarie 2010.
Această lege a fost adoptată de Parlamentul
României, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin. (2) din
Constitutia României, republicată.
p. PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR, IOAN OLTEAN |
PRESEDINTELE SENATULUI MIRCEA-DAN GEOANĂ |
Bucuresti, 11 noiembrie 2010.
Nr. 209.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind promulgarea Legii pentru respingerea Ordonantei Guvernului nr.
1/2010 privind modificarea termenului pentru înfiintarea sectiilor de
insolventă
În temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art. 100 alin. (1)
din Constitutia României, republicată,
Presedintele României decretează:
Articol
unic. - Se promulgă Legea
pentru respingerea Ordonantei Guvernului nr. 1/2010 privind modificarea
termenului pentru înfiintarea sectiilor de insolventă si se dispune
publicarea acestei legi în Monitorul Oficial al României, Partea I.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 10 noiembrie 2010.
Nr. 1.089.
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
privind darea în administrarea Consiliului Local al Municipiului Roman a
unui bun aflat în domeniul public al statului si în administrarea
Administratiei Nationale “Apele Române”, prin Administratia Bazinală de
Apă Siret, în vederea realizării obiectivului de investitii
“Microhidrocentrală pe râul Moldova, în municipiul Roman, judetul Neamt”
Parlamentul României adoptă prezenta lege.
Art.
1. - Se aprobă darea în
administrarea Consiliului Local al Municipiului Roman, judetul Neamt, a unui
bun aflat în domeniul public al statului si în administrarea Administratiei
Nationale “Apele Române”, prin Administratia Bazinală de Apă Siret,
având datele de identificare prevăzute în anexa care face parte integrantă
din prezenta lege, în vederea realizării obiectivului de investitii
“Microhidrocentrală pe râul Moldova, în municipiul Roman, judetul Neamt”.
Art. 2.
- Predarea-preluarea bunului prevăzut la art. 1 se face pe bază de
protocol încheiat între părtile interesate, în termen de 30 de zile de la
data intrării în vigoare a prezentei legi.
Art.
3. - Dreptul de administrare
dobândit de Consiliul Local al Municipiului Roman, potrivit prevederilor art.
1, se revocă prin hotărâre a Guvernului, la propunerea Ministerului
Mediului si Pădurilor, în cazul în care realizarea obiectivului de
investitii nu începe în termen de 3 ani de la data predării-preluării
bunului.
Această lege a fost adoptată de Parlamentul
României, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin. (2) din
Constitutia României republicată.
p. PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR, IOAN OLTEAN |
PRESEDINTELE SENATULUI MIRCEA-DAN GEOANĂ |
Bucuresti, 11 noiembrie 2010.
Nr. 216.
DATELE DE IDENTIFICARE
a bunului aflat în domeniul public al statului si în
administrarea Administratiei Nationale “Apele Române”, prin Administratia
Bazinală de Apă Siret, al cărui drept de administrare se
transmite Consiliului Local al Municipiului Roman
Locul unde este situat bunul |
Persoana juridică de la care se transmite dreptul
de administrare asupra bunului |
Persoana juridică la care se transmite dreptul de
administrare asupra bunului |
Caracteristicile tehnice ale bunului |
Numărul de identificare atribuit de Ministerul
Finantelor Publice |
Extravilanul municipiului Roman si al comunei Horia, judetul Neamt, la
circa 250 m aval de puntea pietonală care face legătura între
municipiul Roman si satul Cotu Vames, comuna Horia |
Administratia Natională “Apele Române”, prin Administratia
Bazinală de Apă Siret |
Consiliul Local al Municipiului Roman |
Suprafata terenului = 3.700 m2 |
101.394 (partial) |
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
pentru promulgarea Legii privind darea în administrarea Consiliului Local
al Municipiului Roman a unui bun aflat în domeniul public al statului si în
administrarea Administratiei Nationale “Apele Române”, prin Administratia
Bazinală de Apă Siret, în vederea realizării obiectivului de
investitii “Microhidrocentrală pe râul Moldova, în municipiul Roman,
judetul Neamt”
În temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art. 100 alin. (1)
din Constitutia României, republicată,
Presedintele României decretează:
Articol
unic. - Se promulgă Legea
privind darea în administrarea Consiliului Local al Municipiului Roman a unui
bun aflat în domeniul public al statului si în administrarea Administratiei
Nationale “Apele Române”, prin Administratia Bazinală de Apă Siret,
în vederea realizării obiectivului de investitii “Microhidrocentrală
pe râul Moldova, în municipiul Roman, judetul Neamt” si se dispune publicarea
acestei legi în Monitorul Oficial al României, Partea I.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 10 noiembrie 2010.
Nr. 1.096.
ORDONANTE
SI HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru
completarea art. 8 din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 37/2008
privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar
Având în vedere:
- analiza executiei bugetare a Ministerului Afacerilor
Externe derulate pe parcursul primelor 5 luni ale anului 2010;
- necesitatea asigurării fondurilor pentru
desfăsurarea activitătii normale a Centralei Ministerului Afacerilor
Externe si a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare si institutelor
culturale românesti din străinătate,
tinând seama de faptul că nepromovarea prezentului
act normativ ar putea avea următoarele consecinte negative:
- nerespectarea sarcinilor ce revin Ministerului
Afacerilor Externe potrivit Acordului dintre Guvernul României si Guvernul
Republicii Moldova privind micul trafic de frontieră;
- imposibilitatea reducerii de cheltuieli prin relocarea
spatiilor de lucru si locuintelor de serviciu din cadrul misiunilor
diplomatice, oficiilor consulare si institutelor culturale românesti din
străinătate care ar conduce la restrângerea activitătii
Ministerului Afacerilor Externe,
având în vedere că toate aceste aspecte constituie o
situatie extraordinară a cărei reglementare nu poate fi amânată,
în temeiul art. 115 alin. (4) din Constitutia României, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta ordonantă de urgentă.
Articol unic. - După alineatul (4) al articolului 8 din Ordonanta de urgentă
nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul
bugetar, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I,
nr. 276 din 8 aprilie 2008,
aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările
si completările ulterioare, se introduc două noi alineate, alineatele
(5) si (6), cu următorul cuprins:
“(5) Prin exceptie de la prevederile alin. (1)-(4),
sumele reprezentând garantiile care se recuperează în anii următori
celui în care au fost constituite de către Ministerul Afacerilor Externe
pentru contracte de închiriere privind spatiile de lucru si locuintele de
serviciu din cadrul misiunilor diplomatice, oficiilor consulare si institutelor
culturale românesti din străinătate se virează într-un cont de
disponibil al Ministerului Afacerilor Externe si pot fi utilizate cu aceeasi
destinatie pentru plata unor noi garantii. Angajarea, ordonantarea si plata
garantiilor din contul de disponibil se fac în limita soldului acestuia.
(6) Soldul contului de disponibil rămas neutilizat
la sfârsitul anului se va restitui la bugetul de stat, la titlul de cheltuieli
bugetare 85 «Plăti efectuate în anii precedenti si recuperate în anul
curent», până la data de 15 ianuarie a anului următor.”
PRIM-MINISTRU
EMIL
BOC
Contrasemnează:
Ministrul afacerilor externe,
Teodor Baconschi
Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Ialomitianu
Bucuresti, 28 octombrie 2010.
Nr. 96.
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind transmiterea unor bunuri din domeniul privat al statului si din
administrarea Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri în
domeniul public al comunei Schela si în administrarea Consiliului Local al
Comunei Schela, judetul Gorj
În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată, al
art. 8 alin. (1)si al art. 12 alin. (1)si (2) din Legea nr. 213/1998 privind
proprietatea publică si regimul juridic al acesteia, cu modificările
si completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art.
1. - Se aprobă
transmiterea unor bunuri, având datele de identificare prevăzute în anexa
care face parte integrantă din prezenta hotărâre, din domeniul privat
al statului si din administrarea Ministerului Economiei, Comertului si Mediului
de Afaceri în domeniul public al comunei Schela si în administrarea Consiliului
Local al Comunei Schela, judetul Gorj, în vederea utilizării acestora
pentru crearea de noi locuri de muncă personalului disponibilizat.
Art.
2. - Predarea-preluarea
bunurilor transmise potrivit art. 1 se face pe bază de protocol încheiat
între părtile interesate, în termen de 30 de zile de la data intrării
în vigoare a prezentei hotărâri.
PRIM-MINISTRU
EMIL
BOC
Contrasemnează:
Ministrul administratiei si internelor,
Constantin-Traian Igas
Ministrul economiei, comertului si mediului de afaceri,
Ion Ariton
Bucuresti, 13 octombrie 2010.
Nr. 1.042.
ANEXA
DATELE DE IDENTIFICARE
ale bunurilor care se transmit din domeniul privat al
statului si din administrarea Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de
Afaceri în domeniul public al comunei Schela si în administrarea Consiliului
Local al Comunei Schela, judetul Gorj
Nr. crt. |
Locul unde este situat bunul care se transmite |
Persoana juridică de la care se transmite bunul |
Persoana juridică la care se transmite bunul |
Caracteristicile tehnice ale bunului |
1. |
Comuna Schela, judetul Gorj |
Statul român, Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri |
Comuna Schela, în administrarea Consiliului Local al Comunei Schela |
Gheretă pază; Nr. inventar 1.047; Suprafata
desfăsurată = 14,5 m2 |
2. |
Comuna Schela, judetul Gorj |
Statul român, Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri |
Comuna Schela, în administrarea Consiliului Local al Comunei Schela |
Lămpărie, baie, vestiare, sală apel; Nr. inventar 1.060
Suprafata desfăsurată = 443 m2 |
3. |
Comuna Schela, judetul Gorj |
Statul român, Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri |
Comuna Schela, în administrarea Consiliului Local al Comunei Schela |
Birouri; Nr. inventar 1.057; Suprafata desfăsurată = 198 m2 |
4. |
Comuna Schela, judetul Gorj |
Statul român, Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri |
Comuna Schela, în administrarea Consiliului Local al Comunei Schela |
Cantină; Nr. inventar 1.056; Suprafata desfăsurată = 78 m2 |
5. |
Comuna Schela, judetul Gorj |
Statul român, Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri |
Comuna Schela, în administrarea Consiliului Local al Comunei Schela |
Dispensar, statie salvare; Nr. inventar 1.063; Suprafata
desfăsurată = 105 m2 |
6. |
Comuna Schela, judetul Gorj |
Statul român, Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri |
Comuna Schela, în administrarea Consiliului Local al Comunei Schela |
Magazie materiale Suprafata desfăsurată = 215 m2 |
7. |
Comuna Schela, judetul Gorj |
Statul român, Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri |
Comuna Schela, în administrarea Consiliului Local al Comunei Schela |
Statie compresoare; Nr. inventar 1.051; Suprafata desfăsurată =
72 m2 |
8. |
Comuna Schela, judetul Gorj |
Statul român, Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri |
Comuna Schela, în administrarea Consiliului Local al Comunei Schela |
Atelier mecanic; Nr. inventar 1.042; Suprafata desfăsurată =
250 m2 |
9. |
Comuna Schela, judetul Gorj |
Statul român, Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri |
Comuna Schela, în administrarea Consiliului Local al Comunei Schela |
Baracă-locuintă; Nr. inventar 1.048; Suprafata
desfăsurată = 105 m2 |
10. |
Comuna Schela, judetul Gorj |
Statul român, Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri |
Comuna Schela, în administrarea Consiliului Local al Comunei Schela |
Baracă-locuintă; Nr. inventar 1.049; Suprafata
desfăsurată = 105 m2 |
11. |
Comuna Schela, judetul Gorj |
Statul român, Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri |
Comuna Schela, în administrarea Consiliului Local al Comunei Schela |
Baracă-locuintă; Nr. inventar 1.052; Suprafata
desfăsurată = 105 m2 |
12. |
Comuna Schela, judetul Gorj |
Statul român, Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri |
Comuna Schela, în administrarea Consiliului Local al Comunei Schela |
Baracă-locuintă; Nr. inventar 1.053; Suprafata
desfăsurată = 105 m2 |
13. |
Comuna Schela, judetul Gorj |
Statul român, Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri |
Comuna Schela, în administrarea Consiliului Local al Comunei Schela |
Suprafata de teren aferentă bunurilor = 5.210 m2 |
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind trecerea unor constructii aflate în administrarea Ministerului
Administratiei si Internelor din domeniul public al statului în domeniul privat
al acestuia, în vederea scoaterii din functiune si casării, si pentru
actualizarea anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru
aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al
statului, precum si pentru actualizarea valorilor de inventar ale unui imobil
aflat în domeniul public al statului si în administrarea Ministerului
Administratiei si Internelor
În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată, al
art. 10 alin. (1)si (2) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea
publică si regimul juridic al acesteia, cu modificările si
completările ulterioare, al art. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 112/2000
pentru reglementarea procesului de scoatere din functiune, casare si
valorificare a activelor corporale care alcătuiesc domeniul public al
statului si al unitătilor administrativ-teritoriale, aprobată prin
Legea nr. 246/2001, al art. 21 si 22 din Ordonanta
Guvernului nr. 81/2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate
în patrimoniul institutiilor publice, aprobată prin Legea nr. 493/2003, cu
modificările si completările ulterioare, precum si al art. 2 alin.
(1) din Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului
centralizat ai bunurilor din domeniul public al statului, cu modificările
si completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art.
1. - Se aprobă
actualizarea valorilor de inventar ale imobilului aflat în domeniul public al
statului si în administrarea Ministerului Administratiei si Internelor,
înregistrat la pozitia cu nr. M.F.P. 60.400 (partial), reevaluat conform
Ordonantei Guvernului nr. 81/2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor
fixe aflate în patrimoniul institutiilor publice, aprobată prin Legea nr.
493/2003, cu modificările si completările ulterioare, având datele de
identificare prevăzute în anexa nr. 1.
Art.
2. - Se aprobă trecerea
din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia a unor
constructii aflate în administrarea Ministerului Administratiei si Internelor,
situate în judetul Prahova, având datele de identificare prevăzute în
anexa nr. 2.
Art.
3. - Trecerea în domeniul
privat al statului a constructiilor prevăzute la art. 2 se face în vederea
scoaterii din functiune si casării, în conditiile legii.
Art.
4. - După scoaterea din
functiune si casarea constructiilor, Ministerul Administratiei si Internelor
îsi va actualiza în mod corespunzător datele din evidenta
cantitativ-valorică si, împreună cu Ministerul Finantelor Publice, va
opera modificarea corespunzătoare a anexei nr. 1 la Hotărârea
Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al
bunurilor din domeniul public al statului, cu modificările si
completările ulterioare.
Art.
5. - Anexele nr. 1 si 2 fac
parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
EMIL
BOC
Contrasemnează:
Ministrul administratiei si internelor,
Constantin-Traian Igas
Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Ialomitianu
Bucuresti, 13 octombrie 2010.
Nr. 1.045.
ANEXA Nr. 1
DATELE DE IDENTIFICARE
a imobilului care face obiectul actualizării
inventarului domeniului public al statului
Adresa imobilului |
Persoana juridică în administrarea căreia se
află imobilul |
Nr. cadastru intern |
Valoarea actualizată a imobilului - lei - |
Numărul de înregistrare M.F.P. |
Sinaia, str. Drumul Cotei 1400 nr. 6, judetul Prahova |
Ministerul Administratiei si Internelor - Unitatea Militară 0849
Sinaia |
45-39 |
6.058.994,89 |
60.400 |
DATELE DE IDENTIFICARE
a constructiilor aflate în administrarea Ministerului
Administratiei si Internelor, care se transmit din domeniul public al statului
în domeniul privat al acestuia, în vederea scoaterii din functiune si
casării
Adresa imobilului |
Persoana juridică în administrarea căreia se
află imobilul |
Caracteristicile tehnice ale imobilului |
Valoarea contabilă - lei - |
Numărul de înregistrare al imobilului depus la M.F.P. |
Sinaia, str. Drumul Cotei 1400 nr. 6, judetul Prahova |
Ministerul Administratiei si Internelor – Unitatea Militară 0849
Sinaia |
1. Pavilion 45-39-13: Suprafata construită = 20,00 m2 Suprafata desfăsurată = 20,00 m2 2. Pavilion 45-39-15: Suprafata construită = 80,00 m2 Suprafata
desfăsurată = 80,00 m2 3. Pavilion 45-39-16: Suprafata construită = 25,74 m2 Suprafata
desfăsurată = 25,74 m2 |
10.404,55 38.124,35 16.365,81 |
60.400 (partial) |
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind schimbarea titularului dreptului de administrare asupra unui teren
situat în judetul Tulcea
În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată,
precum si al art. 12 alin. (1) si (2) din Legea nr. 213/1998 privind
proprietatea publică si regimul juridic al acesteia, cu modificările
si completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art.
1. - Se aprobă
transmiterea unui teren, identificat potrivit anexei care face parte
integrantă din prezenta hotărâre, trecut în proprietatea publică
a statului prin Hotărârea Consiliului Judetean Tulcea nr. 70/2009, din
administrarea Consiliului Judetean Tulcea în administrarea Ministerului Administratiei
si Internelor - Unitatea Specială de Aviatie Tulcea, în vederea
construirii sediului acesteia.
Art.
2. - Predarea-preluarea
imobilului transmis potrivit prevederilor art. 1 se face pe bază de
protocol încheiat între părtile interesate, în termen de 30 de zile de la
data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
Art.
3. - Ministerul
Administratiei si Internelor si Ministerul Finantelor Publice vor opera
modificările corespunzătoare în inventarul centralizat al bunurilor
din domeniul public al statului.
PRIM-MINISTRU
EMIL
BOC
Contrasemnează:
Ministrul administratiei si internelor,
Constantin-Traian Igas
Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Ialomitianu
Bucuresti, 13 octombrie 2010.
Nr. 1.046.
ANEXA
DATELE DE IDENTIFICARE
a imobilului care se transmite din administrarea
Consiliului Judetean Tulcea în administrarea Ministerului Administratiei si
Internelor - Unitatea Specială de Aviatie Tulcea
Denumirea si locul unde este situat imobilul |
Persoana juridică de la care se transmite imobilul |
Persoana juridică la care se transmite imobilul |
Caracteristicile tehnice ale imobilului |
Numărul de înregistrare la Ministerul Finantelor Publice |
Imobil, tarla 21, parcela 179, extravilan, comuna Mihail Kogălniceanu, judetul Tulcea |
Consiliul Judetean Tulcea |
Ministerul Administratiei si Internelor - Unitatea Specială de
Aviatie Tulcea |
Suprafată teren = 6,5001 ha CF nr. 30.090/UAT Mihail Kogălniceanu |
Se va atribui. |
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind înscrierea unui imobil în inventarul centralizat al bunurilor din
domeniul public al statului
În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată, si
al art. 20 din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică si regimul
juridic al acesteia, cu modificările si completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol
unic. - Se aprobă
înscrierea în inventarul centralizat al bunurilor care alcătuiesc domeniul
public al statului si în administrarea Oficiului de Cadastru si Publicitate
Imobiliară Vrancea a unui imobil, având datele de identificare
prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta
hotărâre.
PRIM-MINISTRU
EMIL
BOC
Contrasemnează:
Ministrul administratiei si internelor,
Constantin-Traian Igas
Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Ialomitianu
Bucuresti, 28 octombrie 2010.
Nr. 1.077.
ANEXĂ
DATELE DE IDENTIFICARE
ale
imobilului care se înscrie în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul
public al statului si în administrarea Oficiului de Cadastru si Publicitate
Imobiliară Vrancea
Denumirea
|
Datele de identificare |
Anul dobândirii/ dării în folosintă |
Valoarea de inventar - în lei - |
Situatia juridică |
Situatia juridică actuală |
||||
Descrierea tehnică (pe scurt) |
Vecinătăti (după caz, pe scurt) |
Adresa |
Baza legală |
în administrare/ folosintă/ concesiune |
Concesiune/ închiriat/ Dat cu titlu gratuit |
Tipul bunului |
|||
Sediu administrativ |
Constructie Suprafată construită = 95,05 (37,51 + 57,54) m2 |
Pe latura nordică: Primăria Panciu (str. N. Titulescu) Pe
latura estică: Primăria Panciu Pe latura sudică: Nica
Margareta Pe latura vestică: Primăria Panciu - casa scării |
Orasul Panciu, str. Nicolae Titulescu nr. 22, bl. 21, ap. 2, parter, judetul Vrancea |
2009 |
214.072 |
Contract de vânzare-cumpărare nr. 5.340/ 29.12.2009 |
în administrarea Oficiului
de Cadastru si Publicitate Imobiliară Vrancea |
|
Imobil |
Teren |
Teren: 49 m2 |
Pe latura nordică: Primăria Panciu (str. N. Titulescu) Pe
latura estică: Primăria Panciu Pe latura sudică: Oficiul de
Cadastru si Publicitate Imobiliară Vrancea Pe latura vestică:
Primăria Panciu |
Orasul Panciu, str. Nicolae Titulescu nr. 22, bl. 21, ap. 2, parter, judetul Vrancea |
2009 |
2.028 |
Contract de vânzare-cumpărare nr. 5.340/ 29.12.2009 |
în administrarea Oficiului
de Cadastru si Publicitate Imobiliară Vrancea |
|
Imobil |
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind
încetarea exercitării temporare a functiei publice de subprefect al
judetului Dolj de către domnul Sovăilă Cristian Marian
Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) si
ale art. 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
în temeiul art. 108 din Constitutia României,
republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol
unic. - La data intrării în
vigoare a prezentei hotărâri încetează exercitarea temporară a
functiei publice de subprefect al judetului Dolj de către domnul
Sovăilă Cristian Marian.
PRIM-MINISTRU
EMIL
BOC
Contrasemnează:
Ministrul administratiei si internelor,
Constantin-Traian Igas
Bucuresti, 10 noiembrie 2010.
Nr. 1.114.
ACTE ALE ORGANELOR DE
SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL SĂNĂTĂTII
privind
aprobarea criteriilor de clasificare a spitalelor în functie de competentă
Văzând Referatul de aprobare nr. Cs.A. 11.918/2010
al Directiei asistentă medicală,
având în vedere prevederile art. 171 alin. (5) din Legea
nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătătii, cu
modificările si completările ulterioare,
în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 144/2010 privind
organizarea si functionarea Ministerului Sănătătii, cu
modificările si completările ulterioare,
ministrul sănătătii emite următorul ordin:
Art.
1. - (1) în functie de competentă, spitalele se
clasifică pe 5 categorii după cum urmează:
a) categoria I - nivel de competentă foarte înalt:
aa) categoria I;
ab) categoria I M;
b) categoria II - nivel de competentă înalt:
ba) categoria II;
bb) categoria II M;
c) categoria III - nivel de competentă mediu;
d) categoria IV - nivel de competentă bazai;
e) categoria V - nivel de competentă limitat.
(2) Clasificarea spitalelor din punctul de vedere al
acordării asistentei medicale de urgentă si al îngrijirii pacientului
aflat în stare critică se face în conformitate cu prevederile Ordinului
ministrului sănătătii publice nr. 1.764/2006 privind aprobarea
criteriilor de clasificare a spitalelor de urgentă locale, judetene si
regionale din punctul de vedere al competentelor, resurselor materiale si umane
si al capacitătii lor de a asigura asistenta medicală de urgentă
si îngrijirile medicale definitive pacientilor aflati în stare critică.
(3) Clasificarea spitalelor în functie de competentă
pe categoriile prevăzute la alin. (1) este obligatorie pentru toate
spitalele publice din România.
Art. 2.
- În întelesul prezentului ordin, termenii si notiunile folosite au
următoarele semnificatii:
1. spitalul cu nivel de competentă foarte înalt este
spitalul care:
a) are cel mai înalt nivel de dotare cu aparatură si
echipamente medicale, precum si de încadrare cu resurse umane;
b) asigură furnizarea serviciilor medicale cu grad
de complexitate foarte înalt;
c) asigură asistenta medicală la nivel
regional, deservind populatia judetului din aria sa
administrativ-teritorială, precum si alte judete;
2. spitalul cu nivel de competentă foarte înalt
din categoria I este spitalul care are competentă foarte înaltă
extinsă si asigură servicii medicale în mai multe specialităti
medico-chirurgicale;
3. spitalul cu nivel de competentă foarte înalt
din categoria IM este
spitalul care:
a) are competentă foarte înaltă restrânsă
la domeniul său de activitate si asigură servicii medicale într-o specialitate
în conexiune cu alte specialităti complementare;
b) poate desfăsura activitate de
învătământ si cercetare stiintifică-medicală, de îndrumare
si coordonare metodologică pe domeniul său de activitate, precum si
de educatie medicală continuă;
4. spitalul cu nivel de competentă înalt este
spitalul care:
a) are nivel înalt de dotare cu aparatură si
echipamente medicale, precum si de încadrare cu resurse umane;
b) asigură furnizarea serviciilor medicale cu grad
mare de complexitate;
c) deserveste populatia judetului din aria sa
administrativ-teritorială, precum si din judetele limitrofe;
5. spitalul cu nivel de competentă înalt din
categoria II este spitalul care are competentă înaltă extinsă si care
asigură servicii medicale în mai multe specialităti medico-chirurgicale;
6. spitalul cu nivel de competentă înalt din
categoria IIM este spitalul care:
a) are competentă înaltă restrânsă la
domeniul său de activitate si care asigură servicii medicale într-o
specialitate în conexiune cu alte specialităti complementare;
b) poate desfăsura activitate de
învătământ si cercetare stiintifică-medicală, precum si de
educatie medicală continuă;
7. spitalul cu nivel de competentă mediu este
spitalul care deserveste populatia judetului din aria
administrativ-teritorială unde îsi are sediul si, doar prin exceptie, din
judetele limitrofe, pentru afectiuni cu grad mediu de complexitate;
8. spitalul cu nivel de competentă bazai este
spitalul care deserveste populatia pe o rază
administrativ-teritorială limitată, pentru afectiuni cu grad mic de
complexitate;
9. spitalul cu nivel de competentă limitat este
spitalul care asigură, după caz, următoarele servicii medicale:
a) servicii medicale pentru îngrijirea bolnavilor
cronici;
b) servicii medicale într-o singură specialitate (TBC,
boli infectioase, psihiatrie, de recuperare si altele);
c) servicii paleative.
Art.
3. - Criteriile care stau la
baza clasificării spitalelor în functie de competentă sunt
următoarele:
a) structura organizatorică a spitalului,
aprobată în conditiile legii;
b) tipul serviciilor medicale furnizate;
c) personalul de specialitate medico-sanitar încadrat la
nivelul spitalului;
d) continuitatea asistentei medicale;
e) dotarea cu echipamente si aparatură
medicală;
f) activitate de îndrumare si coordonare metodologică
pe domeniile lor de activitate;
g) activitate de învătământ si cercetare
stiintifică-medicală, precum si de educatie medicală
continuă;
h) proportia bolnavilor internati care au domiciliul în
alte judete;
i) proportia bolnavilor externati care se reinternează
în alt spital, pentru patologie de acelasi tip, într-un interval de 48 de ore
de la externare;
j) proportia bolnavilor externati care se
reinternează în acelasi spital, pentru patologie de acelasi tip, într-un
interval de 48 de ore de la externarea anterioară;
k) proportia bolnavilor transferati într-un alt spital,
pentru patologie de acelasi tip, într-un interval de 48 de ore de la internare.
Art.
4. - În termen de 30 de zile
de la data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ministerul
Sănătătii elaborează metodologia privind clasificarea
spitalelor în functie de competentă, precum si criteriile minime
obligatorii pentru clasificarea spitalelor în categoriile prevăzute la
art. 1 alin. (1), care se aprobă prin ordin al ministrului
sănătătii.
Art.
5. - Directiile de
specialitate din cadrul Ministerului Sănătătii, directiile de
sănătate publică judetene si a municipiului Bucuresti,
ministerele si institutiile cu retea sanitară proprie, precum si spitalele
publice vor duce la îndeplinire dispozitiile prezentului ordin.
Art.
6. - Prezentul ordin se
publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul
sănătătii,
Cseke Attila
Bucuresti, 12 noiembrie 2010.
Nr. 1.408.
ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR
COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR
privind
sanctionarea Societătii Comerciale “Napoca Broker de Asigurare” - S.R.L.
cu retragerea autorizatiei
Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, cu sediul în
municipiul Bucuresti, str. Amiral Constantin Bălescu nr. 18, sectorul 1,
cod de înregistrare fiscală 14045240/01.07.2001, reprezentată legal
prin presedinte, în temeiul art. 4 alin. (19), precum si al art. 39 alin. (5)
din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare si supravegherea
asigurărilor, cu modificările si completările ulterioare,
în baza hotărârii Consiliului Comisiei de
Supraveghere a Asigurărilor, consemnată în extrasul sedintei din data
de 31 august 2010, în cadrul căreia a fost analizată Nota nr. X.1.259
din 30 august 2010 privind controlul efectuat la Societatea Comercială
“Napoca Broker de Asigurare” - S.R.L., cu sediul social în municipiul
Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini nr. 26, ap. 11, judetul Cluj,
J12/2629/19.12.2002, cod fiscal 15106779, RBK-147/04.10.2003,
a constatat următoarele:
1. Nu există niciun indiciu prin care să
poată fi identificată locatia sediului la care Societatea
Comercială “Napoca Broker de Asigurare” - S.R.L. îsi desfăsoară
activitatea, aceasta nedesfăsurându-si activitatea la sediul social declarat,
ceea ce reprezintă o încălcare a prevederilor art. 2 lit. e) din
Normele privind autorizarea brokerilor de asigurare si/sau de reasigurare, puse
în aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a
Asigurărilor nr. 3.110/2004, cu modificările ulterioare. Fapta constituie
contraventie conform prevederilor art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr.
32/2000, cu modificările si completările ulterioare.
2. De la data de 1 ianuarie 2010, Societatea
Comercială “Napoca Broker de Asigurare” - S.R.L. nu a făcut dovada
detinerii unui contract valabil de răspundere civilă
profesională, fiind astfel încălcate prevederile art. 35 alin. (5)
lit. c) din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările
ulterioare, coroborate cu prevederile art. 2 lit. c) si ale art. 7 lit. b) din
Normele privind autorizarea brokerilor de asigurare si/sau de reasigurare, puse
în aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a
Asigurărilor nr. 3.110/2004, cu modificările ulterioare. Fapta
constituie contraventie potrivit prevederilor art. 39 alin. (2) lit. a) si m2)
din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările ulterioare.
3. Societatea Comercială “Napoca Broker de
Asigurare” - S.R.L. nu a transmis situatiile financiare aferente anului 2009 si
raportările aferente trimestrului I 2010, fiind astfel încălcate prevederile art. 35
alin. (5) lit. f) din Legea nr. 32/2000, cu modificările si
completările ulterioare, coroborate cu prevederile art. 3 pct. I
si III din Normele privind
forma si continutul raportărilor financiare si tehnice pe care trebuie
să le întocmească brokerii de asigurare si/de reasigurare, puse în
aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a
Asigurărilor nr. 3/2009, cu modificările ulterioare, si cu
prevederile pct. 12 alin. (1) din Normele privind încheierea exercitiului
financiar 2009 pentru societătile din domeniul asigurărilor, aprobate
prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr.
1/2010. Faptele constituie contraventie conform prevederilor art. 39 alin. (2)
lit. a), f), m2) si m3) din Legea nr. 32/2000, cu
modificările si completările ulterioare.
4. Pentru perioada ianuarie-iunie 2009, Societatea
Comercială “Napoca Broker de Asigurare” - S.R.L. datorează suma de
92,02 lei, reprezentând taxa de functionare, conform raportărilor transmise
de societate, fără ca aceasta să poată fi verificată
de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, fiind astfel încălcate
prevederile art. 36 alin. (3) si (4) din Legea nr. 32/2000, cu
modificările si completările ulterioare. Fapta constituie contraventie
conform prevederilor art. 39 alin. (2) lit. a) si m2) din Legea nr.
32/2000, cu modificările si completările ulterioare.
5. Societatea Comercială “Napoca Broker de
Asigurare” - S.R.L. a notificat cu întârziere Comisia de Supraveghere a
Asigurărilor cu privire la persoana desemnată cu
responsabilităti în aplicarea normelor privind prevenirea si combaterea
spălării banilor si nu a transmis procedurile interne în materie de
cunoastere a clientului, de raportare, de păstrare a evidentelor, de
evaluare si gestionare a riscurilor, pentru a preveni si împiedica implicarea
lor în operatiuni suspecte de spălare a banilor si finantare a actelor de
terorism, fiind astfel încălcate prevederile art. 35 alin. (5) lit. f) din
Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările ulterioare,
coroborate cu prevederile art. 5 alin. (10) si art. 6 alin. (4) din Normele
privind prevenirea si combaterea spălării banilor si a
finantării actelor de terorism prin intermediul pietei asigurărilor,
puse în aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a
Asigurărilor nr. 24/2008. Fapta constituie contraventie potrivit art. 39
alin. (2) lit. a), m2) si m3) din Legea nr. 32/2000, cu
modificările si completările ulterioare.
Fată de motivele de fapt si de drept arătate,
în scopul apărării dreptului asiguratilor si al promovării
stabilitătii activitătii de asigurare în România, Consiliul Comisiei
de Supraveghere a Asigurărilor a hotărât, în sedinta din data de 31
august 2010, sanctionarea Societătii Comerciale “Napoca Broker de Asigurare”
- S.R.L. cu retragerea autorizatiei de functionare, în conformitate cu
prevederile art. 39 alin. (3) lit. e) din Legea nr. 32/2000, cu
modificările si completările ulterioare,
drept care decide:
Art.
1. - Se sanctionează
Societatea Comercială “Napoca Broker de Asigurare” - S.R.L., cu sediul
social în municipiul Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini nr. 26, ap. 11, judetul
Cluj, J12/2629/19.12.2002, cod fiscal 15106779, RBK-147/04.10.2003, cu retragerea autorizatiei de functionare, în
conformitate cu prevederile art. 39 alin. (3) lit. e) din Legea nr. 32/2000
privind activitatea de asigurare si supravegherea asigurărilor, cu
modificările si completările ulterioare.
Art.
2. - Societatea
Comercială “Napoca Broker de Asigurare” - S.R.L. va transmite Comisiei de
Supraveghere a Asigurărilor dovada rezilierii contractelor de intermediere
care mai sunt în vigoare, precum si a faptului că nu mai are datorii sau
documente cu regim special nepredate.
Art.
3. - Societatea
comercială mentionată la art. 1 are obligatia să îsi notifice
clientii, în vederea efectuării plătii ratelor scadente la
contractele în curs de derulare direct la asigurători, rămânând
direct răspunzătoare pentru îndeplinirea obligatiilor asumate prin
contractele în vigoare la data emiterii prezentei decizii, si va transmite
Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor dovada acestei notificări.
Art.
4. - (1) împotriva prezentei decizii Societatea Comercială
“Napoca Broker de Asigurare” - S.R.L. poate face plângere la Curtea de Apel
Bucuresti, în termen de 30 de zile de la comunicarea acesteia, în conformitate
cu prevederile art. 40 alin. (1) din Legea nr. 32/2000, cu modificările si
completările ulterioare.
(2) Plângerea adresată Curtii de Apel Bucuresti nu
suspendă, pe timpul solutionării acesteia, executarea măsurii
sanctionatorii, în conformitate cu prevederile art. 40 alin. (2) din Legea nr.
32/2000, cu modificările si completările ulterioare.
Art.
5. - Prezenta decizie se
publică în Monitorul Oficial al României, Partea I,
conform prevederilor art. 9
din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările ulterioare.
Presedintele Comisiei de Supraveghere a
Asigurărilor,
Angela Toncescu
Bucuresti, 5 noiembrie 2010.
Nr. 910.
COMISIA DE SUPRAVEGHERE AASIGURĂRILOR
privind sanctionarea domnului Moldovan Călin Lucian,
administrator/conducător executiv la Societatea Comercială “Napoca
Broker de Asigurare” - S.R.L., cu retragerea aprobării
Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, cu sediul în
municipiul Bucuresti, str. Amiral Constantin Bălescu nr. 18, sectorul 1,
cod de înregistrare fiscală 14045240/01.07.2001, reprezentată legal
prin presedinte, în temeiul art. 4 alin. (19), precum si al art. 39 alin. (5)
din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare si supravegherea asigurărilor,
cu modificările si completările ulterioare,
în baza hotărârii Consiliului Comisiei de
Supraveghere a Asigurărilor, consemnată în extrasul sedintei din data
de 31 august 2010, în cadrul căreia a fost analizată Nota nr.
X.1.259din 30 august 2010 privind controlul inopinat efectuat la Societatea
Comercială “Napoca Broker de Asigurare” - S.R.L., cu sediul social în
municipiul Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini nr. 26, ap. 11, judetul Cluj,
J12/2629/19.12.2002, cod fiscal 15106779, RBK-147/04.10.2003,
a constatat următoarele:
1. Nu există niciun indiciu prin
care să poată fi identificată locatia sediului la care
Societatea Comercială “Napoca Broker de Asigurare” - S.R.L. Îsi
desfăsoară activitatea, aceasta nedesfăsurându-si activitatea la
sediul social declarat, ceea ce reprezintă o încălcare a prevederilor
art. 2 lit. e) din Normele privind autorizarea brokerilor de asigurare si/sau
de reasigurare, puse în aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de
Supraveghere a Asigurărilor nr. 3.110/2004, cu modificările ulterioare.
Fapta constituie contraventie conform prevederilor art. 39 alin. (2) lit. a)
din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările ulterioare.
2. De la data de 1 ianuarie 2010, Societatea
Comercială “Napoca Broker de Asigurare” - S.R.L. nu a făcut dovada
detinerii unui contract valabil de răspundere civilă
profesională, fiind astfel încălcate prevederile art. 35 alin. (5)
lit. c) din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările
ulterioare, coroborate cu prevederile art. 2 lit. c) si ale art. 7 lit. b) din
Normele privind autorizarea brokerilor de asigurare si/sau de reasigurare, puse
în aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a
Asigurărilor nr. 3.110/2004, cu modificările ulterioare. Fapta
constituie contraventie potrivit prevederilor art. 39 alin. (2) lit. a) si m2)
din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările ulterioare.
3. Societatea Comercială “Napoca Broker de
Asigurare” - S.R.L. nu a transmis situatiile financiare aferente anului 2009 si
raportările aferente trimestrului I 2010, fiind astfel încălcate prevederile art. 35
alin. (5) lit. f) din Legea nr. 32/2000, cu modificările si
completările ulterioare, coroborate cu prevederile art. 3 pct. I
si III din Normele privind
forma si continutul raportărilor financiare si tehnice pe care trebuie
să le întocmească brokerii de asigurare si/de reasigurare, puse în
aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a
Asigurărilor nr. 3/2009, cu modificările ulterioare, si cu
prevederile pct. 12 alin. (1) din Normele privind încheierea exercitiului
financiar 2009 pentru societătile din domeniul asigurărilor, aprobate
prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr.
1/2010. Faptele constituie contraventie conform prevederilor art. 39 alin. (2)
lit. a), f), m2)si m3)din Legea nr. 32/2000, cu
modificările si completările ulterioare.
4. Pentru perioada ianuarie-iunie 2009, Societatea
Comercială “Napoca Broker de Asigurare” - S.R.L. datorează suma de
92,02 lei, reprezentând taxa de functionare, conform raportărilor
transmise de societate, fără ca aceasta să poată fi
verificată de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, fiind astfel
încălcate prevederile art. 36 alin. (3) si (4) din Legea nr. 32/2000, cu
modificările si completările ulterioare. Fapta constituie
contraventie conform prevederilor art. 39 alin. (2) lit. a) si m2)
din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările ulterioare.
5. Societatea Comercială “Napoca Broker de
Asigurare” - S.R.L. a notificat cu întârziere Comisia de Supraveghere a
Asigurărilor cu privire la persoana desemnată cu
responsabilităti în aplicarea normelor privind prevenirea si combaterea
spălării banilor si nu a transmis procedurile interne în materie de
cunoastere a clientului, de raportare, de păstrare a evidentelor, de
evaluare si gestionare a riscurilor, pentru a preveni si împiedica implicarea
lor în operatiuni suspecte de spălare a banilor si finantare a actelor de
terorism, fiind astfel încălcate prevederile art. 35 alin. (5) lit. f) din
Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările ulterioare,
coroborate cu prevederile art. 5 alin. (10) si art. 6 alin. (4) din Normele
privind prevenirea si combaterea spălării banilor si a
finantării actelor de terorism prin intermediul pietei asigurărilor,
puse în aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a
Asigurărilor nr. 24/2008. Fapta constituie contraventie potrivit art. 39
alin. (2) lit. a), m2) si m3) din Legea nr. 32/2000, cu
modificările si completările ulterioare.
Fată de motivele de fapt si de drept arătate,
în scopul apărării drepturilor asiguratilor si al promovării
stabilitătii activitătii de asigurare în România, Consiliul Comisiei
de Supraveghere a Asigurărilor a hotărât, în sedinta din data de 31
august 2010, sanctionarea cu retragerea aprobării acordate a domnului
Moldovan Călin Lucian, administrator/conducător executiv la
Societatea Comercială “Napoca Broker de Asigurare” - S.R.L., în
conformitate cu prevederile art. 5 lit. d) si ale art. 39 alin. (3) lit. e) din
Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările ulterioare,
drept care decide:
Art.
1. - În conformitate cu
prevederile art. 5 lit. d) si ale art. 39 alin. (3) lit. e) din Legea nr.
32/2000 privind activitatea de asigurare si supravegherea asigurărilor, cu
modificările si completările ulterioare, se sanctionează cu
retragerea aprobării acordate domnul Moldovan Călin Lucian,
administrator/ conducător executiv la Societatea Comercială “Napoca
Broker de Asigurare” - S.R.L., cu domiciliul în municipiul Cluj-Napoca, str.
Ana Aslan nr. 23, judetul Cluj.
Art.
2. - (1) împotriva prezentei decizii domnul Moldovan Călin
Lucian poate face plângere la Curtea de Apel Bucuresti, în termen de 30 de zile
de la comunicarea acesteia, în conformitate cu prevederile art. 40 alin. (1)
din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările ulterioare.
(2) Plângerea adresată Curtii de Apel Bucuresti nu
suspendă, pe timpul solutionării acesteia, executarea măsurii
sanctionatorii, în conformitate cu prevederile art. 40 alin. (2) din Legea nr.
32/2000, cu modificările si completările ulterioare.
Art.
3. - Prezenta decizie se
publică în Monitorul Oficial al României, Partea I,
conform prevederilor art. 9
din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările ulterioare.
Presedintele Comisiei de Supraveghere a
Asigurărilor,
Angela Toncescu
Bucuresti, 5 noiembrie 2010.
Nr. 911.
COMISIA DE SUPRAVEGHERE AASIGURĂRILOR
privind sanctionarea cu retragerea aprobării domnului Dinu Teodoreanu,
director executiv la Societatea Comercială “Nord Asig Broker de Asigurare”
- S.R.L.
Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, cu sediul în
municipiul Bucuresti, str. Amiral Constantin Bălescu nr. 18, sectorul 1,
cod de înregistrare fiscală 14045240/01.07.2001, reprezentată legal
prin presedinte, în temeiul art. 4 alin. (19), precum si al art. 39 alin. (5)
din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare si supravegherea
asigurărilor, cu modificările si completările ulterioare,
în baza hotărârii Consiliului Comisiei de
Supraveghere a Asigurărilor, consemnată în proces ui-verb al al
sedintei din data de 28 septembrie 2010, în cadrul căreia a fost
analizată Nota nr. X.1.358 din 23 septembrie 2010 privind controlul
efectuat la Societatea Comercială “Nord Asig Broker de Asigurare” -
S.R.L., cu sediul în municipiul Brasov, Str. 15 Noiembrie nr. 102, sc. A, ap.
3, judetul Brasov, J24/1117/22.07.2004, RBK-225/24.09.2004, reprezentată
legal prin domnul Dinu Teodoreanu, director executiv, si doamna Marcela Aldea,
administrator,
a constatat următoarele:
1. Societatea Comercială “Nord Asig Broker de
Asigurare” - S.R.L. nu îsi desfăsoară activitatea la adresa sediului
social si nici la punctul de lucru.
Astfel au fost încălcate prevederile art. 2 lit. e)
din Normele privind autorizarea brokerilor de asigurare si/sau de reasigurare, puse
în aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a
Asigurărilor nr. 3.110/2004, cu modificările ulterioare.
Fapta constituie contraventie în conformitate cu
prevederile art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu
modificările si completările ulterioare.
2. Situatiile financiare aferente anului 2009 au fost
transmise cu întârziere si incomplet.
Astfel au fost încălcate prevederile art. 35 alin.
(5) lit. f) din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările
ulterioare, ale pct. 3 lit. d) si e) si pct. 12 alin. (1) lit. e), f) si h) din
Normele privind încheierea exercitiului financiar 2009 pentru societătile
din domeniul asigurărilor, aprobate prin Ordinul presedintelui Comisiei de
Supraveghere a Asigurărilor nr. 1/2010.
Fapta constituie contraventie conform prevederilor art.
39 alin. (2) lit. a) si m2) din Legea nr. 32/2000, cu
modificările si completările ulterioare.
3. Raportările aferente semestrului I
2010 au fost transmise cu
întârziere în format letric.
Astfel au fost încălcate prevederile art. 35 alin.
(5) lit. f) din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările
ulterioare, ale lit. A pct. 3 din Sistemul de raportare contabilă la 30
iunie 2010 a societătilor comerciale de asigurare, de asigurare-reasigurare
si de reasigurare, precum si a brokerilor de asigurare si/sau reasigurare,
aprobat prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor
nr. 9/2010.
Fapta constituie contraventie conform prevederilor art.
39 alin. (2) lit. a) si m2) din Legea nr. 32/2000, cu
modificările si completările ulterioare.
4. Raportările trimestriale aferente trimestrului II
2009 au fost transmise cu
întârziere în format letric, cele aferente trimestrului III 2009 au fost
transmise cu întârziere în format letric si nu au fost transmise în format
electronic, cele aferente trimestrului IV 2009 au fost transmise cu întârziere în format letric si
completate gresit, cele aferente trimestrului I 2010 au fost transmise cu întârziere si completate
gresit, iar cele aferente trimestrului II 2010 au fost transmise cu întârziere în format letric.
Astfel au fost încălcate prevederile art. 35 alin.
(5) lit. f) din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările
ulterioare, ale art. 1 alin. (2), art. 2 alin. (3) si art. 3 pct. III din
Normele privind forma si continutul raportărilor financiare si tehnice pe
care trebuie să le întocmească brokerii de asigurare si/sau
reasigurare, puse în aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de
Supraveghere a Asigurărilor nr. 3/2009, cu modificările ulterioare.
Fapta constituie contraventie conform prevederilor art.
39 alin. (2) lit. a) si m2) din Legea nr. 32/2000, cu
modificările si completările ulterioare.
5. Normele si procedurile interne în materie de
cunoastere a clientului, de raportare, de păstrare a evidentelor, de
contra intern, de evaluare si gestionare a riscurilor, pentru a preveni si
împiedica implicarea lor în operatiuni suspecte de spălare de bani si
finantare a actelor de terorism, au fost transmise cu întârziere si incomplete.
Astfel au fost încălcate prevederile art. 5 alin.
(3) si (10) din Normele privind prevenirea si combaterea spălării
banilor si a finantării actelor de terorism prin intermediul pietei
asigurărilor, puse în aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de
Supraveghere a Asigurărilor nr. 24/2008.
Fapta constituie contraventie potrivit art. 39 alin. (2)
lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările
ulterioare.
Fată de motivele de fapt si de drept arătate,
în scopul apărării drepturilor asiguratilor si al promovării
stabilitătii activitătii de asigurare în România,
Consiliul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor decide:
Art.
1. - În conformitate cu
prevederile art. 5 lit. d) si art. 39 alin. (3) lit. e) din Legea nr. 32/2000
privind activitatea de asigurare si supravegherea asigurărilor, cu
modificările si completările ulterioare, se sanctionează cu
retragerea aprobării acordate domnul Dinu Teodoreanu, director executiv la
Societatea Comercială “Nord Asig Broker de Asigurare” - S.R.L., cu
domiciliul în municipiul Brasov, str. Alexandru cel Bun nr. 5, bl. E2, sc. B,
ap. 1, judetul Brasov, CNP1480922080078, Bl seria BV nr. 347382, eliberat la
data de 3 iunie 2004 de P.M. Brasov.
Art.
2. - (1) împotriva prezentei decizii domnul Dinu Teodoreanu poate
face plângere la Curtea de Apel Bucuresti, în termen de 30 de zile de la
comunicarea acesteia, în conformitate cu prevederile art. 40 alin. (1) din
Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările ulterioare.
(2) Plângerea adresată Curtii de Apel Bucuresti nu
suspendă, pe timpul solutionării acesteia, executarea măsurii
sanctionatorii, în conformitate cu prevederile art. 40 alin. (2) din Legea nr.
32/2000, cu modificările si completările ulterioare.
Art.
3. - Prezenta decizie se
publică în Monitorul Oficial al României, Partea I,
conform prevederilor art. 9
din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările ulterioare.
Presedintele Comisiei de Supraveghere a
Asigurărilor,
Angela Toncescu
Bucuresti, 5 noiembrie 2010.
Nr. 913.
COMISIA DE SUPRAVEGHERE AASIGURĂRILOR
privind sanctionarea Societătii Comerciale “Nord Asig Broker de
Asigurare” - S.R.L. cu interzicerea temporară a activitătii
Comisia de Supraveghere a Asigurărilor cu sediul în
municipiul Bucuresti, str. Amiral Constantin Bălescu nr. 18, sectorul 1,
Bucuresti, cod de înregistrare fiscală 14045240/01.07.2001,
reprezentată legal prin presedinte, în temeiul art. 4 alin. (19), precum
si al art. 39 alin. (5) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare
si supravegherea asigurărilor, cu modificările si completările
ulterioare,
în baza hotărârii Consiliului Comisiei de
Supraveghere a Asigurărilor, consemnată în proces ui-verb al al
sedintei din data de 28 septembrie 2010, în cadrul căreia a fost
analizată Nota nr. X.1.358 din 23 septembrie 2010 privind controlul
efectuat la Societatea Comercială “Nord Asig Broker de Asigurare” -
S.R.L., cu sediul în municipiul Brasov, Str. 15 Noiembrie nr. 102, sc. A, ap.
3, judetul Brasov, J24/1117/22.07.2004, RBK-225/24.09.2004, reprezentată
legal prin domnul Dinu Teodoreanu, director executiv, si doamna Marcela Aldea,
administrator,
a constatat următoarele:
1. Societatea Comercială “Nord Asig Broker de
Asigurare” - S.R.L. nu îsi desfăsoară activitatea la adresa sediului
social si nici la punctul de lucru.
Astfel au fost încălcate prevederile art. 2 lit. e)
din Normele privind autorizarea brokerilor de asigurare si/sau de reasigurare
puse în aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a
Asigurărilor nr. 3.110/2004, cu modificările ulterioare.
Fapta constituie contraventie în conformitate cu prevederile
art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările si
completările ulterioare.
2. Situatiile financiare aferente anului 2009 au fost
transmise cu întârziere si incomplet.
Astfel au fost încălcate prevederile art. 35 alin.
(5) lit. f) din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările
ulterioare, ale pct. 3 lit. d) si e) si pct. 12 alin. (1) lit. e), f) si h) din
Normele privind încheierea exercitiului financiar 2009 pentru societătile
din domeniul asigurărilor, aprobate prin Ordinul presedintelui Comisiei de
Supraveghere a Asigurărilor nr. 1/2010.
Fapta constituie contraventie conform prevederilor art.
39 alin. (2) lit. a) si m2) din Legea nr. 32/2000, cu
modificările si completările ulterioare.
3. Raportările aferente semestrului I
2010 au fost transmise cu
întârziere în format letric.
Astfel au fost încălcate prevederile art. 35 alin.
(5) lit. f) din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările
ulterioare, ale lit. A pct. 3 din Sistemul de raportare contabilă la 30
iunie 2010 a societătilor comerciale de asigurare, de
asigurare-reasigurare si de reasigurare, precum si a brokerilor de asigurare
si/sau reasigurare, aprobat prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere
a Asigurărilor nr. 9/2010.
Fapta constituie contraventie conform prevederilor art.
39 alin. (2) lit. a) si m2) din Legea nr. 32/2000, cu
modificările si completările ulterioare.
4. Raportările trimestriale aferente trimestrului II
2009 au fost transmise cu
întârziere în format letric, cele aferente trimestrului III 2009 au fost
transmise cu întârziere în format letric si nu au fost transmise în format
electronic, cele aferente trimestrului IV 2009 au fost transmise cu întârziere în format letric si
completate gresit, cele aferente trimestrului I 2010 au fost transmise cu întârziere si completate
gresit, iar cele aferente trimestrului II 2010 au fost transmise cu întârziere în format letric.
Astfel au fost încălcate prevederile art. 35 alin.
(5) lit. f) din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările
ulterioare, ale art. 1 alin. (2), art. 2 alin. (3) si art. 3 pct. III din
Normele privind forma si continutul raportărilor financiare si tehnice pe
care trebuie să le întocmească brokerii de asigurare si/sau
reasigurare, puse în aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de
Supraveghere a Asigurărilor nr. 3/2009, cu modificările ulterioare.
Fapta constituie contraventie conform prevederilor art.
39 alin. (2) lit. a) si m2) din Legea nr. 32/2000, cu
modificările si completările ulterioare.
5. Normele si procedurile interne în materie de
cunoastere a clientului, de raportare, de păstrare a evidentelor, de
control intern, de evaluare si gestionare a riscurilor, pentru a preveni si
împiedica implicarea lor în operatiuni suspecte de spălare de bani si
finantare a actelor de terorism, au fost transmise cu întârziere si incomplete.
Astfel au fost încălcate prevederile art. 5 alin.
(3) si (10) din Normele privind prevenirea si combaterea spălării
banilor si a finantării actelor de terorism prin intermediul pietei
asigurărilor, puse în aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de
Supraveghere a Asigurărilor nr. 24/2008.
Fapta constituie contraventie potrivit art. 39 alin. (2)
lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările
ulterioare.
6. În sedinta din data de 28 septembrie 2010, Consiliul
Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor a hotărât retragerea
aprobării domnului Dinu Teodoreanu, director executiv ia Societatea
Comercială “Nord Asig Broker de Asigurare” - S.R.L.
Fată de motivele de fapt si de drept arătate,
în scopul apărării drepturilor asiguratilor si al promovării
stabilitătii activitătii de asigurare în România,
Consiliul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor decide:
Art.
1. - În conformitate cu
prevederile art. 39 alin. (3) lit. d) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea
de asigurare si supravegherea asigurărilor, cu modificările si
completările ulterioare, se sanctionează cu interzicerea
temporară a activitătii, până la data aprobării unui nou
director executiv, Societatea Comercială “Nord Asig Broker de Asigurare” -
S.R.L., cu sediul în municipiul Brasov, Str. 15 Noiembrie nr. 102, sc. A, ap.
3, judetul Brasov J24/1117/22.07.2004, RBK-225/24.09.2004.
Art.
2. - În termen de 15 zile de
la primirea deciziei, Societatea Comercială “Nord Asig Broker de
Asigurare” - S.R.L., prin reprezentantul său legal, doamna Marcela Aldea,
administrator, va transmite la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor
următoarele:
- situatiile financiare aferente exercitiului financiar
2009, asa cum sunt prevăzute în Normele privind încheierea exercitiului
financiar 2009 pentru societătile din domeniul asigurărilor, aprobate
prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr.
1/2010:
- note explicative, situatia fluxurilor de trezorerie,
raportul administratorului, declaratie de conformitate, copie de pe codul unic
de înregistrare, raportul expertului contabil, procesul-verbal al adunării
asociatilor si balanta de verificare, sintetică si analitică, pentru
31 decembrie 2009;
- forma letrică a contului de profit si pierdere
pentru 31 decembrie 2009;
- forma rectificată (electronic si letric ) a
anexelor A3, A6 si A7 din raportările trimestriale pentru trimestrele IV
2009, I
si II
2010, asa cum sunt
prevăzute în Normele privind forma si continutul raportărilor
financiare si tehnice pe care trebuie să le întocmească brokerii de
asigurare si/sau reasigurare, puse în aplicare prin Ordinul presedintelui
Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 3/2009, cu modificările
ulterioare;
- normele si procedurile interne în materie de cunoastere
a clientului, de raportare, de păstrare a evidentelor, de control intern,
de evaluare si gestionare a riscurilor, pentru a preveni si împiedica
implicarea lor în operatiuni suspecte de spălare de bani si finantare a
actelor de terorism, completate cu procedurile de analiză pe bază de
risc si clasificarea clientilor în minimum 3 clase de risc - modul/criteriile de
clasificare si de trecere dintr-o clasă în alta, asa cum sunt
prevăzute de art. 5 alin. (3) din Normele privind prevenirea si combaterea
spălării banilor si a finantării actelor de terorism prin
intermediul pietei asigurărilor, puse în aplicare prin Ordinul
presedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 24/2008, în
format electronic.
Art.
3. - Reluarea
activitătii Societătii Comerciale “Nord Asig Broker de Asigurare” -
S.R.L. se dispune prin decizie motivată a Comisiei de Supraveghere a
Asigurărilor.
Art.
4. - (1) împotriva prezentei decizii Societatea Comercială
“Nord Asig Broker de Asigurare” - S.R.L. poate face plângere la Curtea de Apel
Bucuresti, în termen de 30 de zile de la comunicarea acesteia, în conformitate
cu prevederile art. 40 alin. (1) din Legea nr. 32/2000, cu modificările si
completările ulterioare.
(2) Plângerea adresată Curtii de Apel Bucuresti nu
suspendă, pe timpul solutionării acesteia, executarea măsurii
sanctionatorii, în conformitate cu prevederile art. 40 alin. (2) din Legea nr.
32/2000, cu modificările si completările ulterioare.
Art.
5. - Prezenta decizie se
publică în Monitorul Oficial al României, Partea I,
conform prevederilor art. 9
din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările ulterioare.
Presedintele Comisiei de Supraveghere a
Asigurărilor,
Angela Toncescu
Bucuresti, 5 noiembrie 2010.
Nr. 915.
![]() |
![]() |
Copyright 1998-2024 DSC.NET All rights reserved. |