MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul XXII - Nr. 345 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE
ACTE Marti, 25 mai 2010
SUMAR
DECRETE
513. - Decret pentru supunerea spre ratificare Parlamentului a
Conventiei privind drepturile persoanelor cu dizabilităti, adoptată
la New York de Adunarea Generală a Organizatiei Natiunilor Unite la 13
decembrie 2006, deschisă spre semnare la 30 martie 2007 si semnată de
România la 26 septembrie 2007
514. - Decret privind rechemarea unui ambasador
516. - Decret pentru eliberarea din functie a unui procuror
517. - Decret privind eliberarea din functie a unui
judecător
518. - Decret pentru eliberarea din functie a unui procuror
531. - Decret privind conferirea Ordinului Meritul Sanitar în
grad de Cavaler
532. - Decret privind conferirea Ordinului Meritul Cultural
în grad de Mare Ofiter
533. - Decret privind retragerea unei decoratii
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
484. - Hotărâre privind
exercitarea, cu caracter temporar, în conditiile legii, a functiei publice de
subprefect al judetului Timis de către domnul Orban Andrei
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
47. - Ordin al presedintelui Autoritătii Nationale
Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor pentru aprobarea Normei
sanitare veterinare privind modul de solutionare a cererilor pentru transferul
autorizatiilor de comercializare în România a produselor medicinale veterinare
autorizate prin procedură natională
1.080. - Ordin al ministrului finantelor publice pentru
modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor
Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea
financiară a instrumentelor structurale si utilizarea acestora pentru
obiectivul convergentă, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor
publice nr. 2.548/2009
3.810. - Ordin al ministrului educatiei, cercetării,
tineretului si sportului privind acordarea acreditării pentru unitatea de
învătământ preuniversitar particular Grădinita „Tom si Jerry
Junior” din Constanta
3.811. - Ordin al ministrului educatiei, cercetării,
tineretului si sportului privind acordarea acreditării pentru unitatea de
învătământ preuniversitar particular Grădinita „Gosen” din Arad
3.812. - Ordin al ministrului educatiei, cercetării,
tineretului si sportului privind acordarea acreditării pentru unitatea de
învătământ preuniversitar particular Scoala Postliceală FEG din
Bacău
3.828. - Ordin al ministrului educatiei, cercetării,
tineretului si sportului privind acordarea acreditării pentru unitatea de
învătământ preuniversitar particular Liceul Particular „Virgil
Madgearu” din Suceava
ACTE ALE BĂNCII NATIONALE A ROMÂNIEI
396. - Ordin privind dispunerea radierii din Registrul general
al institutiilor financiare nebancare a Societătii Comerciale COMPANIA DE
FACTORINGIFN - S.A.
Rectificări la:
- Hotărârii Guvernului nr. 162/2008
- Hotărârii Guvernului nr. 436/2009
DECRETE
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
pentru supunerea spre ratificare Parlamentului a Conventiei privind
drepturile persoanelor cu dizabilităti, adoptată la New York de
Adunarea Generală a Organizatiei Natiunilor Unite la 13 decembrie 2006,
deschisă spre semnare la 30 martie 2007 si semnată de România la 26
septembrie 2007
În temeiul prevederilor art. 91 alin. (1)si ale art. 100 din Constitutia României, republicată,
precum si ale art. 19 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 590/2003 privind
tratatele,
la
propunerea Guvernului, potrivit Hotărârii nr. E 76 din 7 aprilie 2010,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Se supune spre ratificare Parlamentului Conventia privind drepturile
persoanelor cu dizabilităti, adoptată la New York de Adunarea
Generală a Organizatiei Natiunilor Unite la 13 decembrie 2006,
deschisă spre semnare la 30 martie 2007 si semnată de România la 26
septembrie 2007, si se dispune publicarea prezentului decret în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
În temeiul art. 100 alin. (2) din Constitutia României,
republicată, contrasemnăm acest decret.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Bucuresti, 20 mai 2010.
Nr. 513.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind rechemarea unui ambasador
În temeiul prevederilor art. 91 alin. (2) si ale art. 100 din Constitutia României, republicată,
având
în vedere propunerea Guvernului,
Presedintele
României decretează:
Art. 1. - Doamna Maria Sipos se recheamă din calitatea de ambasador
extraordinar si plenipotentiar al României în Republica Columbia.
Art. 2. - Doamna Maria Sipos îsi va încheia misiunea în termen de cel mult 90 de
zile de la publicarea prezentului decret.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
În temeiul art. 100 alin. (2) din Constitutia României,
republicată, contrasemnăm acest decret.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Bucuresti, 20 mai 2010.
Nr. 514.
pentru eliberarea din functie a unui procuror
În temeiul prevederilor art. 94 lit. c), art. 100 alin. (1) si ale art. 134 alin. (1) din Constitutia României,
republicată, ale art. 65 alin. (1) lit. b) si alin. (2) din Legea nr.
303/2004 privind statutul judecătorilor si procurorilor, republicată,
cu modificările si completările ulterioare, precum si ale art. 35
lit. a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
având
în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 273/2010,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Domnul Mirea Gheorghe, procuror la Parchetul de pe lângă
Judecătoria Bălcesti, se eliberează din functie ca urmare a
pensionării.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 20 mai 2010.
Nr. 516.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind eliberarea din functie a unui judecător
În temeiul prevederilor art. 94 lit. c), art. 100 alin. (1), art. 125 alin. (2) si ale art. 134 alin.
(1) din Constitutia României, republicată, ale art. 65 alin. (1) lit. b)
si alin. (2) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor si
procurorilor, republicată, cu modificările si completările
ulterioare, precum si ale art. 35 lit. a) din Legea nr. 317/2004 privind
Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, cu modificările si
completările ulterioare,
având
în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 301/2010,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Doamna Pop Eva, presedintele Sectiei mixte de contencios administrativ
si fiscal, de conflicte de muncă si asigurări sociale a Tribunalului
Cluj, se eliberează din functie ca urmare a pensionării.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 20 mai 2010.
Nr. 517.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
pentru eliberarea din functie a unui procuror
În temeiul prevederilor art. 94 lit. c), art. 100 alin. (1) si ale art. 134 alin. (1) din Constitutia
României, republicată, ale art. 65 alin. (1) lit. e) si alin. (2) din
Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor si procurorilor,
republicată, cu modificările si completările ulterioare, precum
si ale art. 35 lit. a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al
Magistraturii, republicată, cu modificările si completările
ulterioare,
având
în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 200/2010,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Doamna Catană Alina Simona, procuror la Parchetul de pe lângă
Judecătoria Piatra-Neamt, se eliberează din functie ca urmare a
aplicării sanctiunii excluderii din magistratură.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 20 mai 2010.
Nr. 518.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind conferirea Ordinului Meritul Sanitar în grad de Cavaler
În temeiul prevederilor art. 94 lit. a) si ale art. 100 din Constitutia României, republicată, ale
art. 4 alin. (1), ale art. 7 lit. Asi ale art. 11 din Legea nr. 29/2000 privind
sistemul national de decoratii al României, cu modificările si
completările ulterioare,
având
în vedere propunerea ministrului sănătătii,
în semn
de recunoastere deosebită a valorii profesionale si a rolului deosebit în
promovarea cercetării medicale românesti pe plan international,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Se conferă Ordinul Meritul Sanitar în grad de Cavaler.
-
domnului conferentiar universitar doctor Cristian Gheorghe, Centrul de
Gastroenterologie si Hepatologie, Institutul Clinic Fundeni;
-
domnului doctor Adrian-Călin Lobontiu, chirurg la Spitalul „Henri Mondor”,
Republica Franceză.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
În temeiul art. 100 alin. (2) din Constitutia României,
republicată, contrasemnăm acest decret.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Bucuresti, 20 mai 2010.
Nr. 531.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind conferirea Ordinului Meritul Cultural în grad de Mare
Ofiter
În temeiul prevederilor art. 94 lit. a) si ale art. 100 din Constitutia României, republicată, ale
art. 4 alin. (1), ale art. 7 lit. Asi ale art. 11 din Legea nr. 29/2000 privind
sistemul national de decoratii al României, cu modificările si
completările ulterioare,
având
în vedere propunerea presedintelui Institutului Cultural Român, în semn de
înaltă apreciere pentru promovarea relatiilor culturale româno-polone,
precum si pentru contributia semnificativă avută la impulsionarea
mediului cultural românesc,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Se conferă Ordinul Meritul Cultural în grad de Mare
Ofiter, categoria F „Promovarea culturii”, domnului Jaroslaw Godun,
presedintele Institutului Polonez din România.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
În temeiul art. 100 alin. (2) din Constitutia României,
republicată, contrasemnăm acest decret.
PRIM-MINISTRU
Bucuresti, 20 mai 2010.
Nr. 532.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind retragerea unei decoratii
În temeiul prevederilor art. 94 lit. a) si ale art. 100 din Constitutia României, republicată, ale
art. 52 lit. a) din Legea nr. 29/2000 privind sistemul national de decoratii al
României, cu modificările si completările ulterioare,
având
în vedere că propunerea de decorare înaintată Administratiei
Prezidentiale de către Asociatia Natională a Veteranilor de
Război si Ministerul Apărării Nationale s-a făcut cu
nerespectarea prevederilor legale,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Se retrage Ordinul Virtutea Militară în grad de Cavaler, cu
însemn pentru militari, acordat prin Decretul nr. 448 din 26 aprilie 2010,
publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 282
din 29 aprilie 2010, domnului sublocotenent în retragere Homostean loan George.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
În temeiul art. 100 alin. (2) din Constitutia României,
republicată, contrasemnăm acest decret.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Bucuresti, 21 mai 2010.
Nr. 533.
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind exercitarea, cu caracter temporar, în conditiile legii, a functiei
publice de subprefect al judetului Timis de către domnul Orban Andrei
Având
în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007
privind intrarea în categoria înaltilor functionari publici, managementul
carierei si mobilitatea înaltilor functionari publici, cu modificările si
completările ulterioare, precum si ale art. 19 alin. (1) lit. a), art. 89
si 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
în temeiul art. 108 din Constitutia
României, republicată,
Guvernul
României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Domnul Orban Andrei exercită, cu caracter temporar, în conditiile
legii, functia publică de subprefect al judetului Timis.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul administratiei si internelor,
Vasile Blaga
Bucuresti, 19 mai 2010.
Nr. 484.
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
AUTORITATEA
NATIONALĂ SANITARĂ VETERINARĂ SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR
pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind modul de solutionare a
cererilor pentru transferul autorizatiilor de comercializare în România a
produselor medicinale veterinare autorizate prin procedură natională
Văzând
Referatul de aprobare nr. 121 din 15 martie 2010 întocmit de Directia de
coordonare tehnică a institutelor de referintă, LSVSA,
farmacovigilentă si nutritie animală din cadrul Autoritătii
Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor;
în
temeiul prevederilor art. 10 lit. b) din Ordonanta Guvernului nr.
42/2004 privind organizarea activitătii sanitar-veterinare si pentru
siguranta alimentelor, aprobată cu modificări si completări prin
Legea nr. 215/2004, cu modificările si completările ulterioare;
în temeiul art. 3 alin. (3) si al art. 4
alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 1.415/2009 privind organizarea si
functionarea Autoritătii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta
Alimentelor si a unitătilor din subordinea acesteia,
presedintele
Autoritătii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor emite următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă Norma sanitară veterinară privind modul de
solutionare a cererilor pentru transferul autorizatiilor de comercializare în
România a produselor medicinale veterinare autorizate prin procedură
natională, prevăzută în anexa care face parte integrantă
din prezentul ordin.
Art. 2. - Autoritatea Natională Sanitară Veterinară si pentru
Siguranta Alimentelor, institutele veterinare si directiile sanitar-veterinare
si pentru siguranta alimentelor judetene, respectiv a municipiului Bucuresti
vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Presedintele Autoritătii Nationale Sanitare Veterinare si pentru
Siguranta Alimentelor,
Marian Zlotea
Bucuresti, 21 mai 2010.
Nr. 47.
ANEXA
NORMĂ
sanitară
veterinară privind modul de solutionare a cererilor pentru transferul
autorizatiilor de comercializare în România a produselor medicinale veterinare
autorizate prin procedură natională
CAPITOLUL I
Domeniu de aplicare
Art. 1. - Prezenta normă stabileste modul de examinare si de solutionare a
cererilor pentru transferul autorizatiilor de comercializare a produselor
medicinale veterinare autorizate prin procedură natională.
Art. 2. - Transferul autorizatiei de comercializare se poate solicita doar pentru
produsele medicinale veterinare pentru care există autorizatie de
comercializare valabilă emisă de Institutul pentru Controlul
Produselor Biologice si Medicamentelor de Uz Veterinar.
Art. 3. - Prezenta normă nu se aplică cererilor de variatie tip IA
referitoare la schimbarea numelui detinătorului autorizatiei de
comercializare, prevăzute la anexa II la Regulamentul (CE) nr.
1.234/2008 al Comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea
modificării conditiilor autorizatiilor de introducere pe piată
acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar, publicat în Jurnalul
Oficial al Uniunii Europene nr. L 334 din 12 decembrie 2008.
CAPITOLUL II
Examinarea si solutionarea cererilor pentru transferul autorizatiei de
comercializare a produselor medicinale veterinare
Art. 4. - (1) Transferul autorizatiei de comercializare presupune înlocuirea
detinătorului curent al autorizatiei de comercializare cu un nou
detinător.
(2)
Noul detinător al autorizatiei de comercializare trebuie să aibă
sediul social în România sau în alt stat membru al Uniunii Europene.
Art. 5. -Transferul autorizatiei de comercializare are loc în următoarele
cazuri:
a) în cazul unei fuziuni/achizitionări, prin care detinătorul
autorizatiei de comercializare este preluat de către o altă societate
comercială si încetează să existe ca o entitate juridică
separată;
b) în
cazul în care o societate comercială vinde produsul medicinal veterinar si
drepturile asupra produsului medicinal veterinar unei alte societăti comerciale;
c) în
alte situatii prevăzute de lege.
Art. 6. - Pentru realizarea transferului autorizatiei de comercializare,
detinătorul autorizatiei de comercializare, denumit în continuare detinător,
depune la Institutul pentru Controlul Produselor Biologice si
Medicamentelor de Uz Veterinar următoarele:
a)
cerere pentru transferul autorizatiei de comercializare produse medicinale
veterinare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1;
b)
documentele care trebuie să însotească cererea pentru transferul
autorizatiei de comercializare a produsului medicinal veterinar, prevăzute
în anexa nr. 2;
c)
dovada achitării tarifului pentru solutionarea cererilor pentru transferul
autorizatiilor de comercializare în România a produselor medicinale veterinare,
prevăzut în anexa nr. 3.
Art. 7. - O cerere de transfer poate să facă referire la o singură
autorizatie de comercializare.
Art. 8. - Transferul autorizatiei de comercializare nu se realizează în cazul
produselor medicinale veterinare aflate în procedură de reînnoire a autorizatiei
de comercializare.
Art. 9. - În cazul în care, în timpul procedurii de autorizare a
comercializării produsului medicinal veterinar, este necesară
înlocuirea detinătorului autorizatiei de comercializare propus initial,
solicitantul informează Institutul pentru Controlul Produselor Biologice
si Medicamentelor de Uz Veterinar despre aceasta printr-o adresă
însotită de documentele prevăzute în anexa nr. 2.
Art. 10. - (1) Institutul pentru Controlul Produselor Biologice si Medicamentelor de
Uz Veterinar verifică dacă cererea pentru transferul autorizatiei de
comercializare si documentele care o însotesc sunt corecte si complete.
(2) În
cazul în care cererea pentru transferul autorizatiei de comercializare se
respinge, procedura poate fi reluată prin depunerea unei noi cereri si a
documentatiei complete.
Art.
11. - Termenul în care Institutul pentru Controlul
Produselor Biologice si Medicamentelor de Uz Veterinar solutionează
cererea pentru transferul autorizatiei de comercializare este de 30 de zile
calendaristice de la data depunerii documentatiei complete.
Art.
12. - (1) În cazul aprobării cererii pentru transferul
autorizatiei de comercializare de către Institutul pentru Controlul
Produselor Biologice si Medicamentelor de Uz Veterinar, acesta informează,
în termen de 5 zile lucrătoare, în scris, printr-o notificare, fostul si
noul detinător, cu privire la aprobarea transferului autorizatiei de
comercializare si emite autorizatia de comercializare pe numele noului
detinător, în termen de 15 zile lucrătoare de la data
solutionării cererii de transfer.
(2)
Modelul notificării fostului si noului detinător cu privire la
aprobarea cererii de transfer este prevăzut în anexa nr. 4.
Art.
13. - (1) Transferul autorizatiei de comercializare este
valabil de la data emiterii de către Institutul pentru Controlul
Produselor Biologice si Medicamentelor de Uz Veterinar a autorizatiei de
comercializare pe numele noului detinător, cu respectarea cumulativă
a conditiilor prevăzute în anexa nr. 2.
(2)
Autorizatia de comercializare pe numele fostului detinător se
anulează, emitându-se o nouă autorizatie de comercializare pe numele
noului detinător, cu respectarea prevederilor art. 18.
(3)
Data implementării transferului autorizatiei de comercializare este data
la care noul detinător îsi asumă, prin declaratia prevăzută
la pct. 3 din anexa nr. 2, toate responsabilitătile care îi revin în
conformitate cu Ordinul presedintelui Autoritătii Nationale Sanitare
Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor nr. 187/2007 pentru aprobarea Normei
sanitare veterinare privind Codul produselor medicinale veterinare, cu
modificările ulterioare.
(4)
Data implementării transferului autorizatiei de comercializare se
mentionează în notificarea prevăzută în anexa nr. 4.
Art.
14. - Institutul pentru Controlul Produselor Biologice si
Medicamentelor de Uz Veterinar respinge cererea pentru transferul autorizatiei
de comercializare în cazul în care documentele transmise pentru sustinerea
acesteia sunt incomplete, nu sunt în conformitate cu anexele nr. 1 si 2 sau nu
au fost îndeplinite conditiile pentru transferul autorizatiei de
comercializare.
Art.
15. - (1) În situatia în care Institutul pentru Controlul
Produselor Biologice si Medicamentelor de Uz Veterinar solicită
completarea documentelor care sustin cererea pentru transferul autorizatiei de
comercializare, răspunsul la aceste solicitări trebuie să fie
transmis, integral, într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la
primirea adresei.
(2)
Pentru situatia prevăzută la alin. (1), derularea procedurii se
suspendă până la depunerea informatiilor suplimentare solicitate de
către Institutul pentru Controlul Produselor Biologice si Medicamentelor
de Uz Veterinar.
Art.
16. - (1) În cazul în care documentele solicitate
suplimentar nu îndeplinesc conditiile pentru aprobarea cererii pentru
transferul autorizatiei de comercializare sau dacă documentele nu sunt
transmise în termenul prevăzut la art. 15 alin. (1), cererea se respinge.
(2)
Institutul pentru Controlul Produselor Biologice si Medicamentelor de Uz
Veterinar informează, în scris, atât detinătorul, cât si solicitantul
transferului, despre respingerea cererii pentru transferul autorizatiei de
comercializare.
(3)
Respingerea cererii pentru transferul autorizatiei de comercializare nu aduce
atingere dreptului de a depune o nouă cerere de transfer.
Art.
17. - În cazul în care pe parcursul procedurii de evaluare a
cererii pentru transferul autorizatiei de comercializare sunt depuse cereri de
variatie în termenii autorizatiei de comercializare, acestea vor fi solutionate
independent de cererea de transfer.
Art.
18. - Transferul autorizatiei de comercializare nu aduce
atingere termenului de valabilitate a autorizatiei de comercializare
prevăzut la art. 33 din Norma sanitară veterinară privind Codul
produselor medicinale veterinare, aprobată prin Ordinul presedintelui
Autoritătii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor
nr. 187/2007, cu modificările ulterioare.
Art.
19. - Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezenta
normă sanitară veterinară.
ANEXA
Nr. 1
la normă
CERERE
pentru transferul autorizatiei de comercializare produse medicinale
veterinare
Denumirea
comercială a produsului medicinal veterinar........
Substanta
activă/Substantele active......................................
Forma
farmaceutică...............................................................
Concentratia..........................................................................
Calea
de administrare............................................................
Numărul
autorizatiei de comercializare..................................
Data
până la care autorizatia de comercializare este valabilă
Detinătorul autorizatiei de comercializare
|
Denumire......................... |
Adresa sediului
social...... |
Telefon............................. |
Fax.................................. |
E-mail.............................. |
|
Solicitantul cererii pentru transferul autorizatiei de
comercializare
|
Denumire.................................................................................................................................................... |
Adresa sediului
social.................................................................................................................................. |
Telefon........................................................................................................................................................... |
Fax............................................................................................................................................................ |
E-mail.......................................................................................................................................................... |
|
Informatii despre persoana de contact pentru
detinătorul autorizatiei de comercializare
|
Nume....................................................................................................................................................... |
Adresă
...................................................................................................................................................... |
Telefon..................................................................................................................................................... |
Fax........................................................................................................................................................... |
E-mail....................................................................................................................................................... |
|
|
Informatii despre persoana de contact pentru solicitantul cererii de
transfer a autorizatiei de comercializare |
Nume....................................................................................................................................................... |
Adresă
...................................................................................................................................................... |
Telefon..................................................................................................................................................... |
Fax........................................................................................................................................................... |
E-mail....................................................................................................................................................... |
|
Semnatarii îsi asumă răspunderea că datele
din prezenta cerere si din documentele anexate sunt în conformitate cu
prevederile legale în vigoare.
Reprezentantul legal
al detinătorului |
Reprezentantul legal
al solicitantului |
Numele si prenumele |
Numele si prenumele |
|
|
Functia.................................................................. |
Functia................................................................... |
Semnătura |
Semnătura |
Data.................................... |
Data.................................... |
ANEXA
Nr. 2
la normă
DOCUMENTE
care însotesc cererea pentru transferul autorizatiei de comercializare a
produsului medicinal veterinar
Următoarele documente trebuie să
însotească cererea pentru transferul autorizatiei de comercializare a
produsului medicinal veterinar:
1.
autorizatia de comercializare a produsului medicinal veterinar pentru care se
solicită transferul autorizatiei de comercializare;
2.
declaratia pe propria răspundere a detinătorului în care să se
mentioneze că dosarul complet al produsului medicinal veterinar sau o
copie a acestui dosar a fost făcută disponibilă sau a fost
transferată către noul detinător al autorizatiei de
comercializare;
3.
declaratie pe propria răspundere privind data de la care solicitantul preia
prin transfer toate responsabilitătile de la detinătorul autorizatiei
de comercializare pentru produsul medicinal veterinar;
4.
acordul scris al detinătorului autorizatiei de comercializare si al
solicitantului, cu privire la data implementării transferului autorizatiei
de comercializare;
5.
documente care să evidentieze capacitatea solicitantului cererii pentru
transferul autorizatiei de comercializare de a îndeplini toate
responsabilitătile unui detinător de autorizatie de comercializare,
în conformitate cu legislatia specifică în vigoare, si anume:
a)
împuternicirea persoanei responsabile cu activitatea de farmacovigilentă
cu mentionarea numelui si prenumelui, adresei, telefonului, faxului, e-mailului
si curriculumului vitae; persoana responsabilă cu activitatea de
farmacovigilentă trebuie să fie permanent la dispozitia noului
detinător al autorizatiei de comercializare, să aibă
domiciliul/resedinta în România sau în Uniunea Europeană;
b)
document de identificare (cartea de identitate/actul de înfiintare) a persoanei
fizice sau juridice autorizate pentru comunicarea dintre noul detinător al
autorizatiei de comercializare si Institutul pentru Controlul Produselor
Biologice si Medicamentelor de Uz Veterinar, după aprobarea transferului
autorizatiei de comercializare;
c)
împuternicirea persoanei de contact responsabile de reclamatiile ulterioare
referitoare la produs, în care se mentionează numele si prenumele, adresa,
telefonul, faxul si e-mailul.
6.
declaratie pe propria răspundere a detinătorului autorizatiei de
comercializare, din care să reiasă faptul că produsul medicinal
veterinar pentru care se solicită transferul autorizatiei de
comercializare nu a fost pus încă pe piată în Uniunea Europeană,
în oricare dintre formele sale de prezentare;
7.
declaratie pe propria răspundere a solicitantului cererii pentru
transferul autorizatiei de comercializare cu privire la toate măsurile
restante sau la obligatiile specifice; dacă nu mai este valabil niciunul
dintre cele două aspecte, în declaratie se mentionează faptul că
nu mai sunt de îndeplinit măsuri restante sau obligatii specifice;
8.
declaratie pe propria răspundere în care se mentionează că nu au
fost făcute alte modificări referitoare la informatiile despre
produs, în afara celor care au vizat detinătorul autorizatiei de
comercializare si, dacă este cazul, detalii privind reprezentanta
locală;
9.
prospectul produsului;
10.
rezumatul caracteristicilor produsului;
11.
eticheta produsului;
12.
macheta ambalajului exterior si cea a ambalajului primar.
NOTĂ:
Documentele
mentionate la pct. 1-3 si 8 trebuie să fie semnate atât de reprezentantul
legal al detinătorului autorizatiei de comercializare, cât si de
reprezentantul legal al solicitantului cererii de transfer a autorizatiei de
comercializare.
Documentele mentionate la pct. 5 si 7 trebuie să fie semnate de
către reprezentantul legal al solicitantului cererii de transfer a
autorizatiei de comercializare.
În
documentele mentionate la pct. 9-12 va fi înscrisă denumirea noului
detinător al autorizatiei de comercializare.
ANEXA
Nr. 3
la normă
TARIF
pentru solutionarea cererilor pentru transferul autorizatiilor de
comercializare în România a produselor medicinale veterinare
Nr. crt. |
Tarif |
1. |
5.001 lei |
(antetul
Institutului pentru Controlul Produselor Biologice si Medicamentelor de Uz
Veterinar)
Nr........................./..........................
Institutul
pentru Controlul Produselor Biologice si Medicamentelor de Uz Veterinar,
analizând
Cererea
nr............../..........si documentatia depusă
de..........................................................................,
detinător
al Autorizatiei de comercializare nr............/...........pentru
produsul............................................
În
conformitate cu prevederile Ordinului presedintelui Autoritătii Nationale
Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor nr. 47/2010 pentru
aprobarea Normei sanitare veterinare privind modul de solutionare a cererilor
pentru transferul autorizatiilor de comercializare în România a produselor
medicinale veterinare autorizate prin procedură natională,
transferul
Autorizatiei de comercializare nr. ........................
pentru produsul...............................
………………………………………………………………………………………………………
de la
S.C.:.......................................................................................................................................... Adresa sediului
social:.................................................................................................................. Telefon:..................................................................................................................................... Fax:.......................................................................................................................................... E-mail:.......................................................................................................................................... |
la
S.C.:.......................................................................................................................................... Adresa sediului
social:.................................................................................................................. Telefon:..................................................................................................................................... Fax:.......................................................................................................................................... E-mail:.......................................................................................................................................... |
Data
implementării transferului autorizatiei de comercializare
..............................
Director,
................................
MINISTERUL FINANTELOR
PUBLICE
pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a
prevederilor Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 64/2009 privind
gestionarea financiară a instrumentelor structurale si utilizarea acestora
pentru obiectivul convergentă, aprobate prin Ordinul ministrului
finantelor publice nr. 2.548/2009
Având
în vedere dispozitiile:
-
Hotărârii Guvernului nr. 457/2008 privind cadrul institutional de
coordonare si gestionare a instrumentelor structurale;
- Legii
nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificările si
completările ulterioare;
-
Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea
financiară a instrumentelor structurale si utilizarea acestora pentru obiectivul
convergentă, aprobată cu modificări prin Legea nr. 362/2009;
-
Regulamentului (CE) nr. 1.083/2006 al Consiliului din 11 iulie 2006 de
stabilire a anumitor dispozitii generale privind Fondul European de Dezvoltare
Regională, Fondul Social European si Fondul de coeziune si de abrogare a
Regulamenului (CE) nr. 1.260/1999;
- Regulamentului (CE) nr. 1.828/2006 al
Comisiei din 8 decembrie 2006 de stabilire a normelor de punere în aplicare a
Regulamentului (CE) nr. 1.083/2006 al Consiliului de stabilire a anumitor
dispozitii generale privind Fondul European de Dezvoltare Regională,
Fondul Social European si Fondul de coeziune si a Regulamentului (CE) nr.
1.080/2006 al Parlamentului European si al Consiliului privind Fondul European
de Dezvoltare Regională, cu modificările si completările
ulterioare,
în
temeiul art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr.
34/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu
modificările si completările ulterioare, precum si al art. 26 din
Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 64/2009, aprobată cu
modificări prin Legea nr. 362/2009,
ministrul
finantelor publice emite următorul ordin:
Art. I.
- Normele metodologice de aplicare a prevederilor
Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea
financiară a instrumentelor structurale si utilizarea acestora pentru
obiectivul convergentă, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor
publice nr. 2.548/2009, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 619
din 15 septembrie 2009, cu modificările si completările ulterioare,
se modifică si se completează după cum urmează:
1. La articolul 11, după alineatul (1)
se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu următorul cuprins:
„(2)
Sumele reprezentând prefinantări si rambursări de cheltuieli
eligibile primite de la Comisia Europeană se păstrează în euro
în contul de disponibil deschis la Banca Natională a României, pe numele
Ministerului Finantelor Publice - Autoritatea de certificare si plată,
urmând ca Autoritatea de certificare si plată să efectueze, în
termenul prevăzut în procedurile interne, operatiunile de schimb valutar
numai pentru echivalentul în euro al sumelor solicitate de autoritătile de
management prin cererile de fonduri/rambursare, precum si prin notificările
de prefinantare.”
2. La articolul 15, alineatul (2) se
modifică si va avea următorul cuprins:
„(2)
Transferul sumelor aferente prefinantării/rambursării cheltuielilor
eligibile/restituirii sumelor pentru finantarea contravalorii taxei pe valoarea
adăugată din conturile autoritătilor de
management/Autoritătii de certificare si plată în conturile
beneficiarului/conturile de venituri ale bugetului de stat, bugetului
asigurărilor sociale de stat, bugetelor fondurilor speciale sau bugetelor
locale se efectuează în termen de maximum 15 zile lucrătoare de la
data la care:
a)
Autoritatea de management autorizează plata, în cazul programelor
operationale care utilizează mecanismul plătii indirecte;
b)
Autoritatea de certificare si plată primeste de la Autoritatea de
management notificările de prefinantare/cererile de rambursare întocmite
conform acordului încheiat între cele două părti privind managementul
financiar si controlul în cazul Programului operational sectorial «Transport»“.
3. La articolul 32, alineatul (2) se modifică
si va avea următorul cuprins:
„(2)
Prin exceptie de la prevederile art. 7 si 8, în cazul proiectelor implementate
în parteneriat, liderul are obligatia deschiderii unui cont de
disponibilităti în vederea primirii de la Autoritatea de
management/Autoritatea de certificare si plată atât a sumelor aferente
prefinantării, cât si a celor aferente rambursării cheltuielilor
eligibile efectuate în cadrul proiectului si restituirii contravalorii taxei pe
valoarea adăugată plătite de liderul si/sau partenerii prevăzuti
la art. 15 alin. (1) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 64/2009,
aprobată cu modificări prin Legea nr! 362/2009.”
4. În tot cuprinsul normelor metodologice,
sintagma „Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 64/2009” se înlocuieste cu
sintagma „Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 64/2009, aprobată cu
modificări prin Legea nr. 362/2009”.
Art. II. - Prezentul ordin se publică în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
Ministrul finantelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu
Bucuresti, 10 mai 2010.
Nr. 1.080.
MINISTERUL EDUCATIEI,
CERCETĂRII, TINERETULUI SI SPORTULUI
privind acordarea acreditării pentru unitatea de învătământ
preuniversitar particular Grădinita „Tom si Jerry Junior” din Constanta
Având
în vedere prevederile Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 75/2005
privind asigurarea calitătii educatiei, aprobată cu modificări
prin Legea nr. 87/2006, cu modificările ulterioare,
luând
în considerare dispozitiile Legii învătământului nr. 84/1995,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
tinând
cont de dispozitiile Hotărârii Guvernului nr. 1.258/2005 privind aprobarea
Regulamentului de organizare si functionare al Agentiei Române de Asigurare a
Calitătii în învătământul Preuniversitar (ARACIP), cu
modificările ulterioare,
luând
în considerare dispozitiile Hotărârii Guvernului nr. 22/2007 pentru
aprobarea Metodologiei de evaluare institutională în vederea
autorizării, acreditării si evaluării periodice a organizatiilor
furnizoare de educatie,
având
în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 21/2007 privind aprobarea
Standardelor de autorizare de functionare provizorie a unitătilor de
învătământ preuniversitar, precum si a Standardelor de acreditare si
de evaluare periodică a unitătilor de învătământ
preuniversitar,
luând în considerare Hotărârea
Consiliului ARACIP nr. 2 din 31 martie 2010 privind propunerea de acordare a
acreditării pentru unitătile de învătământ preuniversitar
particular evaluate în perioada iulie 2009-martie 2010,
în
temeiul Hotărârii Guvernului nr. 81/2010 privind organizarea
si functionarea Ministerului Educatiei, Cercetării, Tineretului si
Sportului,
ministrul
educatiei, cercetării, tineretului si sportului emite
prezentul ordin.
Art. 1. - Se acordă acreditarea pentru unitatea de învătământ preuniversitar
particular Grădinita „Tom si Jerry Junior”, cu sediul în municipiul
Constanta, str. Vânători nr. 55, judetul Constanta, pentru nivelul de
învătământ „prescolar”, limba de predare „română”, program
„normal”.
Art. 2. - Unitatea de învătământ preuniversitar particular Grădinita
„Tom si Jerry Junior” din Constanta, acreditată potrivit dispozitiilor
art. 1, este persoană juridică de drept privat si de interes public,
parte a sistemului national de învătământ, si beneficiază de
toate drepturile si obligatiile prevăzute de lege, începând cu anul scolar
2010-2011.
Art. 3. - (1) Unitatea de învătământ preuniversitar particular
Grădinita „Tom si Jerry Junior” din Constanta dispune de patrimoniu
propriu, care nu poate fi înstrăinat sau diminuat si va fi utilizat numai
în interesul învătământului.
(2) În
cazul desfiintării, dizolvării sau lichidării, patrimoniul
unitătii de învătământ preuniversitar particular Grădinita
„Tom si Jerry Junior” din Constanta revine fondatorilor.
Art. 4. - Personalul didactic, didactic auxiliar si personalul nedidactic din
unitatea de învătământ autorizată, angajat conform prevederilor
legii, se preia la unitatea de învătământ preuniversitar particular
acreditată Grădinita „Tom si Jerry Junior” din Constanta.
Art. 5. - Unitatea de învătământ preuniversitar particular Grădinita
„Tom si Jerry Junior” din Constanta este monitorizată si controlată
periodic de către Ministerul Educatiei, Cercetării, Tineretului si
Sportului, Agentia Română de Asigurare a Calitătii în
învătământul Preuniversitar, în colaborare cu Inspectoratul Scolar al
Judetului Constanta, în vederea verificării respectării standardelor
care au stat la baza acreditării.
Art. 6. - Societatea Comercială Tom si Jerry Junior - S.R.L. din Constanta,
unitatea de învătământ preuniversitar particular acreditată
Grădinita „Tom si Jerry Junior” din Constanta, Ministerul Educatiei,
Cercetării, Tineretului si Sportului, Agentia Română de Asigurare a
Calitătii în învătământul Preuniversitar, respectiv
Inspectoratul Scolar al Judetului Constanta vor duce la îndeplinire prevederile
prezentului ordin.
Art. 7. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul educatiei, cercetării, tineretului si sportului,
Daniel Petru Funeriu
Bucuresti, 12 mai 2010.
Nr. 3.810.
MINISTERUL EDUCATIEI,
CERCETĂRII, TINERETULUI SI SPORTULUI
privind acordarea acreditării pentru unitatea de învătământ
preuniversitar particular Grădinita „Gosen” din Arad
Având
în vedere prevederile Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 75/2005
privind asigurarea calitătii educatiei, aprobată cu modificări
prin Legea nr. 87/2006, cu modificările ulterioare,
luând
în considerare dispozitiile Legii învătământului nr. 84/1995,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
tinând
cont de dispozitiile Hotărârii Guvernului nr. 1.258/2005 privind aprobarea
Regulamentului de organizare si functionare al Agentiei Române de Asigurare a
Calitătii în învătământul Preuniversitar (ARACIP), cu
modificările ulterioare,
luând
în considerare dispozitiile Hotărârii Guvernului nr. 22/2007 pentru
aprobarea Metodologiei de evaluare institutională în vederea
autorizării, acreditării si evaluării periodice a organizatiilor
furnizoare de educatie,
având
în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 21/2007 privind aprobarea
Standardelor de autorizare de functionare provizorie a unitătilor de
învătământ preuniversitar, precum si a Standardelor de acreditare si
de evaluare periodică a unitătilor de învătământ preuniversitar,
luând
în considerare Hotărârea Consiliului ARACIP nr. 2 din 31 martie 2010
privind propunerea de acordare a acreditării pentru unitătile de
învătământ preuniversitar particular evaluate în perioada iulie 2009
- martie 2010,
în
temeiul Hotărârii Guvernului nr. 81/2010 privind organizarea
si functionarea Ministerului Educatiei, Cercetării, Tineretului si
Sportului,
ministrul
educatiei, cercetării, tineretului si sportului emite
prezentul ordin.
Art. 1. - Se acordă acreditarea pentru unitatea de învătământ
preuniversitar particular Grădinita „Gosen”, cu sediul în municipiul Arad,
str. Aurel Vlaicu nr. 121-125, judetul Arad, pentru nivelul de
învătământ „prescolar”, limba de predare „română”, program
„normal”.
Art. 2. - Unitatea de învătământ preuniversitar particular Grădinita
„Gosen” din Arad, acreditată potrivit dispozitiilor art. 1, este
persoană juridică de drept privat si de interes public, parte a
sistemului national de învătământ, si beneficiază de toate
drepturile si obligatiile prevăzute de lege, începând cu anul scolar
2010-2011.
Art. 3. - (1) Unitatea de învătământ preuniversitar particular
Grădinita „Gosen” din Arad dispune de patrimoniu propriu, care nu poate fi
înstrăinat sau diminuat si va fi utilizat numai în interesul
învătământului.
(2) În
cazul desfiintării, dizolvării sau lichidării, patrimoniul
unitătii de învătământ preuniversitar particular Grădinita
„Gosen” din Arad revine fondatorilor.
Art. 4. - Personalul didactic, didactic auxiliar si personalul nedidactic din
unitatea de învătământ autorizată, angajat conform prevederilor
legii, se preia la unitatea de învătământ preuniversitar particular
acreditată Grădinita „Gosen” din Arad.
Art. 5. - Unitatea de învătământ preuniversitar particular Grădinita
„Gosen” din Arad este monitorizată si controlată periodic de
către Ministerul Educatiei, Cercetării, Tineretului si Sportului,
Agentia Română de Asigurare a Calitătii în învătământul
Preuniversitar, în colaborare cu Inspectoratul Scolar al Judetului Arad, în
vederea verificării respectării standardelor care au stat la baza acreditării.
Art. 6. - Asociatia Crestină de Caritate „Gosen” din Arad, unitatea de
învătământ preuniversitar particular acreditată Grădinita
„Gosen” din Arad, Ministerul Educatiei, Cercetării, Tineretului si
Sportului, Agentia Română de Asigurare a Calitătii în
învătământul Preuniversitar, respectiv Inspectoratul Scolar al
Judetului Arad vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 7. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul educatiei, cercetării, tineretului si sportului,
Daniel Petru Funeriu
Bucuresti, 12 mai 2010.
Nr. 3.811.
MINISTERUL EDUCATIEI,
CERCETĂRII, TINERETULUI SI SPORTULUI
privind acordarea acreditării pentru unitatea de învătământ
preuniversitar particular Scoală Postliceală FEG din Bacău
Având
în vedere prevederile Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 75/2005
privind asigurarea calitătii educatiei, aprobată cu modificări
prin Legea nr. 87/2006, cu modificările ulterioare,
luând
în considerare dispozitiile Legii învătământului nr. 84/1995,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
tinând
cont de dispozitiile Hotărârii Guvernului nr. 1.258/2005 privind aprobarea
Regulamentului de organizare si functionare al Agentiei Române de Asigurare a
Calitătii în învătământul Preuniversitar (ARACIP), cu
modificările ulterioare,
luând
în considerare dispozitiile Hotărârii Guvernului nr. 22/2007 pentru
aprobarea Metodologiei de evaluare institutională în vederea
autorizării, acreditării si evaluării periodice a organizatiilor
furnizoare de educatie,
având
în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 21/2007 privind aprobarea
Standardelor de autorizare de functionare provizorie a unitătilor de
învătământ preuniversitar, precum si a Standardelor de acreditare si
de evaluare periodică a unitătilor de învătământ
preuniversitar,
luând în considerare Hotărârea
Consiliului ARACIP nr. 2 din 31 martie 2010 privind propunerea de acordare a
acreditării pentru unitătile de învătământ preuniversitar
particular evaluate în perioada iulie 2009-martie 2010,
în
temeiul Hotărârii Guvernului nr. 81/2010 privind organizarea
si functionarea Ministerului Educatiei, Cercetării, Tineretului si
Sportului,
ministrul
educatiei, cercetării, tineretului si sportului emite
prezentul ordin.
Art. 1. - Se acordă acreditarea pentru unitatea de învătământ
preuniversitar particular Scoala Postliceală FEG, cu sediul în municipiul
Bacău, Str. Mioritei nr. 76 bis, judetul Bacău, pentru nivelul de
învătământ „postliceal”, domeniul „sănătate si
asistentă pedagogică”, calificările profesionale „asistent
medical generalist”, „asistent medical de farmacie”, limba de predare
„română”, forma de învătământ „zi”.
Art. 2. - Unitatea de învătământ preuniversitar particular Scoala
Postliceală FEG din Bacău, acreditată potrivit dispozitiilor
art. 1, este persoană juridică de drept privat si de interes public,
parte a sistemului national de învătământ, si beneficiază de
toate drepturile si obligatiile prevăzute de lege, începând cu anul scolar
2010-2011.
Art. 3. - (1) Unitatea de învătământ preuniversitar particular Scoala
Postliceală FEG din Bacău dispune de patrimoniu propriu, care nu
poate fi înstrăinat sau diminuat si va fi utilizat numai în interesul
învătământului.
(2) În
cazul desfiintării, dizolvării sau lichidării, patrimoniul unitătii
de învătământ preuniversitar particular Scoala Postliceală FEG
din Bacău revine fondatorilor.
Art. 4. - Personalul didactic, didactic auxiliar si personalul nedidactic din
unitatea de învătământ autorizată, angajat conform prevederilor
legii, se preia la unitatea de învătământ preuniversitar particular
acreditată Scoala Postliceală FEG din Bacău.
Art. 5. - Unitatea de învătământ preuniversitar particular Scoala
Postliceală FEG din Bacău este monitorizată si controlată
periodic de către Ministerul Educatiei, Cercetării, Tineretului si
Sportului, Agentia Română de Asigurare a Calitătii în
învătământul Preuniversitar, în colaborare cu Inspectoratul Scolar al
Judetului Bacău, în vederea verificării respectării standardelor
care au stat la baza acreditării.
Art. 6. - Fundatia Ecologică Green - Filiala Bacău, unitatea de
învătământ preuniversitar particular acreditată Scoala
Postliceală FEG din Bacău, Ministerul Educatiei, Cercetării,
Tineretului si Sportului, Agentia Română de Asigurare a Calitătii în
învătământul Preuniversitar, respectiv Inspectoratul Scolar al
Judetului Bacău vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 7. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul educatiei, cercetării, tineretului si sportului,
Daniel Petru Funeriu
Bucuresti, 12 mai 2010.
Nr. 3.812.
MINISTERUL EDUCATIEI,
CERCETĂRII, TINERETULUI SI SPORTULUI
privind acordarea acreditării pentru unitatea de învătământ
preuniversitar particular Liceul Particular „Virgil Madgearu” din Suceava
Având
în vedere prevederile Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 75/2005
privind asigurarea calitătii educatiei, aprobată cu modificări
prin Legea nr. 87/2006, cu modificările ulterioare,
luând
în considerare dispozitiile Legii învătământului nr. 84/1995,
republicată, cu modificările si completările ulterioare,
tinând
cont de dispozitiile Hotărârii Guvernului nr. 1.258/2005 privind aprobarea
Regulamentului de organizare si functionare al Agentiei Române de Asigurare a
Calitătii în învătământul Preuniversitar (ARACIP), cu
modificările ulterioare,
luând
în considerare dispozitiile Hotărârii Guvernului nr. 22/2007 pentru
aprobarea Metodologiei de evaluare institutională în vederea
autorizării, acreditării si evaluării periodice a organizatiilor
furnizoare de educatie,
având
în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 21/2007 privind aprobarea
Standardelor de autorizare de functionare provizorie a unitătilor de
învătământ preuniversitar, precum si a Standardelor de acreditare si
de evaluare periodică a unitătilor de învătământ
preuniversitar,
luând în considerare Hotărârea
Consiliului ARACIP nr. 2 din 31 martie 2010 privind propunerea de acordare a
acreditării pentru unitătile de învătământ preuniversitar
particular evaluate în perioada iulie 2009-martie 2010,
în
temeiul Hotărârii Guvernului nr. 81/2010 privind organizarea
si functionarea Ministerului Educatiei, Cercetării, Tineretului si
Sportului,
ministrul
educatiei, cercetării, tineretului si sportului emite
prezentul ordin.
Art. 1. - Se acordă acreditarea pentru unitatea de învătământ
preuniversitar particular Liceul Particular „Virgil Madgearu”, cu sediul în
municipiul Suceava, str. Tudor Vladimirescu nr. 1, judetul Suceava, pentru
nivelul de învătământ „liceal”, profilul „servicii”, domeniul
„economic”, calificarea profesională „tehnician în activităti
economice”, limba de predare „română”, forma de învătământ
„zi/frecventă redusă”.
Art. 2. - Unitatea de învătământ preuniversitar particular Liceul
Particular „Virgil Madgearu” din Suceava, acreditată potrivit
dispozitiilor art. 1, este persoană juridică de drept privat si de
interes public, parte a sistemului national de învătământ, si
beneficiază de toate drepturile si obligatiile prevăzute de lege, începând
cu anul scolar 2010-2011.
Art. 3. - (1) Unitatea de învătământ preuniversitar particular Liceul
Particular „Virgil Madgearu” din Suceava dispune de patrimoniu propriu, care nu
poate fi înstrăinat sau diminuat si va fi utilizat numai în interesul
învătământului.
(2) În
cazul desfiintării, dizolvării sau lichidării, patrimoniul
unitătii de învătământ preuniversitar particular Liceul
Particular „Virgil Madgearu” din Suceava revine fondatorilor.
Art. 4. - Personalul didactic, didactic auxiliar si personalul nedidactic din
unitatea de învătământ autorizată, angajat conform prevederilor
legii, se preia la unitatea de învătământ preuniversitar particular
acreditată Liceul Particular „Virgil Madgearu” din Suceava.
Art. 5. - Unitatea de învătământ preuniversitar particular Liceul
Particular „Virgil Madgearu” din Suceava este monitorizată si
controlată periodic de către Ministerul Educatiei, Cercetării,
Tineretului si Sportului, Agentia Română de Asigurare a Calitătii în
învătământul Preuniversitar, în colaborare cu Inspectoratul Scolar al
Judetului Suceava, în vederea verificării respectării standardelor
care au stat la baza acreditării.
Art. 6. - Fundatia Umanitară „Floare de Colt” Suceava, unitatea de
învătământ preuniversitar particular acreditată Liceul
Particular „Virgil Madgearu” din Suceava, Ministerul Educatiei,
Cercetării, Tineretului si Sportului, Agentia Română de Asigurare a
Calitătii în învătământul Preuniversitar, respectiv
Inspectoratul Scolar al Judetului Suceava vor duce la îndeplinire prevederile
prezentului ordin.
Art. 7. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul educatiei, cercetării, tineretului si sportului,
Daniel Petru Funeriu
Bucuresti, 14 mai 2010.
Nr. 3.828.
BANCA NATIONALĂ A
ROMÂNIEI
privind dispunerea radierii din Registrul general al institutiilor
financiare nebancare a Societătii Comerciale COMPANIA DE FACTORING IFN -
S.A.
Având
în vedere solicitarea privind radierea din Registrul general al institutiilor
financiare nebancare a Societătii Comerciale COMPANIA DE FACTORING IFN -
S.A., formulată, în baza art. 28 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 93/2009
privind institutiile financiare nebancare, prin Scrisoarea nr. 586 din 29
martie 2010, precum si respectarea prevederilor art. 2 alin. (2) si art. 7
alin. (2) din Legea nr. 93/2009,
în temeiul art. 35 din Legea nr. 312/2004
privind Statutul Băncii Nationale a României si al prevederilor
Hotărârii Parlamentului României nr. 35/2009,
guvernatorul
Băncii Nationale a României emite următorul ordin:
Articol unic. - Se dispune radierea din Registrul general al institutiilor financiare
nebancare a Societătii Comerciale COMPANIA DE FACTORING IFN - S.A., cu
sediul în municipiul Bucuresti, sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 43, sectorul 1,
înregistrată
la oficiul registrului comertului sub nr. J40/9593/2006, cod unic de
înregistrare 18755932, înscrisă în Registrul general al institutiilor
financiare nebancare la sectiunea k) - „Activităti multiple de creditare”
sub nr. RG-PJR-41-110011.
Guvernatorul Băncii Nationale a României,
Mugur Constantin Isărescu
Bucuresti, 4 mai 2010.
Nr. 396.
În
cuprinsul Hotărârii Guvernului nr. 162/2008 pentru modificarea si
completarea Hotărârii Guvernului nr. 1.361/2001 privind atestarea
domeniului public al judetului Vaslui, precum si al municipiilor, oraselor si
comunelor din judetul Vaslui, publicată în Monitorul Oficial al României,
Partea I, nr. 581 din 1 august 2008, se face următoarea rectificare (care nu
apartine Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I”):
- la
articolul VII, în loc de: „... anexa nr. 35 la prezenta hotărâre (anexa
nr. 81 la Hotărârea Guvernului nr. 1.361/2001)” se va citi: „... anexa
nr. 35 la prezenta hotărâre (anexa nr. 82 la Hotărârea Guvernului nr.
1.361/2001)”.
În
cuprinsul Hotărârii Guvernului nr. 436/2009 pentru modificarea si
completarea unor anexe la Hotărârea Guvernului nr. 1.361/2001 privind
atestarea domeniului public al judetului Vaslui, precum si al municipiilor,
oraselor si comunelor din judetul Vaslui, publicată în Monitorul Oficial
al României, Partea I, nr. 343 din 22 mai 2009, se face următoarea
rectificare (care nu apartine Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I”):
- la
articolul II, în loc de: „... după anexa nr. 56 se introduce o nouă
anexă, anexa nr. 57 «Inventarul bunurilor care apartin domeniului public
al comunei Fruntiseni, judetul Vaslui»...” se va citi: „... după
anexa nr. 82 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 83 «Inventarul
bunurilor care apartin domeniului public al comunei Fruntiseni, judetul
Vaslui»...”.
![]() |
![]() |
Copyright 1998-2024 DSC.NET All rights reserved. |