MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul XXII - Nr. 342 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE
ACTE Vineri, 21 mai 2010
SUMAR
LEGI SI DECRETE
86. - Lege pentru înfiintarea comunei Racsa, judetul Satu Mare,
prin reorganizarea comunei Orasu Nou
510. - Decret privind promulgarea Legii pentru înfiintarea
comunei Racsa, judetul Satu Mare, prin reorganizarea comunei Orasu Nou
515. - Decret pentru eliberarea din functie a unui procuror
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
472. - Hotărâre privind
stabilirea duratei mandatului, a criteriilor si a conditiilor de numire si de
revocare din functie, precum si a situatiilor de incompatibilitate pentru
directorul general al structurii executive a organismului national de
acreditare
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
718. - Ordin al ministrului mediului
si pădurilor pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea
persoanelor fizice si juridice care efectuează proiectarea si/sau
execută lucrări de îmbunătătiri funciare din domeniul
silvic
Rectificări la :
- Ordinul ministrului justitiei
si libertătilor cetătenesti nr. 1.236/C/2009;
- Ordinul ministrului justitiei
si libertătilor cetătenesti nr. 3.062/C/2009;
- Ordinul ministrului justitiei si
libertătilor cetătenesti nr. 3.063/C/2009
LEGI SI DECRETE
PARLAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
pentru înfiintarea comunei Racsa, judetul Satu Mare, prin reorganizarea
comunei Orasu Nou
Parlamentul
României adoptă prezenta lege.
Art. 1. - (1) Se înfiintează comuna Racsa, judetul Satu Mare, având în
componentă satele Racsa si Racsa-Vii, prin reorganizarea comunei Orasu
Nou.
(2)
Resedinta comunei Racsa se stabileste în satul Racsa.
Art. 2. - (1) În urma reorganizării prevăzute la art. 1, comuna Orasu Nou
are în componentă satele Orasu Nou, Orasu Nou-Vii, Prilog, Prilog-Vii si
Remetea Oasului.
(2)
Resedinta comunei Orasu Nou rămâne în satul Orasu Nou.
Art. 3. - (1) Până la constituirea, potrivit legii, a autoritătilor
administratiei publice locale în comuna Racsa, rezolvarea problemelor curente
se asigură de 2 delegati, numiti prin ordin al prefectului, cu atributii
de primar si viceprimar, precum si de un secretar numit de prefect, în
conditiile legii, care vor reprezenta autoritătile locale.
(2)
Salarizarea persoanelor prevăzute la alin. (1) se face, potrivit
reglementărilor legale în vigoare, din bugetul comunei Racsa.
Art. 4. - (1) Consiliul Judetean Satu Mare si delegatii împuterniciti conform
prevederilor art. 3 alin. (1), împreună cu Directia Generală a
Finantelor Publice a Judetului Satu Mare si Consiliul Local al Comunei Orasu
Nou, repartizează veniturile si cheltuielile bugetului pe anul 2010,
precum si patrimoniul actual al comunei Orasu Nou între comunele prevăzute
la art. 1 si 2.
(2)
Veniturile si cheltuielile care, în conditiile legii, revin de drept comunei
Racsa se administrează si se gestionează prin autoritătile
administratiei publice locale ale acestei noi comune, iar echilibrarea
bugetului local se realizează pe seama sumelor defalcate din impozitul pe
venit, pentru echilibrarea bugetelor locale, în limita prevederilor aprobate
pentru anul 2010, pe ansamblul judetului Satu Mare.
(3)
Bugetul comunei Racsa pe anul 2010 se elaborează de către delegatii
prevăzuti la art. 3 alin. (1), cu avizul Directiei Generale a Finantelor
Publice a Judetului Satu Mare.
(4)
Operatiunile de predare-preluare se fac pe bază de protocol încheiat între
primarul comunei Orasu Nou si delegatul desemnat prin ordin al prefectului, cu
atributii de primar al comunei Racsa.
Art. 5. - Se autorizează Ministerul Finantelor Publice să introducă
modificările ce decurg din aplicarea prezentei legi în bugetul de stat pe
anul 2010 si în bugetul Ministerului Administratiei si Internelor.
Art. 6. - Până la noile alegeri locale, autoritătile administratiei
publice locale din comuna Orasu Nou vor functiona în componenta avută la
data intrării în vigoare a prezentei legi.
Art. 7. - Alegerile pentru autoritătile administratiei publice locale în
comuna nou-înfiintată potrivit prevederilor art. 1 se organizează în
termen de cel mult 6 luni de la data intrării în vigoare a prezentei legi.
Art. 8. - Planul cadastral supus consultării populatiei prin referendum este
prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta lege.
Art. 9. - Anexa la Legea nr. 2/1968 privind organizarea administrativă a
teritoriului României, republicată în Buletinul Oficial, Partea I, nr.
54-55 din 27 iulie 1981, cu modificările si completările ulterioare,
se modifică în mod corespunzător.
Această lege a fost adoptată de
Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin.
(1) din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR ROBERTA ALMA ANASTASE |
PRESEDINTELE SENATULUI MIRCEA-DAN GEOANĂ |
Bucuresti, 13 mai 2010.
Nr. 86.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind promulgarea Legii pentru înfiintarea comunei Racsa, judetul Satu
Mare, prin reorganizarea comunei Orasu Nou
În temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art. 100 alin. (1) din Constitutia României,
republicată,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Se promulgă Legea pentru înfiintarea comunei Racsa, judetul Satu
Mare, prin reorganizarea comunei Orasu Nou si se dispune publicarea acestei
legi în Monitorul Oficial al României, Partea I.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 12 mai 2010.
Nr. 510.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
pentru eliberarea din functie a unui procuror
În temeiul prevederilor art. 94 lit. c), art. 100 alin. (1) si ale art. 134 alin. (1) din Constitutia
României, republicată, ale art. 65 alin. (1) lit. a) si alin. (2) din
Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor si procurorilor,
republicată, cu modificările si completările ulterioare, precum
si ale art. 35 lit. a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al
Magistraturii, republicată, cu modificările si completările
ulterioare,
având
în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 302/2010,
Presedintele
României decretează:
Articol unic. - Domnul Plopeanu Florin Claudiu, procuror la Parchetul de pe lângă
Înalta Curte de Casatie si Justitie, se eliberează din functie ca urmare a
demisiei.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 20 mai 2010.
Nr. 515.
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind stabilirea duratei mandatului, a criteriilor si a conditiilor
de numire si de revocare din functie, precum si a situatiilor de
incompatibilitate pentru directorul general al structurii executive a
organismului national de acreditare
În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată, si al art. 6 alin. (2) din
Ordonanta Guvernului nr. 23/2009 privind activitatea de acreditare a
organismelor de evaluare a conformitătii,
Guvernul
României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Prezenta hotărâre stabileste, potrivit prevederilor Ordonantei
Guvernului nr. 23/2009 privind activitatea de acreditare a organismelor de
evaluare a conformitătii, durata mandatului, criteriile si conditiile de
numire si de revocare din functie, precum si situatiile de incompatibilitate
pentru directorul general al structurii executive a organismului national de
acreditare, denumit în continuare asociatia.
Art. 2. - In aplicarea prevederilor art. 6 alin. (1) din Ordonanta Guvernului nr.
23/2009, ministrul economiei, comertului si mediului de afaceri emite ordin de
numire si, atunci când este cazul, de revocare din functie a directorului
general al structurii executive a asociatiei, denumit în continuare director
general.
Art. 3. - (1) Directorul general este numit în baza propunerilor înaintate de
către Consiliul director al asociatiei ministrului economiei, comertului
si mediului de afaceri.
(2)
Propunerile prevăzute la alin. (1) trebuie să fie însotite de
documente care să ateste îndeplinirea criteriilor si cerintelor de numire
de către fiecare dintre persoanele nominalizate.
(3) În
situatia în care informatiile din documentele prevăzute la alin. (2) nu
sunt suficiente ori concludente pentru luarea deciziei de numire, ministrul
economiei, comertului si mediului de afaceri poate solicita prezentarea de
informatii si/sau documente suplimentare ori transmiterea de noi propuneri.
(4)
Directorul general este numit pentru un mandat de 5 ani, cu posibilitatea
reînnoirii.
Art. 4. - (1) Functia de director general poate fi exercitată de orice
persoană fizică de cetătenie română care îndeplineste
cumulativ următoarele cerinte minime:
a) are
studii superioare tehnice sau economice, de lungă durată, absolvite
cu diplomă de licentă sau echivalentă;
b)
cunoaste cel putin o limbă străină de circulatie
internatională;
c)
detine experientă de minimum 3 ani în domeniul evaluării
conformitătii sau al acreditării;
d)
dovedeste competentă managerială;
e) are
referinte profesionale favorabile de la ultimul loc de muncă;
f)
dovedeste abilităti de comunicare si reprezentare.
(2) În
scopul dovedirii competentei prevăzute la alin. (1) lit. d), persoanele
propuse pentru functia de director general prezintă proiecte de management
ce se elaborează pentru o perioadă de 5 ani si care contin:
a)
aprecieri privind problemele si oportunitătile identificate în activitatea
de acreditare desfăsurată de structura executivă a asociatiei;
b)
propuneri de obiective si directii de actiune pentru dezvoltarea si
îmbunătătirea activitătii de acreditare si a actului managerial.
Art. 5. - Este incompatibilă cu functia de director general persoana care se
află în una dintre următoarele situatii:
a)
detine direct sau indirect părti sociale ori actiuni sau are calitatea de
colaborator, manager ori administrator la organisme de evaluare a
conformitătii, la entităti în structura cărora functionează
astfel de organisme sau la entităti ce oferă consultantă în
domeniul acreditării;
b)
rudele ori afinii săi, până la gradul al II-lea inclusiv, sunt
actionari, asociati semnificativi sau colaboratori ai organismelor acreditate,
la entităti în structura cărora functionează astfel de organisme
ori la entităti ce oferă consultantă în domeniul
acreditării;
c) are
mentiuni în cazierul judiciar cu privire la fapte săvârsite în exercitiul
functiei;
d) a
fost revocată sau retrogradată dintr-o functie de conducere
detinută anterior din motive imputabile ei;
e) a
fost dispusă trimiterea sa în judecată pentru o faptă
penală.
Art. 6. - (1) Directorul general este revocat din functie în următoarele
situatii:
a) nu
execută sau execută defectuos si în mod repetat sarcinile ori
obligatiile ce îi revin în relatia cu institutiile si organismele europene ce
activează în domeniul acreditării, cu Ministerul Economiei,
Comertului si Mediului de Afaceri si celelalte autorităti cu functie de
reglementare, cu solicitantii ori beneficiarii acreditării, precum si în
relatia cu membrii asociatiei;
b)
devine incompatibil cu ocuparea functiei de director general prin survenirea
uneia dintre situatiile de incompatibilitate prevăzute la art. 5 lit. a),
b) si d);
c) la propunerea justificată a Consiliului director al asociatiei.
(2) În
situatiile prevăzute la alin. (1) lit. a) si b), decizia de revocare din
functie a directorului general se ia prin consultare cu Consiliul director al
asociatiei.
Art. 7. - Exercitarea functiei de director general încetează prin:
a)
revocare din functie, în situatiile prevăzute la art. 6;
b)
expirare a mandatului prevăzut la art. 3 alin. (4);
c)
imposibilitate de a-si îndeplini atributiile mai mult de 120 de zile
consecutive, într-un interval de 140 de zile, din cauze imputabile lui;
d)
condamnare penală prin hotărâre judecătorească
definitivă, pentru care nu a intervenit reabilitarea;
e)
demisie;
f)
deces.
Art. 8. - Directorul general poate contesta în instanta de contencios administrativ
decizia ministrului economiei, comertului si mediului de afaceri de revocare
din functie, în conditiile legii.
Art. 9. - Propunerile Consiliului director al asociatiei, prevăzute la art. 3
alin. (1), formulate si prezentate potrivit prevederilor prezentei
hotărâri, se transmit în termen de 60 de zile de la data intrării în
vigoare a prezentei hotărâri ori în termen de 30 de zile de la data
încetării exercitării functiei de director general, potrivit
prevederilor art. 7, după caz.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
p. Ministrul economiei, comertului si mediului de afaceri,
Tudor Serban,
secretar de stat
Seful Departamentului pentru Afaceri Europene,
Bogdan Mănoiu
Bucuresti, 12 mai 2010.
Nr. 472.
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL
MEDIULUI SI PĂDURILOR
pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice
si juridice care efectuează proiectarea si/sau execută lucrări
de îmbunătătiri funciare din domeniul silvic
În
conformitate cu prevederile Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 49/2009
privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii si libertatea de a
furniza servicii în România,
în temeiul art. 74 lit. d) din Legea
îmbunătătirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu
completările ulterioare, si al art. 15 alin. (4) din Hotărârea
Guvernului nr. 1.635/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului
Mediului si Pădurilor,
ministrul
mediului si pădurilor emite prezentul ordin.
Art. 1. - Se aprobă Normele metodologice privind atestarea persoanelor fizice
si juridice care efectuează proiectarea si/sau execută lucrări
de îmbunătătiri funciare din domeniul silvic, prevăzute în anexa
care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - Răspunderea pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului
ordin revine Directiei politici si strategii în silvicultură din cadrul
Ministerului Mediului si Pădurilor.
Art. 3. - Dosarele depuse în vederea atestării anterior intrării în
vigoare a prezentului ordin se analizează pe baza metodologiei în vigoare
la data înregistrării cererii.
Art. 4. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului
agriculturii, pădurilor si dezvoltării rurale nr. 88/2006 pentru aprobarea
Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care
efectuează proiectarea si/sau execută lucrări de
îmbunătătiri funciare din domeniul silvic, publicat în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 160 din 20 februarie 2006, precum si orice
alte dispozitii contrare se abrogă.
Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul mediului si pădurilor,
Lászlö Borbély
Bucuresti, 7 mai 2010.
Nr. 718.
NORME METODOLOGICE
privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectuează
proiectarea si/sau execută lucrări de îmbunătătiri funciare
din domeniul silvic
CAPITOLUL I
Dispozitii generale
Art. 1. -Atestarea persoanelor fizice si juridice are drept scop asigurarea
premiselor pentru realizarea lucrărilor de îmbunătătiri funciare
în vederea îndeplinirii cerintelor tehnice si calitative minimale
prevăzute în normativele în vigoare.
Art. 2. - În întelesul prezentelor norme metodologice, lucrările de
îmbunătătiri funciare din domeniul silvic sunt lucrări
complexe care se execută pe terenuri cu orice destinatie, în vederea
asigurării protectiei acestora si a oricăror categorii de obiective
fată de inundatii, alunecări de teren si eroziuni, pentru asigurarea
protectiei lacurilor de acumulare împotriva colmatării, pentru asigurarea
unui nivel corespunzător de umiditate a solului care să permită
sau să stimuleze instalarea si dezvoltarea culturilor silvice, pentru
realizarea ameliorării solurilor acide, sărăturate si nisipoase,
precum si pentru asigurarea protectiei împotriva poluării. Acestea se
realizează prin desecări, constructii hidrotehnice, măsuri
pedoameliorative, împăduriri, crearea perdelelor forestiere de protectie
si altele asemenea.
Art. 3. - Prin atestare se confirmă capacitatea tehnico-profesională a
persoanelor fizice si juridice de a proiecta si de a executa lucrările de
îmbunătătiri funciare din domeniul silvic, care corespund normelor de
calitate în vigoare.
Art. 4. - Atestarea capacitătii tehnico-profesionale se realizează prin
verificarea performantelor profesionale si a posibilitătilor tehnice de
executie ale persoanelor fizice si juridice care solicită atestarea, în
conformitate cu prevederile prezentelor norme metodologice.
CAPITOLUL II
Domenii si conditii de atestare
Art. 5. - Domeniile de atestare a persoanelor fizice si juridice pentru
activitătile de îmbunătătiri funciare din domeniul silvic sunt
următoarele:
a)
proiectare - efectuarea studiilor de teren si elaborarea documentatiilor
tehnico-economice pentru lucrările de îmbunătătiri funciare din
domeniul silvic;
b)
executie - efectuarea lucrărilor de îmbunătătiri funciare din
domeniul silvic.
Art. 6. - Atestarea persoanelor fizice si juridice se face pentru domeniile de
activitate prevăzute la art. 5 si se poate solicita pentru unul sau ambele
domenii, cu respectarea conditiilor prevăzute în prezentele norme
metodologice.
Art. 7. - Grupele de lucrări de îmbunătătiri funciare aferente
domeniilor de activitate prevăzute la art. 5, pentru care Ministerul
Mediului si Pădurilor acordă atestare, sunt următoarele:
a)
amenajări de desecare si drenaj, care au drept scop prevenirea si
înlăturarea excesului de umiditate de la suprafata terenului si din sol,
în vederea asigurării conditiilor favorabile de utilizare a terenurilor cu
destinatie forestieră sau destinate culturii speciilor forestiere. Aceste
amenajări cuprind lucrări de colectare, de transport si de evacuare
în emisar a apei în exces;
b)
lucrări de combatere a eroziunii solului si de ameliorare a terenurilor
afectate de alunecări. Aceste amenajări cuprind lucrări pentru
protectia solului, regularizarea scurgerii apei pe versanti, stingerea
formatiunilor torentiale si stabilizarea nisipurilor miscătoare;
c)
amenajări pedoameliorative pe terenurile sărăturate, acide si pe
nisipuri, pe terenurile poluate, inclusiv cu reziduuri petroliere, pe haldele
de la exploatările miniere, pe alte terenuri neproductive, cuprinzând si
lucrările de nivelare-modelare, de scarificare, de afânare adâncă,
rigole si santuri de scurgere a apei, arăturile în benzi cu coame,
udările de spălare a sărurilor, aplicarea de amendamente si
îngrăsăminte, în scopul valorificării pentru silvicultură
sau pentru cultura speciilor forestiere;
d)
perdele forestiere de protectie a terenurilor agricole si plantatii pentru
combaterea eroziunii solului;
e) alte
lucrări realizate prin solutii tehnice si tehnologii noi, rezultate din
activitatea de cercetare silvică.
Art. 8. - (1) Persoanele fizice care solicită atestarea pentru domeniul
prevăzut la art. 5 lit. a) trebuie să îndeplinească cumulativ
următoarele conditii:
a)
să aibă studii superioare de lungă durată în una dintre
specializările: silvicultură si exploatări forestiere,
constructii hidrotehnice sau îmbunătătiri funciare;
b)
să aibă o experientă de minimum 5 ani în proiectarea
lucrărilor care fac obiectul atestării, în domeniul silvic;
c)
să nu fi fost condamnate penal pentru săvârsirea cu intentie a unei
infractiuni în legătură cu domeniul pentru care solicită
atestarea.
(2)
Persoanele fizice care solicită atestarea pentru domeniul prevăzut la
art. 5 lit. b) trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele
conditii:
a)
să aibă studii medii sau superioare în una dintre
specializările: silvicultură si exploatări forestiere,
constructii hidrotehnice sau îmbunătătiri funciare;
b)
să aibă o experientă de minimum 5 ani în executarea
lucrărilor care fac obiectul atestării, în domeniul silvic;
c)
să nu fi fost condamnate penal pentru săvârsirea cu intentie a unei
infractiuni în legătură cu domeniul pentru care solicită
atestarea.
(3)
Persoanele fizice care au studii medii sau superioare în specializarea
silvicultură si exploatări forestiere pot obtine atestarea pentru
toate grupele de lucrări prevăzute la art. 7, iar cele cu studii
medii sau superioare în specializările constructii hidrotehnice sau
îmbunătătiri funciare pot obtine atestarea numai pentru grupele de
lucrări prevăzute la art. 7 lit. a) si b).
(4)
Persoanele fizice străine care nu exercită activitatea de
îmbunătătiri funciare în domeniul forestier cu titlu permanent în
unul dintre statele membre si care solicită atestarea pentru această
activitate în România trebuie să îndeplinească conditiile
prevăzute la alin. (1), (2) si (3).
(5)
Documentele necesare atestării persoanelor fizice prevăzute la alin.
(4) se depun în limba română, traduse de un traducător autorizat.
Art. 9. - Persoanele fizice care au titlul stiintific de doctor si/sau sunt de
profesie inginer proiectant gradul I, cercetător stiintific
gradul I sunt atestate la cerere, fără examinarea prevăzută la
art. 16, pentru domeniile si grupele de lucrări corespunzătoare
subiectului tezei de doctorat si/sau corespunzătoare domeniului în care
îsi desfăsoară activitatea.
Art. 10. - (1) În vederea atestării, persoanele juridice trebuie să
îndeplinească cumulativ următoarele conditii:
a)
să fie constituite si să functioneze în conditiile legii;
b)
să aibă înscris în statut obiectul de activitate corespunzător
cu domeniile si grupele de lucrări în care solicită atestarea,
conform art. 5, respectiv art. 7;
c)
să aibă cel putin 2 angajati cu contract individual de muncă pe
durată nedeterminată, ambii atestati conform prezentelor norme
metodologice, pentru domeniul si grupele de lucrări pentru care persoana
juridică solicită atestarea;
d)
pentru domeniul de atestare prevăzut la art. 5 lit. b), una dintre cele
două persoane încadrate cu contract individual de muncă
prevăzute la litera c) trebuie să aibă studii superioare de
lungă durată în una dintre specializările: silvicultură si
exploatări forestiere, constructii hidrotehnice sau îmbunătătiri
funciare, după caz;
e)
să detină mijloacele tehnice minime necesare pentru realizarea
lucrărilor de îmbunătătiri funciare din domeniul silvic pentru
care solicită atestarea, după cum urmează:
1.
pentru domeniul de atestare prevăzut la art. 5 lit. a), după caz: un
calculator cu imprimantă si un teodolit/o statie totală/GPS;
2.
pentru domeniul de atestare prevăzut la art. 5 lit. b), după caz: un
tractor/un plug/un buldozer/un excavator/un compactor/un încărcător/o
macara.
(2) Prin
exceptie de la prevederile alin. (1) lit. c), persoana juridică al
cărei administrator/asociat este atestat ca persoană fizică
pentru domeniul si grupele de lucrări pentru care aceasta solicită
atestarea trebuie să aibă un singur angajat cu contract individual de
muncă pe durată nedeterminată, atestat conform prezentelor norme
metodologice, pentru domeniul si grupele de lucrări pentru care persoana
juridică respectivă solicită atestarea.
(3)
Persoanele juridice străine care nu exercită activitatea de îmbunătătiri
funciare în domeniul forestier cu titlu permanent în unul dintre statele membre
si care solicită atestarea pentru această activitate în România
trebuie să îndeplinească conditiile prevăzute la alin. (1) si (2).
(4)
Documentele necesare atestării pentru persoanele juridice prevăzute
la alin. (3) se depun în limba română, traduse de un traducător
autorizat.
CAPITOLUL III
Documentele si procedura de atestare
Art.
11. - Atestarea persoanelor fizice si juridice este
organizată si coordonată de directia competentă potrivit
atributiilor stabilite prin regulamentul de organizare si functionare al
autoritătii publice centrale care răspunde de silvicultură.
Art.
12. - Atestarea persoanelor fizice si juridice se face de
către Comisia de atestare formată din specialisti, numită prin
ordin al ministrului mediului si pădurilor.
Art.
13. - Documentele necesare atestării persoanelor fizice
sunt următoarele:
a)
cerere-tip pentru atestare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1;
b)
curriculum vitae;
c)
lista de lucrări elaborate sau la care au fost coautoare, în domeniul
proiectării si/sau executării lucrărilor de
îmbunătătiri funciare, din care să rezulte experienta
corespunzătoare domeniului si grupelor de lucrări pentru care
solicită atestarea;
d)
diploma de studii si, după caz, titlul stiintific, în copie;
e)
extras de pe carnetul de muncă, în copie certificată de către
angajator/detinător, sau un alt document din care să rezulte
îndeplinirea conditiilor prevăzute la art. 8 alin. (1) lit. b) si alin.
(2) lit. b);
f)
certificatul de cazier judiciar din care să rezulte că nu au fost
condamnate în ultimii 3 ani, prin hotărârea definitivă a unei
instante judecătoresti, pentru o faptă care a adus atingere eticii
profesionale sau pentru comiterea unei greseli în materie profesională;
g)
documentul care dovedeste achitarea tarifului stabilit pentru atestare,
potrivit prevederilor art. 21. alin. (1) si (2).
Art.
14. - Documentele necesare în vederea atestării
persoanelor juridice sunt următoarele:
a)
cerere-tip pentru atestare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2;
b)
memoriu de activitate care să contină: date cu privire la capitalul
social si la valoarea patrimoniului, lista principalelor lucrări realizate
în domeniu, experienta în proiectarea/executia lucrărilor, personalul
tehnic si economic angajat si experienta acestuia;
c)
declaratie pe propria răspundere a administratorului, din care să
rezulte că persoana juridică nu se află în niciuna dintre
situatiile prevăzute la art. 181 din Ordonanta de urgentă a Guvernului
nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publică, a
contractelor de concesiune de lucrări publice si a contractelor de
concesiune de servicii, aprobată cu modificări si completări
prin Legea nr. 337/2006, cu modificările si completările ulterioare;
d)
lista utilajelor si echipamentelor aflate în stare de functionare detinute,
necesare pentru desfăsurarea activitătilor din domeniul si grupele
pentru care se solicită atestarea, însotită de copii de pe
documentele prin care se face dovada detinerii;
e)
copii de pe documentele care dovedesc înfiintarea persoanei juridice, potrivit
legii;
f)
copie de pe contractul individual de muncă pe durată
nedeterminată pentru angajatul atestat, conform prevederilor art. 10 alin
(1) lit. c);
g)
copia atestatului persoanei fizice care îndeplineste conditia de
angajat/administrator/asociat la persoana juridică, conform prevederilor
art. 10;
h)
documentul care dovedeste achitarea tarifului stabilit pentru atestare,
potrivit prevederilor art. 21 alin. (1) si (2).
Art.
15. - (1) Dosarele de atestare se depun la sediul
autoritătii publice centrale care răspunde de silvicultură sau
al Regiei Nationale a Pădurilor - Romsilva.
(2) În
cazul documentatiilor incomplete, Comisia de atestare informează
solicitantii cu privire la necesitatea transmiterii de documente suplimentare.
(3)
Dosarele prevăzute la alin. (1) sunt analizate periodic de către
Comisia de atestare, în sedinte de lucru programate de presedintele acesteia,
dar nu mai târziu de 30 de zile de la data depunerii documentatiei complete.
(4) În
urma analizării dosarelor, Comisia de atestare comunică
solicitantilor, după caz, data la care este programată examinarea
solicitantilor persoane fizice si juridice ale căror dosare au fost admise
ca urmare a îndeplinirii conditiilor prevăzute în prezentele norme
metodologice, respectiv motivul respingerii documentatiei depuse. Comunicarea
datei pentru sesiunea de examinare se face cu cel putin două zile
lucrătoare înainte de data sesiunii de examinare.
(5)
Rezultatele analizării dosarelor se consemnează într-un registru de
procese-verbale.
Art.
16. - Examinarea persoanelor fizice ale căror dosare au
fost admise constă în prezentarea de către acestea în fata Comisiei
de atestare cel putin a unei lucrări realizate, aleasă de candidati
din lista inclusă în dosarul de atestare. Candidatii răspund
întrebărilor puse de membrii Comisiei de atestare pentru verificarea
experientei profesionale în legătură cu domeniul si grupele de
lucrări solicitate.
Art.
17. - Examinarea activitătii persoanei juridice al
cărei dosar a fost admis se face de către Comisia de atestare, în
prezenta reprezentantului legal al persoanei juridice, care, la cerere,
furnizează date suplimentare.
Art.
18. - Rezultatul examenului de atestare - admis/respins -
atât pentru persoanele fizice, cât si pentru cele juridice se consemnează
în procesul-verbal de sedintă, se aduce la cunostinta candidatilor la
încheierea sedintei de atestare si se afisează pe site-ul Ministerului
Mediului si Pădurilor.
Art.
19. - În termen de 30 de zile de la data atestării,
persoanele fizice si juridice îndreptătite primesc certificatul de
atestare, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 3.
Art.
20. - Persoanele fizice atestate sunt obligate să îsi
confectioneze parafa de atestat, conform modelului prevăzut în anexa nr.
4, si să înainteze Ministerului Mediului si Pădurilor specimenul
acesteia, cu declaratie pe propria răspundere.
Art.
21. - (1) Tariful pentru obtinerea certificatului de
atestare este următorul:
a) 200
lei pentru persoane fizice;
b) 500
lei pentru persoane juridice.
(2)
Persoanele care solicită atestarea si ale căror dosare au fost admise
au obligatia de a depune valoarea tarifului, în numerar, la casieria Regiei
Nationale a Pădurilor - Romsilva, sau prin ordin de plată la
prezentare, în contul deschis separat pentru această activitate, înainte
de sustinerea examenului.
(3)
Cheltuielile pentru functionarea Comisiei de atestare si editarea
certificatelor de atestare se suportă de către Regia Natională a
Pădurilor - Romsilva din tarifele încasate.
(4) Un
cuantum în valoare de 50% din tarifele încasate se acordă membrilor
Comisiei de atestare.
CAPITOLUL IV
Comisia de atestare si Comisia de solutionare a contestatiilor
Art.
22. - (1) Comisia de atestare îsi desfăsoară activitatea
în cadrul Regiei Nationale a Pădurilor - Romsilva si este formată din
7 membri, dintre care un presedinte si un vicepresedinte.
(2)
Presedintele si vicepresedintele Comisiei de atestare sunt nominalizati din
cadrul Ministerului Mediului si Pădurilor.
(3)
Secretariatul Comisiei de atestare este asigurat de 2 membri ai acesteia, si
anume: un reprezentant din directia competentă prevăzută la art.
11 si un reprezentant al Regiei Nationale a Pădurilor - Romsilva.
(4)
Comisia de atestare foloseste o stampilă proprie.
Art.
23. - (1) Atributiile presedintelui Comisiei de atestare
sunt următoarele:
a)
aprobă programarea sedintelor Comisiei de atestare;
b)
conduce lucrările sedintelor Comisiei de atestare;
c)
semnează certificatele de atestare si corespondenta Comisiei de atestare.
(2)
Vicepresedintele Comisiei de atestare îndeplineste atributiile presedintelui în
lipsa acestuia.
Art.
24. -Atributiile secretariatului Comisiei de atestare sunt
următoarele:
a)
planifică si organizează, împreună cu presedintele, activitatea
Comisiei de atestare, stabilind periodic datele de întrunire a acesteia;
b)
primeste dosarele de atestare si păstrează evidenta acestora;
c)
asigură convocarea membrilor Comisiei de atestare si programarea
solicitantilor pentru examinare;
d)
păstrează si completează registrul cu procesele-verbale ale
Comisiei de atestare;
e)
redactează documentele Comisiei de atestare;
f) tine
evidenta certificatelor de atestare si a celorlalte documente emise de Comisia
de atestare;
g)
păstrează stampila Comisiei de atestare.
Art.
25. - Comisia de atestare ia decizii cu privire la:
a)
admiterea ori respingerea cererilor de atestare a persoanelor fizice sau
juridice, în functie de îndeplinirea conditiilor prevăzute în prezentele
norme metodologice;
b)
admiterea ori respingerea, în urma examinării, a persoanelor fizice sau
juridice;
c)
suspendarea si/sau retragerea certificatului de atestare.
Art.
26. - (1) Comisia de atestare functionează în prezenta
a cel putin 5 membri.
(2) Deciziile Comisiei de atestare se iau prin vot deschis, cu
majoritatea simplă a membrilor acesteia.
Art.
27. - Contestatiile împotriva deciziilor Comisiei de
atestare se depun în termen de 48 de ore de la comunicarea rezultatelor si se
adresează Comisiei pentru solutionarea contestatiilor, constituită
conform prevederilor art. 28. Împotriva hotărârilor acestei comisii se
poate formula plângere la instanta judecătorească competentă,
potrivit legii.
Art.
28. - (1) Comisia pentru solutionarea contestatiilor este
formată din 3 membri:
a)
secretarul de stat care coordonează activitatea în domeniul pădurilor
din cadrul autoritătii publice centrale care răspunde de
silvicultură - presedintele comisiei;
b)
directorul directiei de control al regimului silvic;
c) un
jurist din cadrul directiei care are în responsabilitate activitatea de
reglementare în domeniul silvic - secretarul comisiei.
(2)
Nominalizarea Comisiei pentru solutionarea contestatiilor se face prin ordin al
conducătorului autoritătii publice centrale care răspunde de
silvicultură.
Art.
29. - Atributiile Comisiei pentru solutionarea
contestatiilor:
a)
analizează contestatia si verifică dacă aceasta este
întemeiată, pe baza dosarului care a fost depus de petent pentru obtinerea
certificatului de atestare si a prevederilor din prezentele norme metodologice;
b)
admite sau respinge contestatia.
Art.
30. - Atributiile presedintelui Comisiei pentru solutionarea
contestatiilor sunt:
a)
conduce lucrările sedintelor Comisiei pentru solutionarea contestatiilor;
b)
semnează hotărârile Comisiei pentru solutionarea contestatiilor;
c)
dispune, în cazul admiterii contestatiilor, reluarea procedurilor legale.
Art.
31. - Atributiile secretarului Comisiei pentru solutionarea
contestatiilor sunt:
a)
organizează si planifică, împreună cu presedintele, sedintele Comisiei
pentru solutionarea contestatiilor;
b)
înregistrează si tine evidenta contestatiilor;
c)
redactează documentele Comisiei pentru solutionarea contestatiilor;
d)
comunică celor interesati hotărârile Comisiei pentru solutionarea
contestatiilor.
CAPITOLUL V
Drepturile si obligatiile persoanelor fizice si juridice atestate
Art.
32. - În cadrul domeniilor si grupelor de lucrări în
care au fost atestate, persoanele fizice si juridice au dreptul, după caz:
a) de a
participa la licitatii;
b) de a
încheia contracte;
c) de a
acorda consultantă tehnică;
d) de a
efectua studii de teren si de a elabora documentatii tehnico-economice pentru
lucrările de îmbunătătiri funciare din domeniul silvic;
e) de a
executa lucrări de îmbunătătiri funciare din domeniul silvic.
Art.
33. - Persoanele fizice si juridice atestate au
următoarele obligatii:
a)
să desfăsoare activitătile privind îmbunătătirile
funciare din domeniul silvic numai în domeniul si grupele de lucrări
pentru care au fost atestate, cu respectarea dispozitiilor legale, precum
si a
metodologiilor, normelor si instructiunilor aprobate de autoritatea
publică centrală care răspunde de silvicultură;
b)
să valideze numai acele lucrări care se încadrează în domeniul
de activitate în care au fost atestate prin aplicarea parafei de către
persoana fizică atestată.
CAPITOLUL VI
Suspendarea si retragerea certificatului de atestare
Art.
34. - Nerespectarea conditiilor prevăzute la art. 10 de
către persoanele juridice si la art. 33 de către persoanele fizice
sau juridice atestate potrivit prezentelor norme metodologice poate atrage
suspendarea ori retragerea certificatului de atestare.
Art.
35. - Suspendarea sau retragerea, după caz, a
certificatului de atestare se dispune prin decizie a presedintelui Comisiei de
atestare, în urma analizei din cadrul sedintei Comisiei de atestare, pe baza
actelor de constatare încheiate de persoane împuternicite în conditiile legii
sau, după caz, a documentelor din care rezultă neîndeplinirea
conditiilor prevăzute la art. 10, ori în temeiul punerii în miscare a unei
actiunii penale împotriva persoanei atestate.
Art.
36. - Certificatul de atestare a persoanei fizice sau
juridice se suspendă în următoarele cazuri:
a) când
persoana elaborează sau realizează lucrări în domeniul si grupa
de lucrări pentru care a fost autorizată fără să
respecte metodologiile, reglementările si normele tehnice în vigoare.
Perioada suspendării este de 6 luni sau, dacă ducerea la îndeplinire
a măsurilor si termenelor dispuse prin actele de constatare prevăzute
la art. 35 este mai mare de 6 luni, pe perioada necesară. Îndeplinirea
măsurilor dispuse se constată prin încheierea unui nou act de
constatare de către persoanele prevăzute la art. 35;
b) când
persoana juridică nu îndeplineste conditiile prevăzute la art. 10. Perioada
suspendării durează până când persoana juridică face dovada
îndeplinirii conditiilor mentionate;
c) când
împotriva persoanei atestate s-a pus în miscare o actiune penală în
legătură cu activitatea pentru care a fost atestată. În acest
caz suspendarea certificatului de atestare se dispune până la solutionarea
definitivă a cauzei.
Art.
37. - Certificatul de atestare a persoanelor fizice si
juridice se retrage în următoarele cazuri:
a) când
a fost suspendat de două ori în baza art. 36 lit. a), iar a treia
oară se săvârsesc abateri similare celor pentru care s-au dispus
suspendările anterioare ale acestuia;
b) când
persoanele fizice si juridice atestate validează, prin semnătură
si parafă, documente pentru domenii de activitate si grupe de lucrări
în care nu au fost atestate sau îsi continuă activitatea în perioada de
suspendare.
Art.
38. - (1) Suspendarea sau retragerea certificatului de
atestare se comunică persoanelor fizice si juridice în cauză, în
scris, de către Comisia de atestare.
(2)
Măsura prevăzută la alin. (1) poate fi contestată, în
scris, în termen de 10 zile lucrătoare de la comunicare, la ministrul
mediului si pădurilor.
(3)
Împotriva solutiei ministrului mediului si pădurilor se poate formula
plângere la instanta judecătorească competentă, potrivit legii.
CAPITOLUL VII
Art.
39. - (1) Valabilitatea certificatului de atestare a
persoanelor fizice are o durată nelimitată, iar a certificatului de
atestare a persoanelor juridice are durata de 5 ani, fiind conditionată de
îndeplinirea continuă a cerintelor prevăzute la art. 10.
(2)
Certificatele de atestare emise în baza Ordinului ministrului agriculturii,
pădurilor, apelor si mediului nr. 681/2003
pentru
aprobarea Metodologiei privind atestarea persoanelor fizice si juridice care
efectuează studii de teren, elaborează documentatii tehnico-economice
si execută lucrări de îmbunătătiri funciare în domeniul
silvic si în baza Ordinului ministrului agriculturii, pădurilor si
dezvoltării rurale nr. 88/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice
privind atestarea persoanelor juridice care efectuează proiectarea si/sau
execută lucrări de îmbunătătiri funciare din domeniul
silvic sunt valabile până la expirarea acestora.
(3)
Persoanele fizice care detin certificat de atestare emis anterior intrării
în vigoare a prezentelor norme metodologice si solicită înainte de
expirarea termenului de valabilitate a acestuia obtinerea unui nou certificat
de atestare, pentru aceleasi domenii si grupe pentru care s-a emis cel
anterior, primesc certificatul respectiv doar pe baza unei cereri scrise,
fără a fi necesar să se depună celelalte documente
prevăzute la art. 13 si fără sustinerea examenului prevăzut
la art. 16.
(4)
Corespondenta dintre grupele de lucrări de îmbunătătiri funciare
în domeniul silvic, pentru care au fost acordate certificatele de atestare
prevăzute la alin. (2), este prevăzută în anexa nr. 5.
Art.
40. - O persoană fizică poate desfăsura
activităti în domeniul si grupele de lucrări pentru care a fost
atestată, în cadrul a cel mult două persoane juridice.
Art.
41. - (1) La cerere, în cadrul aceleiasi sedinte de
atestare, se pot examina atât persoana fizică sau persoana care se
află în situatia prevăzută la art. 10 alin. (2), după caz,
cât si persoana juridică în cadrul căreia este încadrată
aceasta, cu respectarea prevederilor prezentelor norme metodologice.
(2) În
situatia prevăzută la alin. (1), examinarea persoanei juridice se
realizează numai după ce Comisia de atestare a stabilit admiterea
persoanei fizice.
Art.
42. - (1) Procedurile si formalitătile de autorizare
prevăzute în prezentele norme metodologice pot fi îndeplinite prin
intermediul punctului de contact unic, în conformitate cu prevederile
Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 49/2009 privind libertatea de stabilire
a prestatorilor de servicii si libertatea de a furniza servicii în România.
Prevederile prezentului alineat se aplică în termen de 60 de zile de la
data la care punctul de contact unic devine functional.
(2) În
cazul în care este necesară verificarea legalitătii documentelor
depuse în vederea autorizării, Comisia de atestare va contacta
autoritătile competente din statul membru al Uniunii Europene, prin
intermediul Sistemului de Informare în cadrul Pietei Interne (SIPI), în
conformitate cu prevederile Ordonantei de urgentă a Guvernului nr.
49/2009.
Art.
43. - Persoanele care exercită activitatea de
îmbunătătiri funciare din domeniul silvic cu titlu permanent în unul
dintre statele membre ale Uniunii Europene pot presta în mod temporar sau
permanent în România, după notificarea Comisiei de atestare.
Art.
44. - Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din
prezentele norme metodologice.
Art.
45. - (1) Degradarea, distrugerea sau pierderea
certificatului de atestare ori a parafei se declară, în scris, la
Ministerul Mediului si Pădurilor, în termen de 48 de ore de la constatare
si, totodată, va fi publicată în Monitorul Oficial al României,
Partea a III-a, de către cel în cauză.
(2)
După publicarea anuntului, prevăzută la alin. (1), Comisia de
atestare eliberează un duplicat al certificatului de atestare sau
aprobă, după caz, confectionarea unei noi parafe, pe baza unei cereri
scrise, însotită de copia anuntului din Monitorul Oficial al României,
Partea a III-a.
la normele metodologice
CERERE
pentru atestarea persoanelor fizice
(model)
Domnule
presedinte,
Subsemnatul,
......................................., având cetătenia ........., cu
domiciliul în
......................................................................, (adresa completă si nr. de telefon, eventual nr. de fax, pentru
comunicare eficientă) posesor al diplomei de inginer
în specializarea ...................................................,
eliberată de ..................................................din
localitatea ....................................., promotia .........., tara
....................................., solicit atestarea, în calitate de
persoană fizică, în domeniul
................., conform art. 5, si grupele de lucrări .....................................,
conform art. 7 din Normele metodologice privind atestarea persoanelor fizice si
juridice care efectuează proiectarea si/sau execută lucrări de
îmbunătătiri funciare din domeniul silvic, aprobate prin Ordinul
ministrului mediului si pădurilor nr. 718/2010.
În
sustinerea cererii anexez următoarele:
a)
curriculum vitae;
b)
lista lucrărilor realizate în domeniu si grupele de lucrări pentru
care solicit atestarea;
c) acte
de studii si, după caz, titluri stiintifice, în copie;
d)
extras de pe carnetul de muncă în copie certificată de angajator/detinătorul
carnetului;
e)
certificatul de cazier judiciar.
Mentionez
că îmi desfăsor activitatea la
....................................., cu sediul în localitatea .....................................,
judetul/sectorul ......................................., str.
.....................................nr. ......, telefon ........., fax
...................., unde am calitatea de .............. ................
Declar
că am luat cunostintă de obligatiile ce îmi revin potrivit normelor
metodologice mentionate mai sus.
Data...........................................
(semnătura)
Domnului
presedinte al Comisiei de atestare a persoanelor fizice si juridice care
efectuează proiectarea si/sau execută lucrări de
îmbunătătiri funciare din domeniul silvic.
ANEXA
Nr. 2
la normele metodologice
CERERE
pentru atestarea persoanelor juridice
Nr........................./.............................
(model)
Domnule
presedinte,
..................................................................
(denumirea persoanei juridice) , având
sediul în
..................................................................................................(adresa completă), înregistrată la Oficiul
Registrului Comertului cu nr. .........................., cod fiscal nr.
.............................., telefon ............................., fax
............................, reprezentată prin
....................................................., în calitate de
................................................., solicită atestarea în
calitate de persoană juridică în domeniul
............................... si grupele de lucrări
......................................, conform prevederilor art. 5, respectiv
art. 7 din Normele metodologice privind atestarea persoanelor fizice si
juridice care efectuează proiectarea si/sau execută lucrări de
îmbunătătiri funciare din domeniul silvic, aprobate prin Ordinul
ministrului mediului si pădurilor nr. 718/2010.
În
sustinerea cererii se anexează următoarele:
a)
memoriu de activitate;
b)
declaratie pe propria răspundere privind bonitatea societătii;
c)
lista mijloacelor tehnice detinute;
d)
copii de pe documentele de înfiintare ca persoană juridică;
e)
copie de pe contractul individual de muncă pe durată
nedeterminată pentru persoana fizică atestată*);
f) copia
atestatului persoanei fizice.
Declarăm
că am luat cunostintă de obligatiile ce ne revin potrivit prezentelor
norme metodologice.
Data.........................................
(numele,
prenumele, functia, semnătura si stampila)
Domnului
presedinte al Comisiei de atestare a persoanelor fizice si juridice care
efectuează proiectarea si/sau execută lucrări de
îmbunătătiri funciare din domeniul silvic.
*) Acest document poate
lipsi în situatiile prevăzute la art. 10 alin. (2) din normele
metodologice.
ANEXA
Nr. 3
la normele metodologice
MINISTERUL
MEDIULUI SI PĂDURILOR
CERTIFICAT DE ATESTARE
(model)
Nr.............................din......................
În baza
Ordinului ministrului mediului si pădurilor nr. 718/2010 si în urma
sustinerii examenului pentru atestarea persoanelor fizice si juridice care
efectuează proiectarea si/sau execută lucrări de
îmbunătătiri funciare din domeniul silvic,
...............................................................................................................................(numele si prenumele persoanei fizice sau denumirea persoanei juridice), cu domiciliul/sediul
în...................................................................................(adresa completă), înregistrată la Oficiul
National al Registrului Comertului cu
nr.......................................................................................(pentru persoanele juridice) /CNP.....................................................................................(pentru persoanele fizice), este atestat în domeniile
...........................................................................................
Grupele
de lucrări aferente domeniilor de activitate în care se acordă
certificatul de atestare, conform art. 7 din Normele metodologice privind
atestarea persoanelor fizice si juridice care efectuează proiectarea
si/sau execută lucrări de îmbunătătiri funciare din
domeniul silvic, aprobate prin Ordinul ministrului mediului si pădurilor
nr. 718/2010, sunt următoarele:
Valabil
de la data ............................... până la data
......................................... (pentru persoane juridice)
Presedintele Comisiei de atestare, ................................................ (numele si prenumele) LS.................................. |
Secretariatul Comisiei de atestare ................................................ (numele si prenumele) |
ANEXA
Nr. 4
la normele metodologice
PARAFA DE ATESTAT
(model)
*).............................................................................................................................................................................................. .................................................................................................................................................................................................. ATESTATde către Ministerul Mediului si
Pădurilor prin Certificatul de atestare nr. ...... din ..........
să efectueze proiectarea si/sau să execute lucrări de
îmbunătătiri funciare din domeniul silvic. |
*) Numele, prenumele si
codul numeric personal ale persoanei fizice.
NOTĂ:
Dimensiunile
parafei vor fi de 7 cm/4 cm.
la normele metodologice
CORESPONDENTA
dintre grupele de lucrări de îmbunătătiri funciare în
domeniul silvic, cuprinse în certificatele de atestare emise anterior
intrării în vigoare a prezentelor norme metodologice, si cele din
certificatele care se emit în temeiul prezentelor norme
metodologice
Grupele de
lucrări de îmbunătătiri funciare în domeniul silvic, cuprinse
în certificatele de atestare emise în temeiul Ordinului ministrului
agriculturii, pădurilor, apelor si mediului nr. 681/2003 pentru
aprobarea Metodologiei privind atestarea persoanelor fizice si juridice care
efectuează studii de teren, elaborează documentatii tehnico-economice
si execută lucrări de îmbunătătiri funciare în domeniul
silvic |
Grupele de
lucrări de îmbunătătiri funciare din domeniul silvic, cuprinse
în Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor si dezvoltării
rurale nr. 88/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea
persoanelor fizice si juridice care efectuează proiectarea si/sau
execută lucrări de îmbunătătiri funciare din domeniul
silvic, precum si grupele de lucrări corespunzătoare prezentelor
norme metodologice |
a) îndiguiri si regularizarea
cursurilor de apă |
- |
b) amenajări de
desecare si drenaj |
a) amenajări de
desecare si drenaj, care au drept scop prevenirea si înlăturarea
excesului de umiditate de la suprafata terenului si din sol, în vederea
asigurării conditiilor favorabile de utilizare a terenurilor cu
destinatie forestieră. Aceste amenajări cuprind lucrări de
colectare, de transport si de evacuare in emisar a apei in exces. |
c) amenajări de
combatere a eroziunii solului, în care se includ si lucrări pentru
stingerea torentilor |
b) lucrări de
combatere a eroziunii solului si de ameliorare a terenurilor afectate de
alunecări. Aceste amenajări cuprind lucrări pentru protectia
solului, regularizarea scurgerii apei pe versanti, stingerea formatiunilor
torentiale, stabilizarea nisipurilor miscătoare. |
d) lucrări si
măsuri pedoameliorative, asociate cu cele de combatere a eroziunii
solului pe terenuri sărăturate, acide, pe terenuri poluate,
degradate antropic si pe alte terenuri care si-au pierdut, total sau partial,
capacitatea de productie, precum si stabilizarea nisipurilor mobile |
c) amenajări
pedoameliorative pe terenurile sărăturate, acide si pe nisipuri, pe
terenurile poluate, inclusiv cu reziduuri petroliere, pe haldele de la
exploatările miniere, pe alte terenuri neproductive, cuprinzând si
lucrările de nivelare-modelare, de scarificare, de afânare adâncă,
rigole si santuri de scurgere a apei, arăturile în benzi cu coame,
udările de spălare a sărurilor, aplicarea de amendamente,
precum si îngrăsăminte, în scopul valorificării pentru
silvicultură sau pentru cultura speciilor forestiere |
e) amenajări
silvice de înfiintare a perdelelor forestiere de protectie si a plantatiilor
forestiere antierozionale |
d) perdele forestiere
de protectie a terenurilor agricole si plantatii pentru combaterea eroziunii
solului |
f) amenajări de
îmbunătătiri funciare, constând în solutii si lucrări noi,
rezultate din activitatea de cercetare si din tehnica noua |
e) alte solutii
tehnice si lucrări noi, rezultate din activitatea de cercetare
silvică |
La
Ordinul ministrului justitiei nr. 2.453/C/2008 privind redobândirea
cetăteniei române de către unele persoane, publicat în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 686 din 8 octombrie 2008, se face
următoarea rectificare (care nu apartine Redactiei „Monitorul Oficial,
Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 43, în loc: „43. Gututui Igor, fiul lui Gututui
Gheorghe (născut la 1.01.1939 în localitatea Cupcini) si GronicAna,
născut la data de 14 martie 1967 în localitatea Cupcini, raionul Edinet,
Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual în Republica
Moldova, localitatea Cupcini, Str. 6 Martie nr. 65, raionul Edinet. (735/2006)
Copii minori: Gututui Ana, născută la data de 13 decembrie 1992, si
Gututui Mihail, născut la data de 23 octombrie 1999. "se va citi:
„43. Gututui Igor, fiul lui Gututui Gheorghe (născut la 1.01.1939 în
localitatea Cupcini) si Ana, născut la data de 14 martie 1967 în
localitatea Cupcini, raionul Edinet, Republica Moldova, cetătean
moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Cupcini, Str.
6 Martie nr. 65, raionul Edinet. (735/2006) Copii minori: Gututui Ana,
născută la data de 13 decembrie 1992, si Gututui Mihail, născut
la data de 23 octombrie 1999."
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
648/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 136
din 5 martie 2009, se face următoarea rectificare (care nu apartine
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 3, în loc de: „3. Amihalachioaie Gheorghe, fiul lui
Petru (născut la 29.06.1920 în localitatea Molnita, raionul Herta,
regiunea Cernăuti) si Elena, născut la data de 1 iunie 1949 în
localitatea Molnita Glîboca, judetul Cernăuti, Republica Moldova,
cetătean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea
Chisinău, str. M. Kogălniceanu nr. 80, ap. 25. (3.102/2005)" se
va citi: „3. Amihalachioaie Gheorghe, fiul lui Petru (născut la
29.06.1920 în localitatea Molnita, raionul Herta, regiunea Cernăuti) si
Elena, născut la data de 1 iunie 1949 în localitatea Molnita, raionul
Herta, regiunea Cernăuti, Ucraina, cetătean ucrainean, cu domiciliul
actual în Republica Moldova, localitatea Chisinău, str. M.
Kogălniceanu nr. 80, ap. 25. (3.102/2005)".
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
1.236/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 280
din 29 aprilie 2009, se face următoarea rectificare (care nu apartine
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 2, la pozitia 6, în loc de: „6. Cîrpaci David, fiul lui Toni si
Marioara, născut la data de 19 august 1989 în localitatea Boulevard Doctor
Chantenesse, Franta, cu domiciliul actual în România, localitatea Timisoara,
str. Brasov nr. 2, ap. 3, judetul Timis. (1.315 bis/2007)"se va citi: „6.
Cîrpaci David, fiul lui Toni si Marioara, născut la data de 19 august 1989
în localitatea Boulevard Doctor Chantemesse, Vals-pres-Le-Puy, Franta, cu
domiciliul actual în România, localitatea Timisoara, str. Brasov nr. 2, ap. 3,
judetul Timis. (1.315 bis/2007)".
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
1.237/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 274
din 28 aprilie 2009, se face următoarea rectificare (care nu apartine
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 84, în loc de: „84. Savin Veronica, fiica lui
Alexandru (fiul lui Vera, născută la 1.01.1912 în localitatea
Oxentea, raionul Dubăsari) si Maria, născută la data de 14
octombrie 1976 în localitatea Oxentea, judetul Dubăsari, Republica
Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova,
localitatea Oxentea, raionul Dubăsari. (330/2004) Copii minori: Savin
Veronica, născută la data de 12.08.2002." se va citi: „84.
Savin Veronica, fiica lui Alexandru (fiul lui Vera, născută la
1.01.1912 în localitatea Oxentea, raionul Dubăsari) si Maria,
născută la data de 14 octombrie 1976 în localitatea Oxentea, judetul
Dubăsari, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual
în Republica Moldova, localitatea Oxentea, raionul Dubăsari. (330/2004) Copii
minori: Savin Ana-Maria, născută la data de 12.08.2002."
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
1.239/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 279
din 29 aprilie 2009, se face următoarea rectificare (care nu apartine
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 247, în loc de: „247. StanislavAnastasia, fiica lui
Mititel Daniel (născut la 19.12.1927 în localitatea Olănesti, judetul
Tighina) si Parascovia, născută la data de 22 ianuarie 1950 în
localitatea Olănesti, judetul Tighina, Republica Moldova, cetătean
moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea
Chisinău, str. Liviu Deleanu nr. 3, bl. 2, ap. 66. (1.018/2004) "se va
citi: „247. Stanislav Anastasia, fiica lui Mititel Danii (născut la
19.12.1927 în localitatea Olănesti, judetul Tighina) si Parascovia,
născută la data de 22 ianuarie 1950 în localitatea Olănesti,
judetul Tighina, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul
actual în Republica Moldova, localitatea Chisinău, str. Liviu Deleanu nr.
3, bl. 2, ap. 66. (1.018/2004)"
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
1.635/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 427
din 23 iunie 2009, se fac următoarele rectificări (care nu apartin
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 122*), în loc de: „122. Geisinger Moshe, fiul lui
Seremetovici Doru (născut la 28.07.1950 în localitatea Ploiesti) si
Shoshana, născut la data de 21 februarie 1978 în localitatea Ierusalim,
Israel, cetătean israelian, cu domiciliul actual în Israel, localitatea Ierusalim,
str. Em Habanim nr. 1. (3.037/2006)" se va citi: „122. Geisinger
Moshe, fiul lui Doru (născut la 28.07.1950 în localitatea Ploiesti) si
Shoshana, născut la data de 21 februarie 1978 în localitatea Ierusalim,
Israel, cetătean israelian, cu domiciliul actual în Israel, localitatea
Ierusalim, str. Em Habanim nr. 1. (3.037/2006)".
*) A se vedea si
rectificarea publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 786
din 18 noiembrie 2009.
- În
anexa nr. 1, la pozitia 184*), în loc de: „184. Nită Vasile, fiul lui
Ion (născut la 12.04.1927 în localitatea Peresencina, judetul Orhei) si
Anastasia, născut la data de 8 decembrie 1964 în localitatea Peresecina,
judetul Orhei, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual
în Republica Moldova, raionul Orhei, localitatea Peresecina, Str. Fîntînilornr.
114. (1.101/2008) Copii minori: Nita Gheorghe, născut la data de
19.08.1991."se va citi: „184. Nita Vasile, fiul lui Ion
(născut la 12.04.1927 în localitatea Peresecina, judetul Orhei) si
Anastasia, născut la data de 8 decembrie 1964 în localitatea Peresecina,
judetul Orhei, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual
în Republica Moldova, raionul Orhei, localitatea Peresecina, Str. Fîntînilor
nr. 114. (1.101/2008) Copii minori: Nita Gheorghe, născut la data de
19.08.1991."
*) A se vedea si
rectificarea publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 8
din 6 ianuarie 2010.
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
1.782/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 505
din 22 iulie 2009, se face următoarea rectificare (care nu apartine
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 271, în loc de: „271. Vârlan Pavel, fiul lui Maxim
si Ecaterina (născută la 28.11.1915 în localitatea Dănceni),
născut la data de 4 noiembrie 1938 în localitatea Dănceni, Republica
Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova,
localitatea Chisinău, Str. Universitătii nr. 2, ap. 10.
(3.160/2008)" se va citi: „271. Vârlan Pavel, fiul lui Maxim si
Ecaterina (născută la 17.11.1915 în localitatea Nimoreni),
născut la data de 4 noiembrie 1938 în localitatea Dănceni, Republica
Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova,
localitatea Chisinău, Str. Universitătii nr. 2, ap. 10.
(3.160/2008)".
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
1.783/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 491
din 15 iulie 2009, se face următoarea rectificare (care nu apartine
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 69, în loc de: „69. Cibotari Elena, fiica lui IIie
si Maria (fiica lui Stulivschi Maxim, născut la 2.04.1921 în localitatea
Cioburciu), născută la data de 17 septembrie 1988 în localitatea
Chisinău, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual
în Republica Moldova, localitatea Chisinău, Str. Studentilor nr. 7.
(691/2007)" se va citi: „69. Cibotari Elena, fiica lui IIie si Maria
(fiica lui Stulovschi Maxim, născut la 2.04.1921 în localitatea
Cioburciu), născută la data de 17 septembrie 1988 în localitatea
Chisinău, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual
în Republica Moldova, localitatea Chisinău, Str. Studentilor nr. 7.
(691/2007)".
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
1.995/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 553
din 7 august 2009, se face următoarea rectificare (care nu apartine
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 10, în loc de: „ 10. Balica Ecaterina, fiica lui
Polerca Pantelimon (născut la 20.07.1914 în localitatea Cornesti, judetul
Ungheni) si Elena, născută la data de 11 iunie 1944 în localitatea
Cornesti, judetul Ungheni, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu
domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Chisinău, Calea
lesilor nr. 19, ap. 63. (352/2004)" se va citi: „10. Balica
Ecaterina, fiica lui Polerca Panteleimon (născut la 20.07.1914 în
localitatea Cornesti, judetul Ungheni) si Elena, născută la data de
11 iunie 1944 în localitatea Cornesti, judetul Ungheni, Republica Moldova,
cetătean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea
Chisinău, Calea lesilor nr. 19, ap. 63. (352/2004)".
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
2.429/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 671
din 7 octombrie 2009, se fac următoarele rectificări (care nu apartin
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 36, în loc de: „36. Bruma Dumitru, fiul lui Bruma
lurie si Procopii Maria, născut la data de 26 februarie 1986 în
localitatea Soroca, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul
actual în Republica Moldova, orasul Soroca, str. Kogălniceanu nr. 10, bl.
1. (2.230/2003)" se va citi: „36. Bruma Dumitru, fiul lui Bruma
lurie si Bruma Maria, născut la data de 26 februarie 1986 în localitatea
Soroca, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual în
Republica Moldova, orasul Soroca, str. Kogălniceanu nr. 10, bl. 1.
(2.230/2003)";
- În
anexa nr. 1, la pozitia 149, în loc de: „149. Onciu-Gorodnicenco Maria,
fiica lui Mihail si Tatiana, născută la data de 20 aprilie 1950 în
localitatea Alexeevca, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu
domiciliul actual în Republica Moldova, orasul Chisinău, Str.
Independentei nr. 54, bl. 1, ap. 4. (17.060/2003)" se va citi: „149.
Onciu-Gorodnicenco Maria, fiica lui Mihail si Tatiana, născută la
data de 20 aprilie 1950 în localitatea Alexeuca, Republica Moldova,
cetătean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, orasul
Chisinău, Str. Independentei nr. 54, bl. 1, ap. 4. (17.060/2003)".
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
2.456/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 641
din 29 septembrie 2009, se face următoarea rectificare (care nu apartine
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 97, în loc de: „97. Onofrei Vitalie, fiul lui Vasile
si Tatiana, născut la data de 2 august 1989 în localitatea Durlesti,
Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual în Republica
Moldova, Chisinău, Durlesti, str. Petru Rares nr. 1A. (16.965/2003)" se
va citi: „97. Onofrei Vitalie, fiul lui Vasile si Tatiana, născut la
data de 2 august 1989 în localitatea Chisinău, Republica Moldova,
cetătean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova,
Chisinău, Durlesti, str. Petru Rares nr. 1A. (16.965/2003)".
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
2.530/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 644
din 30 septembrie 2009, se face următoarea rectificare (care nu apartine
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 2, la pozitia 4, în loc de: „4. Diacon Vasile, fiul lui Simion si
Anastasia, născut la data de 6 august 1956 în localitatea
Călărasi, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul
actual în Republica Moldova, raionul laloveni, satul Suruceni. (3.583/2003)
Copii minori: Diacon Dan, născut la 27.02.2007." se va citi: „4.
Diacon Vasile, fiul lui Simion si Anastasia, născut la data de 6 august
1956 în localitatea Călărasi, Republica Moldova, cetătean
moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, raionul laloveni, satul
Suruceni. (3.583/2003) Copii minori: Diacon Cristian, născut la
17.09.2003."
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
2.781/C/2009 privind acordarea cetăteniei române unor persoane, publicat
în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 713 din 22 octombrie 2009,
se fac următoarele rectificări (care nu apartin Redactiei „Monitorul
Oficial, Partea I"):
- În
anexă, la pozitia 2, în loc de: „2. Abboud Ibrahim Hussein, fiul lui
Hussein si Fatme MaIIah, cetătean libanez, născut la data de 3
ianuarie 1974 în localitatea Bazourie, Liban, cu domiciliul actual în
municipiul Bucuresti, aleea Deleni nr. 2, bl. T66, se. 2, apt. 59, sectorul 2.
Copii minori: Abboud Fatme, născută la data de 4 mai 2003, si Abboud
Celine, născută la data de 14 februarie 2005. (619/2009)" se
va citi: „2. Abboud Ibrahim, fiul lui Hussein si Fatme MaIIah, cetătean
libanez, născut la data de 3 ianuarie 1974 în localitatea Bazourie, Liban,
cu domiciliul actual în municipiul Bucuresti, aleea Deleni nr. 2, bl. T66, se.
2, ap. 59, sectorul 2. Copii minori: Abboud Fatme, născută la data de
4 mai 2003, si Abboud Celine, născută la data de 14 februarie 2005.
(619/2009)";
- În
anexă, la pozitia 20, în loc de: „20. Kachkouche Hassan, fiul lui
Kachkouche Yehya si Meke Almaza, cetătean libanez, născut la data de
2 ianuarie 1968 în localitatea Kaakaiye El Jesr, Liban, cu domiciliul actual în
municipiul Bucuresti, str. Murguta nr. 3, bl. 10, se. 1, apt. 1, sectorul 6.
Copii minori: Kachkouche Yeha, născut la data de 27 septembrie 2004, si
Kachkouche Aii, născut la data de 31 martie 1997. (1.279/2009)" se
va citi: „20. Kachkouche Hassan, fiul lui Kachkouche Yehya si Meke Almaza,
cetătean libanez, născut la data de 2 ianuarie 1968 în localitatea
Kaakaiye El Jesr, Liban, cu domiciliul actual în municipiul Bucuresti, str.
Murguta nr. 3, bl. 10, se. 1, ap. 1, sectorul 6. Copii minori: Kachkouche
Yehya, născut la data de 27 septembrie 2004, si Kachkouche AH, născut
la data de 31 martie 1997. (1.279/2009)".
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
3.062/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 773
din 12 noiembrie 2009, se face următoarea rectificare (care nu apartine
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 51, în loc de: „51. Cojocaru Natalia, fiica lui
Petcov Vasile si Petcova Olga, născută la data de 10 iunie 1979 în
localitatea Nemirovscoe, Federatia Rusă, cetătean moldovean, cu
domiciliul actual în Republica Moldova, raionul Anenii Noi, satul Speia, str.
Dacia nr. 6. (7.829/2003) Copii minori: Cojocaru Adriana, născută la
data de 16 mai 2002."se va citi: „51. Cojocaru Natalia, fiica lui
Petcov Vasile si Petcova Olga, născută la data de 10 iunie 1979 în
localitatea Nemirovscoe, Ucraina, cetătean moldovean, cu domiciliul actual
în Republica Moldova, raionul Anenii Noi, satul Speia, str. Dacia nr. 6.
(7.829/2003) Copii minori: Cojocaru Adriana, născută la data de 16
mai 2002."
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
3.063/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 780
din 16 noiembrie 2009, se fac următoarele rectificări (care nu
apartin Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 54, în loc de: „54. Cosîntev Ivan, fiul lui Vladimir
si Anastasia, născut la data de 20 august 1967 în localitatea Donskoie,
Kazahstan, cetătean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova,
orasul Chisinău, str. Schinoasa nr. 24. (15.249/2003)" se va
citi: „54. Cosîntev Ivan, fiul lui Vladimir si Anastasia, născut la
data de 20 august 1967 în localitatea Donskoe, Kazahstan, cetătean
moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, orasul Chisinău,
str. Schinoasa nr. 24. (15.249/2003)";
- În
anexa nr. 1, la pozitia 68, în loc de: „68. Dusmanean Denis, fiul lui lurie
si Ludmila, născut la data de 29 ianuarie 1992 în localitatea
Chisinău, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual
în Republica Moldova, orasul Chisinău, bd. Mircea cel Bătrân nr. 10,
ap. 69. (3.078/2004)"se va citi: „68. Dusmanean Denis, fiul lui
lurie si Ludmila, născut la data de 29 ianuarie 1991 în localitatea
Chisinău, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual
în Republica Moldova, orasul Chisinău, bd. Mircea cel Bătrân nr. 10,
ap. 69. (3.078/2004)";
- În
anexa nr. 1, la pozitia 91, în loc de: „91. Goncearov Veronica, fiica lui
Vasile si Nina, născută la data de 24 aprilie 1960 în localitatea
Costesti, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual în
Republica Moldova, municipiul Chisinău, satul Dobrogea, str.
Luceafărul nr. 5, ap. 63. (15.397/2003)" se va citi: „91.
Macovei Veronica, fiica lui Vasile si Nina, născută la data de 24 mai
1960 în localitatea Costesti, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu
domiciliul actual în Republica Moldova, municipiul Chisinău, satul
Dobrogea, str. Luceafărul nr. 5, ap. 63. (15.397/2003)";
- În anexa nr. 1, la pozitia 93, în loc de: „93.
Gulpe Evghenii, fiul lui Ivan si Nina, născut la data de 12 mai 1984 în
localitatea Noua Sulită, Ucraina, cetătean ucrainean, cu domiciliul
actual în Ucraina, regiunea Cernăuti, raionul Noua Sulită, satul
Marsinita. (16.278/2003)" se va citi: „93. Gulpe
Evghenii, fiul lui Ivan si Nina, născut la data de 12 mai 1984 în
localitatea Marsinita, Ucraina, cetătean ucrainean, cu domiciliul actual
în Ucraina, regiunea Cernăuti, raionul Noua Sulită, satul Marsinita. (16.278/2003)".
![]() |
![]() |
Copyright 1998-2024 DSC.NET All rights reserved. |