MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul XXII - Nr. 68 LEGI,
DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE
Vineri, 29 ianuarie 2010
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
3. - Ordin al presedintelui Autoritătii Nationale Sanitare
Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor privind modificareasi completarea
Ordinului presedintelui Autoritătii Nationale Sanitare Veterinare si
pentru Siguranta Alimentelor nr. 2/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice
de aplicare a Programului actiunilor de supraveghere, prevenire si control al
bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protectia
animalelor si protectia mediului pentru anul 2010 si â Programului ele
supraveghere si control în domeniul sigurantei alimentelor pentru anul 2010
25. - Ordin al presedintelui Agentiei Nationale pentru Resurse
Minerale privind aprobarea unor licente de concesiune pentru explorare
52/55. - Ordin al
ministrului sănătătii si al presedintelui Casei Nationale de
Asigurări de Sănătate privind transportul pacientilor care nu se
află în stare critică efectuat de către serviciile publice de
ambulantă
141. - Ordin al ministrului finantelor publice privind
prospectele de emisiune ale certificatelor de trezorerie cu discont si ale
obligatiunilor de stat de tip benchmark aferente lunii februarie 2010
ACTE ALE CAMEREI CONSULTANTILOR FISCALI
2. - Hotărâre privind aprobarea nivelului taxei de
înscriere la examenul de atribuire a calitătii de consultant fiscal
3. - Hotărâre privind modalitatea si termenele de
plată a cotizatiilor fixe în anul 2010 si a cotizatiilor variabile
datorate de consultantii fiscali pentru veniturile realizate în anul 2009 si
depunerea declaratiilor în anul 2010
4. - Hotărâre privind aprobarea nivelului taxei de
înscriere în evidentele Camerei Consultantilor Fiscali pentru anul 2010
ACTE ALE BĂNCII NATIONALE A ROMÂNIEI
93. - Ordin privind dispunerea radierii din Registrul general
al institutiilor financiare nebancare a Societătii Comerciale AUTO LEASING
CO IFN - S.A.
Rectificări la:
- Hotărârea Guvernului nr.
1.373/2009
- Ordinul ministrului justitiei
nr. 1.752/C/2008
- Ordinul ministrului justitiei
si libertătilor cetătenesti nr. 1.134/C/2009
- Ordinul ministrului justitiei
si libertătilor cetătenesti nr. 1.214/C/2009
- Ordinul ministrului justitiei
si libertătilor cetătenesti nr. 1.782/C/2009
- Ordinul ministrului justitiei
si libertătilor cetătenesti nr. 1.825/C/2009
- Ordinul ministrului justitiei
si libertătilor cetătenesti nr. 1.981/C/2009
- Ordinul ministrului justitiei
si libertătilor cetătenesti nr. 2.199/C/2009
- Ordinul ministrului justitiei
si libertătilor cetătenesti nr. 2.856/C/2009
- Ordinul ministrului justitiei
si libertătilor cetătenesti nr. 3.060/C/2009
- Ordinul ministrului justitiei
si libertătilor cetătenesti nr. 3.061/C/2009
- Ordinul ministrului justitiei
si libertătilor cetătenesti nr. 3.062/C/2009
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
AUTORITATEA
NATIONALĂ SANITARĂ VETERINARĂ SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR
privind modificarea si completarea Ordinului presedintelui Autoritătii
Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor nr. 2/2010 pentru
aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului actiunilor de
supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale, al celor
transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului
pentru anul 2010 si a Programului de supraveghere si control în domeniul
sigurantei alimentelor pentru anul 2010
Văzând
Referatul de aprobare nr. 135 din 27 ianuarie 2010, elaborat de Directia de
igienă veterinară si epidemiologie,
având
în vedere prevederile art. 2 si 24 din Legea nr. 150/2004 privind siguranta
alimentelor si a hranei pentru animale, republicată,
tinând
cont de prevederile art. 63 si ale art. 10 lit. b) din Ordonanta
Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activitătii sanitar-veterinare
si pentru siguranta alimentelor, aprobată cu modificări si
completări prin Legea 215/2004, cu modificările si completările
ulterioare,
în baza
prevederilor art. 10 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 1.492/2009
pentru aprobarea continuării actiunilor sanitar-veterinare cuprinse în
Programul actiunilor de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor
la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si
protectia mediului, a altor actiuni prevăzute în alte programe nationale,
pe care Autoritatea Natională Sanitară Veterinară si pentru
Siguranta Alimentelor trebuie să le pună în aplicare, precum si a
tarifelor maximale aferente acestora pentru anul 2010,
în temeiul art. 3 alin. (1) si (3), precum
si al art. 4 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 1.415/2009 privind
organizarea si functionarea Autoritătii Nationale Sanitare Veterinare si
pentru Siguranta Alimentelor si a unitătilor din subordinea acesteia,
presedintele
Autoritătii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siauranta Alimentelor emite următorul ordin:
Art. I.
- Normele metodologice de aplicare a Programului
actiunilor de supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale, al
celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia
mediului pentru anul 2010, aprobate prin Ordinul presedintelui Autoritătii
Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor nr. 2/2010 pentru
aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului actiunilor de
supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale, al celor
transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului
pentru anul 2010 si a Programului de supraveghere si control în domeniul
sigurantei alimentelor pentru anul 2010, publicat în Monitorul Oficial al
României, Partea I,
nr. 49 si 49 bis din 21 ianuarie 2010, se modifică
si se completează după cum urmează:
1.
Capitolul II
se modifică si va avea următorul cuprins:
„CAPITOLUL II
Programe nationale de supraveghere, control si
eradicare a bolilor la animale, aprobate prin Decizia Comisiei Europene
2009/883/CE si cofinantate de Comisia Europeană
Programele
nationale de supraveghere, control si eradicare a bolilor la animale, aprobate
prin Decizia Comisiei Europene 2009/883/CE din 26 noiembrie 2009 de aprobare a
programelor anuale si multianuale de eradicare, combatere si monitorizare a
anumitor boli ale animalelor si zoonoze, prezentate de statele membre pentru
2010 si următorii ani, precum si a contributiei financiare a
Comunitătii la aceste programe, si cofinantate de Comisia Europeană
se realizează potrivit instructiunilor emise de presedintele ANSVSA."
2. La
capitolul III, după sectiunea 3 se introduce o nouă sectiune,
sectiunea 31, intitulată „Controlul oficial în unitătile
înregistrate sanitar-veterinar", al cărei continut este prevăzut
în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art.
II. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al
României, Partea I.
Presedintele Autoritătii Nationale Sanitare Veterinare si pentru
Siguranta Alimentelor,
Marian Zlotea
Bucuresti,
28 ianuarie 2010.
Nr. 3.
ANEXĂ
SECTIUNEA 31
Controlul oficial în unitătile înregistrate sanitar-veterinar*
Nr. crt. |
Categoria de produs/ activitate |
Unitatea
|
CONDUITA DE CONTROL OFICIAL PRIN INSPECTIE/VERIFICARE/TESTARE/RECOLTARE
DE PROBE |
|||
Frecventa inspectiilor/verificărilor/ supravegherii/ monitorizării efectuate de medicii veterinari
oficiali, CSVSA, Biroul/ Serviciul de igienă veterinară si
epidemiologie |
Recoltare de probe pentru examene de laborator |
|||||
Natura probei |
Frecventa recoltării probelor pentru examenele prevăzute la
cap. III sectiunea 4 din prezentele norme metodologice |
Precizări tehnice** |
||||
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1. |
Carne |
a) carmangerie |
Trimestrial |
Materii prime |
Semestrial, pentru
fiecare categorie de produse, conform prevederilor Regulamentului Comisiei
nr. 2.073/2005/CE, cu amendamentele ulterioare |
1. Recoltarea de probe
se efectuează de către DSVSA în scop bine determinat în cadrul
controlului oficial, în vederea verificării sigurantei produsului si
respectiv a conformitătii alimentului cu criteriile de sigurantă
prevăzute în Regulamentul Comisiei nr. 2.073/2005/CE, cu amendamentele
ulterioare, după cum urmează: a) verificare
sigurantei produsului si, respectiv, a conformitătii alimentului din
punct de vedere microbiologic cu criteriile de sigurantă prevăzute
în Regulamentul Comisiei nr. 2.073/2005/CE, cu
amendamentele ulterioare b) verificarea
sigurantei produsului si respectiv a conformitătii alimentului din punct
de vedere microbiologic cu criteriile de sigurantă care nu sunt
prevăzute de legislatia comunitară, dar care sunt cuprinse în
legislatia natională c) obtinerea de
informatii privind statusul microbiologic al unor alimente comercializate pe
piată d) verificarea
sistemului de proceduri si programe implementate de către operatorii cu
activitate în domeniul alimentar în vederea asigurării sigurantei
alimentelor (proceduri de bune practici de igienă si productie, program
HACCP, sistem de trasabilitate, proceduri de retragere/rechemare, evitarea
contaminării încrucisate si/sau a contaminării post tratament
termic) e) verificarea
conformitătii alimentului/lotului/loturilor suspicionate f) dezvoltarea
investigatiilor în cursul anchetelor de toxiinfectii alimentare,
reclamatiilor, sesizărilor g) obtinerea de
informatii cu privire la noi hazarde, rezultate în urma evaluării
riscului |
Produse finite |
Semestrial, conform
prevederilor Regulamentului
Comisiei nr. 2.073/2005/CE, cu amendamentele ulterioare |
|||||
b) măcelărie |
Semestrial |
Carne
proaspătă |
Semestrial, conform
prevederilor Regulamentului
Comisiei nr. 2.073/2005/CE, cu amendamentele ulterioare |
|||
c) centru colectare a
vânatului sălbatic |
Semestrial în
sezoanele de vânătoare |
|
|
|||
d) centru pentru
sacrificarea păsărilor si/sau lagomorfelor la nivelul fermei |
Semestrial |
Carcase
păsări/lagomorfe |
Semestrial, conform
prevederilor Regulamentului
Comisiei nr. 2.073/2005/CE, cu amendamentele ulterioare |
|||
2. |
Lapte |
a) centru de
prelucrare a laptelui independent sau
integrat în cadrul exploatatiei |
Trimestrial |
Produse finite |
Trimestrial pentru fiecare
categorie de produse obtinute, conform prevederilor Regulamentului
Comisiei nr. 2.073/2005/CE, cu amendamentele ulterioare |
|
|
|
b) echipamente
automate de vânzare a laptelui crud către consumatorul final |
Semestrial |
Lapte crud |
Numai în caz de
suspiciune sau reclamatii |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
3. |
Peste si produse din pescuit |
a) centru de colectare
a pestelui |
Trimestrial |
Peste si produse din
peste |
Semestrial – pentru
fiecare specie |
2. În cazul în care în
urma controlului se suspicionează sau se constată o neconformitate
care necesită investigatii de laborator, recoltarea de probe va fi
însotită întotdeauna si de notă de control, în care autoritatea
sanitară veterinară locală va înscrie rezultatul controlului
oficial si va argumenta scopul recoltării. 3. Recoltarea de probe de
către autoritatea sanitară veterinară locală se
realizează planificat în baza unei strategii stabilite de către
DSVSA, care trebuie să urmărească obtinerea de informatii -
date comparabile, necesare autoritătii sanitare veterinare locale. În stabilirea
strategiei de recoltare DSVSA trebuie să tină cont de
următoarele principii de: a) recoltare
randomizată si reprezentativă pentru lot; b) recoltare
selectivă - când se adresează unor categorii de alimente cu risc
înalt (în baza informatiilor, investigatiilor si a experientei anterioare); c) recoltare în caz de
suspiciune - care se bazează pe o analiză si o experientă
privind lotul si circumstantele recoltării (de exemplu, recoltarea
efectuată ca parte a investigatiei în focarele de TIAsau în timpul unei
inspectii sau evaluări a programului HACCIP în urma cărora se
constată deficiente care afectează siguranta produsului). În scopul obtinerii de
date relevante, al monitorizării si al supravegherii
corespunzătoare a riscului microbiologic pe întreg lantul alimentar,
DSVSA trebuie să tină cont în elaborarea strategiei de recoltare ca
frecventa si procedura de recoltare să se aleagă în functie de
tipul de microorganism sau toxină si tipul de aliment implicat
(perisabil, stabil). |
|
b) fermă
piscicolă (bazin piscicol, păstrăvărie) care
livrează peste pentru consum uman |
Semestrial |
Apă si peste |
Semestrial - apă
si peste |
||||
c) ambarcatiune
comercială de pescuit |
Anual |
- |
- |
||||
d) punct de debarcare |
Trimestrial |
Peste |
Semestrial - pentru
fiecare specie |
||||
e) magazin de
desfacere (pescărie) |
Anual |
Peste si produse din
peste |
Anual - pentru fiecare
categorie de produse |
||||
f) centru de colectare
a batracienilor, gasteropodelor |
Semestrial |
Batracieni,
gasteropode |
Semestrial – pentru
fiecare specie |
||||
4. |
Miere |
a) centru de colectare
a mierii si a altor produse apicole |
Semestrial |
Miere si produse
apicole |
Semestrial – pentru
fiecare categorie de produse |
||
b) centre de extractie
a mierii |
Anual |
Miere |
Anual - în perioada
iulie-septembrie |
||||
c) magazin de
desfacere a mierii |
Anual |
Miere |
Anual - pentru fiecare
categorie de miere |
||||
5 |
Alimentatie publică
si alte activităti |
a) restaurant si alte
unităti în care se prepara si se servesc mâncăruri gătite b) pizzerie c) laborator patiserie d) pensiuni turistice e) unităti cu
vânzare prin internet f) depozit alimentar g) hipermarket h)
supermarket i) cantină |
Semestrial |
Materii prime si
produse finite |
În caz de reclamatii,
sesizări, suspiciuni sau toxiinfectii alimentare |
||
Magazin alimentar |
Anual |
Materii prime,
semipreparate si produse finite |
În caz de reclamatii,
sesizări, suspiciuni sau toxiinfectii alimentare |
||||
6. |
Prepararea
mâncărurilor la comandă |
Catering |
Trimestrial |
Produse finite |
Trimestrial – pentru
fiecare categorie |
||
7. |
Produse primare
destinate Vânzării directe |
a) vânat sălbatic b) carne de
pasăre si lagomorfe c) peste proaspăt d) melci si moluste
bivalve e)ouă f) miere de albine g) lapte crud |
|
a) vânat sălbatic b) carne de pasare si
lagomorfe c) peste proaspăt d) melci si moluste
bivalve e)ouă f) miere de albine g) lapte crud |
În caz de reclamatii,
suspiciuni sau toxiinfectii alimentare |
* Costurile aferente efectuării examenelor de
laborator asupra probelor recoltate de către medicii veterinari oficiali,
la cererea operatorilor economici, persoane fizice sau juridice, ori cu ocazia
reclamatiilor, se suportă de către operatorii economici în
cauză.
** I. În cazul obtinerii unor rezultate de laborator
necorespunzătoare, DSVSAau următoarele obligatii si vor dispune
următoarele măsuri: A. Notificarea prin SRAAF a tuturor punctelor de
contact implicate în alertă:
1.
declansarea anchetei în scopul:
a)
identificării lotului/loturilor suspecte;
b)
identificării unitătii/unitătilor în care lotul/loturile a fost
produs/au fost produse;
c)
identificării retelei de distributie prin stabilirea trasabilitătii
produsului/produselor;
d)
identificării cauzei/pericolului;
e)
evaluării pericolului/riscului;
f)
aplicării de măsuri conform prevederilor legislative în vigoare în
vederea eliminării cauzei/pericolului/riscului;
2.
controlul si verificarea procedurilor si programelor implementate de către
operatorii cu activitate în domeniul alimentar în baza prevederilor legale;
3.
verificarea corectitudinii actiunilor corective si a măsurilor întreprinse
de către operatorii cu activitate în domeniul alimentar în baza
prevederilor legale;
4.
supravegherea si monitorizarea actiunilor corective si a măsurilor
întreprinse de către operatorii cu activitate în domeniul alimentar în
vederea reducerii/eliminării riscurilor determinate de alimentul
suspect/incriminat:
5.
retinerea oficială a lotului/loturilor de alimente suspecte/incriminate
până la terminarea anchetei si sosirea buletinului de analiză;
6.
verificarea lotului/loturilor suspecte prin prelevarea de probe, selectând
procedura de recoltare în functie de tipul de pericol si particularitătile
alimentului (Aw, pH, temperatură etc), precum si de înregistrările
operatorilor cu activitate în domeniul alimentar (alte neconformităti
înscrise în timp în registrele unitătii privind produsul
suspect/incriminat);
7.
includerea în planul de recoltare de probe de sanitatie, mediu, materii prime,
produse si loturi, relevante în functie de tipul de hazard si
particularitătile alimentului (Aw, pH, temperatură etc);
8.
până la depistarea cauzei si eliminarea pericolului/riscului, în functie
de analiza de risc, DSVSA pot dispune, după caz, măsura de reducere
sau oprire a producerii alimentului incriminat;
9.
centralizarea rezultatelor anchetei si comunicarea acestora prin SRAAF la
punctele de contact din ANSVSA.
B. În
cazul produselor de origine animală provenite din import din tări
terte, PIF si DSVSA vor dispune măsuri în baza prevederilor Ordinului
presedintelui Autoritătii Nationale Sanitare Veterinare si pentru
Siguranta Alimentelor nr. 206/2006 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare
care stabileste principiile ce reglementează organizarea controalelor
veterinare privind produsele ce intră în Comunitatea Europeană din
tări terte, cu modificările si completările ulterioare:
1. În
situatia în care, în urma controalelor prevăzute în Ordinul presedintelui
Autoritătii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor
nr. 206/2006, cu modificările si completările ulterioare, se
constată că legislatia comunitară a fost încălcată,
PIF si DSVSA iau următoarele măsuri:
a)
notificarea la ANSVSA despre natura produselor utilizate si transportul în
cauză;
b)
intensificarea controalelor pentru loturile de produse cu aceeasi origine
(următoarele 10 transporturi din aceeasi origine trebuie să fie
retinute oficial pentru efectuarea de controale fizice, incluzând recoltarea de
probe si testări de laborator prevăzute în anexa nr. 3 la Norma
sanitară veterinară care stabileste principiile ce reglementează
organizarea controalelor veterinare privind produsele ce intră în
Comunitatea Europeană din tări terte, aprobată prin Ordinul
presedintelui Autoritătii Nationale Sanitare Veterinare si pentru
Siguranta Alimentelor nr. 206/2006, cu modificările si completările
ulterioare);
2. În
situatia în care controalele suplimentare confirmă nerespectarea
legislatiei comunitare, lotul sau părtile din lot trebuie distruse conform
art. 17 din norma sanitară veterinară aprobată prin Ordinul
presedintelui Autoritătii Nationale Sanitare Veterinare si pentru
Siguranta Alimentelor nr. 206/2006, cu modificările si completările
ulterioare.
În cazul
în care controalele evidentiază o depăsire a limitelor maxime de
reziduuri, trebuie efectuate controalele prevăzute la art. 20 alin. (1)
din norma sanitară veterinară aprobată prin Ordinul
presedintelui Autoritătii Nationale Sanitare Veterinare si pentru
Siguranta Alimentelor nr. 206/2006, cu modificările si completările
ulterioare.
II. DSVSA se
vor asigura că, în cazul obtinerii unor rezultate de laborator
necorespunzătoare sau ori de câte ori se constată că există
motive suficiente pentru a considera că un aliment implică un risc
pentru sănătatea publică, operatorii cu activitate în domeniul
alimentar iau următoarele măsuri:
1.
notifică în regim de urgentă DSVSA,
producătorul/importatorul/exportatorul, în functie de caz;
2.
notifică în regim de urgentă fermele furnizoare asupra rezultatelor
pozitive obtinute în urma examenelor de laborator, în vederea elaborării
si aplicării de către fermieri a unui plan de măsuri care
să conducă la reducerea infectiei în ferme;
3.
informează consumatorii cu privire la produsul suspect/incriminat si
motivul retragerii alimentului de pe piată;
4.
initiază în regim de urgentă procedura de retragere/rechemare a
produsului din reteaua de distributie si, dacă este necesar, vor prelua
produsul suspect/incriminat deja furnizat chiar de la consumatorul final si vor
furniza în timp util DSVSA documentatia centralizată privind
retragerea/rechemarea produsului;
5.
colaborează cu autoritătile veterinare competente în vederea
aplicării de măsuri pentru evitarea sau reducerea riscurilor
determinate de alimentul suspect/incriminat si furnizează în timp util
documentatia solicitată de către ANSVSA;
6.
reevaluează procedurile si programele de bune practici de igienă si
productie, HACCP, precum si mărirea frecventei de prelevare a probelor
prin programul de autocontrol, până la identificarea si eliminarea cauzei,
si initiază actiuni si măsuri corective suplimentare care să
preîntâmpine repetarea aparitiei riscului/hazardului pentru alimentul implicat.
În cazul
unor rezultate de laborator necorespunzătoare, frecventa de prelevare a
probelor poate fi mărită până la identificarea si eliminarea
cauzei. Probele recoltate în conditiile precizărilor tehnice mentionate la
coloana 6 vor fi însotite de o notă de control cu precizarea motivatiei
recoltării acestora în afara frecventei stabilite prin prezentele norme
metodologice, după cum urmează:
a) în
cazul în care în urma inspectiei se suspicionează sau se constată o
neregulă care necesită investigatii de laborator, autoritatea
sanitară veterinară competentă va preleva probe pentru
efectuarea analizelor de laborator;
b) ori
de câte ori se consideră necesar, DSVSA pot dispune cresterea frecventei
inspectiilor si a recoltărilor de probe în vederea eliminării
riscului pentru sănătatea publică, sănătatea
animalelor sau mediu.
AGENTIA NATIONALĂ
PENTRU RESURSE MINERALE
privind aprobarea unor licente de concesiune pentru explorare
Având în vedere art. 15 alin. (1) si art. 21 alin. (1) din Legea
minelor nr. 85/2003, cu modificările si completările ulterioare, în temeiul
art. 4 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.419/2009 privind
organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Resurse Minerale,
presedintele
Agentiei Nationale pentru Resurse Minerale emite
prezentul ordin.
Art. 1. - Se aprobă Licenta de concesiune nr. 12.831/2010 privind explorarea
resurselor de nisip si pietris din perimetrul Hâda Mare, judetul Arad,
încheiată între Agentia Natională pentru Resurse Minerale, în
calitate de concedent, si Societatea Comercială TOP AGREGATE PRODUCTION -
S.R.L., cu sediul în municipiul Timisoara, judetul Timis, în calitate de
concesionar.
Art. 2. - Se aprobă Licenta de concesiune nr. 12.832/2010 privind explorarea
resurselor de nisip si pietris din perimetrul Dealul Cocor Sud, judetul Timis,
încheiată între Agentia Natională pentru Resurse Minerale, în
calitate de concedent, si Societatea Comercială INVEST - S.A., cu sediul
în municipiul Timisoara, judetul Timis, în calitate de concesionar.
Art. 3. - Se aprobă Licenta de concesiune nr. 12.833/2010 privind explorarea
resurselor de calcar din perimetrul Valea Cataloi, judetul Tulcea,
încheiată între Agentia Natională pentru Resurse Minerale, în
calitate de concedent, si Societatea Comercială DOBROGEA CIMENT - S.R.L.,
cu sediul în municipiul Bucuresti, în calitate de concesionar.
Art. 4. - Se aprobă Licenta de concesiune nr. 12.834/2010 privind explorarea
resurselor de nisip si pietris din perimetrul Jupa Sud, judetul Caras-Severin,
încheiată între Agentia Natională pentru Resurse Minerale, în
calitate de concedent, si Societatea Comercială DERBAC - S.R.L., cu sediul
în localitatea Cornutei, judetul Caras-Severin, în calitate de concesionar.
Art. 5. - Se aprobă Licenta de concesiune nr. 12.835/2010 privind explorarea
resurselor de bazalt din perimetrul Dealul Rodinii, judetul Brasov,
încheiată între Agentia Natională pentru Resurse Minerale, în
calitate de concedent, si Societatea Comercială MERIDIAN STONE - S.R.L.,
cu sediul în municipiul Bucuresti, în calitate de concesionar.
Art. 6. - Se aprobă Licenta de concesiune nr. 12.840/2010 privind explorarea
resurselor de nisip si pietris din perimetrul Ferma Vest, judetul Olt,
încheiată între Agentia Natională pentru Resurse Minerale, în
calitate de concedent, si Societatea Comercială AGREGATE NATURALE - S.R.L.,
cu sediul în orasul Piatra-Olt, satul Piatra, judetul Olt, în calitate de
concesionar.
Art. 7. - Se aprobă Licenta de concesiune nr. 12.841/2010 privind explorarea
resurselor de nisip si pietris din perimetrul Ferma Est, judetul Olt,
încheiată între Agentia Natională pentru Resurse Minerale, în
calitate de concedent, si Societatea Comercială AGREGATE NATURALE - S.R.L.
cu sediul în orasul Piatra-Olt, satul Piatra, judetul Olt, în calitate de
concesionar.
Art. 8. - Se aprobă Licenta de concesiune nr. 12.842/2010 privind explorarea
resurselor de granodiorit din perimetrul Dealovăt, judetul Caras-Severin,
încheiată între Agentia Natională pentru Resurse Minerale, în
calitate de concedent, si Societatea Comercială GEOVALIA - S.R.L., cu
sediul în municipiul Lugoj, judetul Timis, în calitate de concesionar.
Art. 9. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Presedintele Agentiei Nationale pentru Resurse Minerale,
Alexandru Pătruti
Bucuresti, 26 ianuarie
2010.
Nr. 25.
MINISTERUL SĂNĂTĂTII Nr. 52 din 25 ianuarie 2010 |
CASA NATIONALĂ DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE Nr. 55 din 25 ianuarie 2010 |
privind transportul pacientilor care nu se află în stare critică
efectuat de către serviciile publice de ambulantă
Văzând
Referatul de aprobare al Ministerului Sănătătii nr. CSA644 din
25 ianuarie 2010 si al Casei Nationale de Asigurări de Sănătate
nr. DG 78 din 25 ianuarie 2010,
având
în vedere prevederile titlului IV „Sistemul national de asistentă medicală
de urgentă si de prim ajutor calificat" din Legea nr. 95/2006 privind
reforma în domeniul sănătătii, cu modificările si
completările ulterioare,
în temeiul art. 7 alin. (4) din
Hotărârea Guvernului nr. 1.718/2008 privind organizarea si functionarea
Ministerului Sănătătii, cu modificările si
completările ulterioare, si al art. 17 alin. (5) din Statutul Casei
Nationale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea
Guvernului nr. 972/2006, cu modificările si completările ulterioare,
ministrul
sănătătii si presedintele Casei
Nationale de Asigurări de Sănătate emit următorul
ordin:
Art. 1. - În sensul prezentului ordin, prin pacienti care nu se află în
stare critică si necesită transport se întelege:
a) pacientii aflati în unitătile sau compartimentele de primiri
urgente si care necesită transport la o altă unitate sanitară
sau la o altă clădire apartinând unitătii sanitare în care
functionează unitatea sau compartimentul de primiri urgente, în vederea
internării, investigării sau efectuării unui consult de
specialitate;
b)
pacientii internati în unitătile sanitare publice si care necesită
transport interclinic sau la o altă clădire apartinând unitătii
sanitare în care sunt internati, în vederea transferului definitiv, a
efectuării unor investigatii sau în vederea efectuării unor consulturi
de specialitate.
Art. 2. - (1) Transportul pacientilor aflati în unitătile sau compartimentele
de primiri urgente se efectuează fără decontarea costului din
partea unitătii sanitare publice.
(2) În
cazul pacientilor sositi la unitătile sau compartimentele de primiri
urgente prin intermediul serviciului public de ambulantă, iar transportul
se face cu ajutorul aceleiasi ambulante, decontarea se face prin adăugarea
kilometrilor suplimentari la fisa initială, fără aplicarea unui
cost/solicitare pentru noul transport.
(3) În
cazul pacientilor care sunt sositi la unitătile sau compartimentele de
primiri urgente cu alte mijloace decât cele ale serviciului public de
ambulantă sau care sunt sositi prin intermediul serviciului public de
ambulantă, iar transportul se face cu altă ambulantă,
transportul lor se face completând o fisă nouă de solicitare,
decontând din Fondul national unic de asigurări sociale de
sănătate costul/kilometru, fără aplicarea unui
cost/solicitare suplimentară, indiferent de categoria echipajului folosit.
Art. 3. - (1) Transportul interclinic al pacientilor internati în unitătile
sanitare se face prin completarea de către serviciul de ambulantă a
unei fise de solicitare. În acest caz, decontarea contravalorii transportului
se suportă de către unitatea sanitară la care se află
internati, la tariful cost/kilometru stabilit de Casa Natională de
Asigurări de Sănătate.
(2) În
situatia prevăzută la alin. (1) nu se aplică un cost/solicitare
suplimentară, indiferent de categoria echipajului folosit.
Art. 4. - (1) În cazul unitătilor sanitare detinătoare de ambulante de
transport A1 sau A2 se aplică următoarele prevederi:
a)
unitatea are obligatia organizării transportului interclinic al
pacientilor care nu se află în stare critică, utilizând ambulanta din
dotare cel putin pe durata programului normal de lucru, asigurând si personal
de însotire, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
b)
unitatea sanitară poate apela serviciul de ambulantă în cazul în care
transportul necesită folosirea unei ambulante de categoria B cu echipaj
medical din motive bine întemeiate, în acest caz utilizându-se o
fisă-model de solicitare de transport;
c)
unitatea sanitară suportă costurile aferente utilizării
ambulantei de tip A1 sau A2 aflate în dotare, din bugetul acesteia.
(2)
Este interzisă folosirea la transportul pacientilor a personalului angajat
în unitătile sau compartimentele de primiri urgente, cu exceptia situatiei
în care transferul se efectuează la recomandarea acestora sau în cazul
existentei unei indicatii medicale consemnate în scris în acest sens si numai
dacă nu este afectată activitatea medicală din cadrul
unitătii sau compartimentului de primiri urgente.
Art. 5. - Serviciilor publice de ambulantă sau unitătilor sanitare
publice le este interzis să solicite plata costului transportului de la
pacient sau de la apartinătorii acestuia, pentru categoriile de cazuri
nominalizate în prezentul ordin.
Art. 6. - Directiile de specialitate din cadrul Ministerului
Sănătătii, Casei Nationale de Asigurări de
Sănătate, directiile de sănătate publică, casele de
asigurări de sănătate, unitătile sanitare si serviciile
publice de ambulantă vor duce la îndeplinire prevederile prezentului
ordin.
Art. 7. - Prevederile prezentului ordin intră în vigoare începând cu data de 1
februarie 2010.
Art. 8. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul sănătătii, Cseke Attila |
Presedintele Casei Nationale de Asigurări de Sănătate Nicolae-Lucian Dută |
MINISTERUL FINANTELOR
PUBLICE
privind prospectele de emisiune ale certificatelor de trezorerie cu discont
si ale obligatiunilor de stat de tip benchmark aferente lunii februarie 2010
În
temeiul:
- art.
10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea si
functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificările si
completările ulterioare;
-
Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 64/2007 privind datoria
publică, aprobată cu modificări si completări prin Legea
nr. 109/2008, cu modificările ulterioare, al Normelor metodologice de
aplicare a prevederilor Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 64/2007
privind datoria publică, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.
1.470/2007, cu modificările si completările ulterioare;
-
Regulamentului privind operatiunile cu titluri de stat emise în formă
dematerializată, aprobat prin Ordinul ministrului finantelor publice nr.
2.509/2008, al Regulamentului Băncii Nationale a României nr. 11/2005
privind piata primară a titlurilor de stat administrată de Banca
Natională a României si al Regulamentului Băncii Nationale a României
nr. 12/2005 privind piata secundară a titlurilor de stat administrată
de Banca Natională a României si al Conventiei nr. 184.575/13/2005
încheiate între Ministerul Finantelor Publice si Banca Natională a
României,
ministrul
finantelor publice emite următorul ordin:
Art. 1. - În vederea refinantării datoriei publice si finantării
deficitului bugetului de stat în luna februarie 2010 se aprobă prospectele
de emisiune ale certificatelor de trezorerie cu discont si ale obligatiunilor
de stat de tip benchmark, în valoare nominală totală de 3.000
milioane lei, prevăzute în anexele nr. 1 si 2, care fac parte
integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - Directia generală de trezorerie si datorie publică va duce la
îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul finantelor publice,
Gratiela Denisa lordache,
secretar de stat
Bucuresti, 28 ianuarie
2010.
Nr. 141.
ANEXA
Nr. 1
al certificatelor de trezorerie cu discont lansate în luna februarie 2010
Art. 1. - În vederea refinantării datoriei publice si finantării
Finantelor Publice anuntă lansarea de emisiuni de certificate de
deficitului bugetului de stat în luna februarie 2010, Ministerul trezorerie cu
discont, astfel:
Cod ISIN |
Data licitatiei |
Data emisiunii |
Data scadentei |
Nr. zile |
Valoarea emisiunii - lei - |
RO1010CTN049 |
1.02.2010 |
3.02.2010 |
4.08.2010 |
182 |
400.000.000 |
RO1011CTN054 |
8.02.2010 |
10.02.2010 |
9.02.2011 |
364 |
500.000.000 |
RO1010CTN064 |
15.02.2010 |
17.02.2010 |
18.08.2010 |
182 |
600.000.000 |
RO1011CTN070 |
22.02.2010 |
24.02.2010 |
23.02.2011 |
364 |
500.000.000 |
Art. 2. -Valoarea nominală individuală a unui certificat de trezorerie cu
discont este de 10.000 lei.
Art. 3. - Metoda de vânzare este licitatia si va avea loc la data mentionată
în tabelul de mai sus, iar adjudecarea se va face după metoda cu pret
multiplu.
Art. 4. - Certificatele de trezorerie cu discont pot fi cumpărate de
către dealerii primari, care vor depune oferte atât în cont propriu, cât
si în contul clientilor persoane fizice si juridice.
Art. 5. - (1) Ofertele de cumpărare sunt competitive si necompetitive.
(2) În
cadrul ofertei de cumpărare competitive se vor indica elementele cuprinse
în anexa nr. 7 la Normele Băncii Nationale a României nr. 13/2005 în
aplicarea Regulamentului Băncii Nationale a României nr. 11/2005 privind
piata primară a titlurilor de stat administrată de Banca
Natională a României, cu modificările si completările
ulterioare.
(3)
Numărul de transe valorice la rate diferite ale randamentului nu este
restrictionat.
(4)
Ofertele de cumpărare necompetitive pot fi depuse de persoane fizice si
juridice, cu exceptia institutiilor de credit astfel cum sunt acestea definite
în Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 99/2006 privind institutiile de
credit si adecvarea capitalului, aprobată cu modificări si
completări prin Legea nr. 227/2007, cu modificările si
completările ulterioare, în calitate de clienti ai dealerilor primari.
(5) În
cadrul ofertei de cumpărare necompetitive se vor indica elementele
cuprinse în anexa nr. 5 la Normele Băncii Nationale a României nr.
13/2005, cu modificările si completările ulterioare. Se admit oferte
de cumpărare necompetitive într-o pondere de 25% din totalul emisiunilor
anuntate. Executarea acestora se va efectua la nivelul mediu ponderat al
randamentului la care s-au adjudecat ofertele competitive.
(6)
Fiecare transă a ofertei de cumpărare competitive sau necompetitive
va fi de minimum 10.000 lei.
Art. 6. - Pretul si randamentul se vor determina utilizându-se următoarele
formule:
P= 1- [ d x r / 360 ]
Y =
r/P,
în
care:
P - pretul titlului cu discont, exprimat cu 4 zecimale;
d - numărul de zile până la scadentă;
r- rata discontului, exprimată cu două zecimale;
Y- randamentul, exprimat cu două zecimale.
Art. 7. - Ofertele de cumpărare se depun la Banca Natională a României,
ce actionează în calitate de administrator al pietei primare si secundare
a titlurilor de stat si al sistemului de înregistrare/depozitare, în ziua
licitatiei, până la ora 12,00.
Art. 8. - Rezultatul licitatiei se va stabili în aceeasi zi la sediul Băncii
Nationale a României de către Comisia de licitatie constituită în
acest scop si va fi dat publicitătii.
Art. 9. - Evenimentele de plată aferente certificatelor de trezorerie cu
discont se gestionează în conformitate cu Regulile Sistemului de
înregistrare si decontare a operatiunilor cu titluri de stat - SaFIR.
Art. 10. - Dacă data la care trebuie efectuată una dintre plătile
aferente titlului de stat este o zi de sărbătoare sau o zi
nelucrătoare, plata se va face în următoarea zi lucrătoare,
fără obligarea la dobânzi moratorii. Titlurile de stat care se
regăsesc în această situatie rămân în proprietatea
detinătorului înregistrat si nu pot fi tranzactionate.
Art.
11. - Regimul fiscal al titlurilor de stat prevăzute la
art. 1 este reglementat de legislatia în vigoare.
ANEXA Nr. 2
PROSPECT DE EMISIUNE
al obligatiunilor de stat de tip benchmark lansate în luna februarie 2010
Art. 1. - În vederea refinantării
datoriei publice si finantării deficitului anuntă redeschiderea
emisiunilor de obligatiuni de stat de tip bugetului de stat în luna februarie
2010, Ministerul Finantelor Publice benchmark cu scadenta la 5 ani si la 3 ani,
cu următoarele caracteristici:
Cod ISIN*) |
Data licitatiei |
Data emisiunii |
Data scadentei |
Maturitate Nr. ani |
Rata cuponului % |
Dobânda acumulată - lei/titlu - |
Valoarea nominală totală - lei - |
RO0813DBN027 |
4.02.2010 |
8.02.2010 |
5.03.2013 |
5 |
8,25 |
768,49 |
500.000.000 |
RO0811DBN013 |
18.02.2010 |
22.02.2010 |
25.10.2011 |
3 |
8,00 |
263,01 |
500.000.000 |
*) În conformitate cu
prevederile Ordinului ministrului economiei si finantelor nr. 2.231/2008
privind titlurile de stat ce urmează a fi tranzactionate si pe piata
reglementată administrată de Societatea Comercială „Bursa de
Valori Bucuresti" - S.A., aceste serii se tranzactionează simultan pe
piata secundară administrată de Banca Natională a României si pe
piata reglementată administrată de Societatea Comercială „Bursa
de Valori Bucuresti" - S.A.
Art. 2. -Valoarea nominală totală a emisiunii de obligatiuni de stat de
tip benchmark poate fi majorată prin redeschideri ulterioare ale acesteia.
Art. 3. -Valoarea nominală individuală a unei obligatiuni de stat de tip
benchmark este de 10.000 lei.
Art. 4. - Dobânda (cuponul) se plăteste anual la datele specificate in
prospectul de emisiune aprobat prin Ordinul ministrului economiei si finantelor
nr. 303/2008 privind prospectele de emisiune ale certificatelor de trezorerie
cu discont si ale obligatiunilor de stat de tip benchmark aferente lunii
februarie 2008, fiind determinată conform formulei:
D = VN*
r/frecventa anuală a cuponului (1),
în
care:
D - dobânda
(cupon);
VN - valoarea nominală;
r - rata cuponului.
Art. 5. - Metoda de vânzare este licitatia si va avea loc la data mentionată
în tabelul de mai sus, iar adjudecarea se va efectua după metoda cu pret
multiplu. Cotatia de pret va fi exprimată sub forma procentuală, cu 4
zecimale.
Art. 6. - Obligatiunile de stat de tip benchmark pot fi cumpărate de
către dealerii primari, care vor depune oferte atât în cont propriu, cât
si în contul clientilor, persoane fizice si juridice.
Art. 7. - (1) Ofertele de cumpărare sunt competitive si necompetitive.
(2) În
cadrul ofertei de cumpărare competitive se vor indica elementele cuprinse
în anexa nr. 10 la Normele Băncii Nationale a României nr. 13/2005 în
aplicarea Regulamentului Băncii Nationale a României nr. 11/2005 privind
piata primară a titlurilor de stat administrată de Banca
Natională a României, cu modificările si completările
ulterioare.
(3)
Numărul cotatiilorde pret nu este restrictionat.
(4)
Ofertele de cumpărare necompetitive pot fi depuse de persoane fizice si
juridice, cu exceptia institutiilor de credit astfel cum sunt acestea definite
în Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 99/2006 privind institutiile de
credit si adecvarea capitalului, aprobată cu modificări si
completări prin Legea nr. 227/2007, cu modificările si
completările ulterioare, în calitate de clienti ai dealerilor primari.
(5) În
cadrul ofertei de cumpărare necompetitive se vor indica elementele
cuprinse în anexa nr. 9 la Normele Băncii Nationale a României nr.
13/2005, cu modificările si completările ulterioare. Se admit oferte
de cumpărare necompetitive într-o pondere de 25% din totalul emisiunilor
anuntate. Executarea acestora se va efectua la nivelul mediu ponderat pretului
la care s-au adjudecat ofertele competitive.
(6)
Fiecare transă a ofertei de cumpărare competitive sau necompetitive
va fi de minimum 10.000 lei.
Art. 8. - Ofertele de cumpărare se depun la Banca Natională a României,
ce actionează în calitate de administrator al pietei primare si secundare
a titlurilor de stat si al sistemului de înregistrare/depozitare, în ziua
licitatiei, până la ora 12,00.
Art. 9. - Rezultatul licitatiei se va stabili în aceeasi zi la sediul Băncii
Nationale a României de către Comisia de licitatie constituită în
acest scop si va fi dat publicitătii.
Art. 10. - Evenimentele de plată aferente obligatiunilor de stat de tip
benchmark se gestionează în conformitate cu Regulile Sistemului de
înregistrare si decontare a operatiunilor cu titluri de stat - SaFIR.
Art.
11. - Dacă data la care trebuie efectuată una
dintre plătile aferente titlului de stat este o zi de sărbătoare
sau o zi nelucrătoare, plata se va face în următoarea zi
lucrătoare, fără obligarea la dobânzi moratorii. Titlurile de
stat care se regăsesc în această situatie rămân în proprietatea
detinătorului înregistrat si nu pot fi tranzactionate.
Art.
12. - Regimul fiscal al titlurilor de stat prevăzute la
art. 1 este reglementat de legislatia în vigoare.
CAMERA CONSULTANTILOR
FISCALI
privind aprobarea nivelului taxei de înscriere la examenul de atribuire a
calitătii de consultant fiscal
În baza
prevederilor art. 5 din Ordonanta Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea si
exercitarea activitătii de consultantă fiscală, aprobată cu
modificări prin Legea nr. 198/2002, cu modificările si
completările ulterioare,
Consiliul
superior al Camerei Consultantilor Fiscali, întrunit
în sedinta din 18 ianuarie 2010, hotărăste:
Art. 1. - Pentru anul 2010, nivelul taxei de înscriere la examenul de atribuire a
calitătii de consultant fiscal este de 500 lei.
Art. 2. -Taxa se plăteste în contul RO36BTRL04101202D58602XX, deschis la Banca
Transilvania - Sucursala Lipscani pe numele Camerei Consultantilor Fiscali, cod
de identificare fiscală 18677087 din 18 mai 2006.
Art. 3. - Directia de servicii generale si Secretariatul general ale Camerei
Consultantilor Fiscali vor duce la îndeplinire prevederile prezentei
hotărâri.
Art. 4. - Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României,
Partea I.
Presedintele Camerei Consultantilor Fiscali,
Daniel Chitoiu
Bucuresti,
19 ianuarie 2010.
Nr. 2.
CAMERA CONSULTANTILOR
FISCALI
privind modalitatea si termenele de plată a cotizatiilor fixe în anul
2010 si a cotizatiilor variabile datorate de consultantii fiscali pentru
veniturile realizate în anul 2009 si depunerea declaratiilor
în anul 2010
În temeiul prevederilor art. 8 alin. (4),
ale art. 10 alin. (2) si ale art. 13 lit. c) din Ordonanta Guvernului nr.
71/2001 privind organizarea si exercitarea activitătii de consultantă
fiscală, aprobată cu modificări prin Legea nr. 198/2002, cu
modificările si completările ulterioare,
având
în vedere prevederile art. 32 alin. (1) lit. h), ale art. 51 alin. (1) lit. d)
si e) si ale art. 52 din Regulamentul de organizare si functionare al Camerei
Consultantilor Fiscali, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al
Camerei Consultantilor Fiscali nr. 5/2007,
Consiliul
superior al Camerei Consultantilor Fiscali, întrunit
în sedinta din 18 ianuarie 2010, hotărăste:
Art. 1. - (1) Pentru anul 2010 cuantumul cotizatiei fixe, precum si cel al
cotizatiei variabile (aferentă veniturilor realizate în anul 2009 din
activitatea de consultantă fiscală) datorate de consultantii fiscali,
persoane fizice si juridice, sunt cele prevăzute în Hotărârea
Conferintei ordinare a Camerei Consultantilor Fiscali nr. 9/2009 privind
nivelul cotizatiilor membrilor Camerei Consultantilor Fiscali pentru anul 2009,
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 341
din 21 mai 2009, si anume:
1.
pentru persoane fizice:
a)
cotizatia fixă pentru consultantii fiscali activi 210 lei;
b)
cotizatia fixă pentru consultantii fiscali inactivi 70 lei;
c)
cotizatia variabilă - din cifra de afaceri 0,35%;
2.
pentru societătile comerciale de consultantă fiscală:
a)
cotizatia fixă 350 lei;
b)
cotizatia variabilă:
- la o
cifră de afaceri de până la 100.000 euro, cota este de 0,35%;
- la o
cifră de afaceri cuprinsă între 100.001 euro si 1.000.000 euro, cota
este de 0,7%;
- la o
cifră de afaceri ce depăseste 1.000.000 euro, cota este de 1,05%.
(2) În
anul 2010 plata cotizatiilor fixe si variabile datorate de consultantii
fiscali, persoane fizice si juridice, se efectuează până la data de
15 martie a anului în curs.
(3)
Cotizatia variabilă pentru consultantii fiscali activi persoane fizice se
calculează pentru anul 2009 din luna următoare înregistrării la
Camera Consultantilor Fiscali.
(4)
Cotizatia variabilă pentru societătile comerciale de consultantă
fiscală se calculează începând cu luna următoare
autorizării de către Biroul permanent al Camerei Consultantilor
Fiscali.
(5)
Membrii Camerei Consultantilor Fiscali îsi vor achita cotizatiile variabile
anuale în raport cu veniturile obtinute, diminuate cu sumele care au fost
cedate subcontractorilor si colaboratorilor consultanti fiscali, membri ai
Camerei Consultantilor Fiscali.
Art. 2. - (1) Consultantii fiscali activi au obligatia să depună la
Camera Consultantilor Fiscali, până la data de 15 martie, declaratia
privind veniturile obtinute în anul precedent de raportare (anexele nr. 1 si
2).
(2) În
cazul în care consultantii fiscali, persoane fizice active, nu au
desfăsurat activitate de consultantă fiscală în nume propriu, ci
doar în numele sau în contul unei persoane juridice, ori nu au desfăsurat
deloc activitate de consultantă fiscală, vor transmite Camerei
Consultantilor Fiscali o declaratie în care vor specifica această
situatie, până la data de 15 martie (anexa nr. 3).
(3)
Societătile comerciale de consultantă fiscală care nu au
desfăsurat activitate de consultantă fiscală vor transmite
Camerei Consultantilor Fiscali o declaratie până la data de 15 martie
(anexa nr. 4).
Art. 3. - Pentru anul 2010, viza anuală pentru exercitarea profesiei de
către consultantii fiscali se acordă dacă au fost îndeplinite
cumulativ următoarele conditii:
a)
achitarea în întregime a obligatiilor fată de Camera Consultantilor
Fiscali, prevăzute la art. 1;
b)
depunerea declaratiei anuale completate la toate rubricile, conform art. 2;
c)
depunerea dovezii privind asigurarea de risc profesional;
d) nu
este suspendat dreptul de exercitare a profesiei.
Art. 4. - Plata sumelor datorate reprezentând cotizatii fixe si variabile se face
în contul Camerei Consultantilor Fiscali:
CUI:
18677087
IBAN
RO36BTRL04101202D58602XX
Banca
Transilvania, Sucursala Lipscani
Art. 5. - Declaratiile prevăzute la art. 2 se depun la sediul Camerei
Consultantilor Fiscali din municipiul Bucuresti, str. Alecu Russo nr. 13-19,
et. 4, ap. 9, sectorul 2, sau se transmit prin servicii postale cu scrisoare
recomandată cu confirmare de primire, prin fax la nr. 021/3110966, prin
e-mail: viza@ccfiscali.ro
Art. 6. - Nerespectarea prezentei hotărâri se sanctionează conform
prevederilor art. 19 pct. 1 lit. c) si pct. 2 lit. c) si ale art. 25 alin. (5)
din Ordonanta Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea si exercitarea
activitătii de consultantă fiscală, aprobată cu
modificări prin Legea nr. 198/2002, cu modificările si
completările ulterioare, ale art. 53 alin. (2) lit. f), g) si i) si art.
54 din Regulamentul de organizare si functionare al Camerei Consultantilor
Fiscali, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei
Consultantilor Fiscali nr. 5/2007.
Art. 7. - Secretariatul general, Directia de servicii pentru membri si Directia de
servicii generale vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Art. 8. -Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 9. - Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României,
Partea I.
Presedintele Camerei Consultantilor Fiscali,
Bucuresti,
19 ianuarie 2010.
Nr. 3.
ANEXA
Nr. 1
DECLARATIE
cu privire la veniturile realizate de persoanele fizice autorizate din
activitatea de consultantă fiscală în anul 2009
Carnetul profesional
Nr. |_|_|_|_|_| / anul |_|_|_|_|
1.
Numele si
prenumele.....................................................................................................................................................
C.N.P.
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
2.
Domiciliul:
Localitatea
..........................................., str. ........................nr.
...., bl. ...., sc. ..., et. ..., ap.
...Judetul/sectorul ................ telefon fix |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, mobil
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, e-mail ......................
3.
Venituri din activitatea de consultantă fiscală realizate în anul
2009
Total
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| lei, din care sume cedate subcontractorilor si
colaboratorilor consultanti fiscali
Total
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| lei
4. Sume
datorate Camerei Consultantilor Fiscali (cotizatie variabilă)
|_|_|_|_|_|_|_|_|_| (lei)
Data |_|_|_|_|_|_|_|_| (ziua/luna/anul) |
Semnătura si parafa ………………….. |
ANEXA
Nr. 2
DECLARATIE
cu privire la veniturile realizate de persoane juridice din activitatea de
consultantă fiscală în anul 2009
Autorizatie
Nr. |_|_|_|_|_| / data |_|_|_|_|_|_|_|_|
(ziua/luna/anul)
1. Date
de identificare:
1.1.
Denumirea societătii de consultantă fiscală
........................., reprezentată prin administrator
1.2.
Sediul social, localitatea ......................................., str.
.................................. nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ...,
judetul/sectorul ..................., telefon fix |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, mobil
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, fax |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, e-mail
.........................
1.3. Cod
unic de înregistrare
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, Nr. de înregistrare în registrul comertului J
|_|_|/|_|_|_|_|_|/|_|_|_|_|
1.4.
Capital social la 31 decembrie 2009
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| lei
2.
Asociati, actionari, administratori:
|
Nr./An |
|
|
Numele si prenumele |
carnet
profesional |
Calitatea |
Localitatea
de domiciliu |
......................................... |
|_|_|_|_|_|/|_|_|_|_| |
......................................... |
......................................... |
......................................... |
|_|_|_|_|_|/|_|_|_|_| |
......................................... |
......................................... |
......................................... |
|_|_|_|_|_|/|_|_|_|_| |
......................................... |
......................................... |
3.
Persoane fizice care efectuează consultantă fiscală în numele
societătii:
|
Nr./An |
|
|
Numele si prenumele |
carnet
profesional |
Localitatea
de domiciliu |
|
......................................... |
|_|_|_|_|_|/|_|_|_|_| |
......................................... |
|
......................................... |
|_|_|_|_|_|/|_|_|_|_| |
......................................... |
|
......................................... |
|_|_|_|_|_|/|_|_|_|_| |
......................................... |
|
4. Birouri, sucursale, agentii, puncte de lucru:
Denumirea ......................................... ......................................... |
Sediul ......................................... ......................................... |
5.
Cifra de afaceri din consultantă fiscală realizată în anul 2009:
Total
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| lei, din care sume cedate subcontractorilor si
colaboratorilor consultanti fiscali
Total
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| lei
6. Sume
datorate Camerei Consultantilor Fiscali (cotizatia variabilă)
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
Data
|_|_|_|_|_|_|_|_| (ziua/luna/anul) |
Semnătura autorizată si stampila .............................................. |
ANEXA Nr. 3
DECLARATIE
cu privire la activitatea desfăsurată în anul 2009
- persoane fizice -
Carnetul profesional
Nr. |_|_|_|_|_| / data
|_|_|_|_|_|_|_|_|
1.
Numele si
prenumele.......................................................................................................................................................
C.N.P.
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
2.
Domiciliul:
Localitatea
....................................., str. ...............................nr.
...., bl. ...., sc. ..., et. .., ap. ..., judetul/sectorul ................
telefon fix |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, mobil |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|,
e-mail....................., având calitatea de membru activ al Camerei
Consultantilor Fiscali, declar pe propria răspundere că nu am
desfăsurat activităti de consultantă fiscală si, prin urmare,
nu am obtinut venituri din exercitarea acestei profesii în anul 2009.
Data
|_|_|_|_|_|_|_|_| (ziua/luna/anul) |
Semnătura autorizată si stampila .............................................. |
ANEXA
Nr. 4
DECLARATIE
cu privire la activitatea desfăsurată în anul 2009
- persoane juridice -
Nr. |_|_|_|_|_| / data
|_|_|_|_|_|_|_|_|
(ziua/luna/anul)
Societatea
Comercială ................................., având cod unic de
înregistrare |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, Nr. de înregistrare la registrul comertului
J |_|_|/|_|_|_|_|_|/|_|_|_|_|, membră a Camerei Consultantilor Fiscali, cu
sediul în localitatea ................................, str.
....................... nr. ..., bl. ..., sc. ..., et...., ap....,
judetul/sectorul.............., telefon fix |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, mobil, |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, fax
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, e-mail ......................., reprezentată prin
administrator ....................................., declar că societatea
nu a desfăsurat activităti de consultantă fiscală si, prin
urmare, nu a obtinut venituri din exercitarea acestei profesii în anul 2009.
Data
|_|_|_|_|_|_|_|_| (ziua/luna/anul) |
Semnătura autorizată si stampila .............................................. |
CAMERA CONSULTANTILOR
FISCALI
privind aprobarea nivelului taxei de înscriere în evidentele Camerei
Consultantilor Fiscali pentru anul 2010
În baza
prevederilor art. 32 alin. (1) lit. m) din Regulamentul de organizare si
functionare al Camerei Consultantilor Fiscali, aprobat prin Hotărârea
Consiliului superior al Camerei Consultantilor Fiscali nr. 5/2007,
Consiliul
superior al Camerei Consultantilor Fiscali, întrunit
în sedinta din 18 ianuarie 2010, hotărăste:
Art. 1. - Pentru anul 2010, nivelul taxei de înscriere în evidentele Camerei
Consultantilor Fiscali este de 1.000 lei, iar nivelul taxei de autorizare a
societătilor comerciale de consultantă fiscală este de 2.000
lei.
Art. 2. - Taxa se plăteste în contul RO36BTRL04101202D58602XX, deschis la
Banca Transilvania - Sucursala Lipscani pe numele Camerei Consultantilor
Fiscali, cod de identificare fiscală 18677087 din 18 mai 2006.
Art. 3. - Directia de servicii generale si Secretariatul general ale Camerei
Consultantilor Fiscali vor duce la îndeplinire prevederile prezentei
hotărâri.
Art. 4. - Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României,
Partea I.
Presedintele Camerei Consultantilor Fiscali,
Daniel Chitoiu
Bucuresti, 19 ianuarie
2010.
Nr. 4.
BANCA NATIONALĂ A
ROMÂNIEI
privind dispunerea radierii din Registrul general al institutiilor
financiare nebancare a Societătii Comerciale AUTO LEASING CO IFN - S.A.
Având în vedere solicitarea privind radierea
din Registrul general al institutiilor financiare nebancare a Societătii
Comerciale AUTO LEASING CO IFN - S.A., formulată, în baza art. 28 alin.
(1) lit. a) dinLegea nr. 93/2009 privind institutiile financiare nebancare,
prin Scrisoarea nr. 341 din 11 decembrie 2009, precum si respectarea
prevederilor art. 2 alin. (2) si art. 7 alin. (2) din aceeasi lege,
în temeiul art. 35 din Legea nr. 312/2004
privind Statutul Băncii Nationale a României,
guvernatorul
Băncii Nationale a României emite următorul
ordin:
Articol unic. - Se dispune radierea din Registrul general al institutiilor financiare
nebancare a Societătii Comerciale AUTO LEASING CO IFN - S.A., cu sediul în
localitatea Corunca, Str. Principală nr. 4, judetul Mures,
înregistrată la registrul comertului sub nr. J26/172/2002, cod unic de
înregistrare nr. 14493847, înscrisă în Registrul general al institutiilor
financiare nebancare la sectiunea k) „Activităti multiple de
creditare" sub nr. RG-PJR-27-110184.
Guvernatorul Băncii Nationale a României,
Mugur Constantin Isărescu
Bucuresti,
22 ianuarie 2010.
Nr. 93.
La
Hotărârea Guvernului nr. 1.373/2009 pentru reglementarea unor aspecte
determinate de aplicarea măsurilor de reorganizare stabilite de Legea nr.
329/2009 privind reorganizarea unor autorităti si institutii publice,
rationalizarea cheltuielilor publice, sustinerea mediului de afaceri si
respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeană si Fondul Monetar
International si pentru modificarea si completarea Hotărârii Guvernului
nr. 1.000/2006 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a
Functionarilor Publici, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea
I, nr. 805 din 25 noiembrie 2009, se face următoarea rectificare (care nu
apartine Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- la
art. V pct. 12, cu referire la art. 174 alin. (5) din Hotărârea
Guvernului nr. 1.000/2006, în loc de: „... si functionarea consiliului
stiintific al centrelor regionale ...", se va citi: „... si
functionarea consiliului consultativ al centrelor regionale ...".
La
Ordinul ministrului justitiei nr. 1.752/C/2008 privind redobândirea
cetăteniei române de către unele persoane, publicat în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 478 din 27 iunie 2008, se face următoarea
rectificare (care nu apartine Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 20, în loc de: „20. Busuioc Mariana, fiica lui
Haralambie (fiul lui Andrei si Eudochia, născută la 16.02.1924 în
localitatea Oxentea) si Elizaveta, născută la data de 31 iulie 1978
în localitatea Moldovata, judetul Dubăsari, Republica Moldova,
cetătean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, Chisinău,
Str. Voluntarilor nr. 12/2, ap. 47 (16.359/2003) Copii minori: Busuioc Marius,
născut la data de 14.11.2007." se va citi: „20. Busuioc
Mariana, fiica lui Haralambie (fiul lui Andrei si Eudochia, născută
la 16.02.1924 în localitatea Oxentea) si Elisaveta, născută la data
de 31 iulie 1978 în localitatea Molovata, judetul Dubăsari, Republica
Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova,
Chisinău, Str. Voluntarilor nr. 12/2, ap. 47 (16.359/2003) Copii minori:
Busuioc Marius, născut la data de 14.11.2007."
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
1.134/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 252
din 15 aprilie 2009, se face următoarea rectificare (care nu apartine
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 2, la pozitia 54, în loc de: „54. Manea Olesea, fiica lui Ureche
Constantin (fiul lui Mina, născut la 17.01.1926 în localitatea Hîncesti)
si Aurelia, născută la data de 7 mai 1980 în localitatea Novotroitc,
raionul Leninschii, Federatia Rusă, cetătean moldovean, cu domiciliul
actual în Republica Moldova, localitatea Hîncesti, str. Alexandru cel Bun nr.
96, ap. 56. (15.527/2003)"se va citi: „54. Manea Olesea, fiica lui
Ureche Constantin (fiuIIui Mina, născut la 17.01.1926 în localitatea
Hîncesti) si Aurica, născută la data de 7 mai 1980 în localitatea
Novotroitc, raionul Leninschii, Federatia Rusă, cetătean moldovean,
cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Hîncesti, str. Alexandru
celBun nr. 96, ap. 56. (15.527/2003)".
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
1.214/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 274
din 28 aprilie 2009, se fac următoarele rectificări (care nu apartin
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 30, în loc de: „30. Ciocîrlan Viorica, fiica lui
Stanislav Dumitru si Anastasia (fiica lui Mititel Danii, născut la
19.12.1927 în localitatea Tighina, si Parascovia), născută la data de
4 august 1979 în localitatea Jagan, Polonia, cetătean moldovean, cu
domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Chisinău, str. Liviu
Deleanu nr. 3, bl. 2, ap. 66. (1.023/2004)" se va citi: „30. Lungu
Viorica, fiica lui Stanislav Dumitru si Anastasia (fiica lui Mititel Danii,
născut la 19.12.1927 în localitatea Tighina, si Parascovia),
născută la data de 4 august 1979 în localitatea Jagani, Polonia, cetătean
moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea
Chisinău, str. Liviu Deleanu nr. 3, bl. 2, ap. 66. (1.023/2004)";
- În
anexa nr. 1, la pozitia 104, în loc de: „104. Samoila Ludmila, fiica lui
Solomon Vladimir (născut la 31.10.1930 în localitatea Chisinău) si
Măria, născută la data de 5 decembrie 1959 în localitatea
Criuleni, judetul Chisinău, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu
domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Criuleni, StrStepelor nr.
16. (3.764/2004) Copii minori: Samoila Sergiu, născut la data de
28.01.1992."se va citi: „104. Samoila Ludmila, fiica lui Solomon
Vladimir (născut la 31.10.1930 în localitatea Chisinău) si
Măria, născută la data de 5 decembrie 1959 în localitatea
Mascăuti, judetul Chisinău, Republica Moldova, cetătean
moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Criuleni,
Str. Stepelor nr. 16. (3.764/2004) Copii minori: Samoila Sergiu, născut la
data de 28.01.1992."
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
1.782/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 505
din 22 iulie 2009, se face următoarea rectificare (care nu apartine
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 145, în loc de: „145. Hanganu Gheorghe, fiul lui Ion
(născut la 8.01.1935 în localitatea Boghiceni, judetul Lăpusna) si
Domnica, născut la data de 29 iulie 1966 în localitatea Boghicani, judetul
Hîncesti, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual în
Republica Moldova, localitatea Dobrogea, str. Ion Creangă nr. 1, ap. 51.
(16.564/2003)"se va citi: „145. Hanganu Gheorghe, fiul lui Ion
(născut la 8.01.1935 în localitatea Boghiceni, judetul Lăpusna) si
Domnica, născut la data de 29 iulie 1966 în localitatea Boghiceni, judetul
Hîncesti, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual în
Republica Moldova, localitatea Dobrogea, str. Ion Creangă nr. 1, ap. 51.
(16.564/2003)".
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
1.825/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 507
din 23 iulie 2009, se face următoarea rectificare (care nu apartine
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 83, în loc de: „83. Cobîlca Ion, fiul lui Vladimir
si Măria (fiica lui Bîtcă Sava, născut la 2.04.1931 în
localitatea Tabăra, si Efimia), născut la data de 17 mai 1975 în
localitatea Tabăra, judetul Orhei, Republica Moldova, cetătean
moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Tabăra,
raionul Orhei. (1.217/2003)" se va citi: „83. Cobîlca Ion, fiul lui
Ion si Ana (fiica lui Bîtcă Sava, născut la 2.04.1931 în localitatea
Tabăra, si Efimia), născut la data de 17 mai 1975 în localitatea
Tabăra, judetul Orhei, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu
domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Tabăra, raionul Orhei.
(1.217/2003)".
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
1.981/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 539
din 4 august 2009, se face următoarea rectificare (care nu apartine
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 16, în loc de: „16. Buraga Crestina, fiica lui
Nicolae (fiul lui Stepanida, născută la 8.04.1919 în localitatea
Filipeni) si Ana, născută la data de 17 iulie 1990 în localitatea
Comrat, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual în
Republica Moldova, localitatea Comrat, str. V. Cikalov nr. 21. (12.297/2003)"se va
citi: „76. Buraga Crestina, fiica lui Nicolae (fiul lui Stepanida,
născută la 8.04.1919 în localitatea Filipeni) si Ana,
născută la data de 17 iulie 1990 în localitatea Comrat, Republica
Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova,
localitatea Comrat, str. V Cikalov nr. 21.
(12.297/2003)".
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
2.199/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 576
din 19 august 2009, se fac următoarele rectificări (care nu apartin
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 17*), în loc de: „ 7 7. Braga Svetlana, fiica lui
Ciobanu Gheorghe si Eudochia (născută la 30.01.1935 în localitatea
Tătăresti), născută la data de 29 noiembrie 1964 în
localitatea Tătăresti, judetul Cahul, Republica Moldova, cetătean
moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Cahul, str.
M. Viteazu nr. 51, ap. 39. (4.182/2008)" se va citi: „17. Braga
Svetlana, fiica lui Ciobanu Gheorghe si Evdochia (născută la
30.01.1935 în localitatea Tătăresti), născută la data de 29
noiembrie 1964 în localitatea Tătăresti, judetul Cahul, Republica
Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova,
localitatea Cahul, str. M. Viteazu nr. 51, ap. 39. (4.182/2008)";
- În
anexa nr. 1, la pozitia 91, în loc de: „91. Rusu Dumitru, fiul lui
Pantelimon (născut la 7.10.1922 în localitatea Niscani) si Ecaterina,
născut la data de 23 octombrie 1980 în localitatea Niscani, Republica
Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova,
localitatea Niscani. (3.580/2008)"se va citi: „91. Rusu Dumitru,
fiul lui Panteleimon (născut la 7.10.1922 în localitatea Niscani) si
Ecaterina, născut la data de 23 octombrie 1980 în localitatea Niscani,
Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual în Republica
Moldova, localitatea Niscani. (3.580/2008)"
*) A se vedea si
rectificarea publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 801
din 24 noiembrie 2009.
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
2.856/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 723
din 27 octombrie 2009, se face următoarea rectificare (care nu apartine
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 114*), în loc de: „114. Mîta Eugenia, fiica lui Lupu
Andrei si Sofia, născută la data de 9 iunie 1971 în localitatea
Vlăcinet, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual
în Republica Moldova, orasul Chisinău, Str. Grădinilor nr. 23, ap.
129. (1.533/2004) Copii minori: Mîta Andrian, născut la data de
29.05.1994." se va citi: „114. Mîta Eugenia, fiica lui Lupu Andrei
si Sofia, născută la data de 9 iunie 1971 în localitatea
Vălcinet, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual
în Republica Moldova, orasul Chisinău, Str. Grădinilor nr. 23, ap.
129. (1.533/2004) Copii minori: Mîta Andrian, născut la data de
29.05.1994."
*) A se
vedea si rectificarea publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 833
din 3 decembrie 2009.
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
3.060/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 780
din 16 noiembrie 2009, se face următoarea rectificare (care nu apartine
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 2, la pozitia 26, în loc de: „26. Petrov Lilia, fiica luiArion
Efim si Stepanida, născută la data de 4 octombrie 1953 în localitatea
Hagimus, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual în
Republica Moldova, orasul Bender, str. Matneva nr. 7, ap. 43.
(1.562/2005)"se va citi: „26. Petrov lulia, fiica luiArion Efim si
Stepanida, născută la data de 4 octombrie 1953 în localitatea
Hagimus, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu domiciliul actual în
Republica Moldova, orasul Bender, str. Matneva nr. 7, ap. 43.
(1.562/2005)".
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
3.061/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 786
din 18 noiembrie 2009, se face următoarea rectificare (care nu apartine
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 1, la pozitia 134, în loc de: „134. Zgarbur Nadejda, fiica lui Ion
siAnna, născută la data de 21 ianuarie 1985 în localitatea
Suhonogova, Rusia, cetătean moldovean, cu domiciliul actual în Republica
Moldova, municipiul Chisinău, Durlesti, str. Gribov nr. 8, bl. 3, ap. 10.
(3.707/2006)" se va citi: „134. Zgarbur Nadejda, fiica lui Ion siAnna,
născută la data de 21 ianuarie 1985 în localitatea Suhonogovo, Rusia,
cetătean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, municipiul
Chisinău, Durlesti, str. Gribov nr. 8, bl. 3, ap. 10. (3.707/2006)".
La
Ordinul ministrului justitiei si libertătilor cetătenesti nr.
3.062/C/2009 privind redobândirea cetăteniei române de către unele
persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 773
din 12 noiembrie 2009, se face următoarea rectificare (care nu apartine
Redactiei „Monitorul Oficial, Partea I"):
- În
anexa nr. 2, la pozitia 22, în loc de: „22. Gavrilită Mariana, fiica
lui Gheorghe si Alexandra, născută la data de 7 februarie 1983 în
localitatea Chisinău, Republica Moldova, cetătean moldovean, cu
domiciliul actual în Republica Moldova, municipiul Chisinău, Băcioi,
Str. Independentei nr. 48, ap. 5. (3.191/2005) Copii minori: Sestacov Laura,
născută la data de 10 iunie 2007."se va citi: „22.
Sestacov Mariana, fiica lui Gheorghe si Alexandra, născută la data de
7 februarie 1983 în localitatea Chisinău, Republica Moldova, cetătean
moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, municipiul Chisinău,
Băcioi, Str. Independentei nr. 48, ap. 5. (3.191/2005) Copii minori:
Sestacov Laura, născută la data de 10 iunie 2007."
![]() |
![]() |
Copyright 1998-2024 DSC.NET All rights reserved. |