MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul XXII - Nr. 220 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Joi, 8 aprilie 2010
SUMAR
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
247. - Hotărâre pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind finantarea sistemului informational specific domeniului imobiliar-edilitar si băncilor de date urbane, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 521/1997
265. - Hotărâre privind plata contributiei României pentru coorganizarea seminarului oficial „NATO’s Partnerships and Beyond” de la Oslo
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
260. - Ordin al ministrului transporturilor si infrastructurii privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2010 al Autoritătii Feroviare Române
261. - Ordin al ministrului transporturilor si infrastructurii privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2010 al Scolii Superioare de Aviatie Civilă
262. - Ordin al ministrului transporturilor si infrastructurii privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2010 al Autoritătii Rutiere Române - ARR
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind finantarea sistemului informational specific domeniului imobiliar-edilitar si băncilor de date urbane, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 521/1997
În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Normele metodologice privind finantarea sistemului informational specific domeniului imobiliar-edilitar si băncilor de date urbane, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 521/1997, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 247 din 12 septembrie 1997, cu modificările si completările ulterioare, se modifică si se completează după cum urmează:
1. În tot cuprinsul normelor metodologice, denumirea „Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice si Locuintelor” se înlocuieste cu denumirea „Ministerul Dezvoltării Regionale si Turismului”, iar denumirea „Ministerul Economiei si Finantelor” se înlocuieste cu denumirea „Ministerul Finantelor Publice”.
2. La articolul 5, litera c) se modifică si va avea următorul cuprins:
,,c) accesul specialistilor pentru executarea lucrărilor;”.
3. La articolul 5, după litera c) se introduce o nouă literă, litera d), cu următorul cuprins:
,,d) aducerea la cunostinta detinătorilor de imobile a rezultatelor lucrărilor SISDIEBDU privind imobilul, efectuată de către primării, împreună cu oficiile de cadastru si publicitate imobiliară, în conditiile prevăzute la art. 11 din Legea nr. 7/1996, republicată, cu modificările ulterioare.”
4. Articolul 6 se modifică si va avea următorul cuprins:
„Art. 6. - Ministerul Dezvoltării Regionale si Turismului, în exercitarea atributiilor sale în domeniul SISDIEBDU, colaborează cu Agentia Natională de Cadastru si Publicitate Imobiliară, precum si cu oficiile de cadastru si publicitate imobiliară, prin încheierea unui protocol de colaborare potrivit prevederilor art. 8 din Legea nr. 7/1996, republicată, cu modificările ulterioare.
Avizul de începere a lucrărilor, verificarea si receptia cadastrală cu acordare de număr cadastral imobilelor identificate prin lucrările SISDIEBDU se realizează de către oficiile de cadastru si publicitate imobiliară, în conditiile legii, potrivit anexei nr. 7.
Receptia si avizarea lucrărilor SISDIEBDU se asigură de consiliile locale si consiliile judetene si, respectiv, Consiliul General al Municipiului Bucuresti, în conditiile legii, potrivit anexelor nr. 6 si 7.
Controlul privind îndeplinirea formalitătilor de contractare, realizare, avizare si decontare a lucrărilor SISDIEBDU se exercită de către Ministerul Dezvoltării Regionale si Turismului.”
5. La articolul 7, alineatele 2 si 3 se modifică si vor avea următorul cuprins:
„Consiliile judetene si Consiliul General al Municipiului Bucuresti cuprind sumele repartizate si comunicate pentru finantarea sistemului informational specific domeniului imobiliar-edilitar si băncilor de date urbane, în bugetele proprii, la partea de venituri, la capitolul «Subventii de la bugetul de stat», subcapitolul «Finantarea lucrărilor de cadastru imobiliar», în baza sumelor aprobate în bugetul Ministerului Dezvoltării Regionale si Turismului, la titlul «Transferuri între unităti ale administratiei publice», respectiv la «Transferuri pentru lucrările de cadastru imobiliar».
Consiliile judetene si Consiliul General al Municipiului Bucuresti înstiintează consiliile locale cu privire la sumele repartizate si comunicate de Ministerul Dezvoltării Regionale si Turismului, conform anexei nr. 1. Sumele repartizate si comunicate se cuprind în bugetele proprii ale unitătilor administrativ-teritoriale, la partea de venituri, la capitolul «Subventii de la bugetul de stat», subcapitolul «Finantarea lucrărilor de cadastru imobiliar».”
6. Articolul 8 se modifică si va avea următorul cuprins:
„Art. 8. - Pentru fundamentarea necesarului de alocatii de la bugetul de stat în vederea realizării sistemului informational specific domeniului imobiliar-edilitar si băncilor de date urbane, se procedează astfel:
a) consiliile judetene si Consiliul General al Municipiului Bucuresti examinează si centralizează solicitările primite de la consiliile locale si transmit Ministerului Dezvoltării Regionale si Turismului, până la data de 1 mai a anului în curs pentru anul următor, lista cuprinzând sistemul informational specific domeniului imobiliar-edilitar si băncilor de date urbane pe localităti, suprafetele propuse si valoarea totală a cheltuielilor, potrivit anexei nr. 1;
b) în baza criteriilor enuntate la art. 9 alin. 2, Ministerul Dezvoltării Regionale si Turismului examinează solicitările, stabileste prioritătile si centralizează propunerile consiliilor judetene, Consiliului General al Municipiului Bucuresti, precum si ale consiliilor locale, pe baza cărora prezintă Ministerului Finantelor Publice estimările proprii, în scopul includerii în proiectul bugetului de stat pentru anul următor, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 2.”
7. Articolul 9 se modifică si va avea următorul cuprins:
„Al. 9. - În limita alocatiilor aprobate prin legea anuală a bugetului de stat, Ministerul Dezvoltării Regionale si Turismului stabileste prioritătile, repartizează si comunică consiliilor judetene si Consiliului General al Municipiului Bucuresti plafoanele aprobate anual si trimestrial, pe fiecare consiliu local, pentru realizarea SISDIEBDU.
Fondurile pentru realizarea lucrărilor SISDIEBDU se alocă pe baza următoarelor criterii de prioritizare:
a) localităti care au începute lucrările de realizare a SISDIEBDU, în vederea finalizării acestora;
b) localităti mici, cu fonduri insuficiente pentru realizarea SISDIEBDU;
c) localităti în care lucrările pentru realizarea SISDIEBDU au fost începute cu alocatii de la bugetul local;
d) localităti în care sunt prevăzute realizarea unor investitii importante în infrastructură;
e) localităti care sunt cuprinse în Programul de realizare a planurilor urbanistice generale si regulamentelor locale de urbanism;
f) localităti turistice si/sau cu potential turistic. Decontarea lucrărilor de realizare a SISDIEBDU se face lunar, în limita plafoanelor bugetare trimestriale, repartizate si comunicate.”
8. La articolul 11, alineatul 1 se modifică si va avea următorul cuprins:
„Consiliile judetene si Consiliul General al Municipiului Bucuresti verifică documentatia primită, acordă viza de control financiar preventiv propriu si, în limita alocatiilor trimestriale aprobate si comunicate, întocmesc lunar, pe consilii locale, decontul justificativ, care se transmite până la data de 5 a fiecărei luni pentru luna precedentă Ministerului Dezvoltării Regionale si Turismului, în două exemplare, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3. Pentru lucrările executate si receptionate până pe data de 10 decembrie, deconturile justificative se transmit până la data de 15 decembrie a anului bugetar.”
9. Articolul 12 se modifică si va avea următorul cuprins:
„Art. 12. - Presedintii consiliilor judetene, primarul general al municipiului Bucuresti si primarii celorlalte unităti administrativ-teritoriale răspund, în conformitate cu prevederile art. 23 din Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificările si completările ulterioare, de utilizarea fondurilor transferate de Ministerul Dezvoltării Regionale si Turismului, cu destinatia pentru care au fost alocate.”
10. Articolul 14 se modifică si va avea următorul cuprins:
„Art. 14. - În limita plafoanelor aprobate, repartizate si comunicate de Ministerul Dezvoltării Regionale si Turismului, consiliile judetene, Consiliul General al Municipiului Bucuresti, precum si consiliile locale răspund de utilizarea fondurilor repartizate strict pentru destinatia aprobată, conform prevederilor legale, respectiv de executia sistemului informational specific domeniului imobiliar-edilitarsi băncilor de date urbane.”
11. La articolul 16, alineatul 2 se modifică si va avea următorul cuprins:
„Acestea, la cerere, vor fi puse gratuit la dispozitia autoritătii centrale responsabile cu realizarea SISDIEBDU, pentru organizarea unor baze de date referitoare la evidenta imobiliar-edilitară la nivelul intravilanului localitătilor si pentru realizarea unor proiecte în colaborare cu alte institutii sau autorităti ale administratiei publice centrale sau locale, institutiilor financiare de sub autoritatea Ministerului Finantelor Publice, precum si directiei de specialitate din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor, pentru determinarea valorii impozabile a fiecărui bun imobil.”
12. Anexele nr. 1, 2, 4, 6a) si 7 se modifică si se înlocuiesc cu anexele nr. 1-5, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul dezvoltării regionale si turismului,
Elena Gabriela Udrea
Ministrul administratiei si internelor,
Vasile Blaga
Ministrul finantelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu
Bucuresti, 24 martie 2010.
Nr. 247.
(Anexa nr. 1 la normele metodologice)
CONSILIUL*).......................
LISTA
cuprinzând sistemele informationale specifice domeniului imobiliar-edilitar si băncilor de date urbane pe anul........., cu finantare de la bugetul de stat, ce se realizează în conformitate cu prevederile art. 67 din Legea cadastrului si a publicitătii imobiliare nr. 7/1996
|
|
|
|
|
|
|
|
- lei - |
|||
Consiliul Local .............................. Denumirea lucrării |
U.M. |
Cantitatea |
Pretul U.M. |
Valoarea totală |
Valoarea rămasă de executat |
Valoarea 20... |
Din care în trimestrul: |
Termen de finalizare |
|||
I |
II |
III |
IV |
||||||||
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
Total, din care: A. Lucrări în continuare |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Consiliul Local............ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a) Lucrări tehnice de identificare, măsurare si inventariere a imobilelor si a retelelor edilitare |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- lucrări geodezice - lucrări pentru realizarea planului topografic, cadastral si tehnic-edilitar - lucrări de cartare imobiliară - lucrări de inventariere a retelelor edilitare |
ha ha ha ha |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
b) Banca de date urbane |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- încărcare, organizare si prelucrare date grafice si textuale privind imobilele si retelele edilitare - întretinerea si actualizarea băncii de date urbane - instruire-formare utilizatori |
ha ha pers. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Consiliul Local............. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a)........................... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
b)........................... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B. Lucrări noi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Consiliul Local............ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a) Lucrări tehnice de identificare, măsurare si inventariere a imobilelor si a retelelor edilitare |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- lucrări geodezice - lucrări pentru realizarea planului topografic, cadastral si tehnic-edilitar - lucrări de cartare imobiliară - lucrări de inventariere a retelelor edilitare |
ha ha ha ha |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
b) Banca de date urbane |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- încărcare, organizare si prelucrare date grafice si textuale privind imobilele si retelele edilitare - întretinerea si actualizarea băncii de date urbane - instruire-formare utilizatori |
ha ha pers. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Consiliul Local............. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a)........................... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
b)........................... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Presedinte, ............................ |
Directia................................. |
Întocmit Serviciul/(biroul cadastru).................... |
*) Se completează, după caz: JUDETEAN sau GENERAL AL MUNICIPIULUI BUCURESTI.
(Anexa nr. 2 la normele metodologice)
MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE SI TURISMULUI
Aprobat
Ordonatorul principal de credite
LISTA
cuprinzând sistemul informational specific domeniului imobiliar-edilitar si băncilor de date urbane pe anul....., cu finantare de la bugetul de stat, ce se realizează în conformitate cu prevederile art. 67 din Legea cadastrului si a publicitătii imobiliare nr. 7/1996
|
|
- lei - |
Nr. crt. |
|
Valoarea 20... |
0 |
1 |
2 |
|
TOTAL |
|
|
din care: |
|
A |
Lucrări în continuare: |
|
|
1) Lucrări geodezice - cantitate - ha - valoare medie/ha a lucrărilor existente |
|
|
2) Lucrări pentru realizarea planului topografic, cadastral si tehnic-edilitar - cantitate - ha - valoare medie/ha a lucrărilor existente |
|
|
3) Lucrări de cartare imobiliară - cantitate - ha - valoare medie/ha a lucrărilor existente |
|
|
4) Lucrări de inventariere a retelelor edilitare - cantitate - ha - valoare medie/ha a lucrărilor existente |
|
|
5) Bancă de date urbane - cantitate - ha - valoare medie/ha a lucrărilor existente |
|
B |
Lucrări noi: |
|
|
1) Lucrări geodezice - cantitate - ha - valoare medie/ha a lucrărilor existente |
|
|
2) Lucrări pentru realizarea planului topografic, cadastral si tehnic-edilitar - cantitate - ha - valoare medie/ha a lucrărilor existente |
|
|
3) Lucrări de cartare imobiliară - cantitate - ha - valoare medie/ha a lucrărilor existente |
|
|
4) Lucrări de inventariere a retelelor edilitare - cantitate - ha - valoare medie/ha a lucrărilor existente |
|
|
5) Bancă de date urbane - cantitate - ha - valoare medie/ha a lucrărilor existente |
|
Directia generală economică/Directia economică Director general/Director, ............................................................... |
Directia generală/Directia................ Director general/Director, ............................................................... |
ANEXA Nr. 3
(Anexa nr. 4 la normele metodologice)
Executant...................
SITUATIE DE LUCRĂRI
cuprinzând sistemul informational specific domeniului imobiliar-edilitar si băncilor de date urbane pe luna......anul..... În localitatea (comuna, orasul, municipiul), cu finantare de la bugetul de stat, ce se realizează în conformitate cu prevederile art. 67 din Legea cadastrului si publicitătii imobiliare nr. 7/1996
Nr. crt. |
Categoria de lucrări |
U.M. |
Cantitatea |
Pretul U.M. |
Valoarea (lei) |
Valoarea cu TVA (lei) |
I |
Lucrări tehnice de identificare, măsurare si inventariere a imobilelor si retelelor edilitare |
|
|
|
|
|
1 |
Lucrări geodezice |
ha |
|
|
|
|
2 |
Lucrări pentru realizarea planului topografic, cadastral si tehnic-edilitar |
ha |
|
|
|
|
3 |
Lucrări de cartare imobiliară |
ha |
|
|
|
|
4 |
Lucrări de inventariere a retelelor edilitare |
ha |
|
|
|
|
|
TOTAL I: |
|
|
|
|
|
II |
Banca de date urbane |
|
|
|
|
|
5 |
Încărcare, organizare si prelucrare date grafice si textuale privind imobilele si retelele edilitare |
ha |
|
|
|
|
6 |
Întretinere si actualizare banca de date urbane |
ha |
|
|
|
|
7 |
Instruire-formare utilizatori |
pers. |
|
|
|
|
|
TOTAL II: |
|
|
|
|
|
|
TOTAL SITUATIE DE LUCRĂRI |
|
|
|
|
|
Beneficiar Consiliul Local....................... Primar, ............................................................... |
Executant Societatea Comercială..................... Director, ............................................................... |
ANEXA Nr. 4
[Anexa nr. 6a) la normele metodologice]
Executant...................
SITUATIA
privind receptia, avizarea si decontarea lucrărilor sistemului informational specific domeniului imobiliar-edilitar si băncilor de date urbane până la data etapei curente de receptie si avizare
I. Denumirea lucrării: „Sistemul informational specific domeniului imobiliar-edilitar si băncilor de date urbane”
II. Beneficiar: Consiliul Local al (comunei, orasului, municipiului).........................
III. Etapele anterioare ale activitătii de receptie, avizare si decontare
|
Etapa si continutul |
Valoarea devizului |
Proces-verbal/data |
1 |
a) Lucrări tehnice de identificare, măsurare si inventariere a imobilelor si a retelelor edilitare - lucrări geodezice - lucrări pentru realizarea planului topografic, cadastral si tehnic-edilitar - lucrări de cartare imobiliară - lucrări de inventariere a retelelor edilitare b) Banca de date urbane - încărcare, organizare si prelucrare date grafice si textuale privind imobilele si retelele edilitare - întretinerea si actualizarea băncii de date urbane - instruire-formare utilizatori |
|
|
2 |
a)......................... |
|
|
… … …
|
|
|
|
Beneficiar Consiliul Local....................... Primar, ............................................................... |
Executant Societatea Comercială..................... Director, ............................................................... |
ANEXA Nr. 5
(Anexa nr. 7 la normele metodologice)
OCPI |
Aprob Director OCPI, ............................................................... (numele si prenumele) (semnătura si stampila OCPI) |
PROCES-VERBAL DE RECEPTIE Nr................
Întocmit astăzi,................
Privind lucrarea....................................(denumirea lucrării)./................/UAT.............../sector.................
1. Beneficiar..................
2. Executant..................
3. Aviz de începere a lucrărilor nr.................., data.............................
4. Lista documentelor si a documentatiilor care se predau OCPI (format analogic/digital):
|
Format analogic |
Format diaital |
- .................................................. |
□ |
□ |
- .................................................. |
□ |
□ |
- .................................................. |
□ |
□ |
- .................................................. |
□ |
□ |
5. Receptia lucrării
5.1. Atribuire numere cadastrale
Pentru imobilele care sunt situate în judetul ................................, UAT .................., sectorul ..................., au fost atribuite numerele cadastrale de la .............. la ................ (în cazul lucrării declarate ADMISĂ se completează intervalul numerelor cadastrale atribuite în sistemul informatic)
NOTĂ:
Pentru lucrările prevăzute la pct. 5.1, prezentul proces-verbal de receptie este valabil însotit de „Planul cadastral al imobilelor” si „Registrul cadastral al imobilelor si proprietarilor”, receptionate de OCPI..............
5.2. Alte tipuri de lucrări (fără atribuire de numere cadastrale)................
6. Concluzii:
Lucrarea este declarată: ADMISĂ □ RESPINSĂ □ (Se bifează căsuta corespunzătoare.)
7. Conditiile impuse pentru refacere în cazul lucrării declarate RESPINSĂ (Se întocmeste si se atasează Nota de constatare cu motivele respingerii si termenul impus pentru refacere.)
Inginer sef OCPI,
..................................................
(numele, prenumele si semnătura)
Inspector/comisie de receptie,
..................................................
(numele, prenumele, parafa si semnătura)
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind plata contributiei României pentru coorganizarea seminarului oficial „NATOs Partnerships and Beyond” de la Oslo
În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă plata contributiei României pentru coorganizarea seminarului oficial „NATOs Partnerships and Beyond” de la Oslo, în sumă de 7.500 euro.
Art. 2. - Fondurile necesare pentru plata contributiei prevăzute la art. 1 se suportă din bugetul Ministerului Afacerilor Externe pe anul 2010, capitolul „Autorităti publice si actiuni externe”, titlul „Bunuri si servicii”.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul afacerilor externe,
Teodor Baconschi
Ministrul finantelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu
Bucuresti, 31 martie 2010.
Nr. 265.
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2010 al Autoritătii Feroviare Române
În temeiul prevederilor art. 16 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificările si completările ulterioare, ale art. 8 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 626/1998 privind organizarea si functionarea Autoritătii Feroviare Române - AFER, cu modificările si completările ulterioare, si ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, cu modificările ulterioare,
ministrul transporturilor si infrastructurii emite următorul ordin:
Art. 1. - (1) Se aprobă bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2010 al Autoritătii Feroviare Române, care functionează în subordinea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, finantată din venituri proprii, prevăzut în anexa*) care face parte integrantă din prezentul ordin.
(2) Defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuti în bugetul de venituri si cheltuieli al Autoritătii Feroviare Române se aprobă de către consiliul de conducere al acesteia.
Art. 2. - (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri si cheltuieli al Autoritătii Feroviare Române reprezintă limite maxime si nu pot fi depăsite decât în cazuri justificate si numai cu aprobarea ministrului transporturilor si infrastructurii.
(2) În cazul în care în executie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Autoritatea Feroviară Română poate efectua cheltuieli proportional cu gradul de realizare a veniturilor.
Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul transporturilor si infrastructurii,
Constantin Dascălu,
secretar de stat
Bucuresti, 31 martie 2010.
Nr. 260.
ANEXĂ
MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
AUTORITATEA FEROVIARA ROMÂNĂ
BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI PE ANUL 2010
|
|
|
|
- mii lei - |
Cap./ Titlu |
Subcap. Articol |
Paragraf Alineat |
Denumirea indicatorilor |
Program 2010 |
|
A |
|
B |
1 |
|
|
|
VENITURI PROPRII-TOTAL |
40.235,00 |
|
|
|
I.VENITURI CURENTE |
40.228,00 |
C |
|
|
VENITURI NEFISCALE |
40.228,00 |
C1 |
|
|
VENITURI DIN PROPRIETATE |
35,00 |
|
31.10 |
|
Venituri din dobânzi |
35,00 |
|
|
03 |
Alte venituri din dobânzi |
35,00 |
C2 |
|
|
VÂNZĂRI DE BUNURI SI SERVICII |
|
|
33.10 |
|
Venituri din prestări de servicii si alte activităti |
40.183,00 |
|
|
08 |
Venituri din prestări de servicii |
39.783,00 |
|
|
16 |
Venituri din valorifcarea produselor obtinute din productia proprie |
100,00 |
|
|
20 |
Venituri din cercetare |
150,00 |
|
|
50 |
Alte venituri din prestări servicii si alte activităti |
150,00 |
|
35.10 |
|
AMENZI, PENALITĂTI SI CONFISCĂRI |
10,00 |
|
|
50 |
Alte amenzi, penalităti si confiscări |
10,00 |
|
39.10 |
|
II.VENITURI DIN CAPITAL |
7,00 |
|
|
50 |
Alte venituri din valorificarea unor bunuri |
7,00 |
|
|
|
CHELTUIELI-TOTAL |
40.235,00 |
|
|
|
CHELTUIELI CURENTE |
38.335,00 |
10 |
|
|
Titlul I. CHELTUIELI DE PERSONAL |
31.038,00 |
|
10.01 |
|
Cheltuieli salariale în bani |
23.568,00 |
|
|
01 |
Salarii de bază |
20.450,00 |
|
|
04 |
Spor de vechime |
|
|
|
05 |
Sporuri pentru conditii de muncă |
380,00 |
|
|
06 |
Alte sporuri |
45,00 |
|
|
07 |
Ore suplimentare |
|
|
|
08 |
Fond de premii |
|
|
|
09 |
Prima de vacantă |
1.705,00 |
|
|
12 |
Indemnizatii plătite unor persoane din afara unitătii |
50,00 |
|
|
13 |
Indemnizatii de delegare |
260,00 |
|
|
30 |
Alte drepturi salariale în bani |
678,00 |
|
10.02 |
|
Cheltuieli salariate în natură |
960,00 |
|
|
01 |
Tichete de masă |
960,00 |
|
10.03 |
|
Contributii |
6.510,00 |
|
|
01 |
Contributii pentru asigurările sociale de stat |
4.915,00 |
|
|
02 |
Contributii pentru asigurările de somaj |
119,00 |
|
|
03 |
Contributii pentru asigurările sociale de sănătate |
1.239,00 |
|
|
04 |
Contributii pentru asigurările de accidente de muncă |
39,00 |
|
|
06 |
Contributii pt.concedii si indemnizatii |
198,00 |
20 |
|
|
Titlul II. BUNURI SI SERVICII |
6.652,00 |
|
20.01 |
|
Bunuri si servicii |
3.517,00 |
|
|
01 |
Furnituri de birou |
30,00 |
|
|
02 |
Materiale pentru curătenie |
20,00 |
|
|
03 |
încălzit, iluminat si fortă motricâ |
800,00 |
|
|
04 |
Apă, canal si salubritate |
80,00 |
|
|
05 |
Carburanti si lubrifianti |
220,00 |
|
|
06 |
Piese de schimb |
150,00 |
|
|
08 |
Postă, telecomunicatii, radio, tv, internet |
610,00 |
|
|
09 |
Materiale si prestări de servicii cu caracter functional |
552,00 |
|
|
30 |
Alte bunuri si servicii pentru întretinere si functionare |
1.055,00 |
|
20.02 |
|
Reparatii curente |
1.000,00 |
|
20.04 |
|
Medicamente si materiale sanitare |
10,00 |
|
|
02 |
Materiale sanitare |
10,00 |
|
20.05 |
|
Bunuri de natura obiectelor de inventar |
220,00 |
|
|
01 |
Uniforme si echipament |
100,00 |
|
|
03 |
Lenjerie si accesorii de pat |
20,00 |
|
|
30 |
Alte obiecte de inventar |
100,00 |
|
20.06 |
|
Deplasări, detasări, transferări |
700,00 |
|
|
01 |
Deplasări interne |
300,00 |
|
|
02 |
Deplasări în străinătate |
400,00 |
|
20.11 |
|
Carp, publicatii si materiale documentare |
100,00 |
|
20.12 |
|
Consultantă si expertiză |
40,00 |
|
20.13 |
|
Pregătire profesională |
225,00 |
|
20.14 |
|
Protectia muncii |
150,00 |
|
20.30 |
|
Alte cheltuieli |
690,00 |
|
|
01 |
Reclamă si publicitate |
20,00 |
|
|
02 |
Protocol si reprezentare |
50,00 |
|
|
04 |
Chirii |
300,00 |
|
|
30 |
Alte cheltuieli cu bunuri si servicii |
320,00 |
57 |
|
|
Titlul IX. ASISTENTA SOCIALA |
645,00 |
|
57.02 |
|
Ajutoare sociale |
645,00 |
|
|
01 |
Ajutoare sociale în numerar |
645,00 |
|
|
|
CHELTUIELI DE CAPITAL |
1.900,00 |
71 |
|
|
Titlul XII. ACTIVE NEFINANCIARE |
1.900,00 |
|
71.01 |
|
Active fixe |
1.900,00 |
|
|
01 |
Constructii |
150,00 |
|
|
02 |
Masini, echipamente si mijloace de transport |
1.600,00 |
|
|
03 |
Mobilier, aparatură birotică si alte active corporale |
|
|
|
30 |
Alte active fixe |
150,00 |
Date de fundamentare a cheltuielilor de personal în bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2010:
1) Număr mediu de personal: 549 persoane;
2) Câstigul mediu brut lunar: 3.482 lei(RON)/salariat;
3) În câstigul mediu salarial brut lunar de la punctul 2) nu este cuprinsă si suma aferentă salariilor Directorului General si a directorilor de organisme (suma de 344 mii lei);
4) În cheltuielile salariale în bani sunt cuprinse si: indemnizatiile membrilor Consiliului de Conducere si ale membrilor Comitetelor directoare ale organismelor (suma de 50 mii lei), diferente salariale calculate si datorate conform sentintelor definitive si irevocabile (suma de 180 mii lei) si indemnizatiile de delegare (suma de 260 mii lei).
MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2010 al Scolii Superioare de Aviatie Civilă
În temeiul prevederilor art. 16 alin. (1) lit. c)din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificările si completările ulterioare, ale art. 5 din Ordonanta Guvernului nr. 15/1999 privind înfiintarea Scolii Superioare de Aviatie Civilă, aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 352/2003, si ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, cu modificările si completările ulterioare,
ministrul transporturilor si infrastructurii emite următorul ordin:
Art. 1. - (1) Se aprobă bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2010 al Scolii Superioare de Aviatie Civilă, care functionează în subordinea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, finantată din venituri proprii si alocatii de la bugetul de stat, prevăzut în anexa*) care face parte integrantă din prezentul ordin.
(2) Defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuti în bugetul de venituri si cheltuieli al Scolii Superioare de Aviatie Civilă se aprobă de către consiliul de conducere al acesteia.
Art. 2. - (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri si cheltuieli al Scolii Superioare de Aviatie Civilă reprezintă limite maxime, care nu pot fi depăsite decât în cazuri justificate si numai cu aprobarea ministrului transporturilor si infrastructurii.
(2) În cazul în care în executie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Scoala Superioară de Aviatie Civilă poate efectua cheltuieli proportional cu gradul de realizare a veniturilor.
Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul transporturilor si infrastructurii,
Constantin Dascălu,
secretar de stat
Bucuresti, 31 martie 2010.
Nr. 261.
ANEXĂ
MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
SCOALA SUPERIOARA DE AVIATIE CIVILĂ
BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI PE ANUL 2010
|
|
|
|
- mii lei - |
Cap./ Titlu |
Subcap./ Articol |
Paragraf/ Alineat |
Denumire indicator |
Program 2010 |
A |
B |
1 |
||
|
|
|
VENITURI TOTAL |
30.324,00 |
|
|
|
VENITURI PROPRII |
12.210,00 |
|
|
|
VENITURI CURENTE |
12.210,00 |
|
|
|
VENITURI NEFISCALE |
12.210,00 |
C2 |
|
|
VÂNZĂRI DE BUNURI SI SERVICII |
12.210,00 |
|
33.10 |
|
Venituri din prestări servicii |
12.210,00 |
|
|
08 |
Venituri din prestări servicii |
4.000,00 |
|
|
|
Venituri din org.cursuri calific.si conversie profesionala |
|
|
|
17 |
specializare si perfectionare |
7.700,00 |
|
|
50 |
Alte venituri din prestări servicii si alte activităti |
510.00 |
|
39.10 |
|
VENITURI DIN CAPITAL |
|
|
|
01 |
Venituri din valorificare unor bunuri ale institutiilor publice |
|
|
|
|
VENITURI DIN ALOCATII DE LA BUGET |
18.114,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
I.CHELTUIELI, din care: |
30.324,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
12.210,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
18.114,00 |
|
01 |
|
CHELTUIELI CURENTE |
18.600,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
12.210,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
6.390.00 |
|
10 |
|
Titlul I. CHELTUIELI DE PERSONAL |
8.600,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
5.700,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
2.900,00 |
|
1001 |
|
Cheltuieli salariale in bani |
6.510,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
4.330,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
2.180.00 |
|
|
01 |
Salarii de bază |
4.050,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
2.601,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
1.449,00 |
|
|
03 |
Indemnizatie de conducere |
13.00 |
|
|
|
Venituri proprii |
13.00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
|
|
|
04 |
Spor de vechime |
38.00 |
|
|
|
Venituri proprii |
38.00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
|
|
|
05 |
Sporuri pentru conditii de muncă |
298.00 |
|
|
|
Venituri proprii |
184.00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
114.00 |
|
|
06 |
Alte sporuri |
1.540,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
1.040,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
500,00 |
|
|
08 |
Fond de premii |
400.00 |
|
|
|
Venituri proprii |
300.00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
100.00 |
|
|
12 |
Indemnizatii plătite unor persoane din afara unitătii |
16,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
15,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
1.00 |
|
|
13 |
Indemnizatii de delegare |
20.00 |
|
|
|
Venituri proprii |
20.00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
|
|
|
30 |
Alte drepturi salariale în bani |
135,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
119.00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
16.00 |
|
10.03 |
|
Contributii |
2.090,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
1.370,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
720,00 |
|
|
01 |
Contributii pentru asigurările sociale de stat |
1.632,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
1.065.00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
567.00 |
|
|
02 |
Contributii pentru asigurările de somaj |
18.00 |
|
|
|
Venituri proprii |
12,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
6.00 |
|
|
03 |
Contributii pentru asigurările sociale de sănătate |
340.00 |
|
|
|
Venituri proprii |
226,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
114,00 |
|
|
04 |
Contributii pentru asigurările de accidente de muncă |
12.00 |
|
|
|
Venituri proprii |
9.00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
3,00 |
|
|
06 |
Contributii pentru concedii si indemnizatii |
88.00 |
|
|
|
Venituri proprii |
58.00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
30,00 |
|
20 |
|
Titlul II BUNURI SI SERVICII |
10.000,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
6.510,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
3.490,00 |
|
20.01 |
|
Bunuri si servicii |
4.996,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
3.312,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
1.684,00 |
|
|
01 |
Furnituri de birou |
73.00 |
|
|
|
Venituri proprii |
70.00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
3,00 |
|
|
02 |
Materiale pentru curătenie |
72.00 |
|
|
|
Venituri proprii |
72,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
|
|
|
03 |
Încălzit, iluminat si fortă motrică |
182.00 |
|
|
|
Venituri proprii |
140,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
42.00 |
|
|
04 |
Apă. canal si salubritate |
53,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
50.00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
3,00 |
|
|
05 |
Carburanti si lubrifianti |
2,480,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
1.480,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
1.000,00 |
|
|
06 |
Piese de schimb |
1.300,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
800,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
500,00 |
|
|
08 |
Postă, telecomunicatii, radio, tv, internet |
102.00 |
|
|
|
Venituri proprii |
100.00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
2.00 |
|
|
09 |
Materiale si prestări de servicii cu caracter functional |
550.00 |
|
|
|
Venituri proprii |
450,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
100.00 |
|
|
30 |
Alte bunuri si servicii pentru întretinere si functionare |
184,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
150,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
34.00 |
|
20 02 |
|
Reparatii curente |
1.287,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
887,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
400,00 |
|
2003 |
|
Hrana |
300.00 |
|
|
|
Venituri proprii |
|
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
300.00 |
|
|
01 |
Hrană pentru oameni |
300.00 |
|
|
|
Venituri proprii |
|
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
300.00 |
|
20.04 |
|
Medicamente si materiale sanitare |
8.00 |
|
|
|
Venituri proprii |
8,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
|
|
|
01 |
Medicamente |
8,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
8,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
|
|
20.05 |
|
Bunuri de natura obiectelor de inventar |
95.00 |
|
|
|
Venituri proprii |
65.00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
30,00 |
|
|
01 |
Uniforme si echipament |
25,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
5.00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
20.00 |
|
|
30 |
Alte obiecte de inventar |
70,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
60.00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
10,00 |
|
20.06 |
|
Deplasări, detasări, transferări |
55,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
55.00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
|
|
|
01 |
Deplasări interne, detasări, transferări |
5.00 |
|
|
|
Venituri proprii |
5.00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
|
|
|
02 |
Deplasări în străinătate |
50,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
50,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
|
|
20.11 |
|
Cărti, publicatii si materiale documentare |
100,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
50,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
50,00 |
|
20.12 |
|
Consultantă si expertiză |
60,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
60,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
|
|
20.13 |
|
Pregătire profesională |
15,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
15,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
|
|
20.30 |
|
Alte cheltuieli |
3.084,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
2058,00 |
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
1,026,00 |
|
70 |
|
CHELTUIELI DE CAPITAL |
11.724,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
|
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
11.724.00 |
|
71 |
|
Titlul X. ACTIVE NEFINANCIARE |
11.724,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
|
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
11.724,00 |
|
71,01 |
|
Active fixe |
11.724,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
|
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
11.724,00 |
|
|
01 |
Constructii |
|
|
|
|
Venituri proprii |
|
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
|
|
|
02 |
Masini, echipamente si mijloace de transport |
11.724,00 |
|
|
|
Venituri proprii |
|
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
11.724,00 |
|
|
03 |
Mobilier, aparatura birotica si alte active |
|
|
|
|
Venituri proprii |
|
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
|
|
71.03 |
|
Reparatii capitale aferente activelor fixe |
|
|
|
|
Venituri proprii |
|
|
|
|
Alocatii de la buget de stat |
|
Date de fundamentare a cheltuielilor de personal în bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2010:
l) Numar mediu de personal: 112 persoane
2) Câstigul mediu brut lunar: 4.793 lei(RONJ/salariat;
3) În câstigul mediu brut lunar de la punctul 2) nu este cuprinsă si suma destinată plătii conducătorului unitătii (suma de 90 mii lei), suma destinata membrilor consiliului de conducere (16 mii lei), precum si indemnizatiile pentru delegări (suma de 20 mii lei).
MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2010 al Autoritătii Rutiere Române –ARR
În temeiul prevederilor art. 16 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificările si completările ulterioare, ale art. 7 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 625/1998 privind organizarea si functionarea Autoritătii Rutiere Române - ARR, cu modificările si completările ulterioare, si ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, cu modificările si completările ulterioare,
ministrul transporturilor si infrastructurii emite următorul ordin:
Art. 1. - (1) Se aprobă bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2010 al Autoritătii Rutiere Române - ARR, care functionează în subordinea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, finantată din venituri proprii, prevăzut în anexa*) care face parte integrantă din prezentul ordin.
(2) Defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuti în bugetul de venituri si cheltuieli al Autoritătii Rutiere Române -ARR se aprobă de către consiliul de conducere al acesteia, cu exceptia creditelor bugetare aferente fondurilor externe nerambursabile.
Art. 2. - (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri si cheltuieli al Autoritătii Rutiere Române-ARR reprezintă limite maxime si nu pot fi depăsite decât în cazuri justificate si numai cu aprobarea ministrului transporturilor si infrastructurii.
(2) În cazul în care în executie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Autoritatea Rutieră Română -ARR poate efectua cheltuieli proportional cu gradul de realizare a veniturilor.
Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul transporturilor si infrastructurii,
Constantin Dascălu,
secretar de stat
Bucuresti, 31 martie 2010.
Nr. 262.
ANEXĂ
MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
AUTORITATEA RUTIERA ROMÂNĂ –ARR
|
|
|
|
- mii lei - |
Cap./ Titlu |
Subcap./ Articol |
Paragraf/ Alineat |
Denumirea indicatorilor |
Program 2010 |
A |
B |
1 |
||
|
|
|
VENITURI PROPRII TOTAL VENITURI |
76.874,00 |
|
|
|
VENITURI CURENTE |
76 874,00 |
C |
|
|
VENITURI NEFISCALE |
76.474,00 |
C1 |
|
|
VENITURI DIN PROPRIETATE |
400,00 |
|
31.10 |
|
VENITURI DIN DOBÂNZI |
400,00 |
|
|
03 |
Alte venituri din dobânzi |
400,00 |
C2 |
|
|
VÂNZĂRI DE BUNURI SI SERVICII |
76.474,00 |
|
33.10 |
|
Venituri din prestări de servicii si alte activităti |
76.474,00 |
|
|
08 |
Venituri din prestări de servicii |
76474,00 |
|
|
|
CHELTUIELI TOTAL |
76.874,00 |
|
|
|
CHELTUIELI CURENTE (10+20+55+57) |
56 311,00 |
10 |
|
|
Titlul I. CHELTUIELI DE PERSONAL |
33.257,00 |
|
10.01 |
|
Cheltuieli salari ale în bani |
25.119.00 |
|
|
01 |
Salarii de bază |
20.063,00 |
|
|
03 |
indemnizatie de conducere |
31,00 |
|
|
04 |
Spor de vechime |
147,00 |
|
|
05 |
Sporuri pentru conditii de muncă |
1.256,00 |
|
|
06 |
Alte sporuri |
50,00 |
|
|
07 |
Ore suplimentare |
|
|
|
08 |
Fond de premii |
1 300,00 |
|
|
09 |
Prima de vacantă |
1.728,00 |
|
|
12 |
Indemnizatii plătite unor persoane din afara unitătii |
8,00 |
|
|
13 |
Indemnizatii de delegare |
100,00 |
|
|
30 |
Alte drepturi salariale în bani |
436,00 |
|
10.02 |
|
Cheltuieli salariale în natură |
1253,00 |
|
|
01 |
Tichete de masă |
1.253,00 |
|
10.03 |
|
Contributii |
6-885,00 |
|
|
01 |
Contributii pentru asigurările sociale de stat |
5204,00 |
|
|
02 |
Contributii pentru asigurările de somaj |
125,00 |
|
|
03 |
Contributii pentru asigurările sociale de sănătate |
1 301,00 |
|
|
04 |
Contributii pentru asigurările de accidente de muncă |
42,00 |
|
|
06 |
Contributii pentru concedii si indemnizatii |
213,00 |
20 |
|
|
Titlul II. BUNURI SI SERVICII |
22.854,00 |
|
20.01 |
|
Bunuri si servicii |
15.501,00 |
|
|
01 |
Furnituri de birou |
600,00 |
|
|
02 |
Materiale pentru curătenie |
35,00 |
|
|
03 |
încălzit, iluminat si fortă motrică |
650,00 |
|
|
04 |
Apă, canal si salubritate |
80,00 |
|
|
05 |
Carburanti si lubrifianti |
1.500,00 |
|
|
08 |
Postă, telecomunicatii, radio, tv, internet |
1 785,00 |
|
|
09 |
Materiale si prestări de servicii cu caracter functional |
8.234,00 |
|
|
30 |
Alte bunuri si servicii pentru întretinere si functionare |
2617,00 |
|
20.02 |
|
Reparatii curente |
100,00 |
|
20.05 |
|
Bunuri de natura obiectelor de inventar |
1.133.00 |
|
|
01 |
Uniforme si echipament |
800,00 |
|
|
30 |
Alte obiecte de inventar |
333,00 |
|
20.06 |
|
Deplasări, detasări, transferări |
1.113,00 |
|
|
01 |
Deplasări interne |
733,00 |
|
|
02 |
Deplasări în străinătate |
380,00 |
|
20.11 |
|
Cărti, publicatii si materiale documentare |
50,00 |
|
20.13 |
|
Pregătire profesională |
100.00 |
|
20.14 |
|
Protectia muncii |
75,00 |
|
20.30 |
|
Alte cheltuieli |
4.782.00 |
|
|
02 |
Protocol si reprezentare |
20,00 |
|
|
04 |
Chirii |
2600,00 |
|
|
07 |
Fondul conducătorului institutiei |
13,00 |
|
|
30 |
Alte cheltuieli cu bunuri si servicii |
2.149,00 |
|
57.02 |
|
Asistentă socială |
200 |
|
|
01 |
Ajutoare sociale |
200 |
|
|
04 |
Tichete cadou pentru cheltuieli sociale |
|
|
|
|
CHELTUIELI DE CAPITAL |
20.563,00 |
71 |
|
|
Titlul X. ACTIVE NEFINANCIARE |
20.563,00 |
|
71.01 |
|
Active fixe (inclusiv reparatii capitale) |
20.563,00 |
|
|
01 |
Constructii |
5.132,00 |
|
|
02 |
Masini, echipamente si mijloace de transport |
6.025,00 |
|
|
03 |
Mobilier, aparatură birotică si alte active corporale |
|
|
|
30 |
Alte active fixe (inclusiv reparatii capitale) |
9.406,00 |
Date de fundamentare a cheltuielilor de personal în bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2010:
1) Număr mediu de personal: 653 persoane;
2) Câstigul mediu brut lunar: 3.170 lei(RON)/salariat;
3) În câstigul mediu brut lunar de la punctul 2) nu este cuprinsă si suma destinată plătii conducătorului unitătii (suma de 87 mii lei);
4) În cheltuielile cu salariile sunt cuprinse si indemnizatiile membrilor Consiliului de Conducere (suma de 8 mii lei) si indemnizatii delegare (suma de 100 mii lei), precum si litigii conform hotărârilor judecătoresti si litigii în derulare (suma de 119 mii lei).
![]() |
![]() |
Copyright 1998-2024 DSC.NET All rights reserved. |