MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul 177 (XXI) - Nr. 315 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Marti, 12 mai 2009
SUMAR
HOTĂRÂRI ALE CAMEREI DEPUTATILOR
23. - Hotărâre privind efectuarea unui control de către Curtea de Conturi la Societatea Comercială „Nicolina” - S.A.
24. - Hotărâre pentru modificarea Hotărârii Camerei Deputatilor nr. 23/2006 privind structura organizatorică a serviciilor Camerei Deputatilor si a Regulamentului de organizare si functionare al serviciilor Camerei Deputatilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputatilor nr. 31/2006
443. - Hotărâre pentru modificarea si completarea Hotărârii Guvernului nr. 1.194/2008 privind organizarea, structura si functionarea Agentiei Nationale pentru Pescuit si Acvacultura
543. - Hotărâre privind modificarea anexei nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului
544. - Hotărâre privind modificarea caracteristicilor unor imobile aflate în domeniul public al statului si în administrarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale
545. - Hotărâre privind trecerea din domeniul public al statului în domeniul privat al statului a unor constructii aflate în administrarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Institutul de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
403. - Ordin al ministrului sănătătii privind modificarea si completarea Ordinului ministrului sănătătii nr. 418/2005 pentru aprobarea Catalogului national de programe de studii complementare în vederea obtinerii de atestate de către medici, medici dentisti si farmacisti, precum si a Normelor metodologice de organizare si desfăsurare a acestora
594. - Ordin al ministrului transporturilor si infrastructurii privind aprobarea Procedurii de supraveghere, în domeniul de activitate al Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, a aplicării în plan intern a sanctiunilor internationale obligatorii pentru România
825. - Ordin al ministrului finantelor publice privind evidenta statistică a actiunilor detinute de statul român, în calitate de actionar unic, reprezentat de Ministerul Finantelor Publice, la Compania Natională „Loteria Română” - S.A., Compania Natională „Imprimeria Natională” - S.A., CEC BANK - SA, precum si a altor participatii detinute de stat, prin Ministerul Finantelor Publice
325. - Decizie privind aprobarea suspendării activitătii Societătii Comerciale „Marins International Insurance and Reinsurance Broker” - S.R.L
HOTĂRÂRI ALE CAMEREI DEPUTATILOR
PARLAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTATILOR
privind efectuarea unui control de către Curtea de Conturi
la Societatea Comercială „Nicolina” - S.A.
În temeiul dispozitiilor art. 140 alin. (3) din Constitutia României, republicată, precum si ale Legii nr. 94/1992 privind organizarea si functionarea Curtii de Conturi, republicată,
Camera Deputatilor adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Camera Deputatilor solicită Curtii de Conturi efectuarea unui control, în limitele competentelor sale, la Societatea Comercială „Nicolina” - S.A.
Art. 2. - Obiectivele controlului vor consta în verificarea modului de administrare a patrimoniului statului român, corespunzător pachetului de actiuni majoritar detinut de Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului, precum si a influentei asupra bugetului de stat, corespunzător vânzărilor de creante.
Art. 3. - Raportul Curtii de Conturi cu privire la rezultatele controlului solicitat potrivit art. 1 urmează să fie înaintat Camerei Deputatilor în termen de 60 de zile de la publicarea prezentei hotărâri în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputatilor în sedinta din data de 12 mai 2009, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
ROBERTA ALMA ANASTASE
Bucuresti, 12 mai 2009.
Nr. 23.
PARLAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTATILOR
pentru modificarea Hotărârii Camerei Deputatilor nr. 23/2006 privind structura organizatorică a
serviciilor Camerei Deputatilor si a Regulamentului de organizare si functionare al serviciilor
Camerei Deputatilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputatilornr. 31/2006
În temeiul dispozitiilor art. 67 din Constitutia României, republicată, ale art. 31 alin. (1) lit. m) si ale art. 85 din Regulamentul Camerei Deputatilor, republicat, cu modificările ulterioare,
Camera Deputatilor adoptă prezenta hotărâre.
Art. I. - Anexa la Hotărârea Camerei Deputatilor nr. 23/2006 privind structura organizatorică a serviciilor Camerei Deputatilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 583 din 5 iulie 2006, cu modificările ulterioare, se înlocuieste cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. II. - Articolul 34 din Regulamentul de organizare si functionare al serviciilor Camerei Deputatilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputatilor nr. 31/2006, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 922 din 14 noiembrie 2006, cu modificările si completările ulterioare, se modifică si va avea următorul cuprins:
„Art. 34. - Fiecare dintre secretarii generali adjuncti coordonează în mod direct si răspunde de activitatea anumitor compartimente, astfel:
a) un secretar general adjunct coordonează:
- Departamentul legislativ;
- Departamentul de studii parlamentare si drept comunitar;
- Directia pentru tehnologia informatiei si comunicatiilor.
b) un secretar general adjunct coordonează:
- Departamentul administrativ, infrastructură si întretinere;
- Directia pentru transporturi;
- Directia afaceri interne.”
Art. III. - (1) În termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotărâri se va proceda la modificarea si completarea Regulamentului de organizare si functionare al serviciilor Camerei Deputatilor si a statului de functii, în conformitate cu noua structură organizatorică.
(2) Până la intrarea în vigoare a noului regulament de organizare si functionare al serviciilor camerei deputatilor se aplică dispozitiile din regulamentul de organizare si functionare în vigoare la data adoptării prezentei hotărâri. Secretarul general va stabili, prin ordin, care dintre compartimentele prevăzute în anexă urmează să exercite atributiile conferite prin acte anterioare ale Camerei Deputatilor pentru compartimentele din vechea structură organizatorică.
Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputatilor în sedinta din 12 mai 2009, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
Bucuresti, 12 mai 2009.
Nr. 24.
ANEXĂ*)
(Anexa la Hotărârea Camerei Deputatilor nr. 23/2006)
a serviciilor Camerei Deputatilor
- 2009 -
*) Anexa este reprodusă în facsimil.
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru modificarea si completarea Hotărârii Guvernului nr. 1.194/2008
privind organizarea, structura si functionarea Agentiei Nationale pentru Pescuit si Acvacultura
În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Hotărârea Guvernului nr. 1.194/2008 privind organizarea, structura si functionarea Agentiei Nationale pentru Pescuit si Acvacultura, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 683 din 6 octombrie 2008, se modifică si se completează după cum urmează:
1. Articolul 2 se modifică si va avea următorul cuprins: „Art. 2. - (1) Agentia este condusă de un presedinte-director general, functionar public numit în conditiile Legii nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicată, cu modificările si completările ulterioare.
(2) În activitatea de conducere a Agentiei, presedintele-director general este ajutat de 2 vicepresedinti-directori generali adjuncti, functionari publici numiti în conditiile Legii nr. 188/1999, republicată, cu modificările si completările ulterioare, care răspund de implementarea Programului operational pentru pescuit, respectiv, de politica comună în domeniul pescuitului.
(3) Presedintele si vicepresedintii sunt numiti prin ordin al ministrului agriculturii, pădurilor si dezvoltării rurale.
(4) Presedintele Agentiei are calitatea de ordonator tertiar de credite si gestionează fondurile publice aprobate.
(5) Presedintele conduce activitatea Agentiei si o reprezintă în raporturile cu celelalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale si locale, cu alte persoane juridice si fizice, precum si în justitie.
(6) În exercitarea atributiilor sale, presedintele emite decizii.”
2. La articolului 3, alineatul (1) se modifică si va avea următorul cuprins:
„Art. 3. - (1) Numărul maxim de posturi al Agentiei este de 215, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat si în prevederile bugetare aprobate Ministerului Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale.”
3. După articolul 3 se introduce un nou articol, articolul 31, cu următorul cuprins:
„Art. 31. - Numărul de posturi suplimentate se asigură prin redistribuire, în conditiile legii, de la alte institutii care functionează în subordinea Ministerului Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale, prevăzute în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 8/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale, pct. I «Institutii publice finantate integral de la bugetul de stat»“.
4. După articolul 4 se introduce un nou articol, articolul 41, cu următorul cuprins:
„Art. 41. - (1) Agentia este responsabilă de gestionarea si implementarea Programului operational pentru pescuit, denumit în continuare POP, conform principiului bunei gestiuni financiare.
(2) În calitate de autoritate de management al POP, Agentia are următoarele atributii principale:
a) asigură primirea cererilor de finantare întocmite de potentialii beneficiari ai operatiunilor/proiectelor finantate din Fondul European pentru Pescuit prin POP;
b) verifică cererile de finantare în raport cu criteriile de eligibilitate în vederea evaluării si selectării operatiunilor/ proiectelor ce urmează a fi finantate din Fondul European pentru Pescuit prin POP;
c) asigură selectarea pentru finantare a operatiunilor/ proiectelor conform criteriilor de selectie aprobate de Comitetul de monitorizare constituit conform art. 63 si 65 din Regulamentul (CE) nr. 1.198/2006 al Consiliului privind Fondul European pentru Pescuit;
d) asigură conformitatea operatiunilor/proiectelor pe întreaga perioadă de implementare a POP;
e) verifică livrarea produselor si serviciilor în cadrul operatiunilor/proiectelor, cu respectarea legislatiei comunitare si nationale;
f) verifică pe teren activitătile din cadrul operatiunii/ proiectului;
g) asigură functionarea unui sistem informatizat de înregistrare si stocare a înregistrărilor contabile, necesare pentru gestiunea financiară, monitorizarea, verificarea, auditarea si evaluarea fiecărei operatiuni/proiect din cadrul POP;
h) se asigură că fiecare beneficiar dispune de un sistem contabil separat pentru toate activitătile din cadrul operatiunii/proiectului, conform legislatiei din domeniu;
i) asigură evaluarea POP conform prevederilor art. 47-50 din Regulamentul (CE) nr. 1.198/2006 al Consiliului;
j) elaborează proceduri care să asigure disponibilitatea documentelor referitoare la cheltuieli si audit, în conformitate cu art. 87 din Regulamentul (CE) nr. 1.198/2006 al Consiliului;
k) încheie protocoale interinstitutionale cu Autoritatea de certificare si cu Autoritatea de audit, în vederea asigurării si transmiterii informatiilor necesare privind procedurile si verificările efectuate în raport cu cheltuielile;
l) colaborează cu celelalte institutii implicate în implementarea POP;
m) asigură conducerea, organizarea si functionarea Comitetului de monitorizare pentru POP;
n) elaborează si transmite Comisiei Europene rapoartele anuale si finale privind implementarea POP;
o) întreprinde actiuni de promovare, comunicare si informare privind POP;
p) stabileste obligatiile contractuale dintre Agentie si beneficiarii operatiunilor/proiectelor finantate din Fondul European pentru Pescuit prin POP;
q) elaborează si actualizează manualele de proceduri pentru gestionarea Fondului European pentru Pescuit si pentru implementarea POP, care vor fi aprobate prin ordin al ministrului agriculturii, pădurilor si dezvoltării rurale.”
5. La articolul 8, litera D se abrogă.
6. Anexa nr. 1 „Structura organizatorică a Agentiei Nationale pentru Pescuit si Acvacultura” se modifică si se înlocuieste cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul agriculturii, pădurilor si
dezvoltării rurale,
Viceprim-ministru, ministrul administratiei si internelor,
Dan Nica
p. Ministrul muncii, familiei si protectiei sociale,
Dumitru-Nicu Cornoiu,
secretar de stat
Seful Departamentului pentru Afaceri Europene,
Vasile Puscas
Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Pogea
Bucuresti, 8 aprilie 2009.
Nr. 443.
ANEXA (Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.194/2008)
a Agentiei Nationale pentru Pescuit si Acvacultura
Total posturi: 215, inclusiv posturile din filialele regionale, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat Ministerului Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale
*) Filiale regionale - structuri fără personalitate juridică.
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind modificarea anexei nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006
pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului
În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată, al art. 10 alin. (2) si al art. 20 din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică si regimul juridic al acesteia, cu modificările si completările ulterioare, precum si al art. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 112/2000 pentru reglementarea procesului de scoatere din functiune, casare si valorificare a activelor corporale care alcătuiesc domeniul public al statului si al unitătilor administrativ-teritoriale, aprobată prin Legea nr. 246/2001,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. I.- Anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.020 si 1.020 bis din 21 decembrie 2006, cu modificările si completările ulterioare, se modifică după cum urmează:
a) la pozitia nr. 116146, coloana a patra „Descrierea tehnică” va avea următorul cuprins: „Suprafata construită = 128 mp”;
b) la pozitia nr. 116151, coloana a patra „Descrierea tehnică” va avea următorul cuprins: „Suprafata construită = 1020 mp”.
Art. II. - Se aprobă trecerea din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia a unor bunuri imobile aflate în administrarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale pentru Directia pentru Agricultură si Dezvoltare Rurală Bihor, Directia pentru Agricultură si Dezvoltare Rurală Vâlcea, Statiunea de Cercetare-Dezvoltare Agricolă Pitesti si Oficiul pentru Ameliorare si Reproductie în Zootehnie Cluj, identificate potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. III. - Trecerea în domeniul privat al statului se face în vederea scoaterii din functiune si valorificării sau, după caz, casării constructiilor din compunerea imobilelor prevăzute la art. II.
Art. IV. - Sumele rezultate din valorificarea activelor corporale prevăzute la art. II se fac venit la bugetul statului.
Art. V. - Institutiile implicate vor proceda la actualizarea inventarului cu bunurile din domeniul public al statului si a documentelor de evidentă cantitativ-valorică, în termen de 30 de zile de la publicarea prezentei hotărâri.
PRIM-MINISTRU EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul agriculturii, pădurilor si dezvoltării rurale,
Ilie Sârbu
Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Pogea
Bucuresti, 6 mai 2009.
Nr. 543.
ANEXA
DATELE DE IDENTIFICARE
ale bunurilor imobile aflate în administrarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale, care trec din
domeniul public în domeniul privat al statului
Nr. MEF |
Persoana juridică care administrează imobilul |
Denumirea imobilului |
Adresa imobilului |
Caracteristicile tehnice ale imobilului |
Valoarea de inventar -lei - |
|
26050 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Directia pentru Agricultură si Dezvoltare Rurală Vâlcea |
Magazie fitosanitară |
Comuna Mihăesti, judetul Vâlcea |
Parter, suprafata construită = 230 m2; suprafata curti-constructii = 1.100 m2 |
5 |
|
26051 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Directia pentru Agricultură si Dezvoltare Rurală Vâlcea |
Atelier mecanic |
Comuna Mihăesti, judetul Vâlcea |
Parter, suprafata construită = 75 m2 |
5 |
|
26077 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Directia pentru Agricultură si Dezvoltare Rurală Vâlcea |
Magazie fitosanitară |
Municipiul Drăgăsani, judetul Vâlcea |
Parter, suprafata construită = 200 m2 |
15 |
|
38106 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Directia pentru Agricultură si Dezvoltare Rurală Bihor |
Magazie pentru pesticide |
Orasul Beius, Str. 1 Decembrie 1918 nr. 57/b, judetul Bihor |
Suprafata construită = 700 m2 |
8.058 |
|
38107 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Directia pentru Agricultură si Dezvoltare Rurală Bihor |
Magazie pentru pesticide |
Orasul Beius, Str. 1 Decembrie 1918 nr. 57/b, judetul Bihor |
Suprafata construită = 150 m2 |
1.039 |
|
38108 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Directia pentru Agricultură si Dezvoltare Rurală Bihor |
Birou, laborator, baie |
Orasul Beius, Str. 1 Decembrie 1918 nr. 57/b, judetul Bihor |
Suprafata construită = 102 m2 |
11.205 |
|
38109 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Directia pentru Agricultură si Dezvoltare Rurală Bihor |
Garaj, grajd, boxă beci, adăpost meteo |
Orasul Beius, Str. 1 Decembrie 1918 nr. 57/b, judetul Bihor |
Suprafata construită = 290 m2 |
951 |
|
116146 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Statiunea de Cercetare-Dezvoltare Agricolă Pitesti |
Laborator de cercetare Dealul Sasului |
Comuna Dâmbovicioara, satul Gruiu, judetul Arges |
Suprafata construită = 128 m2 |
1.306 |
|
116151 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Statiunea de Cercetare-Dezvoltare Agricolă Pitesti |
Saivan pentru oi Dealul Sasului |
Comuna Dâmbovicioara, satul Gruiu, judetul Arges |
Suprafata construită = 1.020 m2 |
16 |
|
39731 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Oficiul de Ameliorare si Reproductie în Zootehnie Cluj |
Magazie |
Satul Floresti, judetul Cluj |
Suprafata construită = 200 m2; tablă |
99.370 |
|
144929 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Oficiul de Ameliorare si Reproductie în Zootehnie Cluj |
Grup sanitar Floresti |
Satul Floresti, judetul Cluj |
Suprafata construită = 12 m2; cărămidă |
1 |
|
144930 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Oficiul de Ameliorare si Reproductie în Zootehnie Cluj |
Copertină parcare Floresti |
Satul Floresti, judetul Cluj |
Suprafata construită = 30 m2; stâlpi fier, tiglă |
1 |
|
144931 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Oficiul de Ameliorare si Reproductie în Zootehnie Cluj |
Depozit pentru carburanti Floresti |
Satul Floresti, judetul Cluj |
Suprafata construită = 12 m2; beton armat |
4.259 |
|
144932 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Oficiul de Ameliorare si Reproductie în Zootehnie Cluj |
Magazie pentru lemn Floresti |
Satul Floresti, judetul Cluj |
Suprafata construită = 20 m2; lemn |
1 |
|
147549 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Oficiul de Ameliorare si Reproductie în Zootehnie Cluj |
Rampă |
Satul Floresti, judetul Cluj |
Suprafata construită = 24 m2; platformă betonată |
0 |
|
147555 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Oficiul de Ameliorare si Reproductie în Zootehnie Cluj |
Fântână |
Satul Floresti, judetul Cluj |
Tuburi beton suprapuse, împrejmuire lemn |
2.652 |
|
privind modificarea caracteristicilor unor imobile aflate în domeniul public al statului
si în administrarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale
În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată, si al art. 20 din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică si regimul juridic al acesteia, cu modificările si completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. I. - Anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.020 si 1.020 bis din 21 decembrie 2006, cu modificările si completările ulterioare, se modifică după cum urmează:
1. Se modifică valoarea de inventar a bunurilor având datele de identificare prevăzute în anexa nr. 1.
2. Se modifică denumirea si valoarea de inventar ale bunurilor având datele de identificare prevăzute în anexa nr. 2.
3. Se modifică descrierea tehnică a bunurilor având datele de identificare prevăzute în anexa nr. 3.
Art. II. - Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul agriculturii, pădurilor si dezvoltării rurale,
Ilie Sârbu
Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Pogea
Bucuresti, 6 mai 2009.
Nr. 544.
DATELE DE IDENTIFICARE
ale bunurilor aflate în proprietatea publică a statului si în administrarea Ministerului Agriculturii si Dezvoltării Rurale pentru care se modifică valoarea de inventar
Nr. MF |
Administratorul bunului |
Denumirea bunului |
Valoarea de inventar actuală |
Baza legală a modificării |
107494 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale-Agentia Natională pentru Ameliorare si Reproductie în Zootehnie - Oficiul pentru Ameliorare si Reproductie în Zootehnie Sibiu |
Clădire CTARZ Sibiu administrativ, laboratoare, depozit, poartă din fier, gard din prefabricate |
32.821,08 lei |
NC nr. 26/2008 |
40173 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Inspectoratul Teritorial pentru Calitatea Semintelor si Materialului Săditor Brăila |
Clădire+ acoperis sarpantă |
623.050 lei |
Proces-verbal de receptie nr. 27/2006; NCnr. 187/2006 |
26028 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Directia pentru Agricultură si Dezvoltare Rurală Vâlcea |
Laborator judetean pentru protectia plantelor |
61.561,48 lei |
Proces-verbal de receptie FN/2006; NCnr.31,32/2006 |
DATELE DE IDENTIFICARE
ale bunurilor aflate în proprietatea publică a statului si în administrarea Ministerului Agriculturii si Dezvoltării Rurale pentru care se modifică denumirea si valoarea de inventar
Nr. MF |
Administratorul bunului |
Denumirea actuală a bunului |
Valoarea de inventar actuală |
Baza legală a modificării |
34391 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale |
Clădire-sediul Ministerului Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale |
49.630.467,76 lei |
N.C. nr. 2, 3 si 8/2008 |
34397 |
Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale |
Depozit arhivă (2 buc.) |
1.055.292,61 lei |
N.C. nr. 2, 4, 7 si 9/2008 |
ale bunurilor aflate în proprietatea publică a statului si în administrarea Ministerului Agriculturii si Dezvoltării Rurale pentru care se modifică descrierea tehnică
Nr. MF |
Administratorul bunului |
Denumirea bunului |
Descrierea tehnică actuală |
Baza legală a modificării |
40173 |
Ministerul Agriculturii si Dezvoltării Rurale -Inspectoratul Teritorial pentru Calitatea Semintelor si Materialului Săditor Brăila |
Clădire+acoperis sarpantă |
Suprafata construită = 260,76 m2; P+1, teren = 1.033 m2 |
CF 24584/N Brăila |
144754 |
Ministerul Agriculturii si Dezvoltării Rurale - Inspectoratul Teritorial pentru Calitatea Semintelor si Materialului Săditor Brăila |
Garaje |
Suprafata construită = 79 m2 |
CF 24584/N Brăila |
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind trecerea din domeniul public al statului în domeniul privat al statului a unor constructii
aflate în administrarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale - Institutul de Stat
pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor
În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată, al art. 10 alin. (2) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică si regimul juridic al acesteia, cu modificările si completările ulterioare, si al art. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 112/2000 pentru reglementarea procesului de scoatere din functiune, casare si valorificare a activelor corporale care alcătuiesc domeniul public al statului si al unitătilor administrativ-teritoriale, aprobată prin Legea nr. 246 /2001,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă trecerea din domeniul public al statului în domeniul privat al statului a unor constructii aflate în administrarea Institutului de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor, având datele de identificare prevăzute în anexele nr. 1 si 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. - Trecerea în domeniul privat al statului se face în vederea scoaterii din functiune si demolării constructiilor mentionate la art. 1.
Art. 3. - După scoaterea din functiune si demolarea constructiilor prevăzute la art. 1, Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale, prin Institutul de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor, îsi va actualiza în mod corespunzător datele din evidenta cantitativ-valorică.
PRIM-MINISTRU EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul agriculturii, pădurilor si dezvoltării rurale,
Ministrul finantelor publice,
Bucuresti, 6 mai 2009.
Nr. 545.
DATELE DE IDENTIFICARE
ale bunurilor aflate în administrarea Institutului de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor
care trec din domeniul public al statului în domeniul privat al statului
Nr. crt. |
Adresa constructiei care se transmite |
Numărul de identificare atribuit de Ministerul Finantelor Publice |
Persoana juridică la care se află în administrare constructia |
Caracteristicile tehnice ale constructiei |
1. |
Judetul Călărasi, comuna Dor Mărunt, satul Dâlga |
106293 |
Institutul de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor- Centrul pentru Testarea Soiurilor Dâlga |
Magazie seminte Dâlga Suprafata constructiei: 114 m2 Valoarea de inventar: 5 lei |
2. |
Judetul Călărasi, comuna Dor Mărunt, satul Dâlga |
106294 |
Institutul de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor- Centrul pentru Testarea Soiurilor Dâlga |
Grajd din zid Dâlga Suprafata constructiei: 144 m2 Valoarea de inventar: 8 lei |
3. |
Judetul Vaslui, orasul Negresti, str. Mihail Kogălniceanu nr. 40 |
106347 |
Institutul de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor- Centrul pentru Testarea Soiurilor Negresti |
Remiză masini agricole Negresti Suprafata constructiei: 200 m2 Valoarea de inventar: 0 lei |
4. |
Judetul Vaslui, orasui Negresti, str. Mihail Kogălniceanu nr. 40 |
106348 |
Institutul de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor- Centrul pentru Testarea Soiurilor Negresti |
Magazie seminte Negresti Suprafata constructiei: 424 m2 Valoarea de inventar: 2 lei |
5. |
Judetul Vaslui, orasul Negresti, str. Mihail Kogălniceanu nr. 40 |
106352 |
Institutul de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor- Centrul pentru Testarea Soiurilor Negresti |
Atelier mecanic cu laborator Negresti + anexe Suprafata constructiei: 320 m2 Anexe: Clădire tip locuintă Atelier fierărie Bucătărie - 2 buc. Magazie pentru îngrăsăminte Remiză PSI Sopron pentru cărută Magazie combustibil Magazie cu pivnită Grajd animale Puturi 2 buc. Pivnită Valoarea totală de inventar: 11 lei |
6. |
Judetul Suceava, municipiul Rădăuti, Str. Volovătului nr. 69 |
106365 |
Institutul de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor- Centrul pentru Testarea Soiurilor Rădăuti |
Remiză masini agricole Rădăuti Suprafata constructiei: 90 m2 Valoarea de inventar: 2 lei |
7. |
Judetul Suceava, municipiul Rădăuti, Str. Volovătului nr. 69 |
106390 |
Institutul de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor- Centrul pentru Testarea Soiurilor Rădăuti |
Magazie seminte Rădăuti Suprafata constructiei: 150 m2 Valoarea de inventar: 10 lei |
8. |
Judetul Suceava, municipiul Rădăuti, Str. Volovătului nr. 69 |
106391 |
Institutul de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor- Centrul pentru Testarea Soiurilor Rădăuti |
Magazie materiale Rădăuti + anexe Suprafata constructiei: 48 m2 Anexe: Adăpost masini Fântână Beci din beton armat Gard împrejmuire Valoarea totală de inventar: 8 lei |
9. |
Judetul Buzău, municipiul Râmnicu Sărat, sos. Puiesti nr. 21 |
106392 |
Institutul de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor- Centrul pentru Testarea Soiurilor Râmnicu Sărat |
Remiză masini agricole Râmnicu Sărat Suprafata constructiei: 112 m2 Valoarea de inventar: 3 lei |
10. |
Judetul Galati, municipiul Galati, str. 1 Decembrie 1918 nr. 107 |
106413 |
Institutul de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor- Centrul pentru Testarea Soiurilor Tecuci |
Remiză masini agricole Tecuci Suprafata constructiei: 135 m2 Valoarea de inventar: 4 lei |
11. |
Judetul Ilfov, comuna Snagov, satul Tâncăbesti |
106423 |
Institutul de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor- Centrul pentru Testarea Soiurilor Tâncăbesti |
Clădire pentru locuit Tâncăbesti Suprafata constructiei: 210 m2 Valoarea de inventar: 11 lei |
12. |
Judetul Teleorman, comuna Troian Gară |
106424 |
Institutul de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor- Centrul pentru Testarea Soiurilor Troian |
Remiză masini agricole Troian Suprafata constructiei: 160 m2 Valoarea de inventar: 4 lei |
13. |
Judetul Călărasi, comuna Dor Mărunt, satul Dâlga |
153209 |
Institutul de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor- Centrul pentru Testarea Soiurilor Dâlga |
Retea electrică exterioară L=1.000m Valoarea de inventar: 2.500 lei |
ANEXA Nr. 2
DATELE DE IDENTIFICARE
ale constructiilor si anexelor aferente acestora aflate în administrarea Institutului de Stat pentru Testarea si
înregistrarea Soiurilor care trec din domeniul public al statului în domeniul privat al statului
Nr. crt. |
Adresa constructiei care se transmite |
Numărul de identificare atribuit de Ministerul Finantelor Publice |
Persoana juridică la care se află în administrare constructia |
Denumirea si caracteristicile tehnice ale constructiei care trece în domeniul privat al statului |
Denumirea si caracteristicile tehnice ale constructiei care rămâne în domeniul public al statului |
1. |
Judetul Arad, municipiul Arad, Sos. Zimandului nr. 6 |
106272 (partial) |
Institutul de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor- Centrul pentru Testarea Soiurilor Arad |
Sopron utilaje Arad + anexe Suprafata constructiei: 240 m2 Anexe: Depozit carburanti WC 4 comp. Valoarea de casare = 2 lei |
Anexe CTS Arad Retea electrică Cismea robinet Valoarea rămasă = 10.815 lei |
2. |
Judetul Constanta, comuna Cogealac, satul Tariverde |
106292 (partial) |
Institutul de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor- Centrul pentru Testarea Soiurilor Cogealac |
Remiză masini agricole Cogealac + anexe Suprafata constructiei: = 460 m2 Anexe: Depozit carburanti Depozit insecto-fungicide Valoarea de casare = 35 lei |
Anexe CTS Cogealac Sopron Valoarea rămasă = 3 lei |
3. |
Judetul Dolj, comuna Giurgita |
106362 (partial) |
Institutul de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor- Centrul pentru Testarea Soiurilor Portăresti |
Magazie seminte cu sopron Portăresti + anexe Suprafata constructiei = 32 m2 Anexe: Locuintă muncitorească WC Valoarea de casare = 7 lei |
Anexe CTS Portăresti Grajd animale Valoarea rămasă = 2 lei |
4. |
Judetul Teleorman, comuna Troian Gară |
106425 (partial) |
Institutul de Stat pentru Testarea si înregistrarea Soiurilor- Centrul pentru Testarea Soiurilor Troian |
Magazie seminte Troian + anexe Suprafata constructiei = 319 m2 Anexe: Magazie unelte Căsută meteo Valoarea de casare = 25 lei |
Anexe CTS Troian Retea electrică Instalatie alimentare energie Valoarea rămasă = 21.113 lei |
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL SĂNĂTĂTII
privind modificarea si completarea Ordinului ministrului sănătătii nr. 418/2005 pentru aprobarea
Catalogului national de programe de studii complementare în vederea obtinerii de atestate de către
medici, medici dentisti si farmacisti, precum si a Normelor metodologice de organizare
si desfăsurare a acestora
Văzând Referatul de aprobare al Directiei generale pentru politici de sănătate si resurse umane nr. 3.185 din 25 martie 2009, având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 899/2002 privind organizarea învătământului postuniversitar medical si farmaceutic uman, cu modificările si completările ulterioare,
în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 1.718/2008 privind organizarea si functionarea Ministerului Sănătătii, cu modificările ulterioare,
ministrul sănătătii emite următorul ordin:
Art. I. - Ordinul ministrului sănătătii nr. 418/2005 pentru aprobarea Catalogului national de programe de studii complementare în vederea obtinerii de atestate de către medici, medici dentisti si farmacisti, precum si a Normelor metodologice de organizare si desfăsurare a acestora, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 489 din 9 iunie 2005, se modifică si se completează după cum urmează:
1. După articolul 8 se introduc patru noi articole, articolele 81-83, cu următorul cuprins:
„Art. 81. - (1) La programul de studii complementare pentru obtinerea atestatului în asistentă medicală de urgentă prespitalicească au acces:
a) medicii de medicină generală cu drept de liberă practică;
b) medicii confirmati specialisti si, respectiv, în specialitătile: anestezie si terapie intensivă, pediatrie, medicină de familie.
(2) Medicii prevăzuti la alin. (1), încadrati cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată în serviciile de ambulantă judetene si al municipiului Bucuresti, precum si în structurile de primire a urgentelor, care nu au obtinut certificat de competentă/atestat în urgente prespitalicesti/urgente medico-chirurgicale, au acces cu prioritate la acest program.
Art. 82. - (1) Programul de studii complementare pentru obtinerea atestatului în asistentă medicală din cadrul structurilor de primire a urgentelor poate fi efectuat de către medicii care au obtinut certificat de competentă/atestat în urgente prespitalicesti/urgente medico-chirurgicale/asistentă medicală de urgentă prespitalicească.
(2) Înscrierea la programul prevăzut la alin. (1) se poate face în primii 3 ani de la finalizarea pregătirii în domeniul asistentei medicale de urgentă prespitalicească. După expirarea acestui termen, admiterea la program se face numai după promovarea probei de evaluare a cunostintelor teoretice si practice, organizată în acest sens.
Art. 83. - Absolventii facultătilor de medicină promotia 2005 si promotiile ulterioare, care nu au obtinut dreptul de liberă practică, nu au acces la programe de studii complementare.”
2. În anexa nr. I „Catalogul national de programe de studii complementare - specialităti clinice si paraclinice”, la pozitia nr. 19 se bifează prin „X” simplu atât la grupa de specialităti „Medicale”, cât si la grupa de specialităti „Chirurgicale”.
3. Pozitia nr. 64 din anexa nr. I „Catalogul national de programe de studii complementare - specialităti clinice si paraclinice” si pozitia nr. 14 din anexa nr. IV „Catalogul national de programe de studii complementare pentru medici de medicină generală cu drept de liberă practică” se elimină.
4. În anexa nr. I „Catalogul national de programe de studii complementare - specialităti clinice si paraclinice”, după pozitia 2 se introduc două noi pozitii, pozitiile 21 si 22, cu următorul cuprins:
Nr. crt. |
Atestat de pregătire complementară în: |
Responsabil national |
Centru de pregătire |
Conditii de participare Specialităti |
|||
Medicale |
Chirurgicale |
Paraclinice |
Medicină de familie |
||||
„21. |
Asistenta medicala de urgentă prespitalicească |
Dr. Cristian Boeriu Dr. Hadrian Borcea |
Bucuresti Cluj-Napoca Craiova Iasi Oradea Târgu Mures Timisoara Arad |
X |
X |
|
X |
22. |
Asistenta medicală din cadrul structurilor de primire a urgentelor |
Dr. Cristian Boeriu Dr. Hadrian Borcea |
Bucuresti Cluj-Napoca Craiova Iasi Oradea Târgu Mures Timisoara Arad |
X |
X |
|
X” |
5. În anexa nr. IV „Catalogul national de programe de studii complementare pentru medici de medicină generală cu drept de liberă practică”, după pozitia 2 se introduc două noi pozitii, pozitiile 21 si 22, cu următorul cuprins:
Nr. crt. |
Atestat de pregătire complementară în: |
Responsabil national |
Centru de pregătire |
„21. |
Asistentă medicală de urgentă prespitalicească |
Dr. Cristian Boeriu Dr. Hadrian Borcea |
Bucuresti Cluj-Napoca Craiova Iasi Oradea Târgu Mures Timisoara Arad |
22. |
Asistentă medicală din cadrul structurilor de primire a urgentelor |
Dr. Cristian Boeriu Dr. Hadrian Borcea |
Bucuresti Cluj-Napoca Craiova Iasi Oradea Târgu Mures Timisoara Arad” |
Art. II. - Directia generală pentru politici de sănătate si resurse umane, celelalte directii din cadrul Ministerului Sănătătii si Centrul National de Perfectionare în Domeniul Sanitar Bucuresti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. III. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul sănătătii,
Ion Bazac
Bucuresti, 30 martie 2009.
Nr. 403.
MINISTERUL TRANSPORTURILOR Sl INFRASTRUCTURII
privind aprobarea Procedurii de supraveghere, în domeniul de activitate al Ministerului Transporturilor
si Infrastructurii, a aplicării în plan intern a sanctiunilor internationale obligatorii pentru România
În temeiul art. 17 alin. (6) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sanctiunilor internationale si al art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, cu modificările ulterioare,
ministrul transporturilor si infrastructurii emite următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă Procedura de supraveghere, în domeniul de activitate al Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, a aplicării în plan intern a sanctiunilor internationale obligatorii pentru România, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art. 3. - În termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului ordin, în vederea asigurării punerii în aplicare, în domeniul lor de competentă, a sanctiunilor internationale privind restrictii de transport, unitătile din subordinea, coordonarea sau de sub autoritatea ministerului vor elabora si aproba norme si proceduri interne care vor prevedea, printre altele, măsurile care se impun a fi luate în fiecare situatie în parte, compartimentele si persoanele responsabile, atributii, sanctiuni.
Ministrul transporturilor si infrastructurii,
Radu Mircea Berceanu
Bucuresti, 7 mai 2009.
Nr. 594.
ANEXA
PROCEDURA
de supraveghere, în domeniul de activitate al Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, a aplicării în plan intern
a sanctiunilor internationale obligatorii pentru România
Art. 1. - (1) În sensul prezentei proceduri, autoritatea competentă în domeniul aplicării sanctiunilor internationale privind restrictii de transport obligatorii pentru România este Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, denumit în continuare minister, prin unitătile aflate în coordonarea, subordinea sau sub autoritatea acestuia, denumite în continuare unităti.
(2) Coordonarea supravegherii, în domeniul de activitate al ministerului, a aplicării sanctiunilor internationale privind restrictii de transport se realizează prin Directia generală afaceri europene si relatii internationale, denumită în continuare DGAERI, în colaborare si cu sprijinul directiilor de transport din cadrul ministerului si, în functie de specificul sanctiunii internationale, cu celelalte directii sau compartimente.
(3) În situatia în care în procesul de coordonare a supravegherii, în domeniul de activitate al ministerului, a aplicării sanctiunilor internationale privind restrictii de transport obligatorii pentru România apar probleme care necesită o analiză si interpretare juridică, DGAERI va solicita punctul de vedere al Directiei generale juridice si resurse umane.
(4) În vederea realizării unei coordonări prompte si eficiente a aplicării sanctiunilor internationale prevăzute la alin. (1), DGAERI va asigura comunicarea, colaborarea si schimbul de informatii cu Ministerul Afacerilor Externe, cu autorităti sau institutii competente din România si din alte state, precum si cu Consiliul Uniunii Europene si/sau alte organisme internationale.
Art. 2. - (1) DGAERI va urmări adoptarea si intrarea în vigoare a actelor prevăzute la art. 1 si 4 din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sanctiunilor internationale, prin care se instituie/implementează sanctiuni internationale privind restrictii de transport, obligatorii pentru România, prin consultarea periodică a Jurnalului Oficial al Uniunii Europene, a Monitorului Oficial al României, precum si pe orice altă cale oficială de informare.
(2) După identificarea actelor prevăzute la alin. (1), DGAERI va anunta de îndată Directia informare publică si comunicare în legătură cu instituirea sanctiunilor internationale privind restrictii de transport, în vederea asigurării publicitătii acestora pe pagina de internet a ministerului.
(3) Concomitent, în functie de specificul sanctiunii internationale, DGAERI va elabora o notă în care va mentiona actul prin care a fost instituită/implementată sanctiunea internatională, va identifica restrictiile de transport pe care acesta le prevede, precum si ramura de transport în care acestea sunt aplicabile, cu referire la capitolul si articolul unde acestea se regăsesc si va prezenta propunerea privind directia/directiile de transport din cadrul ministerului care trebuie informată/informate în legătură cu instituirea restrictiei/ restrictiilor de transport respective.
(4) Nota va fi însotită de o copie a actului care instituie/implementează sanctiunea internatională si, după caz, de documentul oficial prin care ministerul a fost informat în legătură cu adoptarea sanctiunii sau va contine referiri privind Monitorul/Jurnalul Oficial în care acesta a fost publicat.
(5) Nota va fi înaintată spre aprobare reprezentantului ministerului desemnat ca membru în Consiliul interinstitutional înfiintat prin Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 202/2008 si apoi va fi transmisă, în copie, directiilor de transport mentionate în aceasta.
Art. 3. - (1) După primirea notei aprobate conform art. 2 alin. (5), directia/directiile de transport o va/vor transmite de îndată, împreună cu toate documentele care o însotesc, unitătilor competente din domeniul de activitate pe care îl coordonează, pentru a lua măsurile necesare asigurării punerii în aplicare a sanctiunii internationale, în conformitate cu atributiile legale care le revin si cu respectarea normelor/procedurilor interne aprobate conform art. 3 din ordin.
(2) Unitătile vor solicita avizul sau aprobarea ministerului în situatiile în care, în vederea punerii în aplicare a unei sanctiuni internationale, este necesară exercitarea anumitor competente pentru care actele normative care le reglementează activitatea sau alte dispozitii legale incidente impun obtinerea avizului/aprobării respectiv/respective.
(3) În cazul în care, pentru facilitarea aplicării sanctiunilor internationale în domeniul propriu de activitate, unitătile consideră necesară promovarea unor acte normative de modificare/completare a legislatiei existente, acestea vor înainta ministerului propuneri în acest sens. Propunerile vor urma procedura de initiere, elaborare, avizare si aprobare a actelor normative, prevăzută de legislatia în vigoare.
Art. 4. - (1) Unitătile vor comunica directiei de transport coordonatoare din cadrul ministerului măsurile dispuse în vederea asigurării punerii în aplicare a sanctiunii internationale respective, precum si informatii privind constatarea unor încălcări ale acestora, cazuri aflate în curs de solutionare si orice alte dificultăti de aplicare.
(2) Pe baza comunicărilor primite de la unităti, directia/directiile de transport informează DGAERI, precum si pe reprezentantul ministerului desemnat ca membru în Consiliul interinstitutional în legătură cu modul în care sunt aplicate, în domeniul lor de competentă, sanctiunile internationale privind restrictii de transport.
Art. 5. - (1) DGAERI centralizează si gestionează informatiile primite de la directiile de transport într-o bază de date privind punerea în aplicare a sanctiunilor internationale privind restrictii de transport din domeniul de activitate al ministerului.
(2) Baza de date va cuprinde mentiuni referitoare cel putin la actul prin care a fost instituită sanctiunea internatională, tipul sanctiunii, directiile către care a fost directionat actul, unitătile care au fost informate, măsurile dispuse de acestea.
Art. 6. - Semestrial sau ori de câte ori este nevoie DGAERI va informa Ministerul Afacerilor Externe despre modul în care sunt aplicate sanctiunile internationale în domeniul de competentă al ministerului, despre încălcări ale acestora si cazuri aflate în curs de solutionare, precum si despre orice alte dificultăti de aplicare, conform informatiilor centralizate de la directiile de transport.
Art. 7. - În procesul de luare a deciziilor privind punerea în aplicare a sanctiunilor internationale, în situatiile în care apar dificultăti în interpretarea sau aplicarea actelor care instituie sanctiuni internationale, directiile din cadrul ministerului, precum si unitătile, prin directiile de transport, pot solicita, cu acordul reprezentantului ministerului desemnat ca membru în Consiliul interinstitutional, avizul consultativ al Consiliului interinstitutional.
privind evidenta statistică a actiunilor detinute de statul român, în calitate de actionar unic,
reprezentat de Ministerul Finantelor Publice, la Compania Natională „Loteria Română” - S.A.,
Compania Natională „Imprimeria Natională” - S.A., CEC BANK - S.A., precum si a altor
participatii detinute de stat, prin Ministerul Finantelor Publice
Având în vedere prevederile art. 74 alin. (1) din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificările ulterioare, în baza prevederilor art. 2 alin. (2) din Legea contabilitătii nr. 82/1991, republicată, cu modificările si completările ulterioare, în temeiul art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificările si completările ulterioare,
ministrul finantelor publice emite următorul ordin:
Art. 1. - (1) Actiunile detinute de statul român, în calitate de actionar unic, reprezentat de Ministerul Finantelor Publice, la Compania Natională „Loteria Română” - S.A., Compania Natională „Imprimeria Natională” —S.A. si la CEC BANK —S.A. se înregistrează în contabilitate de către Compartimentul de contabilitate a creantelor bugetare din cadrul Directiei generale de administrare a marilor contribuabili din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscală, pe baza certificatelor de înscriere de mentiuni eliberate de oficiul registrului comertului.
(2) Actiunile detinute de statul român, în calitate de actionar, reprezentat de Ministerul Finantelor Publice, la unele societăti comerciale, conform prevederilor legale în vigoare, se înregistrează în contabilitate de către Compartimentul de contabilitate a creantelor bugetare din cadrul directiilor generale ale finantelor publice judetene, Directia Generala a Finantelor Publice a Municipiului Bucuresti si Directia generală de administrare a marilor contribuabili din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscală, pe baza certificatelor deînscriere de mentiuni eliberate de oficiul registrului comertului, conform competentei de administrare fiscală.
(3) Actiunile prevăzute la alin. (1) si (2) se raportează la Directia generală de legislatie si reglementare în domeniul activelor statului, în vederea întocmirii situatiei statistice a participatiilor detinute de stat prin Ministerul Finantelor Publice.
(4) Raportarea statistică a actiunilor detinute de statul român la societăti comerciale, societăti sau companii nationale prin Ministerul Finantelor Publice si a altor participatii detinute de statul român prin Ministerul Finantelor Publice se face de către institutiile publice prevăzute la alin. (1)si (2) la Directia generală de legislatie si reglementare în domeniul activelor statului, conform anexei care face parte integrantă din prezentul ordin, astfel:
- în termen de 30 de zile lucrătoare de la intrarea în vigoare a prezentului ordin, pentru actiunile deja dobândite de stat prin Ministerul Finantelor Publice, conform prevederilor alin. (1)si (2);
- în termen de 30 de zile lucrătoare de la data înscrierii la oficiul registrului comertului, pentru actiunile pe care statul, prin Ministerul Finantelor Publice, urmează să le dobândească la unele societăti comerciale.
Art. 2. - Înregistrarea în contabilitatea institutiilor publice a actiunilor si a altor participatii prevăzute în prezentul ordin se efectuează potrivit Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitătii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005, cu modificările si completările ulterioare.
Art. 3. - Directia generală de legislatie si reglementare în domeniul activelor statului va întocmi situatia statistică centralizată a actiunilor si a altor participatii detinute de stat prin Ministerul Finantelor Publice, care va fi transmisă trimestrial, până la data de 25 a lunii următoare încheierii trimestrului, Directiei de buget si contabilitate internă, în scopul înregistrării si verificării concordantei cu evidenta contabilă a acestor participatii.
Art. 4. - Directia generală de legislatie si reglementare în domeniul activelor statului, Directia de buget si contabilitate internă, Directia generală de metodologie contabilă institutii publice din cadrul Ministerului Finantelor Publice, precum si directiile generale ale finantelor publice teritoriale din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscală vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.
Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
Bucuresti, 30 aprilie 2009.
Nr. 825.
SITUATIA
statistică a actiunilor detinute de statul român la societăti comerciale, societăti sau companii nationale,
prin Ministerul Finantelor Publice, si a altor participatii detinute de statul român prin Ministerul Finantelor Publice
Nr. crt. |
Denumirea societătii comerciale, societătii sau companiei nationale |
Cod unic de înregistrare |
Cod CAEN |
Capital social (mii lei) |
Nr. actiuni |
Participatii detinute de M.F.P., din care: |
Ponderea actiunilor detinute de M.F.P în capitalul social |
Baza legală pentru înregistrarea actiunilor |
|
Capital social (mii lei) |
Nr. actiuni |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9=8/6*100 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL: |
|
|
|
|
|
|
|
|
COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR
privind aprobarea suspendării activitătii Societătii Comerciale „Marins International
Insurance and Reinsurance Broker” - S.R.L.
Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, cu sediul în municipiul Bucuresti, str. Amiral Constantin Bălescu nr. 18, sectorul 1, cod de înregistrare fiscală 14045240/01.07.2001, reprezentată legal prin presedinte, în temeiul art. 4 alin. (19), precum si al art. 39 alin. (5) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare si supravegherea asigurărilor, cu modificările si completările ulterioare,
în baza hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, consemnată în procesul-verbal al sedintei din data de 31 martie 2009, în cadrul căreia a fost analizată Nota nr. IX.164 din 24 martie 2009 privind controlul efectuat la Societatea Comercială „Marins International Insurance and Reinsurance Broker” - S.R.L., cu sediul în judetul Ilfov, sos. Bucuresti—Ploiesti km 16.5, et. 1, camera 11, reprezentată legal prin domnul Donchev Ivan, persoană semnificativă,
a constatat următoarele:
1. Prin Adresa înregistrată la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor cu nr. 3.853 din 6 februarie 2009, Societatea Comercială „Marins International Insurance and Reinsurance Broker” - S.R.L. a solicitat suspendarea activitătii.
2. Prin Nota nr. IX.164 din 24 martie 2009 s-a retinut faptul că societatea are un singur angajat în functia de contabil-sef, cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată, celelalte contracte fiind reziliate.
Societatea Comercială „Marins International Insurance and Reinsurance Broker” - S.R.L. nu are înregistrate pe rolul instantelor de judecată litigii cu fosti salariati, asigurati sau cu societăti de asigurare; nu are înregistrate la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor sesizări si reclamatii cu privire la clienti sau societăti de asigurare.
Intermediarul în asigurări a reziliat contractele de intermediere cu societătile de asigurare, nu are datorii către acestea si nu are în gestiune documente cu regim special.
Societatea nu înregistrează datorii în contul taxei de functionare către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor.
Fată de motivele arătate, în scopul apărării dreptului asiguratilor si al promovării stabilitătii activitătii de asigurare în România, Consiliul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor a hotărât, în sedinta din data de 31 martie 2009, suspendarea activitătii Societătii Comerciale „Marins International Insurance and Reinsurance Broker” - S.R.L., conform art. 5 lit. g) din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările ulterioare, începând cu data primirii deciziei si până la data aprobării de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor a solicitării societătii de reîncepere a activitătii,
drept care decide:
Articol unic. - Se aprobă suspendarea activitătii Societătii Comerciale „Marins International Insurance and Reinsurance Broker” - S.R.L., cu sediul în judetul Ilfov, sos. Bucuresti- Ploiesti km 16.5, et. 1, camera 11, număr de înregistrare în registrul comertului J23/1586/21.05.2008, CUI 23916660, număr în Registrul brokerilor de asigurare 501 din 15 august 2008, reprezentată legal prin domnul Donchev Ivan, persoană semnificativă, începând cu data primirii deciziei si până la data aprobării de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor a solicitării societătii de reîncepere a activitătii, conform art. 5 lit. g) din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările ulterioare.
Presedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor,
Angela Toncescu
Bucuresti, 30 aprilie 2009.
Nr. 325.
![]() |
![]() |
Copyright 1998-2024 DSC.NET All rights reserved. |