MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul 176 (XX) - Nr. 812 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Joi, 4 decembrie 2008
SUMAR
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
1.492. - Hotărâre pentru aprobarea amendamentelor
convenite prin schimbul de scrisori semnate la Bucuresti la 29 mai 2008, 13
iunie 2008 si 20 iunie 2008, între Guvernul României si Banca
Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare, la Acordul de împrumut
dintre România si Banca Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare
privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii
calamitătilor naturale si pregătirea pentru situatii de urgentă
si a Acordului de asistentă financiară nerambursabilă dintre
România si Banca Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare,
actionând în calitate de agentie de implementare a Facilitătii Globale de
Mediu, privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul
producerii calamitătilor naturale si pregătirea pentru situatii de
urgentă, semnate la Bucuresti la 26 mai 2004
1.493. - Hotărâre pentru aprobarea amendamentelor
convenite între Guvernul României si Banca Europeană de Investitii, prin
scrisorile semnate la Bucuresti la 29 aprilie 2008 si 21 august 2008 si la
Luxemburg la 29 iulie 2008, la Contractul de finantare dintre România si Banca
Europeană de Investitii pentru Proiectul privind infrastructura
municipală în domeniul alimentării cu apă, etapa a II-a, semnat
la Bucuresti la 15 martie 2004 si la Luxemburg la 19 martie 2004
1.507. - Hotărâre privind alocarea unei sume din Fondul de interventie la dispozitia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2008, pentru înlăturarea efectelor calamitătilor naturale produse în unele judete
1.508. - Hotărâre privind înfiintarea Spitalului
Clinic Municipal Oradea prin reorganizarea unor unităti sanitare din
municipiul Oradea
1.533. - Hotărâre privind exercitarea de către
România a presedintiei Initiativei Central Europene în perioada 1 ianuarie-31
decembrie 2009
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
657. - Ordin al ministrului internelor si reformei
administrative pentru aprobarea Normelor metodologice privind planificarea si
evidenta activitătilor productive din unitătile Ministerului
Internelor si Reformei Administrative
3.345. - Ordin al ministrului economiei si finantelor
pentru aprobarea listelor de cheltuieli eligibile pentru proiectele finantate
în cadrul operatiunilor 2.1.1 „Proiecte de cercetare în parteneriat între
universităti/institutii de cercetare-dezvoltare si întreprinderi”, 2.1.2
„Proiecte CD de înalt nivel s tiintific la care vor participa specialisti din
străinătate” si 2.3.3 „Promovarea inovării în cadrul
întreprinderilor” ale axei prioritare 2 „Competitivitate prin cercetare,
dezvoltare tehnologică si inovare” din cadrul Programului operational
sectorial „Cresterea competitivitătii economice” 2007-2013
3.505. - Ordin al ministrului economiei si finantelor
privind aprobarea Deciziei Comisiei fiscale centrale nr. 1/2008
Rectificări la:
-
Ordinul ministrului justitiei nr. 746/C/2008;
-
Ordinul ministrului justitiei nr. 1.489/C/2008;
-
Ordinul ministrului justitiei nr. 1.588/C/2008;
-
Ordinul ministrului justitiei nr. 1.752/C/2008
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru aprobarea amendamentelor convenite prin schimbul de scrisori semnate
la Bucuresti la 29 mai 2008, 13 iunie 2008 si 20 iunie 2008, între Guvernul
României si Banca Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare, la
Acordul de împrumut dintre România si Banca Internatională pentru
Reconstructie si Dezvoltare privind finantarea Proiectului de diminuare a
riscurilor în cazul producerii calamitătilor naturale si pregătirea
pentru situatii de urgentă si a Acordului de asistentă
financiară nerambursabilă dintre România si Banca Internatională
pentru Reconstructie si Dezvoltare, actionând în calitate de agentie de
implementare a Facilitătii Globale de Mediu, privind finantarea
Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamitătilor
naturale si pregătirea pentru situatii de urgentă, semnate la Bucuresti
la 26 mai 2004
În
temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată, al art. 20 din
Legea nr. 590/2003 privind tratatele si al art. 5 alin. (2) din Legea nr.
389/2004 pentru ratificarea Acordului de împrumut dintre România si Banca
Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare privind finantarea
Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamitătilor
naturale si pregătirea pentru situatii de urgentă si a Acordului de
asistentă financiară nerambursabilă dintre România si Banca Internatională
pentru Reconstructie si Dezvoltare, actionând în calitate de agentie de
implementare a Facilitătii Globale de Mediu, privind finantarea
Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamitătilor
naturale si pregătirea pentru situatii de urgentă, semnate la
Bucuresti la 26 mai 2004, cu modificările si completările ulterioare,
Guvernul
României adoptă prezenta hotărâre.
Articol
unic. - Se aprobă amendamentele convenite între Guvernul
României, prin Ministerul Economiei si Finantelor, si Banca Internatională
pentru Reconstructie si Dezvoltare, prin schimbul de scrisori semnate la
Bucuresti la 29 mai 2008, 13 iunie 2008 si 20 iunie 2008 la Acordul de împrumut
dintre România si Banca Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare
privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii
calamitătilor naturale si pregătirea pentru situatii de urgentă
si a Acordului de asistentă financiară nerambursabilă dintre
România si Banca Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare,
actionând în calitate de agentie de implementare a Facilitătii Globale de
Mediu, privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul
producerii calamitătilor naturale si pregătirea pentru situatii de
urgentă, ratificate prin Legea nr. 389/2004, cu modificările si
completările ulterioare.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
p. Ministrul economiei si finantelor,
Eugen Teodorovici,
secretar de stat
Ministrul mediului si dezvoltării durabile,
Attila Korodi
Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice si locuintelor,
László Borbély
p. Ministrul internelor si reformei administrative,
Liviu Radu,
secretar de stat
p. Ministrul afacerilor externe,
Anton Niculescu,
secretar de stat
Bucuresti, 19
noiembrie 2008.
Nr. 1.492.
Doamnei
Orsalia Kalantzopoulos
Director,
Europa
Centrală si Tările Baltice
29
mai 2008
Stimată
dnă Kalantzopoulos,
Ref:
Proiectul de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamitătilor
naturale si pregătirea pentru situatii de urgentă (Împrumut nr.
4736-RO) Amendament la Acordul de împrumut Acordul de asistentă
financiară nerambursabilă din Fondul FGM nr. 053472 RO Amendament la
Acordul de asistentă financiară
Ne
referim la Acordul de împrumut dintre România si Banca Internatională pentru
Reconstructie si Dezvoltare (Banca), datat 26 mai 2004, cu amendamentele
ulterioare.
În
urma analizei recent efectuate, cele 4 agentii de implementare au transmis
Ministerului Economiei si Finantelor o solicitare de amendare a Contractului de
împrumut si a Acordului de asistentă financiară nerambursabilă
pentru a adapta prevederile acestora necesitătilor curente ale proiectului
si pentru a permite urgentarea implementării proiectului.
Cu
privire la Contractul de împrumut, vă supunem atentiei următoarea
propunere de modificare a anexei 1 „Trageri din împrumut”, după cum
urmează:
Categorie |
Sume (dolari SUA) |
|
1. Lucrări
pentru: |
|
|
a) partea B a
proiectului |
45.388.000 |
+2.500.000 |
b) partea C a
proiectului |
61.848.000 |
|
c) partea D a
proiectului |
4.983.000 |
-2.100.000 |
d) partea E a
proiectului |
|
|
(i) partea E.1 |
13.000 |
-13.000 |
(ii) partea E.2 |
19.000 |
|
(iii) partea E.3 |
26.000 |
+646 |
2. Bunuri pentru: |
|
|
a) partea A a
proiectului |
8.904.000 |
|
b) partea C a
proiectului |
239.000 |
|
c) partea E a
proiectului |
|
|
(i) partea E.1 |
148.000 |
-78.909 |
(ii) partea E.2 |
235.000 |
|
(iii) partea E.3 |
269.000 |
|
(iv) partea E.4 |
23.000 |
|
d) partea D a
proiectului |
|
+1.700.000 |
3. servicii
tehnice pentru partea C.5 a proiectului |
0 |
|
4. serviciile
consultantilor, inclusiv audit si instruire pentru: |
|
|
a) partea A a
proiectului |
3.150.000 |
+150.000 |
b) partea B a
proiectului |
5.086.000 |
+1.000.000 |
c) partea C a
proiectului |
6.053.000 |
-100.000 |
d) partea E a
proiectului |
|
|
(i) partea E.1 |
100.000 |
|
(ii) partea E.2 |
1.308.000 |
+1.064.000 |
(iii) partea E.3 |
72.000 |
+100.000 |
e) partea D a
proiectului |
|
+550.000 |
5. costuri de
operare pentru: |
|
|
a) UMP-MAI |
159.000 |
-58.091 |
b) UMP-MTCT |
328.000 |
|
c) UMP-MMGA |
1.085.000 |
+1.000.000 |
d) UMP-ANRM |
131.000 |
+351.000 |
6. Nealocate
pentru: |
|
|
a) partea A a
proiectului |
0 |
|
b) partea B a
proiectului |
4.564.000 |
-4.564.000 |
c) partea C a
proiectului |
5.368.000 |
-1.000.646 |
d) partea D a
proiectului |
501.000 |
-501.000 |
Total |
150.000.000 |
|
În
acelasi timp, ANRM a solicitat să fie introdusă metoda selectiei
dintr-o singură sursă ca metodă de achizitie conform anexei 4
„Achizitii”, sectiunea III „Metode speciale de achizitie a serviciilor de
consultantă” si a propus amendarea definitiei costurilor de operare
conform anexei 1 „Trageri din împrumut”, pentru a introduce si costurile de
închiriere si leasing operational pentru vehicule. ANRM a solicitat de asemenea
introducerea a două noi subcategorii (bunuri pentru partea D a proiectului
si servicii pentru consultanti, incluzând audit si specializare pentru partea D
a proiectului), asa cum e prevăzut în tabelul de mai sus.
Cu
privire la Acordul de asistentă financiară nerambursabilă, ANRM
a solicitat următoarele modificări ale anexei 1 „Trageri din
asistentă financiară nerambursabilă din fondul FGM”:
-
definitia costurilor de operare conform anexei 1 „Trageri din împrumut” să
fie amendată pentru a acoperi si costurile pentru închirierea si leasingul
operational al vehiculelor;
-
suma de 250.000 USD să fie realocată de la categoria (2)
„Lucrări” la categoria (1) „Bunuri”;
-
suma de 200.000 USD să fie realocată de la categoria (2)
„Lucrări” la categoria (3) „Serviciile consultantilor inclusiv audit”;
-
suma de 40.000 USD să fie realocată de la categoria (5) (a) „Costuri
de operare pentru partea D a proiectului” la categoria (5) (b) „Costuri de
operare pentru partea E a proiectului”.
Asteptăm
cu nerăbdare răspunsul dumneavoastră favorabil la cele de mai
sus.
Cu stimă,
Eugen Orlando Teodorovici,
secretar de stat
Orsalia
Kalantzopoulos,
director,
Europa
Centrală si Tările Baltice
13
iunie 2008
Excelentei
Sale,
Varujan
Vosganian,
ministrul
economiei si finantelor,
Bucuresti,
România
Proiectul
de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamitătilor naturale si
pregătirea pentru situatii de urgentă (Împrumut nr. 4736-RO)
Al
cincilea amendament la Acordul de împrumut
Acordul
de asistentă financiară nerambursabilă din Fondul FGM nr. TF
053472 RO
Amendament
la Acordul de asistentă financiară
Stimate
domnule ministru,
Ne
referim la Acordul de împrumut dintre România (Împrumutat/Beneficiar) si
Banca Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare (Banca) datat
26 mai 2004, cu amendamente (Acordul), la Acordul de asistentă
financiară nerambursabilă din Fondul Facilitătii Globale de
Mediu GEF, datat 26 mai 2004 (Acordul de asistentă financiară
nerambursabilă) pentru proiectul mai sus mentionat si la scrisoarea
datată 29 mai 2008 a domnului Eugen Orlando Teodorovici, secretar de stat,
Ministerul Economiei si Finantelor, prin care se solicită un amendament la
contractele de împrumut si de asistentă financiară.
Îmi
face plăcere să vă informez că Banca este de acord cu
solicitarea dumneavoastră, amendând prin aceasta contractele de împrumut
si de asistentă financiară după cum urmează:
1.
Acordul de împrumut este amendat după cum urmează:
1.1.
Tabelul din paragraful 1 al anexei 1 este amendat pentru a opera
realocările între sumele împrumutului după cum s-a solicitat si
pentru a introduce partea D a proiectului spre finantare din categoria (2) si
categoria (3).
Corespunzător,
tabelul revizuit în paragraful 1 al anexei 1 din Acordul de împrumut este
prezentat în anexa atasată prezentei scrisori.
1.2.
În anexa 1, litera e) a paragrafului 2 este modificată după cum
urmează (modificările sunt prezentate cu caractere italice):
„e)
termenul «costuri de operare» înseamnă costuri de operare marginale
generate de implementarea Proiectului, incluzând salariile personalului
UMP-urilor si MMGA (exclusiv functionarii guvernamentali), diurnele acestora si
costurile cu cazarea si cu transportul ocazionate de deplasările în teren
legate de implementarea Proiectului, consumabile de birou si utilităti,
costuri de traducere, costul comunicatiilor (inclusiv taxele de internet),
pentru exploatarea si întretinerea vehiculelor (inclusiv costurile de
închiriere si/sau costurile de leasing aferente vehiculelor, combustibil,
service si asigurare auto) si pentru echipamentele de birou achizitionate
pentru implementarea Proiectului.”
1.3.
În anexa 4, la sectiunea III partea B este adăugat un nou paragraf 5,
după cum urmează:
„5.
Selectie dintr-o singură sursă
Serviciile
pentru activităti în conditii ce corespund cerintelor paragrafului 3.10
din Liniile directoare pentru servicii de consultantă, pentru selectia
dintr-o singură sursă, pot fi achizitionate, cu acordul prealabil al
Băncii, în conformitate cu prevederile paragrafelor 3.9-3.13 din Liniile
directoare pentru servicii de consultantă.”
2. Acordul
de asistentă financiară nerambursabilă din Fondul FGM este
amendat după cum urmează:
2.1.
Tabelul prevăzut în paragraful 1 al anexei 1 este amendat pentru a opera
realocarea sumelor din Asistenta financiară nerambursabilă, după
cum s-a solicitat.
Prin
urmare, tabelul revizuit în paragraful 1 al anexei 1 la Acordul de
asistentă financiară nerambursabilă din Fondul FGM este
prezentat în anexa 2 la prezenta scrisoare.
Vă
rugăm să confirmati acceptul dumneavoastră cu cele de mai sus,
în numele României, prin semnarea, datarea si retransmiterea exemplarului
atasat al acestei scrisori. Aceste amendamente vor intra în vigoare după
primirea copiei contrasemnate a acestei scrisori.
Cu stimă,
Benoit Blarel,
director,
Regiunea Europa si Asia Centrală
De
acord: ROMÂNIA
prin:
Eugen Teodorovici reprezentant autorizat
Functia:
secretar de stat
Data:
20 iunie 2008.
Cc:
Excelentei Sale Cristian David, ministrul internelor si al reformei
administrative
Bucuresti,
România
Excelentei
Sale, László Borbély, ministrul dezvoltării, lucrărilor publice si
locuintelor
Bucuresti,
România
Excelentei
Sale Attila Korodi, ministrul mediului si dezvoltării durabile
Bucuresti,
România
Domnul
Marian Marius Dorin, Seful Cancelariei Primului-Ministru, Guvernul României
Bucuresti,
România
Domnul
Eugen Orlando Teodorovici, secretar de stat,
Ministerul
Economiei si Finantelor
Bucuresti,
România
Domnul
Bogdan Găbudeanu,
presedintele
Agentiei Nationale a Resurselor Minerale
Bucuresti,
România
Domnul
Herman Wijffels, director executiv, Banca Mondială
ANEXA
Nr. 1
ANEXA Nr. 1 Trageri
din împrumut
Categorie |
Suma alocată din împrumut (exprimată în dolari) |
Procent din cheltuieli ce urmează a fi finantat (%) |
|
(1) Lucrări
pentru: |
|
100% din
cheltuielile externe si 78% din cheltuielile locale (efectuate înainte de 7
martie 2007) si 78% din toate cheltuielile ulterioare |
|
a) partea B
a Proiectului |
47.888.000 |
|
|
b) partea C a
Proiectului |
61.848.000 |
|
|
c) partea D
a Proiectului |
2.883.000 |
|
|
d) partea E a
Proiectului |
|
|
|
(i) Part E.1 |
0 |
|
|
(ii) Part E.2 |
19.000 |
|
|
(iii) Part
E.3 |
26.646 |
|
|
(2) Bunuri pentru: |
|
100% din
cheltuielile externe si 100% din cheltuielile locale (cost ex-factory) si 75%
din cheltuielile locale pentru alte bunuri achizitionate pe piata
internă (efectuate înainte de 7 martie 2007) si 75% din toate
cheltuielile ulterioare |
|
a) partea A a
Proiectului |
8.904.000 |
||
b) partea C a
Proiectului |
239.000 |
||
c) Partea E a
Proiectului |
|
||
i) partea
E.1 |
69.091 |
||
ii) partea E.2 |
235.000 |
||
iii) partea E.3 |
269.000 |
||
iv) partea E.4 |
23.000 |
||
d) partea D
a Proiectului |
1.700.000 |
||
(3) Servicii
tehnice pentru partea C.5 |
0 |
100% din
cheltuielile externe si 75% din cheltuielile locale |
|
a Proiectului |
|
||
(4) Servicii de
consultantă, inclusiv audit si instruire pentru: |
75% din
cheltuielile cu consultanti locali si 85% din cheltuielile cu consultanti
străini |
||
|
|
||
(a) partea A
a Proiectului |
3.300.000 |
||
(b) partea B
a Proiectului |
6.086.000 |
||
(c) partea C
a Proiectului |
5.953.000 |
||
(d) partea E a
Proiectului |
|
||
i) partea E1 |
100.000 |
||
ii) partea
E2 |
2.372.000 |
||
iii) partea
E3 |
172.000 |
||
(e) partea D
a Proiectului |
550.000 |
||
(5) Costuri de
operare pentru: |
|
||
a) UMP-MAI |
100.909 |
75% |
|
b) UMP-MTCT |
328.000 |
75% |
|
c) UMP-MMGA |
2.085.000 |
75% |
|
d) UMP-ANRM |
482.000 |
75% |
|
(6) Nealocate
pentru: |
|
|
|
a) partea A a
Proiectului |
0 |
||
b) partea B
a Proiectului |
0 |
||
c) partea C
a Proiectului |
4.367.354 |
||
d) partea D
a Proiectului |
0 |
||
TOTAL: |
150.000.000 |
13 iunie 2008
ANEXA
Nr. 2
ANEXA Nr. 1
Trageri din sumele Acordului de asistentă financiară
nerambursabilă
Categorie |
Sume alocate din Fondul Facilitătii Globale de Mediu GEF (exprimate în dolari) |
Procent din cheltuieli ce urmează a fi finantat (%) |
1) Bunuri |
1.150.000 |
100% din
cheltuielile externe, 100% din cheltuielile locale (cost ex-factory) si 75%
din cheltuielile locale pentru alte bunuri achizitionate pe piata
internă |
2) Lucrări |
2.700.000 |
100% din
cheltuielile externe si 78% din cheltuielile locale |
3) Serviciile
consultantilor |
1.600.000 |
75% din cheltuieli
pentru consultantii interni si 85% din cheltuieli pentru consultantii externi |
4) Instruire,
ateliere de lucru |
330.000 |
100% |
5) Costuri de
operare pentru: |
|
|
a) partea D
a Proiectului |
210.000 |
75% |
b) partea
E.4 a Proiectului 6) Nealocate |
640.000 370.000 |
75% |
TOTAL: |
7.000.000 |
|
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru aprobarea amendamentelor convenite între Guvernul României si Banca
Europeană de Investitii, prin scrisorile semnate la Bucuresti la 29
aprilie 2008 si 21 august 2008 si la Luxemburg la 29 iulie 2008, la Contractul
de finantare dintre România si Banca Europeană de Investitii pentru
Proiectul privind infrastructura municipală în domeniul alimentării
cu apă, etapa a II-a, semnat la Bucuresti la 15 martie 2004 si la
Luxemburg la 19 martie 2004
În
temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată, si al art. 5 alin.
(2) din Legea nr. 56/2005 privind aprobarea Contractului de finantare dintre
România si Banca Europeană de Investitii pentru Proiectul privind
infrastructura municipală în domeniul alimentării cu apă, etapa
a II-a, semnat la Bucuresti la 15 martie 2004 si la Luxemburg la 19 martie
2004, republicată,
Guvernul
României adoptă prezenta hotărâre.
Articol
unic. - Se aprobă amendamentele convenite între Guvernul
României, prin Ministerul Economiei si Finantelor, si Banca Europeană de
Investitii, prin scrisorile*) semnate la Bucuresti la 29 aprilie 2008 si 21
august 2008 si la Luxemburg la 29 iulie 2008, la Contractul de finantare dintre
România si Banca Europeană de Investitii pentru Proiectul privind
infrastructura municipală în domeniul alimentării cu apă, etapa
a II-a, semnat la Bucuresti la 15 martie 2004 si la Luxemburg la 19 martie
2004, aprobat prin Legea nr. 56/2005, republicată.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
p. Ministrul economiei si finantelor,
Eugen Teodorovici,
secretar de stat p. Ministrul afacerilor externe,
Anton Niculescu,
secretar de stat
Bucuresti, 19
noiembrie 2008.
Nr. 1.493.
*) Cuprinsul
scrisorilor reprezintă traducere din limba engleză.
Banca
Europeană de Investitii
Prin
DHL
Ministerul
Economiei si Finantelor,
str.
Apolodor nr. 17, sectorul 5
RO-70060
Bucuresti
România
În
atentia: Domnului Eugen Teodorovici, secretar de stat
Luxemburg,
29 iulie 2008
Ref:
România - Proiectul II privind infrastructura
municipală în domeniul alimentării cu apă (FI 22.495)
Contract
de finantare semnat între România si Banca Europeană de Investitii pe 15
martie 2004 la Bucuresti si pe 19 martie 2004 la Luxemburg (Contract de
finantare)
Stimati
domni,
Cu
referire la scrisoarea dumneavoastră din 29 aprilie 2008, prin prezenta
acceptăm solicitarea dumneavoastră de amendare a Contractului de
finantare, după cum urmează:
a) în forma actuală a articolului 1.02 B primul paragraf, se sterge „31 octombrie 2008” si se introduce „31 decembrie 2010”;
b)
în forma actuală a articolului 1.06 D al doilea paragraf, se sterge „31
octombrie 2008” si se introduce „31 decembrie 2010”;
c)
în forma actuală a anexei A punctul 3, se sterge „2007” si se introduce
„2010”; si
d)
ca o consecintă a amendamentelor mentionate mai sus, vă rugăm
să notati că:
1.
graficul de amortizare stabilit în forma actuală a anexei B la Contractul
de finantare se va aplica tuturor sumelor deja trase până în prezent,
respectiv 14,51 milioane EUR; si
2.
graficul de amortizare revizuit, atasat ca anexa I, unde: (i) prima
dată de rambursare este 15 iunie 2011; si (ii) ultima dată de
rambursare rămâne 15 decembrie 2028, se va aplica tuturor tragerilor
viitoare.
Toti
ceilalti termeni si celelalte conditii ai/ale Contractului de finantare vor rămâne
neschimbate.
Termenii
definiti în Contractul de finantare vor avea aceleasi întelesuri când sunt
utilizati pentru contract, dacă nu este prevăzut altfel în mod
expres.
Pentru
a confirma acordul dumneavoastră fată de cele de mai sus, vă
rugăm să initializati si să semnati, indicând, de asemenea, data
semnării, cele două (2) originale ale prezentei scrisori de
amendament.
Acest
amendament va intra în vigoare la data la care primim un (1) original al
prezentei scrisori, contrasemnată corespunzător de dumneavoastră.
Cu stimă,
Banca Europeană de Investitii
M. Tonci Ottieri
J-. M. Arnoux
Convenit si acceptat
în numele si pentru Ministerul Economiei si Finantelor din România,
Varujan Vosganian,
ministrul economiei
si finantelor
Bucuresti, 21 august
2008.
Anexa I: Grafic
de amortizare revizuit
ANEXA
I
Data scadentă a ratei de rambursare |
Sumele de rambursat exprimate ca fractie din împrumut |
1. 15 iunie 2011 |
1/36 |
2. 15 decembrie 2011 |
1/36 |
3. 15 iunie 2012 |
1/36 |
4. 15 decembrie 2012 |
1/36 |
5. 15 iunie 2013 |
1/36 |
6. 15 decembrie 2013 |
1/36 |
7. 15 iunie 2014 |
1/36 |
8. 15 decembrie 2014 |
1/36 |
9. 15 iunie 2015 |
1/36 |
10. 15 decembrie 2015 |
1/36 |
11. 15 iunie 2016 |
1/36 |
12. 15 decembrie 2016 |
1/36 |
13. 15 iunie 2017 |
1/36 |
14. 15 decembrie 2017 |
1/36 |
15. 15 iunie 2018 |
1/36 |
16. 15 decembrie 2018 |
1/36 |
17. 15 iunie 2019 |
1/36 |
18. 15 decembrie 2019 |
1/36 |
19. 15 iunie 2020 |
1/36 |
20. 15 decembrie 2020 |
1/36 |
21. 15 iunie 2021 |
1/36 |
22. 15 decembrie 2021 |
1/36 |
23. 15 iunie 2022 |
1/36 |
24. 15 decembrie 2022 |
1/36 |
25. 15 iunie 2023 |
1/36 |
26. 15 decembrie 2023 |
1/36 |
27. 15 iunie 2024 |
1/36 |
28. 15 decembrie 2024 |
1/36 |
29. 15 iunie 2025 |
1/36 |
30. 15 decembrie 2025 |
1/36 |
31. 15 iunie 2026 |
1/36 |
32. 15 decembrie 2026 |
1/36 |
33. 15 iunie 2027 |
1/36 |
34. 15 decembrie 2027 |
1/36 |
35. 15 iunie 2028 |
1/36 |
36. 15 decembrie 2028 |
1/36 |
ROMÂNIA
MINISTERUL
ECONOMIEI SI FINANTELOR
Cabinet
secretar de stat
BANCA
EUROPEANĂ DE INVESTITII
Departamentul
pentru Europa de Sud-Est
În
atentia domnului Cormac Murphy, director de departament
Bucuresti,
29 aprilie 2008
Ref:
„România - Proiectul privind infrastructura municipală în domeniul
alimentării cu apă, etapa a II-a” - Contractul de finantare dintre
România si Banca Europeană de Investitii nr. 22.495
Stimati
domni,
La
solicitarea Oficiului de Plăti si Contractare PHARE, ca Unitate de
monitorizare a Proiectului pentru urmărirea, raportarea si efectuarea
procedurilor de tragere cu privire la Contractul de finantare mai sus-mentionat
si luând în considerare actualul stadiu al Proiectului, vă rugăm
să fiti de acord cu modificarea acestui contract de finantare, după
cum urmează:
În
primul alineat al articolului 1.02 B, data de „31 octombrie 2008” va fi
înlocuită cu „31 decembrie 2010”.
În
al doilea alineat al articolului 1.06 D, data de „31 octombrie 2008” va fi
înlocuită cu „31 decembrie 2010”.
În
actualul formular de descriere tehnică anexa A, în grafic, perioada de
implementare „ ............ 2003 până în 2007” va fi înlocuită cu „
.............. 2003 până în 2010”.
În
actualul formular de obligatii ale beneficiarilor finali anexa C, punctul I, al
doilea alineat, data de „31 decembrie 2007” va fi înlocuită cu „31
decembrie 2010” si data de „1 ianuarie 2008” va fi înlocuită cu „1
ianuarie 2011”.
De asemenea,
în cadrul anexei C punctul I, în al patrulea alineat, data de „31 decembrie
2007” va fi înlocuită cu „31 decembrie 2010”.
În
speranta că solicitarea noastră se va bucura de întelegerea si
sprijinul dumneavoastră, asteptăm cu nerăbdare răspunsul
dumneavoastră prompt.
Cu stimă,
Eugen Teodorovici,
secretar de stat
Copii
pentru domnul Jean Marc Martin, ofiter senior de împrumuturi
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind alocarea unei sume din Fondul de interventie la dispozitia
Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2008, pentru
înlăturarea efectelor calamitătilor naturale produse în unele judete
În
temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată, al art. 30 alin.
(4) si (5) din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificările
ulterioare, precum si al art. 4 alin. (2) lit. e) din Legea bugetului de stat
pe anul 2008 nr. 388/2007, cu modificările si completările
ulterioare,
Guvernul
României adoptă prezenta hotărâre.
Art.
1. - (1) Se aprobă alocarea sumei de 73 mii lei din
Fondul de interventie la dispozitia Guvernului, prevăzut în bugetul de
stat pe anul 2008, bugetelor locale ale unor unităti
administrativ-teritoriale din judetele Bacău, Botosani, Iasi,
Maramures,
Neamt si Suceava, pentru înlăturarea efectelor calamitătilor naturale
produse în luna iulie 2008, în vederea finantării unor actiuni ale
consiliilor locale privind reabilitarea sau demolarea si reconstruirea
locuintelor, astfel cum este prevăzută în coloana 8 din anexa care
face parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2)
Actiunile prevăzute la alin. (1) constau în:
a)
lucrări de demolare si reconstruire a locuintelor distruse, inclusiv
transportul materialelor principale de constructii de la depozitele
nominalizate de institutiile prefectului si de autoritătile administratiei
publice locale la punctele de lucru;
b)
lucrări de reabilitare a locuintelor cu avarii la sistemul structural,
inclusiv transportul materialelor principale de constructii de la depozitele
nominalizate de institutiile prefectului si de autoritătile administratiei
publice locale la punctele de lucru.
(3)
Sumele prevăzute în coloana 6 din anexă, alocate partial prin
Hotărârea Guvernului nr. 864/2008 privind alocarea unei sume din Fondul de
interventie la dispozitia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul
2008, pentru înlăturarea efectelor calamitătilor naturale produse în
unele judete, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.
617 din 22 august 2008, partial prin Hotărârea Guvernului nr. 1.057/2008
privind alocarea unei sume din Fondul de interventie la dispozitia Guvernului,
prevăzut în bugetul de stat pe anul 2008, pentru înlăturarea
efectelor calamitătilor naturale produse în unele judete, publicată
în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 649 din 12 septembrie
2008, partial prin Hotărârea Guvernului nr. 1.137/2008 privind alocarea
unei sume din Fondul de interventie la dispozitia Guvernului, prevăzut în
bugetul de stat pe anul 2008, pentru înlăturarea efectelor calamitătilor
naturale produse în unele judete, publicată în
Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 671 din 29 septembrie 2008, precum si
partial prin prezenta hotărâre, se utilizează potrivit prevederilor
art. 9 alin. (2) lit. a), b) si c) din Programul de reparare/reabilitare si
reconstruire a unor locuinte afectate de calamitătile naturale produse în
luna iulie 2008, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 801/2008, cu
modificările ulterioare, în baza anchetelor sociale si a inventarierii
locuintelor afectate de calamităti naturale.
(4)
Sumele prevăzute la art. 9 alin. (2) lit. a), b) si c) din Programul de
reparare/reabilitare si reconstruire a unor locuinte afectate de
calamitătile naturale produse în luna iulie 2008, aprobat prin
Hotărârea Guvernului nr. 801/2008, cu modificările ulterioare, sunt
distribuite pe fiecare locuintă în cuantum majorat cu 20%.
Art.
2. - Ordonatorii principali de credite răspund de modul
de utilizare a sumelor alocate potrivit prevederilor art. 1 alin. (3), în
conformitate cu dispozitiile legale.
Art.
3. - (1) Ordonatorii principali de credite ai bugetelor
locale au obligatia ca în termen de 5 zile calendaristice de la data
intrării în vigoare a prezentei hotărâri să restituie la bugetul
de stat, respectiv la Fondul de rezervă bugetară la dispozitia
Guvernului, sumele necuvenite prevăzute în coloana 9 din anexă.
(2)
Pentru asigurarea fondurilor necesare finantării actiunilor prevăzute
la art. 1 alin. (1) se suplimentează cu suma de 73 mii lei Fondul de
interventie la dispozitia Guvernului din Fondul de rezervă bugetară
la dispozitia Guvernului, prevăzute în bugetul de stat pe anul 2008.
Art.
4. - Ministerul Economiei si Finantelor este autorizat
să introducă modificările corespunzătoare în volumul si în
structura bugetului de stat pe anul 2008.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
p. Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice si locuintelor,
Horváth Anna,
secretar de stat
p. Ministrul internelor si reformei administrative,
Liviu Radu,
secretar de stat
p. Ministrul economiei si finantelor,
Cătălin Doica,
secretar de stat
Bucuresti, 19
noiembrie 2008.
Nr. 1.507.
ANEXĂ
ALOCAREA
unei sume din Fondul de interventie la dispozitia Guvernului, prevăzut
în bugetul de stat pe anul 2008, pentru înlăturarea efectelor
calamitătilor naturale produse în unele judete
Nr. crt. |
Unitătile administrativ-teritoriale |
Număr de locuinte care: |
Suma totală (mii lei) |
Alocat prin hotărârile Guvernului nr. 864/2008, nr. 1.057/2008 si nr. 1.137/2008 (mii lei) |
Diferenta de alocat (mii lei) |
Sume de returnat la bugetul de stat (mii lei) |
||
se reabilitează |
se reconstruiesc |
|||||||
1 cameră |
2 camere |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
JUDETUL BACĂU |
||||||||
1 |
Comuna Buhoci |
0 |
0 |
3 |
36 |
48 |
0 |
12 |
2 |
Comuna Filipesti |
0 |
0 |
2 |
24 |
24 |
0 |
0 |
3 |
Comuna Letea Veche |
0 |
0 |
8 |
96 |
11 4 |
0 |
18 |
4 |
Comuna
Prăjesti |
0 |
0 |
4 |
48 |
78 |
0 |
30 |
5 |
Comuna
Săucesti |
0 |
0 |
337 |
4.044 |
5.382 |
0 |
1.338 |
6 |
Comuna Tamasi |
0 |
0 |
1 |
12 |
12 |
0 |
0 |
|
Total
judetul Bacău |
0 |
0 |
355 |
4.260 |
5.658 |
0 |
1.398 |
JUDETUL BOTOSANI |
||||||||
1 |
Municipiul
Botosani |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
Comuna Cotusca |
0 |
0 |
5 |
60 |
60 |
0 |
0 |
3 |
Comuna Dersca |
0 |
0 |
1 |
12 |
12 |
0 |
0 |
4 |
Comuna
Hiliseu-Horia |
0 |
0 |
8 |
96 |
96 |
0 |
0 |
5 |
Comuna Hudesti |
0 |
0 |
35 |
420 |
420 |
0 |
0 |
6 |
Comuna
Mihăileni |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
7 |
Comuna Mitoc |
0 |
0 |
1 |
12 |
18 |
0 |
6 |
8 |
Comuna
Păltinis |
0 |
0 |
1 |
12 |
12 |
0 |
0 |
9 |
Comuna
Rădăuti-Prut |
0 |
0 |
105 |
1.260 |
1.260 |
0 |
0 |
10 |
Comuna Ripiceni |
0 |
0 |
2 |
24 |
24 |
0 |
0 |
11 |
Comuna Tudora |
0 |
0 |
1 |
12 |
12 |
0 |
0 |
12 |
Comuna Vorona |
0 |
0 |
4 |
48 |
48 |
0 |
0 |
|
Total
judetul Botosani |
0 |
0 |
163 |
1.956 |
1.962 |
0 |
6 |
JUDETUL IASI |
||||||||
1 |
Comuna Alexandru
Ioan Cuza |
4 |
0 |
6 |
96 |
96 |
0 |
0 |
2 |
Comuna Ceplenita |
0 |
0 |
1 |
12 |
12 |
0 |
0 |
3 |
Comuna Costesti |
3 |
0 |
1 |
30 |
30 |
0 |
0 |
4 |
Comuna Dagâta |
0 |
0 |
2 |
24 |
24 |
0 |
0 |
5 |
Comuna
Hărmănesti |
0 |
0 |
1 |
12 |
12 |
0 |
0 |
6 |
Orasul Hârlău |
0 |
0 |
2 |
24 |
24 |
0 |
0 |
7 |
Comuna Ion Neculce |
0 |
0 |
2 |
24 |
24 |
0 |
0 |
8 |
Comuna Lespezi |
15 |
0 |
11 |
222 |
240 |
0 |
18 |
9 |
Comuna
Mogosesti-Siret |
0 |
0 |
14 |
168 |
168 |
0 |
0 |
10 |
Municipiul Pascani |
0 |
0 |
13 |
156 |
156 |
0 |
0 |
11 |
Comuna
Răchiteni |
37 |
0 |
37 |
666 |
702 |
0 |
36 |
12 |
Comuna Ruginoasa |
2 |
0 |
2 |
36 |
36 |
0 |
0 |
13 |
Comuna Scobinti |
0 |
0 |
1 |
12 |
12 |
0 |
0 |
14 |
Comuna
Stolniceni-Prăjescu |
0 |
0 |
5 |
60 |
72 |
0 |
12 |
15 |
Orasul Târgu
Frumos |
1 |
0 |
14 |
174 |
174 |
0 |
0 |
||
16 |
Comuna Tibana |
1 |
0 |
0 |
6 |
6 |
0 |
0 |
||
17 |
Comuna
Tibănesti |
1 |
0 |
7 |
90 |
90 |
0 |
0 |
||
18 |
Comuna Valea
Seacă |
4 |
0 |
12 |
168 |
168 |
0 |
0 |
||
19 |
Comuna
Vânători |
0 |
0 |
1 |
12 |
12 |
0 |
0 |
||
|
Total
judetul Iasi |
68 |
0 |
132 |
1.992 |
2.058 |
0 |
66 |
||
JUDETUL MARAMURES |
||||||||||
1 |
Comuna Bistra |
0 |
0 |
1 |
12 |
12 |
0 |
0 |
||
2 |
Comuna Bogdan
Vodă |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
3 |
Comuna Leordina |
0 |
0 |
2 |
24 |
24 |
0 |
0 |
||
4 |
Comuna Moisei |
1 |
0 |
0 |
6 |
6 |
0 |
0 |
||
5 |
Comuna Oncesti |
2 |
0 |
0 |
12 |
12 |
0 |
0 |
||
6 |
Comuna Petrova |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
7 |
Comuna Poienile de
sub Munte |
0 |
2 |
11 |
149 |
233 |
0 |
84 |
||
8 |
Comuna Repedea |
0 |
0 |
10 |
120 |
11 3 |
7 |
0 |
||
9 |
Comuna Ruscova |
1 |
0 |
2 |
30 |
30 |
0 |
0 |
||
10 |
Comuna Viseu de
Jos |
0 |
0 |
1 |
12 |
0 |
12 |
0 |
||
11 |
Orasul Viseu de
Sus |
0 |
0 |
3 |
36 |
45 |
0 |
9 |
||
|
Total
judetul Maramures |
4 |
2 |
30 |
401 |
475 |
19 |
93 |
||
JUDETUL NEAMT |
||||||||||
1 |
Comuna Doljesti |
0 |
0 |
200 |
2.400 |
2.400 |
0 |
0 |
||
2 |
Comuna Gâdinti |
0 |
0 |
20 |
240 |
240 |
0 |
0 |
||
3 |
Comuna Horia |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
4 |
Comuna Icusesti |
0 |
0 |
0 |
0 |
12 |
0 |
12 |
||
5 |
Comuna Ion
Creangă |
0 |
0 |
32 |
384 |
396 |
0 |
12 |
||
6 |
Comuna Sagna |
0 |
1 |
0 |
8 |
9 |
0 |
1 |
||
7 |
Comuna
Tămăseni |
0 |
0 |
157 |
1.884 |
2.592 |
0 |
708 |
||
|
Total
judetul Neamt |
0 |
1 |
409 |
4.916 |
5.649 |
0 |
733 |
||
JUDETUL SUCEAVA |
||||||||||
1 |
Comuna Arbore |
0 |
0 |
0 |
0 |
276 |
0 |
276 |
||
2 |
Comuna
Bălcăuti |
0 |
0 |
0 |
0 |
12 |
0 |
12 |
||
3 |
Comuna Berchisesti |
0 |
0 |
1 |
12 |
12 |
0 |
0 |
||
4 |
Comuna Bilca |
4 |
0 |
4 |
72 |
72 |
0 |
0 |
||
5 |
Comuna Brodina |
3 |
0 |
6 |
90 |
90 |
0 |
0 |
||
6 |
Comuna Cacica |
0 |
0 |
0 |
0 |
24 |
0 |
24 |
||
7 |
Municipiul
Câmpulung Moldovenesc |
0 |
0 |
1 |
12 |
24 |
0 |
12 |
||
8 |
Comuna Ciprian
Porumbescu |
0 |
0 |
6 |
72 |
72 |
0 |
0 |
||
9 |
Comuna Cârlibaba |
0 |
0 |
0 |
0 |
12 |
0 |
12 |
||
10 |
Comuna
Comănesti |
3 |
0 |
13 |
174 |
120 |
54 |
0 |
||
11 |
Comuna Cornu
Luncii |
0 |
0 |
3 |
36 |
36 |
0 |
0 |
||
12 |
Orasul Dolhasca |
0 |
0 |
9 |
108 |
108 |
0 |
0 |
||
13 |
Comuna Dornesti |
5 |
0 |
19 |
258 |
264 |
0 |
6 |
||
14 |
Municipiul
Fălticeni |
0 |
0 |
3 |
36 |
36 |
0 |
0 |
||
15 |
Comuna
Frătăutii Noi |
0 |
0 |
2 |
24 |
30 |
0 |
6 |
||
16 |
Comuna
Frătăutii Vechi |
0 |
0 |
1 |
12 |
18 |
0 |
6 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Comuna
Grămesti |
0 |
0 |
2 |
24 |
24 |
0 |
0 |
18 |
Comuna
Grănicesti |
0 |
0 |
1 |
12 |
12 |
0 |
0 |
19 |
Comuna Horodniceni |
0 |
0 |
3 |
36 |
36 |
0 |
0 |
20 |
Comuna
Iaslovăt |
0 |
0 |
4 |
48 |
48 |
0 |
0 |
21 |
Comuna Ipotesti |
0 |
0 |
1 |
12 |
12 |
0 |
0 |
22 |
Orasul Liteni |
1 |
0 |
3 |
42 |
42 |
0 |
0 |
23 |
Comuna Marginea |
0 |
0 |
1 |
12 |
12 |
0 |
0 |
24 |
Orasul
Milisăuti |
0 |
0 |
2 |
24 |
36 |
0 |
12 |
25 |
Comuna Moara |
0 |
0 |
2 |
24 |
24 |
0 |
0 |
26 |
Comuna Moldovita |
0 |
0 |
15 |
180 |
192 |
0 |
12 |
27 |
Comuna
Pătrăuti |
0 |
0 |
1 |
12 |
12 |
0 |
0 |
28 |
Comuna
Poieni-Solca |
0 |
0 |
2 |
24 |
24 |
0 |
0 |
29 |
Comuna Putna |
0 |
0 |
4 |
48 |
84 |
0 |
36 |
30 |
Municipiul
Rădăuti |
4 |
0 |
1 |
36 |
36 |
0 |
0 |
31 |
Comuna Satu Mare |
27 |
0 |
0 |
162 |
168 |
0 |
6 |
32 |
Orasul Siret |
0 |
0 |
1 |
12 |
12 |
0 |
0 |
33 |
Orasul Solca |
0 |
0 |
0 |
0 |
6 |
0 |
6 |
34 |
Comuna Straja |
0 |
0 |
1 |
12 |
12 |
0 |
0 |
35 |
Comuna Stroiesti |
0 |
0 |
5 |
60 |
60 |
0 |
0 |
36 |
Comuna Sucevita |
0 |
0 |
5 |
60 |
72 |
0 |
12 |
37 |
Comuna Scheia |
0 |
0 |
0 |
0 |
12 |
0 |
12 |
38 |
Comuna Todiresti |
0 |
0 |
13 |
156 |
210 |
0 |
54 |
39 |
Comuna Ulma |
0 |
0 |
11 |
132 |
132 |
0 |
0 |
40 |
Comuna Valea
Moldovei |
0 |
0 |
7 |
84 |
84 |
0 |
0 |
41 |
Comuna Vama |
1 |
0 |
2 |
30 |
48 |
0 |
18 |
42 |
Comuna Veresti |
0 |
0 |
1 |
12 |
12 |
0 |
0 |
43 |
Comuna Vicovu de
Jos |
0 |
0 |
6 |
72 |
72 |
0 |
0 |
44 |
Orasul Vicovu de
Sus |
0 |
0 |
2 |
24 |
42 |
0 |
18 |
45 |
Comuna Voitinel |
0 |
0 |
4 |
48 |
48 |
0 |
0 |
|
Total
judetul Suceava |
48 |
0 |
168 |
2.304 |
2.790 |
54 |
540 |
|
||||||||
|
Total general |
120 |
3 |
1.257 |
15.829 |
18.592 |
73 |
2.836 |
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind înfiintarea Spitalului Clinic Municipal Oradea prin reorganizarea
unor unităti sanitare din municipiul Oradea
În
temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată, si al art. 174
alin. (1) si (3) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul
sănătătii, cu modificările si completările ulterioare,
Guvernul
României adoptă prezenta hotărâre.
Art.
1. - (1) Se înfiintează Spitalul Clinic Municipal
Oradea, unitate sanitară cu paturi, de utilitate publică, cu
personalitate juridică, prin reorganizarea Spitalului Clinic Municipal
„Gavril Curteanu”, cu sediul în municipiul Oradea, str. Corneliu Coposu nr. 12,
judetul Bihor, a Spitalului Clinic de Obstetrică-Ginecologie „Dr.
Alexandru Nemes-senior”, cu sediul în municipiul Oradea, Calea Clujului nr. 50,
judetul Bihor, a Spitalului Clinic de Neurologie si Psihiatrie Oradea, cu
sediul în municipiul Oradea, str. Louis Pasteur nr. 26, judetul Bihor, si a
Spitalului de Pneumoftiziologie Oradea, cu sediul în municipiul Oradea, Str.
Izvorului nr. 57, judetul Bihor.
(2)
Spitalul Clinic Municipal Oradea, înfiintat potrivit alin. (1), are sediul în
municipiul Oradea, str. Corneliu Coposu nr. 12, judetul Bihor, si se află
în subordinea Autoritătii de Sănătate Publică a Judetului
Bihor.
Art.
2. - La data înfiintării Spitalului Clinic Municipal
Oradea, unitătile sanitare care se reorganizează potrivit art. 1 se
desfiintează ca unităti cu personalitate juridică.
Art.
3. - Patrimoniul unitătilor sanitare care se
reorganizează potrivit art. 1, stabilit pe baza bilantului contabil
întocmit în conditiile legii, la data de 31 decembrie 2008, se preia de
către Spitalul Clinic Municipal Oradea, pe bază de protocol de predare-preluare
încheiat în termen de 30 de zile de la depunerea bilantului contabil de
către unitătile sanitare.
Art.
4. - Personalul medico-sanitar si auxiliar sanitar, precum
si personalul de administratie si întretinere apartinând unitătilor
sanitare care se reorganizează potrivit art. 1 se preia de către
Spitalul Clinic Municipal Oradea, cu respectarea normativelor de personal si cu
încadrarea în limitele bugetului de venituri si cheltuieli, si se
consideră transferat, în conditiile legii.
Art.
5. - Spitalul Clinic Municipal Oradea, înfiintat potrivit
art. 1, este finantat integral din venituri proprii, realizate din sumele
încasate pentru serviciile medicale prestate pe bază de contract, în
conditiile legii, precum si din alte surse prevăzute de art. 190 din Legea
nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătătii, cu
modificările si completările ulterioare.
Art.
6. - Structura organizatorică a Spitalului Clinic
Municipal Oradea, înfiintat prin prezenta hotărâre, se aprobă prin
ordin al ministrului sănătătii publice, în conditiile
prevăzute de lege, în termen de 30 de zile de la data intrării în
vigoare a prezentei hotărâri.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul sănătătii publice,
Gheorghe Eugen Nicolăescu
p. Ministrul internelor si reformei administrative,
Liviu Radu,
secretar de stat
p. Ministrul economiei si finantelor,
Cătălin Doica,
secretar de stat
Bucuresti, 19
noiembrie 2008.
Nr. 1.508.
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind exercitarea de către România a presedintiei Initiativei
Central Europene în perioada 1 ianuarie-31 decembrie 2009
În
temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată,
Guvernul
României adoptă prezenta hotărâre.
Art.
1. - Se aprobă exercitarea de către România a
presedintiei Initiativei Central Europene în perioada 1 ianuarie-31 decembrie
2009 si organizarea reuniunilor aferente presedintiei.
Art.
2. - Cheltuielile aferente organizării si
desfăsurării de către Ministerul Afacerilor Externe a
reuniunilor programate sub presedintia română a Initiativei Central
Europene, în limita sumei de 2.600 mii lei, se suportă din bugetul aprobat
Ministerului Afacerilor Externe pe anul 2009, de la capitolul 51.01
„Autorităti publice si actiuni externe”, titlul 20 „Bunuri si servicii”.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul afacerilor externe,
Lazăr Comănescu
p. Ministrul economiei si finantelor,
Cătălin Doica,
secretar de stat
Bucuresti, 25
noiembrie 2008.
Nr. 1.533.
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL
INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE
pentru aprobarea Normelor metodologice privind planificarea si evidenta
activitătilor productive din unitătile Ministerului Internelor si
Reformei Administrative
Având
în vedere prevederile pct. 1 din Precizările privind unele măsuri
referitoare la organizarea si conducerea contabilitătii de gestiune,
aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.826/2003,
în
temeiul dispozitiilor art. 7 alin. (4) si ale art. 15 alin. (2) din Ordonanta
de urgentă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea si functionarea
Ministerului Internelor si Reformei Administrative, aprobată cu
modificări prin Legea nr. 15/2008,
ministrul
internelor si reformei administrative emite
următorul ordin:
Art.
1. - Se aprobă Normele metodologice privind
planificarea si evidenta activitătilor productive din unitătile
Ministerului Internelor si Reformei Administrative, prevăzute în anexa
care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art.
2. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al
României, Partea I.
p. Ministrul internelor si reformei administrative,
Liviu Radu,
secretar de stat
Bucuresti, 19
noiembrie 2008.
Nr. 657.
ANEXĂ
NORME METODOLOGICE
privind planificarea si evidenta activitătilor productive din
unitătile Ministerului Internelor si Reformei Administrative
CAPITOLUL I
Dispozitii generale
Art.
1. - Prezentele norme metodologice au drept scop realizarea
unui sistem organizat de planificare si evidentă a activitătilor
productive din unitătile Ministerului Internelor si Reformei
Administrative.
Art.
2. - Prin unităti productive ale Ministerului
Internelor si Reformei Administrative se întelege:
a)
unităti centrale de reparatii si întretineri, denumite în continuare U.C.R.I.;
b)
baze de reparatii subordonate inspectoratelor generale, denumite în continuare B.R.;
c)
sectii de reparatii subordonate inspectoratelor generale, denumite în
continuare S.R.;
d)
Tipografia Ministerului Internelor si Reformei Administrative si punctele
tipografice din unităti;
e)
unităti productive care se pot constitui la ordin si urmează să
aplice prevederile prezentelor norme metodologice, denumite în continuare alte
structuri.
CAPITOLUL II
Principalii indicatori economico-financiari utilizati de unitătile
productive pentru exprimarea volumului de activitate si a rezultatelor obtinute
Art.
3. - În sistemul organizat de planificare si evidentă a
activitătilor productive din structurile specializate ale Ministerului
Internelor si Reformei Administrative se utilizează următorii
indicatori economico-financiari:
a)
valoarea productiei;
b) costuri totale pentru realizarea productiei.
Art.
4. - (1) Valoarea productiei reprezintă expresia
valorică a productiei executate într-o perioadă de timp, respectiv
lună, trimestru, an, livrată ori destinată livrării, în
perioada raportată. În valoarea productiei sunt cuprinse:
a)
produsele finite si semifabricatele destinate livrării;
b)
piesele de schimb si subansamblurile fabricate, reconditionate, destinate
livrării;
c)
lucrările tipografice destinate structurilor Ministerului Internelor si
Reformei Administrative.
(2)
Valoarea productiei se determină prin însumarea valorilor tuturor
produselor realizate. Valoarea produselor este rezultatul înmultirii
cantitătii de produse realizate cu pretul produsului.
Art.
5. - (1) Costurile totale pentru realizarea productiei
reprezintă suma tuturor bunurilor si serviciilor cu care este
realizată productia, precum si a cheltuielilor de personal. În acest
indicator nu se includ cheltuielile pentru pregătirea de
luptă/actiune, cele materializate în stocurile de materii prime si
materiale pentru realizarea productiei sau pentru rezerve proprii, ajutoarele
acordate la trecerea în rezervă sau la încetarea raporturilor de serviciu,
avantajele acordate la tarifele de cazare, contravaloarea transportului pe
timpul concediului de odihnă, contravaloarea materialelor de natura
obiectelor de inventar procurate, amortizarea mijloacelor fixe, cheltuieli
pentru consultantă si expertiză, cheltuieli pentru pregătirea
profesională, cheltuieli pentru reclamă si publicitate, ajutoarele
sociale în numerar, după caz.
(2)
Acest indicator economico-financiar vizează întreaga productie
realizată într-o anumită perioadă, iar în conditiile date de
structură si preturi/tarife, reflectă dinamica costurilor pe produse.
Art.
6. - Personalul muncitor al unitătilor productive se
împarte, potrivit tabelului cu grupele de personal muncitor al unitătilor
productive prevăzut în anexa nr. 1, după cum urmează:
a)
personal direct productiv;
b)
personal indirect productiv, care deserveste activitatea de productie.
Art.
7. - (1) Nivelul indicatorilor economico-financiari,
prevăzut în anexa nr. 2, se stabileste odată cu programele anuale de
productie.
(2)
Fiecare unitate întocmeste programul anual de productie, defalcat pe luni, cu
respectarea propunerilor si a realizărilor pe fiecare trimestru si
cumulat.
(3) Programele se întocmesc, se avizează si se aprobă potrivit competentelor stabilite în anexa nr. 3.
Întocmirea programului de productie
Art.
8. - (1) Programul anual de productie se întocmeste, de
către unitătile productive, respectiv structurile beneficiare, în
cazul Bazei centrale pentru asigurarea tehnică a misiunilor pe resortul
transporturi, pe baza solicitărilor primite, pe cale ierarhică, de la
esaloanele superioare, cu încadrarea strictă în fondurile bugetare aprobate,
în functie de profilul, specializarea, capacitătile de productie si
existentul de mijloace tehnice ce fac obiectul acestei activităti,
după caz, utilizându-se modelul din anexa nr. 4.
(2)
Tipografiile întocmesc programul anual de productie conform anexei nr. 4 A.
(3)
Fondul de timp productiv se calculează la nivelul personalului direct
productiv încadrat la data întocmirii programului de productie.
(4)
Numărul de ore necesare executării pregătirii de
luptă/actiune si de specialitate este prevăzut în dispozitiile si în
ordinele în vigoare la data întocmirii programului de productie.
(5)
În vederea solutionării în volum complet a tuturor lucrărilor de
întretinere si reparatii, inspectoratele generale si unitătile necuprinse
în structura acestora transmit la U.C.R.I., până la 1 aprilie a anului în
curs pentru anul următor, necesarul de lucrări excedentare fată
de capacitătile de productie proprii, pe tipuri de tehnică. Pe baza
solicitărilor primite si a posibilitătilor tehnice existente,
U.C.R.I. stabilesc volumul si categoriile de lucrări pe care le pot
executa, luate în calcul la fundamentarea programului de productie, precum si
pe cele excedentare. Ulterior aprobării programului de productie, U.C.R.I.
comunică inspectoratelor generale si celorlalte unităti solicitante
repartitia fondului de timp productiv si a lucrărilor aferente.
Art.
9. - În programul de productie anual, activitătile se
înscriu conform precizărilor din anexa nr. 5.
Art.
10. - Programul de productie al unitătilor productive
contine, de regulă:
a)
fila de avizări si aprobări;
b)
nivelul indicatorilor economico-financiari prevăzuti în anexa nr. 2;
c)
formularul programului de productie, prevăzut în anexele nr. 4 si 4A;
d)
calculul fondului de timp productiv, prevăzut în anexa nr. 6;
e)
calculul salariului mediu orar, prevăzut în anexa nr. 7;
f)
modul de stabilire a cotei cheltuielilor indirecte de productie, prevăzut
în anexa nr. 8;
g)
tabelul cu necesarul de consumuri tehnologice pentru realizarea programului de
productie, prevăzut în anexa nr. 9.
Art.
11. - După aprobare programele de productie ale
unitătilor productive au următoarea destinatie:
a)
un exemplar la esalonul care le-a aprobat;
b)
un exemplar la esalonul care le-a întocmit;
c)
un exemplar la Directia generală management logistic si administrativ,
denumită în continuare D.G.M.L.A., pentru unitătile
productive, subordonate direct acesteia;
Art.
12. - (1) Pe baza prevederilor din programul de productie
anual, U.C.R.I., B.R. si S.R. elaborează programul de producie lunar,
prevăzut în anexa nr. 10.
(2)
Programul de productie lunar se întocmeste până la data de 25 a
fiecărei luni pentru luna următoare, de către compartimentul
planificare productie, se avizează de inginerul-sef/similarul acestuia si
se aprobă de seful/conducătorul unitătii.
Art.
13. - Săptămânal, sefii de sectii si de ateliere
sunt obligati să aducă la cunostintă personalului subordonat
sarcinile de productie si să urmărească modul de îndeplinire a
acestora.
Art.
14. - Esaloanele care analizează si aprobă programele
de productie verifică:
a)
utilizarea eficientă a capacitătilor de productie;
b)
includerea în program a tuturor sarcinilor fizice ordonate;
c)
respectarea normelor de muncă si a costurilor de productie planificate;
d)
aplicarea cerintelor de specializare în productie si a măsurilor de
degrevare a bazelor centrale de unele lucrări ce pot fi executate de
către B.R. si S.R.;
e)
redistribuirea unor sarcini între unitătile productive pentru a se evita
paralelismul în executarea acelorasi repere;
f)
încadrarea în fondurile bugetare aprobate.
Art.
15. - După aprobarea programului de productie,
tipografia lansează comenzi în lucru, conform anexei nr. 11, pentru
fiecare lucrare tipografică, în vederea realizării totale sau în
transe a acesteia, conform detalierii din program.
CAPITOLUL IV
Stabilirea, aprobarea si actualizarea preturilor si tarifelor
Art.
16. - (1) Produsele, lucrările si serviciile care se
execută de unitătile productive se evaluează pe baza preturilor
si tarifelor stabilite de compartimentele tehnice de specialitate ale acestora,
în conformitate cu prevederile legislatiei în vigoare.
(2)
Preturile si tarifele se stabilesc pe baza analizei costurilor din punct de
vedere tehnologic si economico-financiar, astfel încât ele să reprezinte
în mod real cheltuielile de personal si cele pentru bunuri si servicii, cu
respectarea articolelor de calculatie din anexele nr. 12 si 12A.
(3)
Calculatiile de pret/tarife cuprind următoarele articole:
a)
valoarea materiilor prime si materialelor directe care se determină pe
baza listelor de materiale întocmite de compartimentul de proiectare si
inginerie tehnologică, în concordantă cu consumurile tehnologice
riguros dimensionate. Listele de materiale cuprind, în mod obligatoriu, potrivit
reglementărilor în vigoare, cantitatea, pretul unitar de aprovizionare
valabil la data stabilirii preturilor, precum si valoarea totală a
materialelor.
În
valoarea materiilor prime si materialelor directe este cuprinsă toată
gama de materii prime, ansambluri, subansambluri, piese de schimb, combustibili
etc, incluse în produs sau în lucrare, indiferent de sursa si modul de
procurare a acestora, evaluându-se prin aplicarea metodei „costului mediu
ponderat”.
În
cazul produselor si lucrărilor pentru executia cărora beneficiarii
pun la dispozitia unitătii productive, fără plată, materii
prime, ansambluri, subansambluri etc, acestea se includ în costurile de
productie. În cazul în care produsul/lucrarea se execută contra cost,
valoarea acestuia/acesteia se deduce la facturare;
b)
cheltuielile de transport-aprovizionare, cum sunt: cheltuielile de transport
efectuate cu mijloacele proprii sau din afara unitătii, încărcarea si
descărcarea în/din magaziile si depozitele unitătii se adaugă la
valoarea materiilor prime si materialelor directe.
Întrucât modul de calcul duce la date aproximative, pentru determinarea cotei, atunci când se programează/planifică, se iau în calcul cheltuielile materiale cu transportul si aprovizionarea realizate la sfârsitul anului anterior, actualizate pentru anul în curs;
c)
cheltuielile pentru lucrările si serviciile executate de
terti/colaboratori, care cuprind cheltuielile ocazionate de prelucrări
mecanice, acoperiri metalice, tratamente, probe de andurantă etc., se
înscriu la articolul de calculatie „materii prime si materiale”;
d)
valoarea soldelor si salariilor de bază ale personalului direct productiv
se determină prin înmultirea numărului de ore normate pe operatiuni
si lucrări, în conformitate cu tehnologia de fabricatie, cu salariul mediu
stabilit pe unitate, sectie, atelier sau formaiune, după caz;
e)
cheltuielile privind asigurările sociale, calculate asupra drepturilor
salariale cuvenite personalului contractual direct productiv, evidentiază
contributia unitătii la asigurările sociale si contributia la
asigurările sociale de sănătate, calculate în conformitate cu
prevederile legale în vigoare;
f)
cheltuielile privind protectia socială, aferente salariilor personalului
contractual productiv, evidentiază contributia unitătii la
constituirea fondului pentru ajutorul de somaj, calculată în conformitate
cu actele normative în vigoare;
g)
cheltuielile indirecte/comune ale sectiilor si generale de administratie se
includ în calculatiile de pret prin aplicarea asupra salariilor directe a cotei
cheltuielilor indirecte de productie, fundamentată si stabilită
conform anexei nr. 8;
h)
pretul de productie este dat de suma cheltuielilor enumerate la lit. a)-g).
(4)
Costurile de productie sunt determinate pe baza fiselor tehnologice, normelor
de consum de materiale si normelor de timp, avându-se în vedere gradul de
dotare tehnică a unitătii productive, gradul de complexitate a
produselor/lucrărilor si nivelul pregătirii fortei de muncă în
concordantă cu cerintele tehnologice respective.
Art.
17. - La fundamentarea calculatiilor de pret nu se iau în
calcul cheltuielile neproductive generate de rebuturi, amenzi, penalizări,
pierderi de materii prime si materiale etc., cu exceptia celor prevăzute
în licentele de fabricatie, în documentatiile si în normele legal aprobate. De
asemenea, este interzisă de lege supraevaluarea unor elemente de
cheltuieli.
Art.
18. - (1) Calculatiile de pret pentru evaluarea produselor,
lucrărilor si serviciilor se întocmesc de către compartimentele
tehnice de specialitate ale unitătilor productive pe baza datelor de
fundamentare proprii si a elementelor de cheltuieli existente în evidenta
contabilă.
(2)
Calculatiile de pret se certifică de sefii compartimentelor tehnice de
specialitate, se vizează pentru control financiar preventiv de seful
compartimentului financiar-contabilitate si se aprobă de
seful/conducătorul unitătii.
Art.
19. - Preturile stabilite potrivit competentelor legale
intră în vigoare la data prevăzută în actul de aprobare si se
revizuiesc/actualizează în situatia în care se modifică elementele
care au stat la baza stabilirii lor, reanalizându-se fiecare articol de
calculatie.
Art.
20. - Anexele nr. 1, 2, 3, 4, 4A, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
si 12A fac parte integrantă din prezentele norme metodologice.
ANEXA
Nr. 1
la normele
metodologice
MINISTERUL
INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE
Unitatea
.................................
TABEL
cu grupele de personal muncitor al unitătilor productive
Personalul
muncitor al unitătilor productive se împarte în următoarele grupe:
1. Personal
direct productiv:
a)
muncitori din sectiile de productie, ateliere, laboratoare, grupe etc;
b)
sefii de ateliere, laboratoare grupe, care execută lucrări ce se
încadrează în tehnologiile aprobate;
c)
personalul pentru controlul tehnic de calitate si tehnologi, inclusiv sefii
compartimentelor, cel de constatare-triere, dacă au un fond de timp
tehnologic afectat.
2. Personal
indirect productiv, care deserveste activitatea de productie:
a)
personalul din conducerea unitătii;
b)
personalul din compartimentele organizarea, programarea si urmărirea
productiei, normarea si protectia muncii, financiar-contabil si preturi,
organizare-mobilizare, logistic, medical, documente secrete si alte categorii
prevăzute de statele de organizare;
c)
proiectantii si desenatorii;
d)
personalul din compartimentul mecano-energetic;
e)
personalul care efectuează aprovizionarea, primirea-receptia, manipularea,
stivuirea, transportul, expeditia etc. a bunurilor materiale;
f) personalul
administrativ-gospodăresc.
ANEXA
Nr. 2
la normele
metodologice
MINISTERUL
INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE
Unitatea
....................................
NIVELUL
indicatorilor economico-financiari planificati pe anul ...........
Nr. crt. |
Indicatori |
U.M. |
Propuneri pentru anul ...... . |
Realizări pentru anul ....... |
||||||||
Total |
Trimestrul |
Total |
Trimestrul |
|||||||||
I |
II |
III |
IV |
I |
II |
III |
IV |
|||||
1. |
Valoarea
productiei |
mii lei |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Costurile totale
pentru realizarea productiei |
mii lei |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seful/Conducătorul, |
Inginer-sef/similar, |
Sef compartiment financiar-contabil, |
.......................................... |
................................... |
.............................................................. |
ANEXA
Nr. 3
la normele
metodologice
TABEL
cuprinzând competentele de avizare si aprobare a programelor anuale de
productie
Detalii |
Cine întocmeste Termen |
Cine analizează, avizează Termen |
Cine aprobă Termen |
Programe anuale de productie |
U.C.R.I. 20 noiembrie |
Serviciile de specialitate din U.C.R.I. 1 decembrie |
Seful U.C.R.I. 15 decembrie |
B.R. 20 noiembrie |
Serviciile de specialitate din inspectoratele generale 1 decembrie |
Sefii/conducătorii inspectoratelor generale 15 decembrie |
|
S.R. 20 noiembrie |
Serviciile de specialitate din inspectoratele generale 1 decembrie |
Sefii/conducătorii inspectoratelor generale 15 decembrie |
|
puncte tipografice Tipografia MIRA 5 decembrie |
Serviciile de specialitate din inspectoratele generale si D.G.M.L.A. 15 decembrie |
Sefii/conducătorii inspectoratelor generale si directorul general al D.G.M.L.A. 20 decembrie |
|
Alte unităti 20 noiembrie |
Serviciile de specialitate din inspectoratele generale 1 decembrie |
Sefii/conducătorii inspectoratelor generale 15 decembrie |
ANEXA Nr. 4
la normele
metodologice
MINISTERUL
INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE
Unitatea
..................................
APROB ...................... |
AVIZAT ................ |
PROGRAMUL DE PRODUCTIE PE ANUL......................
- model -
I. Reparatii si revizii
Pozitia din plan |
Denumirea produsului |
U.M. |
Felul lucrării |
Norma unitară (ore) |
Pretul unitar de productie/ din care materiale |
Fizic |
Timp (ore) |
Valoarea productiei, din care valoarea materialelor (mii lei) |
Articolul bugetar/ beneficiarul |
||||||||||||
Trimestrul |
Total |
Trimestrul |
Total |
Trimestrul |
Total |
||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|||||||
Cod si denumire categorie de tehnicăCod si denumire
grupă de tehnică Cod si denumire
subgrupă de tehnică |
|||||||||||||||||||||
|
Denumire produs 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Denumire produs 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
TOTAL
SUBGRUPĂ (cod) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Cod si denumire
subgrupă de tehnică |
|||||||||||||||||||||
|
Denumire produs |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
TOTAL
SUBGRUPĂ (cod) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
TOTAL GRUPĂ
(cod) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
TOTAL CATEGORIE
(cod) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
TOTAL CAPITOL I
(cod) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. Fabricatii si modernizări
Pozitia din plan |
Denumirea produsului |
U.M. |
Felul lucrării |
Norma unitară (ore) |
Pretul unitar de productie/ din care materiale |
Fizic |
Timp (ore) |
Valoarea productiei, din care valoarea materialelor (mii lei) |
Articolul bugetar/ beneficiarul |
||||||||||||
Trimestrul |
Total |
Trimestrul |
Total |
Trimestrul |
Total |
||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|||||||
Fabricatii de
produse prevăzute în planul de înzestrare |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Modernizări
de produse prevăzute în planul de înzestrare |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
TOTAL CAPITOL II: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III. Alte lucrări
Pozitia din plan |
Denumirea produsului |
U.M. |
Timpul (ore) |
Valoarea productiei, din care valoarea materialelor (mii lei) |
Articolul bugetar/ beneficiarul |
||||||||
Trimestrul |
Total |
Trimestrul |