MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul 175 (XIX) - Nr. 152
LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Vineri, 2 martie 2007
SUMAR
DECIZII ALE CURTII CONSTITUTIONALE
Decizia nr. 67 din 8 februarie 2007 referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 969 si art. 1021 din Codul civil
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
290/288/127. - Ordin al ministrului
transporturilor, constructiilor si turismului, al ministrului finantelor
publice si al ministrului muncii, solidaritătii sociale si familiei pentru
aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2007 al Societătii
Nationale „Aeroportul International Bucuresti Băneasa - Aurel Vlaicu” -
S.A. de sub autoritatea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si
Turismului, care primeste sume de la bugetul de stat
291/287/126. - Ordin al ministrului transporturilor, constructiilor si turismului, al ministrului finantelor publice si al ministrului muncii, solidaritătii sociale si familiei pentru aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2007 al Societătii Nationale „Aeroportul International Mihail Kogalniceanu - Constanta” - S.A. de sub autoritatea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, care primeste sume de la bugetul de stat
292/289/128. - Ordin al ministrului
transporturilor, constructiilor si turismului, al ministrului finantelor
publice si al ministrului muncii, solidaritătii sociale si familiei pentru
aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2007 al Societătii
Nationale „Aeroportul International Timisoara - Traian Vuia” - S.A. de sub
autoritatea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, care
primeste sume de la bugetul de stat
293/286/129. - Ordin al ministrului
transporturilor, constructiilor si turismului, al ministrului finantelor
publice si al ministrului muncii, solidaritătii sociale si familiei pentru
aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2007 al Companiei
Nationale „Aeroportul International Henri Coandă Bucuresti” -
SA de sub autoritatea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si
Turismului, care primeste sume de la bugetul de stat
1.900. - Ordin al presedintelui
Agentiei Nationale a Functionarilor Publici privind aprobarea
Regulamentului-cadru pentru organizarea examenului de promovare în clasă a
functionarilor publici încadrati pe functii publice cu nivel de studii
inferior, care absolvă o formă de învătământ superior de
lungă sau de scurtă durată în specialitatea în care îsi
desfăsoară activitatea
194. - Decizie pentru modificarea
Deciziei Consiliului National al Audiovizualului nr. 187/2006 privind Codul de
reglementare a continutului audiovizual
Rectificări la:
- Ordonantei Guvernului nr. 14/2007;
- Hotărârea Guvernului nr. 1.291/2005;
- Hotărârea Guvernului nr. 1.370/2005
DECIZII ALE CURTII CONSTITUTIONALE
CURTEA CONSTITUTIONALĂ
DECIZIA Nr. 67 din 8 februarie 2007
referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 969
si art. 1021 din Codul civil
Nicolae Cochinescu - judecător
Kozsokár Gábor - judecător
Acsinte Gaspar - judecător
Petre Ninosu - judecător
Ion Predescu - judecător
Serban Viorel Stănoiu - judecător
Tudorel Toader - judecător
Ion Tiucă – procuror
Daniela Ramona Maritiu - magistrat-asistent
Pe rol se află solutionarea exceptiei de neconstitutionalitate
a dispozitiilor art. 969 si 1021 din Codul civil, exceptie ridicată de
Societatea Comercială „DI ER GAMMA SERVICES” - S.R.L. în Dosarul nr.
1.503/3/2002 al Tribunalului Bucuresti - Sectia a VI-a comercială. La
apelul nominal se constată lipsa părtilor, fată de care
procedura de citare este legal îndeplinită.
Cauza fiind în stare de judecată, reprezentantul Ministerului Public
pune concluzii de respingere a exceptiei de neconstitutionalitate ca fiind
inadmisibilă.
CURTEA,
având în vedere actele si lucrările dosarului,
retine următoarele:
Prin încheierea din 10 mai 2006, pronuntată în
Dosarul nr. 1.503/3/2002, Tribunalul Bucuresti - Sectia a VI-a
comercială a sesizat Curtea Constitutională cu exceptia de
neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 969 si 1021 din Codul civii. Exceptia
a fost ridicată de Societatea Comercială „DI ER GAMMA SERVICES” -
S.R.L. într-o cauză comercială având ca obiect o actiune în
pretentii.
În motivarea exceptiei de neconstitutionalitate autorul acesteia sustine că textele de lege
criticate contravin dispozitiilor aii. 44 alin. (1), (2) si (3), ale art. 57 si
ale art. 136 din Constitutie, „în măsura în care, în aplicarea lor în
cauze concrete, se ignoră prevederile constitutionale referitoare la
proprietate si la buna-credintă”.
Tribunalul Bucuresti - Sectia a VI-a comercială apreciază
că textele de lege criticate nu contravin dispozitiilor constitutionale
invocate, cu atât mai mult cu cât nu s-a motivat în ce constă această
încălcare. Instituirea unor reguli în ceea ce priveste modul în care
conventiile dintre părti îsi produc efectele nu constituie o atingere
adusă dreptului de proprietate privată, atât timp cât fiecare dintre
părti are libertatea de a încheia sau nu o asemenea conventie, iar
regulile instituite de Codul civil le sunt aplicabile ambelor părti
contractante.
În conformitate cu dispozitiile art. 30 alin. (1) din
Legea nr. 47/1992, încheierea de sesizare a fost comunicată presedintilor
celor două Camere ale Parlamentului, Guvernului si Avocatului Poporului,
pentru a-si formula punctele de vedere cu privire la exceptia de neconstitutionalitate.
Guvernul apreciază
că exceptia de neconstitutionalitate este inadmisibilă, deoarece
criticile formulate vizează modul
în care legea este aplicată, problemă care nu poate fi
solutionată de Curtea Constitutională pe calea exceptiei de
neconstitutionalitate.
Avocatul Poporului apreciază că textele de lege criticate sunt
constitutionale. în acest sens arată că instituirea de către
legiuitor a unor reguli referitoare la modul în care conventiile dintre
părti îsi produc efectele, respectiv la conditiile în care aceste
conventii pot fi revocate, nu aduc atingere sub niciun aspect dreptului de
proprietate privată. Totodată, exercitiul unui drept nu poate fi
absolutizat prin eliminarea oricăror îngrădiri, inerente în
considerarea existentei altor drepturi apartinând altor titulari, cărora
autoritatea statală este tinută, în egală măsură,
să le acorde ocrotire.
Presedintii celor două Camere ale Parlamentului nu au comunicat punctele lor de vedere cu privire la
exceptia de neconstitutionalitate ridicată.
CURTEA,
examinând încheierea de sesizare, punctele de vedere ale
Guvernului si Avocatului Poporului, raportul întocmit de
judecătorul-raportor, concluziile procurorului, dispozitiile legale
criticate, raportate la prevederile Constitutiei, precum si Legea nr. 47/1992,
retine următoarele:
Curtea Constitutională este competentă,
potrivit dispozitiilor art. 146 lit. d) din Constitutie, ale art. 1 alin. (2),
ale art. 2, 3, 10 si ale art. 29 din Legea nr. 47/1992, să solutioneze
exceptia cu care a fost sesizată.
Obiectul exceptiei de neconstitutionalitate îl constituie
dispozitiile art. 969 si 1021 din Codul civil, cu următorul continut:
- Art. 969: „Conventiile legal făcute au putere
de lege între părtile contractante.
Ele se pot revoca prin consimtământul mutual sau din cauze autorizate
de lege.”;
- Art. 1021: Jntr-acest caz, contractul nu este
desfiintat de drept. Partea în privinta căreia angajamentul nu s-a
executat are alegerea sau să silească pe cealaltă a executa
conventia, când este posibil, sau să-i ceară desfiintarea, cu daune
interese. Desfiintarea trebuie să se ceară înaintea justitiei, care,
după circumstante, poate acorda un termen părtii actionate.”
În sustinerea exceptiei de neconstitutionalitate autorul
acesteia invocă încălcarea prevederilor art. 44 alin. (1), (2) si (3)
referitoare la garantarea dreptului de proprietate, ale art. 57 privind
exercitarea drepturilor si a libertătilor si ale art. 136 referitor la
proprietate. De asemenea, sunt invocate si dispozitiile art. 1 privind
protectia proprietătii din Primul Protocol aditional la Conventia pentru
apărarea drepturilor omului si a libertătilor fundamentale.
Examinând exceptia de neconstitutionalitate, Curtea constată
că autorul acesteia nu face o veritabilă critică de
neconstitutionalitate cu privire la textele de lege atacate, ci consideră
că acestea sunt neconstitutionale „în măsura în care, în aplicarea
lor în cauze concrete, se ignoră prevederile constitutionale referitoare
la proprietate si la buna-credintă”. Or, Curtea Constitutională
decide asupra exceptiilor privind neconstitutionalitatea unei legi sau
ordonante ori a unei dispozitii dintr-o lege sau dintr-o ordonantă în
vigoare, iar nu asupra neconstitutionalitătii unor texte de lege ce ar
rezulta din modul în care instanta le va aplica.
Pentru aceste motive, exceptia de neconstitutionalitate,
astfel cum a fost formulată, urmează a fi respinsă ca
inadmisibilă.
Pentru considerentele expuse mai sus, în temeiul art. 146
lit. d) si al art. 147 alin. (4) din Constitutie, precum si al art. 1-3, al
art. 11 alin. (1) lit. A.d) si al art. 29 din Legea nr. 47/1992,
CURTEA CONSTITUTIONALĂ
DECIDE:
Respinge, ca fiind inadmisibilă, exceptia de
neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 969 si art. 1021 din Codul civil,
exceptie ridicată de Societatea Comercială „DI ER GAMMA SERVICES” -
S.R.L. în Dosarul nr. 1.503/3/2002 al Tribunalului Bucuresti - Sectia a VI-a
comercială.
Definitivă si general obligatorie.
Pronuntată în sedinta publică din data de 8
februarie 2007.
PRESEDINTELE CURTII CONSTITUTIONALE,
prof. univ. dr. IOAN VIDA
Magistrat-asistent,
Daniela Ramona Maritiu
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI Nr. 290 din 20 februarie 2007 |
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE Nr. 288 din 21 februarie 2007 |
MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITĂTII SOCIALE SI FAMILIEI Nr. 127 din 20 februarie 2007 |
pentru aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2007 al
Societătii Nationale „Aeroportul International Bucuresti Băneasa -
Aurel Vlaicu” - S.A. de sub autoritatea Ministerului Transporturilor,
Constructiilor si Turismului, care primeste sume de la bugetul de stat
În temeiul prevederilor Legii bugetului de stat pe anul
2007 nr. 486/2006, ale Ordonantei Guvernului nr. 1/2007 pentru aprobarea
bugetelor de venituri si cheltuieli ale unitătilor din subordinea,
coordonarea sau sub autoritatea ministerelor, celorlalte organe de specialitate
ale administratiei publice centrale, precum si a autoritătilor publice
centrale si ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 412/2004
privind organizarea si functionarea Ministerului Transporturilor,
Constructiilor si Turismului, cu modificările si completările
ulterioare,
ministrul transporturilor, constructiilor si turismului,
ministrul finantelor publice si
ministrul muncii, solidaritătii sociale si familiei emit
următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă bugetul de venituri si
cheltuieli pe anul 2007 al Societătii Nationale „Aeroportul International
Bucuresti Băneasa - Aurel Vlaicu” - S.A. de sub autoritatea Ministerului
Transporturilor, Constructiilor si Turismului, care primeste sume de la bugetul
de stat, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul
ordin.
Art.
2. - (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de
venituri si cheltuieli reprezintă limite maxime care nu pot fi
depăsite decât în cazuri justificate si numai cu aprobarea ministerelor
avizatoare, la propunerea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si
Turismului.
(2) În cazul în care în executie se înregistrează
depăsiri sau nerealizari ale veniturilor totale aprobate, unitatea poate
efectua cheltuieli totale proportional cu gradul de realizare a veniturilor
totale.
Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
Art. 4. - Societatea Natională „Aeroportul International Bucuresti
Băneasa - Aurel VIaicu” - S.A. va duce la îndeplinire prezentul ordin.
Ministrul transporturilor, constructiilor si turismului, Radu Mircea Berceanu |
Ministrul finantelor publice, Sebastian Teodor
Gheorghe VIădescu |
Ministrul muncii, solidaritătii sociale si familiei, Gheorghe Barbu |
MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
SOCIETATEA NATIONALĂ
„AEROPORTUL INTERNATIONAL BUCURESTI BĂNEASA - AUREL VIAICU” - S.A.
Cod fiscal 3026110
- mii lei -
|
|
INDICATOR
|
Nr. rd. |
2006 Preliminat |
2007 Propuneri |
Diferente |
% |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6=5-4 |
7=5/4 |
1 |
VENITURI TOTALE (rd. 2+10+15) |
1 |
24.361,65 |
34.420,37 |
10.058,72 |
141,29 |
|
|
1 |
Venituri din exploatare - total, din care: |
2 |
24.343,19 |
34.321,51 |
9.978,32 |
140,99 |
|
|
a) productia vândută |
3 |
23.268,42 |
29.085,53 |
5.817,11 |
125,00 |
|
|
b) venituri din vânzarea mărfurilor |
4 |
2,48 |
2,85 |
0,37 |
114,92 |
|
|
c) venituri din subventii de exploatare aferente cifrei
de afaceri, din care: |
5 |
|
4.000,00 |
4.000,00 |
|
|
|
-subventii, cf.prev.legale în vigoare |
5a |
|
4.000,00 |
4.000,00 |
|
|
|
-transferuri, cf.prevederi legale In vigoare |
5b |
|
|
|
|
|
|
d) productia imobilizată |
6 |
|
|
|
|
|
|
e) alte venituri din exploatare, din care: |
7 |
1.072,29 |
1.233,13 |
160,84 |
115,00 |
|
|
- venituri din subventii de exploatare aferente altor
venituri |
8 |
|
|
|
|
|
|
- alte venituri din exploatare |
9 |
1.072,29 |
1.233,13 |
160,84 |
115,00 |
|
2 |
Venituri financiare - total, din care: |
10 |
18,46 |
98,86 |
80,40 |
535,54 |
|
|
a) venituri din interese de participare |
11 |
|
|
|
|
|
|
b) venituri din alte investitii financiare si creante
care fac parte din activele imobilizate |
12 |
|
|
|
|
|
|
c) venituri din dobânzi |
13 |
17,72 |
78,48 |
60,76 |
442,89 |
|
|
d) alte venituri financiare |
14 |
0,74 |
20,38 |
19,64 |
2.754,05 |
|
3 |
Venituri extraordinare |
15 |
|
|
|
|
II |
CHELTUIELI TOTALE (rd.17+40+43) |
16 |
21.358,39 |
34.420,37 |
13.061,98 |
161,16 |
|
|
1 |
Cheltuieli de exploatare -total, din care: |
17 |
21.272,43 |
33.139,50 |
11.867,07 |
155,79 |
|
|
a) cheltuieli materiale |
18 |
2.129,98 |
2.844,52 |
714,54 |
133,55 |
|
|
b) alte cheltuieli din afară (cu energia si apa) |
19 |
978,82 |
1.223,52 |
244,70 |
125,00 |
|
|
c) cheltuieli privind mărfurile |
20 |
|
|
|
|
|
|
d) cheltuieli cu personalul, din care: |
21 |
4.286,22 |
5.249,53 |
963,31 |
122,47 |
|
|
- salarii |
22 |
2.690.07 |
3.362,58 |
672,51 |
125,00 |
|
|
- cheltuieli cu asigurările si protectia
socială, din care: |
23 |
822,62 |
1.092,84 |
270,22 |
13Z8S |
|
|
- cheltuieli privind contributia la asigurări
sociale |
24 |
561,91 |
823,83 |
261,92 |
146,61 |
|
|
- cheltuieli privind contributia la asigurări pt.
somaj |
25 |
64,51 |
67,25 |
2,74 |
104,25 |
|
|
- cheltuieli privind contributia la asigurări
sociale de sănătate |
26 |
196,10 |
201,75 |
5,66 |
102,88 |
|
|
- alte cheltuieli cu personalul, din care: |
27 |
773,63 |
794,11 |
20,48 |
102,65 |
|
|
- fonduri speciale aferente fondului de salarii, din
care: |
28 |
150,44 |
104,24 |
-46,20 |
69,29 |
|
|
- cheltuieli sociale 2 %, din care: |
28a |
150,44 |
67,25 |
-83,19 |
44,70 |
|
|
1 – tichete de cresă (cf. art. 3 din L193/2006) |
|
|
|
|
|
|
|
- tichete cadou pentru eh. sociale (cf. art. 2 din L
193/2006) |
28b |
|
|
|
|
|
|
- fd. accidente de muncă si boli profesionale |
28c |
|
28,58 |
28,58 |
|
|
|
- fd. garantare creante salariati |
28d |
|
8,41 |
8,41 |
|
|
|
- tichete de masă |
29 |
623,19 |
689,87 |
66,68 |
110,70 |
|
|
e) ajustarea valorii imobilizărilor corporale si
necorporale |
30 |
|
|
|
|
|
|
f) ajustarea valorii activelor circulante |
31 |
|
|
|
|
|
|
g) alte cheltuieli de exploatare, din care: |
32 |
13.877,41 |
23.821,93 |
9.944,52 |
171,66 |
|
|
- cheltuieli cu prestatiile din afara societătii,
din care: |
33 |
13.877,41 |
23.821,93 |
9.944,52 |
171,66 |
|
|
- cheltuieli de protocol, din care: |
34 |
55,03 |
60,00 |
4,97 |
109,03 |
|
|
- tichete cadou pentru protocol (cf. art. 2 din L
193/2006) |
34a |
|
|
|
|
|
|
- cheltuieli de reclamă si publicitate, din care: |
35 |
26,82 |
140,00 |
113,18 |
522,00 |
|
|
- tichete cadou pentru ch. de reclamă si
publicitate (cf. art. 2 din L 193/2006) |
35a |
|
|
|
|
|
|
- tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul
pietiei, promovarea pe piete existente sau noi (cf. art. 2 din L 193/2006) |
35b |
|
|
|
|
|
|
- cheltuieli cu sponsorizarea |
36 |
|
|
|
|
|
|
- alte cheltuieli, din care: |
37 |
|
|
|
|
|
|
- taxa pt.activitatea de exploatare a resurselor
minerale |
38 |
|
|
|
|
|
|
- redeverta din concesionarea bunurilor publice |
39 |
|
|
|
|
|
2 |
Cheltuieli financiare - total, din care: |
40 |
86,96 |
1280,87 |
1.194,91 |
1.490,08 |
|
|
- cheltuieli privind dobânzile |
41 |
|
1.182,00 |
1.182,00 |
|
|
|
- alte cheltuieli financiare |
42 |
85,96 |
98,87 |
12,91 |
115,02 |
|
3 |
Cheltuieli extraordinare |
43 |
|
|
|
|
III |
REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) |
44 |
3.003,26 |
0,00 |
-3.003,26 |
0,00 |
|
IV |
ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII, din care: |
45 |
150,16 |
|
|
|
|
1 |
- fond de rezervă |
46 |
150,16 |
|
|
|
|
V |
ACOPERIREA PIERDERILOR DIN ANII PRECEDENTI |
47 |
|
|
|
|
|
VI |
IMPOZIT PE PROFIT |
48 |
456,50 |
|
-456,50 |
|
|
VII |
PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: |
49 |
2.546,76 |
|
-2.546,76 |
|
|
|
1 |
Rezerve legale |
50 |
150,16 |
|
-150,16 |
|
|
2 |
Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenti |
51 |
|
|
|
|
|
3 |
Alte rezerve reprezentând facilităti fiscale
prevăzute delege |
52 |
|
|
|
|
|
4 |
Constituirea surselor proprii de finantare pentru
proiectele cofinantate din împrumuturi externe, precum si pentru constituirea
surselor necesare rambursării ratelor de capital, plătii
dobânzilor, comisioanelor si altor costuri aferente acestor împrumuturi
externe |
53 |
|
|
|
|
|
S |
Alte repartizări prevăzute de lege |
54 |
|
|
|
|
|
6 |
Participarea salariatilor la profit în limita a 10 %
din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu
lunar realizat la nivelul operatorului economic în exercitiul financiar de
referintă |
55 |
239,66 |
|
-239,66 |
|
|
7 |
Minim 50 % vărsăminte la bugetul de stat sau
local în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societătilor/companiilor nationale si
societătilor cu capital integral sau maioritar de stat |
56 |
1.198,30 |
|
-1.198,30 |
|
|
8 |
Profitul nerepartizat pe destinatiile prevăzute la
pct.1-7 se repartizează la alte rezerve si constituie
sursa proprie de finantare |
57 |
958,64 |
|
-958,64 |
|
VIII |
SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR, din care: |
58 |
1.950,00 |
8.946,00 |
6.996,00 |
458,77 |
|
|
1 |
Surse proprii |
59 |
950,00 |
1.250,00 |
300,00 |
131,58 |
|
2 |
Alocatii de la buget |
60 |
1.000,00 |
2.000,00 |
1.000,00 |
200,00 |
|
3 |
Credite bancare |
61 |
|
5.696,00 |
5.696,00 |
|
|
|
- interne |
62 |
|
5.696,00 |
5.696,00 |
|
|
|
- externe |
63 |
|
|
|
|
|
4 |
Alte surse |
64 |
|
|
|
|
IX |
CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: |
65 |
1.950,00 |
8.946,00 |
6.996,00 |
458,77 |
|
|
1 |
Investitii, inclusiv investitii în curs la finele
anului |
66 |
1.950,00 |
8.946,00 |
6.996,00 |
458,77 |
|
2 |
Rambursări de rate aferente creditelor pentru
investitii |
67 |
|
5.696,00 |
5.696,00 |
|
|
|
- interne |
68 |
|
5.696,00 |
5.696,00 |
|
|
|
- externe |
69 |
|
|
|
|
X |
REZERVE, din care: |
70 |
|
|
|
|
|
|
1 |
Rezerve legale |
71 |
|
|
|
|
|
2 |
Rezerve statutare |
72 |
|
|
|
|
|
3 |
Alte rezerve |
73 |
|
|
|
|
XI |
DATE DE FUNDAMENTARE |
74 |
|
|
|
|
|
|
1 |
Venituri totale |
75 |
24.361,65 |
34.420,37 |
10.058,72 |
141,29 |
|
2 |
Cheltuieli aferente veniturilor totale |
76 |
21.358,39 |
34.420,37 |
13.061,98 |
161,16 |
|
3 |
Nr. prognozat de personal la finele anului |
77 |
218 |
218 |
0,00 |
100,00 |
|
4 |
Nr. mediu de personal total |
78 |
197 |
218 |
21,00 |
110,66 |
|
5 |
Fond de salarii, din care: |
79 |
2.690,07 |
3.362,58 |
672,51 |
125,00 |
|
|
a) fondul de salarii aferent posturilor blocate |
80 |
|
|
|
|
|
|
b) fond de salarii aferent conducătorului
operatorului economic, potrivit art. 7(1) din OUG nr.79/2001, din care: |
81 |
56,86 |
125,00 |
68,14 |
219,84 |
|
|
- sporuri, adaosuri, premii si alte drepturi de
natură salarială, potrivit art.7(2) din OUG nr. 79/2001 |
82 |
20,12 |
25,00 |
4,88 |
124,25 |
|
|
- premiul anual, potrivit art. 7 (4) din OUG nr.
79/2001 |
83 |
|
40,00 |
40,00 |
|
|
|
c) fond de salarii aferent personalului angajat pe
bază de contract individual de muncă cu durată nelimitată
de timp |
84 |
2.491,39 |
3.058,40 |
567,01 |
122,76 |
|
|
d) fond de salarii aferent personalului angajat pe
bază de contract individual de muncă cu durată limitată
de timp |
85 |
|
|
|
|
|
|
e) alte cheltuieli cu personalul |
86 |
141,81 |
179,18 |
37,37 |
126,35 |
|
6 |
Câstigul mediu lunar pe salariat |
87 |
1.059,26 |
1.174,50 |
115,24 |
110,88 |
|
7 |
Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii
lei/persoană) - în Dreturi curente |
88 |
|
|
|
|
|
8 |
Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii
lei/persoană) - în preturi comparabile |
89 |
|
|
|
|
|
9 |
Productivitatea muncii în unităti fizice pe total
personal mediu (unităti fizice/persoană) |
90 |
52,72 |
65,90 |
13,18 |
125,00 |
|
10 |
Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale
[(cheltuieli totale/venituri totale) x 10001 |
91 |
876,72 |
1.000,00 |
123,28 |
114,06 |
|
11 |
Plăti restante - total |
92 |
4.812,24 |
4.800,00 |
-12,24 |
99,75 |
|
|
- preturi curente |
93 |
4.812,24 |
4.800,00 |
-12,24 |
99,75 |
|
|
- preturi comparabile (rd. 93 x indicele de crestere al
preturilor prognozat) |
94 |
5.028,79 |
4.800,00 |
-228,79 |
95,45 |
|
12 |
Creante restante - total |
95 |
2.210,01 |
Z200,00 |
-10,01 |
99,55 |
|
|
- preturi curente |
96 |
2.210,01 |
2.200,00 |
-10,01 |
99,55 |
|
|
- preturi comparabile (rd. 96 x indicele de crestere al
preturilor prognozat) |
97 |
2.309,45 |
2.200,00 |
-109,45 |
96,26 |
Indicator fizic = curse comerciale externe
MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI Nr. 291 din 20 februarie 2007 |
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE Nr. 287 din 21 februarie 2007 |
MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITĂTII SOCIALE SI FAMILIEI Nr. 126 din 20 februarie 2007 |
pentru aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2007 al Societătii
Nationale „Aeroportul International Mihail Kogălniceanu - Constanta” -
S.A. de sub autoritatea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si
Turismului, care primeste sume de la bugetul de stat
În temeiul prevederilor Legii bugetului de stat pe anul
2007 nr. 486/2006, ale Ordonantei Guvernului nr. 1/2007 pentru aprobarea
bugetelor de venituri si cheltuieli ale unitătilor din subordinea,
coordonarea sau sub autoritatea ministerelor, celorlalte organe de specialitate
ale administratiei publice centrale, precum si a autoritătilor publice
centrale si ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 412/2004
privind organizarea si functionarea Ministerului Transporturilor,
Constructiilor si Turismului, cu modificările si completările
ulterioare,
ministrul transporturilor, constructiilor si turismului,
ministrul finantelor publice si ministrul muncii, solidaritătii sociale si
familiei emit următorul
ordin:
Art. 1. - Se aprobă bugetul de venituri si
cheltuieli pe anul 2007 al Societătii Nationale „Aeroportul International
Mihail Kogălniceanu - Constanta” - S.A. de sub autoritatea Ministerului
Transporturilor, Constructiilor si Turismului, care primeste sume de la bugetul
de stat, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor
totale înscrise în bugetul de venituri si cheltuieli reprezintă limite
maxime care nu pot fi depăsite decât în cazuri justificate si numai cu
aprobarea ministerelor avizatoare, la propunerea Ministerului Transporturilor,
Constructiilor si Turismului.
(2) În cazul în care în executie se înregistrează
depăsiri sau nerealizări ale veniturilor totale aprobate, unitatea
poate efectua cheltuieli totale proportional cu gradul de realizare a
veniturilor totale.
Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
Art. 4. - Societatea Natională „Aeroportul
International Mihail Kogălniceanu - Constanta” - S.A. va duce la
îndeplinire prezentul ordin.
Ministrul transporturilor, constructiilor si turismului, Radu Mircea Berceanu |
Ministrul finantelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu |
Ministrul muncii, solidaritătii sociale si familiei, Gheorghe Barbu |
ANEXĂ
MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI SOCIETATEA
NATIONALĂ „AEROPORTUL INTERNATIONAL MIHAIL KOGĂLNICEANU - CONSTANTA”
- S.A.
Cod fiscal R 11212645
- mii
lei -
|
|
INDICATOR
|
Nr. rd. |
2006 Preliminat |
2007 Propuneri |
Diferente |
% |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6=5-4 |
7=5/4 |
1 |
VENITURI TOTALE (rd. 2+10+15) |
1 |
12.053,00 |
9.200,00 |
-2.853,00 |
76,33 |
|
|
1 |
Venituri din exploatare -total, din care: |
2 |
12.032,00 |
9.180,00 |
-2.852,00 |
76,30 |
|
|
a) productia vândută |
3 |
3.271,00 |
4.430,00 |
1.159,00 |
135,43 |
|
|
b) venituri din vânzarea mărfurilor |
4 |
|
|
|
|
|
|
c) venituri din subventii de exploatare aferente cifrei
de afaceri, din care: |
5 |
8.190,00 |
4.200,00 |
-3.990,00 |
51,28 |
|
|
- subventii, cf.prev. legale în vigoare |
5a |
8.190,00 |
4.200,00 |
-3.990,00 |
51,28 |
|
|
-transferuri, cf.prevederi legale în vigoare |
5b |
|
|
|
|
|
|
d) productia imobilizată |
6 |
6,00 |
|
-6,00 |
|
|
|
e) alte venituri din exploatare, din care: |
7 |
565,00 |
550,00 |
-15,00 |
97,35 |
|
|
- venituri din subventii de exploatare aferente altor
venituri |
8 |
|
|
|
|
|
|
- alte venituri din exploatare |
9 |
565,00 |
550,00 |
-15,00 |
97,35 |
|
2 |
Venituri financiare - total, din care: |
10 |
21,00 |
20,00 |
-1,00 |
95,24 |
|
|
a) venituri din interese de participare |
11 |
|
|
|
|
|
|
b) venituri din alte investitii financiare si creante
care fac parte din activele imobilizate |
12 |
|
|
|
|
|
|
c) venituri din dobânzi |
13 |
12,00 |
|
-12,00 |
|
|
|
d) alte venituri financiare |
14 |
9,00 |
2,00 |
-7,00 |
22,22 |
|
3 |
Venituri extraordinare |
15 |
|
|
|
|
II |
CHELTUIELI TOTALE (rd.17+40+43) |
16 |
12.053,00 |
9.200,00 |
-2.853,00 |
76,33 |
|
|
1 |
Cheltuieli de exploatare -total, din care: |
17 |
11.976,00 |
9.180,00 |
-2.796,00 |
76,65 |
|
|
a) cheltuieli materiale |
18 |
1.029,00 |
1.200,00 |
171,00 |
116,62 |
|
|
b) alte cheltuieli din afară (cu energia si apa) |
19 |
667,00 |
750,00 |
83,00 |
112,44 |
|
|
c) cheltuieli privind mărfurile |
20 |
|
|
|
|
|
|
d) cheltuieli cu personalul, din care: |
21 |
4.540,00 |
5.393^05 |
853,05 |
118,79 |
|
|
- salarii |
22 |
3.189,00 |
3.778,00 |
688,00 |
118.47 |
|
|
- cheltuieli cu asigurările si protectia
socială, din care: |
23 |
917,00 |
1.030,63 |
113,63 |
112.39 |
|
|
- cheltuieli privind contributia la asigurări
sociale |
24 |
605,00 |
728,39 |
123,39 |
120,40 |
|
|
- cheltuieli privind contributia la asigurări pt.
somaj |
25 |
76,00 |
75,56 |
-0,44 |
99,42 |
|
|
- cheltuieli privind contributia la asigurări
sociale de sănătate |
26 |
236,00 |
226,68 |
-9,32 |
96,05 |
|
|
- alte cheltuieli cu personalul, din care: |
27 |
434,00 |
584,42 |
150,42 |
134.66 |
|
|
- fonduri speciale aferente fondului de salarii, din
care: |
28 |
80,00 |
184,42 |
104,42 |
230,53 |
|
|
- cheltuieli sociale 2 %, din care: |
28a |
20,00 |
75,56 |
66,66 |
377,80 |
|
|
1 - tichete de cresă (cf. art.3 din L 193/2006) |
|
|
10,00 |
10,00 |
|
|
|
- tichete cadou pentru ch. sociale (cf. art. 2 din L
193/2006) |
28b |
|
25,00 |
26,00 |
|
|
|
- fd. accidente de muncă si boli profesionale |
28c |
60,00 |
74,42 |
14,42 |
124.03 |
|
|
- fd. garantare creante salariati |
28d |
|
9,44 |
9,44 |
|
|
|
- tichete de masă |
29 |
354,00 |
400,00 |
46,00 |
112.99 |
|
|
e) ajustarea valorii imobilizărilor corporale si necoroorale |
30 |
|
|
|
|
|
|
f) ajustarea valorii activelor circulante |
31 |
|
|
|
|
|
|
g) alte cheltuieli de exploatare, din care: |
32 |
5.740,00 |
1.836,95 |
•3.903,05 |
32.00 |
|
|
- cheltuieli cu prestatiile din afara societătii,
din care: |
33 |
43,00 |
55,00 |
12,00 |
127.91 |
|
|
- cheltuieli de protocol, din care: |
34 |
9,00 |
15,00 |
6,00 |
166,67 |
|
|
- tichete cadou pentru protocol (cf. art. 2 din L
193/2006) |
34a |
|
5,00 |
5,00 |
|
|
|
- cheltuieli de reclamă si publicitate, din
care: |
35 |
34,00 |
40,00 |
6,00 |
117,66 |
|
|
- tichete cadou pentru eh. de reclamă si
publicitate (cf. art. 2 din L 193/2006) |
35a |
|
|
|
|
|
|
- tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul
pietiei, promovarea pe piete existente sau noi (cf. art. 2 dinL 193T2006) |
35b |
|
|
|
|
|
|
- cheltuieli cu sponsorizarea |
36 |
|
|
|
|
|
|
- alte cheltuieli, din care: |
37 |
|
|
|
|
|
|
- taxa pt activitatea de exploatare a resurselor
minerale |
38 |
|
|
|
|
|
|
- redeventa din concesionarea bunurilor publice |
39 |
|
|
|
|
|
2 |
Cheltuieli financiare -total, din care: |
40 |
77,00 |
20,00 |
-57,00 |
25,97 |
|
|
- cheltuieli privind dobânzile |
41 |
|
|
|
|
|
|
- alte cheltuieli financiare |
42 |
77,00 |
20,00 |
-57,00 |
25,97 |
|
3 |
Cheltuieli extraordinare |
43 |
|
|
|
|
III |
REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) |
44 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
IV |
ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII,
din care: |
45 |
|
|
|
|
|
I |
- fond de rezervă |
46 |
|
|
|
|
|
V |
ACOPERIREA PIERDERILOR DIN ANII PRECEDENTI |
47 |
|
|
|
|
|
VI |
IMPOZIT PE PROFIT |
48 |
|
|
|
|
|
VII |
PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA
IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: |
49 |
|
|
|
|
|
|
1 |
Rezerve legale |
50 |
|
|
|
|
|
2 |
Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenti |
51 |
|
|
|
|
|
3 |
Alte rezerve reprezentând facilităti fiscale
prevăzute de lege |
52 |
|
|
|
|
|
4 |
Constituirea surselor proprii de finantare pentru
proiectele cofinantate din împrumuturi externe, precum si pentru constituirea
surselor necesare rambursării ratelor de capital, plătii
dobânzilor, comisioanelor si altor costuri aferente acestor împrumuturi
externe |
53 |
|
|
|
|
|
5 |
Alte repartizări prevăzute de lege |
54 |
|
|
|
|
|
6 |
Participarea salariatilor la profit în limita a 10 %
din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu
lunar realizat la nivelul operatorului economic în exercitiul financiar de
referintă |
55 |
|
|
|
|
|
7 |
Minim 50 % vărsăminte la bugetul de stat sau
local în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societătilor/companiilor nationale si
societătilor cu capital integral sau majoritar de stat |
56 |
|
|
|
|
|
8 |
Profitul nerepartizat pe destinatiile prevăzute la
pct.1-7 se repartizează la alte rezerve si constituie sursa proprie de
finantare |
57 |
|
|
|
|
VIII |
SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR, din care: |
58 |
7.882,00 |
10.400,00 |
2.508,00 |
131,78 |
|
|
1 |
Surse proprii |
59 |
600,00 |
600,00 |
0,00 |
100,00 |
|
2 |
Alocatii de la buget |
60 |
6.892,00 |
9.000,00 |
2.108,00 |
130,59 |
|
3 |
Credite bancare |
61 |
|
|
|
|
|
|
- interne |
62 |
|
|
|
|
|
|
- externe |
63 |
|
|
|
|
|
4 |
Alte surse |
64 |
400,00 |
800,00 |
400,00 |
200,00 |
IX |
CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: |
65 |
|
|
|
|
|
|
1 |
Investitii, inclusiv investitii în curs la finele
anului |
66 |
|
|
|
|
|
2 |
Rambursări de rate aferente creditelor pentru
investitii |
67 |
|
|
|
|
|
|
- interne |
68 |
|
|
|
|
|
|
- externe |
69 |
|
|
|
|
X |
REZERVE, din care: |
70 |
|
|
|
|
|
|
1 |
Rezerve legale |
71 |
|
|
|
|
|
2 |
Rezerve statutare |
72 |
|
|
|
|
|
3 |
Arte rezerve |
73 |
|
|
|
|
XI |
DATE DE FUNDAMENTARE |
74 |
|
|
|
|
|
|
1 |
Venituri totale |
75 |
12.053,00 |
9.200,00 |
-2.853,00 |
76,33 |
|
2 |
Cheltuieli aferente veniturilor totale |
76 |
12.053,00 |
9.200,00 |
-2.853,00 |
76,33 |
|
3 |
Nr. prognozat de personal la finele anului |
77 |
228 |
242 |
14,00 |
106,14 |
|
4 |
Nr. mediu de personal total |
78 |
228 |
242 |
14,00 |
106,14 |
|
S |
Fond de salarii, din care: |
79 |
3.189,00 |
3.778,00 |
589,00 |
118,47 |
|
|
a) fondul de salarii aferent posturilor blocate |
80 |
|
|
|
|
|
|
b) fond de salarii aferent conducătorului
operatorului economic, potrivit art. 7(1) din OUG nr.79/2001, din care: |
81 |
80,00 |
120,00 |
40,00 |
150,00 |
|
|
- sporuri, adaosuri, premii si alte drepturi de
natură salariată, potrivit art.7(2) din OUG nr. 79/2001 |
82 |
25,00 |
35,00 |
10,00 |
140,00 |
|
|
- premiul anual, potrivit art.7 (4) din OUG nr. 79/2001 |
83 |
19,00 |
45,00 |
26,00 |
236,84 |
|
|
c) fond de salarii aferent personalului angajat pe
bază de contract individual de muncă cu durată nelimitată de timp |
84 |
2.954,00 |
3.478,00 |
524,00 |
117,74 |
|
|
d) fond de salarii aferent personalului angajat pe
bază de contract individual de muncă cu durată limitată de timp |
85 |
|
|
|
|
|
|
e) alte cheltuieli cu personalul |
86 |
155,00 |
180,00 |
25,00 |
116,13 |
|
6 |
Câstigul mediu lunar pe salariat |
87 |
1.084,43 |
1.202,63 |
118,20 |
110,90 |
|
7 |
Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii
lei/persoană) – în Dreturi curente |
88 |
|
|
|
|
|
8 |
Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii
lei/persoană) – în preturi comparabile |
89 |
|
|
|
|
|
9 |
Productivitatea muncii în unităti fizice pe total
personal mediu (unităti fizice/persoană) |
90 |
10,11 |
12,03 |
1,92 |
119,00 |
|
10 |
Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale
[(cheltuieli totale/venituri totale) x 10001 |
91 |
1.000,00 |
1.000,00 |
0,00 |
100,00 |
|
11 |
Plăti restante - total |
92 |
717,40 |
700,00 |
-17,40 |
97,57 |
|
|
- preturi curente |
93 |
717,40 |
700,00 |
-17,40 |
97,57 |
|
|
- preturi comparabile (rd. 93 x indicele de crestere al
preturilor proqnozat) |
94 |
749,68 |
700,00 |
-49,68 |
93,37 |
|
12 |
Creante restante - total |
95 |
197,76 |
197,00 |
-0,76 |
99,62 |
|
|
- preturi curente |
96 |
197,76 |
197,00 |
-0,76 |
99,62 |
|
|
- preturi comparabile (rd. 96 x indicele de crestere al
preturilor prognozat) |
97 |
206,65 |
197,00 |
-9,65 |
95,33 |
Indicator fizic = nr. total miscări aeronave
MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI Nr. 292 din 20 februarie 2007 |
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE Nr. 289 din 21 februarie 2007 |
MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITĂTII SOCIALE SI FAMILIEI Nr. 1 |