MONITORUL OFICIAL
P A R T E A I
Anul 175 (XIX) - Nr. 421
LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Luni, 25 iunie 2007
SUMAR
48. - Hotărâre pentru modificarea Hotărârii Parlamentului României nr. 11/2005 privind aprobarea componentei nominale a Comitetului director al Grupului Român al Uniunii Interparlamentare
49. - Hotărâre pentru modificarea Hotărârii
Parlamentului României nr. 23/2005 privind constituirea unor grupuri
parlamentare de prietenie
50. - Hotărâre pentru modificarea
Hotărârii Parlamentului României nr. 52/2006 privind constituirea Comisiei
pentru afaceri europene a Parlamentului României
51. - Hotărâre privind prelungirea
mandatelor presedintelui si ale unor membri ai Comisiei Nationale a Valorilor
Mobiliare
52. - Hotărâre privind constituirea
Comisiei parlamentare de anchetă pentru investigarea si clarificarea modului în
care au fost cheltuite sumele din fondul constituit în cotă de 2% din sumele
obtinute din privatizări, destinat constructiei de locuinte sociale, prevăzut
la art. 44 alin. (2) din Legea nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor
imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945-22 decembrie 1989
53. - Hotărâre privind numirea unui
membru al Consiliului National al Audiovizualului
54. - Hotărâre pentru modificarea
Hotărârii Parlamentului României nr. 26/2005 privind alegerea membrilor
Comisiei speciale a Camerei Deputatilor si Senatului pentru exercitarea controlului
parlamentar asupra activitătii Serviciului de Informatii Externe si a biroului
acesteia
55. - Hotărâre privind desemnarea
membrilor Consiliului de administratie al Societătii Române de Televiziune
ACTE ALE BIROURILOR PERMANENTE ALE CAMEREI DEPUTATILOR SI SENATULUI
4. - Hotărâre pentru modificarea
Normelor privind modul de aplicare a prevederilor referitoare la stabilirea
pensiilor din Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputatilor si al senatorilor,
aprobate prin Hotărârea Birourilor permanente ale Camerei Deputatilor si
Senatului nr. 2/2006
54. - Ordonantă de urgentă privind
trecerea obiectivului de investitii „Spitalul Municipal Bacău” din subordinea
Autoritătii de Sănătate Publică a Judetului Bacău în subordinea Consiliului
Local al Municipiului Bacău si continuarea investitiei la obiectivul „Spitalul
Municipal Bacău”
602. - Hotărâre privind încetarea
raportului de serviciu al unui subprefect al judetului Olt
614. - Hotărâre pentru modificarea
si completarea Hotărârii Guvernului nr. 383/2006 privind declansarea procedurilor
de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul
lucrării „Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 7+535-11+938” din cadrul
obiectivului de investitii „Fluidizarea traficului pe DN 1 între km
8+100-17+100 si centura rutieră în zona de nord a municipiului Bucuresti”
186. - Decizie pentru numirea
domnului Nicu Bajan în functia de vicepresedinte, cu rang de subsecretar de
stat, al Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului
187. - Decizie pentru eliberarea
domnului Nicolae Adrian Lemeni din functia de secretar de stat la Ministerul
Culturii si Cultelor
188. - Decizie pentru numirea
domnului Gigel Sorinel Stirbu în functia de secretar de stat la Ministerul
Culturii si Cultelor
189. - Decizie pentru numirea
domnului Nicolae Adrian Lemeni în functia de consilier personal în cadrul
Cancelariei Primului-Ministru - Cabinetul Primului-Ministru
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBUCE CENTRALE
480. - Ordin al ministrului agriculturii si dezvoltării rurale pentru constituirea Consiliului National de Vânătoare
1.163/C/995. - Ordin al ministrului
justitiei si al ministrului sănătătii publice privind înfiintarea, componenta
si atributiile Comisiei comune a Ministerului Justitiei si a Ministerului
Sănătătii Publice de analiză a deceselor persoanelor private de libertate,
survenite în sistemul penitenciar
6.415. - Ordin al vicepresedintelui
Agentiei Nationale de Administrare Fiscală privind aprobarea utilizării si
completării unor modele de formulare în cazul exportului de mărfuri care intră
sub incidenta măsurilor de Politică Agricolă Comună si a produselor Non-Anexa I
9.353. - Ordin al presedintelui
Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului privind încetarea
procedurii de administrare specială la Societatea Comercială „TEROM” - S.A.
Iasi
422. - Hotărâre pentru modificarea si
completarea Regulamentului privind concediile judecătorilor si procurorilor,
aprobat prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr.
325/200
HOTĂRÂRI ALE PARLAMENTULUI ROMÂNIEI
PARLAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
pentru modificarea Hotărârii Parlamentului României nr. 11/2005 privind aprobarea
componentei nominale a Comitetului director al Grupului Român al Uniunii
Interparlamentare
Parlamentul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Se aprobă înlocuirea domnului deputat Uniunii Interparlamentare,
prevăzută în anexa la Hotărârea Dumitriu Dragos Petre cu domnul senator Dinescu
Valentin, Parlamentului României nr. 11/2005, publicată în Monitorul apartinând
Grupului parlamentar al P.R.M., în componenta Oficial al României, Partea I, nr.
210 din 11 martie 2005, nominală a Comitetului director al Grupului Român al cu
modificările ulterioare.
Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputatilor si
de Senat în sedinta comună din 20 iunie 2007, cu respectarea prevederilor art.
76 alin. (2) din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR BOGDAN OLTEANU |
p. PRESEDINTELE SENATULUI, NORICA NICOLAI |
Bucuresti, 20 iunie 2007.
Nr. 48.
PARLAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
pentru modificarea Hotărârii Parlamentului României nr. 23/2005 privind
constituirea unor grupuri parlamentare de prietenie
Parlamentul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Se aprobă următoarele modificări în componenta nominală a unor grupuri
parlamentare de prietenie, constituite prin Hotărârea Parlamentului României
nr. 23/2005, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 373 din
4 mai 2005, cu modificările ulterioare:
1. Grupul parlamentar de prietenie cu Australia
Domnul deputat Palăr Ionel, apartinând Grupului
parlamentar al P.N.L., este desemnat membru al grupului parlamentar de
prietenie pe locul devenit vacant prin decesul domnului Preda Ion.
2. Grupul parlamentar de prietenie cu Malta
Domnul deputat Fenechiu Relu, apartinând Grupului
parlamentar al P.N.L., este desemnat membru al grupului parlamentar de
prietenie pe locul devenit vacant prin decesul domnului Preda Ion.
3. Grupul parlamentar de prietenie cu Regatul Spaniei
Domnul senator Vasilescu Gavrilă, apartinând Grupului
parlamentar al P.C., este desemnat secretar al grupului parlamentar de
prietenie în locul domnului senator Gheorghe Constantin.
4. Grupul parlamentar de prietenie cu Bosnia si
Hertegovina
Domnul deputat Frâncu Emilian Valentin, apartinând
Grupului parlamentar al P.N.L., este desemnat membru al grupului parlamentar de
prietenie pe locul devenit vacant prin decesul domnului Preda Ion.
5. Grupul parlamentar de prietenie cu Malayezia
Domnul deputat Gheorghiof Titu Nicolae, apartinând
Grupului parlamentar al P.N.L., este desemnat vicepresedinte al grupului
parlamentar de prietenie pe locul devenit vacant prin decesul domnului Preda
Ion.
6. Grupul parlamentar de prietenie cu Republica
Bolivariană a Venezuelei
Domnul deputat Ciopraga Mircea, apartinând Grupului
parlamentar al P.N.L., este desemnat membru al grupului parlamentar de
prietenie pe locul devenit vacant prin decesul domnului Preda Ion.
Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputatilor si
de Senat în sedinta comună din 20 iunie 2007, cu respectarea prevederilor art.
76 alin. (2) din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR BOGDAN OLTEANU |
p. PRESEDINTELE SENATULUI, NORICA NICOLAI |
Bucuresti, 20 iunie 2007.
Nr. 49.
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
pentru modificarea Hotărârii Parlamentului României nr. 52/2006 privind
constituirea Comisiei pentru afaceri europene a Parlamentului României
Parlamentul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Domnul deputat Brînză William Gabriel, apartinând Grupului parlamentar al
P.D., o înlocuieste pe doamna deputat lacob Ridzi Monica Măria în componenta
nominală a Comisiei pentru afaceri europene a Parlamentului României, aprobată
prin Hotărârea Parlamentului României nr. 52/2006, publicată în Monitorul
Oficial al României, Partea I,
nr. 1.028 din 27 decembrie
2006, cu modificările ulterioare.
Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputatilor si
de Senat în sedinta comună din 20 iunie 2007, cu respectarea prevederilor art.
76 alin. (2) din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR BOGDAN OLTEANU |
p. PRESEDINTELE SENATULUI, NORICA NICOLAI |
Bucuresti, 20 iunie 2007.
Nr. 50.
PARLAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
privind prelungirea mandatelor presedintelui si ale unor membri ai Comisiei
Nationale a Valorilor Mobiliare
Parlamentul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Mandatele doamnei Gabriela Victoria Anghelache,
presedinte, si al doamnei Ileana Agalopol, comisar, membre ale Comisiei
Nationale a Valorilor Mobiliare, aprobate potrivit Hotărârii Parlamentului
României nr. 19/2001, cu modificările ulterioare, se prelungesc până la data de
30 septembrie 2007.
Art. 2. - Mandatul domnului Bogdan Mihai Chetreanu,
comisar, membru al Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare, aprobat potrivit Hotărârii
Parlamentului României nr. 15/2006, se prelungeste până la data de 30
septembrie 2007.
Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputatilor si
de Senat în sedinta comună din 20 iunie 2007, cu respectarea prevederilor art.
76 alin. (2) din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR BOGDAN OLTEANU |
p. PRESEDINTELE SENATULUI, NORICA NICOLAI |
Bucuresti, 20 iunie 2007.
Nr. 51.
PARLAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
privind constituirea Comisiei parlamentare de anchetă pentru investigarea
si clarificarea modului în care au fost cheltuite sumele din fondul constituit
în cotă de 2% din sumele obtinute din privatizări, destinat constructiei de
locuinte sociale, prevăzut la art. 44 alin. (2) din Legea nr. 10/2001 privind
regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie
1945 - 22 decembrie 1989
În temeiul art. 64 alin. (4) din Constitutia României, republicată, si
al art. 86 din Regulamentul sedintelor comune ale Camerei Deputatilor si
Senatului,
Parlamentul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se constituie Comisia parlamentară de anchetă
pentru investigarea si clarificarea modului în care au fost cheltuite sumele
din fondul constituit în cotă de 2% din sumele obtinute din privatizări,
destinat constructiei de locuinte sociale, prevăzut la art. 44 alin. (2) din
Legea nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate În mod abuziv în perioada 6
martie 1945-22 decembrie 1989, republicată, cu modificările si completările
ulterioare, având ca obiectiv aflarea adevărului în ceea ce priveste utilizarea
sumelor acumulate din privatizări, destinate constructiei de locuinte.
Art. 2. - Comisia parlamentară de anchetă va fi formată
din 15 deputati si senatori conform algoritmului politic.
Art. 3. - (1) Componenta Comisiei parlamentare de anchetă
este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2) Biroul Comisiei parlamentare de anchetă este alcătuit
dintr-un presedinte, un vicepresedinte si un secretar si se alege în prima
sedintă a comisiei.
Art. 4. - Camera Deputatilor si Senatul solicită
primului-ministru si ministrilor de resort să pună la dispozitia Comisiei
parlamentare de anchetă, în timp util, informatiile, datele si materialele care certifică modul în care au fost
folosite sumele acumulate în fondul destinat constructiei de locuinte sociale,
prevăzut la art. 44 alin. (2) din Legea nr. 10/2001, republicată, cu
modificările si completările ulterioare.
Art. 5. - Comisia parlamentară de anchetă va prezenta
raportul final la termenul de 10 decembrie 2007.
Art. 6. - În scopul realizării obiectivelor pentru care a
fost constituită Comisia parlamentară de anchetă, Camera Deputatilor si Senatul
vor asigura personal de specialitate si logistică necesare, aprobate de
birourile permanente.
Această hotărâre a fost adoptată în sedinta comună a
Camerei Deputatilor si Senatului din 20 iunie 2007, cu respectarea prevederilor
art. 76 alin. (2)
din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR BOGDAN OLTEANU |
p. PRESEDINTELE SENATULUI, NORICA NICOLAI |
Bucuresti, 20 iunie 2007.
Nr. 52.
COMPONENTA NOMINALĂ
a Comisiei parlamentare de anchetă pentru investigarea si
clarificarea modului în care au fost cheltuite sumele din fondul constituit în
cotă de 2% din sumele obtinute din privatizări, destinat constructiei de
locuinte sociale, prevăzut la art. 44 alin. (2) din Legea nr. 10/2001 privind
regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie
1945-22 decembrie 1989
1. Popescu Dan Mircea - senator, Grupul parlamentar al
P.S.D.;
2. Simionescu Aurel Gabriel - senator, Grupul parlamentar
al P.S.D.;
3. Zgonea Valeriu - deputat, Grupul parlamentar al
P.S.D.;
4. Rusu Mihaela - deputat, Grupul parlamentar al P.S.D.;
5. Gubandru Aurel - deputat, Grupul parlamentar al
P.S.D.;
6. Timis Ioan - deputat, Grupul parlamentar al P.N.L.;
7. Fenechiu Relu - deputat, Grupul parlamentar al P.N.L.;
8. Prodan Tiberiu - senator, Grupul parlamentar al
P.N.L.;
9. Iordache Gratiela Denisa - deputat, Grupul parlamentar
al P.D.;
10. Mocanu Alexandru - deputat, Grupul parlamentar al
P.D.;
11. Funar Gheorghe - senator, Grupul parlamentar al
P.R.M.;
12. Purceld Mircea Octavian - deputat, Grupul parlamentar
al P.R.M.;
13. Lakatos Petru - deputat, Grupul parlamentar al
U.D.M.R.;
14. Ardelean Lia - deputat, Grupul parlamentar al P.C.;
15. Vainer Aurel - deputat, Grupul parlamentar al
minoritătilor nationale.
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
privind numirea unui membru al Consiliului National al
Audiovizualului
În temeiul prevederilor art. 11 si ale art. 14 alin. (1) din Legea audiovizualului
nr. 504/2002, cu modificările si completările ulterioare,
Parlamentul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Domnul Valentin Nicolau se numeste în
calitatea de membru al Consiliului National al Audiovizualului pentru
continuarea mandatului devenit vacant prin decesul domnului Ralu Filip, până la
data de 9 decembrie 2008.
Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputatilor si de Senat în sedinta comună din 20 iunie 2007, cu respectarea prevederilor art. 67 si ale art. 76 alin. (2) din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR BOGDAN OLTEANU |
p. PRESEDINTELE SENATULUI, NORICA NICOLAI |
Bucuresti, 20 iunie 2007.
Nr. 53.
PARLAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
pentru modificarea Hotărârii Parlamentului României nr. 26/2005
privind alegerea membrilor Comisiei speciale a Camerei Deputatilor si Senatului
pentru exercitarea controlului parlamentar asupra activitătii Serviciului de
Informatii Externe si a biroului acesteia
Parlamentul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Se alege domnul deputat Preda Cezar Florin, apartinând Grupului
parlamentar al P.D., în calitatea de membru si presedinte al Comisiei speciale
a Camerei Deputatilor si Senatului pentru exercitarea controlului parlamentar
asupra activitătii Serviciului de Informatii Externe, în tocul devenit vacant
ca urmare a demisiei domnului Raicu Romeo Marius din calitatea de deputat.
Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputatilor si
de Senat în sedinta comună din 20 iunie 2007, cu respectarea prevederilor art.
76 alin. (2) din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR BOGDAN OLTEANU |
p. PRESEDINTELE SENATULUI, NORICA NICOLAI |
Bucuresti, 20 iunie 2007.
Nr. 54.
PARLAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
HOTĂRÂRE
privind desemnarea membrilor
Consiliului de administratie al
Societătii Române de Televiziune
În temeiul prevederilor art. 19 si ale art. 20 alin. (1) si (2) din Legea nr. 41/1994
privind organizarea si functionarea Societătii Române de Radiodifuziune si
Societătii Române de Televiziune, republicată, cu modificările ulterioare,
Parlamentul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Se desemnează în Consiliul de administratie
al Societătii Române de Televiziune, pentru o perioadă de 4 ani, începând cu
data de 20 iunie 2007, membrii titulari si membrii supleanti prevăzuti în anexa
care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputatilor si
de Senat în sedinta comună din 20 iunie 2007, cu respectarea prevederilor art.
67 din Constitutia României, republicată, si ale art. 19 alin. (1) din Legea
nr. 41/1994 privind organizarea si functionarea Societătii Române de Radiodifuziune
si Societătii Române de Televiziune, republicată, cu modificările ulterioare.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR BOGDAN OLTEANU |
p. PRESEDINTELE SENATULUI, NORICA NICOLAI |
Bucuresti, 20 iunie 2007.
Nr. 55.
Consiliului de administratie al Societătii Române de
Televiziune
I. |
Membri titulari: |
II. |
Membri supleanti: |
1. |
Alexandru Sassu |
1. |
Vasile Arhire |
2. |
Anne-Marie Rose Jugănaru |
2. |
Dumitru Pelican |
3. |
Victor Socaciu |
3. |
Brândusa Nicoleta Miron |
4. |
Dida Drăgan |
4. |
Nicolae Cristian Victor Teodorescu |
5. |
Radu Toma |
5. |
Salamon Mârton Lâszlo |
6. |
Stanik Stefan Ioan |
6. |
Mariana Mirela Luca |
7. |
Răzvan Barbato |
7. |
Mihai Rădulescu |
8. |
Raico Comea |
8. |
Ioana Cătălina Băntoiu |
9. |
Vlad Alexandru Velcu |
|
|
10. |
Sorin Burtea |
|
|
11. |
Marian Voicu |
|
|
ACTE ALE BIROURILOR PERMANENTE ALE CAMEREI
DEPUTATILOR SI SENATULUI
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
pentru modificarea Normelor privind modul de aplicare a prevederilor
referitoare la stabilirea pensiilor din Legea nr. 96/2006 privind Statutul
deputatilor si al senatorilor, aprobate prin Hotărârea Birourilor permanente
ale Camerei Deputatilor si Senatului nr. 2/2006
Birourile permanente ale Camerei Deputatilor si Senatului
adoptă prezenta hotărâre.
Art. I.
- Normele privind modul de aplicare a prevederilor referitoarea la stabilirea
pensiilor din Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputatilor si al senatorilor,
aprobate prin Hotărârea Birourilor permanente ale Camerei Deputatilor si
Senatului nr. 2/2006, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.
502 din 9 iunie 2006, se modifică după cum urmează:
1. Articolul 2 se modifică si va avea următorul
cuprins:
„Art. 2. - Beneficiarii pensiei prevăzute de lege sunt deputatii si
senatorii care, începând cu anul 1990, detin sau au detinut mandate de deputat
sau senator.”
2. Articolul 4 se modifică si va avea următorul
cuprins:
„Art. 4. - Beneficiază de pensie conform legii
următoarele persoane:
a) care la data solicitării pensiei au calitatea de
deputat sau senator si au îndeplinite conditiile de vârstă si stagiu de
cotizare necesare obtinerii unei categorii de pensie prevăzute de Legea nr. 19/2000,
cu modificările si completările ulterioare;
b) care la data solicitării pensiei nu au calitatea de
deputat sau senator, dar au detinut în trecut un mandat de deputat sau senator si
îndeplinesc conditiile de vârstă si stagiu de cotizare prevăzute de Legea nr.
19/2000, cu modificările si completările ulterioare, pentru obtinerea unei
categorii de pensie;
c) care la data solicitării pensiei au o pensie stabilită legal în sistemul
public de pensii, pe baza Legii nr. 19/2000, cu modificările si completările
ulterioare, si au detinut în perioada 1990 până la data solicitării un mandat
complet sau incomplet de deputat sau senator.”
Art. II.
- Normele privind modul de aplicare a prevederilor referitoare la stabilirea
pensiilor din Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputatilor si al senatorilor,
aprobate prin Hotărârea Birourilor permanente ale Camerei Deputatilor si
Senatului nr. 2 din 30 mai 2006, modificate si completate prin prezenta hotărâre,
vor fi republicate în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Această hotărâre a fost adoptată de Birourile permanente
ale Camerei Deputatilor si Senatului în sedinta comună din data de 19 iunie
2007.
p. PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR, VALER DORNEANU |
PRESEDINTELE SENATULUI NICOLAE VĂCĂROIU |
Bucuresti, 19 iunie 2007.
Nr. 4.
ORDONANTE SI HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
privind trecerea obiectivului de investitii „Spitalul Municipal Bacău” din subordinea
Autoritătii de Sănătate Publică a Judetului Bacău în subordinea Consiliului
Local al Municipiului Bacău si continuarea investitiei la obiectivul „Spitalul
Municipal Bacău”
Având în vedere necesitatea finantării mixte în vederea
demarării cât mai urgente a executiei obiectivului de investitii „Spitalul
Municipal Bacău”, din punctul de vedere al rezolvării unor probleme sociale
deosebite si, de asemenea, dată fiind oportunitatea si necesitatea cofinantării
acestui obiectiv si din alte surse, ceea ce constituie o situatie
extraordinară, a cărei reglementare nu poate fi amânată,
în temeiul art. 115 alin. (4) din Constitutia României,
republicată,
Guvernul României adoptă prezenta ordonantă de urgentă.
Art. 1. - Se aprobă trecerea obiectivului de investitii
„Spitalul Municipal Bacău” din subordinea Autoritătii de Sănătate Publică a
Judetului Bacău în subordinea Consiliului Local al Municipiului Bacău.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul sănătătii publice,
Gheorghe Eugen Nicolăescu
Ministrul internelor si reformei administrative,
Cristian David
Ministrul economiei si finantelor,
Varujan Vosganian
Bucuresti, 20 iunie 2007.
Nr. 54.
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind încetarea raportului de serviciu al unui subprefect al judetului
Olt
Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) si
ale art. 97 lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor
publici, republicată, în temeiul art. 108 din Constitutia României,
republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Începând cu data intrării în vigoare a
prezentei hotărâri, încetează, prin acordul părtilor, raportul de serviciu al
domnului Stirbu Gigei Sorinei, subprefect al judetului Olt.
CĂLIN
POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul internelor si reformei administrative,
Cristian David
Bucuresti, 20 iunie 2007.
Nr. 602.
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru modificarea si completarea Hotărârii Guvernului nr. 383/2006 privind
declansarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată
situate pe amplasamentul lucrării „Fluidizarea traficului pe DN 1 între km
7+535-11+938” din cadrul obiectivului de investitii „Fluidizarea traficului pe
DN 1 între km 8+100-17+100 si centura rutieră în zona de nord a municipiului
Bucuresti”
În temeiul art. 108 din Constitutia României, republicată,
si al art. 4 alin. (1) din Legea nr. 198/2004 privind unele măsuri prealabile
lucrărilor de constructie de autostrăzi si drumuri nationale,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. I.
- Anexa nr. 2 la Hotărârea
Guvernului nr. 383/2006 privind declansarea procedurilor de expropriere a
imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării „Fluidizarea
traficului pe DN 1 între km 7+535-11+938” din cadrul obiectivului de investitii
„Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100-17+100 si centura rutieră în
zona de nord a municipiului Bucuresti”, publicată în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 302
din 4 aprilie 2006, cu modificările si completările ulterioare, se modifică
si se înlocuieste cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. II.
- (1) Se aprobă
suplimentarea sumei prevăzute ca justă despăgubire pentru imobilele ce
constituie amplasamentul lucrării „Fluidizarea traficului pe DN 1 între km
7+535-11+938” din cadrul obiectivului de investitii „Fluidizarea traficului pe
DN 1 între km 8+100-17+100” cu suma globală estimată de 2.575 mii lei, alocată
prin bugetul Ministerului Transporturilor în limita prevederilor anuale
aprobate prin Legea bugetului de stat pe anul 2007 nr. 486/2006, cu
modificările si completările ulterioare, la capitolul 84.01 „Transporturi”,
titlul „Alte transferuri”, pozitia „Investitii ale agentilor economici cu
capital de stat”.
(2) Suma prevăzută la alin. (1) este aferentă imobilelor
cuprinse în anexa la prezenta hotărâre.
Art. III. -
Persoanele fizice/juridice prevăzute în anexa la prezenta hotărâre vor depune
cererile pentru plata justei despăgubiri în termen de 30 de zile de la intrarea
în vigoare a prezentei hotărâri, în conditiile legii.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
p. Ministrul transporturilor,
Septimiu Buzasu,
secretar de stat
Ministrul economiei si finantelor,
Varujan Vosganian
Bucuresti, 20 iunie 2007.
Nr. 614.
ANEXĂ
(Anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 383/2006)
situate pe amplasamentul lucrării „Fluidizarea traficului
pe DN 1 între km 7+535-11+938” din cadrul obiectivului de investitii
„Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100-17+100 si centura rutieră în
zona de nord a municipiului Bucuresti”
Nr. crt. |
Judetul |
Unitatea administrativ- teritorială |
Nr. cadastral |
Suprafata terenului |
Suprafata constructiilor |
Numele proprietarului conform documentatiilor tehnico-economice |
|
Suprafata rezultată din acte (m2) |
Suprafata rezultată din măsurători (m2) |
||||||
1. |
Municipiul Bucuresti |
sector 1 |
7474/1 |
19,92 |
19,92 |
0 |
Gheteu Virgil-Dan, Gheteu Mariana |
2. |
Municipiul Bucuresti |
sector 1 |
23401 |
166,00 |
166,00 |
0 |
Diamandi I. Andrei, Diamandi V. Elisabeta |
3. |
Municipiul Bucuresti |
sector 1 |
1858/1 |
171,00 |
171,00 |
0 |
Vulvară V. Virgil |
4. |
Municipiul Bucuresti |
sector 1 |
1759/3/1/2 |
262,83 |
262,83 |
0 |
S.C. Selgros Băneasa Imobiliare - S.R.L, Selgros
Cash&Carry - S.R.L. |
5. |
Municipiul Bucuresti |
sector 1 |
487/1/1/3/2/1 |
91,42 |
91,42 |
0 |
S.N. Aeroportul International „Aurel Vlaicu” - S.A. |
6. |
Municipiul Bucuresti |
sector 1 |
4056/1/1/26/2/1 |
83,09 |
83,09 |
0 |
S.C. Băneasa Investements - S.A. |
7. |
Municipiul Bucuresti |
sector 1 |
4056/1/1/18/1/3/4/1, 4056/1/1/18/1/3/42 |
16,62 |
16,62 |
0 |
S.C. Băneasa Investements - S.A. |
8. |
Municipiul Bucuresti |
sector 1 |
7448/3/1, 7448/3/2, 7448/3/3, 7448/3/4 |
610,53 |
610,53 |
0 |
S.C. Claymore Imrjort-ExDOrt - S.R.L. |
9. |
Municipiul Bucuresti |
sector 1 |
3135/1, 3135/2 |
62,00 |
62,00 |
0 |
S.C. Imedica - S.R.L. |
|
TOTAL: |
1.483,41 |
1.483,41 |
DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU
GUVERNUL ROMÂNIEI
PRIMUL-MINISTRU
pentru numirea domnului Nicu Băjan în
functia de vicepresedinte, cu rang de subsecretar de stat, al Agentiei
Nationale pentru Protectia Mediului
În temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind
organizarea si functionarea Guvernului României si a ministerelor, cu
modificările si completările ulterioare, si al art. 6 alin. (1) si (2) din
Hotărârea Guvernului nr. 459/2005 privind reorganizarea si functionarea
Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului,
primul-ministru emite prezenta decizie.
Articol unic. - Pe data intrării în vigoare a prezentei
decizii, domnul Nicu Băjan se numeste în functia de vicepresedinte, cu rang de
subsecretar de stat, al Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Seful Cancelariei Primului-Ministru,
Ion-Mircea Plângu
Bucuresti, 21 iunie 2007.
Nr. 186.
GUVERNUL ROMÂNIEI
PRIMUL-MINISTRU
pentru eliberarea domnului Nicolae Adrian Lemeni din
functia de secretar de stat la Ministerul Culturii si Cultelor
În temeiul art. 15 lit. d) si art. 19 din Legea nr.
90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului României si a
ministerelor, cu modificările si completările ulterioare,
primul-ministru emite prezenta decizie.
Articol unic. - Pe data intrării în vigoare a prezentei
decizii, domnul Nicolae Adrian Lemeni se eliberează din functia de secretar de
stat la Ministerul Culturii si
Cultelor.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Seful Cancelariei Primului-Ministru,
Ion-Mircea Plângu
Bucuresti, 22 iunie 2007.
Nr. 187.
GUVERNUL ROMÂNIEI
PRIMUL-MINISTRU
pentru numirea domnului Gigei Sorinei Stirbu
În functia de secretar de
stat la Ministerul Culturii si Cultelor
În temeiul art. 15 lit. d) si art. 19 din Legea nr.
90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului României si a
ministerelor, cu modificările si completările ulterioare,
primul-ministru emite prezenta decizie.
Articol unic. - Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii,
domnul Gigei Sorinei Stirbu se numeste în functia de secretar de stat la
Ministerul Culturii si
Cultelor.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Seful Cancelariei Primului-Ministru,
Ion-Mircea Plângu
Bucuresti,
22 iunie 2007.
Nr. 188.
GUVERNUL ROMÂNIEI
PRIMUL-MINISTRU
pentru numirea domnului Nicolae Adrian Lemeni în functia de consilier
personal în cadrul Cancelariei
Primului-Ministru - Cabinetul Primului-Ministru
În temeiul art. 15 lit. d) si art. 19 din Legea nr. 90/2001
privind organizarea si functionarea Guvernului României si a ministerelor, cu
modificările si completările ulterioare,
primul-ministru emite prezenta decizie.
Articol unic. - Pe data intrării în vigoare a prezentei
decizii, domnul Nicolae Adrian Lemeni se numeste în functia de consilier
personal în cadrul Cancelariei Primului-Ministru - Cabinetul Primului-Ministru.
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează;
Seful Cancelariei Primului-Ministru,
Ion-Mircea Plângu
Bucuresti, 22 iunie 2007.
Nr. 189.
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE
ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTĂRII RURALE
pentru constituirea Consiliului National de Vânătoare
În baza prevederilor art. 6 alin. (3) si (4) si ale art. 56 alin. (1) din Legea
vânătorii si a protectiei fondului cinegetic nr. 407/2006,
în temeiul prevederilor art. 7 alin. (7) din Hotărârea
Guvernului nr. 385/2007 privind organizarea si functionarea Ministerului
Agriculturii si Dezvoltării Rurale,
ministrul agriculturii si dezvoltării rurale emite următorul ordin:
Art. 1. - (1) Se înfiintează Consiliul National de
Vânătoare, având următoarea componentă:
a) 4 reprezentanti ai autoritătii publice centrale care
răspunde de silvicultură;
b) un reprezentant al autoritătii publice care răspunde
de protectia mediului;
c) un reprezentant al autoritătii nationale sanitare
veterinare;
d) 2 reprezentanti ai unitătilor de învătământ superior
cu profil cinegetic în programa de învătământ;
e) un reprezentant al unitătilor de cercetare cu profil
cinegetic;
f) 4 reprezentanti ai gestionarilor fondurilor de
vânătoare, dintre care unul din partea administratorului pădurilor statului si
3 din partea organizatiilor vânătoresti.
(2) Nominalizările pentru reprezentantii prevăzuti la
alin. (1) lit. a)-d) se fac de către ministerele de resort si se comunică
autoritătii publice centrale care răspunde de silvicultură, în termen de 15
zile lucrătoare de la data intrării în vigoare a prezentului ordin.
(3) Reprezentantul unitătilor de cercetare cu profil
cinegetic se desemnează de către Academia Română, în termenul prevăzut la alin.
(2).
(4) Nominalizările pentru reprezentantii organizatiilor
vânătoresti prevăzuti la alin. (1) lit. f) se fac de către organizatiile vânătoresti
prin documente oficiale transmise autoritătii publice centrale care răspunde de
silvicultură, în termenul prevăzut la alin. (2).
(5) Autoritatea publică centrală care răspunde de
silvicultură solicită nominalizările prevăzute la art. 1 alin. (1) lit. b)-f)
si convoacă sedinta de constituire a Consiliului National de Vânătoare.
(6) Functia de membru al Consiliului National de
Vânătoare este onorifică.
Art. 2. - În functie de eventualele modificări în ceea ce
priveste proportia dintre categoriile de gestionari sub aspectul suprafetelor
de fonduri de vânătoare gestionate, se actualizează distributia
reprezentantilor gestionarilor fondurilor de vânătoare prevăzuti la art. 1
alin. (1) lit. f).
Art. 3. - (1) Secretarul Consiliului National de
Vânătoare va fi un reprezentant al autoritătii publice centrale care răspunde
de silvicultură, nominalizat dintre cei prevăzuti la art. 1 alin. (1) lit. a).
(2) Secretariatul tehnic este asigurat de directia de
specialitate din cadrul autoritătii publice centrale care răspunde de
silvicultură.
Art. 4. - (1) Consiliul National de Vânătoare îsi
desfăsoară activitatea la sediul autoritătii publice centrale care răspunde de
silvicultură.
(2) Consiliul National de Vânătoare se întruneste, la
solicitarea autoritătii publice centrale care răspunde de silvicultură,
semestrial si ori de câte ori este necesar.
(3) Locul, data sedintei si ordinea de zi se afisează pe
site-ul autoritătii publice centrale care răspunde de silvicultură si se comunică
în scris, cu cel putin 5 zile lucrătoare înainte, fiecărui membru al
consiliului, prin grija secretarului.
Art. 5. - La sedintele Consiliului National de Vânătoare
pot participa, în calitate de invitati ai acestuia fără drept de vot,
reprezentanti la nivel national ai proprietarilor de terenuri, ai autoritătii
publice care răspunde de justitie, ai autoritătii care răspunde de
administratie si interne, precum si alte persoane care prezintă un interes
legitim.
Art. 6. - Regulamentul de organizare si functionare în
baza căruia îsi desfăsoară activitatea Consiliul National de Vânătoare se
adoptă în prima sedintă a acestuia si se transmite autoritătii publice centrale
care răspunde de silvicultură în vederea avizării.
Art. 7. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial
al României, Partea I.
Ministrul agriculturii si dezvoltării rurale,
Decebal Traian Remes
Bucuresti, 14 iunie 2007.
Nr. 480.
MINISTERUL JUSTITIEI Nr. 1.163/C din 28 mai 2007 |
MINISTERUL SĂNĂTĂTII PUBLICE Nr. 995 din 6 iunie 2007 |
privind înfiintarea, componenta si atributiile Comisiei comune a
Ministerului Justitiei
si a Ministerului Sănătătii Publice de analiză a deceselor persoanelor
private de libertate,
survenite în sistemul penitenciar
Având în vedere prevederile art. 80 din Legea nr.
275/2006 privind executarea pedepselor si a măsurilor dispuse de organele
judiciare în cursul procesului penal,
În temeiul dispozitiilor Hotărârii Guvernului nr. 83/2005 privind
organizarea si functionarea Minsterului Justitiei, cu modificările si
completările ulterioare, si ale Hotărârii Guvernului nr. 862/2006 privind
organizarea si functionarea Ministerului Sănătătii Publice, cu modificările
ulterioare,
văzând referatul de aprobare întocmit de Administratia
Natională a Penitenciarelor,
ministrul justitiei si ministrul sănătătii publice emit următorul
ordin:
Art. 1. - (1) Se înfiintează Comisia comuna a
Ministerului Justitiei si a Ministerului Sănătătii Publice de analiză a
deceselor survenite în sistemul penitenciar, denumită în continuare Comisie,
fără personalitate juridică, având ca scop analiza deceselor persoanelor
private de libertate.
(2) Comisia functionează pe lângă Ministerul Justitiei -
Administratia Natională a Penitenciarelor si Ministerul Sănătătii Publice.
(3) Comisia va analiza modalitatea de acordare a
serviciilor si îngrijirilor medicale persoanelor private de libertate decedate,
precum si circumstantele producerii decesului.
Art. 2. - (1) Comisia este formată din 5 membri, numiti
anual, după cum urmează:
a) 2 membri din cadrul retelei medicale a Administratiei
Nationale a Penitenciarelor, numiti de directorul general al acesteia, la
propunerea Directiei medicale;
b) 3 membri numiti de ministrul sănătătii publice, la
propunerea directiei de specialitate;
c) un secretar numit de directorul general al
Administratiei Nationale a Penitenciarelor, la propunerea Directiei medicale.
(2) Fiecare membru va avea un supleant, care îl va
înlocui în cazul în care, din motive legale, nu va putea lua parte la lucrările
Comisiei.
(3) Presedintele Comisiei si înlocuitorul acestuia vor fi
alesi cu majoritate simplă de voturi în cadrul primei întruniri a Comisiei.
(4) Comisia se întruneste lunar, de regulă în ultima
săptămână a lunii.
Art. 3. - În vederea pregătirii lucrărilor Comisiei,
secretarul acesteia se ocupă de completarea dosarului persoanei decedate, care
trebuie să contină următoarele documente:
a) un referat medical întocmit de medicul locului de
detentie privind modul în care s-a produs decesul si îngrijirile medicale
acordate până la deces;
b) copia certificatului medical constatator al decesului;
c) copia dosarului medical al persoanei decedate;
d) copia foii de observatie clinică si un referat medical
întocmit de medicul curant, în cazul în care decesul a survenit într-o unitate
spitalicească;
e) copia raportului de necropsie, care va fi pusă la
dispozitia unitătii penitenciare de către serviciul teritorial de medicină
legală unde s-a efectuat autopsia.
Art. 4. - Comisia are următoarele atributii principale:
a) analizează modul de acordare a îngrijirilor medicale
până la deces si împrejurările în care s-a produs decesul persoanei private de
libertate;
b) întocmeste pentru fiecare deces analizat un
proces-verbal care va cuprinde concluzii privind modul în care s-au acordat
îngrijirile medicale până la deces si împrejurările în care s-a produs decesul;
o copie a procesului-verbal se transmite familiei celui decedat;
c) înaintează un exemplar al procesului-verbal, însotit
de toate documentele din dosar, Parchetului de pe lângă tribunalul în a cărui
rază teritorială se află penitenciarul unde a fost constatat decesul, precum si
directorului generai al Administratiei Nationale a Penitenciarelor;
d) întocmeste anual rapoarte privind activitatea
desfăsurată, pe care le prezintă directorului general al Administratiei
Nationale a Penitenciarelor si directorului general al directiei de
specialitate din cadrul Ministerului Sănătătii Publice.
Art. 5. - În situatiile în care, în baza documentelor
medicale existente, Comisia constată că este necesară opinia unui medic de altă
specialitate decât cea a membrilor acesteia, va solicita punctul de vedere al
comisiei de specialitate a Ministerului Sănătătii Publice.
Art. 6. - (1) Directorul general al Administratiei
Nationale a Penitenciarelor, în functie de constatările Comisiei, poate dispune
următoarele măsuri:
a) dacă s-au constatat abateri disciplinare ale
personalului angajat în sistemul penitenciar, va efectua demersuri în vederea
sesizării comisiei de disciplină competente;
b) dacă s-au constatat abateri ale personalului medical
de la normele de etică si deontologie profesională, va fi sesizat colegiul
judetean al medicilor, respectiv al municipiului Bucuresti, sau, după caz,
filiala judeteană a Ordinului Asistentilor Medicali si al Moaselor, respectiv a
municipiului Bucuresti.
(2) Răspunderea disciplinară nu exclude răspunderea
contraventională, patrimonială sau penală, în conformitate cu dispozitiile
legale în vigoare.
(3) Directorul general al Administratiei Nationale a
Penitenciarelor va informa familia celui decedat asupra rezultatului cercetării
disciplinare în cazurile prevăzute la alin. (1) lit. a) si b).
Art. 7. - (1) Componenta Comisiei se va stabili în termen
de 10 zile de la intrarea în vigoare a prezentului ordin.
(2) Membrii Comisiei, numiti în conformitate cu art. 2,
vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 8. - (1) Prezentul ordin intră în vigoare la data
publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I.
(2) La data intrării în vigoare a prezentului ordin se
abrogă Ordinul ministrului justitiei si al ministrului sănătătii nr.
1.883/737/2003 privind înfiintarea Comisiei comune a Ministerului Justitiei si
Ministerului Sănătătii de analiză a deceselor survenite în sistemul
penitenciar, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.
614 din 29 august 2003, cu modificările si completările ulterioare.
Ministrul justitiei, Tudor-Alexandru Chiuariu |
Ministrul sănătătii publice, Gheorghe Eugen Nicolăescu |
MINISTERUL ECONOMIEI Sl FINANTELOR
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ
AUTORITATEA NATIONALĂ A VĂMILOR
privind aprobarea utilizării si completării unor modele de formulare în cazul
exportului de mărfuri care intră sub incidenta măsurilor de Politică Agricolă
Comună si a produselor Non-Anexa I
Având în vedere:
- prevederile art. 32 din Tratatul de instituire a
Comunitătii Europene, cu completările si modificările ulterioare;
- prevederile art. 1, 2, 3, 10, 13, 51, 52, anexele I si
III din Regulamentul (CE) nr. 1.043/2005 al Comisiei de punere în aplicare a
Regulamentului (CE) nr. 3.448/1993 al Consiliului în ceea ce priveste regimul
de acordare a restituirilor la export pentru anumite produse agricole exportate
sub formă de mărfuri care nu sunt incluse în anexa I la
tratat, precum si criteriile de stabilire a cuantumurilor sumelor respective,
cu completările si modificările ulterioare;
- prevederile art. 49 alin. 1 din Regulamentul (CE) nr.
800/1999 al Comisiei de stabilire a normelor comune de aplicare a sistemului de
restituiri la export pentru produsele agricole, în baza cărora statele membre
ale Comunitătii Europene pot stabili un formular special al cererii de
restituire;
- necesitatea aplicării în mod unitar a reglementărilor
comunitare în ceea ce priveste măsurile de politică agricolă comună,
În temeiul art. 5 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 1.552/2006
privind reorganizarea si functionarea Autoritătii Nationale a Vămilor,
vicepresedintele Agentiei Nationale de Administrare
Fiscală emite următorul
ordin:
Art. 1. - (1) Se aprobă utilizarea, completarea, precum
si modelul formularului „Declaratie de compozitie, produse Non-Anexa I”,
prevăzut în anexa nr. 1.
(2) Se aprobă utilizarea, completarea, precum si modelul
formularului „Declaratia producătorului”, prevăzut în anexa nr. 2.
(3) Se aprobă utilizarea, completarea, tipărirea, precum
si modelele formularelor „PAC/cerere de plată restituire”, primare si
complementare, prevăzute în anexele nr. 3 si 4.
(4) Modelele de formulare prevăzute la alin. (1), (2) si
(3) se utilizează numai în cazul mărfurilor pentru care se solicită o
restituire la export.
(5) Prezentul ordin se aplică produselor agricole de bază
din anexa I la Tratatul de instituire a Comunitătii Europene, cu
completările si modificările ulterioare, precum si produselor transformate din
acestea, necuprinse în anexa I,
denumite produse
Non-Anexa I.
Art. 2. - (1) fn situatia în care sunt exportate produse Non-Anexa
I, în vederea calculării restituirilor la export,
exportatorul completează formularul „Declaratie de compozitie produse Non-Anexa
I”.
(2)
Formularul prevăzut la alin. (1) reprezintă documentul prin care produsele de
bază, produsele asimilate si produsele intermediare folosite la fabricarea
produselor exportate, precum si cantitătile utilizate sunt descrise în
concordantă cu Nomenclatura Combinată, respectiv cu procesul de fabricatie.
(3) Formularul prevăzut la alin. (1) se depune si se
înregistrează împreună cu declaratia vamală la biroul vamal de export. Agentul
vamal înscrie în rubrica corespunzătoare numărul si data declaratiei vamale de
export, semnează si aplică stampila personala.
(4) în situatia în care pentru produsele în cauză există
o declaratie de compozitie înregistrată si acceptată de Agentia de Plăti si
Interventie pentru Agricultură, denumită în continuare A.P.I.A., conform
art. 10 alin. (3) din Regulamentul (CE) nr. 1.043/2005 al Comisiei, sau când
exportatorul a solicitat analiza mărfurilor conform art. 51 ori când
cantitătile de produse agricole sunt stabilite în conformitate cu art. 52 si
anexa III din aceIasi regulament, formularul prevăzut la alin. (1) nu se
completează. Exportatorul care detine o declaratie de compozitie înregistrată
si acceptată de A.P.I.A. are obligatia de a prezenta autoritătii vamale dovada
acceptării acesteia.
(5) Destinatiile acestui formular sunt următoarele:
a) exemplarul 1 pentru biroul vamal;
b) exemplarul 2 se transmite de către biroul vamal la
A.P.I.A.;
c) exemplarul 3 se restituie de către biroul vamal
exportatorului.
(6) Formularul prevăzut la alin. (1) se completează
pentru fiecare produs procesat, astfel:
a) în coloana 1 se înscriu produsele de bază, produsele
asimilate conform art. 1 din Regulamentul (CE) nr. 1.043/2005 ai Comisiei si
produsele intennediare folosite la fabricarea produselor exportate, precum si
datele suplimentare necesare pentru calcularea restituirii, cum ar fi procent
substantă uscată, materie grasă si altele asemenea;
b) în coloana 2 se înscriu cantitătile produselor
mentionate în coloana 1, necesare pentru obtinerea mărfii exportate;
c) în coloana 3 se înscriu cantitătile care reprezintă
pierderi rezultate din procesarea produselor mentionate în coloana 1, peste
procentul de 2%. Astfel, în cazul pierderilor ce depăsesc procentul de 2%, în
această rubrică se înscrie cantitatea rezultată din diferenta dintre pierderea
efectivă si procentul de 2%. Pierderile mai mici sau egale cu 2% si cele
rezultate în cursul procesului de fabricatie prin transformare în vapori, fum,
cenusă nerecuperabilă nu vor fi luate în calcul pentru cantitătile mentionate
în această coloană, deoarece aceste pierderi dau dreptul la restituiri;
d) în coloana 4 se înscriu cantitătile produselor
mentionate în coloana 1, încorporate în reziduuri în cursul procesării mărfii
exportate;
e) în coloana 5 se înscriu cantitătile produselor
mentionate în coloana 1, încorporate în subproduse în cursul procesării mărfii
exportate;
f) în coloana 6 se înscriu cantitătile de produse cu
drept de restituire, care trebuie să fie egale cu diferenta dintre cantitatea
înscrisă în coloana 2 si cantitătile înscrise în coloanele 3 si 5;
g) în coloana 7 se înscriu coeficientii de transformare a
produselor asimilate sau intermediare în produse de bază cuprinse în anexa I la
Regulamentul (CE) nr. 1.043/2005 al Comisiei, conform art. 3 din aceIasi
regulament;
h) în coloana 8, în cazul produselor de bază, se înscrie
cantitatea produsului cu drept de restituire mentionată în coloana 6, iar în cazul
produselor asimilate sau intermediare mentionate în coloana 1, se înscrie
cantitatea de produse de bază obtinută prin înmultirea datelor din coloanele 6
si 7;
i) în coloana 9 se înscrie codul aferent Nomenclaturii
Combinate.
(7) Pierderile, reziduurile si subprodusele mentionate la
alin. (6) lit. c), d) si e) se definesc conform art. 2 alin. (1) si (2) din
Regulamentul (CE) nr. 1.043/2005 al Comisiei.
(8) Formularul prevăzut la alin. (1) poate contine una
sau mai multe pagini. Numărul de pagini se scrie sub forma: 1/n, 2/n .... n/n,
unde n este numărul total de pagini. Pe fiecare pagină trebuie să apară
numele si prenumele persoanei care a completat formularul, data si semnătura în
original.
Art. 3. - (1) În cazul în care exportatorul care depune o
declaratie de compozitie nu este si producătorul produselor Non-Anexa I declarate,
se utilizează formularul „Declaratia producătorului”, conform modelului
prezentat în anexa nr. 2.
(2) Formularul prevăzut la alin. (1) se completează de
producător si se depune împreună cu declaratia vamală de export la biroul
vamal, însotind declaratia de compozitie mentionată la art. 2; datele înscrise
se certifică prin semnătura si prin stampila producătorului.
(3) Agentul vamal înscrie în rubrica corespunzătoare
numărul si data declaratiei vamale de export, semnează si aplică stampila
personală.
Art. 4. - (1) În cazul produselor pentru care se acordă
restituiri, se utilizează formularul „PAC/cerere de plată restituire”, conform
modelelor prezentate în anexa nr. 3, respectiv anexa nr. 4, unde PAC înseamnă Politica
Agricolă Comună.
(2) Formularul din anexa nr. 3 reprezintă cererea de
plată a restituirii primară, completat de exportator sau de reprezentantul său
în 3 exemplare, fiind utilizat pentru declararea în detaliu a mărfurilor
cIasificate la un singur cod tarifar din Nomenclatura de Restituiri sau din
Nomenclatura Combinată, în cazul produselor Non-Anexa I si
a produselor pentru care nu s-au stabilit coduri în Nomenclatura de Restituiri,
dar care beneficiază de restituiri în baza unor ingrediente.
(3) în cazul în care pentru declararea mărfurilor se
folosesc declaratii vamale complementare, se utilizează împreună cu exemplarele
cererii de plată primare formularul din anexa nr. 4, care reprezintă cererea de
plată a restituirii complementară, completat de exportator sau de
reprezentantul său, în 3 exemplare.
(4) Formularele complementare se folosesc numai în
cazurile în care declaratia vamală cuprinde mai mult de un articol.
(5) Mărfurile pentru care se solicită restituiri la
export, precum si mărfurile care nu fac obiectul acestor măsuri se declară' pe
formulare separate ale documentului administrativ unic.
(6) Rubricile de pe fata formularului de cerere de plată
a restituirii se completează astfel:
A - birou de
expediere/de export: agentul vamal înscrie codul si denumirea biroului
vamal, numărul si data declaratiei vamale de export si aplică semnătura si
stampila personală.
1 - declaratie: în
prima casetă se înscrie codul EX.
2 - Expeditor/Exportator: se înscriu denumirea, adresa si
codul unic de înregistrare ale expeditorului/exportatorului.
3 - Formulare:
Prima casetă: se completează în toate cazurile, când se
depune si o declaratie vamală complementară care contine mărfuri pentru care se
solicită restituiri la export. Fiecare formular al cererii de plată se
completează în aceeasi ordine cu formularele complementare ale declaratiei
vamale de export de mărfuri pentru care se solicită si se numerotează în
ordinea pe care acesta o ocupă. Această casetă nu se completează în cazul în
care cererea de plată restituire se depune pentru o singură marfă, situatie în
care în rubrica 5 se înscrie cifra 1.
A doua casetă: se înscrie numărul total al formularelor
care compun cererea de plată restituire, atunci când cererea contine si
formulare complementare. Această casetă nu se completează în cazul în care
cererea de plată restituire se depune pentru o singură marfă, situatie în care
în rubrica 5 se înscrie cifra 1.
5 - Articole: se înscrie numărul total de coduri tarifare
din Nomenclatura Restituirilor sau din Nomenclatura Combinată, după caz,
completate pe declaratia primară si pe declaratiile complementare, respectiv pe
cererea primară si pe cererile complementare. Numărul de articole corespunde
numărului de rubrici 31 completate.
6 - Total colete: se înscrie numărul total al atletelor
în care sunt ambalate mărfurile pentru care se solicită restituiri.
7 - Nr. de referintă: se completează cu informatiile
referitoare la anul înregistrării cererii, urmat de datele de identificare
unică a lotului de marfă atribuite de către declarant/reprezentant.
8 - Destinatar: se înscriu denumirea si adresa persoanei
căreia îi sunt livrate mărfurile.
9 - caseta 9a - An: se înscrie în cifre anul în care a
fost formulată cererea de plată a restituirii;
- caseta 9b - Nr. cerere: se înscrie numărul atribuit
declaratiei vamale de export din registrul de export PAC al biroului vamal;
- caseta 9c - Tip plată: se înscrie tipul modalitătii de
plată a restituirii sub forma unui cod numeric, astfel:
00 - plată standard;
01 - plată în avans.
C9 - Număr unic OPR: se înscrie numărul unic de referintă
atribuit exportatorului de către A.P.I.A., care reprezintă organismul de plată
a restituirii.
13 - c.p.r.: se
completează optional cu informatii referitoare la datele de identificare unică
a cererii de plată a restituirii, atribuite de către declarant/reprezentant.
14 - Declarant/Reprezentant: se înscriu denumirea si
adresa completă a declarantului/reprezentantului. Atunci când declarantul si
exportatorul sunt aceeasi persoană, în această rubrică se înscrie, în plus,
mentiunea „exportator”.
15 - Tara de expediere/de export: se înscrie denumirea
tării de expeditie/export.
16 - Tara de origine: se înscrie denumirea tării de
origine atunci când aceasta se cunoaste si poate fi probată cu documente ce
atestă originea mărfurilor.
17 - Tara de destinatie: se înscrie denumirea tării de
destinatie către care sunt livrate mărfurile.
18 - Identitatea si nationalitatea mijlocului de
transport la plecare: se completează în conformitate cu prevederile legale
privind completarea declaratiei vamale de export.
19 - CTR: se înscrie codul:
0 - pentru mărfuri netransportate în containere;
1 - pentru mărfuri transportate în containere.
21 - Identitatea si nationalitatea mijlocului de
transport activ care trece frontiera: se completează în conformitate cu
prevederile legale privind completarea declaratiei vamale de export.
25 - Mod de transport la frontieră: se înscrie codul
corespunzător mijlocului de transport activ cu care se presupune că mărfurile
părăsesc teritoriul vamal al Comunitătii Europene, conform prevederilor privind
completarea declaratiei vamale în detaliu.
27 - Locul de încărcare: se indică, după caz, sub formă
de cod, locul cunoscut la momentul îndeplinirii formalitătilor vamale, unde
mărfurile urmează a fi încărcate pe mijlocul de transport activ cu care urmează
să treacă frontiera Comunitătii Europene.
29 - Birou de iesire: se indică biroul vamal prin care
mărfurile urmează să părăsească teritoriul vamal al Comunitătii Europene.
31 - Colete si descrierea mărfurilor; mărci si numele -
numărul/numerele containerului/containerelor - numărul si natura: se înscriu
următoarele informatii:
- descrierea mărfurilor în concordantă cu Nomenclatura de
Restituiri sau cu Nomenclatura Combinată, după caz;
- numărul autorizatiei antrepozitului de aprovizionare în
care sunt implicate operatiuni de aprovizionare cu alimente.
32 - Articol nr. - se indică numărul de ordine al
fiecărui articol în raport cu numărul total al articolelor declarate în rubrica
5.
33 - Codul mărfurilor: se înscrie numărul codului aferent
mărfii din Nomenclatura de Restituiri, format din 12 cifre, la care a noua
cifră este întotdeauna 9. Pentru produsele Non-Anexa I si
produsele pentru care nu s-au stabilit coduri în Nomenclatura de Restituiri,
dar care beneficiază de restituiri în baza unor ingrediente, se înscrie codul
de 8 cifre din Nomenclatura Combinată.
35 - Greutate brută (kg): se înscrie greutatea brută a
mărfurilor descrise în rubrica 31, exprimată în kilograme. Aceasta corespunde
masei cumulate a mărfurilor si a ambalajelor aferente, excluzând greutatea
containerelor, prelatelor si a altor materiale accesorii mijlocului de
transport.
Atunci când o declaratie vamală acoperă mai multe feluri
de mărfuri, greutatea brută totală a acestora se înscrie numai în prima rubrică
35, restul rubricilor 35 rămânând necompletate.
În cazul în care greutatea brută este mai mare de 1 kg si
include o fractie a unei unităti, se utilizează următoarea regulă de rotunjire:
- de la 0,001 la 0,499: se rotunjeste în minus la kg;
- de la 0,5 la 0,999: se rotunjeste în plus la kg. Atunci
când greutatea brută este mai mică de 1 kg se
Înscrie ca număr zecimal sub forma „O.xyz”.
37 - regim: în
prima casetă se înscrie codul corespunzător regimului vamal pentru care sunt
declarate mărfurile.
38 - Greutate netă (kg): se înscrie masa netă a
mărfurilor descrise în rubrica 31, exprimată în kilograme. Masa netă este masa
mărfurilor fără ambalaj.
41 - Unităti suplimentare: se indică, atunci când este
cazul, cantitatea exprimată în unitatea de măsură folosită pentru calculul
restituirii la export.
C42 - Nr. declaratie compozitie: se înscrie, după caz,
una dintre următoarele mentiuni:
- codul declaratiei de compozitie, atribuit de A.P.I.A.,
conform art. 10 alin. (3) din Regulamentul (CE) nr. 1.043/2005 al Comisiei;
- „A”, când exportatorul a solicitat analiza mărfurilor
conform art. 51 din Regulamentul (CE) nr. 1.043/2005 al Comisiei;
- „C, când cantitătile de produse agricole sunt stabilite
în conformitate cu art. 52 si anexa III la Regulamentul (CE) nr. 1.043/2005 al
Comisiei.
44 - Informatii aditionale/Nr. T5/Nr. certif. dezosare:
se înscriu următoarele:
- nr. si data licentei (certificatului) sau extraselor
eliberate de A.P.I.A.;
- nr. si data certificatului de dezosare;
- data emiterii exemplarului de control T5.
C45 - Origine C/l: se indică originea produselor de bază
sau a ingredientelor pentru care se solicită restituiri, după cum urmează:
C - atunci când produsele de bază sunt de
origine comunitară; I -
atunci când produsele de bază au fost importate anterior din tări terte. 47 -
Detalii produse de bază: se completează cu date aferente produselor de bază sau
ingredientelor pentru care se solicită restituiri la export, astfel:
- coloana 1 - cnr:
se completează codul din nomenclatura de restituiri a produsului de bază
sau a ingredientelor;
- coloana 2 - Greutate netă: se indică masa netă a
produsului de bază sau a ingredientelor, exprimată în kilograme. Masa netă este
masa mărfurilor fără ambalaj;
- coloana 3 - UM: se înscrie codul unitătii de măsură;
- coloana 4 - C48 nr. lic./certif. export: se înscriu
numărul licentei de export sau al certificatului de fixare în avans ori al
certificatului de restituire pentru produse Non-Anexa I sau
al extrasului atribuit de A.P.I.A. si data emiterii acestuia, sub forma:
XXXXXXXX/AAAALLZZ.
C49 - Coduri suplimentare: se înscriu codurile
suplimentare de declarare atribuite de A.P.I.A. pentru fiecare produs care se
încadrează în nomenclatura restituirilor la export, în ordinea declarării
acestora. Listele codurilor suplimentare, cu explicatiile aferente acestora, se
întocmesc de A.P.I.A., se actualizează periodic, se publică de către această
institutie si se transmit la A.N.V.
54 - Locul si data: se înscriu locul si data completării
C.P.R., semnătura exportatorului sau a reprezentantului său, urmată de numele,
prenumele si calitatea acestuia.
D - controlat la
biroul de plecare: se completează de către agentul vamal desemnat să
efectueze controlul documentar asupra declaratiilor vamale de export si
cererilor de plată a restituirii, care aplică semnătura si stampila personală
în partea dreaptă a rubricii D. Pe exemplarele 1 si 2 datele înscrise si
semnăturile aplicate în rubricile A, D si 54 trebuie să figureze în original.
(7) Rubricile A, B, C, D si E de pe versoul exemplarelor
1 si 2 se completează de exportator/ reprezentant prin bifarea casetelor sau
înscrierea mentiunilor corespunzătoare, după caz. Aceste date se certifică prin
aplicarea stampilei si a semnăturii agentului vamal care a efectuat controlul
documentar.
(8) Dispozitiile alin. (5) se aplică si formularelor
complementare, pentru rubricile si casetele corespondente; prima casetă a
rubricii 1 contine sigla „EX/c”, iar rubrica 2 se utilizează optional si
cuprinde numai denumirea exportatorului si numărul de identificare al acestuia.
(9) În cazul formularelor complementare, rubricile 31
„Colete si descrierea mărfurilor” care nu se utilizează se barează cu J” pentru
a nu putea fi completate ulterior.
(10) Destinatiile formularului corespunzător modelului
din anexa nr. 3 sunt următoarele:
a) exemplarul C.P.R. 1 pentru biroul vamal;
b) exemplarul C.P.R. 2 se transmite de către biroul vamal
la A.P.I.A.;
c) exemplarul C.P.R. 3 se restituie exportatorului.
(11) Destinatiile formularului corespunzător modelului
din anexa nr. 4 sunt următoarele:
a) exemplarul 1 pentru biroul vamal;
b) exemplarul 2 se transmite de către biroul vamal la
A.P.I.A.;
c) exemplarul 3 se restituie exportatorului.
Art. 5. - (1) Pot fi utilizate numai formularele cererii
de plată a restituirii tipărite, după cum urmează:
a) imprimarea seturilor de formulare, în vederea punerii
în uz, se poate efectua numai pe baza aprobării prealabile emise de Autoritatea
Natională a Vămilor;
b) informatiile privind tipografiile care au obtinut
aprobarea pentru tipărirea formularelor se transmit la A.P.I.A. si pot fi puse
la dispozitia persoanelor interesate, la solicitarea acestora.
(2) Persoanele care intentionează să tipărească
formularul „Cerere de plată a restituirii” sunt obligate să obtină aprobarea
Autoritătii Nationale a Vămilor, în baza unei cereri însotite de setul
propriilor formulare pentru care solicită aprobarea. În situatia în care în
urma verificării autoritatea vamală constată că sunt îndeplinite toate
conditiile privind modul de realizare a formularelor, Autoritatea Natională a
Vămilor aprobă cererea; în caz contrar, solicitantul este înstiintat în scris
despre motivele refuzului.
(3) Formularele se imprimă pe hârtie autocopiantă,
adezivă la cotor. Fac exceptie câmpurile aferente rubricilor A, D si 54 din
exemplarul 2, pentru care functia de autocopiere este neutralizată. Hârtia
utilizată pentru imprimarea formularelor cererii de plată trebuie să
îndeplinească următoarele conditii:
a) să aibă o greutate de cel putin 40 g/m2;
b) să fie suficient de opacă pentru ca indicatiile
figurând pe o fată să nu afecteze lizibilitatea indicatiilor ce figurează pe
cealaltă fată;
c) să fie suficient de rezistentă pentru a nu se produce
ruperea ori sifonarea cu usurintă a formularelor;
d) să asigure conservarea datelor înscrise, pe o perioadă
de minimum 5 ani de la data completării.
(4) Hârtia pentru cererea de plată trebuie să fie de culoare
albă, cu exceptia următoarelor rubrici: 1, 2, 3, 5, 6, 8, 9, 9a, 9b, 9c, C9,
13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 25, 26, 27, 29, 31, 32, 33, 35, 37, 38, 41,
C42, 44, C45, 47 si C49, care au un fond oranj pal ghilosat; chenarul si
denumirea rubricilor trebuie să fie imprimate în culoare oranj închis.
(5) Formularele trebuie să aibă dimensiunile de 210 x 297
mm, fiind permisă o tolerantă în lungime între -5 si +8 mm. Dimensiunile
rubricilor cererii de plată se raportează la o unitate de măsură având ca valoare
o zecime dintr-un inch pe orizontală si o sesime dintr-un inch pe verticală.
Casetele din cadrul rubricilor sunt dimensionate folosindu-se ca unitate de
măsură o zecime dintr-un inch pe orizontală.
(6) Pe fiecare formular tipărit trebuie să se facă o
mentiune care să indice numele si adresa persoanei care, pe baza aprobării
emise de Autoritatea Natională a Vămilor, a efectuat imprimarea; această
mentiune poate fi înlocuită cu un semn distinctiv imprimat pe formulare, care
să permită identificarea acestora. Formularele trebuie să aibă imprimat si
termenul de conservare a datelor la care face referire alin. (3) lit. d).
Art. 6. - (1) Exemplarele declaratiei de compozitie si
ale cererii de plată a restituirii se completează în limba română la masina de
scris sau printr-un procedeu mecanografic ori similar sau de mână, cu conditia
ca datele să fie înscrise în mod lizibil, cu cerneală, folosindu-se majuscule.
(2) Exemplarele declaratiei de compozitie si ale cererii
de plată a restituirii depuse la autoritatea vamală nu trebuie să contină
stersături, completări sau modificări; în caz contrar, este necesară depunerea
unor noi exemplare completate corespunzător.
Art. 7. - Anexele nr. 1*), 2, 3*) si 4*) fac parte
integrantă din prezentul ordin.
Art. 8. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial
al României, Partea I.
Vicepresedintele Agentiei Nationale de Administrare
Fiscală,
Gelu Stefan Diaconu
Bucuresti, 11 iunie 2007.
Nr. 6.415.
DECLARATIE DE COMPOZITIE produse Non-Anexa I
Exportator.................................. Denumirea
comercială a mărfii: Codul din
Nomenclatura Combinată (NC): Descrierea mărfii conform NC:.................. Cantitatea de marfă exportată (kg):
..................... |
Nr DVE: Data DVE: Semnătura |
EXEMPLAR BIROU VAMAL |
1 |
Nr pagină........../........... |
|
||||||||
Denumire produs de bază, asimilat sau intermediar |
Cantitati în kg, la 100 kg de marfă |
Coeficienti |
Cantitate produs de bază în kg/100kg |
Codul produsului de bază |
|||||||
Cantitate înainte de procesare |
Pierderi |
Reziduuri |
Cantitate produs atribuită subproduselor |
Cantitate produs cu drept de restituire |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Numele
si prenumele declarantului...........................
Data
:................................ Semnătura
Exportator.................................. Denumirea
comercială a mărfii: Codul din Nomenclatura
Combinată (NC): Descrierea mărfii conform NC:.................. Cantitatea de marfă exportată (kg):
..................... |
Nr DVE: Data DVE: Semnătura |
EXEMPLAR A.P.I.A |
2 |
Nr pagină........../........... |
|
||||||||
Denumire produs de bază, asimilat sau intermediar |
Cantitati în kg, la 100 kg de marfă |
Coeficienti |
Cantitate produs de bază în kg/100kg |
Codul produsului de bază |
|||||||
Cantitate înainte de procesare |
Pierderi |
Reziduuri |
Cantitate produs atribuită subproduselor |
Cantitate produs cu drept de restituire |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Numele si prenumele
declarantului
Data
:................................ Semnătura
DECLARATIE DE COMPOZITIE produse Non-Anexa I
Exportator.................................. Denumirea
comercială a mărfii: Codul din
Nomenclatura Combinată (NC): Descrierea mărfii conform NC:.................. Cantitatea de marfă exportată (kg): ..................... |
Nr DVE: Data DVE: Semnătura |
EXEMPLAR EXPORTATOR |
3 |
Nr pagină........../........... |
|
||||||||
Denumire produs de bază, asimilat sau intermediar |
Cantitati în kg, la 100 kg de marfă |
Coeficienti |
Cantitate produs de bază în kg/100kg |
Codul produsului de bază |
|||||||
Cantitate înainte de procesare |
Pierderi |
Reziduuri |
Cantitate produs atribuită subproduselor |
Cantitate produs cu drept de restituire |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Numele si prenumele
declarantului
Data
:................................ Semnătura
Nr.
........................................................... |
Nr DVE: Data DVE: Semnătura |
Societatea Comercială ................ CUI
............... nr. de înregistrare la registrul comertului ............, cu
sediul în............., adresa ................................. reprezentată
legal de...................., având functia de....................în calitate
de producător al mărfurilor
................................................................ (denumirea comercială) exportate de Societatea Comercială
.............................. CUI ................. nr. de înregistrare la
registrul comertului .................. cu sediul în
............................ adresa .............................. reprezentată
legal de.................., având functia de....................., pentru care
se solicită restituiri la
export, declară că:
1. Datele privind cantitătile, calitatea, originea
materiilor prime si ale produselor semifabricate utilizate la fabricarea
mărfurilor pot fi controlate de reprezentantii A.P.I.A.
2. Înregistrările stocurilor de produse sunt tinute distinct,
astfel:
a) folosirea stocurilor de materii prime, produse
semifabricate si produse finite;
b) cresteri/descresteri în utilizarea de materii prime si
produse semifabricate;
c) mărimea, natura si destinatia pierderilor
înregistrate.
3. La cererea reprezentantilor A.P.I.A. se permite
accesul în sediul societătii si în spatiile de productie sau depozitare în
vederea controlului si se va colabora pentru:
- a se preleva probe;
- a inspecta stocurile de materii prime si produse
semifabricate, a inspecta stocul de marfă si înregistrările
financiar-contabile.
4. Toate documentele referitoare la mărfurile ce fac
obiectul prezentei declaratii vor fi păstrate cel putin 5 ani de la încheierea
anului calendaristic de efectuare a exportului.
Locul si data
......................................
Numele si prenumele
..........................
Calitatea persoanei
.............................
Semnătura si stampila
.........................
ANEXA Nr. 3
AUTORITATEA PENTRU VALORIFICAREA ACTIVELOR STATULUI
privind încetarea procedurii de administrare specială la Societatea
Comercială
„TEROM” - S.A. Iasi
În temeiul prevederilor art. 9 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de urgentă a
Guvernului nr. 23/2004 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare a
Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Bancare prin comasarea prin
absorbtie cu Autoritatea pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor
Statului si ale art. 16 alin. (6) din Legea nr. 137/2002 privind unele măsuri
pentru accelerarea privatizării, cu modificările si completările ulterioare,
presedintele Autoritătii pentru Valorificarea Activelor
Statului emite prezentul
ordin.
Articol unic. - Procedura de administrare specială la
Societatea Comercială „TEROM” - S.A. Iasi, instituită prin Ordinul
presedintelui interimar al Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului
nr. 5.452/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 875
din 29 septembrie 2005, înceteaza de la data publicrii prezentului ordin în
Monitorul Oficial al României, Partea I.
Presedintele Autoritătii pentru Valorificarea Activelor
Statului,
Teodor Atanasiu
Bucuresti, 14 iunie 2007.
Nr. 9.353.
CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII PLENUL
pentru modificarea si completarea Regulamentului privind concediile
judecătorilor si procurorilor, aprobat prin Hotărârea Plenului Consiliului
Superior al Magistraturii nr. 32&2005
În temeiul dispozitiilor art. 134 alin. (4) din Constitutia României, republicată, si
ale art. 23 alin. (1) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al
Magistraturii, republicată, cu modificările ulterioare,
având în vedere prevederile art. 106 lit. i) din Legea
nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor si procurorilor, republicată, cu
modificările si completările ulterioare,
Plenul Consiliului Superior al Magistraturii hotărăste:
Articol unic. - Regulamentul privind concediile judecătorilor si procurorilor, aprobat
prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 325 din 24
august 2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I,
nr. 815 din 8 august 2005,
se modifică si se completează după cum urmează:
1. Alineatul (4) al articolului 6 se modifică si va
avea următorul cuprins:
„(4) La plecarea în concediu de odihnă judecătorii si
procurorii au dreptul, în conditiile legii, pe lângă indemnizatia de concediu
prevăzută la alin. (1), si la o
prima de concediu egala cu indemnizatia de incadrare brută lunară din luna
anterioară plecării în concediu, Indemnizatia de concediu si prima de concediu
se plătesc cumulat, cu cel putin 5 zile înaintea datei plecării în
concediu. În cazul în care concediul de odihnă se efectuează fractionat,
prima de concediu si indemnizatia de concediu se acordă o singură dată.”
2. La articolul 13, literele e), f) si g) se modifică
si vor avea următorul cuprins:
e) neîndeplinirea oricăreia dintre conditiile prevăzute
la art. 14 alin. (2) lit. a), c) si e) din Legea nr. 303/2004 privind statutul
judecătorilor si procurorilor, republicată, cu modificările si completările
ulterioare;
f) încălcarea dispozitiilor art. 7 din Legea nr.
303/2004, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
g) nepromovarea examenului prevăzut la art. 33 303/2004,
republicată, cu modificările si completările ulterioare.”
3. Articolul 15 se modifică si va avea următorul
cuprins:
„Art. 15. - (1) Judecătorii si procurorii au dreptul, la
cerere, la concedii plătite pentru formare profesională, în următoarele
situatii:
a) participarea la cursuri sau la alte forme de
specializare, organizate în tară sau în străinătate;
b) pregătirea si sustinerea examenului de capacitate, a
examenelor pentru doctorat si a concursului de promovare în functii de
executie.
(2) Durata concediilor prevăzute la alin. (1) lit. a) se
aprobă de către conducerea institutiei, în functie de durata cursurilor ori a
specializărilor efectuate.
(3) Pentru pregătirea si sustinerea examenului de
capacitate, judecătorii stagiari si procurorii stagiari au dreptul la un
concediu plătit de 30 de zile într-un an calendaristic.
(4) Pentru participarea la concursul de admitere la
doctorat, sustinerea proiectului de cercetare stiintifică la încheierea
programului de pregătire universitară avansată si elaborarea si sustinerea
tezei de doctorat, precum si pentru sustinerea concursului de promovare în
functii de executie, judecătorii si procurorii au dreptul la un concediu plătit
ce nu poate depăsi 10 zile pentru fiecare examen, într-un an calendaristic.”
4. Alineatul (2) al articolului 16 se abrogă.
5. Alineatul (1) al articolului 18 se modifică si va avea
următorul cuprins:
„(1) Judecătorii si procurorii au dreptul la concedii
fără plată pentru rezolvarea unor situatii personale. Durata însumată a acestor
concedii nu poate depăsi 90 de zile lucrătoare într-un an calendaristic.”
6. La alineatul (2) al articolului 18, litera a) se
modifică si va avea următorul cuprins:
„a) Îngrijirea copilului bolnav în vârstă de peste 7 ani,
pe perioada indicată în certificatul medical;”.
7. Alineatul (2) al articolului 19 se abrogă.
8. Articolul 21 se modifică si va avea următorul cuprins:
„Art. 21. - (1) Judecătorii si procurorii au dreptul la
concedii pentru cresterea copilului în vârstă de până la 2 ani, respectiv până la
3 ani, în cazul copilului cu handicap.
(2) Î perioada concediului prevăzut la alin. (1)
judecătorii si procurorii au dreptul la o indemnizatie stabilită potrivit
legii.”
9. Articolul 22 se modifică si va avea următorul
cuprins:
„Art. 22. - (1) Judecătorii si procurorii au dreptul la
concedii plătite care nu se includ în durata concediului de dihnă, în cazul
următoarelor evenimente familiale deosebite:
a) căsătoria judecătorului sau a procurorului - 5 zile
lucrătoare;
b) nasterea sau căsătoria unui copil - 3 zile lucrătoare;
c) decesul sotului sau sotiei ori al unei rude până la
gradul al III-lea inclusiv - 3 zile lucrătoare;
d) controlul medical anual - o zi lucrătoare.”
10. La alineatul (1) al articolului 24, litera d) se
modifică si va avea următorul cuprins:
,,d) pentru personalul cu functii de conducere din cadrul
aparatului propriu al Consiliului Superior al Magistraturii de către secretarul
general, iar pentru cel care ocupă functii de executie de către directori sau,
după caz, de sefii serviciilor ori birourilor independente.”
11. Alineatul (2) al articolului 24 se modifică si va
avea următorul cuprins:
„(2) Presedintii curtilor de apel si procurorii generali
ai parchetelor de pe lângă acestea aduc la cunostintă presedintelui Consiliului
Superior ai Magistraturii perioada în care vor efectua concediul de odihnă, cu
cel putin 15 zile înainte de data plecării în concediu.”
12. După articolul 24 se introduce un nou articol,
articolul 241, cu următorul cuprins:
„Art. 241. - (1) Nu constituie vechime în magistratură
si nici vechime efectivă în functia de judecător sau procuror durata
concediilor fără plată acordate pentru rezolvarea unor situatii personale.
(2) Concediul pentru formare profesională, fără plată, care
nu se acordă la initiativa conducerii instantei ori parchetului sau cu privire
la care aceasta nu si-a exprimat acordul, în scris, referitor la relevanta
studiilor efectuate pentru functia exercitată se consideră concediu pentru
rezolvarea unor situatii personale.
(3) Perioada în care judecătorul si procurorul s-au aflat
în concediu pentru cresterea copilului în vârstă de până la 2 ani sau, după
caz, până la 3 ani, în cazul copilului cu handicap, constituie, potrivit legii,
atât vechime în magistratură, cât si vechime în functia de judecător sau
procuror.
(4) Instantele si parchetele au obligatia să comunice de
îndată la Consiliul Superior al Magistraturii orice întrerupere a vechimii în
activitatea de judecător sau procuror.”
Presedintele Consiliului Superior al Magistraturii,
judecător Anton Pandrea
Bucuresti, 14 iunie 2007.
Nr. 422.