MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
Anul 175 (XIX) - Nr. 33
LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Miercuri, 17
ianuarie 2007
SUMAR
LEGI
Sl DECRETE
7. - Lege pentru aprobarea
Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 148/2005 privind sustinerea
familiei în vederea cresterii copilului
8. - Decret privind promulgarea
Legii pentru aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 148/2005
privind sustinerea familiei în vederea cresterii copilului
18. - Lege privind aprobarea
Ordonantei Guvernului nr. 54/2006 pentru modificarea si completarea Ordonantei
de urgentă a Guvernului nr. 214/2000 privind unele măsuri pentru
executia lucrărilor de reabilitare a Grupului nr. 1 din Centrala
Termoelectrică Mintia-Deva
19. - Decret pentru promulgarea
Legii privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 54/2006 pentru modificarea si
completarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 214/2000 privind unele
măsuri pentru executia lucrărilor de reabilitare a Grupului nr. 1 din
Centrala Termoelectrică Mintia-Deva
19. - Lege pentru modificarea si
completarea Decretului-lege nr. 118/1990 privind acordarea unor drepturi
persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu
începere de la 6 martie 1945, precum si celor deportate în
străinătate ori constituite în prizonieri
38. - Decret privind promulgarea
Legii pentru modificarea si completarea Decretului-lege nr. 118/1990 privind
acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de
dictatura instaurată cu începere de la 6 martie 1945, precum si celor
deportate în străinătate ori constituite în prizonieri
20. - Lege privind aprobarea
Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 64/2006 pentru aprobarea
preluării pachetului de actiuni detinut de societatea „Daewoo Motor
Company Ltd.” la Societatea Comercială „Daewoo Automobile România” - SA.
39. - Decret pentru promulgarea
Legii privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 64/2006
pentru aprobarea preluării pachetului de actiuni detinut de societatea
„Daewoo Motor Company Ltd.” la Societatea Comercială „Daewoo Automobile
România” - S.A.
21. - Lege privind aprobarea
Ordonantei Guvernului nr. 50/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.
152/1998 privind înfiintarea Agentiei Nationale pentru Locuinte
40. - Decret pentru promulgarea
Legii privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 50/2006 pentru modificarea si
completarea Legii nr. 152/1998 privind înfiintarea Agentiei Nationale pentru
Locuinte
45. - Decret pentru supunerea
spre aprobare Parlamentului a acceptării Conventiei asupra protectiei
patrimoniului cultural subacvatic, adoptată la Paris la 2 noiembrie 2001
46. - Decret pentru supunerea
spre aprobare Parlamentului a acceptării unor amendamente la anexa la
Conventia privind facilitarea traficului maritim international (FAL),
adoptată la Londra la 9 aprilie 1965, astfel cum a fost amendată,
adoptate de Comitetul de Facilitare al Organizatiei Maritime Internationale
prin Rezolutia FAL.6(27) la Londra la 9 septembrie 1999 si prin Rezolutia
FAL7(29) la Londra la 10 ianuarie 2002
47. - Decret pentru supunerea
spre ratificare Parlamentului a Protocolului dintre România si
Comunitătile Europene privind evaluarea conformitătii si acceptarea
produselor industriale, semnat la Bucuresti la 27 octombrie 2006, la Acordul
european instituind o asociere între România, pe de o parte, si
Comunitătile Europene si statele membre ale acestora, pe de altă
parte, semnat la Bruxelles la 1 februarie 1993
DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU
8. - Decizie pentru eliberarea
domnului Călin Ovidiu-Vasile din functia de secretar de stat la Ministerul
Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei
9. - Decizie pentru numirea
domnului Balint Marton Porcsalmi în functia de secretar de stat la Ministerul
Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE
ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
1.365/2006. - Ordin al
ministrului mediului si gospodăririi apelor privind modificarea si
completarea Ordinului ministrului mediului si gospodăririi apelor nr.
657/2006 pentru aprobarea modelelor si continutului formularelor utilizate în
activitatea de inspectie fiscală
1.806/321/2006. - Ordin al
ministrului sănătătii publice si al presedintelui Comisiei
Nationale pentru Controlul Activitătilor Nucleare privind completarea
Ordinului ministrului sănătătii si familiei si al presedintelui
Comisiei Nationale pentru Controlul Activitătilor Nucleare nr. 285/79/2002
pentru aprobarea Normelor privind radioprotectia persoanelor în cazul
expunerilor medicale la radiatii ionizante
15. - Ordin al ministrului
mediului si gospodăririi apelor privind modificarea si completarea
Ordinului ministrului mediului si gospodăririi apelor nr. 658/2006 pentru
aprobarea modelelor formularelor utilizate în domeniul colectării
creantelor la Fondul pentru mediu
Rectificări la:
- Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 133/2006;
- Hotărârea Guvernului nr. 348/2006;
- Hotărârea Guvernului nr. 1.745/2006
LEGI SI DECRETE
PARLAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA
DEPUTATILOR |
SENATUL |
pentru aprobarea
Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 148/2005 privind sustinerea familiei
în vederea cresterii copilului
Parlamentul
României adoptă prezenta lege.
Art. I. - Se
aprobă Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 148 din 3 noiembrie 2005
privind sustinerea familiei în vederea cresterii copilului, publicată în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.008 din 14 noiembrie
2005, cu următoarele modificări si completări:
1. La
articolul 1, alineatul (2) va avea următorul cuprins:
„(2)
Cele 12 luni prevăzute la alin. (1) pot fi constituite integral si din
perioadele în care persoanele s-au aflat în una sau mai multe dintre
următoarele situatii:
a)
si-au însotit sotul/sotia trimis/trimisă în misiune permanentă în
străinătate;
b) au
beneficiat de indemnizatie de somaj, stabilită conform legii;
c) au
beneficiat de concedii si indemnizatii de asigurări sociale de
sănătate, potrivit legii;
d) au
realizat perioade asimilate stagiului de cotizare în sistemul public de pensii,
în conditiile prevăzute la art. 38 alin. (1) din Legea nr. 19/2000 privind
sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurări sociale, cu
modificările si completările ulterioare;
e) au
realizat perioade de stagiu de cotizare în sistemul public de pensii în
conditiile prevăzute de actele normative cu caracter special care
reglementează concedierile colective;
f) au
realizat în sistemul public de pensii, anterior datei intrării în vigoare
a prezentei ordonante de urgentă, perioade de stagiu de cotizare pe
bază de contract de asigurare socială;
g) au
beneficiat de indemnizatia lunară pentru cresterea copilului până la
vârsta de 2 ani, respectiv până la vârsta de 3 ani în cazul copilului cu
handicap;
h) au
beneficiat de pensii de invaliditate;
i) au
beneficiat de concediu fără plată pentru a participa la cursuri
de formare si perfectionare profesională din initiativa angajatorului sau
la care acesta si-a dat acordul, organizate în conditiile legii;
j) au
lucrat cu contract individual de muncă în străinătate, pe baza
acordurilor guvernamentale bilaterale încheiate de România cu alte state;
k) se
află în perioada de întrerupere temporară a activitătii, din
initiativa angajatorului, fără încetarea raportului de muncă,
pentru motive economice, tehnologice, structurale sau similare, potrivit legii;
l) se află în perioada de 60 de zile de la absolvirea cursurilor de zi
ale învătământului universitar, organizat potrivit legii, cu examen
de licentă sau de diplomă, în vederea angajării ori, după
caz, trecerii în somaj, potrivit legii.”
2. Articolul
3 va avea următorul cuprins:
„Art.
3. - (1) Persoanele care sunt îndreptătite să beneficieze de
indemnizatia pentru cresterea copilului, reglementată de prezenta
ordonantă de urgentă, si realizează venituri profesionale supuse
impozitului pe venit, potrivit prevederilor Legii nr. 571/2003, cu
modificările si completările ulterioare, beneficiază de un
stimulent în cuantum lunar de 300 lei.
(2)
Stimulentul prevăzut la alin. (1) se acordă si persoanelor care au
fost îndreptătite să beneficieze de indemnizatia pentru cresterea
copilului reglementată de dispozitiile aplicabile până la data
intrării în vigoare a prezentei ordonante de urgentă, cuprinse în
Legea nr. 19/2000, cu modificările si completările ulterioare, de
Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor si procurorilor,
republicată, cu modificările ulterioare, de Ordonanta de urgentă
a Guvernului nr. 221/2000 privind pensiile si alte drepturi de asigurări
sociale ale avocatilor, aprobata cu modificări si completări prin
Legea nr. 452/2001, precum si de alte acte normative referitoare la stabilirea
si acordarea acestui drept, denumite în continuare acte normative speciale.
(3) În
cazul persoanelor care beneficiază de indemnizatia pentru cresterea
copilului si solicită dreptul la stimulent, plata acestei indemnizatii se
suspendă.
(4)
Începând cu data de 1 ianuarie 2007, cuantumul stimulentului lunar
prevăzut la alin. (1) este de 100 lei.”
3. La
articolul 5, alineatele (2) si (3) vor avea următorul cuprins:
„(2)
Beneficiază de aceleasi drepturi si una dintre persoanele care a adoptat
copilul, căreia i s-a încredintat copilul în vederea adoptiei sau care are
copilul în plasament ori în plasament în regim de urgentă, cu exceptia
asistentului maternal profesionist, precum si persoana care a fost numită
tutore.
(3) În
situatia persoanelor prevăzute la alin. (2), acordarea drepturilor prevăzute
la art. 1, respectiv la art. 2, se face tinându-se seama de perioada de 12 luni
anterioare datei la care, după caz, s-a aprobat adoptia, a fost
făcută încredintarea, s-a instituit plasamentul sau tutela.”
4. La
articolul 6, alineatele (1) si (2) vor avea următorul cuprins:
„Art.
6. - (1) Concediul si indemnizatia lunară prevăzute la art. 1,
respectiv la art. 2, precum si stimulentul prevăzut la art. 3 se cuvin
pentru fiecare dintre primele 3 nasteri sau, după caz, pentru primii 3
copii ai persoanelor aflate în una dintre situatiile prevăzute la art. 5
alin. (2), după data de 1 ianuarie 2006.
(2) Se
ia în calcul la stabilirea celor 3 nasteri si nasterea survenită până
la data de 31 decembrie 2005 inclusiv, în situatia în care solicitantii
drepturilor prevăzute de prezenta ordonantă de urgentă
îndeplinesc conditiile de acordare a acestora după data de 1 ianuarie
2006.”
5. După
articolul 6 se introduce un nou articol, articolul 61, cu
următorul cuprins:
„Art. 61.
- (1) Persoanele care îndeplinesc conditiile prevăzute la art. 1 au
dreptul la concediu fără plata indemnizatiei pentru cresterea
copilului după primele 3 nasteri sau, după caz, după primii 3
copii ai persoanelor aflate în una dintre situatiile prevăzute la art. 5
alin. (2).
(2)
Durata concediului prevăzut la alin. (1) este de 3 luni si se acordă
integral, o singură dată, fiecăruia dintre părintii firesti
ai copilului sau, după caz, persoanelor prevăzute la art. 5 alin.
(2), în perioada până la împlinirea de către copil a vârstei de 2
ani, respectiv a vârstei de 3 ani în cazul copilului cu handicap.
(3)
Cererea pentru acordarea concediului fără plata indemnizatiei pentru
cresterea copilului se depune si se înregistrează la angajator] pe baza
livretului de familie sau a certificatului de nastere al copilului.
(4) Perioada în care o persoană
beneficiază de concediu fără plata indemnizatiei pentru
cresterea copilului constituie perioadă asimilată stagiului de
cotizare în vederea stabilirii drepturilor prevăzute de Legea nr. 19/2000,
cu modificările si completările ulterioare, a drepturilor stabilite
de Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru somaj si
stimularea ocupării fortei de muncă, cu modificările si
completările ulterioare, precum si în vederea stabilirii indemnizatiilor
de asigurări de sănătate prevăzute de Ordonanta de
urgentă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de
asigurări sociale de sănătate, cu modificările ulterioare,
aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 399/2006.”
6. La
articolul 8 alineatul (1), după litera k) se introduce o nouă
literă, litera k1), cu următorul cuprins:
,,k1)
dovada eliberată de autoritătile competente pentru realizarea
veniturilor din activităti independente sau, după caz, din
activităti agricole si a plătii impozitului pentru acestea;”.
7. La
articolul 10 alineatul (1), litera a) va avea următorul cuprins:
,,a)
Începând cu ziua următoare celei în care încetează, conform legii,
concediul de maternitate, dacă cererea este depusă în termen de 60 de
zile lucrătoare de la acea dată;”.
8. La
articolul 12 alineatul (1), după litera g) se introduce o nouă
literă, litera h), cu următorul cuprins:
„h) se
constată că timp de 3 luni consecutive se înregistrează mandate
postale returnate.”
9. La
articolul 12, după alineatul (2) se introduc două noi alineate,
alineatele (21) si (22), cu următorul cuprins:
„(21)
Plata indemnizatiei pentru cresterea copilului nu se suspendă în situatia
în care beneficiarii acestei indemnizatii primesc diverse sume în baza legii,
contractului colectiv de muncă sau a contractului individual de
muncă, acordate în perioada concediului pentru cresterea copilului, altele
decât cele rezultate din desfăsurarea efectivă a unei activităti
profesionale.
(22)
Plata indemnizatiei se suspendă în situatia în care persoanele, pentru
care se asigură continuitatea plătii acesteia în conditiile
prevăzute la art. 24 alin. (1) lit. a), nu depun cererea în termen de 90
de zile de la data intrării în vigoare a prezentei ordonante de
urgentă.”
10. La
articolul 12, alineatul (6) va avea următorul cuprins:
„(6)
Reluarea plătii drepturilor suspendate în situatiile prevăzute la
alin. (2)! (22), (3) si (4) “se face începând cu data depunerii
cererii.”
11. La
articolul 14, alineatul (1) va avea următorul cuprins:
„Art.
14. - (1) Beneficiarul drepturilor prevăzute de prezenta ordonantă de
urgentă este obligat să comunice în scris primăriei orice
modificare intervenită în situatia sa, de natură să determine
încetarea sau suspendarea plătii drepturilor, în termen de 15 zile
lucrătoare de la aparitia acesteia.”
12. La
articolul 18, după alineatul (4) se introduc trei noi alineate, alineatele
(5), (6) si (7), cu următorul cuprins:
„(5)
Perioada în care o persoană beneficiază de drepturile prevăzute
la art. 1, respectiv art. 2, constituie perioadă asimilată stagiului
de cotizare în vederea stabilirii indemnizatiilor de asigurări sociale de
sănătate prevăzute de Ordonanta de urgentă a Guvernului nr.
158/2005, aprobată cu modificări si completări prin Legea nr.
399/2006.
(6) În
situatia prevăzută la alin. (5), la stabilirea cuantumului
indemnizatiilor de asigurări sociale de sănătate se ia în calcul
salariul de bază minim brut pe tară garantat în plată din
perioada respectivă.
(7) Perioada concediului pentru cresterea
copilului în vârstă de până la 2 ani sau de până la 3 ani în
cazul copilului cu handicap constituie vechime în muncă si în serviciu,
care se are în vedere la stabilirea drepturilor ce se acordă în raport cu
aceasta.”
13. La
articolul 20, alineatele (2) si (4) vor avea următorul cuprins:
„(2)
Drepturile prevăzute de prezenta ordonantă de urgentă se
achită lunar beneficiarului, reprezentantului legal ori mandatarului
acestora, împuternicit prin procură, pe bază de mandat postal sau,
după caz, în cont curent personal ori cont de card.
(4)
Modalitătile de plată a drepturilor prevăzute de prezenta
ordonantă de urgentă se stabilesc prin ordin al ministrului muncii,
solidaritătii sociale si familiei.”
14. La
articolul 20, după alineatul (4) se introduc trei noi alineate, alineatele
(5), (6) si (7), cu următorul cuprins:
„(5) În
cazul achitării drepturilor prevăzute de prezenta ordonantă de
urgentă în cont curent personal sau în cont de card directiile teritoriale
efectuează plata prin unitătile bancare pe bază de borderou, cu
plata unui comision bancar.
(6)
Comisionul bancar prevăzut la alin. (5) nu poate fi mai mare de 0,1% din
drepturile achitate si va fi stabilit, prin negociere, la nivel teritorial
între directiile teritoriale si unitătile bancare.
(7)
Fondurile necesare achitării comisionului bancar pentru plata drepturilor
prevăzute de prezenta ordonantă de urgentă se suportă din
bugetul Ministerului Muncii, Solidaritătii Sociale si Familiei din
aceleasi fonduri din care se suportă plata drepturilor.”
15. Articolul
24 va avea următorul cuprins:
„Art.
24. - (1) Prevederile prezentei ordonante de urgentă se aplică si
persoanelor care, la data de 31 decembrie 2005, se aflau în una dintre
următoarele situatii:
a) în
plata indemnizatiei pentru cresterea copilului, reglementată de
dispozitiile cuprinse în actele normative speciale prevăzute la art. 3
alin. (2);
b) în
concediu de maternitate si în plata indemnizatiei aferente si care, după
încheierea acestei perioade, ar fi fost îndreptătite să beneficieze
de indemnizatia pentru cresterea copilului reglementată de dispozitiile
cuprinse în actele normative speciale prevăzute la art. 3 alin. (2);
c) ar
fi fost îndreptătite să beneficieze de indemnizatia pentru cresterea
copilului reglementată de dispozitiile cuprinse în actele normative
speciale prevăzute la aii. 3 alin. (2) si nu au solicitat acest drept;
d)
cererile privind acordarea indemnizatiei pentru cresterea copilului,
reglementată de dispozitiile cuprinse în actele normative speciale
prevăzute la art. 3 alin. (2), nu au fost solutionate până la data de
31 decembrie 2005 inclusiv.
(2)
Drepturile prevăzute de prezenta ordonantă de urgentă se
acordă si persoanelor care, până la data de 31
octombrie 2006, au realizat în sistemul public de pensii perioade de stagiu de
cotizare de cel putin 10 luni în ultimele 12 luni anterioare datei nasterii
copilului.
(3)
Conditia prevăzută la art. 1 alin. (1) se consideră a fi
îndeplinită de persoanele prevăzute la alin. (1) si (2).
(4)
Pentru persoanele prevăzute la alin. (1) fit. a), drepturile
prevăzute de prezenta ordonantă de urgentă se cuvin si se
acordă începând cu data de 1 ianuarie 2006 în baza dosarelor transmise la
directiile teritoriale de către plătitorii acestui drept.
(5)
Pentru persoanele prevăzute la alin. (1) lit. b, drepturile prevăzute
de prezenta ordonantă de urgentă se cuvin si se acordă începând
cu ziua următoare celei în care încetează, conform legii, concediul
de maternitate, dacă cererea este depusă în termen de 60 de zile de
la data intrării în vigoare a prezentei ordonante de urgentă, respectiv
de la data depunerii cererii, dacă a fost depusă după acest
termen.
(6) Pentru persoanele prevăzute la
alin. (1) lit. c) si d) si la alin. (2), drepturile prevăzute de prezenta
ordonantă de urgentă se cuvin si se acordă în conditiile
prevăzute la art. 10 alin. (1).”
16. Articolul
25 va avea următorul cuprins:
„Art.
25. - De la data intrării în vigoare a prezentei ordonante de urgentă
încetează plata indemnizatiei pentru cresterea copilului, efectuată
în conditiile prevăzute de Legea nr. 19/2000, cu modificările si
completările ulterioare, precum si de actele normative speciale mentionate
la art. 3 alin. (2).”
17. După
articolul 26 se introduce un nou articol, articolul 261, cu
următorul cuprins:
„Art.
261. - Pentru persoanele care au beneficiat până la data de 31
decembrie 2005 de drepturile prevăzute la art. 79 alin. (4) din Legea nr.
303/2004 privind statutul judecătorilor si procurorilor, republicată,
cu modificările ulterioare, se aplică prevederile prezentei ordonante
de urgentă.”
18. Articolul
27 se abrogă.
Art. II. - În termen de 60 de zile de la data publicării
prezentei legi, Ministerul Muncii, Solidaritătii Sociale si Familiei va
supune aprobării prin hotărâre a Guvernului modificarea si
completarea corespunzătoare a Normelor metodologice de aplicare a
prevederilor Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 148/2005 privind
sustinerea familiei în vederea cresterii copilului, aprobate prin
Hotărârea Guvernului nr. 1.825/2005, publicată în Monitorul Oficial
al României, Partea I, nr. 7 din 4 ianuarie 2006, cu
modificările si completările ulterioare.
Art.
III. - Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 148/2005
privind sustinerea familiei în vederea cresterii copilului, cu
modificările si completările aduse prin prezenta lege, va fi
republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare.
*
Prezenta
ordonantă de urgentă transpune prevederile Clauzei 2 „Concediul
pentru cresterea copilului” pct. 1, 2, pct. 3 lit. a)-c), precum si ale pct. 8
din anexa la Directiva 96/34/CE din 3 iunie 1996 referitoare la Acordul-cadru
privind concediul pentru cresterea copilului, încheiat între UNICE, CEIP si
CES, publicată în Jurnalul Oficial al Comunitătilor Europene (JOCE) L
145 din 19 iunie 1996.
Această
lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor
art. 75 si ale art. 76 alin. (1) din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR BOGDAN
OLTEANU |
p. PRESEDINTELE SENATULUI, DORU
IOAN TĂRĂCILĂ |
Bucuresti, 9 ianuarie
2007.
Nr. 7.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind promulgarea Legii
pentru aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 148/2005 privind
sustinerea familiei în vederea cresterii copilului
În temeiul prevederilor art. 77
alin. (1) si ale art. 100 alin. (1) din Constitutia României, republicată,
Presedintele
României decretează:
Articol
unic. - Se promulgă Legea pentru aprobarea Ordonantei de
urgentă a Guvernului nr. 148/2005 privind sustinerea familiei în vederea
cresterii copilului si se dispune publicarea acestei legi în Monitorul Oficial
al României, Partea I.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 8 ianuarie
2007.
Nr. 8.
CAMERA
DEPUTATILOR |
SENATUL |
privind aprobarea
Ordonantei Guvernului nr. 54/2006 pentru modificarea si completarea Ordonantei
de urgentă a Guvernului nr. 214/2000 privind unele măsuri pentru
executia lucrărilor de reabilitare a Grupului nr. 1 din Centrala
Termoelectrică Mintia-Deva
Parlamentul
României adoptă prezenta lege.
Articol
unic. - Se aprobă Ordonanta Guvernului nr. 54 din 30
august 2006 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgentă a
Guvernului nr. 214/2000 privind unele măsuri pentru executia
lucrărilor de reabilitare a Grupului nr. 1 din Centrala
Termoelectrică Mintia-Deva, adoptată în temeiul art. 1 pct. 1.12 din
Legea nr. 288/2006 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante si
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 746 din 31 august 2006.
Această
lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor
art. 75 si ale art. 76 alin. (2) din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR BOGDAN
OLTEANU |
p. PRESEDINTELE SENATULUI, DORU
IOAN TĂRĂCILĂ |
Bucuresti, 9 ianuarie
2007.
Nr. 18.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
pentru promulgarea Legii
privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 54/2006 pentru modificarea si
completarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 214/2000 privind unele
măsuri pentru executia lucrărilor de reabilitare a Grupului nr. 1 din
Centrala Termoelectrică Mintia-Deva
În
temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art. 100 alin. (1) din
Constitutia României, republicată,
Presedintele
României decretează:
Articol
unic. - Se promulgă Legea privind aprobarea Ordonantei
Guvernului nr. 54/2006 pentru modificarea si completarea Ordonantei de
urgentă a Guvernului nr. 214/2000 privind unele măsuri pentru
executia lucrărilor de reabilitare a Grupului nr. 1 din Centrala
Termoelectrică Mintia-Deva si se dispune publicarea acestei legi în
Monitorul Oficial al României, Partea I.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 8 ianuarie
2007.
Nr. 19.
CAMERA
DEPUTATILOR |
SENATUL |
pentru modificarea si
completarea Decretului-lege nr. 118/1990 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate
din motive politice de dictatura instaurată cu începere de la 6 martie
1945, precum si celor deportate în străinătate ori constituite
în prizonieri Parlamentul României adoptă
prezenta lege.
Articol
unic. - Decretul-lege nr. 118/1990 privind acordarea unor
drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura
instaurată cu începere de la 6 martie 1945, precum si celor deportate în
străinătate ori constituite în prizonieri, republicat în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 118
din 18 martie 1998, cu modificările si completările ulterioare, se
modifică si se completează după cum urmează:
1. Alineatele
(1), (2) si (4) ale articolului 4 vor avea următorul cuprins:
„Art.
4. - (1) Sotul (sotia) celui decedat, din categoria celor dispăruti sau
exterminati în timpul detentiei, internati abuziv în spitale de psihiatrie,
deportati, prizonieri sau cărora li s-a stabilit domiciliu obligatoriu,
are dreptul la o indemnizatie lunară de 100 lei neimpozabilă,
dacă ulterior nu s-a recăsătorit.
(2) De
aceleasi drepturi beneficiază sotul (sotia) celui decedat după
iesirea din închisoare, din spitalul de psihiatrie, după întoarcerea din
strămutare, din deportare, din prizonierat sau după încetarea
măsurii de stabilire a domiciliului obligatoriu, dacă ulterior nu s-a
recăsătorit.
......................................................................................
(4)
Beneficiază de indemnizatia prevăzută la alin. (1) si sotul
(sotia) celui decedat în conditiile prevăzute la alineatele precedente si
care, din motive de supravietuire, a fost nevoit (nevoită) să
divorteze de cel închis, internat abuziv în spitale de psihiatrie, deportat,
prizonier, strămutat sau căruia i s-a stabilit domiciliu obligatoriu,
dacă nu s-a recăsătorit si dacă poate face dovada că a
convietuit cu victima până la decesul acesteia.”
2. După
articolul 4 se introduce un nou articol, articolul 41, cu
următorul cuprins: „Art. 41. - Persoanele care s-au aflat
în una dintre situatiile prevăzute la art. 1 alin. (1) si (2) nu pot
beneficia si de drepturile prevăzute la art. 4.”
Această
lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor
art. 75 si ale art. 76 alin. (2) din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR BOGDAN
OLTEANU |
PRESEDINTELE SENATULUI, NICOLAE
VĂCĂROIU |
Bucuresti, 11 ianuarie
2007.
Nr. 19.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind promulgarea Legii
pentru modificarea si completarea Decretului-lege nr. 118/1990 privind acordarea
unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura
instaurată cu începere de la 6 martie 1945, precum si celor deportate
în străinătate ori constituite în prizonieri
În
temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art. 100 alin. (1) din
Constitutia României, republicată,
Presedintele
României decretează:
Articol
unic. - Se promulgă Legea pentru modificarea si
completarea Decretului-lege nr. 118/1990 privind acordarea unor drepturi
persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu
începere de la 6 martie 1945, precum si celor deportate în
străinătate ori constituite în prizonieri si se dispune publicarea
acestei legi în Monitorul Oficial al României, Partea I.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 10 ianuarie
2007.
Nr. 38.
CAMERA
DEPUTATILOR |
SENATUL |
privind aprobarea
Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 64/2006 pentru aprobarea
preluării pachetului de actiuni detinut de societatea „Daewoo Motor
Company Ltd.” la Societatea Comercială „Daewoo Automobile România” - S.A.
Parlamentul
României adoptă prezenta lege.
Articol
unic. - Se aprobă Ordonanta de urgentă a Guvernului
nr. 64 din 6 septembrie 2006 pentru aprobarea preluării pachetului de
actiuni detinut de societatea „Daewoo Motor Company Ltd.” la Societatea
Comercială „Daewoo Automobile România” - S.A., publicată îi Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 793
dii 20 septembrie 2006.
Această
lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor
art. 75 si ale art. 76 alin. (2) dii Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR BOGDAN
OLTEANU |
PRESEDINTELE SENATULUI, NICOLAE
VĂCĂROIU |
Bucuresti, 11 ianuarie
2007.
Nr. 20.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
pentru promulgarea Legii
privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 64/2006 pentru
aprobarea preluării pachetului de actiuni detinut de societatea „Daewoo
Motor Company Ltd.” la Societatea Comercială „Daewoo Automobile România” -
S.A.
În
temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art. 100 alin. (1) din
Constitutia României, republicată,
Presedintele
României decretează:
Articol
unic. - Se promulgă Legea privind aprobarea Ordonantei
de urgentă a Guvernului nr. 64/2006 pentru aprobarea preluării
pachetului de actiuni detinut de societatea „Daewoo Motor Company Ltd.” la
Societatea Comercială „Daewoo Automobile România” - S.A. si se dispune
publicarea acestei legi în Monitorul Oficial al României, Partea I.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BÂSESCU
Bucuresti, 10 ianuarie
2007.
Nr. 39.
CAMERA
DEPUTATILOR |
SENATUL |
privind aprobarea
Ordonantei Guvernului nr. 50/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.
152/1998 privind înfiintarea Agentiei Nationale pentru Locuinte
Parlamentul
României adoptă prezenta lege.
Articol
unic. - Se aprobă Ordonanta Guvernului nr. 50 din 30
august 2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 152/1998 privind
înfiintarea Agentiei Nationale pentru Locuinte, adoptată în temeiul art. 1
pct. II.5 din Legea nr. 288/2006 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante
si publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 746 din 31
august 2006.
Această
lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor
art. 75 si ale art. 76 alin. (2) din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR BOGDAN
OLTEANU |
PRESEDINTELE SENATULUI, NICOLAE
VĂCĂROIU |
Bucuresti, 11 ianuarie
2007.
Nr. 21.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
pentru promulgarea Legii
privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 50/2006 pentru modificarea si
completarea Legii nr. 152/1998 privind înfiintarea Agentiei Nationale pentru
Locuinte
În temeiul prevederilor art. 77
alin. (1) si ale art. 100 alin. (1) din Constitutia României, republicată,
Presedintele
României decretează:
Articol
unic. - Se promulgă Legea privind aprobarea Ordonantei
Guvernului nr. 50/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 152/1998
privind înfiintarea Agentiei Nationale pentru Locuinte si se dispune publicarea
acestei legi în Monitorul Oficial al României, Partea I.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
Bucuresti, 10 ianuarie
2007.
Nr. 40.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
pentru supunerea spre
aprobare Parlamentului a acceptării Conventiei asupra protectiei
patrimoniului cultural subacvatic, adoptată la Paris la 2 noiembrie 2001
În
temeiul prevederilor art. 91 alin. (1) si ale art. 100 din Constitutia
României, republicată, precum si ale art. 19 alin. (1) lit. a) si art. 21
alin. (1) din Legea nr. 590/2003 privind tratatele, la propunerea Guvernului,
potrivit Hotărârii nr. E 394 din 22 decembrie 2006,
Presedintele
României decretează:
Articol
unic. - Se supune spre aprobare Parlamentului acceptarea
Conventiei asupra protectiei patrimoniului cultural subacvatic, adoptată
la Paris la 2 noiembrie 2001, si se dispune publicarea prezentului decret în
Monitorul Oficial al României, Partea I.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
În temeiul art. 100 alin. (2)
din Constitutia României,
republicată, contrasemnăm acest decret.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Bucuresti, 12 ianuarie
2007.
Nr. 45.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
pentru supunerea spre
aprobare Parlamentului a acceptării unor amendamente la anexa la Conventia
privind facilitarea traficului maritim international (FAL), adoptată la
Londra la 9 aprilie 1965, astfel cum a fost amendată, adoptate de
Comitetul de Facilitare al Organizatiei Maritime Internationale prin Rezolutia
FAL.6(27) la Londra la 9 septembrie 1999 si prin Rezolutia FAL.7(29) la Londra
la 10 ianuarie 2002
În
temeiul prevederilor art. 91 alin. (1) si ale art. 100 din Constitutia
României, republicată, precum si ale art. 19 alin. (1) lit. a) si art. 21
alin. (1) din Legea nr. 590/2003 privind tratatele, la propunerea Guvernului,
potrivit Hotărârii nr. E 391 din 22 decembrie 2006,
Presedintele
României decretează:
Articol
unic. - Se supune spre aprobare Parlamentului
acceptarea unor amendamente la anexa la Conventia privind facilitarea
traficului maritim international (FAL), adoptată la Londra la 9 aprilie
1965, astfel cum a fost amendată, adoptate de Comitetul de Facilitare al
Organizatiei Maritime Internationale prin Rezolutia FAL.6(27) la Londra la 9
septembrie 1999 si prin Rezolutia FAL.7(29) la Londra la 10 ianuarie 2002, si
se dispune publicarea prezentului decret în Monitorul Oficial al României,
Partea I.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
În temeiul art. 100 alin. (2)
din Constitutia României,
republicată, contrasemnăm acest decret.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Bucuresti, 12 ianuarie
2007.
Nr. 46.
pentru supunerea spre
ratificare Parlamentului a Protocolului dintre România si Comunitătile
Europene privind evaluarea conformitătii si acceptarea produselor
industriale, semnat la Bucuresti la 27 octombrie 2006, la Acordul european
instituind o asociere între România, pe de o parte, si Comunitătile
Europene si statele membre ale acestora, pe de altă parte, semnat la
Bruxelles la 1 februarie 1993
În temeiul prevederilor art. 91
alin. (1) si ale art. 100 din Constitutia României, republicată, precum si
ale art. 19 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 590/2003 privind tratatele, la
propunerea Guvernului, potrivit Hotărârii nr. E 390 din 22 decembrie 2006,
Presedintele
României decretează:
Articol
unic. - Se supune spre ratificare Parlamentului Protocolul
dintre România si Comunitătile Europene privind evaluarea
conformitătii si acceptarea produselor industriale, semnat la Bucuresti la
27 octombrie 2006, la Acordul european instituind o asociere între România, pe
de o parte, si Comunitătile Europene si statele membre ale acestora, pe de
altă parte, semnat la Bruxelles la 1 februarie 1993, si se dispune
publicarea prezentului decret în Monitorul Oficial al României, Partea I.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
În temeiul art. 100 alin. (2)
din Constitutia României,
republicată, contrasemnăm acest decret.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Bucuresti, 12 ianuarie
2007.
Nr. 47.
DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU
pentru eliberarea
domnului Călin Ovidiu-Vasile din functia de secretar de stat la Ministerul
Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei
În
temeiul art. 15 lit. d) si al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea
si functionarea Guvernului României si a ministerelor, cu modificările si
completările ulterioare,
primul-ministru
emite prezenta decizie.
Articol
unic. - Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii,
domnul Călin Ovidiu-Vasile se eliberează din functia de secretar de
stat la Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Seful Cancelariei Primului-Ministru,
Ion-Mircea Plângu
Bucuresti, 16 ianuarie
2007.
Nr. 8.
pentru numirea domnului
Balint Mârton Porcsalmi În functia de secretar de stat la Ministerul Comunicatiilor
si Tehnologiei Informatiei
În
temeiul art. 15 lit. d) si al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea
si functionarea Guvernului României si a ministerelor, cu modificările si
completările ulterioare,
primul-ministru
emite prezenta decizie.
Articol
unic. - Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii,
domnul Balint Mârton Porcsalmi se numeste în functia de secretar de stat la
Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Seful Cancelariei Primului-Ministru,
Ion-Mircea Plângu
Bucuresti, 16 ianuarie
2007.
Nr. 9.
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE
ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL MEDIULUI SI
GOSPODĂRIRII APELOR
privind modificarea si
completarea Ordinului ministrului mediului si gospodăririi apelor nr.
657/2006 pentru aprobarea modelelor si continutului formularelor utilizate în
activitatea de inspectie fiscală
În temeiul prevederilor art. 5
alin. (8) din Hotărârea Guvernului nr. 408/2004 privind organizarea si
functionarea Ministerului Mediului si Gospodăririi Apelor, cu
modificările si completările ulterioare,
ministrul
mediului si gospodăririi apelor emite prezentul ordin.
Art. I. - Ordinul ministrului mediului si gospodăririi apelor nr. 657/2006 pentru
aprobarea modelelor si continutului formularelor utilizate în activitatea de
inspectie fiscală, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I,
nr. 702 din 16 august 2006, se modifică si se completează după
cum urmează:
1. La
articolul 1 alineatul (1), prima liniută a punctului 5 va avea
următorul cuprins:
„5. -
Proces-verbal de constatare a contraventiilor - formular cu regim special de
înseriere si numerotare - anexa nr. 5a) ;”.
2. La
articolul 1 alineatul (1), prima liniută a punctului 7 va avea
următorul cuprins:
„7. -
Proces-verbal de sigilare/desigilare - formular cu regim special de înseriere
si numerotare - anexa nr. 7a);”.
3. Articolul
5 va avea următorul cuprins:
„Art 5.
- Formularele se emit de Administratia Fondului pentru Mediu, prin personalul
de specialitate, precum si prin intermediul aplicatiilor informatice utilizate
în cadrul institutiei, conform modelelor prezentate în anexe, cu exceptia
formularelor cu regim special.”
4. După
articolul 5 se introduce un nou articol, articolul 51, cu
următorul cuprins:
„Art. 51.
- Formularele cu regim special, ale căror modele sunt prezentate în
anexele 5a) si 7a), se tipăresc prin unităti specializate, pe baza
comenzilor primite din partea Administratiei Fondului pentru Mediu.”
5. Punctele
3, 6 si 7 ale anexei nr. 5c) „Caracteristicile de tipărire, modul de
difuzare, utilizare si păstrare a formularului «Proces-verbal de
constatare a contraventiilor»“ vor avea următorul cuprins:
„3.
Caracteristici de tipărire: Formular cu regim special de înseriere si de
numerotare, tipărit pe o singură fată, în blocuri a câte 150 de
file, formate din 50 de seturi cu câte 3 file numerotate cu acelasi număr,
în culori diferite: albastru - exemplarul 1, rosu - exemplarul 2, verde -
exemplarul 3.
6.
Circulă:
- un exemplar
(rosu) la Administratia Fondului pentru Mediu;
- un
exemplar (verde) la contribuabil;
- un
exemplar (albastru), după caz, întocmit în situatia în care sunt
consemnate elementele constitutive ale unei infractiuni prevăzute de legea
penală sau sunt consemnate fapte a căror verificare a fost
solicitată de organele abilitate ale statului, se va înainta organelor de
cercetare penală sau institutiei care a solicitat verificarea.
7. Se
arhivează:
- un
exemplar (rosu) la raportul de inspectie fiscală/procesul-verbal de
control.”
6. Punctele
3, 6 si 7 ale anexei nr. 7c) „Caracteristicile de tipărire, modul de
difuzare, utilizare si păstrare a formularului «Proces-verbal de
sigilare/desigilare»“ vor avea următorul cuprins:
„3.
Caracteristici de tipărire: Formular cu regim special de înseriere si de
numerotare, tipărit pe ambele fete, în blocuri a câte 100 de file, formate
din 50 de seturi cu câte două file numerotate cu acelasi număr, în
culori diferite: rosu - exemplarul 1, verde - exemplarul 2.
6.
Circulă:
- un
exemplar (rosu) la organul fiscal care efectuează inspectia
fiscală/controlul;
- un
exemplar (verde) la contribuabilul supus inspectiei fiscale/controlului sau la
detinătorul legal al incintei sigilate.
7. Se
arhivează:
- un
exemplar (rosu) la raportul de inspectie fiscală/procesul-verbal de
control”.
Art. II. - Prezentul ordin se
publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul mediului si gospodăririi apelor,
Sulfina Barbu
Bucuresti, 14 decembrie
2006.
Nr. 1.365.
MINISTERUL
SĂNĂTĂTII PUBLICE Nr.
1.806 din 29 decembrie 2006 |
COMISIA NATIONALĂ PENTRU CONTROLUL ACTIVITĂTILOR NUCLEARE Nr.
321 din 9 noiembrie 2006 |
privind completarea
Ordinului ministrului sănătătii si familiei si al presedintelui
Comisiei Nationale pentru Controlul Activitătilor Nucleare nr. 285/79/2002
pentru aprobarea Normelor privind radioprotectia persoanelor în cazul
expunerilor medicale la radiatii ionizante
În baza prevederilor art. 7
alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea si
functionarea Ministerului Sănătătii Publice, cu
modificările ulterioare,
în baza
art. 5 din Legea nr. 111/1996 privind desfăsurarea în sigurantă,
reglementarea, autorizarea si controlul activitătilor nucleare,
republicată,
în
temeiul art. 2 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1.627/2003 privind
aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Comisiei Nationale
pentru Controlul Activitătilor Nucleare, cu modificările ulterioare,
în
conformitate cu prevederile art. 43 alin. (1) din Legea nr. 24/2000 privind
normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative,
republicată,
ministrul
sănătătii publice si presedintele Comisiei Nationale pentru
Controlul Activitătilor Nucleare emit
următorul ordin:
Art. I. -
Ordinul ministrului sănătătii si familiei si al presedintelui
Comisiei Nationale pentru Controlul Activitătilor Nucleare nr. 285/79/2002
pentru aprobarea Normelor privind radioprotectia persoanelor în cazul
expunerilor medicale la radiatii ionizante, publicat în Monitorul Oficial al
României, Partea I,
nr. 446 din 25 iunie 2002, se completează după
cum urmează:
- După
articolul 3 se introduce un nou articol, articolul 4, cu următorul
cuprins:
„Art.
4. - Prezentul ordin transpune Directiva Consiliului 97/43/Euratom din 30 iunie
1997 privind protectia sănătătii persoanelor împotriva
pericolelor pe care le prezintă radiatiile ionizante rezultate din
expunerea în scopuri medicale si de abrogare a Directivei 84/466/Euratom,
publicată în Jurnalul Oficial al Comunitătilor Europene (JOCE) nr. L
180 din 9 iulie 1997.”
Art. II. - Prezentul ordin se
publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul sănătătii publice, Gheorghe Eugen Nicolăescu
|
p. Presedintele Comisiei Nationale pentru Controlul Activitătilor Nucleare, Anton
luliu Demetriu Coroianu |
MINISTERUL MEDIULUI SI
GOSPODĂRIRII APELOR
privind modificarea si
completarea Ordinului ministrului mediului si gospodăririi apelor nr.
658/2006 pentru aprobarea modelelor formularelor utilizate în domeniul
colectării creantelor la Fondul pentru mediu
În
temeiul prevederilor art. 5 alin. (8) din Hotărârea Guvernului nr.
408/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Mediului si
Gospodăririi Apelor, cu modificările si completările ulterioare,
ministrul
mediului si gospodăririi apelor emite prezentul ordin.
Art. I. - Ordinul ministrului mediului
si gospodăririi apelor nr. 658/2006 pentru aprobarea modelelor
formularelor utilizate în domeniul colectării creantelor la Fondul pentru
mediu, publicat în Monitorul Oficial ai României, Partea I, nr. 728 din 25 august 2006, se modifică si se completează
după cum urmează:
1.
Punctele 5, 6, 7,12,13,14,15,18,19,22, 23 si 24 ale articolului 1 vor avea
următorul cuprins:
„5.
Proces-verbal de sechestru asigurător pentru bunuri mobile si anexa la
procesul-verbal de sechestru asigurător - formular cu regim special de
înseriere si de numerotare;
6.
Proces-verbal de sechestru asigurător pentru bunuri imobile - formular cu
regim special de înseriere si de numerotare;
7.
Proces-verbal de constatare a împlinirii termenului de prescriptie a dreptului
de a cere executarea silită - formular cu regim special de înseriere si de
numerotare;
...........................................................
12.
Proces-verbal de sechestru pentru bunuri mobile si anexa la procesul-verbal de
sechestru - formular cu regim special de înseriere si de numerotare;
13.
Proces-verbal de sechestru pentru bunuri imobile - formular cu regim special de
înseriere si de numerotare;
14.
Proces-verbal de instituire a administratorului sechestru - formular cu regim
special de înseriere si de numerotare;
15.
Proces-verbal de predare-primire - formular cu regim special de înseriere si de
numerotare;
...........................................................
18.
Proces-verbal de licitatie pentru bunuri mobile - formular cu regim special de
înseriere si de numerotare;
19.
Proces-verbal de licitatie pentru bunuri imobile sau pentru ansamblu de bunuri
- formular cu regim special de înseriere si de numerotare;
...........................................................
22.
Proces-verbal privind cheltuielile de executare silită - formular cu regim
special de înseriere si de numerotare;
23.
Proces-verbal privind eliberarea sau distribuirea sumei rezultate din executare
silită - formular cu regim special de înseriere si de numerotare;
24.
Proces-verbal de constatare a insolvabilitătii - formular cu regim special
de înseriere si de numerotare.”
2. Articolul 3 va avea următorul cuprins:
„Art.
3. - Formularele cu regim special, ale căror modele sunt prezentate la
cap. 5, 6, 7, 12, 13, 14, 15, 18, 19, 20, 21, 22, 23 si 24 din anexă, se
tipăresc prin unităti specializate, pe baza comenzilor primite din
partea Administratiei Fondului pentru Mediu.”
3. Punctele 3, 5, 6 si 7 ale punctului III din formularul 5 din anexă
vor avea următorul cuprins:
„3.
Caracteristici de tipărire: Procesul-verbal se tipăreste pe ambele
fete, iar anexa se tipăreste pe o singură fată. Formular cu
regim special de înseriere si de numerotare, tipărit pe ambele fete, în
blocuri a câte 150 de file, formate din 50 de seturi cu câte 3 file numerotate
cu acelasi număr, în culori diferite: albastru - exemplarul 1, rosu -
exemplarul 2, verde - exemplarul 3.
...........................................................
5. Se
întocmeste în 3 exemplare de organul de executare.
6.
Circulă:
- un
exemplar (verde) la debitor;
- un
exemplar (albastru) la custode (dacă este cazul).
7. Se
arhivează: un exemplar (rosu) la dosarul de executare.”
4. Punctele 3,6 si 7 ale punctului II din formularul 6 din anexă vor avea următorul cuprins:
„3.
Caracteristici de tipărire: Formular cu regim special de înseriere si de
numerotare, tipărit pe ambele fete, în blocuri a câte 150 de file, formate
din 50 de seturi cu câte 3 file numerotate cu acelasi număr, în culori
diferite: albastru - exemplarul 1, rosu - exemplarul 2, verde - exemplarul 3.
6.
Circulă:
- un
exemplar (verde) la debitor;
- un
exemplar (albastru) la Biroul de carte funciară.
7. Se
arhivează: un exemplar (rosu) la dosarul de executare.”
5. Punctele 3,6 si 7 ale punctului II din formularul 7 din anexă vor avea următorul cuprins:
„3.
Caracteristici de tipărire: Formular cu regim special de înseriere si de
numerotare, tipărit pe o singură fată, în blocuri a câte 100 de
file, formate din 50 de seturi cu câte două file numerotate cu acelasi
număr, în culori dferite: albastru - exemplarul 1, rosu - exemplarul 2.
...........................................................
6.
Circulă:
- un
exemplar (albastru) la Compartimentul juridic.
7. Se
arhivează: un exemplar (rosu) la dosarul de executare.”
6. Punctele 3,5,6 si 7 ale punctului III din formularul 12 din anexă
vor avea următorul cuprins:
„3.
Caracteristici de tipărire: Procesul-verbal se tipăreste pe ambele
fete, iar anexa se tipăreste pe o singură fată. Formular cu
regim special de înseriere si de numerotare, tipărit pe ambele fete, în
blocuri a câte 150 de file, formate din 50 de seturi cu câte 3 file numerotate
cu acelasi număr, în culori diferite: albastru - exemplarul 1, rosu -
exemplarul 2, verde - exemplarul 3.
...........................................................
5. Se
întocmeste: în 3 exemplare de organul de executare
6.
Circulă:
- un
exemplar (verde) la debitor;
- un
exemplar (albastru) la custode (dacă este cazul).
7. Se
arhivează: un exemplar (rosu) la dosarul de executare.”
7. Punctele 3, 6 si 7 ale punctului II din formularul 13 din anexă vor avea următorul cuprins:
„3.
Caracteristici de tipărire: Formular cu regim special de înseriere si de
numerotare, tipărit pe ambele fete, în blocuri a câte 150 de file, formate
din 50 de seturi cu câte 3 file numerotate cu acelasi număr, în culori
diferite: albastru - exemplarul 1, rosu - exemplarul 2, verde - exemplarul 3.
...........................................................
6.
Circulă:
- un
exemplar (verde) la debitor;
- un
exemplar (albastru) la Biroul de carte funciară.
7. Se
arhivează: un exemplar (rosu) la dosarul de executare.”
8. Punctele 3, 6 si 7 ale punctului II din formularul 14 din anexă vor avea următorul cuprins:
„3.
Caracteristici de tipărire: Formular cu regim special de înseriere si de
numerotare, tipărit pe ambele fete, în blocuri a câte 150 de file, formate
din 50 de seturi cu câte 3 file numerotate cu acelasi număr, în culori
diferite: albastru - exemplarul 1, rosu - exemplarul 2, verde - exemplarul 3.
...........................................................
6.
Circulă:
- un
exemplar (verde) la debitor;
- un
exemplar (albastru) la administratorul sechestru.
7. Se
arhivează: un exemplar (rosu) la dosarul de executare.”
...........................................................
9. Punctele 3, 6 si 7 ale punctului II din formularul 15 din anexă vor avea următorul cuprins:
„3.
Caracteristici de tipărire: Formular cu regim special de înseriere si de
numerotare, tipărit pe o singură fată, în blocuri a câte 100 de
file, formate din 50 de seturi cu câte două file numerotate cu acelasi
număr, în culori diferite: albastru - exemplarul 1, rosu - exemplarul 2.
...........................................................
6.
Circulă: un exemplar (albastru) la unitatea pentru vânzare în regim de
consignatie.
7. Se
arhivează: un exemplar (rosu) la dosarul de executare.”
10. Punctele 3, 6 si 7 ale punctului II din formularul 18 din anexă vor avea următorul cuprins:
„3.
Caracteristici de tipărire: Formular cu regim special de înseriere si de
numerotare, tipărit pe ambele fete, în blocuri a câte 150 de file, formate
din 50 de seturi cu câte 3 file numerotate cu acelasi număr, în culori
diferite: albastru - exemplarul 1, rosu - exemplarul 2, verde - exemplarul 3.
...........................................................
6.
Circulă:
- un
exemplar
la
adjudecatar
(albastru)
(sau reprezentantul său legal);
- un
exemplar (verde) la debitor.
7. Se
arhivează: un exemplar (rosu) la dosarul de executare.”
11. Punctele 3, 6 si 7 ale punctului II din formularul 19 din anexă vor avea următorul cuprins:
„3.
Caracteristici de tipărire: Formular cu regim special de înseriere si de
numerotare, tipărit pe ambele fete, în blocuri a câte 150 de file, formate
din 50 de seturi cu câte 3 file numerotate cu acelasi număr, în culori
diferite: albastru - exemplarul 1, rosu - exemplarul 2, verde - exemplarul 3.
...........................................................
6.
Circulă:
- un
exemplar (albastru) la adjudecatar (sau reprezentantul său legal);
- un
exemplar (verde) la debitor.
7. Se
arhivează: un exemplar (rosu) la dosarul de executare.”
12. Punctele 3, 6 si 7 ale punctului II din formularul 22 din anexă vor avea următorul cuprins:
„3.
Caracteristici de tipărire: Formular cu regim special de înseriere si de
numerotare, tipărit pe o singură fată, în blocuri a câte 100 de
file, formate din 50 de seturi cu câte două file numerotate cu acelasi
număr, în culori diferite: rosu - exemplarul 1, verde - exemplarul 2.
...........................................................
6.
Circulă: un exemplar (verde) la debitor.
7. Se
arhivează: un exemplar (rosu) la dosarul de executare.”
13. Punctele 3,5,6 si 7 ale punctului II din formularul 23 din anexă vor avea următorul cuprins:
„3.
Caracteristici de tipărire: Formular cu regim special de înseriere si de
numerotare, tipărit pe ambele fete, în blocuri a câte 150 de file, formate
din 50 de seturi cu câte 3 file numerotate cu acelasi număr, în culori
diferite: albastru - exemplarul 1, rosu - exemplarul 2, verde - exemplarul 3.
...........................................................
5. Se
întocmeste: în 3 exemplare de organul de executare.
6.
Circulă:
- un
exemplar (verde) la debitor;
- un
exemplar (albastru) pentru creditorii care au participat la executare sau care
si-au depus titlurile până la data încheierii procesului-verbal.
7. Se
arhivează: un exemplar (rosu) la dosarul de executare.”
14. Punctele 3, 6 si 7 ale punctului II din formularul 24 din anexă vor avea următorul cuprins:
„3.
Caracteristici de tipărire: Formular cu regim special de înseriere si de
numerotare, tipărit pe ambele fete, în blocuri a câte 100 de file, formate
din 50 de seturi cu câte două file numerotate cu acelasi număr, în
culori diferite: rosu - exemplarul 1, verde - exemplarul 2.
...........................................................
6.
Circulă:
- un
exemplar (rosu) la organul de executare;
- un
exemplar (verde) la contribuabil.
7. Se
arhivează: un exemplar (rosu) la dosarul de executare.”
Art. II. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al
României, Partea I.
Ministrul mediului si gospodăririi apelor,
Bucuresti, 8 ianuarie
2007.
Nr. 15.
În
cuprinsul Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 133/2006 privind
înfiintarea, organizarea si functionarea Departamentului pentru Afaceri
Europene, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.042 din 28 decembrie 2006, se face următoarea
rectificare (care nu apartine Redactiei „Monitorul Oficial”, Partea I):
- la
art. 13, în loc de literele b) si c):
„b)
Hotărârea Guvernului nr. 1.552/2004 privind înfiintarea, organizarea si
functionarea Secretariatului permanent pentru afaceri europene, publicată
în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 902 din 5 octombrie 2004.
c)
Hotărârea Guvernului nr. 1.552/2004 privind înfiintarea, organizarea si
functionarea Secretariatului permanent pentru afaceri europene, publicată
în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 902 din 5 octombrie 2004.”
se va
citi litera b), cu următorul cuprins:
nb) Hotărârea Guvernului nr. 1.552/2004 privind
înfiintarea, organizarea si functionarea Secretariatului permanent pentru
afaceri europene, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 902 din 5 octombrie 2004.”
În
cuprinsul anexei la Hotărârea Guvernului nr. 348/2006 privind acordarea
cetăteniei române unor persoane, publicată în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 265 din 23 martie 2006, cu
modificările ulterioare, se face următoarea rectificare (care nu
apartine Redactiei „Monitorul Oficial”, Partea I):
- la nr.
17, în loc de „Mustafa Yousef, fiul lui Mahmoud si Mariam, născut la
data de 19 august 1964 în localitatea Amman...” se va citi: „Mustafa
Yousef, fiul lui Mah'd si Mariam, născut la data de 19 august 1964 în
localitatea Aqbat Jabr...”.
În anexa
la Hotărârea Guvernului nr. 1.745/2006 privind alocarea unei sume din
Fondul de rezervă bugetară la dispozitia Guvernului, prevăzut în
bugetul de stat pe anul 2006, pentru asigurarea unor cheltuieli curente si de
capital ale autoritătilor administratiei publice locale, publicată în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 984
din 8 decembrie 2006, se face următoarea rectificare (care nu apartine
Redactiei „Monitorul Oficial”, Partea I):
- la nr.
crt. 19 „Judetul Harghita”, la coloana a II-a „Unitatea administrativ-teritorială”,
în loc de: „Bugetul propriu al judetului Harghita” se va citi: „Orasul
Bălan”.