MONITORUL
OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul 175 (XIX) - Nr. 535
LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Marti, 7 august 2007
SUMAR
770. - Decret privind conferirea Ordinului national Steaua
României în grad de Mare Ofiter
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
790. - Hotărâre pentru modificarea anexei nr. 3 la
Hotărârea Guvernului nr. 1.661/2006 privind schimbarea regimului juridic
al unor imobile aflate în domeniul public al statului si în administrarea
Ministerului Apărării, urmată de transmiterea acestora în
domeniul privat al judetului Dâmbovita si în administrarea Consiliului Judetean
Dâmbovita
858. - Hotărâre privind transmiterea unui imobil din domeniul
public al statului si din administrarea Autoritătii pentru Valorificarea
Activelor Statului în administrarea Regiei Autonome „Administratia
Patrimoniului Protocolului de Stat", modificarea art. 2 din Hotărârea
Guvernului nr. 837/2004 privind organizarea si functionarea Autoritătii
pentru Valorificarea Activelor Statului si modificarea anexei nr. 1 la
Hotărârea Guvernului nr. 1.486/2005 privind asigurarea pazei si protectiei
obiectivelor, bunurilor si valorilor cu efective de jandarmi
859. - Hotărâre pentru modificarea si completarea unor
acte normative în vederea finalizării transpunerii acguis-ului comunitar
în domeniul protectiei mediului
DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU
216. - Decizie privind modificarea Deciziei primului-ministru
nr. 154/2007 pentru aprobarea structurii organizatorice si a statului de
functii ale Secretariatului Generalal Guvernului
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
629. - Ordin al ministrului transporturilor pentru înlocuirea
anexelor la Ordinul ministrului transporturilor, constructiilor si turismului
nr. 217/2006 privind aprobarea tarifelor pentru activitătile si
operatiunile specifice desfăsurate sau pentru activitătile efectuate
în legătură cu acestea de către Autoritatea Navală
Română, cu completările ulterioare
ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE
53.
- Hotărâre privind aprobarea Normei nr. 23/2007 pentru modificarea
Normei nr. 3/2007 privind taxele de autorizare, avizare si functionare în
sistemul pensiilor administrate privat
ACTE ALE COMITETULUI INTERMINISTERIAL DE FINANTĂRI, GARANTII Sl
ASIGURĂRI
21.
- Hotărâre privind modificarea normelor aferente produselor de
garantare a creditelor acordate de EXIMBANK în numele si în contul statului
DECRETE
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind conferirea
Ordinului national Steaua României în grad de Mare Ofiter
În temeiul prevederilor art. 94
lit. a) si ale art. 100 din Constitutia României, republicată, ale art. 4
alin. (1), ale art. 6 lit. Asi ale art. 11 din Legea nr. 29/2000 privind
sistemul national de decoratii al României, cu modificările ulterioare,
având în vedere propunerea ministrului culturii si cultelor, în semn de
înaltă apreciere pentru excelenta artei sale interpretative, pentru
dăruirea cu care a promovat de-a lungul întregii sale cariere cultura
muzicală românească pe marile scene din tară si din
străinătate, cu ocazia împlinirii vârstei de 80 de ani,
Presedintele
României decretează:
Articol
unic. - Se conferă Ordinul national Steaua României în grad de Mare Ofiter
maestrului Nicolae Herlea, bariton.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
În temeiul art. 100 alin. (2)
din Constitutia României,
republicată, contrasemnăm acest decret.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN
POPESCU-TĂRICEANU
Bucuresti, 1 august
2007.
Nr. 770.
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru modificarea anexei
nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1.661/2006 privind schimbarea regimului
juridic al unor imobile aflate în domeniul public al statului si în
administrarea Ministerului Apărării, urmată de transmiterea
acestora în domeniul privat al judetului Dâmbovita si în administrarea
Consiliului Judetean Dâmbovita
În temeiul art. 108 din
Constitutia României, republicată,
Guvernul
României adoptă prezenta hotărâre.
Art. I. - Anexa
nr. 3, nepublicată, la Hotărârea Guvernului nr. 1.661/2006 privind
schimbarea regimului juridic al unor imobile aflate în domeniul public al statului
si în administrarea Ministerului Apărării, urmată de
transmiterea acestora în domeniul privat al judetului Dâmbovita si în
administrarea Consiliului Judetean Dâmbovita, publicată în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 964 din 30 noiembrie 2006, se modifică si
se înlocuieste cu anexa*) care face parte integrantă din prezenta
hotărâre.
Art. II. -
Protocolul prevăzut la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr.
1.661/2006 se modifică în mod corespunzător.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN
POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul apărării,
Teodor
Viorel Melescanu
Ministrul internelor si reformei administrative,
Cristian
David
p. Ministrul economiei si finantelor,
Doina-Elena Dascălu,
secretar de stat
Bucuresti, 25 iulie
2007.
Nr. 790
*) Anexa nu se
publică, fiind clasificată potrivit legii.
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind
transmiterea unui imobil din domeniul public al statului si din administrarea
Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului în administrarea
Regiei Autonome „Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat",
modificarea art. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 837/2004 privind
organizarea si functionarea Autoritătii pentru Valorificarea Activelor
Statului si modificarea anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr.
1.486/2005 privind asigurarea pazei si protectiei obiectivelor, bunurilor si
valorilor cu efective de jandarmi
În temeiul art. 108 din
Constitutia României, republicată, al art. 10 alin. (2) si al art. 12
alin. (1) si (2) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică si
regimul juridic al acesteia, cu modificările si completările
ulterioare,
Guvernul
României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1.
- (1) Se aprobă transmiterea imobilului, având datele de identificare
prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta
hotărâre, din domeniul public al statului si din administrarea
Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului în administrarea
Regiei Autonome „Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat".
(2)
Predarea-preluarea imobilului transmis conform prevederilor alin. (1) se face
pe bază de protocol încheiat între părtile interesate, în termen de
10 zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
Art. 2.
- Articolul 2 din Hotărârea Guvernului nr. 837/2004 privind organizarea si
functionarea Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului,
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 503
din 4 iunie 2004, cu modificările si completările ulterioare, se
modifică si va avea următorul cuprins:
„Art.
2. - (1) Sediul Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului este
în municipiul Bucuresti, str. Căpitan Aviator Alexandru Serbănescu
nr. 50, sectorul 1.
(2)
Până la darea în administrare a unui imobil din domeniul public al
statului, cu destinatia de sediu, Autoritatea pentru Valorificarea Activelor
Statului îsi desfăsoară activitatea atât în spatiul prevăzut la
alin. (1), care constituie sediu principal, cât si în imobilul închiriat,
situat în municipiul Bucuresti, str. Promoroaca nr. 9-11, sectorul 1, si în spatiul
situat'în municipiul Bucuresti, str. Dimitrie Pompei nr. 5-7, sectorul 2."
Art. 3.
- Pozitia nr. 8 de la punctul I litera D din anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr.
1.486/2005 privind asigurarea pazei si protectiei obiectivelor, bunurilor si
valorilor cu efective de jandarmi, publicată în Monitorul Oficial al
României, Partea I,
nr. 25 din 11 ianuarie 2006, se modifică si va avea
următorul cuprins:
„8.
Sediul Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului (A.V.A.S.) din
municipiul Bucuresti, str. Căpitan Aviator Alexandru Serbănescu nr.
50, sectorul 1, si celelalte spatii în care A.V.A.S. îsi desfăsoară
activitatea, situate în municipiul Bucuresti, str. Promoroaca nr. 9-11,
sectorul 1, si str. Dimitrie Pompei nr. 5-7, sectorul 2."
PRIM-MINISTRU
CĂLIN
POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
p. Presedintele Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului,
Emil
Bentan
Seful Cancelariei Primului-Ministru,
Marian
Marius Dorin
Secretarul general al Guvernului,
Ilie
Gavril Bolojan
p. Ministrul economiei si finantelor,
Doina-Elena Dascălu,
secretar de stat
Bucuresti, 1 august
2007.
Nr. 858.
ANEXĂ
DATELE DE IDENTIFICARE
a imobilului aflat în domeniul public al statului, care se transmite din
administrarea Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului în
administrarea Regiei Autonome „Administratia Patrimoniului Protocolului de
Stat"
Adresa
imobilului care se transmite |
Persoana juridică de la se transmite imobilul |
Persoana juridică la care se transmite imobilul |
Caracteristicile
tehnice ale imobilului care se transmite |
Pozitia din
inventarul bunurilor apartinând domeniului public al statului |
Municipiul
Bucuresti, Calea Victoriei nr. 218, din sectorul 1 administrarea Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului |
Domeniul
public al statului, |
Domeniul
privat al statului, în administrarea Regiei Autonome „Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat" |
1.
Subsol: Corp A: - suprafata construită: 424,5 m2 - suprafata utilă: 420,3 m2 2. Parter: Corp A: - suprafata construită: 1.050 m2 - suprafata utilă: 919.S m2 Corp B: - suprafata construită: 170 m2 - suprafata utilă: 142,5
m2 3. Etaj 1: Corp A: - suprafata construită:
870,5 m2 - suprafata utilă: 744,3 m2 Corp B: - suprafata construită: 256,5 m2 - suprafata utilă:
222,44 m2 |
150131 |
|
|
|
4.
Etajele 2, 3, 4 si 5 Corp
A: -
suprafata construită: 870,5 x 4 = 3.482 m: - suprafata utilă:
781,5x4 = 3.126 m2 Corp
B: -
suprafata construită: 256 x 4 = 1.024 m2 - suprafata utilă: 222 x
4 = 888 m2 5.
Etaj 6: Corp A: - suprafata construită: 368,5 m2 - suprafata utilă: 339,5
m2 Corp B: - suprafata construită: 43,5 m2 6. Etaj
7: Corp A: - suprafata construită: 315,13 m2 - suprafata utilă:
289,39 m2 7.
Etaj 8: Corp A: - suprafata construită: 315,13 m2 - suprafata utilă:
283,52 m2 8.
Pod: Corp A: - suprafata construită: 119,26 m2 - suprafata utilă:
100,15 m2 |
|
Terenul aferent: conform extrasului de carte
funciară: Lot 1 parcelele P1/1 si P1/2= 1.947,26 m2 |
150132 |
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru modificarea si
completarea unor acte normative în vederea finalizării transpunerii
acguis-ului comunitar în domeniul protectiei mediului
În temeiul art. 108 din
Constitutia României, republicată,
Guvernul
României adoptă prezenta hotărâre.
Art. I. -
Hotărârea Guvernului nr. 201/2002 pentru aprobarea Normelor tehnice
privind calitatea apelor pentru moluste, publicată în Monitorul Oficial al
României, Partea I,
nr. 196 din 22 martie 2002, cu modificările si
completările ulterioare, se modifică si se completează după
cum urmează:
1.
Mentiunea finală privind transpunerea normelor comunitare se modifică
si va avea următorul cuprins:
„Prezenta
hotărâre transpune Directiva Parlamentului European si a Consiliului nr.
2006/113/CE privind calitatea apelor pentru moluste, publicată în Jurnalul
Oficial al Uniunii Europene (JOUE) nr. L 376 din 27 decembrie 2006."
2.
După alineatul (6) al articolului 5 din anexă se introduce un nou
alineat, alineatul (7), cu următorul cuprins:
„(7) În
cazul în care autoritatea publică centrală pentru gospodărirea
apelor stabileste derogări în conditiile prevăzute la alin. (6),
aceasta trebuie să informeze de îndată Comisia Europeană,
indicând motivele si termenele preconizate."
3.
După articolul 11 din anexă se introduce un nou articol, articolul
12, cu următorul cuprins:
„Art.
12. - (1) În scopul aplicării prevederilor prezentei hotărâri,
autoritatea publică centrală pentru gospodărirea apelor trebuie
să transmită Comisiei Europene informatii referitoare la:
a)
apele marine sau salmastre identificate si catalogate potrivit art. 3 alin.
(1), într-o formă sintetizată;
b)
revizuirea desemnării si delimitării apelor marine sau salmastre,
potrivit art. 3 alin. (3);
c)
prevederile existente pentru stabilirea de noi parametri conform art. 2 alin.
(3).
(2)
Autoriatea publică centrală pentru gospodărirea apelor
furnizează Comisiei Europene, la cererea motivată a acesteia, orice
informatii necesare aplicării prevederilor prezentei hotărâri."
Art. II. -
După alineatul (3) al articolului 7 din Normele metodologice de aplicare a
Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 200/2000 privind clasificarea,
etichetarea si ambalarea substantelor si preparatelor chimice periculoase,
aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 490/2002, publicată în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 356 din 28 mai 2002, cu
modificările si completările ulterioare, se introduce un nou alineat,
alineatul (4), cu următorul cuprins:
„(4) În cazul în care
Agentia Natională pentru Substante si Preparate Chimice Periculoase
aprobă utilizarea exceptiilor de la cerintele de ambalare si etichetare
pentru substantele periculoase, prevăzute la alin. (1), informează de
îndată Comisia Europeană cu privire la aceasta."
PRIM-MINISTRU
CĂLIN
POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul mediului si dezvoltării durabile,
Attila
Korodi
Departamentul pentru Afaceri Europene,
Adrian Ciocănea,
secretar de stat
Bucuresti, 1 august
2007.
Nr. 859.
DECIZII ALE PRIMULUl-MINISTRU
PRIMUL-MINISTRU
privind
modificarea Deciziei primului-ministru nr. 154/2007 pentru aprobarea structurii
organizatorice si a statului de functii ale Secretariatului General al
Guvernului
Având
în vedere dispozitiile art. 7 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr.
405/2007 privind functionarea Secretariatulu General al Guvernului,
în temeiul art. 19 alin. (1) din
Legea nr. 90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului României si a
ministerelor cu modificările si completările ulterioare,
primul-ministru
emite următoarea decizie:
Articol
unic. - Anexa nr. 2 la Decizia primului-ministru nr. 154/2007 pentru aprobarea
structurii organizatorice si a statului de functii ale Secretariatului General
al Guvernului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 366
din 30 mai 2007, se modifică si se înlocuieste cu anexa care face parte
integrantă din prezenta decizie.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN
POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Seful Cancelariei Primului-Ministru,
Marian
Marius Dorin
Bucuresti, 2 august
2007.
Nr. 216.
ANEXA
STATUL DE FUNCTII
al Secretariatului General al Guvernului
Nr. crt. |
Functia |
Număr de posturi |
Natura functiei |
Studii |
|
SECRETAR GENERAL
|
1 |
FP |
|
|
CABINET
SECRETAR GENERAL |
13 |
|
|
1 |
Director
de cabinet |
1 |
CIM |
S |
2 |
Asistent
de cabinet |
3 |
CIM |
S |
3 |
Consilier
personal |
8 |
CIM |
S |
4 |
Secretar
personal |
1 |
CIM |
M |
|
COMPARTIMENT
INSPECTORI GUVERNAMENTALI |
20 |
|
|
1 |
Inspector
guvernamental |
20 |
FP |
S
|
|
DIRECTIA
PREGĂTIRE SEDINTE ALE GUVERNULUI |
19 |
|
|
1 |
Director
consilier superior 1 |
1 |
FP |
S |
|
SERVICIUL
PREGĂTIRE SEDINTE ALE GUVERNULUI |
|
|
|
2 |
Sef
serviciu consilier superior |
1 |
FP |
S |
3 |
Referent
superior 1 |
6 |
FP |
M |
4 |
Expert |
2 |
CIM |
S |
5 |
Referent |
1 |
CIM |
M, PL, SSD |
|
BIROU
ARHIVA |
|
|
|
6 |
Sef
birou consilier principal 1 |
1 |
FP |
S |
7 |
Consilier
juridic principal 1 |
1 |
FP |
S |
8 |
Expert
principal 1 |
1 |
FP |
S |
9 |
Referent
superior 1 |
4 |
FP |
M |
10 |
Referent |
1 |
CIM |
M.PL, SSD |
Nr. crt. |
Functia
|
Număr de posturi |
Natura functiei |
Studii |
|
DIRECTIA
SPECIALĂ |
14 |
|
|
1 |
Consilier-director |
1 |
CIM |
S |
2 |
Consilier |
2 |
CIM |
S |
|
BIROU
PROBLEME APĂRARE |
|
|
|
3 |
Consilier
sef birou |
1 |
CIM |
S |
4 |
Consilier |
4 |
CIM |
S |
5 |
Expert |
1 |
CIM |
S |
|
COMPARTIMENT
DOCUMENTE CLASIFICATE |
|
|
|
6 |
Consilier |
1 |
CIM |
S |
7 |
Referent |
2 |
CIM |
M, PL, SSD |
|
COMPARTIMENT
ARHIVĂ DOCUMENTE CLASIFICATE |
|
|
|
8 |
Expert |
1 |
CIM |
S |
9 |
Referent |
1 |
CIM |
M, PL, SSD |
|
DIRECTIA
INFORMATICĂ |
12 |
|
|
1 |
Consilier-director |
1 |
CIM |
S |
2 |
Consilier |
7 |
CIM |
S |
3 |
Expert |
1 |
CIM |
S |
4 |
Referent |
1 |
CIM |
M, PL, SSD |
5 |
Expert
principal 1 |
2 |
FP |
S |
|
SERVICIUL
RELATII INSTITUTIONALE |
15 |
|
|
1 |
Sef
serviciu consilier superior 1 |
1 |
FP |
S |
2 |
Consilier
superior 1 |
2 |
FP |
S |
3 |
Expert
principal 1 |
7 |
FP |
S |
4 |
Expert
asistent 1 |
1 |
FP |
S |
5 |
Consilier |
2 |
CIM |
S |
6 |
Expert |
2 |
CIM |
S |
|
COMPARTIMENT
AUDIT |
2 |
|
|
1 |
Auditor
superior 1 |
2 |
FP |
S |
|
SECRETAR
DE STAT |
1 |
MANDAT |
|
|
CABINET
SECRETAR DE STAT |
6 |
|
|
1 |
Director
de cabinet |
1 |
CIM |
S |
2 |
Asistent
de cabinet |
1 |
CIM |
S |
3 |
Consilier
personal |
2 |
CIM |
S |
4 |
Secretar
personal |
1 |
CIM |
M |
5 |
Curier
personal |
1 |
CIM |
M |
|
DIRECTIA
ECONOMICĂ |
22 |
|
|
1 |
Director
consilier superior 1 |
1 |
FP |
S |
|
COMPARTIMENT
CONTROL PREVENTIV |
|
- |
|
2 |
Consilier
superior 1 |
3 |
FP |
S |
|
SERVICIUL
FINANCIAR |
|
|
|
3 |
Sef
serviciu consilier superior 1 |
1 |
FP |
S |
4 |
Consilier superior 1
|
4 |
FP |
S |
5 |
Expert
principal 1 |
1 |
FP |
S |
6 |
Referent
superior 1 |
2 |
FP |
M |
7 |
Referent |
1 |
CIM |
M, PL, SSD |
|
SERVICIUL
CONTABILITATE |
|
|
|
8 |
Sef
serviciu consilier superior 1 |
1 |
FP |
S |
9 |
Consilier
superior 1 |
3 |
FP |
S |
10 |
Expert
principal 1 |
4 |
FP |
S |
11 |
Referent
superior 1 |
1 |
FP |
M |
Nr. crt. |
Functia
|
Număr de posturi |
Natura functiei |
Studii |
|
DIRECTIA
LOGISTICĂ |
20 |
|
|
1 |
Director
consilier superior 1 |
1 |
FP |
S |
|
COMPARTIMENT
ACHIZITII |
|
|
|
2 |
Consilier
superior 1 |
4 |
FP |
S |
3 |
Expert
principal 1 |
3 |
FP |
S |
4 |
Expert
principal 3 |
1 |
FP |
S |
5 |
Consilier |
1 |
CIM |
S |
6 |
Expert |
1 |
CIM |
S |
7 |
Consilier
pentru afaceri europene |
1 |
CIM |
S |
|
COMPARTIMENT
ADMINISTRATIV |
|
|
|
8 |
Consilier
superior 1 |
1 |
FP |
s |
9 |
Referent
superior 1 |
1 |
FP |
M |
10 |
Consilier |
1 |
CIM |
s |
11 |
Expert |
1 |
CIM |
s |
12 |
Referent |
4 |
CIM |
M, PL, SSD |
|
DIRECTIA
POLITICI PUBLICE |
30 |
|
1 |
1 |
Director
consilier superior 1 |
1 |
FP |
S |
2 |
Manager
public asistent 2 |
1 |
FP |
S |
3 |
Expert
principal 1 |
4 |
FP |
S |
4 |
Consilier |
1 |
CIM |
S |
5 |
Consilier
pentru afaceri europene |
5 |
CIM |
S |
|
UNITATE
IMPLEMENTARE PROIECT |
|
|
|
6 |
Manager
public asistent 2 |
1 |
FP |
S |
7 |
Expert
principal 1 |
4 |
FP |
S |
8 |
Consilier |
1 |
CIM |
S |
9 |
Expert |
2 |
CIM |
S |
10 |
Consilier
pentru afaceri europene |
1 |
CIM |
S |
|
UNITATE
IMPLEMENTARE PROGRAM |
|
|
|
11 |
Manager
public asistent 2 |
1 |
FP |
S |
12 |
Consilier
superior 1 |
2 |
FP |
S |
13 |
Consilier
juridic principal 1 |
1 |
FP |
s |
14 |
Consilier |
2 |
CIM |
s |
15 |
Expert |
3 |
CIM |
s |
|
SECRETAR
DE STAT |
1 |
|
|
|
CABINET
SECRETAR DE STAT |
5 |
|
|
1 |
Director
de cabinet |
1 |
CIM |
s |
2 |
Asistent
de cabinet |
1 |
CIM |
s |
3 |
Consilier
personal |
2 |
CIM |
s |
4 |
Secretar
personal |
1 |
CIM |
M |
|
DIRECTIA
JURIDICĂ |
17 |
|
|
1 |
Director
consilier juridic superior 1 |
1 |
FP |
S |
|
SERVICIUL
JURIDIC |
|
|
|
2 |
Sef
serviciu consilier juridic superior 1 |
1 |
FP |
s |
3 |
Consilier
juridic principal 1 |
4 |
FP |
s |
4 |
Consilier |
4 |
CIM |
s |
5 |
Expert |
1 |
CIM |
s |
|
BIROU
ACTE NORMATIVE |
|
|
|
6 |
Consilier
sef birou |
1 |
CIM |
s |
7 |
Consilier |
2 |
CIM |
s |
8 |
Referent |
2 |
CIM |
M, PL, SSD |
9 |
Consilier
pentru afaceri europene |
1 |
CIM |
S |
Nr. crt. |
Functia
|
Număr de posturi |
Natura functiei |
Studii |
|
DIRECTIA
CONTENCIOS Sl RESURSE UMANE |
19 |
|
|
1 |
Director
consilier juridic superior 1 |
1 |
FP |
S |
|
SERVICIUL
CONTENCIOS |
|
|
|
2 |
Sef
serviciu consilier juridic superior 1 |
1 |
FP |
S |
3 |
Consilier
juridic superior 1 |
2 |
FP |
S |
4 |
Consilier
juridic principal 1 |
4 |
FP |
S |
5 |
Referent
superior 1 |
1 |
FP |
M |
6 |
Consilier |
1 |
CIM |
S |
7 |
Consilier
pentru afaceri europene |
1 |
CIM |
S |
|
SERVICIUL
RESURSE UMANE |
|
|
|
8 |
Sef
serviciu consilier superior 1 |
1 |
FP |
S |
9 |
Consilier
superior 1 |
2 |
FP |
S |
10 |
Expert
principal 1 |
2 |
FP |
S |
11 |
Expert
principal 2 |
1 |
FP |
S |
12 |
Expert
asistent 1 |
1 |
FP |
S |
13 |
Consilier
asistent 2 |
1 |
FP |
S |
|
DIRECTIA
RELATII PUBLICE |
22 |
|
|
1 |
Director
consilier superior 1 |
1 |
FP |
S |
2 |
Consilier
principal 1 |
1 |
FP |
S |
3 |
Expert
principal 1 |
2 |
FP |
S |
4 |
Expert
asistent 2 |
1 |
FP |
S |
5 |
Expert
asistent 3 |
2 |
FP |
S |
6 |
Referent
superior 1 |
1 |
FP |
M |
7 |
Consilier |
7 |
CIM |
S |
8 |
Referent |
2 |
CIM |
M, PL, SSD |
|
SERVICIUL
COMUNICARE PUBLICĂ |
|
|
|
9 |
Sef
serviciu consilier superior 1 |
1 |
FP |
S |
10 |
Consilier
superior 1 |
1 |
FP |
S |
11 |
Expert
asistent 1 |
1 |
FP |
S |
12 |
Consilier |
2 |
CIM |
S |
TOTAL POSTURI: 239
|
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE
ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL TRANSPORTURILOR
pentru înlocuirea
anexelor la Ordinul ministrului transporturilor, constructiilor si turismului
nr. 217/2006 privind aprobarea tarifelor pentru activitătile si
operatiunile specifice desfăsurate sau pentru activitătile efectuate
în legătură cu acestea de către Autoritatea Navală
Română, cu completările ulterioare
În temeiul art. 9 alin. (7) din
Ordonanta Guvernului nr. 42/1997 privind transportul naval, republicată,
cu modificările si completările ulterioare, si al art. 5 alin. (4)
din Hotărârea Guvernului nr. 367/2007 privind organizarea si functionarea
Ministerului Transporturilor,
ministrul
transporturilor emite următorul ordin:
Art. I. -
Anexele nr. 1-3 la Ordinul ministrului transporturilor, constructiilor si
turismului nr. 217/2006 privind aprobarea tarifelor pentru activitătile si
operatiunile specifice desfăsurate sau pentru activitătile efectuate
în legătură cu acestea de către Autoritatea Navală
Română, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 226
si 226 bis din 13 martie 2006, cu modificările ulterioare, se înlocuiesc
cu anexele nr. 1-3, care fac parte integrantă din prezentul ordin.
Art. II. - La
data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul
ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 582/2007 pentru
completarea anexei nr. 2 la Ordinul ministrului transporturilor, constructiilor
si turismului nr. 217/2006 privind aprobarea tarifelor pentru activitătile
si operatiunile specifice desfăsurate sau pentru activitătile
efectuate în legătură cu acestea de către Autoritatea
Navală Română, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 217
din 30 martie 2007.
Art.
III. -Autoritatea Navală Română va duce la îndeplinire prevederile
prezentului ordin.
Art. IV. -
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul transporturilor,
Ludovic
Orban
Bucuresti, 16 iulie
2007.
Nr. 629.
ANEXA Nr. 1
pentru activitătile si operatiunile specifice desfăsurate si
pentru activitătile efectuate în legătură cu acestea de
către Autoritatea Navală Română la navele maritime si pentru
personalul navigant maritim
Nr. crt. |
Denumirea activitătii sau a operatiunii specifice |
U.M. |
Tarif (euro/U.M.) |
Observatii |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Înmatricularea/evidenta.transferul de proprietate
si emiterea actului de nationalitate/documentului de evidentă pentru: |
|
|
Tarifele
vor fi percepute pentru fiecare operatiune în parte, în cazul în care proprietarul/
operatorul solicită simultan
aceste operatiuni. TB - tonajul brut al navei Kw - puterea instalată de
propulsie exprimată în cai putere |
- nave
maritime > 15 TB - nave
maritime ≤ 15 TB - ambarcatiuni de aarement |
Nava Nava Ambarcatiune |
350 100 60+0,13xKw |
||
2. |
Autorizarea
de reconstructie, modificare, transformare a navei maritime sau de
dezmembrare a acesteia |
Nava |
30 |
|
3 |
Emiterea: a)
permiselor provizorii de arborare a pavilionului român pentru nave maritime |
Nava |
100 |
|
|
b)
registrului sinoptic permanent pentru nave maritime |
Nava |
50 |
|
4. |
Emiterea
fiselor de inspectie pentru înscrierea în evidente a ambarcatiunilor de
agrement |
Document |
10 |
Fisele
de inspectie în vederea înscrierii în registrul de evidentă a
ambarcatiunilor de agrement construite în reaie proprie sau unicat se emit de
inspectoratele tehnice. |
5. |
Inspectia
tehnică periodică sau intermediară a ambarcatiunilor de
agrement cu o lungime mai mică de 24 m, fără motor sau cu
motor cu putere de Dană la 38,6 Kw(50CP) |
Document |
10 |
|
6. |
Emiterea actului de nationalitate/documentului de
evidentă ca urmare a efectuării de operatiuni cumulate (schimbarea
caracteristicilor tehnice ale navei, mentionarea operatorului etc): |
|
|
|
- act
de nationalitate - document de evidentă |
Document
Document |
100 15 |
|
|
7. |
Preschimbarea/ emiterea de duplicate pentru: |
|
|
|
- act
de nationalitate - document de evidentă |
Document
Document |
655 |
|
|
8. |
Prelungirea
valabilitătii: - actului de nationalitate |
|
|
|
-
documentului de evidentă - permisului provizoriu de arborare a
pavilionului românesc |
Document
Document Document |
30 5 10 |
|
|
9. |
Emiterea
copiilor sau a certificatelor de pe evidentele ANR: - registrul matricol al navelor maritime sau
registrul de evidentă |
|
|
|
a
navelor în constructie -
registrul de evidentă - foaie matricolă pentru personal navigant - alte copii de pe înscrisuri, evidente si alte
documente statistice |
Nava/doc Nava/doc Doc/pers Document |
100 10 5 10 |
|
|
10. |
Scoaterea din evidentă a navelor/suspendarea
dreptului de arborare a pavilionului românesc: |
|
|
|
- nave
maritime > 15 TB - nave maritime ≤ 15 TB - ambarcatiuni de agrement |
Nava Nava Ambarcatiune |
50 20 5 |
Tariful se aplică indiferent de motivul
scoaterii din evidentă. TB - tonajul brut al navei |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
11. |
Emiterea
autorizatiei de constructie si înscrierea în registrul de evidentă a
navelor în constructie: |
|
|
|
|
- nave
maritime > 15 TB |
Nava |
400 |
|
|
- nave
maritime ≤ 15 TB
si de aarement |
Nava |
100 |
|
12. |
Înscrierea
constituirii, transmiterii sau a stingerii drepturilor reale asupra navelor
maritime / navelor maritime în constructie |
Nava |
200 |
|
13. |
Înscrierea/radierea
contractelor de închiriere, bare-boat, leasing, management, a actelor
aditionale, a dreptului de administrare, a proceselor-verbale de sechestru
asupra navelor maritime si de agrement |
Nava |
50 |
|
14. |
Emiterea
de: a) -
certificat de competentă pentru personalul navigant |
|
|
|
|
-
certificat de conducător de ambarcatiune de agrement |
Document |
15 |
|
|
-
carnet de marinar |
Document |
10 |
|
|
b)
atestat de confirmare a: - certificatului de
competentă pentru personalul navigant |
Document |
15 |
|
|
-
certificatului de operator de radiocomunicatii GMDSS |
Document |
5 |
|
|
c)
atestat de recunoastere a: |
Document |
5 |
|
|
-
certificatului de competentă pentru personalul navigant |
Document |
5 |
|
|
-
certificatului de operator de radiocomunicatii GMDSS |
Document |
5 |
|
|
d)
confirmare autenticitate documente navigatori români |
Document |
10 |
|
15. |
Viză
pentru conformitate cu originalul pentru: |
|
|
|
|
a)
documentele personalului navigant |
Document |
1 |
|
|
b)
documentele navei si ale proprietarului/operatorului |
Pagină |
2 |
|
16. |
Adnotări
stagii de îmbarcare personal navigant (ambarcări, debarcări) |
Operatiune |
1 |
|
17. |
Reconfirmarea
certificatelor de competentă |
Operatiune |
5 |
|
18. |
Prelungirea
valabilitătii carnetului de marinar sau a certificatului de
conducător de ambarcatiune de agrement |
Operatiune |
3 |
|
19. |
Înscrierea
în vederea participării la examenele pentru obtinerea: a) brevetului de: |
|
|
|
|
-
comandant/sef mecanic |
Examen |
500 |
|
|
-
ofiter punte secund/sef mecanic secund/sef electrician |
Examen |
150 |
|
|
-
ofiter punte/mecanic/electrician |
Examen |
60 |
|
|
b)
brevetului rfiaritim portuar |
Examen |
60 |
|
|
c)
certificatului de capacitate |
Examen |
50 |
|
|
d)
brevetului de pilot maritim |
Examen |
150 |
|
|
e)
certificatului de conducător de ambarcatiune de agrement |
Examen |
40 |
|
20. |
Autorizarea
cursurilor organizate de un furnizor de educatie, de formare
profesională sau de perfectionare |
|
|
|
|
-
cursuri organizate de un furnizor de educatie |
Curs |
1000 |
|
|
-
cursuri de formare profesională (calificare) |
Curs |
800 |
|
|
-
cursuri de perfectionare sau specializare optionale |
Curs |
900 |
|
|
-
cursuri de promovare obligatorii |
Curs |
500 |
|
|
-
cursuri de Conventii obligatorii |
Curs |
1500 |
|
21. |
Supravegherea
si monitorizarea anuală a cursurilor organizate de un furnizor de
educatie, de formare profesională sau de perfectionare |
Curs |
300 |
|
22. |
Reautorizarea
cursurilor organizate de un furnizor de educatie, de formare
profesională sau de perfectionare |
Curs |
50% din tarifele de autorizare |
|
23. |
Autorizarea
operatorilor economici pentru desfăsurarea activitătilor de
transport naval sau de selectie si plasare a personalului navigant |
Document |
300 |
|
24. |
Reinspectia
operatorilor economici pentru remedierea deficientelor constatate la
controlul privind respectarea conditiilor de autorizare |
Operatiune |
100 |
|
25. |
înscrierea
de alte activităti pe autorizatiile existente, emiterea de duplicate si
preschimbarea autorizatiilor pentru desfăsurarea activitătilor de
transport naval sau de selectie si plasare a personalului navigant |
Operatiune |
50 |
|
26. |
Vizarea
anuală a autorizatiilor pentru desfăsurarea activitătii de transport naval sau de
selectie si plasare a personalului navigant |
Document |
100 |
|
27. |
Sigilarea
actelor de bord si a altor documente |
Document |
3 |
|
28. |
Emiterea
avizului pentru organizarea activitătilor de agrement nautic |
Document |
100 |
|
29. |
însotirea
transporturilor speciale pe apă cu mijloace de transport ale
căpităniei de port |
Ora |
50 |
|
30. |
Vizarea
expertizelor tehnice si a rapoartelor de expertiză |
Document |
10% din valoarea expertizei |
|
31. |
Vizarea
notelor de protest, a protestelor de mare, a rapoartelor de avarii
cu/fără declaratii (3 exemplare originale) - o copie |
Document Document |
50 10 |
|
32. |
Vizarea
proceselor-verbale încheiate între terti privind diverse operatiuni în port
sau la bordul navelor (la cerere) |
Document |
25 |
|
33. |
Emiterea
de copii după rapoartele finale de constatare în caz de avarii, care nu
fac obiectul unui dosar de cercetare penală (la cerere) |
Document |
40 |
|
34. |
Autorizări
de încărcări/descărcări de produse petroliere si alte
mărfuri periculoase în alte locuri decât cele special amenajate |
Nava |
300 |
|
35. |
Controlul
liniilor de încărcare (la cerere) |
Nava |
120 |
|
36. |
Determinarea
cantitătii de marfă în navă (la cerere) |
Nava |
250 |
|
37. |
Constatarea
stării mărfurilor si ambalajelor (la cerere) |
Operatiune |
400 |
|
38. |
Constatarea
stării de curătenie a magaziilor după descărcare sau
spălare (la cerere) |
Magazie |
150 |
|
39. |
Emiterea
de documente informationale la cerere |
Document |
100 |
|
40. |
Emiterea
autorizatiilor de reparatii care implică imobilizarea navei |
Nava |
100 |
|
41. |
Autorizare
de probe motor principal la cheu în dane aprobate (la cerere) |
Nava |
10 |
|
42. |
Solicitarea retinerii navei: |
|
|
TB -
tonajul brut al navei |
- nave
maritime > 15 TB - nave
maritime ≤ 15 TB - ambarcatiuni de agrement |
Solicitare
Solicitare Solicitare |
400 100 300 |
||
43. |
Emiterea
certificatului de echipai minim de sigurantă |
Nava |
75 |
|
44. |
Dirijarea,
supravegherea si controlul traficului naval în porturi: - nave maritime pentru mărfuri generale
(solide) |
|
|
TB -
tonajul brut al navei |
- nave
maritime port container - nave maritime pentru mărfuri lichide si periculoase |
Nava Nava Nava |
0,13xTB
0,10xTB 0,18xTB |
Dar nu
mai putin de 200 euro/navă Dar nu
mai putin de 300 euro/navă Dar nu mai putin de 300 euro/navă (Navelor de bunkeraj nu li se
aplică baremul minim de 300 euro/navă) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
- nave
maritime pentru pasageri |
Nava |
0,05xTB |
|
|
-
remorchere maritime angajate în voiaje internationale |
Nava |
0,08xKw |
Kw -
puterea instalată de propulsie, exprimată în cai putere |
|
-
navele care efectuează curse între porturi si platformele petroliere si
remorcherele maritime care se deplasează între porturile Constanta, .
Mangalia. Midia pentru manevre portuare |
Nava |
0,04xKw/cursă |
cursă
= un voiaj dus-întors |
45. |
Efectuarea
reinspectiilor la controalele PSC: |
|
|
|
|
-
prima reinspectie |
Nava |
400 |
|
|
- a
II-a reinspectie |
Nava |
600 |
|
|
- a
III-a reinspectie |
Nava |
800 |
|
46. |
Aprobarea
si supravegherea buncherării /transferului buncărului în alte
locuri decât în dane specializate |
Oră asistentă |
50 |
|
47. |
Dirijarea
si supravegherea navelor maritime în rade : |
|
|
|
|
- rade
interioare |
Nava/zi |
50 |
|
|
- rade
exterioare |
Nava/zi |
20 |
|
48. |
Emiterea
titlului executoriu - act de confirmare a operatiunilor de asistentă
si/sau de salvare a navei |
Document |
1.000 |
|
49. |
Activităti
ISM: a) efectuare audit |
|
|
|
|
-
initial/reînnoire la companie |
Activitate |
1.500 |
|
|
- anual
la companie |
Activitate |
750 |
|
|
-
suplimentar la companie |
Activitate |
300 |
|
|
-
initial/ reînnoire la navă |
Activitate |
1.000 |
|
|
-
intermediar /anual la navă |
Activitate |
750 |
|
|
-
suplimentar la navă b) emitere certificate ISM - document de
conformitate(DOC) companie: |
Activitate |
300 |
|
|
•
pentru un singur tip de nave |
Activitate |
700 |
|
|
•
pentru fiecare tip suplimentar de navă (definitii SOLAS) |
Tip navă |
300 |
|
|
-
viză anuală DOC |
Document |
200 |
|
|
- DOC
provizoriu companie - certificat de management al sigurantei la navă (SMC) |
Document |
100 |
|
|
•
vrachier |
Document |
300 |
|
|
•
petrolier |
Document |
400 |
|
|
•
navă cisternă transport gaze lichefiate/produse chimice |
Document |
450 |
|
|
•
navă de pasageri |
Document |
500 |
|
|
•
unitate mobilă de foraj marin |
Document |
500 |
|
|
• alt
tip de navă |
Document |
250 |
|
|
-
viză intermediară/anuală SMC |
Document |
150 |
|
|
- SMC
provizoriu |
Document |
150 |
|
|
-
duplicate DOC/SMC |
Document |
50 |
|
50. |
Activităti
ISPS: a)
efectuare audit |
|
|
|
|
-
initial/reînnoire la navă |
Activitate |
1.000 |
|
|
-
anual la navă |
Activitate |
500 |
|
|
-
intermediar la navă |
Activitate |
750 |
|
|
-
suplimentar la navă b)
emitere certificate ISPS |
Activitate |
300 |
|
|
- CISN
navă initial/reînnoire |
Activitate |
500 |
|
|
-
viză intermediară/anuală CIS |
Activitate |
150 |
|
|
- CISN
provizoriu navă |
Activitate |
100 |
|
|
- duplicat
CISN |
Activitate |
50 |
|
51. |
Emiterea
certificatelor CLC |
Document |
50 |
|
52. |
Inspectia
în vederea emiterii permisului de operare pentru: |
|
|
|
|
-
navă tanc |
Navă |
600 |
|
|
-
bariă tanc |
Navă |
200 |
|
53. |
Supravegherea
pe timpul operării: |
|
|
|
|
-
navei tanc |
Om/oră |
20 |
|
|
-
bariei tanc |
Om/oră |
7 |
|
54. |
Inspectia
în vederea emiterii certificatului de conformitate a terminalelor de produse
petroliere, chimice lichide si gaze lichefiate |
Terminal |
2.000 /terminal cu o instalatie pe o
categorie de produse manipulate declarate |
Pentru
terminalele cu mai multe instalatii, tariful se majorează cu 1.000 euro
pe fiecare instalatie. |
În
cazul manipulării mai multor categorii de produse, tariful se va majora
cu 1.000 euro pentru fiecare instalatie specifică fiecărui produs. |
||||
55. |
Reinspectia
terminalelor de produse petroliere, chimice lichide si oaze lichefiate |
Terminai |
50% din tariful de inspectie |
|
56. |
Inspectia
în vederea emiterii certificatului de Gas-free/ Non Gas-free pentru nave tip
tanc: |
|
|
|
|
-
navă până la 50.000 m.c. |
1.000 m.c. de volum inspectat |
35 |
Dar nu
mai putin de 300 euro/navă |
|
-
navă peste 50.000 m.c. |
1.000 m.c. de volum inspectat pentru ce depăseste 50.000 m.c. |
40 |
|
57. |
Inspectia
în vederea emiterii permisului de lucru cu foc |
1.000 m.c. de volum inspectat |
50 |
Dar nu
mai putin de 150 euro/navă |
58. |
Inspectia
în vederea emiterii certificatului de Gas-free/ Non Gas-free la nave (tancuri
de combustibil, de ulei, de reziduuri petroliere si chimice si coferdamuri),
altele decât navele de tip tanc pentru transportul produselor petroliere, al
gazelor lichefiate sau al produselor chimice |
100 m.c. de volum inspectat |
50 |
Dar nu
mai putin de 300 euro/navă |
NOTA
1.
Pentru grupurile scolare industriale de marină, autorizarea cursurilor de
educatie si/sau formare profesională nu se tarifează.
2.
Pentru operatiunile specifice activitătii de înmatriculări nave
solutionate la cerere, în termen mai mic de 5 zile, se percepe un tarif de
urgentă echivalent cu tariful operatiunii solicitate (punctele 1-13).
3.
Operatiunea prevăzută la pct. 27 se execută în termen de 24 de
ore de la efectuarea solicitării.
4.
Tarifele prevăzute la pct. 40 se aplică navelor maritime de transport
marfă si pasageri stationate în danele portuare, cu exceptia celor din
santierele navale.
5.
Pentru tarifele prevăzute la pct. 42 se pot acorda reduceri sau scutiri în
conformitate cu prevederile legale în vigoare.
6.
Tarifele prevăzute la pct. 46 nu se aplică salupelor.
7.
Operatiunile prevăzute la pct. 49 lit.b) si pct. 50 lit.b) includ si
analiza documentatiei SMS, respectiv analiza si avizarea evaluării de risc
a planului de securitate a navei.
8.
Pentru navele la care nu este obligatorie aplicarea prevederilor codurilor ISM
si ISPS, activitătile prevăzute la pct. 49 si pct. 50 se pot efectua
la cerere pe bază de comandă, tariful este de 50% din tariful
prevăzut în prezenta anexă.
9.
Pentru activitătile sau operatiunile specifice efectuate după orele
de program (8,00 -16,00) tarifele se majorează cu 50%, iar în zilele
nelucrătoare si de sărbători legale, acestea se majorează
cu 100%, exceptând tarifele prevăzute în prezenta anexă la punctele
44,47, 52,53, 54,55, 56, 57 si 58.
10. La navele petroliere cu tancuri
de balast separat, tarifele se aplică în conformitate cu art. 4 alin.(1)
sau alin.(2), după caz, din Ordonanta Guvernului nr. 76/2000 pentru
acceptarea Rezolutiei A747(18) referitoare la aplicarea măsurării
tonajului tancului de balast separat la navele petroliere, adoptată la 4
noiembrie 1993 de Adunarea Organizatiei Maritime Internationale, aprobată
prin Legea nr. 16/2001.
11. În
întelesul tarifarii prevăzute la pct. 54 , sunt nominalizate 3 categorii
de produse - petroliere, chimice lichide si gaze lichefiate.
12. În
cazul în care se solicită inspectii si constatări în rada portului,
tariful se majorează cu 30%, cu exceptia pct. 56.
13. În
cazul inspectiilor prevăzute la pct. 56, atunci când se solicită
inspectii în rada portului, tariful se majorează cu 10%.
14.
Operatiunile din prezenta anexă privind personalul navigant maritim
(examinarea si emiterea documentelor) efectuate pentru angajatii ANR sunt
gratuite.
15.
Tarifele prevăzute în prezenta anexă includ si costurile
imprimatelor.
ANEXA Nr. 2
TARIFELE
pentru activitătile si operatiunile specifice desfăsurate si
pentru activitătile efectuate în legătură cu acestea de
către Autoritatea Navală Română la navele de navigatie
interioară si pentru personalul navigant fluvial
Nr. crt. |
Denumirea activitătii sau a operatiunii specifice |
U.M. |
Tarif (euro/U. M.) |
Observatii |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Înmatricularea/evidenta,
transferul de proprietate si emiterea actului de nationalitate/documentului
de evidentă pentru: - nave
de navigatie interioară Δ > 15 m3 sau CI ≥
151 - nave
Δ ≤ 15 m3 sau CI ≤ 151 -
ambarcatiuni de agrement |
Nava Nava Ambarcatiune |
150 100 60+0.13xKw |
Tarifele
vor fi percepute pentru fiecare operatiune în parte, în cazul în care proprietarul/
operatorul solicită simultan aceste operatiuni. A - deplasamentul navei CI - capacitatea de
încărcare a navei Kw - puterea instalată de propulsie exprimată în kilowati |
2. |
Autorizarea
de reconstructie, modificare, transformare a navei de navigatie
interioară sau de dezmembrare a acesteia |
Nava |
30 |
|
3. |
Emiterea
permiselor provizorii de arborare a pavilionului românesc pentru navele de
navigatie interioară |
Nava |
100 |
|
4. |
Emiterea
fiselor de inspectie pentru înscriere în evidente a ambarcatiunilor de
agrement |
Document |
10 |
Fisele
de inspectie în vederea înscrierii în registrul de evidentă pentru
ambarcatiunile de agrement construite în regie proprie sau unicat se emit de
inspectoratele tehnice. |
5. |
Inspectia
tehnică periodică sau intermediară a ambarcatiunilor de
agrement cu o lungime mai mică de 24 m, fără motor sau cu
motor cu putere de până la 38.6 Kw (50CP): |
Document |
10 |
|
6. |
Emiterea actului de nationalitate/documentului de
evidentă ca urmare a efectuării de operatiuni cumulate (schimbarea
caracteristicilor tehnice ale navei, mentionarea operatorului etc): |
|
|
|
- act
de nationalitate - document de evidentă |
Document
Document |
80 15 |
||
7. |
Preschimbarea/emiterea de duplicate pentru : |
|
|
|
- act
de nationalitate - document de evidentă |
Document
Document |
65 5 |
||
8. |
Prelungirea valabilitătii: |
|
|
|
-
actului de nationalitate -
documentului de evidentă - permisului provizoriu de arborare a
pavilionului românesc |
Document
Document Document |
30 10 10 |
9. |
Emiterea
copiilor sau a certificatelor de pe evidentele ANR: |
|
|
|
|
-
registrul matricol al navelor de navigatie interioară sau registrul de
evidentă a navelor în constructie |
Nava/doc |
100 |
|
|
-
registrul de evidentă |
Nava/doc |
10 |
|
|
-
foaie matricolă pentru personal navigant |
Doc/pers |
5 |
|
|
- alte
copii de pe înscrisuri, evidente si alte documente statistice |
Doc |
10 |
|
10. |
Scoaterea
din evidentă a navelor/suspendarea dreptului de arborare a pavilionului
românesc |
|
|
Tariful
se aplică indiferent de motivul scoaterii din evidentă. |
|
- nave
de navigatie interioară A > 15 m3 sau CI ≥ 151 |
Nava |
20 |
|
|
- nave
A ≤ 15 m3 sau CI < 151 |
Nava |
10 |
A -
deplasamentul navei |
|
-
ambarcatiuni de aarement |
Ambarcatiune |
5 |
CI -
capacitatea de încărcare a navei |
11. |
Emiterea
autorizatiei de constructie si înscrierea în registrul de evidentă a
navelor în constructie |
|
|
|
|
- nave
de navigatie interioară A > 15 m3 sau CI ≥ 151 |
Nava |
150 |
|
|
- nave
A ≤ 15 m3 sau CI < 151 si ambarcatiuni de agrement |
Nava |
100 |
|
12. |
înscrierea
constituirii, transmiterii sau a stingerii drepturilor reale asupra navelor/
navelor în constructie, de navigatie interioară |
Nava |
100 |
|
13. |
înscrierea/radierea
contractelor de închiriere, bare-boat, leasing, management, a actelor
aditionale, a dreptului de administrare, a proceselor-verbale de sechestru
asupra navelor de navigatie interioară si de agrement |
Nava |
30 |
|
14. |
Emiterea
de: |
|
|
|
|
-
documente de atestare pentru personalul navigant |
Document |
15 |
|
|
-
certificat de conducător de ambarcatiune de agrement |
Document |
10 |
|
|
- certificat
special de utilizator radar pe căile navigabile interioare |
Document |
5 |
|
|
-
certificat de pregătire profesională pentru consilieri de
sigurantă pentru transportul mărfurilor periculoase |
Document |
15 |
|
|
-
certificat de pregătire specială pentru transportul de pasageri |
Document |
5 |
|
|
-
carnet de serviciu |
Document |
15 |
|
|
-
iurnal de bord |
Document |
15 |
|
15. |
Viza
pentru conformitate cu originalul pentru : |
|
|
|
|
a)
documentele personalului navigant |
Document |
1 |
|
|
b)
documentele navei si ale proprietarului/operatorului |
Pagină |
2 |
|
16. |
Adnotări
si vize în carnetul de serviciu |
Operatiune |
2 |
|
17. |
Reconfirmarea
documentelor de atestare |
Operatiune |
5 |
|
18. |
Autorizarea
cursurilor organizate de un furnizor de educatie, de formare
profesională sau de perfectionare |
|
|
|
|
-
cursuri organizate de un furnizor de educatie |
Curs |
1.000 |
|
|
-
cursuri de formare profesională (calificare) |
Curs |
800 |
|
|
-
cursuri de perfectionare sau specializare optionale |
Curs |
900 |
|
|
-
cursuri obligatorii |
Curs |
1.500 |
|
19. |
Supravegherea
si monitorizarea anuală a cursurilor organizate de un furnizor de
educatie, de formare profesională sau de perfectionare |
Curs |
300 |
|
20. |
Reautorizarea
cursurilor organizate de un furnizor de educatie, de formare
profesională sau de perfectionare |
Curs |
50% din tarifele de autorizare |
|