MONITORUL
OFICIAL AL ROMANIEI
P
A R T E A I
Anul 174 (XVIII) - Nr. 871 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Marti, 24 octombrie 2006
SUMAR
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
1.443. - Hotărâre privind
suplimentarea bugetului Ministerului Mediului si Gospodăririi Apelor din
Fondul de interventie la dispozitia Guvernului, prevăzut în bugetul de
stat pe anul 2006, pentru prevenirea si înlăturarea efectelor
calamitătilor naturale produse de inundatii în perioada septembrie 2005 -
iunie 2006.
1.457. - Hotărâre privind
transmiterea unor drumuri forestiere si a terenurilor aferente acestora din
domeniul public al statului si din administrarea Regiei Nationale a
Pădurilor - Romsilva în domeniul public al comunei Satu Mare si în
administrarea Consiliului Local al Comunei Satu Mare, judetul Harghita
1.458. - Hotărâre privind
transmiterea unor drumuri forestiere si a terenurilor aferente acestora din
domeniul public al statului si din administrarea Regiei Nationale a
Pădurilor - Romsilva în domeniul public al unor unităti
administrativ-teritoriale din judetul Covasna si în administrarea consiliilor
locale ale acestora.
1.459. - Hotărâre privind
trecerea unor constructii aflate în administrarea Ministerului Administratiei
si Internelor din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia
1.462. - Hotărâre privind
suplimentarea bugetului Ministerului Economiei si Comertului din Fondul de
rezervă bugetară la dispozitia Guvernului, prevăzut în bugetul
de stat pe anul 2006
1.465. - Hotărâre privind
utilizarea sumelor încasate din privatizare pentru transmiterea cu plată a
imobilului „Palatul CEC”, cu terenul aferent, din patrimoniul Casei de Economii
si Consemnatiuni C.E.C. - S.A. în domeniul public al municipiului Bucuresti si
în administrarea Consiliului General al Municipiului Bucuresti
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI
PUBLICE CENTRALE
1.679. - Ordin al
ministrului finantelor publice privind completarea Ordinului ministrului de
stat, ministrul finantelor, nr. 1.801/1995, cu modificările si
completările ulterioare
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind suplimentarea bugetului Ministerului Mediului si
Gospodăririi Apelor din Fondul de interventie la dispozitia Guvernului,
prevăzut în bugetul de stat pe anul 2006, pentru prevenirea si
înlăturarea efectelor calamitătilor naturale produse de inundatii în
perioada septembrie 2005 - iunie 2006
În temeiul art. 108 din Constitutia României,
republicată, al art. 30 alin. (4) si (5) din Legea nr. 500/2002 privind
finantele publice, cu modificările ulterioare, precum si al art. 11 lit.
b) din Legea bugetului de stat pe anul 2006 nr. 379/2005, cu modificările
si completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1.
- (1) Se aprobă suplimentarea bugetului Ministerului Mediului si
Gospodăririi Apelor din Fondul de interventie la dispozitia Guvernului,
prevăzut în bugetul de stat pe anul 2006, cu suma de 35.480 mii lei, la
capitolul 70.01 „Locuinte, servicii si dezvoltare publică”, titlul 71
„Active nefinanciare”, articolul 71.01 „Active fixe (inclusiv reparatii
capitale)”, alineatul 71.01.30 „Alte active fixe (inclusiv reparatii
capitale)”.
(2) Fondurile prevăzute la alin. (1) se
utilizează pentru suplimentarea sumelor alocate prin Hotărârea
Guvernului nr. 986/2006 privind suplimentarea bugetului Ministerului Mediului
si Gospodăririi Apelor din Fondul de interventie la dispozitia Guvernului,
prevăzut în bugetul de stat pe anul 2006, pentru prevenirea si
înlăturarea efectelor calamitătilor naturale produse de inundatii în perioada
septembrie 2005 - iunie 2006, pentru realizarea în regim de urgentă a
lucrărilor de prevenire si înlăturare a efectelor calamitătilor
naturale produse de inundatii în perioada septembrie 2005 - iunie 2006, conform
anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2.
- Elaborarea documentatiilor tehnico-economice si executia lucrărilor se
contractează de Administratia Natională „Apele Române”, în calitate
de beneficiar, institutie aflată în coordonarea Ministerului Mediului si
Gospodăririi Apelor.
Art. 3.
- (1) Ministerul Mediului si Gospodăririi Apelor aprobă
documentatiile tehnico-economice aferente lucrărilor prevăzute în
anexa la prezenta hotărâre si în anexa la Hotărârea Guvernului nr.
986/2006, necesare prevenirii si înlăturării efectelor
calamitătilor naturale produse de inundatii în perioada septembrie 2005 -
iunie 2006.
(2) Până la aprobarea documentatiilor
tehnico-economice se aprobă deschiderea finantării si continuarea
executiei lucrărilor pe bază de liste de lucrări estimate
cantitativ si valoric.
(3) Decontarea lucrărilor executate se face pe baza
situatiilor de lucrări însusite de beneficiar.
Art. 4.
- Pentru asigurarea fondurilor necesare finantării lucrărilor
prevăzute la art. 1 se suplimentează cu suma de 35.480 mii lei Fondul
de interventie la dispozitia Guvernului din Fondul de rezervă
bugetară la dispozitia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe
anul 2006.
Art. 5.
- Ministerul Finantelor Publice este autorizat să introducă, la
propunerea ordonatorului principal de credite, modificările corespunzătoare
în structura bugetului de stat si în volumul si structura bugetului
Ministerului Mediului si Gospodăririi Apelor pe anul 2006.
Art. 6.
- Ministerul Mediului si Gospodăririi Apelor si alte organe abilitate de
lege vor controla modul de utilizare, în conformitate cu prevederile legale, a
sumei alocate potrivit prezentei hotărâri.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul mediului si gospodăririi apelor,
Sulfina Barbu
Ministrul finantelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu
Bucuresti, 18 octombrie 2006.
Nr. 1.443.
LlSTA LUCRĂRILOR DE PREVENIRE Sl ÎNLĂTURARE A
EFECTELOR CALAMITĂTILOR
NATURALE PRODUSE DE INUNDATII ÎN PERIOADA SEPTEMBRIE 2005
- iUNiE 2006
FINANTATE DiN FONDUL DE (NTERVENTlE LA DISPOZITIA
GUVERNULUI
LEI
Nr. crt |
Denumire lucrare |
Valoarea alocată din Fondul de
interventie pentru realizarea lucrărilor în regim de urgentă |
0 |
1 |
2 |
|
TOTAL GENERAL
din care: |
35480.000 |
I
|
DlRECTIA APELOR SOMES TiSA |
2.700.000 |
|
JUDETUL SĂLAJ
|
|
1 |
Amenajare râu Agrij în comunele Românasi si Creaca,
judetul Sălaj |
200.000 |
2 |
Apărare împotriva inundatiilor a municipiului si
platformei industriale Zalău-regularizare Vale Zalău, judetul
Sălaj |
100.000 |
3 |
Regularizare Valea Almas, judetul Sălaj |
200.000 |
4 |
Regularizare Valea Sălaj, judetul Sălaj |
200.000 |
|
JUDETULSATUMARE |
|
5 |
Lucrări de stabilizare a albiei pârâului Taina, în
zona localitătii Vama, judetul Satu Mare |
200.000 |
6 |
Punere in sigurantă a liniei continue de
apărare râu Crasna în zona localitătilor Giorocuta si Supuru de
Jos, judetul Satu Mare |
200.000 |
|
JUDETUL MARAMURES |
|
7 |
Regularizare si amenajare Valea Poienii in comuna
Coroieni, localitatea Baba, judetul Maramures |
200.000 |
8 |
Amenajare râu Bârsău cu văile Răchitisa
si Posta în comuna Satulung, judetul Maramures |
300.000 |
9 |
Amenajare pârâu Crasna, comuna Bistra, sat Crasna,
judetul Maramures |
300.000 |
|
JUDETUL BISTRITA NASAUD |
|
10 |
Amenajare râul Somesul Mare în zona localitătii
Nimigea de Sus, judetul Bistrita Năsăud |
200.000 |
11 |
Amenajare râu Sieu în zona localitătii Sieu
Odorhei judetul Bistrita Năsăud |
150.000 |
12 |
Amenajare râul Somesul Mare în zona localitătii
Nimigea de Jos, judetul Bistrita Năsăud |
250.000 |
13 |
Amenajare râul Bistrita în zona localitătii
Unirea-Slătinita judetul Bistrita Năsăud |
200.000 |
II
|
DlRECTIA APELOR CRlSURl |
2400.000 |
|
JUDETUL BIHOR |
|
14 |
Consolidare mal drept amonte pod Căcuci comuna
Auseu, judetul Bihor |
1.300.000 |
15 |
Apărare împotriva inundatiilor a localitătii
Suplacu de Tinca, judetul Bihor |
1.100.000 |
III |
DlRECTlA APELOR MURES |
1.650.000 |
|
JUDETUL MURES |
|
16 |
Regularizare si îndiguire mal drept râu Mures pe raza
localitătii Suseni, judetul Mures |
200.000 |
17 |
Refacere lucrări de apărare pe pârâul Botorca
în municipiul Tîrnăveni, judetul Mures |
350.000 |
|
JUDETUL ALBA |
|
18 |
Regularizare râu Cricău la Cricău, judetul Alba |
300.000 |
|
JUDETUL HARGHITA |
|
19 |
Refacere prag si protectie de mal pe râul Târnava la
Odorheiul Secuiesc judetul Harghita |
300.000 |
|
JUDETUL ARAD |
|
20 |
Protectie de mal drept râul Mures la Sîmbăteni, care afectează digul
Păulis-Sîmbăteni la km 0+000, km 2+500, km 6+700, judetul Arad |
500.000 |
V
|
DlRECTlA APELOR JlU |
4.665.000 |
|
JUDETUL DOLJ |
|
21 |
Decolmatare si reprofilare albie pârâu Meretel în
comuna Gogosu, judetul Dolj |
1.300.000 |
22 |
Decolmatare si reprofilare albie pârâu Baldal (Jivan)
în comuna întorsura, judetul Dolj |
265.000 |
|
JUDETUL MEHEDINTI |
|
23 |
Amenajare pârâu Cotoroaia pe sectorul
Voloiac-Cotoroaia, judetul Mehedinti |
1.000.000 |
|
JUDETUL 60RJ |
|
24 |
Reabilitare apărare de mal si îndiguire râu Jiu pe
sectorul Drăgutesti-Cârbesti, etapa a lll-a, judetul Gorj |
100.000 |
|
JUDETUL HUNEDOARA |
|
25 |
Regularizare pârâu lazul Topilelor în zona
localitătii lezureni, judetul Gorj |
1.300.000 |
26 |
Regularizare si apărare de mal Jiul de Vest si
afluentii: pârâu Balomir si pârâu Sterminos în zona orasului Uricani, judetul
Hunedoara |
700.000 |
VII |
DlRECTlA APELOR ARGES-VEDEA |
700.000 |
|
JUDETUL ARGES |
|
27 |
Regularizare râu Cotmeana la Lunca Corbului si pârâul
Vârtej, afluent al râului Cotmeana, în localitatea Babana, judetul Arges |
300.000 |
|
JUDETUL DAMBOVITA |
|
28 |
Consolidări maluri si regularizare râu Dâmbovita
în localitatea Mănesti, judetul Dâmbovita |
200.000 |
29 |
Executie cinci subtraversări prin dig pentru
colectarea si evacuarea apelor pluviale în râul Arges, judetul Giurgiu si
Călărasi. |
100.000 |
|
JUDETUL TELEORMAN |
|
30 |
Regularizare râu Burdea în localitatea Beuca, judetul
Teleorman |
100.000 |
VIII |
DIRECTIA APELOR IALOMITA BUZĂU |
4.300.000 |
|
JUDETUL DAMBOVITA |
|
31 |
Amenajare Valea Rea In zona comunei Moroieni, judetul
Dâmbovita |
200.000 |
|
JUDETUL BRĂILA |
|
32 |
Consolidare mal drept râu Buzău fn zona comunei
Sutesti, judetul Brăila |
900.000 |
33 |
Consolidare mal drept râu Siret incinta Nămoloasa
-Măxineni-Racovita, în zona comunei Măxineni, aval localitatea
Corbu Vechi, judetul Brăila |
900.000 |
|
JUDETUL BUZĂU |
|
34 |
Consolidare mal râu Buzău în zonele sat Palici si
punte pietonală-comuna Viperesti, judetul Buzău |
800.000 |
|
JUDETUL IALOMITA |
|
35 |
Supraînăltare dig mal stâng râu Ialomita în zona
localitătii Ion Roată, judetul Ialomita |
500.000 |
|
JUDETUL PRAHOVA |
|
36 |
Regularizare râu Teleajen în zona confluentei cu pârâul
Recea, judetul Prahova |
1.000.000 |
IX
|
DiRECTlA APELOR DOBROGEA LITORAL |
5.600.000 |
|
JUDETUL CONSTANTA |
|
37 |
Supraînăltare dig, închidere incintă în
localitatea Crisan, judetul Tulcea |
1.800.000 |
38 |
Regularizarea văilor Agigea si Lazu, judetul
Constanta |
1.500.000 |
39 |
Consolidare dig Mila 23, judetul Tulcea |
300.000 |
40 |
Supraînăltare dig oras Sulina, judetul Tulcea |
2.000.000 |
X
|
DlRECTIA APELOR SiRET |
13465.000 |
|
JUDETUL BACĂU |
|
41 |
Amenajare mal stâng râu Siret la Brad si Cot, comuna
Negri, judetul Bacău, etapa II |
150.000 |
|
JUDETUL IASI |
|
42 |
Reabilitare dig apărare Răchiteni judetul
lasi |
1.200.000 |
43 |
Refacere dig rau Siret la Adjudeni Tămăseni,
judetul Neamt judetul Neamt |
1.100.000 |
|
JUDETUL SUCEAVA |
|
44 |
Amenajare albie pârâu Solonet si afluenti în comuna
Cacica, judetul Suceava |
1.000.000 |
45 |
Amenajare albie pârâu Saca, Clit si afluenti în comuna
Arbore, judetul Suceava |
1.100.000 |
46 |
Amenajare albie râu Suceava în zona localitătii
Domesti, jud. Suceava |
1.100.000 |
47 |
Amenajare albie pârâu Horodnic la Horodnicu de Sus,
judetul Suceava |
690.000 |
48 |
Regularizare în regim barat pârâu Toplita si Horodnic
la Horodnic de Sus, baraj 1 si baraj 2, judetul Suceava |
800.000 |
49 |
Amenajare albie pârâu Bucovăt si afluenti la
Păltinoasa, judetul Suceava |
1.225.000 |
50 |
Amenajare pârâu Solonet la Pârtestii de Jos, judetul
Suceava |
1.550.000 |
51 |
Amenajare albie pârâu Gemenea la Stulplcani, judetul
Suceava |
1.000.000 |
52 |
Amenajare albie pârâu Remezeu, pârâu Caliuha si pârâu
Slatina la Vicovu de Jos, judetul Suceava |
1.200.000 |
53 |
Amenajare pârâu Voitinel si afluenti la Voitinel
judetul Suceava |
1.350.000 |
privind transmiterea unor drumuri forestiere si a terenurilor aferente
acestora din domeniul public
al statului si din administrarea Regiei Nationale a Pădurilor -
Romsilva în domeniul public al comunei Satu Mare si în administrarea
Consiliului Local al Comunei Satu Mare, judetul Harghita
În temeiul art. 108 din Constitutia României,
republicată, al art. 4 alin. (3) din Ordonanta Guvernului nr. 96/1998
privind reglementarea regimului silvic si administrarea fondului forestier
national, republicată, cu modificările si completările
ulterioare, precum si al art. 9 alin. (1) si al art. 12 alin. (1) si (2) din
Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică si regimul juridic al
acesteia, cu modificările si completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1.
- Se aprobă transmiterea unor drumuri forestiere, având datele de
identificare prevăzute în anexa nr. 1, din domeniul public al statului si
din administrarea Regiei Nationale a Pădurilor - Romsilva în domeniul
public al comunei Satu Mare si în administrarea Consiliului Local al Comunei
Satu Mare, judetul Harghita.
Art. 2.
- (1) Se aprobă transmiterea terenurilor aferente drumurilor forestiere
prevăzute la art. 1, având datele de identificare prevăzute în anexa
nr. 2, din domeniul public al statului si din administrarea Regiei Nationale a
Pădurilor - Romsilva în domeniul public al comunei Satu Mare si în
administrarea Consiliului Local al Comunei Satu Mare, judetul Harghita.
(2) Pentru terenurile forestiere prevăzute la alin.
(1) Consiliul Local al Comunei Satu Mare asigură administrarea acestora cu
respectarea regimului silvic, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
Art. 3.
- Predarea-preluarea drumurilor forestiere prevăzute la art. 1 si a
terenurilor aferente acestora prevăzute la art. 2 se face pe bază de
protocol încheiat între părtile interesate, în termen de 30 de zile de la
data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
Art. 4.
- Anexele nr. 1 si 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul agriculturii, pădurilor si
dezvoltării rurale,
Gheorghe Flutur
Ministrul administratiei si internelor,
Vasile Blaga
Ministrul finantelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu
Bucuresti, 18 octombrie 2006.
Nr. 1.457.
ANEXA Nr. 1
DATELE DE IDENTIFICARE
a
drumurilor forestiere care se transmit
din domeniul public al statului si din administrarea Regiei Nationale a
Pădurilor - Romsilva în domeniul public al comunei Satu Mare si în
administrarea Consiliului Local al Comunei Satu Mare, judetul Harghita
Nr crt |
Denumirea drumului |
Ocolul silvic |
Amplasament |
Cod de clasificare |
Lungimea (km) |
Suprafata (ha) |
Nr. inventar |
Valoarea de inventar (lei) |
Valoarea amortizată (lei) |
Anul dării
în folosintă |
Suprafafa deservită |
||||
UP |
ua |
DSM Miercurea-Ciuc |
M.F.P. |
R.N.P. |
M.F.P. |
Stat (ha) |
Privat (ha) |
||||||||
1. |
Brădesti |
Homorod |
VII |
130 D |
1.3.7.4 |
8.30 |
6,5 |
3,7 |
20928 |
5769 |
20.576 |
955 |
1968 |
0,8 |
410,4 |
2. |
Brădesti Mari |
Homorod |
VII |
130 D |
1.3.7.4 |
8.30 |
3,1 |
1,9 |
20929 |
5770 |
24.283 |
14.957 |
1973 1985 |
|
184,4 |
3. |
Lupului |
Homorod |
VII |
133 D |
1.3.7.4 |
8.30 |
2,5 |
0,9 |
20947 |
5788 |
36.923 |
12.870 |
|
|
209,4 |
|
TOTAL: |
12,1 |
6,5 |
|
|
81.782 |
28.782 |
|
0,8 |
804,2 |
ANEXA Nr. 2
DATELE DE IDENTIFICARE
a terenurilor forestiere aferente drumurilor forestiere
care se transmit din domeniul public al statului si din administrarea Regiei
Nationale a Pădurilor - Romsilva în domeniul public al comunei Satu Mare
si în administrarea Consiliului Local al Comunei Satu Mare, judetul Harghita
Nr. crt. |
Terenul aferent drumului forestier |
Ocolul silvic |
Cod de clasificare M.F.P. |
Lungimea (km) |
Suprafata (ha) |
Nr. inventar M.F.P. |
1. |
Brădesti |
Homorod |
8.04.02 |
6,5 |
3,7 |
1364 |
2. |
Brădesti Mari |
Homorod |
8.04.02 |
3,1 |
1,9 |
1364 |
3. |
Lupului |
Homorod |
8.04.02 |
2,5 |
0,9 |
1364 |
TOTAL: |
12,1 |
6,5 |
|
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind transmiterea unor drumuri forestiere si a terenurilor aferente
acestora din domeniul public al statului si din administrarea Regiei Nationale
a Pădurilor - Romsilva în domeniul public al unor unităti
administrâtiv-teritoriale din judetul Covasna si în administrarea consiliilor
locale ale acestora
În temeiul art. 108 din Constitutia României,
republicată, al art. 4 alin. (3) din Ordonanta Guvernului nr. 96/1998
privind reglementarea regimului silvic si administrarea fondului forestier
national, republicată, cu modificările si completările
ulterioare, precum si al art. 9 alin. (1) si al art. 12 alin. (1) si (2) din
Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică si regimul juridic al
acesteia, cu modificările si completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1.
- Se aprobă transmiterea drumurilor forestiere, având datele de
identificare prevăzute în anexa nr. 1, din domeniul public al statului si
din administrarea Regiei Nationale a Pădurilor - Romsilva în domeniul
public al unor unităti administrâtiv-teritoriale din judetul Covasna si în
administrarea consiliilor locale ale acestora.
Art. 2.
- (1) Se aprobă transmiterea terenurilor aferente drumurilor forestiere
prevăzute la art. 1, având datele de identificare prevăzute în anexa
nr. 2, din domeniul public al statului si din administrarea Regiei Nationale a
Pădurilor - Romsilva în domeniul public al unor unităti
administrativ-teritoriale din judetul Covasna si în administrarea consiliilor
locale ale acestora.
(2) Pentru terenurile forestiere prevăzute la alin.
(1) consiliile locale asigură respectarea regimului silvic.
Art. 3.
- Predarea-preluarea drumurilor forestiere prevăzute la art. 1 si a
terenurilor aferente acestora prevăzute la art. 2 se face pe bază de
protocol încheiat între părtile interesate, în termen de 30 de zile de la
data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
Art. 4.
- Anexele nr. 1 si 2*) fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul agriculturii, pădurilor si
dezvoltării rurale,
Gheorghe Flutur
Ministrul administratiei si internelor,
Vasile Blaga
Ministrul finantelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu
Bucuresti, 18 octombrie 2006.
Nr. 1.458.
ANEXA Nr. 1
DATELE DE IDENTIFICARE
a drumurilor forestiere care se transmit din domeniul
public al statului si din administrarea Regiei Nationale a Pădurilor -
Romsilva în domeniul public al unor unităti administrativ-teritoriale din
judetul Covasna si în administrarea consiliilor locale ale acestora
Denumirea si locul unde este
situat bunul imobil |
Persoana juridică de la care se transmite bunul imobil |
Persoana juridică la care se transmite bunul imobil |
Numărul de inventar la Regia Natională a Pădurilor -Romsilva |
Codul de clasificare |
Indicativul drumului
în amenajament |
Lungimea (km) |
Valoarea de inventar (lei RON) |
Numărul de
inventar M.F.P. |
Drumul forestier Iarăs |
Domeniul public al statului si din administrarea Regiei Nationale a Pădurilor - Romsilva |
Domeniul public al comunei Hăghig si în administrarea Consiliului local al comunei Hăghig, judetul Covasna |
21329 |
1.3.7.4 |
FE001 |
4,0 |
49685 |
10096 |
Drumul forestier Cutitul Mic |
Domeniul public al statului si din administrarea Regiei Nationale a Pădurilor - Romsilva |
Domeniul public al comunei Hăghig si în administrarea Consiliului local al comunei Hăghig, judetul Covasna |
21328 |
1.3.7.4 |
FE002 |
1,1 |
10687 |
10095 (partial) |
Drumul forestier Pârâul Ursului |
Domeniul public al statului si din administrarea Regiei Nationale a Pădurilor - Romsilva |
Domeniul public al comunei Hăghig si în administrarea Consiliului local al comunei Hăghig, judetul Covasna |
21326 |
1.3.7.4 |
FE004 |
1,4 |
41779 |
10093 |
Drumul forestier Valea Mare
Lisnău |
Domeniul public al statului si din administrarea Regiei Nationale a Pădurilor - Romsilva |
Domeniul public al comunei Ozun si în administrarea Consiliului local ai comunei Ozun, judetul Covasna |
21294 |
1.3.7.4 |
FE039 FE042 |
2,5 |
7143 |
10061 |
Drumul forestier Fintinei |
Domeniul public al statului si din administrarea Regiei Nationale a Pădurilor - Romsilva |
Domeniul public al comunei Ozun si în administrarea Consiliului local al comunei Ozun, judetul Covasna |
21295 |
1.3.7.4 |
FE040 |
0,9 |
5473 |
10062 |
Drumul forestier Lisnău Vale |
Domeniul public al statului si din administrarea Regiei Nationale a Pădurilor - Romsilva |
Domeniul public al comunei Ozun si în administrarea Consiliului local al comunei Ozun, judetul Covasna |
21296 |
1.3.7.4 |
FE041 |
4,8 |
234816 |
10063 |
Drumul forestier Pr. Alunis-VI. Mare-Facuti |
Domeniul public al statului si din administrarea Regiei Nationale a Pădurilor - Romsilva |
Domeniul public al comunei Valea Crisului si în administrarea Consiliului local al comunei Valea Crisului, judetul Covasna |
21313 |
1.3.7.4 |
FE019 FE021 |
4,0 |
39368 |
10080 |
Drumul forestier Pr. Scurt-VI. Crisului |
Domeniul public al statului si din administrarea Regiei Nationale a Pădurilor - Romsilva |
Domeniul public al comunei Valea Crisului si în administrarea Consiliului local al comunei Valea Crisului, judetul Covasna |
21314 |
1.3.7.4 |
FE020 |
1,6 |
17333 |
10081 |
ANEXA Nr. 2
DATELE DE IDENTIFICARE
a terenurilor aferente drumurilor forestiere care se
transmit din domeniul public al statului si din administrarea Regiei Nationale
a Pădurilor - Romsilva în domeniul public al unor unităti
administrativ-teritoriale din judetul Covasna si în administrarea consiliilor
locale ale acestora
Amplasamentul terenului |
Persoana juridică de la care se transmite terenul |
Persoana juridica la care se
transmite terenul |
Localizarea terenului în
amenajamentul silvic/ Dimensiunile terenului |
Suprafata terenului (mp) |
Numărul de Inventar al M.F.P Cod de clasificare |
Judetul Covasna
comuna Hăghig |
Domeniul public al
statului
si din administrarea
Regiei
Nationale a
Pădurilor - Romsilva |
Domeniul public al
comunei
Hăghig si în
administrarea
Consiliului local al
comunei
Hăghig, judetul Covasna |
Ocolul Silvic
Sugas U.P.I; u.a. 287D Drum forestier Iarăs Lungime = 4.000 m |
24000 |
1364 (partial) 8.04.02 |
Judetul Covasna comuna Hăghig |
Domeniul public al
statului
si din administrarea
Regiei
Nationale a
Pădurilor - Romsilva |
Domeniul public al
comunei
Hăghig si în
administrarea
Consiliului local al
comunei
Hăghig, judetul
Covasna |
Ocolul Silvic
Sugas U.P.I; u.a. 288D Drum forestier Cutitul Mic Lungime = 1.100 m |
7000 partial |
1364 (partial) 8.04.02 |
Judetul Covasna comuna Hăghig |
Domeniul public al
statului
si din administrarea
Regiei
Nationale a
Pădurilor - Romsilva |
Domeniul public al
comunei
Hăghig si în
administrarea
Consiliului local al
comunei
Hăghig, judetul
Covasna |
Ocolul Silvic
Sugas U.P.I;u.a. 290D Drum forestier Pr. Ursului Lungime = 1.400 m |
8000 |
1364 (partial) 8.04.02 |
Judetul Covasna comuna Ozun |
Domeniul public al
statului
si din administrarea
Regiei
Nationale a
Pădurilor - Romsilva |
Domeniul public al comunei Ozun si în administrarea Consiliului local al comunei Ozun, judetul Covasna |
Ocolul Silvic
Sugas U.P.VII;u.a. 89D, 92D Drum forestier Valea Mare-Lisnău Lungime =
2.500 m |
15000 |
1364 (partial) 8.04.02 |
Judetul Covasna comuna Ozun |
Domeniul public al
statului
si din administrarea
Regiei
Nationale a
Pădurilor - Romsilva |
Domeniul public al comunei Ozun si în administrarea Consiliului local al comunei Ozun, judetul Covasna |
Ocolul Silvic Sugas U.P.VII; u.a. 90D Drum forestier
Fintinei Lungime = 900 m |
6000 |
1364 (partial) 8.04.02 |
Judetul Covasna comuna Ozun |
Domeniul public al
statului
si din administrarea
Regiei
Nationale a
Pădurilor - Romsilva |
Domeniul public al comunei Ozun si în administrarea Consiliului local al comunei Ozun,judetul Covasna |
Ocolul Silvic Sugas U.P.VII; u.a. 91D Drum forestier
Lisnău Vale Lungime = 4.800 m |
29000 |
1364 (partial) 8.04.02 |
Judetul Covasna comuna Valea Crisului |
Domeniul public al
statului
si din administrarea
Regiei
Nationale a
Pădurilor - Romsilva |
Domeniul public al
comunei Valea Crisului si în administrarea Consiliului local al comunei Valea Crisului, judetul Covasna |
Ocolul Silvic
Sugas
U.P.IV;u.a.321D,323D Drum forestier Pr.Alunis-VI.Mare- Facuti Lungime = 4.000 m |
24000 |
1364 (partial) 8.04.02 |
Judetul Covasna comuna Valea Crisului |
Domeniul public al
statului
si din administrarea
Regiei
Nationale a
Pădurilor - Romsilva |
Domeniul public al
comunei Valea Crisului si în administrarea Consiliului local al comunei Valea Crisului, judetul Covasna |
Ocolul Silvic Sugas U.P. IV; u.a. 322D Drum forestier Pr. Scurt-VI. Crisului Lungime = 1.600 m |
10000 |
1364 (partial) 8.04.02 |
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind trecerea unor constructii aflate în administrarea Ministerului
Administratiei si Internelor
din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia
În temeiul art. 108 din Constitutia României,
republicată, al art. 10 alin. (2) din Legea nr. 213/1998 privind
proprietatea publică si regimul juridic al acesteia, cu modificările
si completările ulterioare, si al art. 2 din Ordonanta Guvernului nr.
112/2000 pentru reglementarea procesului de scoatere din functiune, casare si
valorificare a activelor corporale care alcătuiesc domeniul public al
statului si al unitătilor administrativ-teritoriale, aprobată prin
Legea nr. 246/2001,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1.
- Se aprobă trecerea din domeniul public al statului în domeniul privat al
acestuia a unor constructii aflate în administrarea Ministerului Administratiei
si Internelor, situate în municipiul Bucuresti, sos. Stefan cel Mare nr. 7-9,
sectorul 2, identificate potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta
hotărâre.
Art. 2.
- Trecerea în domeniul privat al statului a constructiilor prevăzute la
art. 1 se face în vederea scoaterii din functiune si demolării acestora.
Art. 3.
- După scoaterea din functiune si demolarea constructiilor prevăzute
la art. 1, Ministerul Administratiei si Internelor îsi va actualiza în mod
corespunzător datele din evidenta cantitativ-valorică.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul administratiei si internelor,
Vasile Blaga
Ministrul finantelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu
Bucuresti, 18 octombrie 2006.
Nr. 1.459.
ANEXA
DATELE DE IDENTIFICARE
a constructiilor aflate în administrarea Ministerului
Administratiei si Internelor, care trec din domeniul public al statului în
domeniul privat al acestuia
Adresa imobilului |
Persoana juridică în a cărei administrare se află imobilul |
Caracteristicile constructiilor care trec în domeniul
privat al statului |
Numărul de înregistrare la M.F.P. |
Municipiul Bucuresti, sos. Stefan cel
Mare nr. 7-9, sectorul 2 |
Ministerul Administratiei si Internelor |
Pavilion Sală jocuri
- suprafata construită = 1.588,99 m2 - valoarea contabilă = 3.031.851,50 lei Pavilion Centrală
termică si cos - suprafata
construită = 91,66 m2 - valoarea
contabilă = 196.796,80 lei Pavilion Depozit - suprafata
construită = 164,11 m2 - valoarea
contabilă = 416,18 lei |
35328 (partial) |
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind suplimentarea bugetului Ministerului Economiei si Comertului din
Fondul de rezervă bugetară la dispozitia Guvernului, prevăzut în
bugetul de stat pe anul 2006
În temeiul art. 108 din
Constitutia României, republicată, si al art. 30 alin. (2) din Legea nr.
500/2002 privind finantele publice, cu modificările ulterioare, precum si
al art. 11 lit. a) din Legea bugetului de stat pe anul 2006 nr. 379/2005, cu
modificările si completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se
aprobă suplimentarea bugetului Ministerului Economiei si Comertului pe
anul 2006, cu suma de 15.000 mii lei din Fondul de rezervă bugetară
la dispozitia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2006, la
capitolul 81.01 „Combustibili si energie”, titlul 55 „Alte transferuri”, în
vederea asigurării fondurilor necesare modernizării procesului de productie
pentru mentinerea unui nivel de productie de 3,5 milioane tone/an la Compania
Natională a Huilei - S.A.
Art. 2.
- Se autorizează Ministerul Finantelor Publice, la cererea ordonatorului
principal de credite, să introducă modificările prevăzute
la art. 1 în structura bugetului de stat si în volumul si structura bugetului
Ministerului Economiei si Comertului pe anul 2006.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul economiei si comertului,
Codrut loan Seres
Ministrul finantelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu
Bucuresti, 18 octombrie 2006.
Nr. 1.462.
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind utilizarea sumelor încasate din privatizare pentru transmiterea cu
plată a imobilului „Palatul CEC”, cu terenul aferent, din patrimoniul
Casei de Economii si Consemnatiuni C.E.C. - S.A. în domeniul public al
municipiului Bucuresti si în administrarea Consiliului General al Municipiului
Bucuresti
În temeiul art. 108 din
Constitutia României, republicată, si al art. 1 din Ordonanta de
urgentă a Guvernului nr. 111/2003 privind utilizarea veniturilor din
privatizare si din valorificarea activelor bancare neperformante, aprobată
cu modificări prin Legea nr. 48/2005,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1.
- (1) În limita sumei de 17,787 milioane euro, disponibilitătile în
valută gestionate de Ministerul Finantelor Publice, încasate potrivit
prevederilor art. 1 din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 111/2003
privind utilizarea veniturilor din privatizare si din valorificarea activelor
bancare neperformante, aprobată cu modificări prin Legea nr. 48/2005,
se utilizează pentru transmiterea cu plată, din patrimoniul Casei de
Economii si Consemnatiuni C.E.C. - S.A. în domeniul public al municipiului
Bucuresti si în administrarea Consiliului General al Municipiului Bucuresti, a
imobilului „Palatul CEC”, cu terenul aferent, situat în municipiul Bucuresti,
Calea Victoriei nr. 13, sectorul 3, având datele de identificare prevăzute
în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2) Imobilul prevăzut la alin. (1) va avea
destinatia de muzeu de istorie si artă al municipiului Bucuresti.
Art. 2.
- (1) Termenii si conditiile transmiterii imobilului, cu terenul aferent,
prevăzute la art. 1, se vor stabili printr-un protocol încheiat între
municipiul Bucuresti, pe de o parte, si Casa de Economii si Consemnatiuni
C.E.C. - S.A., pe de altă parte.
(2) Suma de plată pentru imobilul si terenul
aferent, prevăzute la art. 1, se va stabili prin negociere între cele
două părti.
Art. 3. - (1) În baza notificării Consiliului General al Municipiului
Bucuresti privind suma necesară transmiterii cu plată a imobilului
„Palatul CEC”, cu terenul aferent, stabilită prin protocolul mentionat la
art. 2, care nu va depăsi suma mentionată la art. 1, precum si a
hotărârii de aprobare a transmiterii unui teren, la schimb, pentru
construirea viitorului sediu al Casei de Economii si Consemnatiuni C.E.C. -
S.A., în termen de 5 zile lucrătoare, Ministerul Finantelor Publice
virează suma solicitată în contul de valută al municipiului
Bucuresti.
(2) Cu echivalentul în lei al sumei în valută
prevăzute la alin. (1) se suplimentează veniturile si cheltuielile
bugetului local al municipiului Bucuresti, iar suma în valută se va
utiliza potrivit destinatiei prevăzute la art. 1.
(3) Reflectarea operatiunii prevăzute la alin. (2)
în executia de casă a bugetului local al municipiului Bucuresti,
derulată prin conturile deschise la Trezoreria Statului, se va efectua
conform precizărilor emise de Ministerul Finantelor Publice în termen de
10 zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotărâri.
Art. 4.
- Imobilul prevăzut la art. 1 îsi va păstra numele de „Palatul CEC”
pentru o perioadă de 20 de ani de la data încheierii tranzactiei pentru
vânzarea pachetului majoritar de actiuni. Pentru aceeasi perioadă, Casa de
Economii si Consemnatiuni C.E.C. - S.A. îsi va păstra dreptul asupra
imaginii „Palatului CEC”, având dreptul de a înregistra o marcă
comercială care include o siglă ce încorporează o reprezentare
vizuală a „Palatului CEC”.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul finantelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu
Ministrul administratiei si internelor,
Vasile Blaga
Bucuresti, 18 octombrie 2006.
Nr. 1.465.
ANEXĂ
DATELE DE IDENTIFICARE
a imobilului si terenului aferent care se transmit, cu
plată, din patrimoniul Casei de Economii si Consemnatiuni C.E.C. - S.A. în
domeniul public al municipiului Bucuresti si în administrarea Consiliului
General al Municipiului Bucuresti
Adresa imobilului care se transmite |
Persoana juridica de la care se transmite imobilul |
Persoana juridica la care se transmite imobilul |
Caracteristicile tehnice ale imobilului |
Municipiul Bucuresti, Calea Victoriei nr. 13, sectorul 3, „Palatul CEC”- imobil - teren aferent |
Casa de Economii
si Consemnatiuni C.E.C. - S.A. |
Consiliul General
al Municipiului Bucuresti |
Constructie: Suprafata construită = 10.674,90 m2 Utilităti,
apă, canalizare, instalatie termică, instalatie electrică,
PSI, telefonie, cablare Suprafata =
5.740,00 m2 |
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI
PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
privind completarea Ordinului ministrului de stat, ministrul finantelor,
nr. 1.801/1995, cu modificările si completările ulterioare
În temeiul prevederilor
art. 11 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 208/2005 privind
organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice si a Agentiei
Nationale de Administrare Fiscală, cu modificările si
completările ulterioare, ale pct. 6 din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului
de stat, ministrul finantelor, nr. 1.801/1995, cu modificările si
completările ulterioare, si ale art. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 7/1995
privind stabilirea unor formulare tipizate din domeniul financiar,
republicată,
având în vedere dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind
regimul juridic al contraventiilor, aprobată si modificată prin Legea
nr. 180/2002, cu modificările si completările ulterioare,
ministrul finantelor
publice emite următorul
ordin:
Art. I. - Ordinul ministrului de stat, ministrul finantelor,
nr. 1.801/1995, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.
268 si 268 bis din 20 noiembrie 1995, cu modificările si completările
ulterioare, se completează după cum urmează: 1. Anexa nr. 1a) se
completează cu pozitia continând formularul „Proces-verbal de constatare
si sanctionare a contraventiilor”, cod 14.13.22.99/4. 2. Anexa nr. 1b) se completează cu formularul
„Proces-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor”, cod
14.13.22.99/4, prevăzut în anexa nr. 1 care face parte integrantă din
prezentul ordin.
Art. II. - Caracteristicile de
tipărire, modul de difuzare, de utilizare si de păstrare a
formularului „Proces-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor”,
cod 14.13.22.99/4, sunt prezentate în anexa nr. 2 care face parte
integrantă din prezentul ordin.
Art. III. - Formularul „Proces-verbal de constatare si sanctionare
a contraventiilor”, cod 14.13.22.99/4, se utilizează în activitatea de
verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a
contractelor de achizitie publică, a contractelor de concesiune de
lucrări publice si a contractelor de concesiuni de servicii.
Art. IV. -
Unitatea pentru Coordonarea si Verificarea Achizitiilor Publice,
compartimentele teritoriale de verificare a achizitiilor publice, Directia
generală de gestiune a impozitelor si contributiilor, Directia
generală investitii, achizitii publice si servicii interne, directiile
generale ale finantelor publice judetene si, respectiv, a municipiului
Bucuresti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. V.
- Prezentul ordin va fi
publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul finantelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu
Bucuresti, 12 octombrie 2006.
Nr. 1.679.
ANEXA Nr. 1
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
Seria ........../.............
Unitatea pentru Coordonarea si Verificarea Achizitiilor Publice
Nr.............................
Directia Generală a Finantelor Publice a Judetului ..................
Compartimentul pentru verificarea achizitiilor publice
de constatare si sanctionare a contraventiilor
încheiat astăzi.............................. luna
................... anul ........... locul
..................................................
Subsemnatii:
.......................................................................................................................................................................,. (numele si prenumele), în calitate de observatori desemnati pentru verificarea
aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractului
....................................., având functia de
..................................., în temeiul prevederilor Ordonantei de
urgentă a Guvernului nr. 30/2006 privind functia de verificare a
aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de
achizitie publică, în baza Legitimatiei nr................ si a Ordinului
de serviciu nr. .../..., am constatat următoarele:
Fapta de mai sus constituie contraventie
prevăzută în Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 30/2006 la
art............ alin............. lit............. si se sanctionează
conform art........... alin.......... lit............ din acelasi act normativ
cu amendă de la .................. lei la ....................... lei. De
săvârsirea acestei fapte se face vinovată autoritatea
contractantă ..............................,
C.U.I..............................., cu sediul în
...............................................,
str..........................................., nr..............,
reprezentată de ............................., în calitate de
.........................................., legitimat cu B.l./C.l. seria
........., nr...................,
C.N.P..........................................., cu domiciliul în localitatea
............................................., str.........................................................,
nr............., bl......, sc ........., et........, ap........,
judetul/sectorul ..........................................
Fată de contraventia săvârsită se
aplică contravenientului ................................. o amendă
de .......................... lei.
Alte mentiuni
.....................................................................................................................................................................
(obiectiuni ale
contravenientului)
Amenda a fost achitată cu foaia de
vărsământ/chitanta seria ............. nr.................. din data
de .......................... sau se va achita la Trezoreria finantelor publice
............................................... în contul
nr......................................... iar o copie de pe chitantă se
va depune sau se va transmite prin postă, recomandat, în termen de 15 zile
de la data comunicării procesului-verbal de constatare si sanctionare a
contraventiilor la adresa:
............................................................. (adresa organului din care face parte observatorul
desemnat)
Prezentul proces-verbal constituie si înstiintare de
plata.
împotriva procesului-verbal de constatare a contraventiei
si de aplicare a sanctiunii se poate face plângere în termen de 15 zile de la
data înmânării sau comunicării acestuia.
Plângerea împreună cu procesul-verbal se depun la
...................................................................................................
(organul din care face
parte observatorul desemnat)
Prezentul proces-verbal s-a întocmit în 3 exemplare, din
care exemplarul 2 s-a predat contravenientului, azi.........................................
Observatori, ..................................……… |
Contravenient, Reprezentant legal al autoritătii contractante ..................................……… |
Martor, ....................................................... (date complete privind identitatea) |
ANEXA Nr. 2
CARACTERISTICILE
DE TIPĂRIRE,
modul de difuzare, de utilizare si de păstrare a
formularului „Proces-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor”,
cod 14.13.22.99/4
1. Denumire: Proces-verbal de constatare si sanctionare a
contraventiilor
2. Cod: 14.13.22.99/4
3. Format: A4/t2; se va tipări în carnete de 150 de
file (50 de seturi într-un carnet).
4. Caracteristici de tipărire:
- se tipăreste pe hârtie autocopiativă;
- este înseriat si numerotat începând cu seria A/200 nr.
0.000.001.
5. Se difuzează: gratuit.
6. Se utilizează: la constatarea unor fapte de care
se face vinovată autoritatea contractantă si la stabilirea
sanctiunilor prevăzute de Ordonanta de urgentă a Guvernului nr.
30/2006 privind functia de verificare a aspectelor procedurale aferente
procesului de atribuire a contractelor de achizitie publică.
7. Se întocmeste: în 3 exemplare, de observatorii
desemnati de Unitatea pentru Coordonarea si Verificarea Achizitiilor Publice:
original (culoare neagră), două copii (culoare rosie si verde).
8. Circulă:
- exemplarul 1 (culoare neagră), la organul fiscal
cu atributii în executarea contraventiei;
- exemplarul 2 (culoare rosie), la autoritatea
contractantă sanctionată;
- exemplarul 3 (culoare verde), la Unitatea pentru
Coordonarea si Verificarea Achizitiilor Publice sau structurile teritoriale ale
acesteia, care au constatat contraventia.
9. Se arhivează:
- exemplarul 1, la dosarul fiscal al autoritătii
contractante.