MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul 174 (XVIII) - Nr. 624 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE
ACTE Miercuri, 19 iulie 2006
SUMAR
LEGI SI DECRETE
317. – Lege privind aprobarea
Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 33/2006 pentru modificarea si
completarea Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal
954. – Decret pentru
promulgarea Legii privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 33/2006
pentru modificarea si completarea Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal
318. – Lege pentru
prorogarea termenului prevăzut la art. 1 din Ordonanta de urgentă a Guvernului
nr. 168/2005 privind aprobarea scoaterii din rezerva de stat, sub formă de
împrumut, a unor cantităti de combustibil pentru Societatea Comercială de
Producere a Energiei Electrice si Termice “Termoelectrica“ – S.A., filialele
sale, complexurile energetice Craiova, Rovinari si Turceni, Regia Autonomă pentru
Activităti Nucleare – Sucursala “ROMAG-TERMO“ si centralele termice si
electrice de termoficare aflate în administrarea consiliilor judetene si locale
955. – Decret privind
promulgarea Legii pentru prorogarea termenului prevăzut la art. 1 din Ordonanta
de urgentă a Guvernului nr. 168/2005 privind aprobarea scoaterii din rezerva de
stat, sub formă de împrumut, a unor cantităti de combustibil pentru Societatea
Comercială de Producere a Energiei Electrice si Termice “Termoelectrica“ –
S.A., filialele sale, complexurile energetice Craiova, Rovinari si Turceni,
Regia Autonomă pentru Activităti Nucleare – Sucursala “ROMAG-TERMO“ si
centralele termice si electrice de termoficare aflate în administrarea
consiliilor judetene si locale
323. – Lege pentru
aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 3/2006 privind cresterile salariale ce se
vor acorda în anul 2006 personalului bugetar salarizat potrivit Ordonantei de
urgentă a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de
bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar si personalului
salarizat potrivit anexelor nr. II si III la Legea nr. 154/1998 privind
sistemul de stabilire a salariilor de bază în sectorul bugetar si a
indemnizatiilor pentru persoane care ocupă functii de demnitate publică
960. – Decret privind
promulgarea Legii pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 3/2006 privind
cresterile salariale ce se vor acorda în anul 2006 personalului bugetar salarizat
potrivit Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de
stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul
bugetar si personalului salarizat potrivit anexelor nr. II si III la Legea nr.
154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sectorul bugetar
si a indemnizatiilor pentru persoane care ocupă functii de demnitate publică
326. – Lege privind
aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 10/2006 pentru modificarea si completarea
Legii nr. 218/2005 privind stimularea absorbtiei fondurilor SAPARD prin
preluarea riscului de către fondurile de garantare
963. – Decret pentru
promulgarea Legii privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 10/2006 pentru modificarea
si completarea Legii nr. 218/2005 privind stimularea absorbtiei fondurilor
SAPARD prin preluarea riscului de către fondurile de garantare
327. – Lege privind
salarizarea si alte drepturi ale personalului din serviciile de probatiune
964. – Decret pentru
promulgarea Legii privind salarizarea si alte drepturi ale personalului din
serviciile de probatiune
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
908. – Hotărâre privind
transmiterea unei părti dintr-un imobil, proprietate publică a statului, din
administrarea Ministerului Administratiei si Internelor – Agentia Natională de
Cadastru si Publicitate Imobiliară în administrarea Ministerului Agriculturii,
Pădurilor si Dezvoltării Rurale – Directia pentru Agricultură si Dezvoltare
Rurală a Judetului Dâmbovita
911. – Hotărâre
privind transmiterea unor imobile din domeniul public al statului si din
administrarea Ministerului Apărării Nationale în domeniul public al
municipiului Deva si în administrarea Consiliului Local al Municipiului Deva,
judetul Hunedoara
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE
ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
492. – Ordin al
ministrului economiei si comertului pentru aprobarea Contractului de concesiune
nr. 10 din 10 octombrie 2005 a serviciului de distributie a energiei electrice
în zona VII
7.614. – Ordin al vicepresedintelui
Agentiei Nationale de Administrare Fiscală privind încetarea aplicabilitătii
Ordinului vicepresedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscală nr.
7.591/2005 privind formalitătile vamale de import pentru mărfurile perisabile
cuprinse în cap. 6, 7 si 8 din Tariful vamal de import al României,
transportate pe cale rutieră, destinate să fie vămuite în municipiul Bucuresti
sau în judetul Ilfov
7.615. – Ordin al
vicepresedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscală pentru
implementarea Amendamentului nr. 26 la Conventia vamală relativă la transportul
international al mărfurilor sub acoperirea carnetelor TIR (Conventia TIR),
întocmită la Geneva la 14 noiembrie 1975
LEGI SI DECRETE
PARLAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
privind aprobarea Ordonantei de urgentă a
Guvernului nr. 33/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 571/2003
privind Codul fiscal
Parlamentul României adoptă prezenta lege.
Articol unic. – Se aprobă Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 33
din 19 aprilie 2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.
571/2003 privind Codul fiscal, publicată în Monitorul Oficial al României,
Partea I, nr. 374 din 2 mai 2006, cu următoarea modificare:
– La articolul I punctul 2, articolul
1581 va avea următorul cuprins:
“Registrul persoanelor impozabile
înregistrate ca plătitori de taxă pe valoarea adăugată
Art. 1581. –
Ministerul Finantelor Publice – Agentia Natională de Administrare Fiscală va
lua măsuri pentru crearea unei baze de date electronice, care să contină
informatii asupra tranzactiilor desfăsurate de persoanele impozabile
înregistrate ca plătitori de taxă pe valoarea adăugată, în vederea realizării
schimbului de informatii în domeniul taxei pe valoarea adăugată cu statele
membre ale Uniunii Europene.“
Această lege a fost adoptată de
Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin.
(2) din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR BOGDAN OLTEANU |
PRESEDINTELE SENATULUI NICOLAE VĂCĂROIU |
Bucuresti, 14 iulie 2006.
Nr. 317.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
pentru promulgarea Legii privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului
nr. 33/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 571/2003 privind Codul
fiscal
În
temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art. 100 alin. (1) din Constitutia
României, republicată,
Presedintele României decretează:
Articol unic. – Se promulgă Legea
privind aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr.
33/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.
571/2003 privind Codul fiscal si se dispune publicarea acestei legi în
Monitorul Oficial al României, Partea I.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
Bucuresti, 13 iulie 2006.
Nr. 954.
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
pentru prorogarea termenului prevăzut la art. 1 din Ordonanta de urgentă
a Guvernului nr. 168/2005 privind aprobarea scoaterii din rezerva de stat, sub
formă de împrumut, a unor cantităti de combustibil pentru Societatea Comercială
de Producere a Energiei Electrice si Termice “Termoelectrica“ – S.A., filialele
sale, complexurile energetice Craiova, Rovinari si Turceni, Regia Autonomă
pentru Activităti Nucleare – Sucursala “ROMAG-TERMO“ si centralele termice si
electrice de termoficare aflate în administrarea consiliilor judetene si locale
Parlamentul României adoptă prezenta lege.
Articol unic. – Termenul prevăzut la art. 1 din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr.
168/2005 privind aprobarea scoaterii din rezerva de stat, sub formă de
împrumut, a unor cantităti de combustibil pentru Societatea Comercială de
Producere a Energiei Electrice si Termice “Termoelectrica“ – S.A., filialele
sale, complexurile energetice Craiova, Rovinari si Turceni, Regia Autonomă
pentru Activităti Nucleare – Sucursala “ROMAG-TERMO“ si centralele termice si
electrice de termoficare aflate în administrarea consiliilor judetene si
locale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.110 din 8
decembrie 2005, aprobată prin Legea nr.
76/2006, cu modificările ulterioare, se prorogă până la data de 31
octombrie 2006.
Această lege a fost adoptată de
Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin.
(2) din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR BOGDAN OLTEANU |
PRESEDINTELE SENATULUI NICOLAE VĂCĂROIU |
Bucuresti, 14 iulie 2006.
Nr. 318.
privind promulgarea Legii pentru prorogarea termenului prevăzut la art.
1 din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 168/2005 privind aprobarea
scoaterii din rezerva de stat, sub formă de împrumut, a unor cantităti de
combustibil pentru Societatea Comercială de Producere a Energiei Electrice si
Termice “Termoelectrica“ – S.A., filialele sale, complexurile energetice
Craiova, Rovinari si Turceni, Regia Autonomă pentru Activităti Nucleare –
Sucursala “ROMAG-TERMO“ si centralele termice si electrice de termoficare
aflate în administrarea consiliilor judetene si locale
În
temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art. 100 alin. (1) din Constitutia
României, republicată,
Presedintele României decretează:
Articol unic. – Se promulgă Legea pentru
prorogarea termenului prevăzut la art. 1 din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr.
168/2005 privind aprobarea scoaterii din rezerva de stat, sub formă de
împrumut, a unor cantităti de combustibil pentru Societatea Comercială de Producere
a Energiei Electrice si Termice “Termoelectrica“ – S.A., filialele sale,
complexurile energetice Craiova, Rovinari si Turceni, Regia Autonomă pentru
Activităti Nucleare – Sucursala “ROMAG-TERMO“ si centralele termice si
electrice de termoficare aflate în administrarea consiliilor judetene si locale
si se dispune publicarea acestei legi în Monitorul Oficial al României, Partea
I.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 13 iulie 2006.
Nr. 955.
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 3/2006 privind cresterile
salariale ce se vor acorda în anul 2006 personalului bugetar salarizat potrivit
Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a
salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar si
personalului salarizat potrivit anexelor nr. II si III la Legea nr. 154/1998
privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sectorul bugetar si a
indemnizatiilor pentru persoane care ocupă functii de demnitate publică
Parlamentul României adoptă prezenta lege.
Articol unic. – Se aprobă Ordonanta Guvernului nr.
3 din 12 ianuarie 2006 privind cresterile salariale ce se vor acorda în
anul 2006 personalului bugetar salarizat potrivit Ordonantei de urgentă a
Guvernului nr.
24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru
personalul contractual din sectorul bugetar si personalului salarizat potrivit
anexelor nr. II si III la Legea nr.
154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sectorul
bugetar si a indemnizatiilor pentru persoane care ocupă functii de demnitate
publică, adoptată în temeiul art. 1 pct. X.6 si 7 din Legea nr.
404/2005 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante si publicată în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 59 din 23 ianuarie 2006, cu
următoarele modificări:
1. La articolul 9, alineatul (1) va
avea următorul cuprins:
“Art.9. – (1) În vederea stabilirii
salariului de bază, în termen de 15 zile de la reluarea activitătii, persoanele
angajate în sectorul bugetar, aflate în concediu plătit pentru cresterea si
îngrijirea copilului în vârstă de până la 2 ani, respectiv 3 ani în cazul
copilului cu handicap, potrivit legii, cele care nu au prestat activitate în
ultimele 12 luni, fiind în concediu medical sau în concediu fără plată,
potrivit legii, precum si cele ale căror contracte individuale de muncă sunt
suspendate vor fi evaluate prin examenul de testare a cunostintelor
profesionale, organizat în acest scop de angajator, procedându-se în acelasi
mod ca si în cazul persoanelor angajate prin concurs.“
2. La anexa nr. Ia punctul III,
punctul 5 va avea următorul cuprins:
“5. MINISTERUL SĂNĂTĂTII PUBLICE
Functii specifice din aparatul propriu si din serviciile deconcentrate
Nr. crt. |
Functia |
Nivelul studiilor |
Salariul de bază – lei – |
|
minim |
maxim |
|||
|
a) Functii de executie pe grade profesionale |
|
|
|
1. |
Asistent-sef |
S |
548 |
1.250 |
2. |
Asistent-sef |
SSD |
486 |
1.048 |
|
b) Functii de executie pe trepte profesionale |
|
|
|
3. |
Asistent-sef |
PL |
454 |
918 |
4. |
Asistent-sef |
M |
444 |
843“ |
3. La anexa nr. IV/2a punctul I litera a), numerele curente 1, 2 si 4
vor avea următorul cuprins:
Nr. crt. |
Functia |
Nivelul studiilor |
Salariul de bază – lei – |
|
minim |
maxim |
|||
|
a) Functii de executie pe grade profesionale |
|
|
|
“1. |
Regizor artistic, dirijor, solist (vocal, balet, concertist, instrumentist),
actor, pictor scenograf, consultant artistic, coregraf, concert-maestru*),
artist instrumentist I, dirijor cor, artist liric; |
S |
|
|
|
gradul I A |
|
630 |
1.283 |
|
gradul I |
|
441 |
1.131 |
|
gradul II |
|
434 |
843 |
|
gradul III |
|
426 |
755 |
|
gradul IV |
|
418 |
667 |
|
gradul V |
|
411 |
617 |
|
debutant |
|
391 |
– |
2. |
Maestru (balet-dans, cor, corepetitor), producător delegat, impresar
artistic, regizor scenă (culise); |
S |
|
|
|
gradul I |
|
418 |
931 |
|
gradul II |
|
411 |
780 |
|
gradul III |
|
404 |
667 |
...................................................................................................................................................................................... |
||||
4. |
Balerin, dansator, acompaniator, corepetitor, actor mânuitor păpusi,
sculptor păpusi, sufleor teatru, artist plastic, machior, peruchier, montor
imagine, editor imagine; |
S |
|
|
|
gradul I |
|
426 |
718 |
|
gradul II |
|
418 |
655 |
|
gradul III |
|
411 |
617 |
|
debutant |
|
391 |
– |
......................................................................................................................................................................................... |
*) La salarizarea functiei de concert-maestru se utilizează gradele
profesionale I, I A, II si III.“
4. Anexa nr. V/2a va avea următorul cuprins:
“ANEXA Nr. V/2a
(la 01.02.2006)
ALTE FUNCTII COMUNE DIN SECTORUL BUGETAR
Salarii de bază pentru personalul din
activitatea de secretariat-administrativ, gospodărire, întretinere-reparatii si
de deservire1)
Functii de executie pe trepte profesionale
Nr. crt. |
Functia |
Nivelul studiilor |
Salariul de bază – lei – |
|
minim |
maxim |
|||
1. |
Stenodactilograf I A*) |
M |
411 |
561 |
2. |
Stenodactilograf I |
M |
404 |
475 |
3. |
Stenodactilograf II |
M |
395 |
435 |
4. |
Stenodactilograf debutant |
M |
369 |
– |
5. |
Secretar-dactilograf, dactilograf; I A*) |
M |
404 |
527 |
6. |
Secretar-dactilograf, dactilograf; I |
M; G |
395 |
465 |
7. |
Secretar-dactilograf, dactilograf; II |
M; G |
388 |
424 |
8. |
Secretar-dactilograf, dactilograf; debutant |
M; G |
369 |
– |
9. |
Secretar, secretar-dactilograf; I**) |
M; G |
395 |
447 |
10. |
Secretar, secretar-dactilograf; II**) |
M; G |
388 |
407 |
11. |
Secretar, secretar-dactilograf; debutant**) |
M; G |
369 |
– |
12. |
Administrator I |
M |
404 |
566 |
13. |
Administrator II |
M |
395 |
515 |
14. |
Administrator III |
M |
388 |
465 |
15. |
Sef depozit I |
M |
395 |
510 |
16. |
Sef depozit II |
M |
388 |
465 |
17. |
Casier, magaziner; I |
M |
395 |
498 |
18. |
Casier, magaziner; II |
M; G |
388 |
447 |
19. |
Casier, magaziner; debutant |
M; G |
369 |
– |
20. |
Functionar, arhivar; I |
M |
404 |
487 |
21. |
Functionar, arhivar; II |
M |
395 |
447 |
22. |
Functionar, arhivar; III |
M |
388 |
407 |
23. |
Functionar, arhivar; debutant |
M |
369 |
– |
24. |
Sef formatie pază, pompieri |
|
381 |
447 |
25. |
Portar, paznic, pompier, îngrijitor, guard, bufetier, manipulant
bunuri, curier; I |
|
388 |
404 |
26. |
Portar, paznic, pompier, îngrijitor, guard, bufetier, manipulant
bunuri, curier; II |
|
381 |
395 |
27. |
Maistru I |
|
395 |
550 |
28. |
Maistru II |
|
388 |
510 |
29. |
Sofer***) |
|
388 |
651 |
30. |
Muncitor calificat I |
|
426 |
538 |
31. |
Muncitor calificat II |
|
418 |
510 |
32. |
Muncitor calificat III |
|
411 |
475 |
33. |
Muncitor calificat IV |
|
404 |
447 |
34. |
Muncitor calificat V |
|
395 |
412 |
35. |
Muncitor calificat VI |
|
388 |
404 |
36. |
Muncitor necalificat |
|
381 |
395 |
1) Se utilizează în administratia publică si în unitătile
subordonate acesteia, finantate partial sau integral de la bugetul de stat.
*) Se utilizează în ministere si în celelalte institutii centrale ale
administratiei publice.
**) Se utilizează în activitatea de secretariat-administrativ din
unitătile bugetare.
***) Se utilizează în Parlament, în ministere si în celelalte institutii
centrale ale administratiei publice.
NOTĂ:
În unitătile bugetare din subordinea
ministerelor si a celorlalte institutii ale administratiei publice, încadrarea
soferilor se face tinându-se seama si de autovehiculul pe care îl deservesc,
potrivit echivalării categoriilor de calificare cu treptele profesionale,
elaborată de Ministerul Muncii, Solidaritătii Sociale si Familiei.
*
* *
Salariile de bază prevăzute în prezenta
anexă se aplică personalului care a fost salarizat potrivit anexei nr. VIII/2
la Legea nr. 154/1998.“
5. La anexa nr. Ib punctul III,
punctul 5 va avea următorul cuprins:
“5. MINISTERUL SĂNĂTĂTII PUBLICE
Functii specifice din aparatul propriu si din serviciile deconcentrate
Nr. crt. |
Functia |
Nivelul studiilor |
Salariul de bază – lei – |
|
minim |
maxim |
|||
|
a) Functii de executie pe grade profesionale |
|
|
|
1. |
Asistent-sef |
S |
581 |
1.325 |
2. |
Asistent-sef |
SSD |
516 |
1.111 |
|
b) Functii de executie pe trepte profesionale |
|
|
|
3. |
Asistent-sef |
PL |
482 |
974 |
4. |
Asistent-sef |
M |
471 |
894“ |
6. La anexa nr. IV/2b punctul I litera a), numerele curente 1, 2 si 4
vor avea următorul cuprins:
Nr. crt. |
Functia |
Nivelul studiilor |
Salariul de bază – lei – |
|
minim |
maxim |
|||
|
a) Functii de executie pe grade profesionale |
|
|
|
“1. |
Regizor artistic, dirijor, solist (vocal, balet, concertist,
instrumentist), actor, pictor scenograf, consultant artistic, coregraf,
concert-maestru*), artist instrumentist I, dirijor cor, artist liric; |
S |
|
|
gradul I A |
|
668 |
1.360 |
|
gradul I |
|
468 |
1.199 |
|
gradul II |
|
461 |
894 |
|
gradul III |
|
452 |
801 |
|
gradul IV |
|
444 |
708 |
|
gradul V |
|
436 |
655 |
|
debutant |
|
415 |
– |
|
2. |
Maestru (balet-dans, cor, corepetitor), producător delegat, impresar artistic, regizor scenă (culise); |
S |
|
|
gradul I 444 987 |
|
|
|
|
gradul II 436 827 |
|
|
|
|
gradul III 429 708 |
|
|
|
|
|
........................................................................................................................................................................................ |
|||
4. |
Balerin, dansator, acompaniator, corepetitor, actor mânuitor păpusi, sculptor păpusi, sufleor teatru, artist plastic, machior, peruchier, montor imagine, editor imagine; |
S |
|
|
gradul I 452 762 |
|
|
|
|
gradul II 444 695 |
|
|
|
|
gradul III 436 655 |
|
|
|
|
debutant 415 – |
|
|
|
|
|
............................................................................................................................................................................................ |
*) La salarizarea functiei de concert-maestru se utilizează gradele
profesionale I, I A, II si III.“
7. Anexa nr. V/2b va avea următorul cuprins:
“ANEXA Nr. V/2b
(la 01.09.2006)
ALTE FUNCTII COMUNE DIN SECTORUL BUGETAR
Salarii de bază pentru personalul din
activitatea de secretariat-administrativ, gospodărire, întretinere-reparatii si
de deservire1)
Functii de executie pe trepte profesionale
Nr. crt. |
Functia |
Nivelul studiilor |
Salariul de bază – lei – |
|
minim |
maxim |
|||
1. |
Stenodactilograf I A*) |
M |
436 |
595 |
2. |
Stenodactilograf I |
M |
429 |
504 |
3. |
Stenodactilograf II |
M |
419 |
462 |
4. |
Stenodactilograf debutant |
M |
392 |
– |
5. |
Secretar-dactilograf, dactilograf; I A*) |
M |
429 |
559 |
6. |
Secretar-dactilograf, dactilograf; I |
M; G |
419 |
493 |
7. |
Secretar-dactilograf, dactilograf; II |
M; G |
412 |
450 |
8. |
Secretar-dactilograf, dactilograf; debutant |
M; G |
392 |
– |
9. |
Secretar, secretar-dactilograf; I**) |
M; G |
419 |
474 |
10. |
Secretar, secretar-dactilograf; II**) |
M; G |
412 |
432 |
11. |
Secretar, secretar-dactilograf; debutant**) |
M; G |
392 |
– |
12. |
Administrator I |
M |
429 |
600 |
13. |
Administrator II |
M |
419 |
546 |
14. |
Administrator III |
M |
412 |
493 |
15. |
Sef depozit I |
M |
419 |
541 |
16. |
Sef depozit II |
M |
412 |
493 |
17. |
Casier, magaziner; I |
M |
419 |
528 |
18. |
Casier, magaziner; II |
M; G |
412 |
474 |
19. |
Casier, magaziner; debutant |
M; G |
392 |
– |
20. |
Functionar, arhivar; I |
M |
429 |
517 |
21. |
Functionar, arhivar; II |
M |
419 |
474 |
22. |
Functionar, arhivar; III |
M |
412 |
432 |
23. |
Functionar, arhivar; debutant |
M |
392 |
– |
24. |
Sef formatie pază, pompieri |
|
404 |
474 |
25. |
Portar, paznic, pompier, îngrijitor, guard, bufetier, manipulant
bunuri, curier; I |
|
412 |
429 |
26. |
Portar, paznic, pompier, îngrijitor, guard, bufetier, manipulant bunuri,
curier; II |
|
404 |
419 |
27. |
Maistru I |
|
419 |
583 |
28. |
Maistru II |
|
412 |
541 |
29. |
Sofer***) |
|
412 |
691 |
30. |
Muncitor calificat I |
|
452 |
571 |
31. |
Muncitor calificat II |
|
444 |
541 |
32. |
Muncitor calificat III |
|
436 |
504 |
33. |
Muncitor calificat IV |
|
429 |
474 |
34. |
Muncitor calificat V |
|
419 |
437 |
35. |
Muncitor calificat VI |
|
412 |
429 |
36. |
Muncitor necalificat |
|
404 |
419 |
1) Se utilizează în administratia publică si în unitătile
subordonate acesteia, finantate partial sau integral de la bugetul de stat.
*) Se utilizează în ministere si în celelalte institutii centrale ale
administratiei publice.
**) Se utilizează în activitatea de secretariat-administrativ din
unitătile bugetare.
***) Se utilizează în Parlament, în ministere si în celelalte institutii
centrale ale administratiei publice.
NOTĂ:
În unitătile bugetare din subordinea
ministerelor si a celorlalte institutii ale administratiei publice, încadrarea soferilor
se face tinându-se seama si de autovehiculul pe care îl deservesc, potrivit
echivalării categoriilor de calificare cu treptele profesionale, elaborată de
Ministerul Muncii, Solidaritătii Sociale si Familiei.
*
* *
Salariile de bază prevăzute în prezenta
anexă se aplică personalului care a fost salarizat potrivit anexei nr. VIII/2
la Legea nr.
154/1998.“
Această lege a fost adoptată de
Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin.
(2) din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR BOGDAN OLTEANU |
PRESEDINTELE SENATULUI NICOLAE VĂCĂROIU |
Bucuresti, 14 iulie 2006.
Nr. 323.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
privind promulgarea Legii pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr.
3/2006 privind cresterile salariale ce se vor acorda în anul 2006 personalului
bugetar salarizat potrivit Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 24/2000
privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul
contractual din sectorul bugetar si personalului salarizat potrivit anexelor
nr. II si III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor
de bază în sectorul bugetar si a indemnizatiilor pentru persoane care ocupă
functii de demnitate publică
În temeiul prevederilor art. 77 alin.
(1) si ale art. 100 alin. (1) din Constitutia
României, republicată,
Presedintele României decretează:
Articol unic. – Se promulgă Legea pentru
aprobarea Ordonantei Guvernului nr.
3/2006 privind cresterile salariale ce se vor acorda în anul 2006
personalului bugetar salarizat potrivit Ordonantei de urgentă a Guvernului nr.
24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul
contractual din sectorul bugetar si personalului salarizat potrivit anexelor
nr. II si III la Legea nr.
154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sectorul
bugetar si a indemnizatiilor pentru persoane care ocupă functii de demnitate publică
si se dispune publicarea acestei legi în Monitorul Oficial al României, Partea
I.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 13 iulie 2006.
Nr. 960.
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 10/2006 pentru modificarea
si completarea Legii nr. 218/2005 privind stimularea absorbtiei fondurilor
SAPARD prin preluarea riscului de către fondurile de garantare
Parlamentul României adoptă prezenta lege.
Articol unic. – Se aprobă Ordonanta Guvernului nr.
10 din 26 ianuarie 2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.
218/2005 privind stimularea absorbtiei fondurilor SAPARD prin preluarea
riscului de către fondurile de garantare, adoptată în temeiul art. 1 pct. V.3
din Legea nr.
404/2005 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante, publicată în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 83 din 30 ianuarie 2006, cu
următoarele completări:
1. La articolul I punctul 2, după
litera g) a articolului 5 se introduc două noi litere, literele h) si i), cu
următorul cuprins:
“h) Directia pentru Agricultură si
Dezvoltare Rurală a Judetului Mures, pentru extinderea, modernizarea
constructiilor si dotarea laboratorului Unitătii fitosanitare;
i) Institutul de Bioresurse Alimentare,
pentru dotarea laboratorului propriu.“
2. La articolul I, după punctul 2 se
introduce un nou punct, punctul 21, cu următorul cuprins:
“21. La articolul 5 se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu
următorul cuprins:
«(2) Beneficiarii prevăzuti la alin. (1)
lit. d)–i) pot angaja credite bancare pentru cofinantarea proiectelor din
cadrul Programului SAPARD. Rambursarea acestora se face prin recuperarea
cheltuielilor eligibile, decontabile prin Programul SAPARD.»“
Această lege a fost adoptată de
Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin.
(2) din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR BOGDAN OLTEANU |
PRESEDINTELE SENATULUI NICOLAE VĂCĂROIU |
Bucuresti, 14 iulie 2006.
Nr. 326.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
pentru promulgarea Legii privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr.
10/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 218/2005 privind stimularea
absorbtiei fondurilor SAPARD prin preluarea riscului de către fondurile de
garantare
În
temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) si ale art. 100 alin. (1) din Constitutia
României, republicată,
Presedintele României decretează:
Articol unic. – Se promulgă Legea
privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr.
10/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.
218/2005 privind stimularea absorbtiei fondurilor SAPARD prin preluarea
riscului de către fondurile de garantare si se dispune publicarea acestei legi
în Monitorul Oficial al României, Partea I.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 13 iulie 2006.
Nr. 963.
CAMERA DEPUTATILOR |
SENATUL |
privind salarizarea si alte drepturi ale
personalului din serviciile de probatiune
Parlamentul României adoptă prezenta lege.
Art.
1. – (1) Prezenta lege reglementează salarizarea si alte drepturi ale
personalului din serviciile de probatiune.
(2) Salarizarea personalului din
serviciile de probatiune se face tinându-se seama de rolul, răspunderea,
complexitatea activitătii, pregătirea si competenta profesională.
(3) Personalul din serviciile de
probatiune se compune din consilieri de probatiune, sefi ai serviciilor de
probatiune, inspectori de probatiune si directorul Directiei de probatiune.
Art. 2. – (1) După criteriul vechimii în
specialitate, functia de consilier de probatiune are patru grade, după cum
urmează:
a) consilier de probatiune debutant –
vechime în specialitate de până la un an;
b) consilier de probatiune grad III –
vechime în specialitate de la un an la 4 ani;
c) consilier de probatiune grad II –
vechime în specialitate de la 4 la 6 ani;
d) consilier de probatiune grad I –
vechime în specialitate peste 6 ani.
(2) După criteriul vechimii în
specialitate, functia de inspector de probatiune are două grade, după cum
urmează:
a) inspector de probatiune grad II –
vechime în specialitate de la 4 ani la 6 ani;
b) inspector de probatiune grad I –
vechime în specialitate peste 6 ani.
(3) Fiecare grad corespunde unui nivel al
salariului de bază din grila de salarizare, prevăzută în anexa care face parte
integrantă din prezenta lege.
Art. 3. – (1) Pentru activitatea depusă,
personalul din serviciile de probatiune are dreptul la salariu, care se compune
din salariul de bază, sporuri, precum si din premii sau prime, ale căror
cuantumuri se stabilesc prin lege.
(2) Salariul de bază pentru personalul
din serviciile de probatiune se stabileste pe baza valorii de referintă
sectorială din cadrul autoritătii judecătoresti si a coeficientilor de
multiplicare prevăzuti în anexă, pe grade profesionale, în functie de
competenta profesională si de vechimea în specialitate.
Art. 4. – (1) Directorul Directiei de
probatiune beneficiază de o indemnizatie de conducere de maximum 50% din
salariul de bază.
(2) Sefii serviciilor de probatiune
primesc o indemnizatie de conducere de maximum 30% din salariul de bază.
(3) Indemnizatia de conducere face parte
din salariul de bază.
(4) Indemnizatia de conducere se
stabileste la data numirii în functie prin ordin al ministrului justitiei.
(5) Indemnizatia de conducere poate fi
reevaluată anual, în raport cu rezultatele obtinute în realizarea atributiilor,
obiectivelor, programelor si proiectelor, după aprobarea bugetului anual.
(6) Persoanele numite temporar într-o
functie de conducere, în cazul în care titularul acesteia lipseste din
institutie o perioadă mai mare de 30 de zile calendaristice si nu beneficiază
de salariu pe perioada respectivă, primesc, pe lângă salariul de bază al
functiei si gradului în care sunt încadrate, indemnizatia corespunzătoare
functiei de conducere pe care o preiau.
Art. 5. – (1) Pentru rezultate deosebite
în activitatea desfăsurată în anul precedent, personalul din serviciile de
probatiune poate beneficia de salariu de merit, care face parte din salariul de
bază brut. Salariul de merit poate fi de până la 20%, aplicat la salariul de
bază brut, si se acordă anual.
(2) Pentru personalul din serviciile de
probatiune, salariul de merit se poate acorda pentru cel mult 25% din numărul de
posturi prevăzute în statul de functii pentru această categorie de personal.
Pentru functiile de conducere salariile de merit astfel stabilite se pot acorda
în limita a cel mult o treime din numărul total.
(3) Pentru personalul nou-angajat,
salariul de merit se poate acorda după o perioadă de cel putin 6 luni de la
angajare.
(4) Persoanele care beneficiază de salariu de merit si cuantumul acestuia se stabilesc de ministrul justitiei, la propunerea Directiei de probatiune. Salariile de merit se stabilesc si se acordă de Ministerul Justitiei, în calitate de angajator.
Art. 6. – (1) Pentru activitatea
desfăsurată, personalul din serviciile de probatiune beneficiază, la sfârsitul
anului calendaristic, de un premiu anual egal cu salariul de bază din ultima
lună a anului pentru care se face premierea.
(2) Pentru cei care nu au lucrat tot
timpul anului, premiul se acordă proportional cu perioada în care au lucrat,
luându-se în calcul salariul de bază din ultima lună de activitate.
(3) Premiile anuale pot fi reduse sau nu
se acordă în cazul persoanelor care în cursul anului au desfăsurat activităti
profesionale nesatisfăcătoare ori au săvârsit abateri pentru care au fost
sanctionate disciplinar. Aceste drepturi nu se acordă în cazul persoanelor care
au fost suspendate sau înlăturate din functie pentru fapte imputabile lor.
Art. 7. – (1) Personalul din serviciile
de probatiune beneficiază de un spor de fidelitate, în raport cu vechimea
efectivă în functia de specialitate, calculat la salariul de bază, după cum
urmează:
a) de la 5 la 10 ani 5%;
b) de la 10 la 15 ani 10%;
c) de la 15 la 20 de ani 15%;
d) peste 20 de ani 20%.
(2) Sporul prevăzut la alin. (1) se
plăteste de la data de întâi a lunii următoare celei în care s-a împlinit
vechimea efectivă în functia de specialitate.
(3) Sporul de fidelitate se ia în calcul
la stabilirea pensiilor si a celorlalte drepturi, potrivit legii.
Art. 8. – (1) Pentru vechimea în muncă,
personalul din serviciile de probatiune beneficiază de un spor de vechime de
până la 25%, calculat la salariul de bază lunar corespunzător timpului efectiv
lucrat în program normal de lucru, după cum urmează:
a) de la 3 la 5 ani 5%;
b) de la 5 la 10 ani 10%;
c) de la 10 la 15 ani 15%;
d) de la 15 la 20 de ani 20%;
e) peste 20 de ani 25%.
(2) Sporul de vechime se plăteste cu
începere de la data de întâi a lunii următoare celei în care s-a împlinit
vechimea în muncă.
Art. 9. – Personalul care posedă titlul
stiintific de doctor în una dintre specialitătile prevăzute la art. 8 din
Ordonanta Guvernului nr. 92/2000 privind organizarea si functionarea
serviciilor de reintegrare socială a infractorilor si de supraveghere a
executării sanctiunilor neprivative de libertate, aprobată cu modificări si
completări prin Legea nr. 129/2002, cu modificările ulterioare, beneficiază, la
cerere, de un spor de 15% din salariul de bază lunar, care se acordă de la data
de întâi a lunii următoare celei în care s-a solicitat.
Art. 10. – (1) Personalului din
serviciile de probatiune trebuie să i se asigure conditii normale de muncă si
igienă, de natură să îi asigure sănătatea si integritatea fizică si psihică.
(2) Personalul din serviciile de probatiune care îsi desfăsoară activitatea în conditii deosebite, grele sau vătămătoare beneficiază de un spor de 15% din salariul de bază, proportional cu timpul efectiv lucrat în aceste conditii.
(3) Locurile de muncă si personalul care
beneficiază de sporul prevăzut la alin. (2) se stabilesc prin ordin al
ministrului justitiei.
Art. 11. – Personalul din serviciile de
probatiune care, potrivit fisei postului, desfăsoară activităti în penitenciar
beneficiază de un spor pentru lucrări în legătură cu activitatea în penitenciar
de 30% din salariul de bază brut.
Art. 12. – (1) Personalul din serviciile
de probatiune delegat sau detasat, în conditiile legii, îsi păstrează salariul
de bază si celelalte drepturi prevăzute de lege pentru personalul delegat sau
detasat din cadrul institutiilor publice din sectorul bugetar.
(2) Când salariul si celelalte drepturi
bănesti prevăzute pentru functia în care este detasată persoana sunt inferioare
celor de care beneficia anterior, aceasta îsi păstrează salariul si celelalte
drepturi avute anterior.
(3) Personalul din serviciile de
probatiune trimis în străinătate, invitat pe contul organizatiilor sau al altor
parteneri străini, pentru actiuni în interesul serviciului, beneficiază în tară
de drepturile stabilite în conditiile legii.
(4) Pentru deplasările în străinătate
dispuse de ministrul justitiei, cheltuielile necesare, inclusiv indemnizatia de
cazare si diurna în valută, se aprobă de cel care a dispus deplasarea, în
limitele reglementărilor aplicabile personalului institutiilor publice din
sectorul bugetar.
Art. 13. – Personalul din serviciile de
probatiune beneficiază gratuit de asistentă medicală, proteze si medicamente,
cu respectarea dispozitiilor legale privind plata contributiei lunare pentru
asigurări sociale de sănătate, în conditiile stabilite prin hotărâre a
Guvernului.
Art. 14. – Personalul din serviciile de
probatiune beneficiază de pensie în conditiile Legii nr.
19/2000 privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurări
sociale, cu modificările si completările ulterioare.
Art. 15. – (1) Personalul din serviciile
de probatiune beneficiază de concediu de odihnă plătit.
(2) Durata concediului de odihnă este de
30 de zile lucrătoare si corespunde activitătii desfăsurate timp de un an
calendaristic.
(3) Concediul anual de odihnă se
efectuează de către personalul din serviciile de probatiune, de regulă, în
perioada vacantei judecătoresti.
(4) Cererile de concediu de odihnă ale
consilierilor de probatiune se aprobă de seful serviciului de probatiune.
(5) Cererile de concediu de odihnă ale
inspectorilor de probatiune si ale sefilor serviciilor de probatiune se aprobă
de directorul Directiei de probatiune.
(6) Conducerile Directiei de probatiune
si ale serviciilor de probatiune au obligatia să asigure efectuarea concediului
de odihnă de către personal în cursul anului calendaristic în care s-a născut
acest drept, zilele de concediu neefectuate putând fi reportate în primul
trimestru al anului următor.
Art. 16. – Personalul din serviciile de
probatiune are dreptul la concedii medicale si la alte concedii, în
conformitate cu legislatia în vigoare.
Art. 17. – (1) Personalul din serviciile
de probatiune are dreptul la concedii fără plată, a căror durată, însumată, nu
poate depăsi 60 de zile calendaristice într-un an, pentru rezolvarea unor
situatii personale.
(2) Pe durata concediilor fără plată,
persoanele respective îsi păstrează calitatea de salariat.
(3) Concediile fără plată acordate în
conditiile alin. (1) si (2) nu constituie vechime în muncă.
Art. 18. – (1) Personalul din serviciile
de probatiune beneficiază, la cerere, de concedii pentru formare profesională.
(2) Concediile pentru formare
profesională se pot acorda cu sau fără plată.
Art. 19. – (1) Concediile fără plată
pentru formare profesională se acordă la solicitarea persoanei, în cazul
formării profesionale pe care persoana o urmează din initiativa sa, pe o
perioadă de maximum 30 de zile calendaristice.
(2) Seful serviciului de probatiune si,
respectiv, directorul directiei de specialitate pot respinge solicitarea
persoanei dacă absenta acesteia ar impieta asupra desfăsurării normale a
activitătii.
Art. 20. – (1) În cazul în care, în
cursul a 2 ani calendaristici consecutivi, nu a fost asigurată participarea la
o formare profesională pe cheltuiala angajatorului, persoana în cauză are
dreptul la un concediu pentru formare profesională plătit, de până la 10 zile.
(2) Durata concediului pentru formare profesională plătit nu poate fi dedusă din durata concediului de odihnă annual si este asimilată unei perioade de muncă efectivă în ceea ce priveste drepturile cuvenite persoanei, altele decât salariul.
Art. 21. – (1) În afara concediului de
odihnă, angajatii din serviciile de probatiune au dreptul la zile libere
plătite, care nu se includ în durata concediului de odihnă, în cazul unor
evenimente familiale deosebite:
a) căsătoria angajatului – 5 zile;
b) nasterea sau căsătoria unui copil al
angajatului – 5 zile;
c) decesul sotului sau al unei rude a
angajatului până la gradul al II-lea inclusiv – 3 zile.
(2) Zilele libere plătite, prevăzute la
alin. (1), se acordă la cererea solicitantului, potrivit art. 15 alin. (4) si
(5).
Art. 22. – (1) Pe lângă drepturile
prevăzute de prezenta lege, personalul din serviciile de probatiune beneficiază
si de alte drepturi prevăzute de legislatia din domeniul muncii si asigurărilor
sociale.
(2) Personalul angajat la data intrării
în vigoare a prezentei legi se reîncadrează în functie potrivit vechimii în
specialitate si coeficientilor de multiplicare prevăzuti în anexă.
Art. 23. – Prevederile Legii nr.
50/1996 privind salarizarea si alte drepturi ale personalului din organele autoritătii
judecătoresti, republicată, cu modificările si completările ulterioare, nu se
mai aplică personalului din serviciile de probatiune la data intrării în
vigoare a prezentei legi.
Art. 24. – Prezenta lege intră în
vigoare la 30 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României,
Partea I.
Această lege a fost adoptată de
Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin.
(2) din Constitutia României, republicată.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR BOGDAN OLTEANU |
PRESEDINTELE SENATULUI NICOLAE VĂCĂROIU |
Bucuresti, 14 iulie 2006.
Nr. 327.
ANEXĂ
GRILA DE SALARIZARE
a personalului din serviciile de
probatiune
Valoarea de referintă sectorială = 268
lei
Nr. crt. |
Functia |
Nivelul studiilor |
Vechimea în specialitate |
Coeficientul de multiplicare |
|
A. Functii de executie |
|
|
|
1. |
Inspector de probatiune gradul I |
S |
Peste 6 ani |
8,500 |
2. |
Consilier de probatiune gradul I |
S |
Peste 6 ani |
6,500 |
3. |
Inspector de probatiune gradul II |
S |
4–6 ani |
7,500 |
4. |
Consilier de probatiune gradul II |
S |
4–6 ani |
5,500 |
5. |
Consilier de probatiune gradul III |
S |
1–4 ani |
5,000 |
6. |
Consilier de probatiune debutant |
S |
0–1 an |
3,500 |
|
B. Indemnizatia de conducere |
|
|
limita maximă |
1. |
Directorul Directiei de probatiune |
|
|
50% |
2. |
Sef serviciu de probatiune |
|
|
30% |
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
pentru promulgarea Legii privind salarizarea si alte drepturi ale
personalului din serviciile de probatiune
În temeiul prevederilor art. 77 alin.
(1) si ale art. 100 alin. (1) din Constitutia
României, republicată,
Presedintele României decretează:
Articol unic. – Se promulgă Legea
privind salarizarea si alte drepturi ale personalului din serviciile de
probatiune si se dispune publicarea acestei legi în Monitorul Oficial al
României, Partea I.
PRESEDINTELE ROMÂNIEI
TRAIAN BĂSESCU
Bucuresti, 13 iulie 2006.
Nr. 964.
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
privind transmiterea unei părti dintr-un imobil, proprietate publică a
statului, din administrarea Ministerului Administratiei si Internelor – Agentia
Natională de Cadastru si Publicitate Imobiliară în administrarea Ministerului
Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale – Directia pentru Agricultură si
Dezvoltare Rurală a Judetului Dâmbovita
În temeiul art. 108 din Constitutia
României, republicată, si al art. 12 alin. (1) si (2) din Legea nr.
213/1998 privind proprietatea publică si regimul juridic al acesteia, cu
modificările si completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. – Se aprobă transmiterea unei
părti dintr-un imobil, proprietate publică a statului, situat în municipiul
Târgoviste, str. I.C. Brătianu nr. 23, judetul Dâmbovita, având datele de
identificare prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta
hotărâre, din administrarea Ministerului Administratiei si Internelor – Agentia
Natională de Cadastru si Publicitate Imobiliară în administrarea Ministerului
Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale – Directia pentru Agricultură si
Dezvoltare Rurală a Judetului Dâmbovita.
Art. 2. – Predarea-preluarea părtii din
imobil transmise potrivit art. 1 se face pe bază de protocol încheiat între
părtile interesate, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a
prezentei hotărâri.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
p. Ministrul agriculturii, pădurilor
si dezvoltării rurale,
Vasile Lupu,
secretar de stat
p. Ministrul administratiei si
internelor,
Paul Victor Dobre,
secretar de stat
p. Ministrul finantelor publice,
Doina-Elena Dascălu,
secretar de stat
Bucuresti, 12 iulie 2006.
Nr. 908.
ANEXĂ
DATELE DE IDENTIFICARE
a
părtii din imobilul, proprietate publică a statului, care se transmite din
administrarea Ministerului Administratiei si Internelor – Agentia Natională de
Cadastru si Publicitate Imobiliară în administrarea Ministerului Agriculturii,
Pădurilor si Dezvoltării Rurale – Directia pentru Agricultură si Dezvoltare
Rurală a Judetului Dâmbovita
Adresa imobilului care se transmite |
Numărul de identificare atribuit de Ministerul Finantelor Publice |
Persoana juridică de la care se transmite imobilul |
Persoana juridică la care se transmite imobilul |
Caracteristicile tehnice ale
imobilului |
Municipiul Târgoviste, str. I.C. Brătianu nr. 23, judetul Dâmbovita |
34.288 |
Statul Român, Ministerul Administratiei si Internelor – Agentia
Natională de Cadastru si Publicitate Imobiliară |
Statul Român, Ministerul Agriculturii, Pădurilor si Dezvoltării Rurale – Directia pentru Agricultură si
Dezvoltare Rurală a Judetului Dâmbovita |
Etajul III: – suprafata construită = 551,29 m2 – suprafata utilă = 492,05 m2 |
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind transmiterea unor imobile din domeniul public al statului si din
administrarea Ministerului Apărării Nationale în domeniul public al municipiului
Deva si în administrarea Consiliului Local al Municipiului Deva, judetul
Hunedoara
În
temeiul art. 108 din Constitutia
României, republicată, al art. 9 si al art. 12 alin. (1) si (2) din Legea nr.
213/1998 privind proprietatea publică si regimul juridic al acesteia, cu
modificările si completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. – Se aprobă transmiterea unor
imobile, având datele de identificare prevăzute în anexa care face parte integrantă
din prezenta hotărâre, din domeniul public al statului si din administrarea
Ministerului Apărării Nationale în domeniul public al municipiului Deva si în
administrarea Consiliului Local al Municipiului Deva, judetul Hunedoara.
Art. 2. – Imobilele prevăzute la art. 1
vor fi destinate realizării unor obiective cu caracter industrial.
Art. 3. – Predarea-preluarea imobilelor
transmise potrivit art. 1 se face pe bază de protocol încheiat între părtile
interesate, în termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei
hotărâri.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
p. Ministrul apărării nationale,
Corneliu Dobritoiu,
secretar de stat
p. Ministrul administratiei si
internelor,
Paul Victor Dobre,
secretar de stat
p. Ministrul finantelor publice,
Doina-Elena Dascălu,
secretar de stat
Bucuresti, 12 iulie 2006.
Nr. 911.
ANEXĂ
DATELE DE IDENTIFICARE
a
imobilelor care se transmit din domeniul public al statului si din administrarea
Ministerului Apărării Nationale în domeniul public al municipiului Deva si în
administrarea Consiliului Local al Municipiului Deva, judetul Hunedoara
Locul unde este situat imobilul care se transmite |
Persoana juridică la care se transmite imobilul |
Persoana juridică de la care se transmite imobilul |
Codul de clasificare din inventarul bunurilor aflate în administrarea Ministerului Apărării Nationale, care alcătuiesc domeniul public al statului |
Caracteristicile tehnice ale
imobilului |
Municipiul Deva, Judetul Hunedoara |
Statul român, Ministerul Apărării Nationale |
Municipiul Deva, Consiliul Local al Municipiului Deva, judetul Hunedoara |
– cod 8.29.09 – nr. M.F. 104.177 |
– imobil 824 (partial) – suprafata terenului = 20.900 m2 |
Municipiul Deva, Judetul Hunedoara |
Statul român, Ministerul Apărării Nationale |
Municipiul Deva, Consiliul Local al Municipiului Deva, judetul Hunedoara |
– cod 8.29.09 – nr. M.F. 104.179 |
– imobil 2.648 – suprafata terenului = 141.962 m2 |
ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE
ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL ECONOMIEI SI COMERTULUI
pentru aprobarea Contractului de concesiune nr. 10 din 10 octombrie 2005
a serviciului de distributie a energiei electrice în zona VII
Având
în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr.
1.048/2004 pentru aprobarea continutului-cadru al caietului de sarcini, a
contractului-cadru de concesiune si a procedurii pentru acordarea concesiunii
serviciului public privind distributia energiei electrice, astfel cum a fost
modificată prin Hotărârea Guvernului nr.
2.412/2004, si ale Hotărârii Guvernului nr.
109/2005 pentru aprobarea continutului-cadru al caietului de sarcini al
concesiunii serviciului public privind distributia energiei electrice,
în temeiul art. 5 alin. (6) din
Hotărârea Guvernului nr.
738/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Economiei si
Comertului, cu modificările si completările ulterioare,
ministrul economiei si comertului emite următorul ordin:
Art. 1. – Se aprobă Contractul de
concesiune nr. 10 din 10 octombrie 2005 a serviciului de distributie a energiei
electrice în zona VII, care cuprinde judetele Alba, Brasov, Covasna, Harghita,
Mures, Sibiu, încheiat între Ministerul Economiei si Comertului si Societatea
Comercială Filiala de Distributie si Furnizare a Energiei Electrice “Electrica
Transilvania Sud“ – S.A.
Art. 2. – Prezentul ordin se publică în
Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul economiei si comertului,
Codrut Ioan Seres
Bucuresti, 12 iulie 2006.
Nr. 492.
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
AGENTIA NATIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
Autoritatea Natională a Vămilor
privind încetarea aplicabilitătii Ordinului vicepresedintelui Agentiei
Nationale de Administrare Fiscală nr. 7.591/2005 privind formalitătile vamale
de import pentru mărfurile perisabile cuprinse în cap. 6, 7 si 8 din Tariful
vamal de import al României, transportate pe cale rutieră, destinate să fie
vămuite în municipiul Bucuresti sau în judetul Ilfov
Având în vedere:
–
Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscală nr. 34/2005 cu
privire la exercitarea atributiilor de conducere a Autoritătii Nationale a
Vămilor;
– prevederile art. 83 din Legea nr.
86/2006 privind Codul vamal al României, publicată în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 350 din 19 aprilie 2006;
în temeiul art. 5 alin. (3) din
Hotărârea Guvernului nr.
165/2005 privind organizarea si functionarea Autoritătii Nationale a
Vămilor,
vicepresedintele Agentiei Nationale de
Administrare Fiscală emite următorul ordin:
Art. 1. – Ordinul vicepresedintelui
Agentiei Nationale de Administrare Fiscală nr.
7.591/2005 privind formalitătile vamale de import pentru mărfurile
perisabile cuprinse în cap. 6, 7 si 8 din Tariful vamal de import al României,
transportate pe cale rutieră, destinate să fie vămuite în municipiul Bucuresti
sau în judetul Ilfov, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.
1.025 din 18 noiembrie 2005, îsi încetează aplicabilitatea.
Art. 2. – Prezentul ordin intră în
vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Vicepresedintele Agentiei Nationale de
Administrare Fiscală,
Gelu Stefan Diaconu
Bucuresti, 12 iulie 2006.
Nr. 7.614.
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
AGENTIA NATIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
Autoritatea Natională a Vămilor
pentru implementarea Amendamentului nr. 26 la Conventia vamală relativă
la transportul international al mărfurilor sub acoperirea carnetelor TIR
(Conventia TIR), întocmită la Geneva la 14 noiembrie 1975
Având
în vedere prevederile Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de
Administrare Fiscală nr. 34/2005 cu privire la exercitarea atributiilor de
conducere a Autoritătii Nationale a Vămilor,
în temeiul prevederilor art. 59 din
Conventia vamală relativă la transportul international al mărfurilor sub
acoperirea carnetelor TIR,
tinând seama de prevederile art. 113
alin. (2) lit. b) din Legea nr.
86/2006 privind Codul vamal al României, publicată în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 350 din 19 aprilie 2006, si de prevederile art. 664 din
Regulamentul de aplicare a Codului
vamal al României, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.
707/2006, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 520 din
15 iunie 2006,
vicepresedintele Agentiei Nationale de Administrare
Fiscală emite următorul ordin:
Art. 1. – Se implementează Amendamentul
nr. 26 la Conventia vamală relativă la transportul international al mărfurilor
sub acoperirea carnetelor TIR (Conventia TIR), întocmită la Geneva la 14
noiembrie 1975, la care România a aderat prin Decretul nr. 420/1979, publicat
în Buletinul Oficial, Partea I, nr. 98 din 10 decembrie 1979, prevăzut în anexa
care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. – Prezentul ordin se publică în
Monitorul Oficial al României, Partea I, în conformitate cu prevederile art.
664 din Regulamentul de aplicare a Codului vamal al României, aprobat prin
Hotărârea Guvernului nr.
707/2006.
Vicepresedintele Agentiei Nationale de
Administrare Fiscală,
Gelu Stefan Diaconu
Bucuresti, 13 iulie 2006.
Nr. 7.615.
ANEXĂ
la Conventia TIR, 1975
Model de carnet TIR: versiunea 1 si
versiunea 2
Se modifică:
–
pagina 1 a copertii, rubrica 3 “(nume, adresă, tară)“, după cum urmează: “(număr
de identificare, nume, adresă, tară)“;
– voletul nr. 1 si voletul nr. 2,
rubrica 4 “(nume, adresă si tară)“, după cum urmează: “(număr de identificare,
nume, adresă si tară)“;
– procesul-verbal de constatare, rubrica
5 “Titularul carnetului“, după cum urmează: “Titularul carnetului (număr de
identificare, nume, adresă si tară)“.
Se modifică formularul-tip de autorizare
(FTH), al doilea paragraf de sub tabel, prima liniută, după cum urmează:
“– Numărul de identificare individual si unic (ID) atribuit persoanei de către asociatia garantă (în cooperare cu organizatia internatională la care aceasta din urmă este afiliată) conform unui model-tip. Modelul numărului de identificare este stabilit de Comitetul de gestiune.“