MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
P
A R T E A I
Anul 173 (XVII) - Nr. 565 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Vineri, 1 iulie 2005
SUMAR
HOTĂRÂRI
ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
564. – Hotărâre
pentru aprobarea Instructiunilor si criteriilor privind înfiintarea, autorizarea
si functionarea ocoalelor silvice care fac obiectul prevederilor Ordonantei
Guvernului nr. 77/2004 pentru stimularea asocierii proprietarilor de păduri
private în scopul gospodăririi durabile a acestora, aprobată cu modificări prin
Legea nr. 515/2004
ACTE
ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
245. – Ordin al ministrului mediului si gospodăririi apelor
pentru aprobarea Metodologiei de evaluare a riscului substantelor periculoase
din listele I si II si al substantelor prioritare/prioritar periculoase în
mediul acvatic prin modelare matematică si a Metodologiei de evaluare a
impactului substantelor periculoase din listele I si II si al substantelor
prioritare/prioritar periculoase asupra mediului acvatic prin teste
ecotoxicologice – alge verzi, dafnia, pesti
708/923. – Ordin al ministrului administratiei si internelor
si al ministrului transporturilor, constructiilor si turismului privind
comunicarea principalelor caracteristici ale cutremurelor produse pe teritoriul
României si convocarea, după caz, a structurilor privind gestionarea riscului
la cutremure
5.120. – Ordin al presedintelui Autoritătii pentru Valorificarea
Activelor Statului privind încetarea procedurii de administrare specială la
Societatea Comercială “CISAM“ – S.A. Sânnicolau Mare, judetul Timis
5.133. – Ordin al presedintelui Autoritătii pentru
Valorificarea Activelor Statului privind instituirea procedurii de administrare
specială la Societatea Comercială “SIAT – Sisteme Industriale de Automatizări“
– S.A. Bucuresti
5.134. – Ordin al presedintelui Autoritătii pentru
Valorificarea Activelor Statului privind instituirea procedurii de administrare
specială la Societatea Comercială “CELROM“ – S.A. Drobeta-Turnu Severin
5.135. – Ordin al presedintelui Autoritătii pentru
Valorificarea Activelor Statului privind instituirea procedurii de administrare
specială la Societatea Comercială “Băneasa“ – S.A. Voluntari, judetul Ilfov
HOTĂRÂRI
ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
GUVERNUL
ROMÂNIEI
pentru aprobarea
Instructiunilor si criteriilor privind înfiintarea, autorizarea si functionarea
ocoalelor silvice care fac obiectul prevederilor Ordonantei Guvernului nr.
77/2004 pentru stimularea asocierii proprietarilor de păduri private în scopul
gospodăririi durabile a acestora, aprobată cu modificări prin Legea nr.
515/2004
În
temeiul art. 108 din Constitutia
României, republicată, si al art. 13 din Ordonanta Guvernului nr.
77/2004 pentru stimularea asocierii proprietarilor de păduri private în
scopul gospodăririi durabile a acestora, aprobată cu modificări prin Legea nr.
515/2004,
Guvernul
României adoptă
prezenta hotărâre.
Articol
unic. – Se aprobă Instructiunile si criteriile privind înfiintarea, autorizarea
si functionarea ocoalelor silvice care fac obiectul prevederilor Ordonantei
Guvernului nr.
77/2004 pentru stimularea asocierii proprietarilor de păduri private în
scopul gospodăririi durabile a acestora, aprobată cu modificări prin Legea nr.
515/2004, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta
hotărâre.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN
POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul
agriculturii, pădurilor si dezvoltării rurale,
Gheorghe
Flutur
Ministrul
finantelor publice,
Bucuresti, 15 iunie 2005.
Nr. 564.
ANEXĂ
INSTRUCTIUNI
SI CRITERII
privind
înfiintarea, autorizarea si functionarea ocoalelor silvice care fac obiectul prevederilor
Ordonantei Guvernului nr. 77/2004 pentru stimularea asocierii proprietarilor de
păduri private în scopul gospodăririi durabile a acestora, aprobată cu
modificări prin Legea nr. 515/2004
CAPITOLUL
I
Dispozitii
generale
Art.
1. – Structurile teritoriale cu specific silvic din subordinea autoritătii
publice centrale care răspunde de silvicultură acordă asistentă tehnică si
juridică pentru înfiintarea, autorizarea si functionarea ocoalelor silvice, în
conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr.
77/2004 pentru stimularea asocierii proprietarilor de păduri private în
scopul gospodăririi durabile a acestora, aprobată cu modificări prin Legea nr.
515/2004.
Art.
2. – (1) Asistenta tehnică si juridică constă în oferirea de consultantă
referitoare la:
a) constituirea
în asociatii a proprietarilor de păduri private, persoane fizice si/sau
juridice, potrivit prevederilor Ordonantei Guvernului nr.
77/2004, aprobată cu modificări prin Legea nr.
515/2004.
b)
constituirea si functionarea ocoalelor silvice;
c)
organizarea si functionarea ocoalelor silvice care gospodăresc pădurile proprietate
publică a statului;
d)
obligatiile ce revin proprietarilor sau detinătorilor de păduri, referitoare la
respectarea si aplicarea regimului silvic;
e)
modul în care se realizează autorizarea personalului silvic în vederea
angajării si autorizarea ocoalelor silvice care fac obiectul prezentelor
instructiuni;
f)
întocmirea si promovarea documentatiilor necesare autorizării ocoalelor
silvice.
(2)
Asigurarea asistentei tehnice si juridice se realizează prin personal special
destinat acestui scop.
Art.
3. – (1) Constituirea ocolului silvic, ca societate comercială, de către
asociatie se realizează în conditiile prevăzute de Legea nr.
31/1990 privind societătile comerciale, republicată.
(2)
Ocolul silvic nu poate functiona decât dacă este autorizat în conditiile
prezentelor instructiuni si criterii.
Art.
4. – Personalul silvic care se încadrează, în conditiile legii, la ocolul
silvic trebuie să fie personal silvic autorizat în conditiile prezentelor
instructiuni si criterii.
CAPITOLUL
II
Art.
5. – (1) Ocolul silvic are în structură cantoane, brigăzi si/sau districte
silvice.
(2)
Numărul de cantoane silvice care pot compune o brigadă silvică este de minimum
două si de maximum 4, iar pentru constituirea unui district este de minimum 3
si de maximum 7.
(3)
Numărul de brigăzi sau de districte silvice care pot compune un ocol silvic
este de minimum 3 si de maximum 6.
(4)
Suprafata maximă de fond forestier ce se gospodăreste de către un pădurar în
cadrul cantonului silvic este de 1.500 ha; suprafata cantonului silvic se
stabileste în functie de gradul de dispersie al suprafetelor de pădure care îl
compun si de zona în care se constituie, respectiv: de câmpie, colinară si de
munte.
Art.
6. – (1) Autorizarea pentru functionare a ocolului silvic se realizează de
către autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură.
(2)
Autorizarea pentru functionare a ocolului silvic se realizează numai cu avizul
structurii teritoriale cu specific silvic din subordinea autoritătii publice
centrale care răspunde de silvicultură, în a cărui rază îsi are sediul ocolul
silvic.
Art.
7. – Avizul prevăzut la art. 6 alin. (2) se eliberează numai dacă sunt
îndeplinite conditiile minime de avizare în vederea autorizării pentru
functionare a ocoalelor silvice, prevăzute în anexa nr. 1.
Art.
8. – În vederea obtinerii avizului necesar pentru obtinerea autorizatiei de
functionare, ocolul silvic depune la structura teritorială cu specific silvic
din subordinea autoritătii publice centrale care răspunde de silvicultură o
cerere la care se anexează:
a)
copie de pe actul constitutiv al persoanei juridice, după caz;
b)
copie de pe statutul persoanei juridice;
c) copie
de pe actul doveditor al calitătii de persoană juridică;
d)
organigrama si statul de functii ale ocolului silvic, din care să rezulte
existenta numărului minim de posturi corespunzător structurii prevăzute la art.
5;
e) fisele
pentru posturile prevăzute în organigramă, care nu pot cuprinde alte atributii
si obligatii în afara celor ce privesc aplicarea regimului silvic;
f)
regulamentul de organizare si functionare al ocolului silvic;
g)
proiectul bugetului de venituri si cheltuieli al ocolului silvic, întocmit în
functie de necesitătile de functionare, pentru asigurarea gestionării durabile
a pădurii pe care o administrează;
h)
situatia arondării suprafetelor cantoanelor, brigăzilor, districtelor; atunci
când unui canton silvic îi sunt arondate si terenuri forestiere din afara
fondului forestier, acestea vor fi evidentiate separat, înscriindu-se fie
unitătile amenajistice din amenajamentul silvopastoral sau din studiul de
transformare, fie elementele de identificare cadastrală, după caz;
i)
copii de pe hărtile amenajistice la scara 1:20.000 sau 1:10.000, pentru
suprafata ce este gospodărită de ocolul silvic, pe care sunt delimitate
cantoanele, brigăzile/districtele, enclavele altor detinători, vecinătătile si
altele asemenea;
j)
lista cuprinzând mijloacele fixe existente si lista cuprinzând obiectele de
inventar existente în dotarea ocolului silvic, conform conditiilor minime de
logistică, la care se anexează copii de pe documentele de înregistrare
contabilă: facturi, contracte de vânzare-cumpărare sau de închiriere si altele
asemenea. În situatia în care bunurile mentionate mai sus nu se află în posesia
ocolului silvic, se prezintă un program de conformare, cu o durată de maximum 2
ani, prin care să se asigure dotările minime.
La
emiterea avizului se face mentiune în acest sens, urmând ca structura
teritorială cu specific silvic din subordinea autoritătii publice centrale care
răspunde de silvicultură să urmărească respectarea obligatiilor si a termenelor
si să propună retragerea autorizatiei, după caz.
Programul
de conformare va cuprinde si termenul de întocmire a amenajamentului silvic
pentru suprafata arondată ocolului silvic, în cazul în care pentru suprafata
respectivă nu este elaborat un amenajament silvic.
Art.
9. – În urma analizării si verificării documentatiei, directorul executiv al
structurii teritoriale cu specific silvic din subordinea autoritătii publice
centrale care răspunde de silvicultură decide, după caz:
a)
avizarea autorizării functionării ocolului silvic;
b)
respingerea motivată a solicitării, cu invitarea în scris a reprezentantului
ocolului silvic la sediul structurii teritoriale cu specific silvic din
subordinea autoritătii publice centrale care răspunde de silvicultură, pentru a
primi asistentă tehnică si juridică în vederea obtinerii avizului.
Art. 10. – (1) În
termen de 30 de zile de la eliberarea avizului pentru autorizarea functionării
ocolului silvic, reprezentantul legal al acestuia solicită autoritătii publice
centrale care răspunde de silvicultură autorizarea functionării.
(2)
Eliberarea autorizatiei de functionare a ocolului silvic se face pe baza
cererii depuse de persoana juridică si a avizului emis de structura teritorială
cu specific silvic din subordinea autoritătii publice centrale competente care
răspunde de silvicultură.
(3)
Dacă se apreciază că este necesar, anterior emiterii autorizatiei pot fi
solicitate documente suplimentare din care să rezulte că sunt îndeplinite
conditiile de avizare.
(4)
Modelul autorizatiei de functionare este prevăzut în anexa nr. 2.
CAPITOLUL
III
Autorizarea
de practică a personalului silvic în vederea angajării
Art.
11. – (1) Autorizarea personalului silvic în vederea angajării se asigură la
structura teritorială cu specific silvic din subordinea autoritătii publice
centrale care răspunde de silvicultură, în a cărei rază îsi are domiciliul
solicitantul.
(2)
Autorizarea se realizează de către comisia de autorizare, denumită în
continuare comisie, constituită în cadrul fiecărei structuri teritoriale
cu specific silvic din subordinea autoritătii publice centrale care răspunde de
silvicultură, în a cărei rază îsi are domiciliul solicitantul.
(3)
Autorizarea se materializează prin autorizatia emisă de structura teritorială
cu specific silvic din subordinea autoritătii publice centrale care răspunde de
silvicultură.
(4)
Autorizatia confirmă capacitatea titularului acesteia de a efectua lucrări
privind cultura, exploatarea, protectia si paza pădurilor, pentru functia
autorizată, în conformitate cu normele tehnice silvice si cu prevederile
amenajamentelor silvice.
(5)
Modelul autorizatiei de practică în vederea angajării este prevăzut în anexa
nr. 3.
Art.
12. – Titularul autorizatiei are dreptul de a fi angajat si de a functiona, în
conditiile legii, în cadrul oricărui ocol silvic constituit în conformitate cu
prevederile Ordonantei Guvernului nr.
77/2004, aprobată cu modificări prin Legea nr.
515/2004, sau în conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr.
96/1998 privind reglementarea regimului silvic si administrarea fondului
forestier national, republicată, cu modificările si completările ulterioare.
Art.
13. – (1) Pentru a fi autorizat, solicitantul trebuie să îndeplinească
cumulativ următoarele conditii:
a)
să fie cetătean român;
b)
să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniti;
c) să
aibă gradul profesional corespunzător functiei pentru care solicită
autorizarea, acordat în conformitate cu prevederile Ordonantei de urgentă a
Guvernului nr.
59/2000 privind Statutul personalului silvic, aprobată cu modificări si
completări prin Legea nr.
427/2001, sau să îndeplinească conditiile acordării gradului respectiv,
dacă nu i-a fost acordat din motive care nu i se pot imputa;
d)
să nu fi fost condamnat penal pentru săvârsirea cu intentie a unei infractiuni;
e)
să fie atestat profesional, potrivit prevederilor Legii nr.
333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia
persoanelor, cu modificările si completările ulterioare, în situatia în care
solicită autorizarea ca personal silvic si pentru paza pădurilor.
(2)
Dovada îndeplinirii conditiilor prevăzute la alin. (1) se face exclusiv prin
documentele care constituie dosarul ce se depune în vederea autorizării.
Art.
14. – Dosarul cu documentele pentru autorizare se depune la structura
teritorială cu specific silvic din subordinea autoritătii publice centrale care
răspunde de silvicultură si cuprinde următoarele documente:
a)
cererea pentru autorizare;
b)
curriculum vitae al persoanei solicitante;
c)
copie legalizată de pe diploma de absolvire a studiilor de specialitate;
d)
copie legalizată de pe documentul prin care i-a fost acordat gradul
profesional;
e)
certificatul de cazier judiciar;
f)
adeverintă medicală;
g)
copie legalizată de pe carnetul de muncă;
h)
atestatul emis în conformitate cu art. 39 lit. d) din Legea
nr. 333/2003, cu modificările si completările ulterioare, pentru cei care
solicită autorizarea pentru functii care includ si paza pădurilor.
Art.
15. – (1) Comisia este numită prin decizie a directorului executiv al
structurii teritoriale cu specific silvic din subordinea autoritătii publice
centrale care răspunde de silvicultură si este formată din 5 membri, după cum
urmează:
a) 4
specialisti în domeniul silvic, cu pregătire superioară, dintre care cel putin
unul cu gradul profesional de inginer inspector silvic;
b)
un consilier juridic.
(2)
Specialistul cu gradul profesional cel mai mare Îndeplineste si functia de
presedinte al comisiei.
(3) În situatia în
care nu pot fi îndeplinite conditiile pentru constituirea comisiei în
conformitate cu prevederile alin. (1), directorul executiv poate coopta alt
personal silvic care să îndeplinească conditiile mentionate.
Art. 16. – Comisia se convoacă de către directorul executiv al structurii teritoriale cu specific silvic din subordinea autoritătii publice centrale care răspunde de silvicultură ori de câte ori este nevoie si este legal constituită în prezenta tuturor membrilor.
Art.
17. – (1) Secretariatul comisiei este asigurat de conducătorul compartimentului
resurse umane din cadrul structurii teritoriale cu specific silvic din
subordinea autoritătii publice centrale care răspunde de silvicultură.
(2)
Secretarul comisiei nu este membru al acesteia.
(3)
Atributiile secretarului sunt următoarele:
a)
păstrează dosarele depuse, prin care se solicită autorizarea;
b)
verifică autenticitatea documentelor din dosare;
c)
Întocmeste periodic lista cuprinzând persoanele care au solicitat autorizarea;
d) aduce
la cunostintă directorului executiv această listă, în vederea convocării
comisiei;
e)
redactează procesul-verbal de sedintă a comisiei si afisează rezultatele;
f)
completează formularele autorizatiilor si eliberează autorizatiile, după
semnare, persoanelor autorizate.
Art.
18. – (1) Comisia analizează dosarele depuse si stabileste dacă solicitantul,
pe baza documentelor depuse, poate fi autorizat în vederea angajării, conform
solicitării.
(2)
Hotărârile comisiei se iau prin acordul tuturor membrilor.
(3)
Procesul-verbal care se încheie cu ocazia sedintei se semnează de toti membrii
comisiei si constituie temeiul eliberării autorizatiilor.
Art.
19. – (1) Eventualele contestatii privind rezultatele analizei realizate de
comisie se depun în scris, în termen de 48 de ore de la afisarea rezultatelor,
si se adresează directorului executiv al structurii teritoriale cu specific
silvic din subordinea autoritătii publice centrale care răspunde de
silvicultură, care le solutionează.
(2)
Rezultatul solutionării contestatiilor se afisează în termen de 48 de ore de la
data depunerii acestora.
Art.
20. – (1) Autorizatia dă dreptul titularului ca în termen de un an de la
emiterea ei să solicite angajarea, în conditiile legii, în cadrul unui ocol
silvic care nu face parte din structura Regiei Nationale a Pădurilor –
Romsilva.
(2)
În situatia în care în termen de un an titularul autorizatiei nu se angajează,
autorizatia emisă îsi pierde valabilitatea.
(3)
În situatia în care, după momentul autorizării, titularul autorizatiei nu mai
Îndeplineste conditiile de autorizare, autorizatia este nulă de drept.
CAPITOLUL
IV
Contraventii
Art.
21. – (1) Următoarele fapte constituie contraventii:
a) functionarea
ocolului silvic fără autorizatie de functionare eliberată de autoritatea
publică centrală care răspunde de silvicultură sau în alte conditii decât cele
prevăzute în autorizatie;
b)
încadrarea de personal neautorizat sau fără ca autorizatia să confirme
capacitatea angajatului, conform art. 11 alin. (4);
c) neîntocmirea
programului de conformare prevăzut la art. 8 lit. j) sau nerespectarea
acestuia.
(2)
Contraventiile prevăzute la alin. (1) lit. a) si b) se sanctionează cu amendă
de la 50.000.000 lei la 150.000.000 lei, iar contraventia prevăzută la alin.
(1) lit. c), cu amendă de la 150.000.000 lei la 300.000.000 lei.
(3)
Sanctiunile prevăzute la alin. (2) se aplică sefului ocolului silvic.
Art.
22. – În situatia în care în cursul unui an calendaristic se aplică sefului
ocolului silvic 3 sanctiuni contraventionale ca urmare a încălcării
prevederilor normelor care reglementează regimul silvic sau ca urmare a
încălcării prevederilor prezentei hotărâri, odată cu aplicarea celei de-a treia
sanctiuni se va aplica si suspendarea autorizatiei de practică pe termen de un
an.
Art.
23. – Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor prevăzute în
prezenta hotărâre se fac de către personalul împuternicit al autoritătii
publice centrale care răspunde de silvicultură, al structurilor teritoriale cu
specific silvic din subordinea acesteia, al autoritătii publice centrale care
răspunde de control si al structurilor teritoriale cu specific silvic din
subordinea acesteia.
Art.
24. – Contravenientul poate achita, pe loc sau în termen de cel mult 48 de ore
de la data încheierii procesului-verbal ori după caz, de la data comunicării
acestuia, jumătate din minimul amenzii prevăzute la art. 21, agentul
constatator făcând mentiune despre această posibilitate în procesul-verbal.
Art.
25. – Dispozitiile privind contraventiile prevăzute la art. 21–24 se
completează cu prevederile Ordonantei Guvernului nr.
2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobată cu modificări
si completări prin Legea nr.
180/2002, cu modificările si completările ulterioare.
Art.
26. – Anexele nr. 1–3 fac parte integrantă din prezentele instructiuni.
ANEXA Nr. 1
la instructiuni si criterii
CONDITII
MINIME
de
avizare în vederea autorizării pentru functionare a unui ocol silvic
1.
Cantonul silvic
a)
conditii de personal: un post de pădurar cu grad profesional minim de pădurar
debutant;
b)
conditii de logistică: spatiu pentru sediul cantonului silvic, armă de pază,
uniformă de serviciu, clupă forestieră, pichet de incendiu.
2.
Brigada/districtul silvic
a)
conditii de personal: un post de brigadier/sef de district silvic cu grad
profesional minim de brigadier silvic debutant, respectiv tehnician silvic
debutant;
b)
conditii de logistică: spatiu pentru sediul brigăzii/districtului silvic,
uniformă de serviciu, clupă forestieră, dendrometru cu pendul, pichet de
incendiu;
c)
conditiile prevăzute la pct. 1 pentru fiecare canton silvic din structura
brigăzii/districtului silvic.
3.
Ocolul silvic
a)
conditii de personal cu pregătire tehnică:
– un
post de sef de ocol silvic;
–
minimum un post de inginer silvic cu grad profesional minim de inginer silvic
debutant;
–
minimum un post de subinginer silvic cu grad profesional minim de subinginer
silvic debutant sau echivalent;
– un
post de tehnician silvic cu grad profesional minim de tehnician silvic
debutant.
Posturile
de executie pot fi ocupate si de personal silvic dintr-o categorie superioară
categoriei postului;
b)
conditii de personal cu pregătire economică si de altă specialitate:
– în
conformitate cu prevederile Legii contabilitătii nr.
82/1991, republicată;
c)
conditii de logistică: spatiu pentru sediul ocolului silvic, mijloc de
transport exclusiv, tehnică de calcul, mijloace de comunicare, birotică, pichet
de incendiu;
d)
conditiile prevăzute la pct. 2 pentru fiecare brigadă/district silvic din
structura ocolului silvic.
ANEXA Nr. 2
la instructiuni si criterii
.............................................................................
(Autoritatea publică centrală
care răspunde de silvicultură)
AUTORIZATIE
DE FUNCTIONARE
Nr.
.......... din ..........
În
temeiul prevederilor Hotărârii Guvernului nr.
564/2005 pentru aprobarea Instructiunilor si criteriilor privind
înfiintarea, autorizarea si functionarea ocoalelor silvice care fac obiectul
prevederilor Ordonantei Guvernului nr.
77/2004 pentru stimularea asocierii proprietarilor de păduri private în
scopul gospodăririi durabile a acestora, aprobată cu modificări prin Legea nr.
515/2004, în baza Avizului nr. .............................. din
..........................., emis de ................................, se
AUTORIZEAZĂ
functionarea
Ocolului silvic ......................................, cu denumirea
......................................., având sediul
................................., cu număr de înregistrare în registrul unic
................................. .
Prezenta
autorizatie dă dreptul ocolului silvic autorizat să functioneze în scopul
gestionării fondului forestier pe care îl are în administrare în conformitate
cu reglementările în vigoare privind aplicarea regimului silvic.
S.S./L.S.,
...........................
ANEXA Nr. 3
la instructiuni si criterii
.............................................................................
(Autoritatea publică centrală
care răspunde de silvicultură)
.............................................................................
(Structura teritorială cu
specific silvic din subordinea autoritătii publice centrale care răspunde de
silvicultură)
AUTORIZATIE
de
practică în vederea angajării
Nr...........
din .............
În temeiul
prevederilor Hotărârii Guvernului nr.
564/2005 pentru aprobarea Instructiunilor si criteriilor privind
înfiintarea, autorizarea si functionarea ocoalelor silvice care fac obiectul
prevederilor Ordonantei Guvernului nr.
77/2004 pentru stimularea asocierii proprietarilor de păduri
private în scopul gospodăririi durabile a acestora, aprobată cu modificări prin
Legea nr.
515/2004,
în
baza Cererii nr. .................................................. din ..........................................................,
văzând
constatările mentionate în Procesul-verbal nr. .................... din
............................., întocmit de comisia de autorizare, se
AUTORIZEAZĂ
pentru
practică
domnul/doamna
...............................................1),
domiciliat/domiciliată în ................................,
absolvent/absolventă al/a .........................................2), pentru a fi angajat/angajată în cadrul unui ocol
silvic constituit în conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr.
77/2004 pentru stimularea asocierii proprietarilor de păduri private în
scopul gospodăririi durabile a acestora, aprobată cu modificări prin Legea nr.
515/2004, sau în conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr.
96/1998 privind reglementarea regimului silvic si administrarea fondului
forestier national, republicată, cu modificările si completările ulterioare.
Titularul
prezentei autorizatii poate solicita ocuparea unui post corespunzător functiei
de ................................ si are drepturile si obligatiile ce decurg
din reglementările legale în vigoare.
În
termen de un an de la eliberarea prezentei, titularul autorizatiei poate fi
angajat, cu respectarea prevederilor legale în vigoare, în cadrul oricărui ocol
silvic înfiintat în conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr.
77/2004, aprobată cu modificări prin Legea nr.
515/2004, sau în conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr.
96/1998, republicată, cu modificările si completările ulterioare.
Director
executiv,
............................
1) Numele si prenumele.
2) Denumirea institutiei de învătământ absolvite si anul
absolvirii.
ACTE
ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE
MINISTERUL MEDIULUI SI
GOSPODĂRIRII APELOR
pentru aprobarea
Metodologiei de evaluare a riscului substantelor periculoase din listele I si
II si al substantelor prioritare/prioritar periculoase în mediul acvatic prin
modelare matematică si a Metodologiei de evaluare a impactului substantelor
periculoase din listele I si II si al substantelor prioritare/prioritar
periculoase asupra mediului acvatic prin teste ecotoxicologice – alge verzi,
dafnia, pesti
În temeiul
art. 6 alin. (6) din anexa la Hotărârea Guvernului nr.
118/2002 privind aprobarea Programului de actiune pentru reducerea poluării
mediului acvatic si a apelor subterane, cauzată de evacuarea unor substante
periculoase si în temeiul Hotărârii Guvernului nr.
408/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Mediului si
Gospodăririi Apelor, cu modificările si completările ulterioare,
ministrul
mediului si gospodăririi apelor emite următorul ordin:
Art.
1. – (1) Se aprobă Metodologia de evaluare a riscului substantelor periculoase
din listele I si II si al substantelor prioritare/prioritar periculoase în
mediul acvatic prin modelare matematică, prevăzută în anexa nr. I*).
(2)
Anexele nr. 1–4 fac parte integrantă din metodologia prevăzută la alin. (1).
Art.
2. – (1) Metodologia prevăzută la art. 1 are ca scop evaluarea riscului pentru
biotopul si biocenoza mediului acvatic, pe baza prognozării nivelului de
dispersie si acumulare a substantelor periculoase din listele I si II si a
substantelor prioritare/prioritar periculoase provenite de la evacuările
acestor substante din surse punctiforme.
(2)
Alternativ se poate utiliza modelul PC QUASAR pentru modelarea matematică a
evacuărilor de substante periculoase din listele I si II si a substantelor
prioritare/prioritar periculoase în resursa de apă receptoare, din surse
punctiforme.
Art.
3. – Se aprobă Metodologia de evaluare a impactului substantelor periculoase
din listele I si II si al substantelor prioritare/prioritar periculoase asupra
mediului acvatic prin teste ecotoxicologice – alge verzi, dafnia, pesti,
prevăzută în anexa nr. II*).
Art.
4. – (1) Metodologia prevăzută la art. 3 are ca scop stabilirea efectului toxic
al evacuărilor de ape uzate din surse punctiforme, cu continut de substante
periculoase din listele I si II si de substante prioritare/prioritar
periculoase, asupra sistemelor biologice acvatice din mediul acvatic, în
conformitate cu prevederile art. 6 alin. (6) din anexa la Hotărârea Guvernului nr.
118/2002 privind aprobarea Programului de actiune pentru reducerea poluării
mediului acvatic si a apelor subterane, cauzată de evacuarea unor substante
periculoase.
(2)
În cazul stabilirii efectului toxic acut, metodologia prevăzută la art. 3 se
poate aplica numai pentru unul dintre cele 3 sisteme biologice acvatice
prevăzute.
(3)
În cazul stabilirii efectului toxic cronic se va aplica în mod obligatoriu
metodologia prevăzută la pct. D din anexa nr. II.
Art.
5. – (1) Administratia Natională “Apele Române“ va impune în autorizatia de
gospodărire a apelor, emisă evacuatorilor de substante periculoase din listele
I si II si de substante prioritare/prioritar periculoase, valori limită de
evacuare si obiective de calitate pentru apele afectate de poluarea cu aceste
substante sau expuse unei astfel de poluări, pe baza aplicării metodologiilor
prevăzute la art. 1 si 3.
(2)
Metodologiile prevăzute la art. 1 si 3 se vor aplica si pentru stabilirea
valorilor limită de evacuare si a obiectivelor de calitate pentru substantele
periculoase relevante stabilite pentru fiecare bazin hidrografic, în
conformitate cu Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor, apelor si mediului
nr.
44/2004 pentru aprobarea Regulamentului privind realizarea monitoringului
calitătii apelor pentru substante prioritare/prioritar periculoase.
Art.
6. – Metodologia prevăzută la art. 3 va fi aplicată de către laboratoare acreditate
în domeniu, la solicitarea evacuatorilor de substante prioritare/prioritar
periculoase din surse punctiforme, ca parte a prevederilor art. 5 alin. (1).
Art.
7. – Directia de coordonare, reglementare, gestionarea, protectia ecologică a
apelor si districte internationale din cadrul Ministerului Mediului si
Gospodăririi Apelor va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art.
8. – Prezentul ordin intră în vigoare la 30 de zile de la data publicării în
Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul
mediului si gospodăririi apelor,
Sulfina
Barbu
Bucuresti, 26 martie 2005.
Nr. 245.
ANEXE
METODOLOGIE
de
evaluare a riscului substantelor periculoase din listele I si II si al
substantelor prioritare/prioritar periculoase în mediul acvatic prin modelare
matematică
|
|
|
|
|
|
|
|
MINISTERUL
ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR Nr.
708 din 20 iunie 2005 |
MINISTERUL
TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR
SI TURISMULUI Nr.
923 din 9 iunie 2005 |
privind comunicarea
principalelor caracteristici ale cutremurelor produse pe teritoriul României si
convocarea, după caz, a structurilor privind gestionarea riscului la cutremure
În
scopul asigurării functiei de sprijin privind gestionarea riscului la
cutremure,
în confomitate cu
prevederile Ordonantei de urgentă a Guvernului nr.
21/2004 privind Sistemul National de Management al Situatiilor de Urgentă,
aprobată cu modificări si completări prin Legea nr.
15/2005, si ale Hotărârii Guvernului nr.
2.288/2004 pentru aprobarea repartizării principalelor functii de sprijin
pe care le asigură ministerele, celelalte organe centrale si organizatiile
neguvernamentale privind prevenirea si gestionarea situatiilor de urgentă,
precum si ale Hotărârii Guvernului nr.
1.490/2004 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare si
a organigramei Inspectoratului General pentru Situatii de Urgentă, în temeiul
art. 9 alin. (4) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr.
63/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Administratiei si Internelor,
aprobată cu modificări si completări prin Legea nr.
604/2003, cu modificările ulterioare, si al art. 5 alin. (4) din Hotărârea
Guvernului nr.
412/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Transporturilor,
Constructiilor si Turismului, cu modificările si completările ulterioare,
ministrul
administratiei si internelor, presedinte al Comitetului National pentru
Situatii de Urgentă, si ministrul transporturilor, constructiilor si turismului,
presedinte al Comitetului ministerial pentru situatii de urgentă, emit
următorul ordin:
Art.
1. – (1) Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului,
denumit în continuare INCDFP, comunică operativ principalele
caracteristici ale cutremurelor intermediare (de adâncime), având magnitudinea
M > 4 grade, si ale cutremurelor crustale (de suprafată), având magnitudinea
M ≥ 3 grade, produse pe teritoriul României.
(2)
Comunicarea INCDFP se transmite prin telefon/TO, e-mail si prin fax, conform
modelului prevăzut în anexa la prezentul ordin, către:
a)
Centrul Operational National al Inspectoratului General pentru Situatii de
Urgentă din subordinea Ministerului Administratiei si Internelor;
b)
Centrul operativ al Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului,
denumit în continuare Centrul operativ;
c)
Inspectoratul de Stat în Constructii, aflat în subordinea Guvernului;
d)
mass-media.
Art.
2. – În cazul producerii unui cutremur puternic, cu potentiale pierderi umane
si pagube materiale, prefectii judetelor/municipiului Bucuresti din zonele
potential afectate, prin specialistii din inspectoratele teritoriale si
judetene în constructii, procedează în regim de urgentă la constatarea
efectelor cutremurului asupra constructiilor, dotărilor si retelelor
tehnico-edilitare si comunică operativ situatia din teritoriu către structurile
prevăzute la art. 1 alin. (2) lit. a) si b).
Art.
3. – (1) Centrul operativ primeste comunicatele din partea INCDFP si a
prefecturilor astfel:
– în
timpul programului normal de lucru, la cabinetul ministrului transporturilor,
constructiilor si turismului si la cabinetul ministrului delegat pentru lucrări
publice si amenajarea teritoriului;
– în
afara programului normal de lucru, la ofiterul de serviciu de la cabinetul
ministrului transporturilor, constructiilor si turismului.
(2) Informatiile
primite potrivit alin. (1) se transmit imediat ministrului transporturilor,
constructiilor si turismului si ministrului delegat pentru lucrări publice si
amenajarea teritoriului.
(3)
În functie de situatia creată, ministrul transporturilor, constructiilor si
turismului convoacă Comitetul ministerial pentru situatii de urgentă si
solicită, după caz, întrunirea acestuia în sedintă comună cu Comitetul National
pentru Situatii de Urgentă.
Art.
4. – Anexa face parte integrantă din prezentul ordin.
Art.
5. – Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p.
Ministrul administratiei si internelor, Anghel Andreescu, secretar
de stat |
Ministrul
transporturilor, constructiilor si turismului, Gheorghe Dobre |
ANEXĂ
Laboratorul
retea natională a statiilor seismice din cadrul Institutului National de
Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP) transmite următorul
comunicat:
“În
ziua de .................................., la ora ................. (ora
României), s-a produs în zona ............................................. un
cutremur cu magnitudinea ............................................. pe scara
Richter, la adâncimea de ............ km si cu intensitatea în zona epicentrală
..................... pe scara Mercalli.
Cutremurul
s-a simtit/nu s-a simtit la Bucuresti.“
Alte
date comunicate:
...........................................................................................................................................................................
Din
partea INCDFP, am transmis comunicatul: Ziua
........................... Ora
............................ Numele
si prenumele .................................... Functia
............................................................ |
||
Din
partea Centrului Operational National
al Inspectoratului General pentru Situatii
de Urgentă, am primit comunicatul: Ziua
........................... Ora
............................ Numele
si prenumele ....................... Functia
......................................... |
Din
partea Centrului operativ al Ministerului
Transporturilor, Constructiilor si
Turismului, am primit comunicatul: Ziua
........................... Ora
............................ Numele
si prenumele......................... Functia
......................................... |
Din
partea Inspectoratului de Stat în
Constructii – ISC, am primit comunicatul: Ziua
........................... Ora
............................ Numele
si prenumele......................... Functia
......................................... |
AUTORITATEA PENTRU
VALORIFICAREA ACTIVELOR STATULUI
privind încetarea procedurii
de administrare specială la Societatea Comercială “CISAM“ – S.A. Sânnicolau
Mare, judetul Timis
În temeiul
prevederilor Ordonantei de urgentă a Guvernului nr.
23/2004 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare a Autoritătii pentru
Valorificarea Activelor Bancare prin comasare prin absorbtie cu Autoritatea
pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului si ale art. 16
alin. (6) din Legea nr.
137/2002 privind unele măsuri pentru accelerarea privatizării, cu
modificările si completările ulterioare,
presedintele
Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului emite prezentul ordin.
Articol
unic. – Procedura de administrare specială la Societatea Comercială “CISAM“ –
S.A. Sânnicolau Mare, judetul Timis, instituită prin Ordinul presedintelui
Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului nr.
4.130/2004, încetează de la data publicării prezentului ordin în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
Presedintele
Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului,
Gabriel
Ionel Zbîrcea
Bucuresti, 16 iunie 2005.
Nr. 5.120.
AUTORITATEA PENTRU
VALORIFICAREA ACTIVELOR STATULUI
privind instituirea
procedurii de administrare specială la Societatea Comercială “SIAT – Sisteme
Industriale de Automatizări“ – S.A. Bucuresti
În temeiul
prevederilor art. 16 din Legea nr.
137/2002 privind unele măsuri pentru accelerarea privatizării, publicată în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 215 din 28 martie 2002, cu
modificările si completările ulterioare, ale art. 1 si ale art. 9 alin. (1)
lit. b) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr.
23/2004 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare a Autoritătii pentru
Valorificarea Activelor Bancare prin comasare prin absorbtie cu Autoritatea
pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului,
în
vederea stabilirii modului de administrare si gestionare, precum si a măsurilor
ce trebuie luate pentru accelerarea procesului de privatizare la Societatea
Comercială “SIAT – Sisteme Industriale de Automatizări“ – S.A. Bucuresti,
presedintele
Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului emite prezentul ordin.
Art.
1. – Se instituie procedura de administrare specială în perioada de privatizare
la Societatea Comercială “SIAT – Sisteme Industriale de Automatizări“ – S.A.
Bucuresti, denumită în continuare societate comercială, cu sediul în
municipiul Bucuresti, Calea Floreasca nr. 169, sectorul 1, înmatriculată la
oficiul registrului comertului sub nr. J40/12242/1991, începând cu data
publicării prezentului ordin în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art.
2. – (1) Pe durata administrării speciale în perioada privatizării,
administratorul special are atributiile stabilite prin mandatul special acordat
de presedintele Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului.
(2)
Continutul mandatului prevăzut la alin. (1) va cuprinde în principal, dar fără
a se limita la acestea, următoarele atributii:
a)
luarea unor măsuri de administrare, gestionare si supraveghere financiară a
societătii comerciale, cu accent pe:
–
situatia îndeplinirii principalilor indicatori economicofinanciari si de
performantă;
–
identificarea unor active neutilizate care pot fi transferate/vândute;
–
inventarierea datoriilor societătii comerciale, precum si a plătilor restante,
în structura lor;
– efectuarea
plătilor către creditorii bugetari, furnizorii de utilităti, creditorii
comerciali, după un grafic întocmit de societatea comercială si de
administratorul special;
–
inventarierea creantelor pe care societatea comercială le are de recuperat;
– cunoasterea
situatiei litigiilor care grevează asupra societătii comerciale;
–
inventarierea activelor posibil a fi revendicate;
b)
notificarea tuturor creditorilor bugetari în sensul instituirii procedurii de
administrare specială în perioada de privatizare, în vederea
neînceperii/suspendării de către acestia a oricăror măsuri de executare silită
împotriva societătii comerciale;
c)
luarea de măsuri exceptionale în perioada premergătoare anuntului de ofertă cu
referire la divizări, fuziuni, vânzări de active pentru plata datoriilor
societătii comerciale, aplicarea de programe de restructurare cu/fără reducere
de personal, conversia în actiuni a unor creante;
d)
solicitarea furnizorilor de servicii pentru întocmirea graficelor de
reesalonare a datoriilor restante, respectarea acestora si efectuarea plătilor
facturilor curente;
e)
respectarea disciplinei economico-financiare prin luarea unor măsuri pentru
întărirea acesteia.
Art.
3. – La data instituirii procedurii de administrare specială se instituie si
procedura de supraveghere financiară a societătii comerciale, în conformitate
cu dispozitiile Legii nr.
137/2002, cu modificările si completările ulterioare.
Art.
4. – Procedura de administrare specială în perioada de privatizare încetează la
data transferului dreptului de proprietate asupra actiunilor, în situatia
privatizării societătii comerciale, sau la data stabilită prin ordin al
presedintelui Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului.
Presedintele
Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului,
Gabriel
Ionel Zbîrcea
Bucuresti, 20 iunie 2005.
Nr. 5.133.
AUTORITATEA PENTRU
VALORIFICAREA ACTIVELOR STATULUI
privind instituirea
procedurii de administrare specială la Societatea Comercială “CELROM“ – S.A.
Drobeta-Turnu Severin
În temeiul
prevederilor art. 16 din Legea nr.
137/2002 privind unele măsuri pentru accelerarea privatizării, publicată în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 215 din 28 martie 2002, cu
modificările si completările ulterioare, ale art. 1 si ale art. 9 alin. (1)
lit. b) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr.
23/2004 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare a Autoritătii pentru
Valorificarea Activelor Bancare prin comasare prin absorbtie cu Autoritatea
pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului,
în
vederea stabilirii modului de administrare si gestionare, precum si a măsurilor
ce trebuie luate pentru accelerarea procesului de privatizare la Societatea
Comercială “CELROM“ – S.A. Drobeta-Turnu Severin,
presedintele
Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului emite prezentul ordin.
Art.
1. – Se instituie procedura de administrare specială în perioada de privatizare
la Societatea Comercială “CELROM“ – S.A. Drobeta-Turnu Severin, denumită în
continuare societate comercială, cu sediul în municipiul Drobeta-Turnu
Severin, str. Nicolae Iorga nr. 2, judetul Mehedinti, înmatriculată la oficiul
registrului comertului sub nr. J25/4/1990, începând cu data publicării
prezentului ordin în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art.
2. – (1) Pe durata administrării speciale în perioada privatizării,
administratorul special are atributiile stabilite prin mandatul special acordat
de presedintele Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului.
(2)
Continutul mandatului prevăzut la alin. (1) va cuprinde în principal, dar fără
a se limita la acestea, următoarele atributii:
a)
luarea unor măsuri de administrare, gestionare si supraveghere financiară a
societătii comerciale, cu accent pe:
–
situatia îndeplinirii principalilor indicatori economicofinanciari si de
performantă;
–
identificarea unor active neutilizate care pot fi transferate/vândute;
–
inventarierea datoriilor societătii comerciale, precum si a plătilor restante,
în structura lor;
–
efectuarea plătilor către creditorii bugetari, furnizorii de utilităti,
creditorii comerciali, după un grafic întocmit de societatea comercială si de
administratorul special;
–
inventarierea creantelor pe care societatea comercială le are de recuperat;
–
cunoasterea situatiei litigiilor care grevează asupra societătii comerciale;
–
inventarierea activelor posibil a fi revendicate;
b)
notificarea tuturor creditorilor bugetari în sensul instituirii procedurii de
administrare specială în perioada de privatizare, în vederea neînceperii/suspendării
de către acestia a oricăror măsuri de executare silită împotriva societătii
comerciale;
c)
luarea de măsuri exceptionale în perioada premergătoare anuntului de ofertă cu
referire la divizări, fuziuni, vânzări de active pentru plata datoriilor
societătii comerciale, aplicarea de programe de restructurare cu/fără reducere
de personal, conversia în actiuni a unor creante;
d)
solicitarea furnizorilor de servicii pentru întocmirea graficelor de
reesalonare a datoriilor restante, respectarea acestora si efectuarea plătilor
facturilor curente;
e)
respectarea disciplinei economico-financiare prin luarea unor măsuri pentru
întărirea acesteia.
Art.
3. – La data instituirii procedurii de administrare specială se instituie si
procedura de supraveghere financiară a societătii comerciale, în conformitate
cu dispozitiile Legii nr.
137/2002, cu modificările si completările ulterioare.
Art.
4. – Procedura de administrare specială în perioada de privatizare încetează la
data transferului dreptului de proprietate asupra actiunilor, în situatia
privatizării societătii comerciale, sau la data stabilită prin ordin al
presedintelui Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului.
Presedintele
Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului,
Gabriel
Ionel Zbîrcea
Bucuresti, 20 iunie 2005.
Nr. 5.134.
AUTORITATEA PENTRU
VALORIFICAREA ACTIVELOR STATULUI
privind instituirea procedurii
de administrare specială la Societatea Comercială “Băneasa“ – S.A. Voluntari,
judetul Ilfov
În temeiul
prevederilor art. 16 din Legea nr.
137/2002 privind unele măsuri pentru accelerarea privatizării, publicată în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 215 din 28 martie 2002, cu
modificările si completările ulterioare, ale art. 1 si ale art. 9 alin. (1)
lit. b) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr.
23/2004 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare a Autoritătii pentru
Valorificarea Activelor Bancare prin comasare prin absorbtie cu Autoritatea
pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului,
în
vederea stabilirii modului de administrare si gestionare, precum si a măsurilor
ce trebuie luate pentru accelerarea procesului de privatizare la Societatea
Comercială “Băneasa“ – S.A. Voluntari,
presedintele
Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului emite prezentul ordin.
Art.
1. – Se instituie procedura de administrare specială în perioada de privatizare
la Societatea Comercială “Băneasa“ – S.A. Voluntari, denumită în continuare societate
comercială, cu sediul în orasul Voluntari, str. Erou Iancu Nicolae nr. 32,
judetul Ilfov, înmatriculată la oficiul registrului comertului sub nr.
J23/915/2003, începând cu data publicării prezentului ordin în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
Art.
2. – (1) Pe durata administrării speciale în perioada privatizării,
administratorul special are atributiile stabilite prin mandatul special acordat
de presedintele Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului.
(2)
Continutul mandatului prevăzut la alin. (1) va cuprinde în principal, dar fără
a se limita la acestea, următoarele atributii:
a)
luarea unor măsuri de administrare, gestionare si supraveghere financiară a
societătii comerciale, cu accent pe:
–
situatia îndeplinirii principalilor indicatori economicofinanciari si de
performantă;
–
identificarea unor active neutilizate care pot fi transferate/vândute;
–
inventarierea datoriilor societătii comerciale, precum si a plătilor restante,
în structura lor;
–
efectuarea plătilor către creditorii bugetari, furnizorii de utilităti,
creditorii comerciali, după un grafic întocmit de societatea comercială si de
administratorul special;
–
inventarierea creantelor pe care societatea comercială le are de recuperat;
–
cunoasterea situatiei litigiilor care grevează asupra societătii comerciale;
–
inventarierea activelor posibil a fi revendicate;
b)
notificarea tuturor creditorilor bugetari în sensul instituirii procedurii de
administrare specială în perioada de privatizare, în vederea
neînceperii/suspendării de către acestia a oricăror măsuri de executare silită
împotriva societătii comerciale;
c)
luarea de măsuri exceptionale în perioada premergătoare anuntului de ofertă cu
referire la divizări, fuziuni, vânzări de active pentru plata datoriilor
societătii comerciale, aplicarea de programe de restructurare cu/fără
reducere
de personal, conversia în actiuni a unor creante;
d)
solicitarea furnizorilor de servicii pentru întocmirea graficelor de
reesalonare a datoriilor restante, respectarea acestora si efectuarea plătilor
facturilor curente;
e)
respectarea disciplinei economico-financiare prin luarea unor măsuri pentru
întărirea acesteia.
Art.
3. – La data instituirii procedurii de administrare specială se instituie si
procedura de supraveghere financiară a societătii comerciale, în conformitate
cu dispozitiile Legii nr.
137/2002, cu modificările si
completările ulterioare.
Art.
4. – Procedura de administrare specială în perioada de privatizare încetează la
data transferului dreptului de proprietate asupra actiunilor, în situatia
privatizării societătii comerciale, sau la data stabilită prin ordin al
presedintelui Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului.
Presedintele
Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Statului,
Gabriel
Ionel Zbîrcea
Bucuresti, 20 iunie 2005.
Nr. 5.135.