MONITORUL
OFICIAL AL ROMANIEI
P A R T E A I
Anul 171 (XV) - Nr. 647
LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Joi, 11 septembrie 2003
SUMAR
HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI
1.035. - Hotărâre pentru stabilirea responsabilitătilor
privind coordonarea unitară a deplasării fortelor armate române si străine pe
teritoriul României
1.037. - Hotărâre privind înfiintarea Societătii
Comerciale “Sanevit 2003” - S.A.
1.043. - Hotărâre privind transmiterea fără plată
a unui imobil situat în municipiul Suceava din domeniul privat al statului si
din administrarea Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Bancare în
domeniul public al statului si în administrarea Ministerului Administratiei si
Internelor, pentru Comandamentul de
Jandarmi Judetean Suceava
1.044. - Hotărâre privind trecerea din domeniul
public al statului în domeniul privat al statului a unor constructii aflate în
administrarea Ministerului Apărării Nationale
1.046. - Hotărâre pentru aprobarea amendamentului
convenit prin scrisoarea semnată la Zagreb la 6 mai 2003 si la Bucuresti la 30
mai 2003, între Guvernul României si Banca Internatională pentru Reconstructie
si Dezvoltare, la Acordul de împrumut dintre România si Banca Internatională
pentru Reconstructie si Dezvoltare, semnat la Washington la 2 octombrie 1997
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru
stabilirea responsabilitătilor privind coordonarea unitară a deplasării
fortelor armate române si străine pe teritoriul României
În temeiul art. 107 din Constitutie,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se abilitează Centrul de coordonare a miscării din structura
Statului Major General din Ministerul Apărării Nationale ca unică autoritate
împuternicită să planifice, să coordoneze, să controleze si să monitorizeze
deplasările de trupe, echipamente militare si materiale apartinând fortelor
armate române si străine, pe căile de comunicatie feroviare, rutiere, aeriene
si navale, în conditiile prevăzute de lege.
Art. 2. - În îndeplinirea atributiilor care revin Centrului de
coordonare a miscării, Ministerul Apărării Nationale încheie protocoale de
colaborare care să materializeze fluxul informational prevăzut în anexele nr.
1-5*) care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 3. - În situatii de criză sau de război, la solicitarea
Ministerului Apărării Nationale, Centrul de coordonare a miscării poate fi
completat cu reprezentanti ai altor autorităti ale administratiei publice
centrale.
Art. 4. - (1) Cererile, formularele si alte documente ce însotesc
fortele armate străine pe teritoriul statului român se întocmesc potrivit
standardelor NATO sau acordurilor internationale la care România este parte.
(2) Centrul de coordonare a miscării are obligatia de a comunica
autoritătilor si institutiilor publice cu care colaborează, în părtile ce le
privesc, continutul standardelor si acordurilor prevăzute la alin. (1).
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE
Contrasemnează:
Ministrul apărării nationale,
Ioan Mircea Pascu
p. Ministrul afacerilor externe,
Cristian Diaconescu,
secretar de stat
Ministrul administratiei si internelor,
Ioan Rus
p. Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
Bucuresti, 28 august
2003.
Nr. 1.035.
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind
înfiintarea Societătii Comerciale “Sanevit 2003” - S.A.
În temeiul art. 107 din
Constitutie si al art. 3 din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 31/2003
privind unele măsuri de restructurare financiară a creantelor detinute de
Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Bancare asupra unor societăti
comerciale de pe platformele industriale Arad si Harghita,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - (1) Se înfiintează Societatea Comercială “Sanevit 2003” -
S.A., societate comercială pe actiuni, persoană juridică română, cu sediul în municipiul
Arad, str. Petru Rares nr. 129, judetul Arad.
(2) Societatea Comercială “Sanevit 2003” - S.A. se organizează si
functionează sub autoritatea Ministerului Sănătătii, în conformitate cu
dispozitiile legale în vigoare si cu actul constitutiv prevăzut în anexa care
face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. - Capitalul social al Societătii Comerciale “Sanevit 2003” -
S.A. este de 276.978.310.240 lei, din care 276.978.270.240 lei aport în natură
la capitalul social si 40.000 lei aport în numerar al statului român,
reprezentat de Ministerul Sănătătii, împărtit în 13.848.916 actiuni nominative
cu valoare nominală de 20.000 lei fiecare.
Art. 3. - Obiectul principal de activitate al Societătii Comerciale
“Sanevit 2003” - S.A. îl constituie productia de aparatură si instrumente
medicale (cod CAEN 3310), care se va derula în cadrul programului “Fabricat în
România”.
Art. 4. - Societatea Comercială “Sanevit 2003” - S.A. va prelua la data
înfiintării personalul angajat al fostei Societăti Comerciale “Sanevit” - S.A.,
personal care va fi considerat transferat, păstrându-si drepturile salariale
avute la data transferului până la încheierea noului contract colectiv de
muncă.
Art. 5. - Modificarea si completarea ulterioară a actului constitutiv al
Societătii Comerciale “Sanevit 2003” - S.A. se fac prin hotărâre a adunării
generale a actionarilor.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE
Contrasemnează:
p. Ministrul sănătătii,
Vasile Cepoi,
secretar de stat
p. Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
Bucuresti, 28 august
2003.
Nr. 1.037.
ANEXĂ
ACTUL CONSTITUTIV
al Societătii Comerciale “Sanevit 2003” - S.A.
CAPITOLUL I
Denumirea, forma juridică, sediul, durata
ARTICOLUL 1
Denumirea
(1) Denumirea societătii comerciale este “Sanevit 2003” - S.A., denumită
în continuare societatea.
(2) În toate actele - facturi, publicatii si alte documente emanând de
la societate denumirea acesteia va fi precedată de cuvintele “societatea
comercială” sau de initialele “S.C.” si va fi urmată de sintagma “societate pe
actiuni” sau de initialele “S.A.”, de capitalul social, sediul si de codul unic
de înregistrare la registrul comertului.
ARTICOLUL 2
Forma juridică
Societatea este persoană juridică română cu capital integral de stat, având forma juridică de societate comercială pe actiuni, si îsi desfăsoară activitatea în conformitate cu dispozitiile legale în vigoare, precum si cu cele din prezentul act constitutiv.
ARTICOLUL 3
Sediul
(1) Sediul social al societătii este în municipiul Arad, str. Petru
Rares nr. 129, judetul Arad. Sediul societătii poate fi transferat în orice
altă localitate din România, pe baza hotărârii adunării generale extraordinare
a actionarilor, potrivit legii.
(2) Societatea poate înfiinta sedii secundare - sucursale, reprezentante
sau agentii - si poate constitui filiale cu aprobarea adunării generale a
actionarilor, potrivit legii.
(3) Societatea are magazin propriu de desfacere a produselor în
municipiul Arad, str. Aron Cotrus nr. 2, si poate deschide magazine proprii
pentru desfacerea produselor si în alte localităti din tară si din străinătate.
ARTICOLUL 4
Durata
Durata societătii este nelimitată, activitatea acesteia începând să se desfăsoare de la data înmatriculării ei la oficiul registrului comertului.
CAPITOLUL II
Scopul si obiectul de activitate
ARTICOLUL 5
Scopul
Societatea are ca scop fabricarea si comercializarea seringilor si a
acelor sterile de unică utilizare, a diferitelor produse si instrumente medicale,
precum si a altor produse, potrivit obiectului său de activitate.
ARTICOLUL 6
Obiectul de activitate
A. Obiectul principal de activitate al societătii este productia de
aparatură si instrumente medicale, cod CAEN 3310.
B. Alte activităti:
a) operatiuni de export si import de instrumente medicale, prevăzute la
lit. A, si alte dispozitive medicale, inclusiv în sistemul lohn;
b) realizarea de repere, subansambluri si/sau produse injectate din mase
plastice;
c) operatiuni de asistentă tehnică, consulting, cercetare si proiectare
în domeniul instrumentelor medicale din categoria celor prevăzute la lit. A;
d) transport intern si international în scopul realizării obiectului de
activitate;
e) comercializarea de produse prin magazine proprii sau ale tertilor.
CAPITOLUL III
Capitalul social, actiunile
ARTICOLUL 7
Capitalul social
(1) Capitalul social al societătii este de 276.978.310.240 lei, din care 276.978.270.240 lei aport în natură si 40.000 lei aport în numerar al statului român, reprezentat de Ministerul Sănătătii.
(2) Aportul în natură este constituit din bunurile prevăzute în anexele
nr. 1 si 2 la Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 31/2003 privind unele
măsuri de restructurare financiară a creantelor detinute de Autoritatea pentru
Valorificarea Activelor Bancare asupra unor societăti comerciale de pe
platformele industriale Arad si Harghita.
(3) Capitalul social este subscris si vărsat în întregime de statul
român, fiind împărtit în 13.848.916 actiuni nominative, fiecare actiune având o
valoare nominală de 20.000 lei.
ARTICOLUL 8
(1) Majorarea sau
reducerea capitalului social se face pe baza hotărârilor adunării generale a
actionarilor, în conditiile legii.
(2) Capitalul social va putea fi majorat prin:
a) emisiunea de actiuni sau prin majorarea valorii nominale a actiunilor
existente în schimbul unor noi aporturi în numerar si/sau în natură;
b) încorporarea rezervelor (fără a putea fi incluse diferentele
favorabile rezultate din reevaluarea patrimoniului social), cu exceptia
rezervelor legale, precum si a beneficiilor sau a primelor de emisiune;
c) conversia unor creante lichide si exigibile asupra societătii în
actiuni la aceasta;
d) alte surse stabilite de adunarea generală a actionarilor, potrivit
legii.
(3) Capitalul social va putea fi redus prin:
a) micsorarea numărului de actiuni;
b) reducerea valorii nominale a actiunilor;
c) dobândirea propriilor actiuni, urmată de anularea lor;
d) alte procedee prevăzute de lege.
ARTICOLUL 9
Actiunile
(1) Drepturile si obligatiile aferente actiunilor societătii sunt
exercitate si, respectiv, îndeplinite de către Ministerul Sănătătii, care îsi
va desemna reprezentantii în adunarea generală a actionarilor la societate.
(2) Societatea va tine evidenta actiunilor într-un registru numerotat,
sigilat si parafat de presedintele consiliului de administratie, care se
păstrează la sediul societătii.
(3) Actiunile societătii sunt nominative si vor cuprinde toate
elementele prevăzute de lege, care există în formă dematerializată, se emit si
se transferă prin inscriptie în cont.
(4) Conversia si înstrăinarea actiunilor se vor putea realiza în
conditiile stabilite de adunarea generală a actionarilor, cu respectarea
prevederilor legale. În conditiile legii, prin hotărâre a adunării generale a
actionarilor, vor putea fi emise actiuni preferentiale, cu dividend prioritar,
fără drept de vot.
(5) Actiunile emise de societate pot fi gajate în conditiile legii.
ARTICOLUL 10
Obligatiuni
Pe perioada în care statul este actionar unic societatea este autorizată să emită obligatiuni în conditiile legii.
ARTICOLUL 11
Drepturile si obligatiile ce decurg din actiuni
(1) Fiecare actiune subscrisă si plătită, potrivit legii, conferă
detinătorului dreptul la un vot în adunarea generală a actionarilor, dreptul de
a alege si de a fi ales în organele de conducere, dreptul de a participa la
distribuirea beneficiilor si obligatia de a contribui la suportarea
pierderilor, conform dispozitiilor legale si prevederilor prezentului act
constitutiv, precum si alte drepturi prevăzute de lege si de actul constitutiv.
(2) Obligatiile societătii sunt garantate cu capitalul social al
acesteia, iar actionarii răspund în limita capitalului social subscris.
ARTICOLUL 12
Cesiunea actiunilor
(1) În raporturile cu societatea, aceasta recunoaste pentru fiecare actiune un singur proprietar.
(2) Cesiunea partială sau totală a actiunilor între actionari si/sau
între acestia si terti se face în conditiile si cu procedura prevăzute de lege.
CAPITOLUL IV
Adunarea generală a actionarilor
ARTICOLUL 13
Atributiile adunării generale a actionarilor
(1) Adunarea generală a actionarilor societătii este organul de
conducere al acesteia, care decide asupra activitătii si stabileste politica ei
economică în conformitate cu mandatul primit.
(2) Adunările generale ale actionarilor sunt ordinare si extraordinare.
(3) Adunarea generală a actionarilor este formată din 3 membri numiti
prin ordin al ministrului sănătătii.
(4) Pentru activitatea depusă reprezentantii statului în adunarea
generală a actionarilor au dreptul la o indemnizatie în conformitate cu
prevederile legislatiei române în vigoare în acest domeniu.
(5) Adunarea generală ordinară a actionarilor are următoarele atributii
principale:
a) aprobă strategia globală de dezvoltare, modernizare, restructurare
economico-financiară a societătii;
b) numeste si revocă membrii consiliului de administratie în număr de 3,
ale căror atributii sunt stabilite pe bază de mandat, pe perioada în care statul
este actionar unic;
c) numeste si revocă cenzorii, conform prevederilor legale;
d) se pronuntă asupra gestiunii administratorilor;
e) stabileste nivelul remuneratiei lunare cuvenite membrilor consiliului
de administratie, precum si cenzorilor;
f) discută, aprobă sau modifică situatia financiară anuală si contul de
profit si pierdere după analizarea rapoartelor consiliului de administratie,
ale cenzorilor sau ale auditorilor financiari;
g) aprobă reinvestirea veniturilor, în principal pentru dezvoltare;
h) hotărăste cu privire la contractarea de împrumuturi bancare pe termen
lung, inclusiv a celor externe; stabileste competentele si nivelul de
contractare a împrumuturilor bancare de pe piata internă si externă, a
creditelor comerciale si a garantiilor;
i) analizează rapoartele consiliului de administratie privind stadiul si
perspectivele societătii, relatiile cu clientii;
j) se pronuntă asupra modului de recuperare a prejudiciilor produse
societătii de către administratori;
k) hotărăste cu privire la gajarea sau, după caz, ipotecarea unor
bunuri, unităti ori sedii proprii;
l) aprobă regulamentul de organizare si functionare a consiliului de
administratie;
m) hotărăste cu privire la înfiintarea sau desfiintarea sediilor
secundare (sucursale, agentii, reprezentante sau alte unităti fără
personalitate juridică);
n) aprobă delegările de competentă pentru consiliul de administratie;
o) stabileste nivelul garantiei cerute administratorilor, în conditiile
legii;
p) îndeplineste orice altă atributie stabilită de lege în sarcina sa.
(6) Adunarea generală extraordinară a actionarilor are următoarele
atributii principale:
a) schimbarea formei juridice;
b) transferarea sediului social;
c) modificarea sau completarea obiectului de activitate;
d) majorarea capitalului social, precum si reducerea sau reîntregirea
lui, în conditiile legii;
e) fuziunea sau divizarea;
f) dizolvarea anticipată;
g) modificarea numărului de actiuni sau a valorii nominale a acestora;
h) emiterea de obligatiuni în conditiile legii;
i) orice altă modificare a actului constitutiv sau orice altă hotărâre
pentru care este cerută aprobarea adunării generale extraordinare a
actionarilor;
j) aprobă conversia actiunilor dintr-o categorie în alta, în conditiile
legii;
k) hotărăste cu privire la modificarea actului constitutiv.
ARTICOLUL 14
Convocarea adunărilor generale ale actionarilor
(1) Adunările generale ale actionarilor sunt ordinare si extraordinare.
(2) Adunarea generală a actionarilor se convoacă ori de câte ori este
necesar de către presedintele consiliului de administratie sau de un membru al
acestuia, pe baza împuternicirii date de presedinte.
(3) Adunările generale
ordinare ale actionarilor au loc cel putin o dată pe an, în cel mult 4 luni de
la încheierea exercitiului financiar, pentru examinarea situatiei financiare
anuale si a contului de profit si pierdere pe anul precedent si pentru
stabilirea programului de activitate si a bugetului de venituri si cheltuieli
pe anul în curs.
(4) Adunarea generală ordinară a actionarilor va fi convocată, în
conformitate cu prevederile legale în vigoare si cu dispozitiile prezentului
act constitutiv, prin publicarea cu cel putin 15 zile înainte de data tinerii
acesteia.
(5) Convocarea va cuprinde locul si data tinerii adunării generale a
actionarilor, precum si ordinea de zi, cu mentionarea explicită a tuturor
problemelor care vor face obiectul dezbaterilor acesteia.
(6) Când pe ordinea de zi figurează propuneri pentru modificarea actului
constitutiv, convocarea va trebui să cuprindă textul integral al propunerilor.
(7) Adunarea generală a actionarilor se întruneste la sediul societătii
sau în alt loc indicat în convocator.
(8) Adunarea generală extraordinară a actionarilor va fi convocată ori
de câtre ori este cazul, la solicitarea actionarilor, la cererea consiliului de
administratie sau a cenzorilor.
(9) Adunarea generală a actionarilor, ordinară sau extraordinară, poate
lua hotărâri si fără îndeplinirea formalitătilor, prevăzute pentru convocare,
în situatii exceptionale, cu respectarea prevederilor legale si ale prezentului
act constitutiv pentru validarea hotărârilor adoptate.
ARTICOLUL 15
Organizarea adunării generale a actionarilor
(1) Pentru validitatea deliberărilor adunării generale ordinare a
actionarilor este necesară prezenta actionarilor care să detină cel putin
jumătate din participarea la capitalul social, iar hotărârile să fie luate de
actionarii care detin majoritatea absolută din participarea la capitalul social
al celor participanti la adunare, personal sau prin mandatar.
(2) Dacă adunarea generală a actionarilor nu poate lucra din cauza
neîndeplinirii conditiilor prevăzute la alin. (1), aceasta se va întruni după a
doua convocare si poate să delibereze asupra problemelor aflate pe ordinea de
zi a primei adunări, oricare ar fi participarea la capitalul social detinută de
actionarii prezenti, cu votul majoritătii.
(3) Pentru validitatea deliberărilor adunării generale extraordinare a
actionarilor sunt necesare:
a) la prima convocare, prezenta actionarilor care detin cel putin trei
pătrimi din participarea la capitalul social, iar hotărârile să fie luate cu
votul unui număr de actionari care detin cel putin jumătate din participarea la
capitalul social;
b) la convocările următoare, prezenta actionarilor care detin jumătate
din participarea la capitalul social, iar hotărârile să fie luate cu votul unui
număr de actionari care detin cel putin o
treime din participarea la capitalul social.
(4) În ziua si la ora
precizate în convocator sedinta adunării generale a actionarilor se va deschide
de presedintele consiliului de administratie sau, în lipsa acestuia, de cel
care îi tine locul.
(5) Adunarea generală a actionarilor va alege dintre actionarii prezenti
un secretar care va verifica lista de prezentă a actionarilor, indicând
participarea la capitalul social pe care îl detine fiecare si îndeplinirea
tuturor formalitătilor cerute de lege si de statut pentru tinerea sedintei, si
va încheia procesul-verbal al adunării generale a actionarilor.
(6) Procesul-verbal va fi semnat de reprezentantii Ministerului
Sănătătii, mandatati să reprezinte interesele participatiei statului la
capitalul social, si de secretarul care l-a întocmit.
(7) Procesul-verbal al adunării generale a actionarilor se va transcrie
într-un registru sigilat si parafat.
(8) La fiecare proces-verbal se vor anexa actele referitoare la
convocare, listele de prezentă a actionarilor, precum si, după caz, mandatele
speciale ale reprezentantilor mandatati.
(9) La sedintele ordinare si extraordinare ale adunării generale a
actionarilor, în care se dezbat problemele referitoare la raporturile de muncă
cu personalul societătii, pot fi invitati si reprezentantii salariatilor, care
nu vor avea drept de vot.
ARTICOLUL 16
Exercitarea dreptului de vot în adunarea generală a actionarilor
(1) Hotărârile adunării generale a actionarilor se iau prin vot deschis.
(2) Hotărârile se vor lua în conditiile si cu majoritatea prevăzute de
lege pentru adunările generale ordinare ale actionarilor sau, după caz, pentru
cele extraordinare.
(3) La propunerea persoanei care prezidează adunarea generală a
actionarilor sau a unuia dintre membrii adunării generale a actionarilor se va
putea decide ca votul să fie secret.
(4) Votul secret este obligatoriu pentru alegerea membrilor consiliului
de administratie si a cenzorilor, pentru revocarea lor si pentru luarea
hotărârilor referitoare la răspunderea administratorilor.
(5) Pentru a fi opozabile tertilor hotărârile adunării generale a
actionarilor vor fi depuse în termen de 15 zile la oficiul registrului
comertului pentru a fi mentionate în extras în
registru si publicate în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a.
(6) Hotărârile adunării generale a actionarilor nu vor putea fi
executate înainte de aducerea la îndeplinire a formalitătilor prevăzute la
alin. (1)-(5).
(7) Hotărârile luate în adunările generale ale actionarilor în limitele
legii si ale prezentului act constitutiv sunt obligatorii si pentru actionarii
care nu au luat parte la adunare sau care au votat împotrivă.
(8) Actionarii care nu sunt de acord cu hotărârile luate de adunările
generale ale actionarilor cu privire la schimbarea obiectului de activitate, la
mutarea sediului sau la schimbarea formei juridice au dreptul de a se retrage
din societate si de a recupera contravaloarea actiunilor pe care le posedă,
conform prevederilor legale.
CAPITOLUL V
Consiliul de administratie
ARTICOLUL 17
Organizare
(1) Societatea este administrată de un consiliu de administratie compus
din 3 membri, ale căror atributii sunt stabilite pe bază de mandat, pe perioada
în care statul este actionar unic.
(2) Membrii consiliului de administratie sunt numiti pe o perioadă de
cel mult 4 ani si pot fi revocati de adunarea generală a actionarilor.
(3) În situatia în care se creează un loc vacant în consiliul de
administratie, adunarea generală a actionarilor propune un nou administrator în
vederea ocupării acestuia. Durata pentru care este ales noul administrator
pentru a ocupa locul vacant va fi egală cu perioada care a rămas până la
expirarea mandatului predecesorului său.
(4) Consiliul de administratie se întruneste lunar la sediul societătii
sau ori de câte ori este necesar, la convocarea presedintelui sau la cererea
unei treimi din numărul membrilor săi.
(5) Consiliul de administratie îsi desfăsoară activitatea în baza
propriului regulament de organizare si functionare si a reglementărilor legale
în vigoare.
(6) Consiliul de administratie este prezidat de presedinte, iar în lipsa
acestuia, de un membru, în baza mandatului presedintelui.
(7) Presedintele numeste un secretar care să nu fie membru al
consiliului de administratie si care va redacta procesul verbal al fiecărei
sedinte.
(8) Conducerea societătii este asigurată de directorul general, care
poate fi si presedinte al consiliului de administratie.
(9) Pentru valabilitatea hotărârilor este necesară prezenta a cel putin
jumătate din numărul membrilor consiliului de administratie, iar acestea se iau
cu majoritatea absolută a membrilor prezenti.
(10) Dezbaterile consiliului de administratie au loc conform ordinii de
zi stabilite si comunicate de presedinte cu cel putin 7 zile înainte de data
tinerii sedintei. Dezbaterile se consemnează în procesul-verbal al sedintei,
care se scrie de către secretar într-un registru sigilat si parafat de
presedintele consiliului de administratie.
(11) Procesul-verbal se semnează de toti membrii consiliului de
administratie si de secretar.
(12) Pe baza procesului-verbal secretarul consiliului de administratie
redactează hotărârile acestuia, care se semnează de către presedinte.
(13) Consiliul de administratie poate delega, prin regulamentul de
organizare si functionare, o parte din atributiile sale directorului general al
societătii si poate recurge, de asemenea, la experti si consilieri de
specialitate pentru solutionarea anumitor probleme.
(14) În relatiile cu tertii societatea este reprezentată de directorul
general, pe baza si în limitele împuternicirilor date de consiliul de
administratie, care semnează actele de angajare fată de acestia.
(15) Presedintele consiliului de administratie este obligat să pună la
dispozitie actionarilor si cenzorilor, la cererea acestora, toate documentele
societătii.
(16) Membrii consiliului de administratie vor depune o garantie conform
prevederilor legale.
(17) Membrii consiliului de administratie răspund individual sau
solidar, după caz, fată de societate pentru prejudiciile rezultate din
infractiuni sau abateri de la prevederile legale, pentru abateri de la
prezentul act constitutiv sau pentru greseli în administrarea societătii. În
astfel de situatii ei vor putea fi revocati prin hotărâre a adunării generale a
actionarilor.
(18) Sunt incompatibile cu calitatea de membru în consiliul de
administratie persoanele prevăzute la art. 135 din Legea nr. 31/1990 privind
societătile comerciale, republicată, cu modificările si completările
ulterioare, si de Legea nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea
transparentei în exercitarea demnitătilor publice, a functiilor publice si în
mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei.
(19) Nu pot fi directori ai societătii persoanele care sunt
incompatibile potrivit Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările
ulterioare.
ARTICOLUL 18
Atributiile consiliului de administratie, ale directorului general si
ale directorilor executivi
A. Consiliul de administratie are următoarele atributii:
a) aprobă structura organizatorică si regulamentul de organizare si
functionare ale societătii;
b) aprobă nivelul garantiilor si modul de constituire a acestora, pentru
directorul general si directorii executivi ai societătii si pentru persoanele
care au calitatea de gestionar;
c) decide asupra încheierii de acte juridice de dobândire, înstrăinare,
închiriere, schimb sau de constituire ori primire în garantie a unor bunuri
aflate în patrimoniul societătii ori pe care aceasta urmează să le dobândească
astfel, cu aprobarea adunării generale extraordinare a actionarilor, în
conditiile legii;
d) numeste, suspendă sau revocă directorul general si directorii executivi
ai societătii;
e) avizează numirea, suspendarea sau revocarea directorilor executivi ai
societătii;
f) aprobă delegările de competentă pentru directorul general si pentru
persoanele din conducerea societătii, în vederea executării operatiunilor acesteia;
g) aprobă încheierea oricăror contracte pentru care nu a delegat
competentă directorului general al societătii;
h) supune anual adunării generale a actionarilor, în termen de 60 de
zile de la încheierea exercitiului financiar, raportul cu privire la
activitatea societătii, situatia financiară anuală si contul de profit si
pierdere pe anul precedent, precum si proiectul programului de activitate si
proiectul bugetului de venituri si cheltuieli ale societătii pe anul în curs;
i) convoacă adunarea generală extraordinară a actionarilor ori de câte
ori este nevoie;
j) aprobă încheierea contractelor de import-export necesare în vederea
dezvoltării, până la limita cuantumului valoric stabilit de adunarea generală a
actionarilor;
k) stabileste drepturile, obligatiile si responsabilitătile personalului
societătii conform structurii organizatorice aprobate;
/l) stabileste competentele si nivelul de contractare a împrumuturilor
bancare curente, a creditelor comerciale pe termen scurt si mediu;
m) aprobă numărul de posturi si normativul de constituire a
compartimentelor functionale si de productie;
n) aprobă programele de dezvoltare si de investitii;
o) stabileste si aprobă, în limita bugetului de venituri si cheltuieli
aprobat de adunarea generală a actionarilor, modificări în structura acestuia,
în limita competentelor pentru care a primit mandat;
p) negociază contractul colectiv de muncă si aprobă statutul
personalului;
r) rezolvă orice alte probleme stabilite de adunarea generală a
actionarilor sau care sunt prevăzute de legislatia în vigoare.
B. Directorul general are, în principal, următoarele atributii:
a) reprezintă societatea în raporturile cu tertii;
b) aplică strategia si politicile de dezvoltare ale societătii
comerciale, aprobate de adunarea generală a actionarilor;
c) numeste, suspendă sau revocă directorii executivi, cu avizul
consiliului de administratie;
d) angajează, promovează si concediază personalul salariat, în
conditiile legii;
e) negociază, în conditiile legii, contractele individuale de muncă;
f) încheie acte juridice în numele si pe seama societătii, în limitele
împuternicirilor acordate de consiliul de administratie;
g) stabileste îndatoririle si responsabilitătile personalului
societătii;
h) aprobă operatiunile de încasări si plăti, potrivit competentelor
legale si prezentului act constitutiv;
i) aprobă operatiunile de vânzare si cumpărare de bunuri, potrivit
competentelor legale si prezentului act constitutiv;
j) împuterniceste directorii executivi si orice altă persoană si
exercită orice atributii din sfera sa de competentă;
k) rezolvă orice altă problemă pe care consiliul de administratie a
stabilit-o în sarcina sa.
C. 1. Directorii executivi sunt numiti de directorul general, se află în
subordinea acestuia ca salariati ai societătii si sunt răspunzători fată de
aceasta pentru modul de îndeplinire a îndatoririlor lor.
2. Atributiile directorilor executivi sunt stabilite prin regulamentul
de organizare si functionare a societătii.
CAPITOLUL VI
Gestiunea
ARTICOLUL 19
Cenzorii
(1) Gestiunea societătii este controlată de actionari si de 3 cenzori
care sunt alesi de adunarea generală a actionarilor.
Cel putin unul dintre cenzori trebuie să fie expert contabil sau
contabil autorizat, conform prevederilor legale în vigoare.
(2) În perioada în care statul detine mai mult de 20% din capitalul
social, unul dintre cenzori va fi recomandat de Ministerul Finantelor Publice.
(3) Adunarea generală a actionarilor alege, de asemenea, acelasi număr
de cenzori supleanti, care îi vor înlocui, în conditiile legii, pe cenzorii
titulari.
(4) Pentru a putea exercita dreptul de control cenzorilor li se pot
prezenta, la cerere, date cu privire la activitatea societătii, la situatia
patrimoniului, a profitului si a pierderilor.
(5) Cenzorii au următoarele atributii principale:
a) în cursul exercitiului financiar verifică gospodărirea mijloacelor
fixe si a mijloacelor circulante, portofoliul de efecte,
casa si registrele de evidentă contabilă si informează consiliul de
administratie asupra neregulilor constatate;
b) la încheierea
exercitiului financiar controlează exactitatea inventarului, a documentelor si
a informatiilor prezentate de consiliul de administratie asupra conturilor
societătii, a situatiei financiare anuale si a contului de profit si pierdere,
prezentând adunării generale a actionarilor un raport scris;
c) la lichidarea societătii controlează operatiunile de lichidare;
d) prezintă adunării generale extraordinare a actionarilor punctul lor
de vedere la propunerile de reducere a capitalului social sau de modificare a
actului constitutiv si a obiectului de activitate ale societătii.
(6) Cenzorii sunt obligati, de asemenea:
a) să facă, în fiecare lună si inopinat, inspectii ale casei si să
verifice existenta titlurilor sau a valorilor care sunt proprietatea societătii
sau care au fost primite în gaj, cautiune ori în depozit;
b) să ia parte la adunările generale ordinare si extraordinare ale
actionarilor, inserând în ordinea de zi propunerile pe care le vor considera
necesare;
c) să constate depunerea garantiei din partea administratorilor;
d) să vegheze ca dispozitiile legii si ale prezentului act constitutiv
să fie îndeplinite de administratori si de lichidatori.
(7) Cenzorii se întrunesc la sediul societătii si iau decizii în
unanimitate. Dacă nu se realizează unanimitatea, raportul cu divergente se
înaintează adunării generale a actionarilor.
(8) Cenzorii pot convoca adunarea generală extraordinară a actionarilor,
dacă aceasta nu a fost convocată de consiliul de administratie, în cazul în
care capitalul social s-a diminuat cu mai mult de 10% timp de 2 ani
consecutivi, cu exceptia primilor 2 ani de la constituirea societătii, sau ori
de câte ori consideră necesar pentru alte situatii privind încălcarea
dispozitiilor legale si ale actului constitutiv.
(9) Atributiile, drepturile si obligatiile cenzorilor se completează cu
dispozitiile legale în materie.
(10) Cenzorii si supleantii acestora sunt numiti de adunarea generală a
actionarilor pe o perioadă de maximum 3 ani si pot fi realesi.
(11) Sunt incompatibile cu calitatea de cenzor persoanele prevăzute de
art. 156 alin. (2) din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările
ulterioare, si de reglementările legale în vigoare.
(12) Cenzorii sunt obligati să depună înainte de începerea activitătii o
garantie egală cu o treime din garantia stabilită pentru membrii consiliului de
administratie.copyrightdsc.net
(13) În caz de deces, împiedicare fizică sau legală, încetare sau
renuntare la mandat a unui cenzor, acesta este înlocuit de supleantul cel mai
în vârstă.
(14) Dacă în acest mod numărul cenzorilor nu se poate completa, cenzorii
rămasi numesc altă persoană în locul vacant, până la cea mai apropiată adunare
generală a actionarilor.
(15) În cazul în care nu mai rămâne în functie nici un cenzor, consiliul
de administratie va convoca de urgentă adunarea generală a actionarilor, în
conditiile legii, care va proceda la numirea altor cenzori.
(16) Cenzorii vor consemna într-un registru special deliberările, precum
si constatările făcute în exercitiul mandatului lor.
(17) Revocarea cenzorilor se va putea face numai de adunarea generală a
actionarilor, potrivit legii.
CAPITOLUL VII
Activitatea
ARTICOLUL 20
Finantarea activitătii proprii
Pentru îndeplinirea obiectului de activitate si în conformitate cu atributiile stabilite societatea utilizează sursele de finantare constituite conform legii, credite bancare, credite asociate si alte surse financiare.
ARTICOLUL 21
Exercitiul financiar
Exercitiul financiar
începe la data de 1 ianuarie si se încheie la data de 31 decembrie ale fiecărui
an. Primul exercitiu financiar începe la data înmatriculării societătii în
registrul comertului.
ARTICOLUL 22
Personalul
(1) Personalul de conducere si de executie din cadrul societătii este
numit, angajat si concediat de directorul general, în limita delegării de
competentă care i-a fost acordată.
(2) Drepturile si obligatiile salariatilor societătii se stabilesc prin
regulamentul de organizare si functionare si prin contractul colectiv de muncă.
ARTICOLUL 23
Evidenta contabilă si situatia financiară anuală
(1) Societatea tine evidenta contabilă în lei si întocmeste situatia
financiară anuală si contul de profit si pierdere, conform dispozitiilor legale
în vigoare.
(2) Situatia financiară anuală si contul de profit si pierdere vor fi
publicate în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, conform prevederilor
legale.
ARTICOLUL 24
Profitul se repartizează în conditiile legii.
ARTICOLUL 25
Registrele
Societatea va tine, prin grija membrilor consiliului de administratie
si, respectiv, a cenzorilor, toate registrele prevăzute de lege.
CAPITOLUL VIII
Schimbarea formei juridice, dizolvarea, lichidarea, litigii
ARTICOLUL 26
Schimbarea formei juridice
(1) Schimbarea formei juridice a societătii se va putea face numai în
temeiul hotărârii adunării generale extraordinare a actionarilor si cu
îndeplinirea tuturor formalitătilor prevăzute de lege.
(2) În perioada în care statul este actionar unic schimbarea formei
juridice a societătii se va putea face numai cu aprobarea Ministerului
Sănătătii, prin reprezentantii săi mandatati să reprezinte interesele
capitalului de stat.
ARTICOLUL 27
Dizolvarea
Dizolvarea societătii va avea loc în următoarele situatii, în conditiile
legii:
a) imposibilitatea realizării obiectului său de activitate;
b) declararea nulitătii;
c) hotărârea adunării generale a actionarilor;
d) pierderea unei jumătăti din capitalul social după ce s-a consumat
fondul de rezervă pentru motive ce nu atrag răspunderi de orice natură, dacă
adunarea generală a actionarilor nu decide reconstituirea capitalului social
sau limitarea lui la suma rămasă;
e) alte cauze prevăzute de lege sau de prezentul act constitutiv.
ARTICOLUL 28
Lichidarea
Lichidarea societătii si repartizarea patrimoniului se fac în conditiile si cu respectarea procedurii prevăzute de lege.
ARTICOLUL 29
Litigiile
(1) Litigiile de orice fel, apărute între societate si persoane fizice
sau juridice, române ori străine, sunt de competenta instantelor judecătoresti
de drept comun.
(2) Litigiile născute
din raporturile contractuale dintre societate si persoanele fizice sau
juridice, române ori străine, pot fi solutionate si prin arbitraj potrivit
legii.
CAPITOLUL IX
Dispozitii finale
ARTICOLUL 30
Prevederile prezentului act constitutiv se completează cu dispozitiile
legale referitoare la societătile comerciale cu capital de stat, ale Legii nr.
31/1990, republicată, cu modificările si completările ulterioare, ale Codului
comercial, precum si ale actelor normative emise în aplicarea acestora.
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind transmiterea fără plată a unui
imobil situat în municipiul Suceava din domeniul privat al statului si din
administrarea Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Bancare în domeniul public
al statului si în administrarea Ministerului Administratiei si Internelor,
pentru Comandamentul de Jandarmi Judetean Suceava
În temeiul art. 107 din Constitutie, al art. 8 alin. (1) si al art. 12
alin. (1) si (2) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică si regimul
juridic al acesteia, cu modificările si completările ulterioare, precum si al
art. 75 alin. (4) si (5) si al art. 84 din Ordonanta de urgentă a Guvernului
nr. 51/1998 privind valorificarea unor active bancare, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă transmiterea fără plată a bunului imobil identificat
potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre din domeniul
privat al statului si din administrarea Autoritătii pentru
Valorificarea Activelor Bancare în domeniul public al statului si în
administrarea Ministerului Administratiei si Internelor, pentru Comandamentul
de Jandarmi Judetean Suceava.
Art. 2. - Predarea-preluarea imobilului transmis potrivit art. 1 se va
face pe bază de protocol încheiat între Autoritatea pentru Valorificarea
Activelor Bancare si Comandamentul de Jandarmi Judetean Suceava, în termen de
15 zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
Art. 3. - Patrimoniul Autoritătii pentru Valorificarea Activelor Bancare
se diminuează cu valoarea evidentiată în contabilitate a bunului imobil
transmis potrivit prevederilor art. 1, iar patrimoniul Comandamentului de
Jandarmi Judetean Suceava se majorează cu aceeasi valoare.
Art. 4. - Indicatorii de venituri si cheltuieli - transferuri, din
bugetul de venituri si cheltuieli al Autoritătii pentru Valorificarea Activelor
Bancare pe anul 2003, se rectifică, în sensul diminuării, cu valoarea contabilă
a bunului imobil transmis potrivit art. 1.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE
Contrasemnează:
Ministrul administratiei si internelor,
Ioan Rus
p. Presedintele Autoritătii
pentru Valorificarea Activelor Bancare,
Mircea Ursache
Ministrul transporturilor, constructiilor si turismului,
Miron Tudor Mitrea
p. Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
Bucuresti, 28 august
2003.
Nr. 1.043.
ANEXĂ
ATELE DE IDENTIFICARE
a imobilului*) care se transmite
fără plată din domeniul privat al statului si din administrarea Autoritătii pentru
Valorificarea Activelor Bancare în domeniul public al statului si în
administrarea Ministerului Administratiei si Internelor, pentru Comandamentul
de Jandarmi Judetean Suceava
Adresa imobilului care se transmite |
Persoana juridică de la care se transmite |
Persoana juridică la care se transmite |
Caracteristicile imobilului care se transmite |
Municipiul Suceava, str. Traian Vuia
nr. 7B, judetul Suceava |
Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Bancare |
Ministerul
Administratiei si Internelor,
pentru Comandamentul de Jandarmi
Judetean Suceava |
- Pavilion
administrativ-hotel, tip S+P+3E, Sd = 3.158,40 m2, nr. inventar
1.006 - Valoare: 284.337
USD (exclusiv T.V.A.) -Platformă
betonată, S = 817 m2,
nr. inventar f.n. - Valoare: 4.496
USD (exclusiv T.V.A.) - Împrejmuire
sediu, L = 85 m, nr. inventar f.n. - Valoare: 1.454
USD (exclusiv T.V.A.) - Teren, S = 2.028
m2, înscris în CF nr.
10.355 a municipiului
Suceava, nr. topo 3.247 - Valoare: 12.168
USD (exclusiv T.V.A.) - Valoare totală: 302.455
USD (exclusiv T.V.A.) |
*) Imobilul a trecut
în domeniul privat al statului si în administrarea Autoritătii pentru
Valorificarea Activelor Bancare în baza Conventiei de dare în plată autentificată
sub nr. 462 din 17 iulie 2003 de către BNP Damiela-Camilia Pop, încheiată între
Societatea Comercială Transport si Reparatii “Bucovina” - S.A. Suceava si
Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Bancare.
GUVERNUL ROMÂNIEI
privind
trecerea din domeniul public al statului în domeniul privat al statului a unor
constructii aflate în administrarea Ministerului Apărării Nationale
În temeiul art. 107 din Constitutie, al art. 10 alin. (2) din Legea nr. 213/1998
privind proprietatea publică si regimul juridic al acesteia, cu modificările si
completările ulterioare, precum si al art. 2 din Ordonanta Guvernului nr.
112/2000 pentru reglementarea procesului de scoatere din functiune, casare si
valorificare a activelor corporale care alcătuiesc domeniul public al statului
si al unitătilor administrativ-teritoriale, aprobată prin Legea nr. 246/2001,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă trecerea din domeniul public al statului în domeniul
privat al statului a unor constructii aflate în administrarea Ministerului
Apărării Nationale, amplasate în incinta imobilelor identificate potrivit
anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. - Trecerea în domeniul privat al statului a constructiilor
prevăzute la art. 1 se face în vederea scoaterii din functiune si demolării
acestora.
Art. 3. - După scoaterea din functiune si demolarea constructiilor,
Ministerul Apărării Nationale îsi va actualiza în mod corespunzător datele din
evidenta cantitativ-valorică.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE
Contrasemnează:
Ministrul apărării nationale,
Ioan Mircea Pascu
Ministrul transporturilor, constructiilor si turismului,
Miron Tudor Mitrea
p. Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
Bucuresti, 28 august
2003.
Nr. 1.044.
ANEXĂ
DATELE DE IDENTIFICARE
a
constructiilor aflate în administrarea Ministerului Apărării Nationale care
trec din domeniul public al statului în domeniul privat al statului
Nr.crt. |
Adresa imobilului |
Persoana juridică care administrează imobilul |
Caracteristicile bunurilor care trec în domeniul privat al statului |
|
Municipiul Pitesti,
judetul Arges |
Ministerul Apărării
Nationale |
Imobil 705, nr.
M.F. = 103.771 Pavilionul R: - suprafata
construită = 45 m2 - valoarea
contabilă = 14.000 lei Pavilionul R1: - suprafata
construită = 45 m2 - valoarea
contabilă = 14.000 lei Pavilionul V: - suprafata
construită = 20 m2 - valoarea
contabilă = 6.000 lei Pavilionul I: - suprafata construită
= 155 m2 - valoarea
contabilă = 24.000 lei Pavilionul J: - suprafata
construită = 159 m2 - valoarea
contabilă = 46.000 lei |
2. |
Satul Budieni, judetul Gorj |
Ministerul Apărării
Nationale |
Imobil 880, nr.
M.F. = 103.840 Pavilionul M34: - suprafata
construită = 160 m2 - valoarea
contabilă = 135.099 lei |
3. |
Municipiul Craiova,
judetul Dolj |
Ministerul Apărării
Nationale |
Imobil 984, nr.
M.F. = 103.865 Pavilionul G -
partial: - suprafata
construită = 72,15 m2 - valoarea contabilă
= 31.308 lei Pavilionul N: - suprafata
construită = 57 m2 - valoarea
contabilă = 1.945 lei |
4. |
Municipiul
Bucuresti |
Ministerul Apărării
Nationale |
Imobil 822, nr.
M.F. = 103.568 Pavilionul B: - suprafata
construită = 19,40 m2 - valoarea contabilă
= 3.648.000 le Pavilionul H: - suprafata
construită = 90 m2 - valoarea
contabilă = 31.200 lei Pavilionul H1: - suprafata
construită = 83 m2 - valoarea
contabilă = 31.500 lei Pavilionul R: - suprafata
construită = 192 m2 - valoarea
contabilă = 50.000 lei Împrejmuire beton: - lungimea = 215 ml - valoarea
contabilă = 37.625 lei Împrejmuire panouri
sârmă: - lungimea = 248 ml - valoarea
contabilă = 69.688 lei |
GUVERNUL ROMÂNIEI
pentru aprobarea
amendamentului convenit prin scrisoarea semnată la Zagreb la 6 mai 2003 si la
Bucuresti la 30 mai 2003, între Guvernul României si Banca Internatională
pentru Reconstructie si Dezvoltare, la Acordul de împrumut dintre România si
Banca Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare, semnat la Washington
la 2 octombrie 1997
În temeiul art. 107 din Constitutie si al art. 5 din Ordonanta de
urgentă a Guvernului nr. 71/1997 pentru ratificarea Acordului de împrumut dintre
România si Banca Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare, semnat la
Washington la 2 octombrie 1997, aprobată cu modificări si completări prin Legea
nr. 63/1998,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articol unic. - Se aprobă amendamentul convenit prin scrisoarea
semnată la 6 mai 2003 la Zagreb si la 30 mai 2003 la Bucuresti, între Guvernul
României si Banca Internatională pentru Reconstructie si Dezvoltare, la Acordul
de împrumut dintre România si Banca Internatională pentru Reconstructie si
Dezvoltare, semnat la Washington la 2 octombrie 1997, ratificat prin Ordonanta
de urgentă a Guvernului nr. 71/1997, aprobată cu modificări si completări prin
Legea nr. 63/1998, după cum urmează:
- Paragraful 1 al anexei nr. 1 “Tragerea sumelor din împrumut” la
acordul de împrumut se modifică si va avea cuprinsul prezentat în anexa care
face parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE
Contrasemnează:
p. Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
Ministrul educatiei, cercetării si tineretului,
Alexandru Athanasiu
Ministrul afacerilor externe,
Mircea Geoană
Bucuresti, 28 august
2003
Nr. 1.046
ANEXĂ
(anexa nr. 1 la
acordul de împrumut)
1. Tabelul de mai jos prezintă
categoriile de pozitii care vor fi finantate din sumele împrumutului, alocarea
sumelor împrumutului pe fiecare categorie si procentul de cheltuieli pentru
pozitiile care vor fi astfel finantate pe fiecare categorie:
Categoria |
Suma din împrumut alocată (exprimată în dolari S.U.A.) |
% de cheltuieli pentru a fi finantat |
(1) Lucrări pentru
partea A a Proiectului |
58.986.634 |
53% din
cheltuielile efectuate anterior datei de 1 iunie 2003 si 46% din cheltuielile
efectuate după această dată |
(2) Bunuri |
|
|
(a) Mobilier scolar
pentru partea A a Proiectului |
4.276.815 |
74% |
(b) Echipamente si
vehicule pentru partea B a Proiectului |
466.203 |
100% din cheltuieli
externe, 100% din cheltuieli locale (franco-uzină) si 82% din cheltuieli locale
pentru alte articole procurate local |
(3) Servicii de
consultantă si pregătire |
|
|
(a) Servicii pentru
planificarea si proiectarea documentatiilor tehnice pentru partea A a
Proiectului |
5.000.000 |
100% din cheltuieli
externe si 95% din cheltuieli locale |
(b) Pregătire |
210.068 |
100% |
(c) Alte servicii
de consultantă |
1.060.280 |
100% din cheltuieli
externe si 82% din cheltuieli locale |
(4) Nealocate |
0 |
|
TOTAL: |
70.000.000 |
|